From: Hengst (a.k.a. Harry)Date: Mon Jun 11 04:16:49 MDT 2001
Hoi opa Anton... (dit ff n.a.v. je meelopening "goedendag jongelui" <GRIN>) Nou, klinkt allemaal prima hoor, netjes gespindoctored... 'k Heb nog wel ff wat vragen/opmerkingen.

*Nirvana - Nevermind: persoonlijk vind ik van die Cd de eerste 5 nummers wel goed en volgens mij Jasper ook. Ideetje om 'm toch maar mee te nemen? Ik heb een kopie, maar misschien Jasper ook?

*Queen - Greatest Hits III: waarom de vraagtekens??? Die begreep ik niet.

*U2 - All that you can't leave behind: is hun nieuwste album, met de 3 bekende (?) nummers 'Beautiful day', 'Stuck in a moment' en 'Elevation'. Wat is je reden om de verzamel niet mee te nemen?

Ook mag er wat mij betreft ook een album van Live mee, tenzij hun beste nummer 'All over you' al op n van je rockcd's staat Anton?

En voor de rest zou ik nog ff willen lobbyen voor Bruce Springsteen en The Police, maar ik ben nu eenmaal een liefhebber van ouwelullen muziek, hahaha.

Reacties?
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Mon Jun 11 06:50:36 MDT 2001
Dus het toch maar 'uitvechten' op het forum? :)

Als je Nirvana mee wilt nemen... ik hou je niet tegen. Ik dacht alleen dat de twee mooiste al genoeg waren.
De ??? bij Queen waren meer een vraag. Ik vind het wel leuke muziek, maar weet niet of de rest van de CJV dat ook vind (ouwe lullen muziek misschien? :)
U2 verzamel? Die van 1980-1990 ofzo? Neem maar mee als er mooie nummers op staan.
Volgens mij staat dat nummer van Live (en nog meer) wel op de rock-CD, dus hoeft niet, mag wel.
Als jij 's avonds na het uitgaan in je eentje naar Bruce of The Police wilt luisteren oke, als de rest het maar niet hoeft te horen (geintje)
Nog onduidelijkheden jongeman? ;)
Greetz, Bean

View IPDelete Message

From: HengstDate: Mon Jun 11 12:50:05 MDT 2001
Zeker opa, wat denk je dan? Voor dit soort dingen heb je een forum. Maar goed, misschien moet je es op een forum gaan kijken, dan merk je wel dat er digitaal heel wat wordt afgekat, hahaha. (Tip: www.veronica.nl/forum)

'k Had overigens ook niet verwacht dat je me tegen zou houden, zou namelijk niet weten hoe je dat had willen doen, maar je had de zaken zo netjes geregeld dat een ander dan niet teveel meer in je vaarwater moet zitten, vind je niet? En dat doe ik dus ff wel... <GRIN>
Kijk es, je kunt onmogelijk met IEDEREEN rekening houden qua muziek. De muziek die we de laatste keren op CJV aan hadden staan neigt wat naar de alternatieve kant, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar kapot van is. Toch zullen die mensen dan voor hun eigen favo muziek moeten zorgen, je kunt tenslotte niet meenemen wat je niet hebt. Daarom moet je je ook niet druk maken of de rest van de CJV die ene CD mooi vindt: als dat toevallig net zo is wordt 'ie gewoon het hele weekend nauwelijks gedraaid, pech gehad. Dus ik neem Queen wel mee, en dan zien we wel.
De U2 verzamel heeft een hele zooi bekende nummers. Of ze mooi zijn is aan ieder voor zich. Ik wil noemen:

* Pride (in the name of love)
* New year's day
* With or without you
* I still haven't found what I'm looking for
* Sunday bloody Sunday
* Bad
* Where the streets have no name
* Desire
* Angel of Harlem

en nog wel meer. Als je die op jouw leeftijd niet kent ben je toch echt een cultuurbarbaar Bean... <GRIN>

Throwing Copper laten we dus thuis, okay.
Geintje? Jaaaaaaaaaaaaaah ja... D'r zijn vast wel meer die Bruce The Boss of 'Englishman in New York' goed vinden... toch? <hoop hoop smeek smeek> <GRIN> Van Marten weet ik het wel zeker, maar wie er dan verder nog is... <GRIN> Oh ja, Henk misschien.

Hmm, ik zie nog wel ff. Misschien is er nog wel iemand die trance meeneemt, en misschien vinden we dat allemaal wel 'toppie', wie zal het zeggen...

Groet'n, Hengst.
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Tue Jun 12 08:39:03 MDT 2001
Ik zie dat je een doorgewinterde forum-fan bent. Wat kan jij een hoop lullen en dan toch weinig zeggen :)
Xieje a.s. vrijdag op CJV-kamp! (feeeeeeeeest!!!!!)
Greetz, Opa Bean <GRIN>
View IPDelete Message

From: HengstDate: Wed Jun 13 03:31:02 MDT 2001
Dank je... <GRIN>

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Wed Jun 13 06:41:44 MDT 2001
Je moet maar denken:
Je kunt beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen...
(och och, Anton toch. En dat nog wel op de CJV homepage...)

Greetz, Mr.Bean
View IPDelete Message

From: HengstDate: Wed Jun 13 14:04:01 MDT 2001
Ik zie het al, jij kunt ook een punt lullen aan iets waar geen punt aan hoeft... zullen we Arend en domi es vragen of ze nog es komen kijken? <GRIN>

Greetz, Hengst.
View IPDelete Message

Terug