From: Mr.BeanDate: Mon Jun 18 03:04:47 MDT 2001
Nou, het was een toppertje dit jaar. Ik kan me niet herinneren dat we ooit zo nat en vies zijn geworden met de zeskamp :) Jammer dat ik volgens weekend weer weg ben. Dan staan er dus waarschijnlijk nog steeds geen foto's/video's op de site... Want zoals jullie waarschijnlijk allemaal wel weten, foto's (/video's) zeggen meer dan 1000 woorden...
En nou maar hopen dat Jasper geen blijvende schade heeft opgelopen met die val/vecht-partijen.
En Hengst. We hebben volgens mij genoeg PIZA's gezien in de Swinging Mill ;) Alleen jammer dat dit (waarschijnlijk) de laatste keer voor jou is... Eigenlijks zou je gewoon op CJV moeten blijven. Tijdens het teambuilden :) bleek wel weer dat je nog net zo gek bent als wij en je zei het zelf: Je bent net zo oud als je jezelf voelt.

Greetz, Mr.Bean
winnaar v/d zeskamp (en ik ben er toch trots op :))
View IPDelete Message

From: martenDate: Mon Jun 18 13:37:48 MDT 2001
er waren iet alleen veel piza's ook pino's en ernie's
View IPDelete Message

From: HengstDate: Tue Jun 19 04:42:34 MDT 2001
Toppertje, zeg dat wel. Van de 6 weekenden die ik heb meegemaakt zijn er uiteraard wel meer heel gezellig geweest, maar zo'n rotzooi als het dit jaar bij de zeskamp is geworden heb ik het nog nooit meegemaakt. En dat was precies mijn bedoeling: niet het tamme zootje van 2 jaar geleden, maar een zeskamp om iedereen eraan te herinneren waarom een zeskamp ook al weer leuker is dan een Bonte Avond.
Ik vrees alleen dat ik even te lang heb staan blauwbekken, want gisteren had ik pijn in m'n strot en ben nu verkouden... heb ik er overigens graag voor over hoor. Voor aanstaande maandag ga ik een verslag inleveren bij degenen die van de clubs en CJV een kampkrant gaan samenstellen... nog details die erin moeten en die ik niet moet vergeten?
Trouwens, ik denk niet dat Jasper er schade aan overhoudt: hoe zatter de persoon, hoe minder schade in het algemeen... :-) Maarreh... ik kan me echt niet herinneren dat IK degene was die Marten bier gaf. Wel dat ik uit de pot een paar keer drinken heb gehaald, en dat daar voor Marten bier bij was. Maar Marten: in principe kun je wodka-Redbull en bier gewoon door elkaar drinken, dus had je dr nou echt zo'n last van?
Tja Bean, PIZA's genoeg en ook wel enige BERT's, maar nog altijd teveel ERNIE's. Maar helaas is dat overal zo, niet alleen in The Mill. Wat meer TOMMIE's zouden wel handig zijn, maar dat zie je vaak niet aan de buitenkant... <GRIN> Oh ja Bean: 'k hoop niet dat je met frustraties rondloopt als zou jij degene zijn die ons heeft weggetrokken uit The Swinging Mill, want het was zaterdagavond toch minder leuk dan vrijdag. En persoonlijk vond ik de muziek ook nog bagger op zaterdag: heb de dansvloer nauwelijks gezien.
En wat ik ga doen m.b.t. tot CJV? Tja, ik moet bekennen dat zo'n weekendje je wel aan het denken zet. 't Was altijd zo'n oorzaak/gevolg geval: ik vond (en vind) dat ik als voorzitter te oud ben gezien de gemiddelde leeftijd van de groep. En aangezien ik de nieuwe voorzitter niet in de weg wil zitten... maar je hebt al es gezegd dat je dat niks uitmaakt, en dan komt daar nog een redenatie van Henk bij (alias de Tostikoning... <GRIN>): hij zei dat 'ie niet vertrekt, ook al hoort hij bij de ouderen, omdat er dan wr een weg is bij de toch al beperkte groep. Tel daar de opmerkingen van sommige leden dit weekend en eerder nog bij... Dus ja: dan weet ik het niet meer. Of zeg maar: eigenlijk weet ik het wel. Bryan Adams heeft er een nummer over: 18 till I die. Goeie tekst...

Greetz Hengst. (Samen met Matthijs tweede bij de memorabele zeskamp van de grootste rotzooi ooit... proud too!)
View IPDelete Message

From: martenDate: Wed Jun 20 12:51:59 MDT 2001
jij gaf mij bier eikel maar ik had ook al genoeg sinas beerenburg gehad dus vandaar
View IPDelete Message

From: martenDate: Wed Jun 20 12:52:14 MDT 2001
jij gaf mij bier eikel maar ik had ook al genoeg sinas beerenburg gehad dus vandaar
View IPDelete Message

From: HengstDate: Wed Jun 20 13:47:41 MDT 2001
Al goed eikel, maar in n keer had ik het ook wel gelezen hoor... <GRIN> Moet je ook niet zoveel door elkaar drinken, HAHAHA...

Greetz, Hengst.
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Thu Jun 21 02:50:43 MDT 2001
Leuk!!! Er wordt hier al gescholden op het CJV-forum ;) Hier komen de echte discussies los. Zo te horen heeft Marten de paar extra bier wel overleeft, dus nix aan het handje.
Voor degenen die de CJV-video op band of op CD willen hebben, moeten ff mailen en een videoband kopen. Zo'n videoband maken is wel wat werk, maar ik vind het ook een beetje lullig om er geld voor te gaan vragen. Ik vraag wel Fl. 5,- voor het op CD branden van de film.
NB! Het gaat hier om de niet bewerkte versie. Dus gewoon alles wat is opgenomen, zonder bewerking, inkorting of censuur :)
De bewerkte versie kunnen jullie pas zien (hoop ik) de eerste avond van het volgende CJV seizoen.
Greetz, Mr.Bean
View IPDelete Message

From: JasperVDate: Thu Jun 21 06:10:55 MDT 2001
Natuurlijk heb ik er geen blijvende schade aan over gehouden, De bult krimpt alweer. Nu het volgend jaar nog leuker als dat nog kan
Hengst kom maar gewoon weer mee. Zo`n ouwe lul ben je nou ook weer niet hebben we gezien. Marten je weet toch dat het maximaal aantal alcoholhoudende dranken dat je door elkaar kunt drinken 2 is? Anders weet je het nu wel.
Thijsio kun je dat feest van je niet op een andere dag plaatsen? Ik kan namelijk niet op die dag. Elke andere dag wel maar die net niet.
Mzzl
View IPDelete Message

Terug