From: marumDate: Fri Aug 3 11:50:35 MDT 2001
het was een hele gezellige avond met mooie vrouwen op het podium maar toen die er niet meer waren hielde we onze eigen verkiezing die abrupt door henk verstoord werd hiervoor nog bedankt henk eikel
View IPDelete Message

From: HengstDate: Sun Aug 5 19:55:32 MDT 2001
Waarom heb ik nu het idee dat de naam 'Marum' hoort bij de heer Mulder? Tja, dat gedeelte heb ik niet helemaal meegekregen, ook al vertelde je er al ff over: hoe zat dat nou precies Marten? (Nee, ben net Henk)...
View IPDelete Message

From: HengstDate: Sun Aug 5 19:57:14 MDT 2001
By the way, zo lekker waren die meiden op het podium niet. Die griet die gewonnen heeft is zo'n typische gelikte modepop, en de nr. 3 is al helemaal onlogisch. Nee, wat mij betreft had nr. 7 mogen winnen of de bescheiden nr. 4. Maar wie ben ik?
View IPDelete Message

From: moonshinerDate: Sun Aug 5 14:10:17 MDT 2001
Ik heb dus niks gemist blijkbaar.
View IPDelete Message

From: HengstDate: Sun Aug 5 14:22:38 MDT 2001
Da's een vergissing, geachte Moonshiner. De Miss-verkiezing was nog maar nt begonnen toen ik al zo'n idee had van: hmm, in de zaal zijn ze mooier dan op het podium. Alhoewel daar k wel wat leuks bijzat hoor. Maar die hebben gewoon niks gewonnen. Vakjury, tsss... 't zou wat. B.t.w. we zijn nog nooit zo vroeg geweest (23.00 uur) en op dat uur zie je eigenlijk alleen maar meiden, de jongens kwamen later pas. Dus of je niks gemist hebt? <GRIN>

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Fri Aug 10 11:55:30 MDT 2001
Inderdaad! Moonshiner heeft wel degelijk iets gemist. Ik weet niet meer welke het was, maar er zat wel degelijk een knappe meid bij de Miss'en. Volgens mij was nr 2 ook nog redelijk kanp, maar de knapste zat niet eens bij de top drie. Ik weet helaas niet meer welke dat is. Nee! Dat komt niet door de drank, want ik moest rijden. Maar dat is weer een verhaal op zich wat ik hier maar niet ga bespreken, toch Hengst? Dat hebben we via mail al ff kortgesloten.
Verder was de vakantie in Lloret natuurlijk fantastisch en waren de jetski's weer verschrikkelijk snel :) en de meiden (waarschijnlijk vanwege het weer en de drank) verschrikkelijk knap!
Greetz, Mr.Bean
View IPDelete Message

From: moonshinerDate: Fri Aug 17 12:48:39 MDT 2001
Tuurlijk. Tegen Mr. Bean heb ik al gezegd dat ik de volgende keer wel een dag later op vakantie kan, ik heb toch een weekend OV. Dus volgende keer beter. Als je dit nog leest voor zaterdag avond bel dan ff. Want eigenlijk moeten we een keertje de stad in met z`n 4-en. En dat kan best op de fiets. Dus.... Kroegen tochtje maken??
mzzl moonshiner
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Mon Aug 20 12:35:01 MDT 2001
We zijn dus toch weer naar Marum gegaan. Grotendeels vanwege Hengst, maar dat maakt nix uit. Want het was (vond ik) beregezellig. Nog nooit zo vaak geknepen. Nietwaar Hengst ;)
Maar a.s. zaterdag wel naar de stad. Voor die tijd bijv. ff karten. Alvast even oefenen voor het karten met CJV :) Volgens Hengst was het maar 45 min fietsen vanaf Aduard. Dus moet dat voor Moonshiner en mij een stukkie sneller kunnen.
Hengst en Moons weten de leukste zaakjes waarschijnlijk wel te vinden dus laat ik dat in jullie capabele handen. Nog evben overleggen met Henk en dan wat tijden en plaatsen afspreken. Hopelijk gaat het niet al te veel van jouw (rijles)geld kosten Moons.

En dan nog een ander vraagje:
Wat vind iedereen van het lettertype Times New Roman ipv Verdana/Tahoma op de CJVPage?

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: HengstDate: Tue Aug 21 09:47:28 MDT 2001
Inderdaad was Marum beregezellig, weer eentje waar we wel een weekje op kunnen teren dacht ik zo. Inderdaad was ik op zekere plaats bont en blauw (ietwat overdreven hoor) maar dat moet es kunnen af en toe.

Over het 'stadten'... inderdaad had ik een paar bezwaren, maar daar is nog wel overheen te komen. A.s. zaterdag es ff Grunn'n city proberen? Ik ben er in elk geval al vr om te karten, maar dat moet niet betekenen dat Moonshiner dan net te weinig heeft en nog een maand of langer moet wachten op zijn rijbewijs...
Kardinge is te doen in 45 min, maar eigenlijk hoop ik stiekum dat Moonshiner me kan vertellen of we er langs het Van Starkenborgh-kanaal kunnen komen, via de Hunze ofzo.

What about 22.00 bespreken om te karten? Enne Moons: nog voorkeuren qua kroeg o.i.d.? Bestaat de 'Route 66' nou nog? En what about Sally O'Briens? Of de standaard Drie Gezusters? Of een kijkje in de Blauwe Engel? Of een echte disco? Nou ja, whatever... we zien wel.

Moonshiner: reageren please!!!!!

Bean: mits de letters niet te klein worden heb ik het liefst TNR.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: moonshinerDate: Thu Aug 23 13:09:33 MDT 2001
Tja ik heb t druk gehad afgelopen week, vroeg op en vroeg er weer in dus weinig tijd om te internetten. Ook lag de telefoonlijn dood, al zal die wel kapot getrokken zijn bij het aanleggen van de riolering.

Verder...
De letters zien er wel leuk uit (voor zover ik ze heb gezien)
Marum was weer gezellig zoals altijd
Zaterdag naar de stad = OK
Dat karten an er wel af als jullie een nog weekje langer willen rijden...
Op fiets kunnen we wel binnen door geloof ik
Welke kroeg?? Tja... we zien wel als we route 66' niet inkunnen.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Fri Aug 24 10:08:39 MDT 2001
Dat wordt dus de 25e niet naar de binnenstad. Henk moet werken en heeft geen zin in karten voor het uitgaan (zweten en haar plat van de helm en nog meer van die slappe smoezen :)
Het karten kunnen we evt een andere keer nog doen. Als Henk morgen niet mee wil dan kunnen we ook wel met z'n 3en (Moons,Bean,Hengst) naar de X-weg. Deze keer rij jij Hengst? Je moet de volgende ochtend toch werken niet?

Bean
View IPDelete Message

From: HengstDate: Fri Aug 24 13:53:32 MDT 2001
Juist ja. Ik zie dat ik weer voor mijn beurt gemeeld heb. Bean, check je meelbox, dan begrijp je wat ik bedoel.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: moonshinerDate: Sat Aug 25 02:06:32 MDT 2001
Dus weer niet naar stad
Dan maar naar de X-weg

mzzl moonshiner
View IPDelete Message

From: HengstDate: Sat Aug 25 04:54:34 MDT 2001
Tja Moonshiner, je zult moeten toegeven dat 't wel leuk is om de stad ff met z'n vieren te proberen? Met al dan niet vooraf karten?
View IPDelete Message

From: HalblangharDate: Sat Aug 25 09:51:08 MDT 2001
Zeg Hengst
Even over jou slaapgedrag. Om 4u54 34 was jij toen al wakker of nog niet in slaap? Of bezig met het natuurlijke ritme?
View IPDelete Message

From: moonshinerDate: Sun Aug 26 10:12:39 MDT 2001
Tuurlijk moet ik dat toegeven hengst, dus binnenkort maar?
En allemaal op de fiets he????
Trouwens ik moet nog even vermelden dat het vannacht toch ook wel weer gezellig was in de X-weg.

mzzl moonshiner.
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Sun Aug 26 12:40:23 MDT 2001
Het was inderdaad weer gewoon gezellig in de X-weg. Alleen werd het op het eind toch wel errug warm. Die airco kon er niet meer tegen koelen. Maar ja, dat krijg je ook als je een andere DJ hebt die veel betere platen draait...
Volgens mij heeft Harry het ook wel naar z'n zin gehad en hij moest rijden!
Over die tijden: Dat klopt niet echt. Je moet er 8 uur bij op tellen als je de werkelijke (nederlandse) tijd wilt weten.
Hopelijk a.s. zaterdag wel es naar Groningen. Als het tenminste een beetje fatsoenlijk weer is en iedereen kan.
De CJV video is trouwens praktisch klaar. Binnenkort ga ik 'm van de computer op videoband zetten. En ik moet zeggen: Hij is best leuk geworden (al zeg ik het zelf)

Greetz, Mr.Bean
View IPDelete Message

From: moonshinerDate: Mon Aug 27 13:06:47 MDT 2001
Dat Harry het leuk heeft gehad was wel te merken, ik vond het later in de nacht toen ik het bier van de avond had weggespoelt met Red Bull ook best gezellig. (en warm)
Kijken of dat ook nog zo is als ik mijn Rijbewijs heb. (de planning is over 3 maand)
Ik kan wel naar Groningen volgende week, ook als het weer niet zo fatsoenlijk is.
Dus Harry reageer ff of jij ook kunt OK??
Mr. Bean, op de CJV video wordt met spanning gewacht dus.....

mzzl moonshiner
View IPDelete Message

From: HengstDate: Tue Aug 28 05:06:45 MDT 2001
Binnenkort naar Groningen, goed plan. Maar wanneer dan wel? Ik bedoel: wil best a.s. zaterdag, maar wil dan ook iedereen? Vrij vertaald: wil Henk dan ook? En alleen stappen, of nog iets ter aanvulling?

En ik wil ff opmerken dat ik niet verwacht had dat ik ook zo'n lol kon hebben als ik rijd... Yep, heb het prima naar de zin gehad, en dat was te danken aan de dj, ondanks het feit dat hij geen U2 wilde draaien. Die vent was stukken beter dan die andere sjaak, hij mag vaker komen. Een paar lekkere rockplaatjes zijn genoeg om zelfs een broodnuchtere Groninger als ik los te krijgen, hahaha. Hey Bean, hoe heette dat plaatje waarop we ons het meest hebben uitgesloofd, toen jij daarna ff uitgeteld was? Dat slopende ding met 'de voetjes van de vloer'? Gebeurt mij overigens ook zelden dat ik zo sjeikenat van zweet ben op een avondje uit... En volgens mij was Henk ook weer flink op dreef met zijn 'langetermijnsprojectje'. <GRIN> Yep, een geslaagde avond.
By the way: dat ik er nu wel lol in had betekent uiteraard niet dat ik in het vervolg dan wel ALTIJD wil rijden, hahaha. Jullie moeten je overigens nog es wat meer uitsloven in de kennis van Rooie Rinus en P, want ik kreeg de indruk dat ik de zangtalenten in de auto in m'n eentje moest trekken... Kan uiteraard ook zijn dat dat lag aan het volume, wat op een gegeven moment toen hij al vrij hard stond op verzoek nog maar wat harder ging...

Ik heb het al ff telefonisch met dhr. Halb Langhar besproken: ik meende overigens dat er een gap van 6 uur in zat, maar 8 uur kan het ook zijn, zal zometeen ff zien.
Well mr. Bean, we popelen om de video te zien. Nog 2,5 week...

Wauw, die Moonshiner: tikt het woord 'Rijbewijs' met een hoofdletter. Dat is wat je noemt met gepaste eerbied, heheheh... Hey Moons, jij had 'm al flink hangen toen we in Marum begonnen, zag ik dat goed? Hoeveel bier had jij al op voor je op stap ging?
Tja, en aan jou de uitdaging om het met je rijbewijs net zo naar de zin te hebben als ik zaterdagavond, HAHAHA.
By the way, het weer maakt me geen moer uit, als het maar droog is. En dat is het meestal 's avonds wel. Volgende morgen wordt overigens wel een nichtje van me gedoopt in Berlikum, dus... is Groningen stiekum eigenlijk wel verstandig? Of we moeten net zo vroeg thuis zijn als wanneer we van Marum komen...

Well, zie maar. Mijn beperkingen zijn hierbij bekend. Want eigenlijk maakt het me geen moer uit, als Marum vaker zo is als afgelopen zaterdag... <GRIN>

Gr. Hengst.

(Tijd nu: ong. 13.05)
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Thu Aug 30 10:31:56 MDT 2001
Ik weet niet of van uitstel afstel komt, maar volgens de weerberichten willen ze minder weer hebben. En ik ga niet(!) met regen fietsen. En Marum bevalt me eigenlijks ook best. Dus a.s. zaterdag is het mijn beurt en gaan we dus weer naar Marum! Al mijn nederlands geld opmaken voordat de euro komt. Dat moet toch? Als de euro komt is je gulden toch nix meer waard. Dus ik moet m'n hele bankrekening voor januari 2002 helemaal leeg maken.... <DUHHHH>
Nee jongens. Ik trakteer niet!
Oke genoeg dom gel*l over het uitgaan. Nu nog over het voetballen. Ik ben absoluut geen ster in voetballen, maar als er te weinig zijn (en dat zijn er ongetwijfeld) dan wil ik wel meespelen. Zaterdag over een week niet?
De CJV-video staat nu al op band, maar ik ben er nog niet super tevreden over (een paar kleine foutjes). Nog even kijken of ik 'm opnieuw op band ga zetten...

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: moonshinerDate: Sat Sep 1 11:44:06 MDT 2001
Hehe ik kan er weer opkomen na 2 dagen voor niks het internet op te zijn gegaan (want waarom ou je anders hierkomen dan om dit fantastische forum te vullen????)

Wat ik toen al ophad???, een litertje of 3 - 3.5. precies weet ik het niet meer.

Tja als je naar de stad gaat kun je natuurlijk wat langer doorgaan.... dus dat moet dan maar ook

Over dat voetbal. Ik ben ook geen ster maar dat maakt niet o veel uit
Van de tegenpartij verwacht ik ook niet zo veel, of vergis ik me daarin???

De CJV video, op band staat ie dus nu nog op CD!

ik zie jullie vanavond wel
mzzl moonshiner
View IPDelete Message

From: moonshinerDate: Sun Sep 2 12:02:28 MDT 2001
T was weer es gezellig in de X-weg, met toch vaak wel goede muziek, op een paar uitzonderingen na (Shaggy...)
En henk: Volgende keer maar wat minder drinken, dan zie je waarmee je gaat. (twas volgens mij een X-ing tussen PLORK en ERNIE)
Al is dat mijn mening.
En ik blijf erbij dat we nog eens naar de stad moeten maar ja wanneer he?

mzzl moonshiner
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Mon Sep 3 03:33:25 MDT 2001
Volgens mij wordt het eens tijd voor een nieuw onderwerp, want dit onderwerp wordt nu wel errug vol...
Inderdaad was de muziek weer vrij goed. De band speelde zelfs 'Smells like teen spirit' ! Waar vervolgens alleen ons groepje op dansde, maar ala. En dan is het inderdaad jammer dat ze ook nog weer Shaggy gaan draaien...
Ik vond Henk's keuze trouwens helemaal niet zo slecht. Ik ga op het CJVF(orum) maar niet verder hierover uitweiden. En ik maar denken dat drank vrouwen juist mooier maakt dan ze zijn...
Ik ga nog 1 keer proberen of ik de CJV video ook nog op CD kan krijgen. Maar tot nu toe is het nog niet gelukt. (Ik steek ook veeeeeel te veel tijd in de CJV video...) Waarschijnlijk is de bewerkte versie dus alleen maar te krijgen op videoband. De onbewerkte versie is wel beschikbaar op CD.
En Moons, kraak de CJV pagina niet af door te zeggen dat de enige reden dat je hier moet komen het forum is. Anders sluit ik 'm per direct! ;)

Greetz, Bean
View IPDelete Message

Terug