From: Henk BoonstraDate: Thu Sep 20 08:11:15 MDT 2001
Ik kan aanstaande zaterdag weer niet naar x-weg, want ik heb een verjaardagsfeest!?! en daarna het toppunt la danca.. geweldig..:-) Helaas, helaas. Maarrr volgende week heerlijk naar normaal in siddeburen. Het is bewezen dat bier goed voor je haar is dus moeten we maar even heen gaan kijken. Trouwens hengst een beetje zin in het barbeknoei feest, ik wel. Denk dat we maar op de fiets heen gaan. Groetjes henk
View IPDelete Message

From: HengstDate: Fri Sep 21 08:22:13 MDT 2001
Gezellie, mag je alwr naar La Danza? Nou nou nou, dat wordt me dus dik feest. Ik moet nog een paar muntjes kwijt, dus als je belangstelling hebt? 'k meende overigens dat Bean had verteld dat het a.s. zaterdag 'Normaal' was? Maakt niet uit, deze zaterdag skip ik een keertje. Ben afgelopen week al tamelijk goed bezig geweest, en moet dit hele weekend ook nog es werken, dus ik doe er verstandig aan om es een keertje niet op stap te gaan op zaterdag denk ik. Overigens heb ik wel zin in het 'leeg bie de grond vreet'n', dus dat gaat helemaal goedkomen. Jullie op fiets? Ik loop denk ik... <GRIN>

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Fri Sep 21 10:55:49 MDT 2001
Wat een eensgezindheid allemaal. Nu wil opeens niemand meer naar Marum a.s. zaterdag. Komt eigenlijks wel goed uit, want het was deze keer mijn beurt om te rijden. Maar dat slaan we dus over. Volgende week rijdt Henk dus weer :)
Dus dan moet ik vanavond maar genoeg zui... ehh drinken op de barbecue voor het hele weekend. Alleen jammer dat het niet bij de prijs inzit. Genoeg geld meenemen dus...

Normaal is trouwens volgende week. En wel op vrijdag en niet op zaterdag. 28 September dus. Dat zal wel weer een flink feest worden. Tosti's vriendin gaat niet mee, dus hij kan zich weer es uitleven.

Greetz, Bean
View IPDelete Message

Terug