From: HengstDate: Mon Oct 1 03:38:37 MDT 2001
'Forum full' verdorie... En ik maar denken dat Bean wel ff een stukkie plaatst... Eén probleem Bean: het stukkie van vorige week is grondig ingekort. Gelukkig had ik onderstaande alinea getikt op zaterdagavond... Daar staat álles nog bij.

Een record, voorwaar. De statistieken van 'week 39' nadat ik alle tekst heb geselecteerd en gekopieerd in MS Word, zonder het nog verder te bewerken (mijn eigen laatste stukje incluis): 26 pagina's, 1243 alinea's, 1549 regels, 16623 woorden, 75272 tekens (excl. spaties) en 96041 tekens (incl. spaties). Volgend streven: meer dan 100.000 tekens?

Ehm Bean, accepteert dit forum ook HTML of heb je dat eruit gehaald? (Heb het nog niet getest hoor...)

Okay, week 40. Een uitspraak uit de oorlog, het 'Ausweiss, bitte". Het schijnt dan ook dat Nederlanders sindsdien lijden aan een Ausweiss-syndroom. Iets wat in sommige landen heel normaal is, de identificatieplicht, daar moet je in Nederland niet mee aankomen. Althans, zo zei men het toen een jaar of 6 geleden de identificatieplicht werd ingevoerd. Iedereen boven de 18 jaar moest toen in het bezit zijn van een geldig identificatiebewijs, zoals de Europese identiteitskaart of een paspoort. Theoretisch was iedereen verplicht om dat ding altijd bij zich te dragen. In de praktijd deed uiteraard niemand dat, het Ausweiss-syndroom weet je wel? En in de praktijk bleek ook dat het vaak wel afdoende was om er eentje thuis te hebben: als je hem moest tonen kon dat altijd bijvoorbeeld binnen 24 uur. Maar dan zijn er ineens in 2001 een paar suïcidale maniakken die een vliegtuig in het WTC parkeren en begint de hele wereld dreigende taal uit te slaan. Gevolg is een groeiend gevoel van onveiligheid tot in het onnozele Nederland toe, en ineens is 66% van de bevolking vóór het invoeren van de identificatieplicht.
Dan duikt de grootste nul van Paars 2 op: Minister-zonder-portefeuille Roger van Boxtel. En wat bedenkt deze man in al zijn wijsheid? Dat Nederland eigenlijk de identificatieplicht moet invoeren. En het schijnt dat Jaap de Hoop-Scheffer daar in de nabeschouwingen van Prinsjesdag ook al om geroepen heeft. Dan vraag ik je: zijn zij nu zo dom of ben ik nu zo slim? Die identificatieplicht bestáát al jaren. Hoezo invoeren? Laten die lui hun huiswerk eens doen... (En dan nog: alsof die identificatieplicht het terroristenprobleem ook maar een klein beetje zal verhelpen. Geloof ik niks van in elk geval.)
Niet dat het doen van huiswerk voor Jaap de Goede Hoop nog veel resultaat zal geven, aangezien hij dankzij zijn partijvoorzitter Marnix van Rij nu politiek onder de groene zoden ligt. Het ging de laatste tijd zo leuk met het CDA, maar dankzij deze grap gaat het CDA nog verder naar beneden vrees ik. Met dank aan Van Rij die zo nodig op moest stappen na een meningsverschil met Jaap dHS. En bedankt maar weer.

De volgende cijfers zijn dat 51% van de Nederlandse bevolking bereid is een deel van zijn vrijheid op te geven voor meer veiligheid. Als ik het goed heb was dat vóór de aanslagen wel wat anders. Dat betekent dus dat de Nederlanders bang zijn voor terrorisme in Nederland. En da's eigenlijk heel dom. Ondanks het feit dat Nederland in de wereld tot de meest rijke en welvarende landen behoort (de V.S. mogen dan een arbeidersparadijs zijn, maar het is daar geen uitzondering dat de gewone burger er maar eens in de 4 jaar (!) op vakantie gaat) stellen we internationaal helemaal niks voor. Wij zijn totaal niet interessant aanwezig op de wereldkaart. Oftewel: we kunnen naar hartelust welvarend zitten wezen zonder dat er de één of andere jaloerse terrorist dat opmerkt. Nou, dan ben ik dus ook absoluut niet bereid om vrijheden op te geven voor meer veiligheid. Is namelijk volkomen zinloos. Maar da's mijn persoonlijke mening. Uiteraard mogen jullie allemaal wel naar de politie stappen als je een vergeten tas op het perron ziet liggen.

Verder heb ik over donderdag niks meer te melden, en Normaal is al behandeld, en de GP van Amerika... tja. Wat moet je zeggen? Jammer voor Jos en zijn baggerauto, en jammer voor Montoya, en dikke pech voor Barrichello... verder stelde het niet bijzonder veel voor...

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Mon Oct 1 06:55:32 MDT 2001
Oh wat ben ik goed. Ja sorry hoor, dat ik zo met een stukje begin. Ik doe het niet zo vaak (toch?) maar af en toe moet ik mezelf gewoon ff de hemel inprijzen. Ik zat me toch te schelden dat opeens ons laatste forum onderwerp grondig was ingekort. Die **kels! Hoe durven ze dat zomaar te flikken zonder waarschuwing. Zorg er dan alleen voor dat geen nieuwe topics gepost kunnen worden, maar ga geen (delen van) topics verwijderen.
Maar goed ik kreeg dus een mailtje van een vaste forumschrijver (dé forumschrijver) waarin stond dat het forum niet meer werkte. Je kon in ieder geval geen nieuwe topics meer posten. Ik flink aan de slag om alle oude topics te archiveren. En warempel, wanneer ik klaar ben en op het forum zelf ga kijken blijkt het nieuwste (nu het een na laatste) topic te zijn ingekort. Maar nu komt het mooie. Ik had ‘m al net gearchiveerd voordat ie werd aangepast. En waarschijnlijk nog geen half uur voor de aanpassing. Dat vond ik toch wel de moeite waard om mezelf ‘de hemel in te prijzen’. We hebben er zoveel werk ingestoken om dat topic zo groot te maken en dan zou alles voor ‘nix’ zijn geweest….

Genoeg over mezelf. Het is weer tijd om te reageren op onze vaste forumschrijver.

Dat streven van 100.000 tekens (ik neem aan incl. spaties) wordt wel een vrij moeilijk streven. Alhoewel. Als we nu al beginnen met lange stukken schrijven (iets wat we bij het vorig topic niet deden, we begonnen rustig) dan is het mogelijk. Alleen maar hopen dat het forum niet voortijdig vol raakt :)

HTML accepteert ie helaas niet. En dat kan ik ook niet veranderen. Als ik bijv. iets vet zou willen maken lukt dat niet met: <B>test</B> Hij maakt van alle kleiner-dan tekens een < (in HTML taal dus een ‘harde’ <)

Over de identificatieplicht. Het kwam mij inderdaad al wel heel bekend voor. Volgens mij was het er altijd al. Alleen zoals Hengst zegt, werd het a.h.w. gedoogd als je ‘m niet bij je had. Net zoals bijv. je rijbewijs. Die moet je als je in de auto zit ook altijd bij je hebben. Maar als je meerdere auto’s thuis hebt en je geen zin hebt om ‘m in je (jatgevoelige en snel beschadigende) portemonnee te doen heb je ‘m dus in 1 auto liggen. En een beetje meelevende agent gaat je er dan niet voor bekeuren als je ‘m niet direct kunt laten zien.

Het CDA gedoe heb ik (kan ook niet anders) wel een beetje gevolgd. Allemaal zeggen dat deze crisis zo snel mogelijk voorbij moet zijn omdat het schadelijk is voor het CDA, maar ondertussen alles wel in de publiciteit gooien. Volgens mij hadden ze dit, als ze van te voren een beetje hadden nagedacht, best achter de schermen kunnen doen. Al vind ik het wel een beetje vreemd dat mensen gelijk niet meer gaan stemmen op het CDA als er iets onenigheid is. Lijkt mij een beetje overdreven.
Net zoals met de aandelen. Als je het er maar genoeg over hebt dat het met de economie in Amerika zo slecht gaat en daarom ook met de economie in Nederland (oh pas op, huizenprijzen storten in, hogere inflatie, aandelen koersen kelderen enz. enz.) dat gebeurt het vanzelf.

Hengst, kun je nog wel ff zeggen waar je die info over die 51% vandaan hebt? Kan het waarschijnlijk wel gebruiken voor het CJV onderwerp.
Ik ben het er trouwens roerend mee eens over dat Nederland nix voorstelt. Ik weet niet of we het daar afgelopen donderdag ook over hebben gehad, maar ik had die mening al voordat ik jouw stukje las. Ik had afgelopen zondag ook die discussie dat Nederland misschien wel aangevallen zou kunnen worden. Maar ik zou niet weten wat ze hier hebben te zoeken. Oke, we hebben enkele vrij geavanceerde F16’s. Maar dat is nix vergeleken met het aantal F16’s dat Amerika heeft. Als (en dan bedoel ik als) ze Europa aanvallen, dan gaan ze veel eerder voor belangerijkere machten als Engeland, Frankrijk en Duitsland. Nederland stelt nix voor. Oke, Nederland is ook tegen het terrorisme, maar dat is op een paar landen na de hele wereld. Ik wil bijna wedden dat als je ‘the Netherlands’ tegen de Taliban zegt dat ze niet eens weten dat het in Europa ligt.

Formule 1 heb ik kort gezien. Jos lag (zelfs na uitvallen van 2 a 3 (?) auto’s) steeds op de 17e plaats. Ik neem aan dat het vooral aan z’n auto lag, want hij kan best rijden. In de regen (de grote gelijkmaker/equalizer) heeft zelfs Schumi grote respect voor ‘m.
Ik krijg weer een mailtje van Hengst en dit berichtje is alweer lang genoeg, dus stop ik er maar weer mee. Ik dacht dat dit een goed begin was voor de 100.000 tekens grens.

Greetz, Mr.Bean

811 words
3649 characters (no spaces)
4450 characters (with spaces) (=4,45%)
59 lines
View IPDelete Message

From: moonshinerDate: Mon Oct 1 08:44:54 MDT 2001
OK daar gaan we dan op naar de 100.000 tekens (is dat inclusief of exclusief spaties.) Dat moet lukken toch? Allemaal 2x 15.000 tekens (inclusief spaties) moet lukken. Is mij al gelukt vorige week. Eens kijken of we het CJV-F weer full kunnen krijgen. Wel van te voren een backup maken dus.
Maar zo groot is dit forum eigenlijk niet. ik heb wel grotere gezien. Is dit dan zo`n slechte forum provider?

HTML??? Dat zou leuk wezen. dan kun je gewoon verwijzen naar je stukkie op je eigen site: Scheelt hier weer.

OK week 40. De vorige week hebben we nu wel voldoende afgehandelt neem ik aan. Wat een titel overigens. "Ausweiss, bitte" Komt me bekend voor uit al dat oorlogs"literatuur" dat ik heb moeten lezen op de HAVO.
Identificatie plicht invoeren, amahoela (leuk woordje trouwens) Dat wordt allang gedaan in verschillende uitgaansgelegenheden. Ik weet niet of je ooit op vrijdagmiddag in de drie bent geweest? Als de uitsmijter denkt dat je jonger dan 16 bent; "Ausweiss, bitte" En dan kijken ze vreemd op als ze zien dat je 21 bent. Rare lui die uitsmijters (Vervormde quote Obelix)
Suicidale maniakken, heb je nog andere dan? Zal wel, maar niet die in het WTC vliegen. OK dan nu de plotselinge voorstanders van het invoeren van de ID-plicht. 66% hoeveel waren het er dan een aantal jaar geleden dan toen het is ingevoerd?
En het zal het probleem van Fundamentalistische (wat een scrabbelwoord) terroristen moeten oplossen? Wat denk je dat die zware criminelen doen? die hebben wel een mannetje (of vrouwtje, ik zal niet sexistisch doen.) Die een aantal paspoorten maakt. En dan kan de zware jongen met een aantal (Zeg maar een stuk of 8) verschillende nationaliteiten door de wereld reizen. Denk je nou echt dat de terroristen dat niet kunnen???? Hoe naief ben je tsssssss.

J d H-S: weer een afkorting voor het CJV-VB (vocabulaire boek). Tja dat het niet al te best gaat met het CDA dat wisten we al een tijdje, Maar ja dat heb je als Er drie partijen samen gaan spannen. Voor 1 periode werkt dat nog wel, 2 gaat al wat lastiger, maar 3 ...
Het CDA, oftewel het ZO2001, zootje ongeregeld 2001, want dat is het nu wel. Moet nu proberen stemmen te trekken, maar dan moeten ze ook eens met een goed en degelijk verkiezing programma komen. (Geld ook voor de rest van de partijen.) Niemand durft eens iets extreem anders te zeggen, want ze moeten om de kiezers denken, gel*l dus.

CBS, 51% wil wel minder vrijheid, de idioten en dit alleen om een aanslag in de states. Kijk, dat je wat banger wordt voor terrorisme tijdens een reisje (2x per jaar, das al 8x zo vaak als in de states) naar de states. Tja daar kan ik inkomen.
Wij en niet interresant, denk ff na, lees het forum, mening al herzien?
Ok, ok, ok maar vrijheid opgeven voor veiligheid? Waar denkt men dan aan? Willen die 51% vrijwillig worden opgesloten in een atoombunker, 3 km onder de grond? Kijk dat is een vrijheid beperkende maatregel die veiligheid garandeert. Nou ik weet wel wat ik liever doe. Een lekker biertje drinken en naar het (vrouwelijk) natuurschoon kijken, en als ik een mooi exemplaar tegenkom....
Naar de politie stappen voor een vergeten tasje, dat hoort zo, die geef je netjes af op het politiebureau als je geen naam, adres en telnummer uit de inhoud kunt halen, daar zijn we toch nette nederlanders voor?

View IPDelete Message

From: moonshinerDate: Mon Oct 1 08:45:42 MDT 2001
Deel 2:

OK op het volgende CJV-FR
Oh wat ben jij goed, netjes gedaan hoor dat archiveren, maar waar staat het nou????
Ik heb nog steeds dat laatste stuk nog niet gelezen, aangezien ik een stekkertje los heb getrokken uit de computer thuis.... kon ik niet op het internet komen. Tja. wat ben ik slecht, broertjes etc. balen....
Hoho, je moet je niet te lovend opstellen he, dé forumschrijver, vast is ie wel maar dé forumschrijver?? dat moet eerst nog maar eens grondig worden onderzocht.

Tja we zijn al een eindje op weg, die 100.000 tekens moeten er wel komen. En wat bedoel je met lange stukken schrijven? De eerste 2 zijn nog niet over de 5000 tekens gekomen. Ik ben er ook nog niet aan toe maar ben al aardig op weg. Over dat volraken, ben ik niet bang voor. (net als die terroristische acties hier, ben ik ook niet bang voor) En vergeet niet een backupje te maken.

Jammer dat ie geen HTML accepteerd. Zou leuk zijn geweest (zie boven)

De ID-plicht. Zie boven

CDA-gedoe en ander gedoe, als er maar genoeg mensen denken dat iets op een bepaalde manier is, dan is het ook zo, zo iets heet geloof ik met een mooi woord (ook weer iets voor het CJV-VB) self-fulfilling-prospery (of zoiets in elk geval) Tja mijn engels is al nooit zo goed geweest, dus vergeet alsjeblieft mijn foutjes hier en daar op dat vlak.

Maar als je “Rotterdam” tegen `k bin laad`n zegt dan weet ie het wel, denk ik. En trouwens, ons mooie (maar volle) nederland, is al door heel wat vluchtelingen, asielzoekers etc. gevonden. Zeg maar ons landje is klein, maar we zijn wel overal vertegenwoordigt. (Wat wil je ook met onze politiek.)

Formule 1, Weer eurosport gekeken? Tja, ik volg het niet. Dat heb je met zo weinig TV zenders. Misschien wordt internet via het lichtnet wel iets, maar dan moeten ze er geen download limiet opzetten (Welke idioot heeft dat nou weer bedacht.) Dan wordt het misschien nog wel wat met mijn sociale leven, kan ik wat meer meel*llen.

Wat meelen jullie eigenlijk naar elkaar, och ja, Hengst heeft bijna nooit de messenger (de nuttigste vinding van Microsoft) aanstaan.

Dit was het dan wel weer voor vandaag (of ik moet er vanavond nog opkomen.)

Mzzl, Moonshiner

PS.
980 Words
4564 Characters with spaces
5523 Characters without spaces (5,523 %)
96 Lines
View IPDelete Message

From: martenDate: Mon Oct 1 11:19:10 MDT 2001
tjonge jonge bean het wordt dus de hoogste tijd om een apart forum te openen dat speciaal gericht is op de politieke gedachten van onze vriend hengst.
want werkelijk elke topic gaat over politiek is er dan niets anders wat hem boeit: vrouwen drank etc.
en zoals ik bean al tijden beloof hier de site om een sneller en groter forum bij te openen boards.eesite.com ik heb hem nog niet getest maar dat zie ej zelf maar.
de groeten voor vandaag vanuit het midden des nederlands en tot vrijdag!!
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Mon Oct 1 11:40:16 MDT 2001
Als ik dat forum zo een langs ga tel ik op het oog (ahum) zo'n 2469 woorden en 14117 tekens (incl. spaties). Plus nog Martens berichtje dat ik net zie en die van mij. En dat is dus al ruim meer als 1/7 deel. Als we dus elke dag zo'n stuk schrijven komen we er dus net. Maar dan moeten we wel door blijven gaan. Ik zal voor de zekerheid de andere 2 topics die er stonden ook maar weghalen en archiveren, anders krijgen we dat we halverwege weer vastlopen.
Om op Moons vraag terug te komen of dit zo'n slechte 'forum-provider' is: Aan de ene kant ja, aan de andere kant ook niet. Ik heb es gezocht naar wat andere 'forum-providers'. Natuurlijk alleen naar gratis providers. En daar komt het eerste grote probleem al om de hoek kijken. Ze moeten toch ergens geld aan verdienen als zo'n forum gratis is. Dus enorme hoeveelheden pop-up schermpjes met reclame vliegen je om de oren als je alleen maar probeert om op zo'n forum te komen. Terwijl bij deze provider je alleen een banner boven aan de pagina hebt. Tevens werken de meeste (ik heb geen andere gezien) van deze providers allemaal met het systeem van: Eerst inloggen en dan pas kunnen reageren. dat vind ik persoonlijk onhandig en het betekent ook dat iedereen zich de eerste keer moet aanmelden, hun wachtwoorden vergeten enz enz. Natuurlijk hou ik me aanbevolen als je op een andere pagina wel een goeie, gratis forum ziet. En dus niet zeggen dat veronica zo'n goed forum heeft, want dat zal best, maar daar heb ik nix aan.

Dat ze in de stad nog om een ID-kaart vragen... Hoewel, dat deden ze ook altijd in Arnhem. En daar waren genoeg zaakjes waar je 20 voor moest zijn om binnen te komen. Een enkele zelfs 21! Dit in tegenstelling tot de X-weg in Marum. Hier 'moet' je 16 zijn om binnen te komen, maar af en toe vraag ik me wel es af als ik zo'n kind binnen tegenkom of die wel ouder is als 13. 't Is daar geen crèche! En wat doe je nu eiegenlijks als je een mooi exemplaar van natuurschoon tegenkomt Moons? Ik zie een ... das niet erg veel. En natuuuurlijk brengen al wij Nederlanders een gevonden tasje meteen terug naar de politie.

Over dat archiveren Moons. Dat kost tijd. Ik ben druk bezig geweest en het lukt niet allemaal in een half-uurtje. Nu begint het er als het goed is wel iets meer op te lijken. Dus ook de topics van week 38 en 39 staan er bij.

En zo te horen is ons landje bekend in het buitenland omdat ie vriendelijk is voor alsielzoekers. Alleen maar goede reclame voor buitenlanders toch? En omdat Bin Rotterdam kent betekent niet dat Rotterdam zo bekend is, maar gewoon dat Bin zo slim is. En dat is ie, al betekent dat natuurlijk niet dat wat ie doet ook goed is.

Nee Moons. Geen Eurosport. Wij hebben sinds kort een digitale schotel. Wij kunnen dus ook al die commerciele-(rotzooi)-zenders weer ontvangen, waaronder RTL 5.

Ik durf niet te zeggen dat het Microsoft's beste uitvinding is die Messenger, maar wel een hele slimme. Zij sprongen namelijk in toen ICQ echt populair begon te worden. En het voordeel van de Messenger is wat ICQ's grootste nadeel was en wat een steeds grotere nadeel werd. ICQ werd te groot. Er zat veel te veel op/aan/bij. Plus het handige dat je zo je Hotmail kan controleren en versturen en dat je kennissenlijst niet afhankelijk is van 1 computer, maar gewoon 'met je mee-reist'. Dit zorgde er al snel voor dat ik ICQ nauwelijks meer gebruik en ik (bijna) altijd de Messenger aan heb staan als ik online ben.

Greetz, Mr.Bean

woorden: 616
tekens (excl spaties): 2755
tekens (incl spaties): 3365
regels: 47
View IPDelete Message

From: ThijsioDate: Tue Oct 2 03:35:36 MDT 2001
Dus ik moet ook meehelpen het forum vol te krijgen???

Is goed hoor, ik heb alleen niet echt een verhaal, maar mijn
hompage moet wel eens weer geupdate worden. Daar ben ik dan ook druk
mee bezig. Als ie klaar is, laat ik het wel ff weten.

Op dit moment loop ik stage in Paterswolde. Is wel leuk.

Groetjes en tot ziens maar weer dan.

PS. van Moonshiner voor thijsio.
Je hoeft geen nieuw onderwerp te starten. We hebben tegenwoordig per week een onderwerp, dus ik heb de jouwe maar ff verplaatst, Denk je er de volgende keer ff aan? Anders komen we nooit op de 150.000 tekens (incl. spaties)
View IPDelete Message

From: HengstDate: Tue Oct 2 05:51:37 MDT 2001
Deel 1.

Die Mulder toch, bij hem weet je altijd waar je aan toe bent. Je hebt het goed gezien dat ik geregeld een stukkie over politiek tik, maar als je goed kijkt weet je ook dat m'n hele stukkie voornamelijk over andere dingen gaat, nieuws enzo, omdat de gemiddelde CJV-FB(ezoeker) zich namelijk niet echt voor politiek interesseert. Dus, beste Mulder, leer eerst eens politiek van andere zaken te onderscheiden, okay? Als ik me voorneem om wekelijks een stukkie te tikken kan ik onmogelijk elke week wat nieuws over drank vertellen, dat moet zelfs jij snappen dacht ik.
Verder zijn vrouwen altijd een interessant onderwerp, maar om nu een half A4-tje te vullen met het achterwerk van Jennifer Lopez, of de interessante voorgevel van Laetitia Casta, of het veel te zoetsappige bekkie van Kylie Minoque, of de griezelig echt lijkende Kelly uit BB3, of de siliconen talenknobbels van Katja Schuurman (Costa), of m'n alltime favourite Cindy Crawford, die helaas d'r beste tijd toch ook nu wel gehad heeft... da's best lastig. Maarrrr, best Mulder, ik daag je bij dezen uit om mij in het vervolg te laten zien hoe het wel moet, want ik geloof graag dat jij wel weet hoe je dat moet doen. Succes.

Nou Mr. Bean, je bent geweldig. Fantastisch, oh, wat ben je goed. Echt grandioos. Als we onze webmaster toch niet hadden, tjonge jonge zeg... Okay sereneus: maar goed dat we dat topic nog hebben. Voor het nageslacht enzo... <GRIN> En bedankt voor mijn betiteling als dé forumschrijver, ben zeer vereerd.

De 100.000 tekens moeten moeiteloos gehaald kunnen worden, maar het lijkt me niet onverstandig om na elke reply ff forum-backup te maken... je weet het maar nooit met de mensen die rücksichtslos stukken wissen zonder daarvan de schrijvers op de hoogte te stellen. Maar over HTML gesproken, ik kan me voorstellen dat gewoon <B>test</B> niet werkt, maar hoe zit dat als je bovenaan <HTML> tikt? (<B>test</B>) En onderaan </HTML>?

Dat van dat rijbewijs, heb je dat uit eigen ervaring? Ik heb er namelijk nooit zin in om m'n roze papiertje mee te nemen als ik op stap ben, maar doe het altijd wel omdat ik geen zin heb om eventueel te moeten dokken. Is Oom Agent zo meelevend dan? Want voor zover ik weet is de gemiddelde cop alleen maar bezig met dingen die niet nodig zijn om de verkeersveiligheid te verhogen.

CDA, ja... inderdaad zegt iedereen dat het schadelijk is en dat het zo snel mogelijk voorbij moet zijn. Maar ondertussen... daar is Paul Rosenmuller ook een mooie rat in. Die zei afgelopen weekend in Nova ofzo dat het natuurlijk het ergste is wat een partij kan overkomen, maar dat het niet aan hem is om daar verder op in te gaan. Voel je de hypocrisie? Wel ff zeggen, maar dan weer schijnheilig de mond houden? Maar goed, de nieuwe lijsttrekker is er. En we kennen hem al. Kijk maar es op de laatste pagina van de NCRV-gids, daar staat een stukje van de vice-voorzitter van de NCRV. En dat is? Jawel, Jan Peter Balkenende. Die man maakt overuren... Verder heeft Mr. Bean helemaal gelijk dat de schommelingen in de economie vooral worden veroorzaakt door het praten erover, en daardoor verlies van vertrouwen enzovoorts. Maar ja, de mens is nu eenmaal een kuddedier, da's nog nooit anders geweest.

De 51% heb ik van Teletekst. Ik weet dat nog, omdat ik bij het tikken van dat stukje expres nog ff heen ben gelopen om de cijfers te controleren. Helaas heb ik na een halfuurtje internetten nog niet kunnen achterhalen of het verder nog in de media is geweest. Waarschijnlijk is het dus niet meer dan een persbericht geweest wat de meeste media niet interessant vonden vergeleken met de 66% die ik ook noemde.
View IPDelete Message

From: HengstDate: Tue Oct 2 05:52:25 MDT 2001
Deel 2.

Nederland zal echt niet worden aangevallen omdat we een paar F16's hebben hoor. Ik weet niet of je de berichtgeving rond die machtig mooie kist gevolgd hebt, maar in luchtmachttermen is de F16 bijna met pensioen. Men is dan ook al een paar jaar bezig om te kijken naar nieuwe jets, en op het moment gaat de meeste aandacht naar de Joint Strike Fighter, die geloof ik een Amerikaans product is waar Nederland mogelijk ook een deel van doet. De JSF zal dan over een aantal jaren het nieuwe paradepaardje van de KLu worden. Nee, voor de F16 zal Nederland niet worden aangevallen. Overigens blijf ik het twijfelachtig vinden dat iedereen praat over een aanval op Afghanistan, terwijl ik nog steeds niks van bewijzen tegen Bin Laden heb gemerkt. En wat de Taliban weet? Volgens mij weten ze daar überhaupt niet zoveel. Zoals dominee Hoekstra zondag zei: "Een goede gelovige gaat niet in een ivoren toren (vaticaan) zitten, maar zoekt de confrontatie met de wereld in de vlakte waar je omringd wordt door mensen met andere ideeën, en gedwongen wordt je ideeën bij te stellen." En laat die Taliban nu in zo'n ivoren toren zitten? En in zulke beklemmende wereldjes ontstaat dus fundamentalisme... ik denk dat fundamentalisme vrij te vertalen is als gebrek aan kennis door gebrek aan contacten.

Jos had overigens een leuke start, en reed een poosje 13e totdat hij ging tanken. Daarna hebben we weinig meer van hem gezien. Overigens was de inhaalactie van Montoya heel netjes. Volgens mij heeft hij daarmee meteen de hoogste topsnelheid genoteerd: 348 km/uur. Ik had overigens verwacht dat de race meer een slijtageslag zou zijn vanwege het grote stuk volgas, maar dat viel heel erg mee. Nou ja, je kunt niet alles hebben... (F1 is overigens te zien op RTL 5, voor zover ik weet niet op Eurosport.)

Overigens Moons, verwoord jij precies wat mijn bezwaren zijn tegen het invoeren van de identificatieplicht, alsof dat terrorisme zou tegengaan. Mijn dank. Is namelijk inderdaad pure naïviteit.

Ik weet overigens niet waar jij het over hebt bij het samenspannen van de 3 partijen waardoor het niet al te best zou gaan met het CDA? Bedoel je dat het CDA is ontstaan uit de KVP, ARP en die derde die ik altijd vergeet? Of heb je het over de Paarse coalitie? Want juist de laatste tijd vond ik het CDA beter worden, terwijl Paars juist aan het afbrokkelen is. Er is overigens wel een persoon die iets extreem anders zegt. Pim Fortuyn... hij is tegen de islamisering van Nederland. Dat is vrij vertaald het 'Ausländer raus' waar Janmaat het altijd over had. Nou ja, het zou wel goed zijn voor Nederland als er weer een extreem rechtse partij kwam, dat houdt jongens als Groen Links en SP wat in evenwicht. Want dat politiek correcte linkse geleuter van tegenwoordig... <PUKE> (Ik wil nog even onderscheid maken tussen het feit dat wij wel interessant zijn, maar Nederland als geheel niet, okay?)

Jouw vrijheidbeperkende veiligheidsmaatregel is overigens wel de ultieme veiligheidsmaatregel. Maar ik vraag me wel af of het wel zo leuk is om 3 km onder de grond bij TL-licht te leven... volgens mij ga je dan nog ellendiger dood dan wanneer je op een terrasje met een halve liter in de hand wordt getroffen door de één of andere terrorist die in het Walhalla denkt te komen door zichzelf op te blazen.

Geen wonder dat we overal vertegenwoordigd zijn, maar da's meer een kwestie dat we ons overal inpolderen. (naar het werkwoord 'polderen', van Poldermodel) Iedereen in dit landje moet overal over meepraten, en zo is het godganse land van alcoholische zwerver tot koningin overal met elkaar over in dialoog. Leve de bureaucratie. En dan wil Nederland ook overal in meepraten. Niet dat dat effect heeft, want in de NAVO is Amerika de baas, in de Verenigde Naties ook, en in de Europese Unie zijn Frankrijk, Duitsland en Engeland de baas. Oftewel: we stellen niks voor, al helemaal niet qua oppervlak.
View IPDelete Message

From: HengstDate: Tue Oct 2 05:53:03 MDT 2001
Deel 3.

Maar goed, ik zie dat Mulder een nieuw forum heeft geopend? Hmmm... we wachten af wat Bean ermee doet... Bean heeft op het oog al heel wat woorden en tekens geteld... jaja. Nou bij dit stukkie van mij komen er weer een paar bij hoor. Mijn eerste bijdrage bedroeg 4,152 %, en deze nu al 7,764 %.

Ehm Bean, ik was niet van plan om het Veronica-forum te gaan noemen, aangezien ik heel goed weet dat deze niet gratis is. Over het inloggen valt te discussiëren, maar ik ben het ermee eens dat dat in dit geval niet de meest geschikte optie is. Dat schrikt de meeste 'from time to time' bezoekers een beetje af namelijk vrees ik. Hou het maar mooi hierop, maar het zou niet verkeerd zijn als je es navroeg wat eigenlijk de limiet voor deze site is.

De Kruisweg lijkt zo heel af en toe inderdaad wel wat op een crèche, met al die dunne, smalle, nauwelijks ontwikkelde grietjes met lágen make-up waardoor ze net 14 lijken in plaats van 13, maar gelukkig is de meerderheid wel wat anders. Wat je doet als je een mooi exemplaar van natuurschoon tegenkomt? Ik wil niet veel zeggen, maar genieten alleen kan ook al leuk zijn. Ondergetekende heeft nu eenmaal niet zo'n gladde ratel als bv. Tosti, maar daar kan ik me niet zo druk om maken. Die drang tot scoren... ach. Ik ken mensen die er een sport van maakten om op een avond 4 of meer meiden te versieren. En het enige dat je dan bereikt is dat die meiden je niet meer aan willen kijken. Gefeliciteerd...

Het feit dat de Bean-family tegenwoordig een digi-schotel heeft... wil dat zeggen dat jullie ook de Nederlandse MTV kunnen krijgen? Moet je es een paar keer 's avonds om... half 10 (?) naar Jackass kijken. Foutste programma wat ik ken, maar wel heel grappig.

ICQ is overigens ook niet computer gebonden. Net zoals de Messenger moet je die op je PC installeren, en hebt dan meteen de beschikking over je hele kennissenlijst. Het verschil? Mwah, ze zijn redelijk gelijkwaardig. De enige meerwaarde van MSN is dat je een berichtje krijgt als er meel is. En ook nog alleen als je een Hotmail-account hebt. Ondanks het feit dat de halve wereld zich bij Hotmail heeft aangemeld is MSN verder niet zo geniaal. In feite stelt het nog minder voor dan ICQ, want qua omvang is ICQ veel groter dan MSN. Maar thuis heb ik geen van beiden, dat gaat me meer tijd kosten dan me lief is vrees ik.

En natuurlijk is elke inbreng welkom, hoe meer hoe beter. Waar blijven de overige CJV-leden eigenlijk met hun reacties? Nou ja, we kunnen natuurlijk hoe dan ook proberen om het aantal omhoog te krikken. Daarom ga ik deze maar es plaatsen denk ik. Weet niet wie er na Thijsio's bijdrage (bijgeschaafd door Moons) nog gereageerd hebben, maar dat komt dan later wel.

Voor nu:
woorden: 1785
tekens (excl.): 8401
tekens (incl.): 10170
regels: 116

Alweer in drieën delen dus...

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: HengstDate: Tue Oct 2 05:56:01 MDT 2001
Ik zie overigens net dat we gisteren een record hebben gezet: 20 pageviews. Waarvan akte!!!

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Tue Oct 2 07:52:14 MDT 2001
deel 1:
Ja Thijsio. Ook jij moet er aan geloven. Je moet net zo als mij doen. Geen nieuw verhaal schrijven (laat dat maar aan de 'proffesionals' over) maar reageer gewoon op wat anderen hebben te vertellen. Dat gaat het makkelijkst door het forum-topic te laden en daarna de internet-verbinding te verbreken. En dan met bijv. Notepad of Word je reactie intypen. Daarna ff weer online om je reactie d'rop te zetten.
Dus jij loopt ook al stage? Ik vind het over het algemeen altijd leuker dan school. Alleen als je na een lange periode stage weer naar school moet is wat minder leuk.
Henk kon het ook al niet zo snel vinden, maar onder aan deze pagina zit ook een 'reply' knop ("Post a reply") waarmee je kunt reageren op dit forum-topic.

Ook ik moedig -net zoals Hengst- Mulder aan om een begin te maken met een discussie over vrouwelijk schoon. Ik wil er maar al te graag over mee-discusieren. Over het achterwerk van JLo hadden we het al gehad achter in de auto. Volgens mij is dat absoluut niet haar sterkste kant, maar aangezien ze voor de rest er vrij goed uitziet maak ik daar geen probleem van. Zo ben ik nou ook wel weer :) Als er een krasje op een Ferrari 360 Modena zit, zou ik niet aarzelen als ze vragen of ik 'm zou willen hebben.

En dat van <HTML> werkt dus ook niet. Ik zal je uitleggen waarom (het forum moet toch vol niet?). Als je de bron van elke willekeurige pagina bekijkt (rechtermuisknop en dan 'Bron weergeven' of uit het menu Beeld, Bron kiezen) zie je een 'gewoon' text-filetje. Deze begint altijd (nou ja altijd, laat ik het zo zeggen, deze hoort te beginnen met) <HTML>. Wat Hengst dus ook al aangaf is dit het begin van een HTML/internet-pagina. Maar dit betekent dus ook dat het al in de bron van het forum staat. Nu is dat toevallig bij dit forum niet zo (het staat trouwens vol met fouten), maar gelukkig lezen de betere browsers (Internet Explorer en Netscape in mindere mate ;) hier overheen. Dit betekent dus ook dat je het in het forum zelf niet hoeft te herhalen. Het zou zelfs errug fout zijn. Maar aangezien ik al zei (beter opletten Hengst) dat elke 'driehoekhaak' < en > dus worden geschreven als 'harde' < en >. Elke < en > wordt namelijk geschreven als ALT-code voor die < en >. Die Alt-code is... ja dat probeerde ik dus al op te schrijven in mijn vorig stukje alleen dan vervangt ie dat (natuurlijk) door een echte <. Kijk maar in de bron. Dan zie je 'm na lang zoeken wel staan.

Dat van dat roze papiertje dat werd gedoogd als je 'm niet bij je had is inderdaad uit 'eigen' ervaring. Tenminste ik zat in de auto toen mijn broer een keer werd aangehouden bij een controle. En die had zijn rijbewijs ook in de andere auto zitten. Volgens mij hebben ze toen via de computer gezien dat hij wel een rijbewijs had en dat ie nog niet verlopen was o.i.d. Maar hij kwam er (met die smoes) wel onderuit.

Over het CDA zag ik laatst een interview met het een correspondent van het Journaal die een best wel goede vraag stelde, maar waar die vrouw van het CDA (vraag me geen naam of functie) geen duidelijk antwoord op gaf. Ze hadden namelijk eerst de voorkeur voor Marnix van Rij, maar toen deze zich niet meer beschikbaar stelde ging de voorkeur uit naar Balkenende. De vraag was dan of Balkenende tweede keus was? Nee! Absoluut niet. Zo moest dat niet gezien worden. Maar waarom niet, dat vertelde ze niet en weet ik zelf ook nog niet.
Maar genoeg over het CDA. Ik heb er geen verstand van en zoals ik al vaker heb gezegd praat ik niet (al te veel) over dingen mee waarvan ik geen verstand heb.

Over die nieuwe straaljagers was ook een hele discussie geweest niet? Europa was ook bezig met de Eurofighter ofzo? En het was eerst de bedoeling dat Nederland die zou kopen. Maar toen de twee naast elkaar stonden en de prijs van de JSF ook nog meeviel...

Die bewijzen van Bin Laden zullen we waarschijnlijk niet te horen krijgen. Misschien omdat ze geen bewijzen hebben of omdat het niet verstandig is de Taliban te laten weten hoeveel zij al weten. En er is al vaak genoeg gezegd dat Amerika vandaag of morgen zal aanvallen, maar tot nu toe is er nog steeds bar weinig gebeurd. Wat ik wel positief vond was de reactie van iemand van de Taliban. Geen idee of hij de waarheid sprak, maar hij zei dat ze er niets op tegen hadden dat Amerika op zoek was naar Bin Laden en dat ze zelfs wel mee wilden helpen. Maar zodra ze het Taliban-regime omver wilden werpen of burgers gingen bombarderen, dat ze dat terug gingen vechten of er tegen waren o.i.d.

En wat dominee Hoekstra zei klopt ook wel, maar probeer iemand maar eens te overtuigen die opgevoed is het het idee dat iedere buitenlander de duivel is. Daar willen ze niet eens naar luisteren. Daar wil je je dan ook wel van afsluiten.
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Tue Oct 2 07:53:05 MDT 2001
deel 2:
F1 is inderdaad niet op Eurosport. Alleen wel op DSF (een duitse sportzender) en goed nieuws Moons. Je kunt die zender a.h.g.i. (als het goed is) ook op een analoge schotel ontvangen. En die hadden jullie toch wel? Of ook niet?

Waarschijnlijk had Moons het bij het samenspannen van de 3 partijen over Paars. Maar ik had ook het idee dat de CDA het volgend jaar goed zou doen bij de verkiezingen. Maar ja, dat valt nu dus waarschijnlijk weer wat tegen. Misschien wel positief voor de wat kleinere christelijke partijen, waar sommige stemmers heengaan?

Ik neem aan dat de vehoging van veiligheid niet inhoud dat we gelijk onder de grond moeten. Wat dat wel inhoud gaan we waarschijnlijk (gedeeltelijk) op de volgende CJV avond behandelen.

Ik ben het er ook mee eens dat Nederland aan grootheidswaanzin lijdt. Als Nederland ergens mee bovenaan staat met een paar getallen wordt dat uitgebreid in het nieuws verteld (Nederland geeft het meeste uit aan ontwikkelingshulp), maar zaken zoals grote invloed in de wereld heeft Nederland niet.

Over dat forum van Mulder. Ik had het idee dat hij een internet adres gaf waarop ik ook een gratis forum kon aanmaken voor de CJVP. Maar ik heb alle mogelijk manieren (met/zonder www) geprobeerd om die pagina te bereiken, maar geen succes. Als ik het niet vergeet zal ik nog wel ff vragen per email wat de limieten zijn voor dit forum.

Over de leeftijd en schoonheid van vrouwen in Marum ben ik het weer helemaal eens. Nu weer ik weer waarom we half-broers zijn Hengst ;-) Ik heb inderdaad ook niet zo'n babbel als Tosti. Een enkele keer als de tegenpartij goed en interessant kan kletsen lukt het me om het gesprek gaande te houden.

Zij van Canal+ die tegenwoordig over het digitale schotel gebeuren gaat hebben het weer zo voor elkaar gekregen dat je toch nog maandelijks moet betalen om bijv. Eurosport, MTV en Discovery channel te kunnen ontvangen. Denk je een dure schotel te kopen zodat je niet zoals bij de kabel een maandelijks bedrag hoeft te betalen... niet dus. Maar omdat wij dus geen zin hadden om toch maandelijks te betalen, hebben wij bovengenoemde zenders niet. Alleen RTL4,5,NET5,SBS6,Yorin,V8 en TMF + CNN,SKY,CNBC en een heleboel duitse zenders waaronder de duitse Euroosport en MTV. Dus geen Jackass, maar wel Celebrity Deathmatch op de duitse MTV. Ook errug fout (en heel leuk)

Misschien bij de oudere versie is ICQ niet computer gebonden, maar bij de nieuwere (vanaf 99b in ieder geval) niet meer. En de messenger stelt ook minder voor als ICQ en is ook kleiner qua omvang, maar dat vind ik juist z'n voordeel. De messenger doet waarvoor die gemaakt is en heeft niet allemaal dingen waar je nix aan hebt (wie gebruikt er nu het adresboek, kalender, to do list en weet ik veel wat nog niet meer van ICQ?)

Ik zou ook wel willen weten waar die overige CJV leden blijven. Vooral de vrouwelijke. Is dit nu weer een bevestiging dat vrouwen A-technisch zijn? Net zoals met mail. Wel mailtjes ontvangen, maar er niet op kunnen/willen reageren.

Die 20 bezoekers waren waarschijnlijk grotendeels van mij. Druk bezig met het archiveren van het CJVF weet je nog?

Voor nu:
woorden: 1407
Tekens (excl): 6416
Tekens (incl): 7803
Regels: 113

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: moonshinerDate: Tue Oct 2 10:04:25 MDT 2001
Ik moet toch nog ff reageren op het vorige forum, kan ook niet anders na al dat gezwets. Het klopt dat de “grootse” verhalen niet overdreven waren, misschien eerder onderdreven, als je kijkt naar al dat stro dat we kilometers van het festijn al tegenkwamen. OK ik zal de volgende keer proberen op tijd te waarschuwen. (eerst een bekertje op het hoofd leeggieten en dan pas in het gezicht.) Waarschijnlijk moet ik dan ook nog minder hard gooien, anders gaat het nog onder de oogleden door. De paraplu, tja, dan kunnen we het wel nagaan.

Een CJV-FLVS, tja wie wordt dat niet na een weekje oefenen, dat moet jou ook nog wel lukken marten. Dat zinnetje snap ik nog steeds niet maar ik ben dan ook geen echte fries, misschien voor 1/16 hooguit.

Tja nu je het zegt van dat vluchtnummer, hij kwam me al zo onbekent voor, op die manier kan ik ook wel een voorspelling achteraf geven.

Het stuje van halblanghar, tja ook een hoop gel*l zeg maar, maar ja zo komt het CJV-F wel vol. Hij zij tegen mij dat we de afkortingen die we gebruiken eerst gewoon moesten opschrijven en dan de volledige uitwerking er neer moesten zetten, dus ook CJV uitgewerkt. Dan waren we al bij de 100.000 geweest. Nou ik denk dat dat wel kan kloppen maar dat is me toch te veel werk. Een CJV-FR schrijven duurt me al lang genoeg.

Die politie wagen was inderdaad een leuk gezicht. Vuurtje erbij en we hebben weer een belasting-systeem-herziening.

Ik zag het alstaan. Nu de rest van de onderwerpen nog… Erg jammer trouwens van de digicam. Dan maar een gewoon toestelletje. Een pul bier voor de doppen is een goed ID, van mij maggie. Wel jammer dat die bel niet meemag, al is dat best te begrijpen.

Nou over het stuk van Hengst.
Volgens mij ligt je prioriteit toch wat anders dan het overkomt, met andere woorden, je wou best mee. Volgende keer beter dus. Een trekker met wagen of zo iets. Over dat vroeg opstaan, als het niet hoeft dan liever niet. Als het moet dan lukt het mij ook wel en natuurlijk voel je je dan niet al te plezierig. (brak als de pest.) Over vier weken weer? Vind ik best, trouwens dan hebben we de avond ervoor toch CJV. Tja een toezichthouder die meedrinkt. Als ie dan maar niet teveel mixen etc. doorelkaar gaat drinken, anders kan hij na een tijdje niet meer toezichthouden he Marten???

Dat zinnetje van die vliegen, daar hebben we het thuis ook een tijd over gehad, volgens mij kan die nog wel een paar keer zo lang, commentaar op die van de postkoets: kl*tezin.

Op het vluchtnummer-onzin heb ik al gereageert geloof ik, wel niet zo uitgebreid maar dat was toch niet nodig na die opstellen van jullie :) Nog wel heb ik iets te zeggen over die spatie-party MS-DAP, van de welbekende, maar niet geliefde Bill G.Leuke opmerking. Ik nomineer m bij deze voor de CJV-F-OVDWP.

Op deel 2: van Hengst, trouwens dit schiet ook nog niet erg op kwa tekens, maar dat komt wel goed.

De bewijzen, vinden ze niet, al zegt Londen dat zij al wel bewijen hebben tegen Bin Laden. Ik zal het ff uitleggen, alle betrokkenen zaten in de vliegtuigen, (vandaar dat ook niemand de aanslagen heeft opgeeist) OK nu wordt er beweert dat ze hulp hadden op het vliegveld, ik las net in het NvhN dat er een verslaggever in 27 minuten op het vliegtuig is gekomen, zonder boardbiljet of zo iets. Hij werd pas aangehouden bij het vliegtuig, na 5 minuten overleg tussen personeel en vluchtleiding kon hij instappen. Dit gebeurde allemaal 2 dagen geleden. Nou vraag je je toch af.
Schijnheiligen heb je overal, niet alleen in de states, kijk maar naar de Taliban.
Nertsen etc. tja heiligt het doel de middelen?? D8 het niet. Dood gaan ze toch, liever een spuitje dan onder de euto zeggen we maar.

Bier drinken, of was het nou zuipen. Maakt niet uit als we maar doorgaan, overigens vond ik die 6 flesjes in 2 uur best te doen, maar ja als je niks gewend bent, (Niet vaak totdat het licht uitgaat in de vluchtheuvel blijft) dan wordt het wel wat lastiger. Dus als we vrijdag als Anne ons met rust laat tot een uur of 1, met zijn 8-en geen twee kratten bier leeg kunnen krijgen, dan weet ik het ook niet meer.

OK rustig maar, ik zal niet negatief over Gusst gaan doen. Ik weet trouwens nog wel een leuke site over onze vriend Flater, http://members.tripodnet.nl/christiaan82/guust.html
Hij is van mijn broertje, op het ogenblik is hij bezig met een nieuwe versie. En die is echt mooi. Maar dat zie je nog wel.

Volgende keer beginnen in Sally O`briens, ik ga mee, wie nog meer? Die jonge dame op de chat is overigens 18 of 19, valt mee hè. Studenten-feestjes moeten altijd heel gezellig zijn, en als dat feestje dan ook nog wordt gehouden door vrouwelijke studenten, Dat mag eigenlijk niet gemist worden.

View IPDelete Message

From: moonshinerDate: Tue Oct 2 10:05:35 MDT 2001
Deel 2:

Zoveel koolzuur zit er niet in evenementen bier, maar vervelend is het zelfs dat kleine beetje wel. Voor de volgende keer normaal zal ik ff mijn familie vragen, heb je nog twee trekkers met wagens staan???? <GRIN>
Over de pot nog iets, Na 3 avonden is de ene pot wel vol, dan kunnen we overgaan op de andere.

Dan nu het echte CJV-FR voor deze week.
Ik zag net dat thijsio een nieuw onderwerp had aangemaakt, toch maar ff bij deze week neergezet. De reden staat erbij.
Jemig Marten wat schrijf jij een kromme zinnen, Ik snap er geen ene jota van, maar dat zal wel door mij komen. Maar in elk geval tot vrijdag.

Volgens mij komen we na vandaag wel op een 3/7. Vooral als Hengst nog gaat CJV-FF. OK je hebt gelijk, dit is nog niet eens zo`n slechte forum-provider, al zijn er wat mindere puntjes aan. Dat van die banners is veel irritanter. Ik heb eens een banner weggeklikt en er kwamen gelijk weer 4 nieuwe (was geloof ik een geintje van een bekende.) Irritant was het wel. Net zoals het mailtje met als onderwerp: Rondje om de kerk, weet je nog? Ik zag al dat de andere weken er ook bij stonden. (Zie boven)

ID-kaarten, tja dat heb je. En ik ben er blij om ook. Je snapt eenvoudig niet wat voor opvoeding die kleuters hebben gehad die je af en toe in de X-weg ziet rondstappen, kort tuitje, heel erg opgemaakt, net een modepop zeg maar.

Als ik een mooi exemplaar tegenkom, ja dan mag ik er graag naar kijken en een praatje maken, zoals jullie wel weten gebeurt dat niet vaak en dat komt om dat ik de “lat” nogal hoog heb liggen, misschien daalt ie met de jaren nog wel.

Slimme gekken, dat zijn de ergsten, en als ze dan ook nog fundamentalistisch zijn, wat ik me eigenlijk afvraag, dan heb je helemaal een probleem, nog erger wordt het als ze via hun geloof ook nog de Jihaad aan kunnen grijpen voor een ‘heilige oorlog’ Al snap ik nou niet hoe een oorlog heilig kan zijn. Jij wel? Dan mag je dat mij ff uitleggen. Dan kan ik een briefje zenden aan Bush Junior met daarin een juridische oplossing voor het probleem Bin Laden waar Binnetje het ook mee eens kan zijn.

Ik zei vinding en niet uitvinding, dat scheelt een hoop, de MS-DAP heeft het ID eerlijk gejat. Nou, eerlijk? Maar ze hebben het wel goed verbeterd op de manieren die je al hebt aangehaald.

Nog ff over die commerciële-(rotzooi)-zenders, Er wordt veel troep op uitgezonden maar dat heb je overal. Zelf op de zenders die wij kunnen ontvangen, alleen TV-Noord valt nog wel mee. Maar daar heb je weer een ander nadeel. Het herhalen.

Ok dit was het dan wel weer voor nu. Dacht ik dus. Ondertussen heeft Hengst er nog een CJV-FR neergezet. Daar dan ook nog maar op antwoorden. Doen we in 1 moeite door.
Daar gaat ie dan. Nou, over drank valt heel wat te schrijven hoor? Wat je die dag ophad bv. Of welke dranken je nog graag eens wilt proeven. Hoeveel je op kan, en wanneer dat dan is. Wat je record aan drank op is. Hoe snel je een flesje leeg kan zuipen. Wat de smaak is van bepaalde bieren. Welke combi`s je kan drinken en welke absoluut niet. (Daar kan onze molenaar nog wat aan hebben.) Moet ik nog ff doorgaan?

OK over vrouwen valt natuurlijk veel meer te zeggen, maar om daar nu een CJV-F mee te vullen? Dat gaat me nu ook wel weer een beetje te ver. Tegen een stukje heb ik geen bezwaar. Maar dan niet langer dan een alinea of 2. We moeten tenslotte ook nog over andere serieuze en onserieuze dingen l*llen.

OK op de volgende alinea, das(heb je m al gehad?) wel handig geweest ja van Mr. Bean. Voor het nageslacht inderdaad. Al duurt dat nog wel ff (of heb jij al ergens een zoon of dochter zitten)

100.000 tekens, zeg maar dat het een eitje is, kat in het bakkie, etc. Dat HTML werkt hier natuurlijk niet dat hadden we al door, al je dit ‘<’ teken er al gewoon neerzet dan kun je ook niet aangeven dat je met HTML begint. Dus…

Rijbewijs. Heb ik nog steeds niet, dus je zal het wel tegen Mr. Bean hebben. Ik snap best dat Mr. Bean zijn papiertje niet bij zich heeft als hij in de polo stapt. In de Xsara kun je m best bij je hebben. (Is trouwens ook een subonderwerp: auto`s) En oom agent kan heel meelevend zijn. Net zoals dat vliegtuigpersoneel dat ikhierboven al eens heb genoemd. En de cops zullen alleen bezig zijn met dingen die niet veiligheidsverhogend zijn? Zoals boeven achterna zitten bijvoorbeeld? Een gevaar op de weg overdag die hardrijdende idioten.
En dokken daar heb ik nog wel een leuke anekdote over. Ik weet niet meer waar ik m heb gehoord? Misschien komt ie bekent voor bij Mr. Bean.
OK komt ie:
View IPDelete Message

From: moonshinerDate: Tue Oct 2 10:07:18 MDT 2001
Deel 3:

Er staan 2 personen auto`s bij het stoplicht en als het licht op groen springt rijd de voorste achteruit tegen de bumper van de gene achter hem aan. Hij stapt uit en schreeuwd tegen de bestuurder van de achterste auto: “Wat doe je nou, je rijd toch niet bij iemand achterop voor een stoplicht?” En de verzekering van de achterste man maar betalen… Brutale apen.

Over de CDA etc. heb ik geloof ik al beantwoord. (Dat heb je als mensen voor gaan dringen (Geintje tussendoor)). Over percentages. Tja ze noemen nu wel procenten. Als ze echte cijfers gaan noemen zou men veel meer schrikken denk ik. Dan gaat het om echte mensen.

Alweer een deel 2 waarop ik inga. T word wel wat.
Dus jij stelt dat het vaticaan de fundamentalisten zijn van het Christendom. Zoiets maakte ik ook al op uit de preek van dominee Hoekstra. Tja fundamentalisten heb je overal. Zelfs in het Christendom. Wat ik ook opmerkte in de preek was dat er volgens Jezus geen fundamentalisme zou moeten zijn. Kijk van deze preek weet ik achteraf ook nog het nodige. Ik heb wel eens minder meegemaakt. Zo zie maar weer (Ik maak ff een sprongetje) dat Osama weinig contacten heeft (huh)

Racen again (zie je wel: auto`s) Tja, bedankt voor de mededeling dat racen op RTL 5 te zien is al heb ik er nog steeds niets aan. Ik vind racen op zich best wel leuk om te zien. Dus toch maar een TV kaartje en internet via het lichtnet. Dank je voor jou dank.

Ik bedoelde de Paarse coalitie, en dat klopt dan ook wel dat het de laatste tijd wat beter ging met de CDA, waarschijnlijk omdat het met Paars wat slechter gaat. Nu gaat het erom om een nieuwe formatie te vinden. Zoiets als PvdA, CDA en Groenlinks. Maar dat zal wel weer niks worden. Trouwens de PvdA kan er ook wel helemaal uit. Dan hoeven ze zich ook nog geen zorgen te maken over de nieuwe MP (Minister-President) Of zit dat toch anders in de politiek? Ik kan het mis hebben natuurlijk.

Je hebt extremen en extremen, Die Pim Fortuin lijkt me ook een fundamentalist, Je hebt ook ongelovige fundamentalisten zei domi dus dit zal er wel zo een zijn, hij is in elk geval geen islamitische fundamentalist.

OK, wij zijn interessant en niet geheel Nederland. Daar kan ik het wel mee eens zijn. Was er verder nog wat? Oh ja veiligheids beperkende? Of was het nou vrijheids beperkende maatregelen om dat ondere te verbeteren. Walhalla, Nirvana, De eeuwige jachtvelden, Zevende hemel, ik weet niet waar zij terecht willen komen. Ik weet wel dat ik daar dan liever niet terecht wil komen. Als zij de hel zo noemen.

We zijn wel overal vertegenwoordigt en ook al zijn we klein, we kunnen nog wel wat uitrichten, Zeg gewoon dat je de Europoort een weekje afsluit, zeg maar staken. (Daar zijn we toch wel goed in.) Eens kijken of men dan luistert naar ons kleine landje. Poldermodel en praten, tegenwoordig mogen ze van mij praten over het afschaffen van hetpoldermodel, daar zijn ze eerst nog wel een jaartje of 10 mee bezig en tegen die tijd kan het ook wel worden afgeschaft. Eigenlijk habben wij amerika, maar ja dat is geruild tegen een stukje grond bij een oerwoudje. (Er is zeker teveel over gepraat.)

Nog ff doorzetten en we gaan weer naar de 4 delen. Ja ja toe maar weer. Ik was misschien een beetje te optimistisch tegen Mr. Bean toen ik hem sprak op de messenger. Toen ik over 5 delen sprak. Maar toch 4 is ook heel wat.

De limiet voor dit CJV-F, wil ik ook wel eens weten, eens kijken of we 1 CJV-FR kunnen schrijven die dat in 1 keer overschrijd. Zou lachen wezen. <GRIN>

Kindercreche de X-weg. Wat toevallig dat jou ook al dat plamuur opviel. Tja dat natuurschoon hè, liefst mooi en puur natuur. (Dus weinig zichtbaar make-up en geen frutsels in het haar.) Een gladde ratel heb ik ook niet, alleen textueel af en toe, (Zo als je ziet.) Mondeling gaat het allemaal wat minder snel. Scoren? Doe je in en met een doel toch? En van mij de tip doe het niet om het scoren alleen. Volgens mij heb je gelijk hoor Hengst, ze kijken je niet meer aan, of ze moet wel een (Hoe heet dat ook maar weer?) *staat achter het raam* zijn of wil dat zijn.

Wat moet ik met al die informatie waar ik niks aan heb. T lijkt wel ongewenste reclame. En dan ook nog niet doelgroep gericht. Jackass op MTV. Heb je een kabeltje over van een kilometertje of twee? Dan kan ik ook overal over meel*llen.

ICQ against Messenger. ICQ is veel groter, das waar maar gebruik jij alle functies? Waarschijnlijk ken je 3 kwart niet eens. Das bij de messenger wel anders. T scheelt ongeveer een factor 50 in grote. (Ga jij maar fijn ICQ downloaden.) En het heeft weinig functies meer dan echt nodig zijn.
View IPDelete Message

From: moonshinerDate: Tue Oct 2 10:08:04 MDT 2001
Deel 4:

Reacties, zijn altijd welkom natuurlijk, er zouden alleen wat meer mensen moeten reageren die niet op de CJV komen. Een aantal mensen die er wel komen mogen ook eens reageren, 1 keer per week is wel genoeg voorlopig. (Hè dames?) Misschien moeten we maar een aantal advertenties in het dorp laten rondgaan.

20 pageviews, dat moet te verbeteren zijn. Elke dag 3 keer CJV-FF en we zijn er al bijna. (3x3 keer voor het Forum bekijken en 3x3 voor het uploaden) dan heb je al 18. Marten en Halblanghar nog erbij en hup je hebt er 22.

Tot nu toe heeft er nog niemand gereageert, maar dat had je al gezien denk ik.
Dit was het dan wel weer, dacht ik dus, verkeert dusss. Mr. Bean. was me voor Dan dit stuk nog maar een beetje uitbreiden. Ik kom wel aan de 5 pagina`s toe.

Klopt helemaal Mr. Bean Thijsio, kan maar beter eerst gewone CJV-FRs gaan schrijven, hoe dat moet heeft Mr. Bean al uitgelegt en anders vraag je het nog maar ff na. Daarna kun je overwegen om een nieuwe topic te gaan beginnen. Overigens starten we tegenwoordig elke week met een nieuwe topic, dit om het overzichtelijk te houden.

Dus op stage, leuker dan gewoon schoolgaan zeker. Lekker de hele dag achter de computer zitten CJV-FF, en internetten. Let wel op daar zit een verschil tussen. En na een stage weer terug komen, dat lijkt mij ook minder. Ik merk het nog wel. Maar nog ff een paar vakken halen en je kan alweer op stage Mr. Bean.

Een krasje is nog wel weg te werken, maar dat achterwerk van J.Lo???? Dat lijkt me toch wat lastiger. <GRIN> Natuurlijk mag erwel een gedeelte van de discussie over vrouwelijk schoon gaan, niks optegen eigenlijk, (Heb ik het hier niet al eerder overgehad? Tja, dat heb je als anderen je steeds maar weer voor zijn. Al wordt het stuk dan wel een stuk langer.)

HTML werkt dus inderdaad niet, heb ik geloof ik ook al uitgelegt. Al is het deze keer wel wat langer duidelijker geloof ik. (Zoals je misschien al hebt opgemerkt geloof ik nogal veel, denk nu niet dat ik (schijn)heilig ben, want dat ben ik niet voorzover ik mezelf kan beoordelen.)

Aha op die manier dus (roze papiertje) Dan is het wel handig dat je m bij je hebt. Computers zijn handige dingen hè???

Als Nederland nou die ultra moderne straal jagers gaat kopen heeft bin wel een reden om hier eens te komen kijken. Hij zal wel denken daar zit het geld. En die duivelse buitenlanders? Ik geloof niet dat Bin Laden zo is opgevoed, hij had nog heel wat familie in de states wonen las ik laatst, wel onder de bescherming van de FBI. Je vraagt je toch af, zou Bin Laden dat nou ook staan? Leuk stukje over iemand van de Taliban, zo kan ik het ook. Als ze mij aanvallen omdat ze denken dat ik iemand verberg wil ik niet meehelpen naar die schurk te zoeken….

Eh Schotel? Wat is dat? Zo iets als een stoofschotel? Nee inderdaad, die hebben wij ook al niet. We w88 nog steeds op het lichtnetinternet. Dus dat kunnen we nu ook al niet ontvangen, begrijp je nu waarom ik nooit meel*l over al die TV-programma`s? OK mooi zo.

Ik had het inderdaad over paars zoals hierboven al vermeld. Veiligheid, inderdaad, we gaan het erover hebben vrijdag-avond. Natuurlijk zal ik niet op het CJV-F van tevoren zeggen wat we dan gaan zeggen, anders is de lol er al af. Vandaar dat extreme.

Nederland en grootheidswaanzin, dat gaat blijkbaar prima samen, daar zullen wel meer landen last van hebben, België bijvoorbeeld, daar zeteld de Europese Unie of zoiets (ik heb de ballen verstand van wereld politiek zoals je ziet) denkt ook gelijk dat het alles is.

Marten, hier een tip: Als je een adres opgeeft, dan wel het goede….
Of ben ik nou weer te voorbarig.

Schoonheden in de X-weg, heb ik ook al het nodige over verteld, ook dat ik ongeveer hetzelfde, ik zal het geen probleem noemen, heb als Hengst en Mr. Bean. En inderdaad, aan een goed spraakzaam persoon van het andere geslacht, heb ik meer dan aan mezelf om een gesprek gaande te houden.

Nog ff verder en we komen wel aan de 20.000 tekens (incl.)

Zenders: Om nog ff duidelijk te maken wat we hier allemaal kunnen ontvangen, hoef je daar ook niet meer op te gissen: Ned 1,2,3 Duitsland 1,2,3 TV-Noord, TV-Drente en heel vaag Omrop friesland. Dit zijn ze echt allemaal. Gelukkig hebben we nog radio en een stapel CD`s.

Over de ICQ en Messenger heb ik het hierboven ergens al gehad. Net zoals over andere (misschien a-technische) mensen die toch ook wel eens kunnen reageren.

OK dat kan dan kloppen van die 20 bezoekers, zo heb ik in het verleden ook wel eens een hoop bezoekers op mijn site gehad, ff dit uploaden, dan dat uploaden, en natuurlijk ff controleren of het er wel goed uitziet, een linkje veranderen en controleren of die het nog doet, je kent het wel Mr. Bean en Thijsio.

De 20.000 zijn niet gehaalt, wel mijn record verbeterd, doe het me maar eens na.

Mzzl, Moonshiner

Voor nu:
woorden: 3410
Tekens (excl): 15177
Tekens (incl): 18554
Regels: 307

View IPDelete Message

From: HengstDate: Wed Oct 3 06:45:02 MDT 2001
Deel 1.

I'm gonna win. Jawel, deze tomeloze ambitie heb ik ooit Bryan Adams horen zingen op zijn CD 18 'till I die. Een titel die op zich al treffend is voor hoe ondergetekende zich voelt. Jawel Moons, ik ga je verslaan, dat weet ik zeker. Ik bedacht me namelijk dat ik óók nog moest reageren op jouw langste reply van vorige week, hahaha. Nu kan dat na een week wel beter worden ingekort dan vorige week, maar d'r staan toch nog wat puntjes.

Te beginnen met de filmklassieker die je blijkbaar op een CJV-VA wil draaien, Goodmorning Vietnam. Dat lijkt me geen goed idee. Het is echt een aardige film, maar ik wil wedden dat de meeste CJV-ers 'm vrij saai vinden. Maar het is er eentje die je hoe dan ook es gezien moet hebben, al was het maar om de beroemde kreet in de juiste context te zien. Robin Willimans scheurt zijn keel open en daar schalt door alle speakers in het legerkamp "Góóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóódmorning Vietnam". Nee, voor een CJV-VA heb ik wel een lachfilm, maar dan moeten onze vegetariërs niet aanwezig zijn, want die kunnen er vast niet tegen. Ik heb het dan over 'Starship Troopers'. Ook al gaat het dan om buitenaardse insecten, diervriendelijk issie bepaald niet. Ook de mensen worden overigens ongenadig aan stukken gescheurd. Toch is het geen horror, eerder een komische SF-film. Afijn, dat moet je gewoon zien.

Over die broer van jou: weet je misschien ook waarom Christiaan eigenlijk niet op CJV wil? Als we dat weten kunnen we d'r misschien ons voordeel mee doen? Maar goed, Egbert dus wel. Ben je d'r een familiebedrijfje van aan het maken? <GRIN> Keiharde concurrentie met de Boonstraatjes...

Het 'kratje bier' verhaal. Dat kan weldegelijk via Anne B. zijn gedeclareerd, zou niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt. Ik kan me een situatie van een paar jaar terug herinneren dat Marten Kuipers met een onverklaarbare declaratie van een fles whiskey zat. Ook via Anne, ook van die groep...

De jeugd, daar staan wel richtlijnen voor wat men daarmee bedoelt. Volgens het CDA Zuidhorn verstaat de overheid onder 'jeugd' alle kinderen en jongeren van 0 tot en met 23 jaar. Hoe rekbaar dit gegeven is wordt duidelijk als ik zeg dat de kerkelijke gemeente Oldekerk onder 'jeugd' alle kinderen en jongeren van 0 tot en met 30 jaar verstaat. Ik vond dat de JC van die groep dan ook maar de vvb moet vangen. Dat is natuurlijk wat overtrokken als je ziet dat het saldo van de JC jaarlijks stijgt, maar de vvb is de vaste vrijwillige bijdrage, waarvan iedere jongere van 18 jaar of ouder jaarlijks een envelop krijgt bij de actie Kerkbalans, compleet met vermelding van het bedrag wat de kerk jaarlijks voor jou als lid aan de gezamenlijke synode in Utrecht moet betalen. Die gallige synode die een kapitaal gebouw neerzet over de ruggen van het inkrimpende aantal kerkgangers. En het is nog slikken of stikken ook, want de betaling is verplicht. Tja, stel je voor dat ze daar hun inkomen niet zouden krijgen... lekker systeem weer.

Leefomstandigheden van het vee, tja dat is de laatste 20 jaar wel wat verbeterd. Tegenwoordig hebben we namelijk loopstallen. Da's beter dan een koe de hele winter met de achterpoten vastgebonden op een paar vierkante meter zetten met wat kuil/hooi voor de snuit. En op zich kun je je afvragen of het houden van dieren voor vlees vandaag de dag niet achterhaald is. De eiwitten uit vlees zijn al eeuwen een noodzakelijk bestanddeel van ons voedsel, maar vandaag de dag kun je die ook halen uit soja-producten, de zogenaamde vleesvervangers. Feitelijk is het houden van vee voor vlees dus een achterhaald concept, net zoals het verbruiken van energie dat wordt gewonnen uit fossiele brandstoffen. Maar het is de lage prijs waardoor dergelijke zaken toch blijven bestaan. Daar komt bij dat een soja-produkt bijlange niet zo lekker is als een lekkere biefstuk of gehaktbal. Daar kan nog altijd geen vleesvervanger tegenop. En daarom blijf ik ook wel vlees eten, maar ik sluit niet uit dat over een jaar of 50 de veehouderij nagenoeg niet meer bestaat. Al was het maar omdat de vleesvervangers-consumptie door bepaalde veeziekten nogal toeneemt. Niet dat ik me druk maak om die 18 gevallen van BSE die tot dusverre in de hele veestapel van Nederland zijn voorgekomen, maar je hebt altijd mensen die te dom zijn om daar doorheen te prikken.

Dus dat heeft Mr. Bean gezegd? Dat je taken moet verdelen aan bekwame mensen? Tja, dat noemt men inderdaad delegeren. En dat moet je zó zien te doen dat die mensen dat niet in de gaten hebben, hahaha. Maar hoe wil jij in vredesnaam de financiën delegeren Moons?
View IPDelete Message

From: HengstDate: Wed Oct 3 06:45:53 MDT 2001
Deel 2.

Ik vind je creatieve idee voor het maken van slingers van bierdoppen heel aardig, maar denk je niet dat we her en der een beetje verkeerde indruk gaan maken als we naast die etiketten óók nog slingers van bierdoppen op gaan hangen? Wij zijn in dit dorp wel afhankelijk van ons image hoor, en hoewel dat wel wat losser mag zijn dan het nu is moeten we natuurlijk niet doorslaan... Als we gaan krijgen dat ouders hun kids verbieden naar de CJV te gaan zijn we toch verkeerd bezig vrees ik...

Nee Moons, ik heb niet in mijn eerste half jaar al een Grolschje of een borrel gehad (een borrel is van oudsher een jenever, dus de gemiddelde student gebruikt het helemaal verkeerd). Ik heb zelf moeten ontdekken dat het bier van Anne B. veel lekkerder was dan dat van mijn vader. En Groningen is een Heineken-stad, gelukkig. Grolsch is een aardige tweede, beter dan dat gallige Amstel, maar Heineken is met stip de nummer 1. Maar ja, lui die uit Groenlo komen, en daar ken ik er 2 van, zweren bij Grolsch. Nou ja, iedere gek heeft zijn gebrek zullen we maar zeggen.

Over het OPA: ik hoef na afloop van het oud papier lopen/meerijden echt geen pilsje te hebben hoor. 't Is dan nog geen eens 12 uur, en in de ochtenduren ga ik niet aan het bier, echt niet. Ik heb mijn grenzen.

En zeker wil ik overal een vinger in de pot hebben, da's toch logisch? Je bent niet ergens bij om op je krent te zitten, mensen die op hun gat zitten zijn er genoeg. Overigens kwam dat pas nadat ik was omgel*ld, voor die tijd had ik me voorgenomen om gewoon te kappen, dus dat jullie me blijkbaar niet over hoefden te halen klopt niet helemaal...

Wat ik me wel es afvraag, als er herrie is met niet autochtone Nederlanders zijn het altijd de Turken, Marokkanen of Koerden ofzo die dwars liggen. Terwijl het in Nederland stikt van de voormalig buitenlanders waar je nooit iets van hoort, bijvoorbeeld de Chinezen of Italianen. Hoe kan dat toch? Of zou Pim Fortuyn dat bedoelen als hij tegen de islamisering van Nederland is? Of heeft dat meer te maken met het feit dat ze hem minder vinden dan een varken omdat hij van der verkante keerd is?

Bordjes aan de muur van routes, tja, ik hoef geen bordje aan de muur van de Westerkwartier-fietsroute, maar een bordje van het Pieterpad zou wel grappig zijn. Maar wacht es ff... zijn daar wel bordjes van? En doe toch maar niet, dan lopen bij zomerdag namelijk allemaal van die wandelaars door de Vluchtheuvel en dat moet toch maar niet. Nee, ik had het over een bordje van de befaamde Amerikaanse Route 66 die 2 Amerikaanse hoofdsteden verbindt aan de oost en westkust. Maar voordat je die hebt... krijg je weer zo'n fakeding van een of andere souvenishop denk ik. De Harley Davidson moet maar niet aan de muur, ik denk dat de CJV die niet kan betalen.

Wacht ff, ik zie ineens dat er nog een afkorting moet worden bedacht voor het uploaden van een CJV-FR op het CJV-F in verband met het CJV-FF. Ehm ehm... CJV-FRP(laatsen)?

Zooooo... nu door met een stukkie van Mr. Bean.
Wacht even, weet Thijsio eigenlijk zelf ook al dat zijn reply verplaatst is in het week-topic? (CJV-FWT-40) Heeft iemand hem dat al gemeeld, of moet hij daar zelf achterkomen? Anders denkt hij nog dat zijn reactie ineens weg is, en is hij nog beledigd ook... Thijs en zijn stage, tja... kan er niet over meepraten, want ik heb nog nooit in mijn leven één seconde stage gelopen. Jawel, en dat op mijn 23e. Jawel, ik vind het zelf ook een schande dat het VWO daar niet aan meedoet, en dat ik het bij de doctoraalstudie van Farmacie ook niet hoef, maar kan er ook niks aan doen.

Ik had het nog niet als zodanig gezegd, maar als Mulder een discussie begint over vrouwelijk schoon doe ik graag mee. Ik heb er namelijk nogal wat verstand van aangezien een aantal van m'n vrienden altijd zegt dat ik de lat veel te hoog heb liggen... <GRIN> Okay, zo kan die wel weer Hengst. Maar ik praat graag mee. Op dit moment weet ik niet of Mulder nog gereageerd heeft, maar dat zien we dan straks wel weer. Overigens zou ik die Ferrari ook nog wel willen als er wat meer dan een krasje inzat. Maar dat heeft ook met het innerlijk te maken, de pk's van the Italian Stallion. Wie zegt er nou nog dat innerlijk niet belangrijk is? <GRIN>
View IPDelete Message

From: HengstDate: Wed Oct 3 06:46:58 MDT 2001
Deel 3.

En dat <HTML> niet werkt had ik ook al ontdekt, maar dat 'beter opletten Hengst' had geen nut gehad aangezien ik niet weet wat een harde < is. Een haakje is een haakje, en of die hard of zacht is zal me worst wezen. Maar ik neem aan dat je die code met &.l.t.; bedoelt, maar dan zonder de puntjes? Kostte niet zoveel moeite om die te vinden hoor, 'k heb wel vaker een bronbestand bekeken. Wel een krom forum hoor, bij de meeste moet je de HTML-codes uitschakelen. En als je dat juist niet doet krijg je hele leuke replies...

Maar jij beweert dus Bean, dat als ik word aangehouden en ik zeg dat m'n rijbewijs in de andere auto ligt dat ze me geloven? Ik kan ook gewoon zeggen dat ik 'm nooit meeneem als ik 's nachts op stap ga, maar dan ben ik zeker zuur... wel jammer dat ik dat niet overtuigend kan liegen want wij hebben maar één auto, wij zijn niet zo kapitalistisch.

Wat jij in het journaal hebt gezien, was één van de beste NOS-verslaggeefsters, Wouke van Scherrenburg. Zij vroeg aan vice-voorzitter Conny Kerkhof-Mos of Balkenende nu tweede keus was. Ze begon er toen inderdaad mooi op los te kletsen zodat iedereen de draad kwijt was, met als gevolg dat blonde Wouke het nog maar eens vroeg. Voor zover ik het begreep was de vaststelling 'tweede keus' hier niet aan de orde. Het was namelijk zo dat in verband met duidelijkheid naar de kiezer het niet nog een maand moest duren voor er een nieuwe lijsttrekker was. Marnix van Rij was kandidaat, maar alleen op voorwaarde dat er minimaal 2 tegenkandidaten waren en dat de leden konden kiezen. Kiezen zou erg lang duren, en dat wilde men dus niet. Dus werd toen gekozen voor het direkt benoemen. En toen wilde Van Rij geen kandidaat meer zijn. En bleven Van Geel en Balkenende over. Dat kun je onmogelijk tweede keus noemen, ook al was het CDA-DB in eerste instantie voor Van Rij. Eigenlijk was de vragenstelling van de verslaggeefster dus fout. Alleen kon de vice-voorzitter dat niet duidelijk maken. Maar de NOS heeft sowieso wel lol in de problemen van het CDA. Job Frieszo laat geen gelegenheid voorbij gaan om te zeggen dat het CDA een ruïne is geworden van het afgelopen weekend. Ja daag... dat er schade is, is wel duidelijk, maar een ruïne is wat overtrokken lijkt me. Maar ja, dat zal wel wishful thinking van hem zijn.

Europa was inderdaad bezig met de Eurofighter. Maar ten opzichte van de JSF is die alweer in enige mate achterhaald, dus kiest Nederland liever de iets duurdere JSF. Kan ik me voorstellen. Blijft eeuwig jammer dat de F16 verdwijnt. De General Dynamics F16 Fighting Falcon, dat is wat je noemt een naam die klinkt als een klok. Net als de andere kisten uit diezelfde 'reeks' (forum moet vol niet?): F14 Tomcat, F15 Eagle, F18 Hornet... Eigenlijk zoeken ze voor vliegtuigen altijd een tot de verbeelding sprekende naam. Denk bv. aan de B17 Flying Fortress... Of de Blackbird, whatever his number may be, die zo'n mach 4 haalt en na elke landing nieuwe banden moet hebben. Tja. Nee, dan de 'Eurofighter' of de 'Joint Strike Fighter'. Wat een namen...

Nou voila, de bewijzen tegen Bin Laden zijn er. Ze zijn bekend gemaakt aan de Navo, en vervolgens heeft een kopman uit die organisatie gezegd dat de bewijzen overtuigend waren. De gewone burger krijgt ze niet te horen, maar ik ben eindelijk overtuigd. Je mag toch van Navo verwachten dat ze in dit opzicht eerlijk zijn, nietwaar? Tenslotte hangt het lot van de Afghanen ervan af. Reden om de bewijzen niet verder bekend te maken? Zoals Charles G. zei: het type info toont aan uit welke hoek het komt. En dan geven de VS meer bloot dan ze zullen willen. Een goed argument dacht ik.

Iedere buitenlander de duivel? Hoor es, die lui weten toch zoveel van de Koran? Ik heb wel eens gehoord dat dat boek aardig wat wegheeft van de Bijbel. Dat betekent dan dus dat er ook in staat dat er maar één duivel is. Beetje nadenken zou ze geen kwaad doen...

Wat het CDA gaat doen bij de komende verkiezingen? Hangt van het schadeherstellend vermogen van Balkenende af, en volgens mij is die man hoogbegaafd. Hij heeft zich in een zomervakantie het verhaal van Financiën eigengemaakt, en na die vakantie dreef hij Zalm in de hoek met een serie kritische opmerkingen waar die maar matig van terughad. Een tegenvallend CDA kan wel positief zijn voor de kleinere christelijke partijen, maar als je achter christelijke denkbeelden staat is er maar één partij die serieus invloed kan uitoefenen op dergelijke zaken, met name als ze in de regering komen: het CDA. De rest zal nooit veel verder komen door het gebrek aan visie die door een groter publiek wordt gedeeld. Je kunt wel denkbeelden aanhangen, maar wil je wat in te brengen hebben dan moet je dat verpakken op een meer wereldse manier dan dat Christen Unie en SGP dat doen.
View IPDelete Message

From: HengstDate: Wed Oct 3 06:48:05 MDT 2001
Deel 4.

Dus Nederland staat bovenaan de lijst van landen die het meeste uitgeven aan ontwikkelingshulp? Dat vind ik een twijfelachtige lijst om bovenaan te staan, zolang er in Nederland nog mensen zijn die er slechter voorstaan dan zou hoeven. En zolang we wachtlijsten van maanden of langer hebben, en zolang we onze zorg uit het buitenland moeten halen (Filipijnse verpleegsters, naar de tandarts in Duitsland, operaties in Spanje). Laten we ons eigen land op orde brengen voordat we bovenaan de lijst komen met de dikste 'investeringen' in andere landen waar de meeste poen in de verkeerde zakken beland.

Over 'de andere CJV-leden' hmm? Volgens weten ze niet eens dat er een forum is, of ze weten niet dat het sinds een paar weken drukbezocht wordt, of ons gel*l interesseert ze geen biet. Dat laatste sluit ik ook nog niet uit, hahaha.

Okay Moons, dat zinnetje van Mulder is heel eenvoudig, maar je moet gevoel hebben voor het Fries. Ik schaam me diep, maar ik ben meer Fries dan ik zou willen. Mijn moeder is namelijk geboren op Ameland, al noemen ze dat daar zelf niet Fries. Tja, soms zit het mee, soms zit het tegen. Nou ja, ik voel me in elk geval Gronings, dat scheelt alweer.

Wacht ff, dacht halblanghar nou serieus dat ik in plaats van CJV-F-OVDWP ga tikken: Christelijke Jeugd Vereniging - Forum - Opmerking Van De Week Prijs? Ja, zo krijg je een forum wel vol, maar doe mij maar de kortere versie, anders ben ik nog 2 keer zo lang bezig.

Mijn prioriteit voor Normaal: ja, ik wou best mee. Zoals Bean me meelde begreep ik dat het een week eerder was, nadat ik op donderdag een 'uitputtend' verjaardagsfeestje had gehad. Dat zag ik ff niet zitten. Daar staat tegenover dat het me vorige week wel wat had geleken. Wist ik veel dat het pas een vrijdag later was dan ik van Bean begreep? Nou ja, 't is nu weer duidelijk in elk geval. En over de toezichthoudende capaciteiten van Mulder... is het heel vreemd als ik daar mijn vraagtekens bij heb? <GRIN>

Postkoetszinnetje is leuk he? En geef me de langere versie van de vliegen ook nog es, wil je? En bedankt voor m'n nominatie voor de CJV-F-OVDWP, maar dat zinnetje was vorige week al. Telt eigenlijk nu niet meer mee...

Denk dat je iets te optimistisch bent over de CJV Moons, in de eerste plaats zijn er nl. geen 8 drinkers. De dames zijn AL-TIJD voortijdig vertrokken, en de overgebleven heren drinken niet allemaal bier. In de eerste plaats is er altijd al een Boonstra die rijdt, in plaats van dat ze zoals Moons op fiets komen. En in de tweede plaats maak ik het iets minder laat dan vorige keer, omdat ik zaterdagmorgen weer moet werken. En als we dan zaterdagavond nog naar Marum gaan... d'r zijn grenzen aan de rek van het menselijk lichaam hoor. En die heb ik deze week nu al aardig opgerekt, dus...

Ik heb de Flater-site van Christiaan al es bezocht, en hem gemeeld. Waar hij overigens nooit op geantwoord heeft. Ja kijk, da's geen manier om bezoekers te houden hmm?

Weet je wat? Marieke doet sinds begin dit jaar HBO-V. Die weet vast wel waar de HBO-V stamkroeg is, en wanneer ze hun feestjes houden. Sally's is het wel es geweest in elk geval, maar of dat nog steeds zo is? Geen idee.

Er zijn nog ergere terroristen dan slimme gekken, dat zijn de rijke slimme gekken. Ik zag onlangs een mooie tekening in de krant waar in plaats van Jihad de tekst Ji-háát stond. Met zo'n agressieve arabier erbij die woest met een bebloed kapmes rondzwaait... Heilige oorlogen zijn er al zoveel gevoerd. En vroeger gingen de christelijke mensen in enorme Kruistochten naar het Heilige Land om Jeruzalem te bevrijden van de arabieren. Ik denk niet dat het er in zo'n bevrijding heel zachtzinnig aan toeging. Kijk overigens uit met het schrijven van briefjes aan Bush. Een Estlandse student heeft dat ook gedaan, en stelde Bush (uit de grap?) verantwoordelijk voor de aanslagen en ondertekende met 'uw dood'. Met als gevolg dat hij nu geen visum kan krijgen om in Amerika te gaan studeren. Is niet erg slim, hmm?
View IPDelete Message

From: Hengst (laatste deel)Date: Wed Oct 3 06:49:43 MDT 2001
Deel 5.

Sorry hoor, maar wat jij inbrengt over drank vind ik totaal niet interessant. Snap je nou dat ik nooit over drank 'tik'? Dan liever het onderwerp 'vrouwen'.

Mijn nageslacht, voor zover ik weet heb ik nog nergens een zoon of dochter zitten. Jij wel? Tenslotte schreef ik niet voor niks in het kampverslag van 'de enige vader in ons gezelschap'. Dat weet je nooit zeker als je dat tikt, maar om er nu van te maken 'voor zover bekend de enige vader in ons gezelschap' vond ik toch wat te dubieus voor een tekst die in onze brave Gereformeerde Kerk moet worden gelezen.

Rijbewijs, zeg Moons, ben je al eindelijk es begonnen? Nee, de gemiddelde cop is nu niet zozeer bezig met zaken die de veiligheid in het verkeer verhogen. In de eerste plaats moet je onderscheid maken tussen de boevenvanger en de verkeersagent, maar als ik 's nachts wordt aangehouden omdat zo'n koppel juten moet weten waar ik op dat uur van de dag heen ga vind ik dat onzin. Net als het uitschrijven van een bon voor 10 km te hard rijden op een weg waar iedereen dat doet. Eigenlijk is een agent maar een dom stukje mens...

Nee Moons, ik stel niet dat het vaticaan fundamentalisten zijn, dat deed Hoekstra ook niet. Volgens mij is een soort Latijnse vertaling voor ivoren toren. Hij gebruikte het als een algemeen woord, al zal dat niet bij iedereen zijn overgekomen.

PvdA, CDA en Groen Links, ja daar hebben ze het wel es over. Ik mag toch hopen dat die Groenen niet in een regering komen... Dijkstal en Thom de Graaff zeiden dan gisteravond dat het CDA als partner een stuk minder geloofwaardig is geworden, maar daar hebben ze nog nooit een seconde anders over gedacht, helemaal die De Graaff niet. Moet je es kijken hoe hard ze staan te trappelen als het CDA zelfs nog een zetel wint...

Europoort mag dan de poort naar Europa zijn, als we daar gaan staken nemen ze gewoon een paar afslagen eerder en varen ze via de Westerschelde naar Antwerpen. Met een staking zou Nederland zich enorm in de vingers snijden en het zou ook nog es heel matig effect hebben. Nee, we stellen nog steeds niks voor. Op zich heb ik ook wel gedacht dat het maar een haartje had gescheeld of het Nederlands was de wereldtaal geworden. Als wij het meer rendabele Suriname niet hadden gekregen in ruil voor Manhattan was George Bush waarschijnlijk Sjors Bus geweest. Nou ja, we hebben Suriname flink leeg gemolken, daar zaten meer grondstoffen dan in Manhattan, dus voor Nederland an sich is het wel goed geweest.

Over je stukje van de kindercrèche Kruisweg Moons en wat daarna volgde over vrouwen die achter het raam staan, daar gaat toevallig het stukje van week 41 over. Dat je het alvast weet. Niet over de geplamuurde kinderen bedoel ik dus...

Over de vliegende schotels gesproken die overal in de huiskamers staan, als Tosti vooroverbuigt en de ontvangst wordt gestoord is dat veelzeggend over de ontvangst-unit. Hebben jullie thuis niet gewoon 2 antennes Moons? En wees maar blij dat je Omrop Friesland niet/nauwelijks kunt ontvangen, daar is nog niemand beter van geworden namelijk.

Nou we zijn d'r weer doorheen hoop ik: 20548 tekens. En nu maar hopen dat er verder geen reacties meer staan... Nope, mooi zo. De verdere statistieken:

woorden: 3675
tekens (excl): 17011
tekens (incl): 20650
regels: 255

Wie doet me dat na? Hahahaha. Is gemiddeld overigens 4,63 letters per woord. Én 5 pagina's...

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: moonshinerDate: Wed Oct 3 13:37:15 MDT 2001
^%$#%$&^% balen zeg nou moet ik een nog langer stuk gaan l*llen. Moet overigens wel lukken. Ik ga voor de zes jawel zes pagina`s OK daar gaat ie dan. Eerst maar eens ff antwoorden op die vijf pagina`s van Hengst, hoe heeft ie dat geflikt. Nou ja dat lees ik onderweg dan wel, Onderweg?? Vraag je je af? Jawel onderweg naar de zes, ja je leest het goed pagina`s. zes pagina`s?? Ja zes pagina`s een CJV-FR van zes pagina`s moet lukken. OK nou begin ik echt om kwart over vier, woensdag drie oktober. Het kan een dag duren maar dan staan ze er ook zes hele pagina`s.

Om te beginnen zeg je gelijk al aan het begin van je CJV-FR iets dat je de vorige week ook al hebt verteld. Kijk dat begint al slecht, als je dat nu later in je CJV-FR doet, daar kkan ik inkomen. Maar gelijk al aan het begin?? Das toch een stuk minder. Om er toch nog maar op te antwoorden zeg ik het volgende. OK dan maar eens gewoon thuis bekijken, al kan dat nog wel ff duren want we hebben ook al geen Video apparaat. Moet ook nodig eens worden aangeschaft. En dat vind ik niet als enigste, of is het nou enige, ik haal dat altijd door elkaar. Mijn broertjes vinden dat ook. Of er moet natuurlijk een kabeltje worden gelegt. Had je nog een stukje van een kilometertje of twee over??
Een komische lachfilm lijkt me ook wel wat voor een CJV-VA, dan hoef je ook niet zo nodig stil te zijn. Starship troopers lijkt me dan ook wel wat. De titel zegt al heel wat, tegen mij in elk geval, ik weet niet of dat met anderen ook zo is maar dat hoor ik dan misschien wel. En is er bloed te zien, worden er mensen en dieren vernietigt om het zo maar te zeggen? Dan is het uiteraard niets voor vegetariërs. Maar misschien willen ze wel kijken, dan zien ze ook eens hoe het er in de echte wereld aan toe gaat. Trouwens ik snap nog steeds niet waarom vegetariërs vegetariër zijn. Mensen zijn er toch op gebouwt om vlees te eten? Kijk op die manier kunnen we nog wel een tijdje doorgaan met het behappen van al die onzin. Kijk als de mens erop gebouwt was om alleen planten te eten was men 4x zo groot in omvang, en 2x zo klein in intelligentie. Zulke mensen zijn er nu ook wel alleen wel veel minder.

Christiaan op de CJV. Tja dat lukt denk ik niet. Als bezwaar voert hij aan (Als ik het me nog goed herinner) dat hij niemand kent, niet bij de groep denkt te passen en andere bezigheden vind hij belangrijker. Maar ja dat komt voor, waar denk je anders dat de rest blijft?

Ach de boonstraatjes halen we op dit moment wel in. Het record van hun zullen we wel niet breken. Maar ja vier op hetzelfde moment? Als Christiaan nou ook nog kwam dan staan we al gelijk. Nog een neefje of nichtje erbij, dan komen we er wel maar ik heb weinig hoop.

Het kratje bier verhaal, t wordt al duidelijker, ik kan me het ook nog herinneren. Tja dat was me toen wat, en maar heen en weer bellen, net als met een aantal andere dingen, weet je nog van de collecte die van hot naar her moest? (De van de vluchtheuvel verbouwing) Of de schadevergoeding van een trekker, ook zoiets.

De jeugd, valt me nog mee van sommige gemeentes. Dan loopt er in de X-weg toch nog best wel wat jeugd rond. Aha dus dat is de vvb, de vaste vrijwillige bijdrage, ik vroeg het me al weer af. Ja zo`n envelop heb ik ook wel eens in de bus gehad. En je weet dat ik al zo`n arme student ben. Maar ik probeer wel altijd het minimum bedrag te halen. En wat hoor ik nou? Bouwen ze voor het geld dat ik hun heb gegeven een gebouw voor zichzelf? Ik zal nog eens wat aan ze geven, mogen ze een gebouw neerzetten voor iemand anders. Ik heb nog wel een bestemming, namelijk een nieuw gebouw in plaats van het HH, kunnen we misschien eens de geluidsinstallatie vol open zetten zonder dat andere mensen in de zalen beneden er last van hebben. Kan er gelijk een bel c.q. intercom komen voor Anne B. Maar die kan ook nog wel in het HH.

De leefomstandigheden van het vee kan dan wel verbeterd zijn, maar dat van de mensen is de laatste tijd wel wat minder geworden, milieurampje hier, aanvalletje daar. Je kent het misschien wel. Tja sojabonen als vervangers, dat moet wel als de wereld overbevolkt raakt. Al vraag ik me af of er dan ook nog wel plaats is voor die bonen. Ook ik vind een stuk vlees best lekker, een gehaktbal van Anne of een lekker stuk bief gaat er best wel in. Net als worst, je kent het spul wel en zo niet dan luister je maar eens naar het overbekende stuk van Pé en Rinus. Al betwijfel ik of je het dan nog steeds eet. Ik wel in elk geval. Het smaakt er mij niks minder om.
View IPDelete Message

From: moonshinerDate: Wed Oct 3 13:38:32 MDT 2001
Deel 2:

Zo loopstallen, hebben we die tegenwoordig pas? Sinds wanneer reken jij tegenwoordig. Ik ken ze al ruim driekwart van mijn tot nu toe vrij korte leven. Weet je waar het meeste vlees tegenwoordig vandaan komt? Gewoon uit het goedkope buitenland, waar de dieren het een stuk minder naar hun zin hebben, Tja we zijn nu eenmaal zuinige Hollanders. Ook al gaat het tegenwoordig de goede kant op. Steeds meer mensen willen wel betalen voor een beter leven van het dier, ook al sterft het dan niet een natuurlijke dood, het gaat nog altijd op de een of andere geweldadige manier.

Fosiele brandstoffen is ook zo iets. Je kunt tegenwoordig betalen voor groene stroom en wat krijg je? Dezelfde stroom als iedereen alleen zit er misschien een ietsepietsie beetje meer groene stroom doorheen, en daarvoor betaal jij dan een rekening die anderhalf keer zo hoog is, stelletje idioten. Ze zouden een windmolen in hun tuin moeten zetten, je kent die reclame wel, waar de boer aan het energiebedrijf levert in plaats van andersom. Een eigen voetbal cluppie erbij, bij voorbeeld de club van aduard, hoe heet dat ding ook maar weer. Een skyboxje erbij met bar en bediening uiteraard. Hebben jullie ook die eerste nieuwe aflevering van All-Stars gezien? Daar stond ook zo`n kot.

Hoe ik ga delegeren? Hoe je dat moet zien? Dat zal ik ff uitleggen, Je weet dat we gaan bowlen he? Nou als jij dan al dat geld int, en de bowlingbanen betaald en mij (dus de CJV-K(as)) geeft wat je hebt over gehouden? En niet het bonnetje vergeet. Dan scheelt dat mij weer wat werk. Is het zo duidelijk? Ik dacht het wel.

Zo dat was op deel 1 van Hengst op naar deel 2.

Ja, ja ik ben nog wel eens inventief op het creatieve vlak zoals je ziet, dus toch maar een ander ID dan bierdopslingers (Weer een mooi scrabbel woord) misschien daarvoor in de plaats dan maar de wanden beplakken met de onderwerpen die we behandelen? Of is dat nou ook al weer te. Ik wist niet dat ons image zo slecht was, dan is het de afgelopen jaren wel hard achteruit gegaan, als je aan het aantal leden, het imago kunt zien? Ach de meeste mensen die de CJV wel wat vinden zijn er meestal te oud voor geworden of hebben andere bezigheden, dat heb je in zo`n dorp met meer verenigingen dan mensen of vergis ik me nou een beetje. Tja ouders die kinderen verbieden om naar de CJV te gaan, kwam dat maar zover of horen we het nu alleen niet, dan wisten we in elk geval waar we aan toe zijn, dan kunnen we actie gaan voeren, affiches maken (weer een ID voor een CJV-CA) waar op staat dat we geen zuiplappen zijn, dat we ons heel erg bezighouden met kerk en maatschappij maar nu moet er blijkbaar meer reclame worden gemaakt voor het tegenovergestelde, we hebben geen zware onderwerpen, het is er wel gezellig, we doen nog wel eens iets leuks, we zijn niet streng gelovig, want blijkbaar is dat het imago dat we hebben in het dorp, al zouden er sommigen zijn die dat best zo willen hebben, ik liever niet. Geef mij maar een gewone CJVA zo als het nu is, eerst een goed onderwerp waar we over kunnen discussiëren en dan over op de gezelligheid, lang leve de lol.

Zo volgende onderwerpje. Het bier <GRIN> nee niet opgevoed met de fles in de hand? Valt me toch nog mee, viel eigenlijk ook wel te verwachten, je voed kinderen toch heel anders op dan je zelf bent opgevoed hè? Tja een borreltje drinken, ik dacht dan pak je een berenburgje, niet dus een jenever, nou die gaat er ook wel in af en toe, je voelt t zo lekker door je keel branden. Moeten we binnen kort maar een borrel houden??? Denk er wel om dat je niet te veel andere dranken tussendoor gaat drinken, daar wordt je niet beter van.
Heineken, het beste doordrink bier dat ik ken, al verschilt het niet zoveel met bavaria, heb je dat al wel eens gehad? Tijdens een film gaat een beugeltje Grolsch er ook wel in, maar dan hoef ik verder niet meer veel drank. Ik stap dan wel over op de fris. Palm is ook lekker bier, heerlijk om ff één of twee glazen palm te drinken op een avond waarop je toch niks anders te doen heb, een lekker vrij rustig muziekje erbij aan, ik denk dan aan een rustige CD van K`s choice of the Gathering, gewoon heerlijk genieten. Over drinken bij Anne tenslotte dit nog: Daar heb ik het doordrinken geleerd. Veel oefening was er niet voor nodig. En ik hoe het daar ook een beetje bij.
View IPDelete Message

From: moonshinerDate: Wed Oct 3 13:39:44 MDT 2001
Deel 3:

Volgende punt de OPA: geen biertje achteraf? Omdat het nog vrij vroeg is. We kunnen ook later oud papier ophalen? Heb je dan wel zin? En ga jij in de ochtend uren niet aan het bier? Tja als je tot in de vroege uurtjes bent doorgegaan, gaat er toch nog wel één in?
De vinger in de pot hebben, ach ja waarom ook niet. Je moet toch wat te doen hebben, anders zit je toch maar op je luie krent en daar zijn er inderdaad al genoeg van. Mensen in de politiek bijvoorbeeld, worden s`morgens opgehaald met d auto van de zaak, met eigen chauffeur. Lezen onderweg alle stukken door. Lopen een eindje van de auto naar de vergaderzaal, gaan daar weer op hun luie krent zitten, en gaan weer lui zittend op hun krent met de auto van de zaak met chauffeur naar huis. Ik noem maar een voorbeeldje. Ik wil nou niet beweren dat ze niks doen maar zitten doen ze wel veel. OK dus dat oml*llen was blijkbaar nog wel nodig, hebben we het niet voor niks gedaan ;-)

Nou over de Italianen valt ook nog wel het nodige te zeggen, luister maar naar het welbekende gejatte nummer van de welbekende Pé en Rinus. (Gejat van hoe heet ie ook maar weer, je weet het vast wel. Peter Groenendaal???) Ik heb het vast fout. Gek hè dat die chinezen nou nooit opvallen, en ze zijn nog wel met zovelen. Ze zullen het wel te druk hebben met het klaarmaken van al die Chinese gerechten. Zijn wel lekker trouwens.

Tja dat zal dan wel de reden zijn dat Pimmetje zo fel is tegen die lui.

Bordjes aan de muur, kunnen het ook beschilderde bordje zijn? Zal de kindernevendienst leuk vinden. Over dat bord van Route 66, als die tent in de binnenstad toch van naam gaat veranderen? Dan weet ik wel waar dat bord heen kan. Het zou overigens helemaal geen kwaad kunnen als er wat meer belangstelling zou zijn voor de vluchtheuvel. Vooral op bepaalde vrijdagavonden niet. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Een Harley Davidson wordt wel erg duur, of heeft er iemand nog een flinke donatie over voor de CJV-K.

Doe afkorting is goed ik ga als ik dit stuk af heb (en dat duurt nog wel een uurtje) ook maar ff een CJV-FRP. Tja dat CJV-FF duurt nu al een poosje maar ik zit nu ook al op ongeveer 2/5 van de totale lengte. Nog ff doorzetten dus.

OK we zijn nu aangeland bij de CJV-FR op de CJV-FR van de hier welbekende Mr. Bean. Tja dat jij nou net een route volgt waarin geen stages voorkomen, das je eigen zorg. Had je maar het HBO moeten doen, helaas voor jou hebben ze daar geen pharmacie dus dat zal toch niks worden. Misschien moet je er nog maar een studie achteraan plakken. Maar dat moet je zelf weten.

Zover ik weet heeft thijs nog geen bericht gehad. Ik hoop dan ook voor hem dat hij zijn stukje en de PS daarop nog terug kan vinden in dit oerwoud van CJV-FRR. Je ziet zeg maar door de CJV-FRR het CJV-F niet meer. Kijk we moeten ook al een spreekwoordenboek maken voor de CJV. Misschien kan er een help-file aan de site worden toegevoegt?

Huh van wie heb jij nou gehoord dat het innerlijk niet belangrijk is. Met een vrouw waar alleen het uiterlijk aan te zien is, dat is ook niks. Kijken alleen is op den duur ook maar saai. Maar als iemand een goede aanzet geeft dan ben ik best bereid mee te praten, dus ga je gang Mulder.

Die HTML-code klopt maar dat wist je al. Inderdaad is het zo dat je leuke effecten kan krijgen op ander forums waar wel HTML wordt gebruikt. Zo kan het voor sommige mensen nog wel eens lastig zijn om niet gelijk een nieuwe alinea te beginnen als ze op een nieuwe regel willen komen. De bekende truc hiervoor is gewoon shift-enter te gebruiken.

Tja je hebt kapitalisten en kapitalisten, ik behoor tot het arme soort, misschien moet ik maar overstappen op het ID van het communisme. Alles samen delen. Ik kan wel een rijbewijs gebruiken.

OK, we gaan zo te zien weer over op een stukje politiek. Mij best ik l*l wel weer een eindje mee. Zo komen we wel over de 25.000 teken inclusief. Het CDA, een ruine is het nog niet maar als er nog twee van die kleine crisissen komen, dan kunnen ze weer gaan fuseren. Eigenlijk volg ik dat hele gedoe niet zo erg, wat wil je, na een lange dag colleges volgen en projecten maken moet ik nog een CJV-FR schrijven, en aangezien ik ook wel weer Hengst wil overtreffen ben ik daar ook wel een tijdje mee bezig, En als er dan ondertussen een leuke gezellige jongedame Online gaat en gelijk met mij begint te kletsen, kijk dan schiet het ook niet op, maar lol heb ik wel en daar gaat het toch om?

View IPDelete Message

From: moonshinerDate: Wed Oct 3 13:41:05 MDT 2001
Deel 4:

FF verder op het CDA en het journaal. Zoals al gezegd volg ik het niet helemaal meer. Veel te druk met andere dingen. Gister heb ik nog wel ff TV gekeken. TV-Noord, er was een stuk op over de westerhaven. Dat is een tijd geleden dat ik daar langs ben gekomen, moet nodig maar eens. Als het stripmuseum is geopend misschien. Ok nu echt de politiek in. Afkraken kunnen die journalisten wel, er zijn toch genoeg andere partijen waar je op kan stemmen. Doe maar diegene waar de minste blunder zijn gemaakt. Zeg maar een partij waar de huidige minister van verkeer en waterstaat geen lid van is, poe wat kan die een blunders maken, Olivier Blunder is er nog niks bij.

De Eurofighter, ook weer zo`n mooie naam. Net als de Joint (stikkie?) Strike Fighter. Ja that impresses me mug. Zullen die fundamentalistische mensen ook van die namen bedenken?? Of hebben ze daar geen tijd voor.

Zozo dat werd tijd, de bewijzen bestaan dus toch. Krijg ik ze nu ook nog te zien? Of hoe zit dat. Een groot wereld geheim. Nou dan kunnen die Amerikaner eindelijk een paar miljoen mensen afslachten en dan verwachten ze ook nog dat iedereen braaf gaat toekijken en misschien wel lekker gaat meedoen. Liever op een ander manier. Geef de Afghanistanen gewoon allemaal een mobieltje, leg er een mooi netwerk van masten aan en weg is de dictatuur van de Taliban. Maar ja het kost zoveel geld… En die oorlog die je gaat voeren dan? Weet je hoeveel geld daarin zit. Als je nou de telecom industrie een handje helpt dan is die economie ook zo weer op peil, Dan hoef je de rente niet nog meer te gaan verlagen. Kan die eigen lijk nog wel lager? Of moeten jullie nu al geld toegeven als je een lening weggeeft. Ach het geld moet rollen he en waarom dan niet in de wapenindustrie. Tssss.
Het bloorgeven van de amerikanen dat zal tijd worden, laat ze ook maar eens uit hun grote schuilhoek komen en hun geheimen prijs geven. Die van ons weten ze toch al. Moag het ook eens andersom??

Tja als je niks anders hebt gehoord, weet je ook niet anders. Zo kunnen ze er best wel toekomen om iedere buitenlander een duivel te noemen, maar ze zullen eerst eens naar hun eigen gedrag moetne kijken. Wat doet een duivel? Juist hij zorgt voor onrust. Nou wat doen die extremistische moslims? Juist ze zorgen voor onrust, nou wil ik niet beweren dat ik het niet doe maar als je kijkt naar de hoeveelheden…

Dan noem je ook 2 partijen, de Christen unie en de SGP. Ik las laatst (Ja ik heb nog wel een heel klein beetje tijd over voor het nieuws) dat de SGP vrouwen niet als volwaardig lid wou hebben, met andere woorden, ze mogen niet in bestuurlijke functies komen, nou dan ben je wel heel kortzichtig. Vooral als je je bedenkt dat er de laatste jaren veel aandacht wordt besteed aan de vrouwen, (nog steeds niet genoeg vind ik maar ja) En als je een beetje stemmen wilt trekken dan moet je je maar eens bedenken dat vrouwen tegenwoordig ook stemrechten hebben. (tegenwoordig beslaat een lange tijd hè) Maar je hevt gelijk Hengst als je beweert dat je alleen met het CDA je stem duidelijk kan laten horen als Christen.

Daar heb je een heel goed punt te pakken Hengst, alweer hé maar dat mag ook wel in zo`n lang stuk ;-) Het eigenland eerst waar het op investeringen aankomt. Dat is wel nodig ook. Geef bv een subsidie op het volgen van de studie HBO-V, (worden de feesten nog groter en dus kan het nog gezelliger worden ;-)) Verder heb ik een goede tandarts, dus ik hoef niet naar het buitenland. Trouwens verbouwen kunnen ze die ziekenhuizen wel maar mensen opnemen?? Tja … die dikke investeringen die in andermans zakken verdwijnen. Je kunt er beter zelf heen gaan en ter plekke meehelpen aan het bouwen etc. Die hulporganisaties zijn soms al even erg als de synode in utrecht. Ik weet nog steeds niet wat ze allamaal aan goede dingen doen.

Andere CJV-leden, Ze zullen vast wel weten wat een forum is of zullen ze nou echt zo A-technisch zijn als Mr. Bean beweerd. Ik denk het niet. Trouwens Mathijs en Gerard kunnen denk ik best wel een eindje lullen, als ze zin hebben. We zullen dus vrijdag een kleine campagne moeten opzetten om het CJV-F echt vol te kunnen krijgen, zeg maar 300.000 tekens. Of moeten we de volgende week het maar houden bij een aantal kleine CJV-FRR. Misschien dat het dan ook wat aantrekkelijker wordt voor anderen. We kunnen wel een apart CJV-FWT openen voor de lange CJV-FRR. Tja ons gel*l interresseert volgens mij alleen onszelf maar. Dus volgende keer een andere opzet??

Dat zinnetje van Mulder snap ik nou nog steeds net, ik heb maar heel erg weinig gevoel voor fries en daar ben ik eigenlijk ook wel zo blij mee. Maar leg eens uit een volgende keer. Dat jij je gronings voelt scheelt inderdaad een hele hoop, is er toch nog een goede kant aan je <GRIN>
View IPDelete Message

From: moonhiner (last part)Date: Wed Oct 3 13:42:52 MDT 2001
Deel 5:

Inderdaad als we al die afkortingen languit gaan schrijven nou dan ben ik de hele dag bezig met CJV-FF. Ik vind het nu eigenlijk al lang genoeg duren maar ik ben nog niet klaar met CJV-FRR. Nog ff doorzetten dus.

Prioriteiten, das pech hebben een week vergissen. Volgende keer beter dus. Die toezicht houdende capaciteiten die beoordelen we na afloop nog wel, (als we het dan nog weten), dus Mulder doe je best… <GRIN>

Ik stelde dat zinnetje ook voor om de CJV-F-OVDWP van de vorige week, jaja ik weet het, het is een kromme zin. Meer kan ik er ook niet van maken. Of was er al een andere die heeft gewonnen? Graag zou ik dat bekent zien gemaakt op een ander stuk van de CJV-P of CJV-S.

Nou zo optimistisch ben ik nou ook weer niet. Ik heb al wat rekening met een aantal CJV-leden gehouden, ik dacht in eerste instantie al aan 3 kratten, maar dat heb ik toch maar een beetje bij gesteld. Ik zal het ff beredeneren.
Hengst 6 flesjes, eigenlijk had ik op wat meer gerekend.
Ikke 8 flesjes
Mr. Bean of Tostikoning 6 flesjes
De ander 2 flesjes
Gerard 5 flesjes
Mulder 8 flesjes
Thijsio 5 flesjes
Mathijs 6 flesjes
Marieke, Dinanda en Annemiek samen 2 flesjes
Maakt samen 48 flesjes = 2 kratten.

Eigenlijk kun je als je de grens toch al een aardig eind hebt opgerekt best nog wel wat meer hebben, toch maar 8???

De flater-site. Hij heeft nu een nieuwe versie klaar. Die wordt er binnekort opgezet. Kijken dus. Ik zal hem zeggen dat hij jou een mailtje moet terug sturen. Misschien doet ie dat dan ook nog wel.

Goed ID, moet ff gevraagt worden, eens kijken of zij ook wel mee wil de stad in dan….

Tja zulke dingen moet je natuurlijk ook niet schrijven maar ja hij is dan ook een voormalige sovjet. Ik stel alleen maar een oplossing voor. Ik ga niet iemand beschuldigen ben je gek? Als het dan maar niet zo`n rijke slimme is. Want dat zijn blijkbaar de ergsten.
Heilige oorlogen, hoe zijn ze erop gekomen. Tja dat was ik ff vergeten die kruistochten. Ook christenen blijken af en toe een stel idoten te zijn. Nou maar hopen dat er nu niet meer zo tegen ons wordt aangekeken.

Drank. Niet interressant? Muziek dan? Ach ja we kennen elkaars mening eigenlijk al wel ongeveer. Wie neemt er de volgende week eigenlijk muziek mee? En welke muziek? Laten we proberen om ervoor te zorgen dat er geen dubbele albums liggen.

Nageslacht heb ik ook nog niet, tja het staat wel een beetje vreemd op een christelijke site maar je weet maar nooit. Met het rijbewijs begin ik volgende week. Het wordt ook wel tijd. Voor mijn stage lukt het toch niet meer denk ik of het moet binnen 5 week kunnen. Zeg maar een stoomcursus. Lijkt me eigenlijk niks. Cops, ja je hebt ze in verschillende soorten. Vangers van boeven en vangers van verkeersregelsovertreders. Je vraagt je af wat het ergst is. Dat je op stille, volkomen verlaten wegen niet zo hard mag rijden als je zelf wilt vind ik ook idioot. Je brengt toch geen andere verkeersdeelnemers schade toe? Of het moet al een verdwaalde mug zijn, als je dat een verkeersdeelnemer noemt.

OK ik heb het niet helemaal begrepen blijkbaar, dank voor de bijscholing. Nu snap ik het wel. Weer een stukje politiek, de nieuwe coalitie: Geen groenen erbij? Leefbaar nederland dan misschien? Of toch maar één van de andere partijen uit paars. Tja politiek is een raar spel om vele knikkers. En waar die knikkers nou heen gaan? Vervuiling zeker.

Je hebt wel weer gelijk zoals gewoonlijk. Ik l*l ook maar een eind weg om het CJV-F een beetje op gang te houden en dat lukt me toch aardig dacht ik. Staken in de europoort is inderdaad niet zo`n goed ID. Volgende keer een beter ID aankaarten dus. Misschien kunnen we er dan wat langer op doorgaan. Nederland als wereld taal, dan hadden we waarschijnlijk nog een heleboel meer dialecten gehad. Kan gebeuren, mag ook best als er maar geen fries bij komt. Dat wordt er namelijk toch al te veel gesproken.

De kindercreche etc. OK dat zien we de volgende week dan wel verschijnen. Kunnen we weer een eind weg l*llen. Geplamuurde kinderen. Dat plamuur kan wel ergens ander voor worden gebruikt.

Tja antennes, t is me wat hier, voor elke zender moet ie weer anders staan, tis nog een geluk bij een ongeluk dat we een binnen antenne hebben anders kon er als er iemand wou zappen gelijk iemand het dak op. Nogal lastig als je in je eentje thuis zit. Wie moet er dan kijken of die goed staat? En misschien is dat nog wel te doen maar dan kun je gelijk weer zappen als het programma is afgelopen.

Nu eerst eens kijken of Mr.Bean me niet is voorgeweest anders wordt ie nog een half keer zo lang en wat moet je dan Hengst? Hij is nu al langer dan de jouwe.

Mzzl moonshiner

PS nog ff de statistieken:
4229 Words
18443 Characters without spaces
22629 Characters with spaces
352 Lines

View IPDelete Message

From: moonshinerDate: Wed Oct 3 13:48:49 MDT 2001
Psje ik heb de 6 pagina`s niet gehaalt. Ik had geen zin meer om na het beantwoorden van de CJV-FR van Hengst om er nog een stuk aan te plakken. Gelukkig was Mr. Bean me niet voor. Dat was ook niet zo mooilijk aangezien hij al een CJV-FR moest schrijven op z`on 39.000 tekens. Nu zijn er nog een dikke 22.500 bij gekomen. Dat maakt dus in drie stukken 61 % van de 100.000 uit. Met de CJV-FR van Mr. Bean er nog bij halen we dus de 100.000 met gemak. op naar de 150.000 dus.
Verder nog: zou het leuk wezen om alles uit te printen voor de CJV-avond?

Mzzl moonshiner
View IPDelete Message

From: HengstDate: Thu Oct 4 04:36:37 MDT 2001
Moons, jij vervelende kerel, heb je niet eens het fatsoen om me tenminste een dag te laten denken dat ik de meeste tekst heb geproduceerd? Overigens was dat voor mij de laatste keer. D'r gaan wat uurtjes inzitten, en als het nu een meeltje is... maar als het gaat om lullen om het lullen vind ik het verder wel best... overigens zijn we in Word de ton al voorbij hoor. Mission accomplished, en al op woensdagavond...

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: moonshinerDate: Thu Oct 4 06:39:05 MDT 2001
Tja, als je wat langer Offline was gebleven had je het een dag later pas gemerkt. Het aantal uren dat ik er aan heb gezeten was ook wel erg groot. Een uurtje of drie en dat voor een reply. Tja hebt van die mensen. De volgende week moet het toch maar anders. Overigens ik heb nog geen CJV-FR van Mr. Bean gezien en hij is ongeveer tegelijk met mij begonnen. Hij had dan ook wel wat meer te beantwoorden maar toch. We zien wel wat hij hier neer gaat zetten. Misschien zorgt hij er wel in 1 keer voor dat we over de 150.000 tekens komen. Je weet het nog niet. Ik zie je vrijdag wel.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Thu Oct 4 06:44:36 MDT 2001
Deel 1:
Oké. Tegen beter weten in ga ik toch proberen te reageren op jullie berichtjes (nou oké berichten). Al zal ik niet zoveel als Moons l*llen over hoe ver ik wel nu weer ben en of het me wel lukt om 5 a 6 a 7 pagina's vol met junk te typen. Ik probeer het zo leuk mogelijk te houden, zodat je niet halverwege afhaakt bij het lezen, al weet ik dat dat een moeilijke opgave is bij dit soort gel*l.

Ik begin maar bij het eerste berichtje dat na mijn laatste CJVFR is geweest en dat is deze keer: Moons 2 oktober. Ja je ziet alweer dat het een tijdje heeft geduurd dat ik heb gereageerd. Je moet er namelijk maar de tijd voor hebben om zo'n lang verhaal te typen. En zoals Hengst ook al tegen mij zei: " Dit is hoogstwaarschijnlijk wel de laatste keer dat ik zoveel tijd in een stukje op het forum ga steken".

Oké, de reacties: Natuurlijk waren de verhalen over Normaal niet overdreven. Tosti en ik overdrijven noooooit.... (ahum) In ieder geval deze keer niet zo te horen. Ik zou wel eens willen weten hoeveel bier er op zo'n avondje is doorgegaan. Dat zal vast wel iets meer dat 10.000 liter zijn. Ik heb eens verhalen gehoord dat (volgens mij ook bij een Normaal feest) er een tankwagen met enkele tienduizenden liters bier extra(!) moest worden besteld. Eigenlijks waanzin dat iedereen het weggooit, want het kost ook nog Fl. 2,75 per bekertje! Niet echt goedkoop. Ik heb eens gehoord wat de kostprijs is van een biertje in een normale uitgaansgelegenheid. Hier kost een normaal glas bier (dus als het goed is niet verdund met water zoals evenementen bier) inclusief glas zo'n 0,25 gulden! Dus kun je wel nagaan wat ze verdienen op zo'n bekertje 'water' in Siddeburen.

Bij een CJV-FLVS haak ik even af. Wat is dat nu weer (Christelijke Jongeren Vereniging Forum....) Volgens mij is het inderdaad een goed idee om al afkortingen even op een aparte CJV-pagina te maken. Stuur ze allemaal maar op naar cjvaduard@hotmail.com. Kan daarvoor ook het wist-u-dat-formulier gebruiken. Alleen dan niet anoniem! Ik kreeg namelijk ook al een paar wud'tjes zonder afzender. Dat vind ik flauw. Vooral wanneer de wud'tjes zelf ook flauw zijn. Die staan dus ook niet op de CJVP afdeling Kamp 2001.

Dat zinnetje wat jij niet snapte (volgens mij was het: ha jo jo jojo ek by jo!) De letterlijk vertaling volgens Mr.Bean: Heb jij je jo-jo ook bij jou! En dat terwijl ik (mag ik hopen) voor 0% fries ben (ja ik schrijf het bewust met een kleine 'f' :)
Met die vluchtnummer was best een geinige grap. Lijkt me ook leuk als je weet dat jij die grap hebt bedacht en dat ie uiteindelijk de hele wereld over gaat...

Ik heb ook niet altijd zin om al die afkortingen languit op te schrijven. Maar om te zeggen dat we dan al op de 100.000 waren.... Denk ik nog niet, maar wel een stuk dichterbij. Natuurlijk zijn we met de belachelijk lange stukken van Hengst en Moons (en straks hopelijk ook Bean) al wel bijna op de 100.000 (excl)

Om het stro wat op die politiewagen lag nu gelijk in de fik te steken... We hebben het voorgaande jaren wel eens gehad dat sommige mensen (waaronder eerlijk toegegeven ik ook) stro verzamelden op de weg en in hoopjes in brand staken. Geen grote vuren ofzo, maar wel leuk en je kon je er een beetje aan warmen en opdrogen van het bier en zweet. Alleen het jaar daarop was er een grote discussie in Siddeburen of Normaal wel weer mocht komen. Het was elke keer zo'n bende. Maar na een oproep aan de Normaal-gangers dat het, het daarop komende jaar, toch wel een stuk rustiger moest en er niet meer met stro gegooid mocht worden kon het festijn toch doorgaan. Dat was vorig jaar, maar je kunt al wel weer zien dat dit jaar het stro weer helemaal terug was. Maar als je de hens in zo'n politiewagen zet, dat kun je er op rekenen dat er volgend jaar geen Normaal meer is in Siddeburen. En dat zou toch jammer zijn voor Hengst die nog zo graag een keer met ons jongens mee wil. En natuurlijk de belasting-systeem-herziening waar jij het over hebt, die vast niet positief uitvalt.

Ik had inderdaad ons onderwerp al bij het seizoen 2001/2002 gezet, en jij vroeg je af waarneer de rest van de onderwerpen er bij kwamen. Daar wacht ik eigenlijks ook wel op, maar eerst eens alle namen van wie de avonden gaan inleiden. Hopelijk gaat de hele lijst vol a.s. vrijdag.
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Thu Oct 4 06:46:59 MDT 2001
Deel2:
De bel mocht dus niet mee, maar ook de pul mag niet. Henk wil 'm toch liever heel houden. Waarschijnlijk heeft hij de pijltjes van het dartbord gezien die al snel verdwenen. Niemand heeft waarschijnlijk door dat het dartbord prive-bezit is. Dus we moeten iets anders verzinnen om de doppen in te gooien.

Ik stel voor dat we voorlopig nog niet weer naar Groningen gaan, maar lekker warm in de auto naar Marum. Als het van het voorjaar of in de zomer wat beter weer wordt kunnen we (eventueel wel met de hele CJV als CJV-weekend afterparty) de stad in. Tenzij ook Henk nog een keer heel graag heen wil. Dan moet ik noodgedwongen wel mee.

Wat is dat nu eigenlijks van die spatie-party MS-DAP? Wat is DAP? Ben ik nu zo dom... Waarschijnlijk moet ik het stukje nog een keer lezen waarin het als eerste wordt genoemd. Maar waarschijnlijk snap ik 'm dan nog niet.

Over die bewijzen over Bin Laden. Ik hoor vanmorgen net dat de VS nu van verschillende landen in de NAVO onvoorwaardelijke steun krijgt bij een aanval. Maar nog niet van Nederland. Zij vroegen namelijk nog wat bedenktijd (wat ze natuurlijk weer niet krijgen van Amerika). Nederland wil namelijk eerst nog wat harde bewijzen zien dat Bin Laden achter de terroristische aanslagen zit. Het blijkt dat Amerika die niet heeft. Alleen nog maar sterke aanwijzingen richting Mr. Laden. Waarschijnlijk geld het recht in Amerika nu niet meer dat je onschuldig bent tot schuldig bewezen. Niet dat ik hiermee wil zeggen dat Bin nog nooit iets verkeerds gedaan heeft...

Over dat bier drinken bij Anne heb ik het strax nog over. Als ik me het goed kan herinneren heb jij het daar straks ook nog over (die berekening van 2 kratjes enzo)

Helaas ben ik niet zo'n fan van stripbladfiguren als jullie. Sorry.

Als die studenten-kroegen van de Economie studenten bekend zijn, dan gaan we daar natuurlijk wel heen. Het probleem is meestal dat dat vrij snel bekend is bij alle jongens, die daar natuurlijk dan ook allemaal massaal heen gaan. Vinden de meiden weer niet leuk dus zoeken zij weer een nieuwe. Ik denk dus dat de stamkroegen van die meiden meerdere keren per jaar veranderd...

deel 2 van Moons:

Ik had het idee dat er nog best veel koolzuur in dat bier zat. Misschien mengen ze het niet alleen aan met water, maar doen ze er ook nog weer koolzuur doorheen. Dood bier is ook niet te zuipen en hoewel het Oranjeboom was en aangelengd was het nog wel te zuipen. Als Moons een goede trekker met wagen kan regelen wil ik eventueel nog wel rijden.

Ik vind het prima dat jij Thijsio's onderwerp hierheen hebt verplaatst. Nu maar hopen dat hij het ook doorheeft...
En ik moet ook toegeven dat de zinnen die Marten schrijft soms vrij krom zijn. Dus dat ligt niet alleen aan jou Moons. Marten: Iets meer hoofdletters en punten gebruiken. Dat zorgt al voor een hoop meer duidelijkheid. En wat minder typfouten is ook niet weg :)

Vandaag 3/7? Het was toen 2 oktober, maar vandaag (5 oktober) wordt het geheid 7/7 van de 100.000. Op naar de 200... nee. Laten we de lat niet te hoog leggen --> 150.000. Ook omdat ik weet dat ik en Hengst niet zulke lange stukken meer gaan schrijven.

Waarschijnlijk bedoel je ipv banner een pop-up scherm. Die zijn vrij irritant. Als je de combinatie ALT-F4 en ALT-TAB weet wordt het wel een stuk makkelijker dan al die kruisjes proberen te vinden.

Naar een mooi exemplaar kijken is altijd leuk. Ik weet nog wel, vroeger. Heeeeel lang geleden, toen Tosti nog geen vriendin had. Toen hadden we een 'vast' plekje aan de bar in Marum waar iedereen vlak voor je langs loopt. Eerst flink aan de mixjes (tenminste als iemand anders reed) en dan mensen (en vooral natuurlijk vrouwen) kijken. Heerlijk! Maar ja. Dat was vroeger. Nu gaat Tosti nooit meer mee naar de X-weg. Dus ook niet a.s. zaterdag heren. Hij heeft weer een verjaardagsfeestje.

Met het over drank en vrouwen l*llen ben ik het niet helemaal eens. Ik over alcohol niet langer dan een alinea of 2 l*llen. Over vrouwen mag altijd worden geschreven. Als we hele CJVFR's over drank gaan schrijven wordt het stukje over de vooroordelen van de CJV weer helemaal tenietgedaan. En daar heeft Hengst nog wel zo z'n best op gedaan.

Natuurlijk bewaar ik alles van de CJVP voor het nageslacht. Dus alle onderwerpen, alle seizoenen (die van 2000/2001 heb ik nog bewaard) de forums (of is het fora?) dus en ook de CJV weekend video's waarvan ik de laatste dus ook op optische schijf (CDr) heb vereeuwigd. En dan bedoel ik vooral het 'nageslacht' van de CJV. Dus de nieuwere leden. Kunnen ze zien wat voor zooitje we er in die tijd van maakten. Wat dat betreft zou ik , net zoals Hengst, die dia's nog wel eens willen zien die de CJV enkele jaren terug hebben gemaakt. Alleen wie heeft er zo'n dia-apparaat? Weer een lege CJV avond ingevuld? Of kunnen we die dia's na een 'gewone' CJV avond bekijken?
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Thu Oct 4 06:49:01 MDT 2001
Deel 3:
Kijk! Moons heeft 't gewoon gelijk door van die <HTML>. Je kunt wel weer zien wie zich regelmatig bezighouden met internet-pagina's maken. Al maakt Moons ze nog niet zo 'basic' (echt alleen in Kladblok) als ik.

Dat jij je rijbewijs nog niet hebben wij (Tosti,Bean&Hengst) al aan den lijve ondervonden. Elke keer maar rijden naar Marum zonder te mogen drinken. Maar ik vond de oplossing van Tosti wel een goeie. Als jij je rijbewijs hebt mag jij (moet jij) om het weekend rijden. Dus Moons - Tosti - Moons - Bean - Moons - Hengst enz.enz. Nou maar hopen dat het je niet zo tegenvalt dat je nooit meer naar de X-weg wilt. Nou zal dat best meevallen. Het is wel iets minder leuk zonder drank, maar toch nog echt geen straf hoor.

Elke oom agent is weer anders. De ene (vooral de motormuizen) bekeuren je terstond zonder ook maar enige discussie aan te willen gaan en anderen zouden niet anders willen dan alleen een waarschuwing te geven en het deze keer door de vingers te zien. Is dus niet allemaal even rechtvaardig. En dan laat ik maar ff in het midden welke van de twee rechtvaardiger is.

deel 3 van Moons:

Ik heb dat stukje eerder gehoord dat iemand bij een groen stoplicht achteruit rijdt en dan degene achter hem de schuld geeft. Maar waar heb ik dat dan gehoord? Zal wel die donderdag avond zijn geweest. Daar herinner ik me überhaupt al weinig van :)

Over de fundamentalisten. Ik heb niet gehoord in de preek van Hoekstra dat het vaticaan een fundamentalistisch trekje had. Wel dat er fundamentalistische (wat een woord ook) christenen zijn. Denk aan Ierland en de vele bom aanslagen daar. Ja van de preek herinner ik me ook nog wat. Waarschijnlijk omdat ik de avond daarvoor niet in Marum ben geweest. De kerk in het midden laten :)

En wat heb je dan aan dat lichtnet? Dat is toch internet via het stopcontact? Ik heb wat gelezen over proeven daarmee, maar lang niet elk elektriciteitsnet was daarvoor geschikt en ook de snelheid viel tegen. Oké sneller dan via een 56K modem, maar minder snel dat kabel/ADSL. En dan nog. Wil je RTL 5 kijken via internet? Volgens mij wil/bestaat dat (nog) niet.

Lijkt me inderdaad lachen als we de limiet van het forum overschrijden met 1 topic in 1 week. Moet nog steeds even mailen wat de werkelijke beperkingen nu zijn van dit forum.

Kindercrèche in de X-weg. Zo te horen is iedereen het er wel over eens dat het af en toe op een crèche lijkt. Maar gelukkig loopt er ook nog wel wat beter ‘spul’ rond (oei, niet echt een leuke uitdrukking voor het vrouwelijk geslacht).

En Moons, ik kan ook niet meel*llen over Jackass, dus dat kabeltje hoeft niet.

Over dat ICQ had ik volgens mij al genoeg mijn mening gespuwd.

deel 4 Moons:

Over mensen die niet op de CJV komen en toch moeten reageren. Ik heb laatst een mailtje naar een oud-voorzitter gestuurd namelijk Edwin Boonstra (juist mijn broer). Hierin heb ik hem gezegd dat het bijna een verplichting is dat hij als oud-voorzitter ook een reactie moest schrijven op het CJVF. Misschien dat ik ‘m nog zie als ik deze CJVFR uppen (uploaden) wil.

Drie keer per dag CJVFR’en wordt me iets te veel. Ik hou het maar op max. 1 keer per dag. Zeker na dit lang eind.
Je vergeet trouwens te vermelden dat het Hengst is die normaliter elke week een nieuw topic opent. Aangezien hij dé forumschrijver is :)

Dat op stage gaan en dan alleen maar internetten komt mij bekend voor. Op mijn laatste stage heb ik niet alleen mijn eigen homepage grondig aangepakt (volgens mij compleet van scratch weer opgebouwd), maar ook een nieuwe hompage gemaakt waar ik zelf best trots op ben. Ik vind ‘m zelf namelijk mijn mooiste creatie tot nu toe en heb dan ook op de topdag 184 bezoekers ontvangen. Op 1 dag! En daarvan is echt niet de helft van mijzelf geweest. De link naar die pagina stond namelijk ook op de BNN site. Het was alleen wel een tijdelijk onderwerp. Ik weet niet of iemand het programma BNNikinbeeld heeft gezien? Daar gaat het dus over. Vooral (eigenlijks alleen) over 1 van de deelnemers. Voor degenen die geïnteresseerd zijn: http://tara.isberoemd.nl

Die vakken die ik nog moet inhalen schieten niet echt op. Ook doordat ik veel te veel tijd steek in de CJVP. En dan vooral het schrijven van CJVFR’s.

Dat Nederland enkele ultra moderne straaljagers heeft is nog geen reden om Nederland binnen te vallen. Zoals ik al vaker heb gezegd stelt Nederland in weinig dingen iets voor en dus ook niet in aantallen straaljagers. Engeland bijv. heeft veel meer van zulk soort straaljagers (denk aan Harriers en misschien ook wel JSF/Eurofighters).

View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Thu Oct 4 06:51:02 MDT 2001
Deel 4:
Dat zijn nog best wat zenders die je kunt ontvangen. En als je maar lang genoeg zonder commerciële zenders hebt geleefd (zoals ik ooit) kom je er vanzelf achter dat er best nog wel veel leuke series/programma’s zijn op Ned1 t/m 3. En jij hebt inderdaad een beste stapel CD’s. Ik hoorde dat je ze gewoon 1 voor 1 bij langs gaat. Ene Cd geluisterd, dan terug in de CD-box en de volgende op rijtje luisteren. Misschien dat je zo net een CD op een dag kunt beluisteren. Dat betekent dat je dus bijna 3 maanden constant bezig bent om al je CD’s te beluisteren. Leuke klus :)

Die extra ‘bezoekers’ krijg je snel als je je homepage aan het veranderen bent. Vooral zo leuk als je eerst alleen maar Internet Explorer gebruikt. Dan hoor je opeens dat er ook mensen zijn die alleen Netscape gebruiken (toch Hengst?). Dan probeer je ook eens je pagina met Netscape te bekijken en dan moet je alle fouten eruit zien te halen zodat je pagina ook nog fatsoenlijk te lezen is in Netscape. Nou ik kan je vertellen dat is een rot-klus. Kun je beter helemaal opnieuw beginnen.

Ik zit nu al op de 14.500 tekens (incl.) Maar moet nog beginnen met reageren op Hengst en daarna nog weer eens Moons. O o, dat zijn wel een heleboel pagina’s. Ik zal m’n best doen. Ik durf nog niet te zeggen dat ie van mij langer wordt (niet door gaan denken oversekste pubers)

deel 1 Hengst:

Hengst klinkt wel heel zeker van zijn zaak. Het komt uiteindelijk ook wel uit, maar Moons slaat genadeloos toe. Moet je maar niet eindigen met een zin zoals: Wie doet mij dit na.

Ik heb Good Morning Vietnam ook gezien en al weet ik van de film zelf niet veel meer, ik kan mij de beroemde zin nog wel goed herinnneren. Inderdaad niet echt een film voor op een CJV avond. Daar moet een no-nonsence film draaien. Een komedie bijvoorbeeld. Want er is ook een keer een van mijn favoriete actie-films gedraaid (Face Off) maar op zo’n avond heeft lang niet iedereen z’n aandacht alleen bij de film terwijl dat bij zo’n soort film eigenlijks wel moet.

Starship Troopers? Die titel komt me bekend voor. En die buitenaardse insecten komen ook bekend voor. Komt daar toevallig ook de zin in voor (ongeveer dan): “We hebben hier voor miljoenen aan technische hoogstandjes van wapens, maar wat ik nu wel niet zou willen geven voor een simpel busje insecticide….” Toch denk ik dat niet iedereen een even grote fan is van Science Fiction films. Ik ben er toevallig wel zo een, maar toch… Een normale komedie slaat toch meer aan. Ik zou adviseren American Pie alleen weet ik niet hoeveel mensen die al gezien hebben. Vast (te) veel.

Ik zie dat Moons al wil concurreren met de Boontjes. Twee zijn er al vanaf, dus we zijn nog maar met z’n tweeën. Dat moet dus niet te moeilijk zijn in te halen met al twee ter Veentjes op CJV.

Inderdaad vind ik de vaste ‘vrijwillige’ bijdrage een flink bedrag. Tenminste, het bedrag dat ze moeten betalen aan de Synode. Alleen vraag ik me af wat ze met al dat geld doen? Ik zie het nog niet zo snel terug komen. En als ze van dat geld kapitale gebouwen gaan neerzetten…

Dat het vlees eten gaat verdwijnen durf ik nog niet zo snel te zeggen. Ze hebben al wel langer vitamine pillen en ander spul (dieet-shakes bijv.). Daarmee kun je inderdaad alle nodige voedingsstoffen binnenkrijgen. Maar het gaat er niet om dat je alle voedingsstoffen binnenkrijgt, maar dat je lekker kunt eten. Persoonlijk vind ik een banaan/sinaasappel o.i.d. toch altijd nog lekkerder dan zo’n vitamine C pilletje, terwijl er (bijna) hetzelfde in zit. De ziekten zijn inderdaad wel een probleem. De kans is gewoon groot dat als je veel vee op 1 plaats hebt dat r makkelijk ziekten uit kunnen breken. En dat gaat heel wat sneller bij varkens en kippen dan bij koeien. Ik weet niet hoe het bij de echte koeien-mesterijen is, maar hier bij ons hebben de koetjes toch wel iets meer ruimte dan die kippen en varkens in Noord-Brabant.

Ik zag dat Moons het vorige week over taken delegeren had, maar wanneer heb ik het daarover gehad? Ik kan het niet terug vinden en ik weet dus ook niet waar jullie het over hebben…

deel 2 Hengst:

Met die slingers van bierdoppen ben ik het toch met Hengst eens. Zoals ik al eerder zei heeft Hengst dat stukje niet voor niets geschreven van vooroordelen. Ik vind een pul met bierdoppen toch iets bescheidener.

Over Grolsch. Ik heb Grolsch ook altijd een goede tweede gevonden (nog steeds wel eigenlijks) Maar ik ben het op 1 avond toch een stuk minder gaan waarderen. Ik herinner me nog een voorval waarop ik al een paar Heineken had gehad en toen ineens een Grolsch aangeboden kreeg. Het viel me toen op hoe zoet Grolsch eigenlijks is vergeleken met Heineken. Mijn Heineken smaakte in ieder geval een stuk beter.
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Thu Oct 4 06:54:45 MDT 2001
Deel 5:
Mee eens over het bier naar afloop van oud-papier. Vooral na een avondje stappen hoef ik echt geen bier meer voor laten we zeggen 6 uur ’s middags. In Spanje wil ik een enkele keer nog wel eens een uitzondering maken :) Maar daar laat ik wel meer van mijn normale normen en waarden vallen (wees niet ongerust, niet te veel hoor)

Volgens mij wil Hengst helemaal niet zo z’n vinger in de pot hebben. Elke keer als ie wat advies geeft over de CJV zegt ie dat ik het ook maar zelf moet weten, omdat ik nu de voorzitter ben. Terwijl ik denk, alle hulp is welkom. Jij hebt er twee jaar meer ervaring in dan ik.

Inderdaad wel een punt van jou. Er zijn genoeg bijv. Chinezen, maar die passen zich veel beter aan en zorgen voor veel minder overlast dan bijv. Turken/Marokanen.

Jammer dat je nog nooit stage hebt gelopen. Is toch heel leerzaam. En dan niet echt op hetzelfde gebied als van je opleiding, maar op het gebied van sociale contacten en werksfeer etc. Mijn moeder zegt zelfs dat ik een stuk socialer ben geworden. Waarschijnlijk door die stages. Nu wil ik niet beweren dat jij niet sociaal bent hoor Hengst.

Als je de lat hoog hebt liggen qua vrouwen hoeft dat nog niet te betekenen dat jij verstand hebt van mooie vrouwen. Misschien vrouwen die jij mooi vindt. Pas als je elke meid die je wilt aan de haak kunt slaan (kunt! Niet het ook doen) denk ik dat je verstand hebt van vrouwen en wat ze willen.

deel 3 Hengst:

Ik bedoelde inderdaad die ALT-Code. Ik wist ook wel dat jij de bron wel kon vinden, maar ik wou ook nog ff rekening houden met andere mensen die er misschien iets minder verstand van hadden. Als je HTML wel toestaat op een forum en ze krijgen het door, dan kun je een hele forum compleet vern**ken. Maar als je jongelui hebt die er verstandig mee omgaan (zoals alle CJV-leden ahum) kan het erg leuk zijn en iets extra’s toevoegen.

Das nou jammer dat jullie maar 1 (nieuwe, dure) auto kunnen betalen. Wij hebben liever 2 wat minder dure auto’s. Neem maar van mij aan dat die Passat en (witte) Polo samen minder hebben gekost dan die Xsara. En ook minder afschrijven per jaar. Die Polo is nu zo weinig waard, die schrijft niet meer af. Maar ik heb mijn rijbewijs altijd in de Passat liggen die we dus ook altijd meenemen als we naar Marum gaan.

Onmogelijk tweede keus weet ik niet. Hij kon niet gekozen worden, maar als ze beide gekozen konden worden ging de voorkeur uit naar van Rij. Maar omdat dat niet kon werd Balkenende dus de keus. Vind ik toch wel een beetje tweede keus. Maar ik kan het mis hebben. Natuurlijk wordt nieuws altijd iets sappiger verteld als het kan. Dus als ruïne beter/dramatischer klinkt zeggen ze dat.

Volgens mij waren de bewijzen nog steeds niet echt hard, maar volgens Kok was het genoeg om steun te geven aan de VS. Niet genoeg om militaire steun te geven, maar toch.

De SGP en Christen Unie zijn volgens jou te fundamentalistisch? ;)

Geld is niet altijd de oplossing om het arbeidstekort aan te pakken. Ik vind het best dat ze zoveel aan ontwikkelingshulp geven. Als de rest het dan ook maar doet als Nederland in de problemen komt… Natuurlijk moet het wel goed geregeld worden waar het geld heen gaat. Niet naar hoge meneren die de helft er tussenuit pakken.

Ik zal het op de volgende CJV avond ff vermelden dat er nu ook een drukbezocht CJVF is. Op school ff uitprinten, want je denkt toch niet dat ik mijn inkt en papier verspil aan die onzin. Al betwijfel ik dat iemand het hele forum gat lezen op een CJV avond. Heb je een heel weekend voor nodig…

Goed idee om Marieke ff te vragen waar de stamkroeg tegenwoordig is. Al weet ik niet of zij nou zo vaak in Groningen uitgaat…

View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Thu Oct 4 06:56:16 MDT 2001
Deel 6:

deel 5 Hengst:

Ik hoef het nog geen onzin te vinden dat een agent een bon uitschrijft voor 10 km/h te hard waar iedereen dat doet. Ik vind het wel onzin als een agent dat doet op een plaats waar het helemaal geen extra gevaar oplevert. Op een verlaten snelweg midden in de nacht bijvoorbeeld. Ik ben nog steeds voor de regel dat na 12.00 uur ‘s nachts alle toegestane snelheden buiten de bebouwde kom met 25% verhoogd worden (van 120->150, van 100 -> 120 en van 80 -> 100) Verminderd waarschijnlijk ook nog het aantal ongelukken, omdat de kans om je aandacht kwijt te raken of erger in slaap te vallen een stuk minder wordt. En dat gebeurt nogal eens op een verlaten (snel)weg.

Als ze de Europoort sluiten dan slikken ze toch wel even. Antwerpen mag dan ook nog een haven hebben, maar die heeft lang niet de capaciteit van Rotterdam. Rotterdam is nog altijd de grootste haven van de wereld. Maar omdat het voor Nederland zelf waarschijnlijk ook een financiële strop zou worden is het misschien verstandiger om dat niet te doen.

Ik zie net dat ik nu al meer tekens heb dan Moons. Ik ga nu dan ook nog alleen maar reageren op de echt interessante dingen…

deel 1 Moons:

Die intercom waar jij het over had, moet er inderdaad ook nog steeds komen. We hebben het er al een serieus met Aren over gehad, maar het is er nooit van gekomen, helaas…

Een heleboel mensen zitten met dat ‘probleem’ van groene stroom. “Ik zit op dezelfde elektriciteitskabel aangesloten als mijn buren en ik betaal wel voor groene stroom en zij niet. Hoe kan dat nou?” Het extra geld wat je betaald (wat weer wordt gesubsidieerd) komt gewoon te goede van de ontwikkeling en investeringen in groene energie. Groene stroom is fysiek ook niks anders. Het is niet van betere kwaliteit bijvoorbeeld. Het enige verschil is dat het deel wat jij afneemt in energie moet worden opgewekt met duurzame energie. En iedereen krijgt daar evenveel van. Dus ook de mensen die niet voor groene energie betalen. Wat heeft het dan voor nut? Een gedeelte van de energie die wordt hierdoor opgewekt met duurzame energie. En dat is beter voor het milieu en voor de toekomst wanneer eventuele fossiele brandstoffen op zijn. En wie die stroom krijgt maakt niets uit. Dat is alleen maar een idee.
Nou heb ik al wel wat bezwaren tegen wind-energie, maar om die hier ook nog allemaal uit te leggen…

En nu heb ik geen zin meer om verder te reageren. Ik ben er zat van. De hele morgen en halve middag met iets anders bezig. Ik heb wel iets beters te doen. En bovendien gaat discussiëren een stuk makkelijker en sneller met de mond.
Nog ff de statistieken en jawel: We have a winner!!!!

woorden: 4427
tekens (excl): 20095
tekens (incl): 24444
regels: 355

Greetz, Mr.Bean
View IPDelete Message

From: moonshinerDate: Thu Oct 4 07:21:20 MDT 2001
Jawel we have a winner, maar dat was ook wel te verwachten, ik ben voorlopig niet van plan om daar nog weer overheen te gaan. Kost me veel te veel tijd. Gefeliciteerd trouwens.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: HengstDate: Thu Oct 4 09:55:50 MDT 2001
Nou nou nou... ik denk dat deze de CJV-boeken ingaat als de langste forum-reply allertijden Bean, gefeliciteerd. Je mag 'm uitprinten, maar of het nog mensen boeit? Ik weet het niet... <GRIN> Ik ga jullie beiden binnenkort ff een nieuwe CJV-FR geven op jullie CJV-FR's, maar doe dat dan wat bondiger... 't Is me wel best zo. We zitten op het moment in Word op 132938 tekens. Geliciteerd... de winnaar betaalt een rondje? En ik mag toch hopen dat Tosti niet voorgoed het burgerlulschap op zich genomen heeft? En heeft e.e.a. nog consequenties voor óns avondje stappen, of schuift dat ook ff een weekie op? En btw: die verjaardag, ook een kennis van die Martha 7? Ik bedoel... meteen alle verjaardagen aflopen, ben ik nou gek of is dat inderdaad wat overdreven????? Nou ja, zie maar.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Thu Oct 4 12:05:57 MDT 2001
Nee. Deze keer verknalt Henk niet ons avondje Marum. We gaan gewoon heen. Alleen nog wel steeds de vraag: Gaan we van te voren nog iets indrinken en zo ja waar?

Greetz, Mr.Bean
View IPDelete Message

From: HengstDate: Thu Oct 4 13:30:42 MDT 2001
GE-WEL-DIG, het CJV Vocabulaire Boek!!! <GRIN>

Mooi dat het dit keer wel doorgaat. Indrinken: bij ons kan het niet, mijn ouders zijn thuis want we krijgen m'n nichtje Lucia een weekend te slapen. Dus pap en mam zijn thuis, en da's niet optimaal voor indrinken. Iemand anders wellicht?

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Fri Oct 5 02:17:52 MDT 2001
Ik heb alleen nog een afkorting openstaan in het CJV-VB. Namelijk: CJV-FLVS Christelijke Jongeren Vereniging Forum ????? en dan?
Volgens mij moet Moons wel weten waar het voor staat.

Natuurlijk zijn nieuwe afkortingen ook welkom, maar check dan wel eerst even goed of ie er al niet bij staat. Gewoon ff mailen naar: cjvaduard@hotmail.com

We bespreken vanavond op CJV nog wel ff waar we evt. gaan indrinken.

Greetz, Mr.Bean
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Fri Oct 5 05:54:52 MDT 2001
Geweldig inderdaad dat CJV-VB, volgens mij heb je ze nu allemaal wel, ik kan er zo geen enkele meer bedenken die er mist. De afkorting CJV-FLVS staat overigens voor CJV-F-l*l verhalen schrijven. Dan weet je dat alvast. Dat indrinken kan wel weer bij mij thuis. Of wordt dat te eentonig. Voorlopig ga ik met ingang van de volgende week ietsje minder vaak uit denk ik, het wordt me ietsje te duur, aangezien ik ook nog een rijbewijs moet betalen. Dit was het dan wel weer, wat worden de CJV-FRR (he die staat er nog niet tussen, betekenis is Forum-reply`s) tegenwoordig kort zeg, maar ja wat wil je met al die lamme vingers.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: TOSTIDate: Sat Oct 6 10:20:54 MDT 2001
Nou ik ga het dan eindelijk proberen om ook eens wat vaker een berichtje te sturen. Ik hoor altijd van die mooie verhalen cq. afk. van jullie zodat ik me dit medium me ook maar eens moet aanleren, al is het alleen maar voor het leren van de cjv-vb :-). Ik hoorde dat er niet meer van die ellenlange verhalen getypt zouden worden, nou daar ben ik het helemaal mee eems omdat ik nu al zowat zat ben van het typen. Trouwens nog veel plezier vanavond in x-weg, kan de meiden jacht weer geopend worden [of gaan jullie er alleen maar heen voor het bier en de gezelligheid? kan trouwens veel leuker zijn. (hoor mij zwoegen)]. Is er trouwens al wat meer nieuws over de aanvallen op Afganistan? Kan pakistan nu eindelijk eens vrij oefenen met atoombommen op afganistan (of heet het tegenwoordig TALIBANSTAN!!!!!) zonder dat de hele wereld er van opkijkt. Mag van mij nu wel eens beginnen.....
Nou dit is het dan van mij al weer lang genoeg over nix geluld. Greets Tosti

Eventuele fouten in deze tekst kunnen niet worden verhaald op de schrijver van deze tekst. Art.471
View IPDelete Message

From: DJThijsioDate: Sat Oct 6 17:53:42 MDT 2001
Wat nou: "Mag van mij wel beginnen!". Straks begint de halve wereld met atoombommen te gooien. Lekkere boel wordt dat zeg! Nouja W.E. ook. Voor de mensen die dat niet snappen; W.E. betekend What Ever. Maakt niet uit. Dus, Gunst want omdat. Laat maar. Heeft iemand nog nieuwe dingen beleeft??? Ik wel. Heb namelijk mijn P II 400 MHz in een grotere kast gebouwd. En een flinke afstofbeurt gegeven. Goeiedag zeg. Daar zat me een stof in de koeling van de proccessor! De kon je kompleet hai van worden zeg. Dus maar nu in een grote kast met MEGA ventilatie. Moet nog wel ff een paar aanpassingen maken maar dan ist helemaal weer okay. Heb alleen nog een klein probleempje. Mijn IDE-kabel is niet lang genoeg. Ik had dat zelf al verwacht hoor. Dus, als iemand nog een gigantiesche lange IDE-kabel heeft, graag!!! Als dat niet lukt koop ik wel ergens één in de winkel ofzo. Maar als je er één hebt, ik vind het prima als je dat ff te kennen geeft. Het liefst wel via mij e-mail. Dit forum is na 5 minuten toch al weer verouder(d)(t). En waarom dit bericht redelijk lang is, misschien voor jullie kort, ben aan 't downen. Enja, met een modempje gaat dat niet zo flot. Dus een nadeel ALS voordeel. Dit was het dan ongeveer weer. Groetjes DJThijsio. En hou je haaks!!!!!!!!!!!!
View IPDelete Message

Terug