From: MoonshinerDate: Sun Oct 7 13:49:02 MDT 2001
Week 41 - T geld was op

Forum alweer full, verdorie. Mr. Bean ik heb m maar weggehaald, ik kon geen nieuw bericht erin zetten, de gearchiveerde versie staat er nog wel
Nou ik ben dus vorige week maar niet meegegaan, de reden? Nadat ik in mijn portemonnee had gekeken, viel me de leegte op. Zeg maar 35 piek, daarvanaf moest nog een vijfde kratje bier voor een CD`tje. Hou je over, iets meer dan 30 piek. En daar moet dan nog minimaal 2 week mee gedaan worden. Nou zit daar dus geen avondje naar de X-weg in Marum bij in aangezien ik daar toch nog altijd 30 piek moet betalen voor alleen een rondje bier (5 x 6 piek) Blijft er over => een paar centen. OK volgende maand beter dan maar, of de aanbetaling voor mijn rijbewijs moet meevallen... Wel kan er nog een CD af en wel van die Radiohead, OK Computer, is ie al klaar Mr. Bean??? Wel hoop ik dat jullie een hele gezellige avond hebben gehad, Dat zal ook wel want ik zag jullie vanochtend dus niet. By the way, kan ik van iemand de nieuwste theorie oefen CD krijgen, lenen, laten branden? Dat scheelt mij dan weer eentje aanschaffen, kan ik wat meer uitgeven op het volgende uitgaansfestijn.
Leuk dat jullie wat vaker gaan proberen te reageren Tosti en Thijsio, Jullie doen het in elk geval al op de goede plek. Dat scheelt. Zo`n IDE kabel hoe lang wil je m hebben? 1,2,5 meter? ik heb m niet. Zo`n kabel heb je wel nodig in je inloopkast. (Quote van Christiaan)
Ik zal jullie in het begin eerst maar nog wat sparen met het CJV-FG, misschien wordt het aan het eind van de week iets meer.
Mzzl Moonshiner.
View IPDelete Message

From: HengstDate: Sun Oct 7 14:30:31 MDT 2001
11 september 2001: de aanval.
7 oktober 2001: begin van de vergelding.

Alles wat erover te zeggen valt is inmiddels wel gezegd, dus onthoud ik me van alle commentaar tot ik meer weet. Daarom nu maar het stukkie dat ik aan het eind van vanmiddag getikt heb.

Allereerst: een record!!!! Met n topic hebben we in n week het hele forum tot de limiet vol geluld, hahaha...

Okay, week 41. Smalle straatjes, grote geblindeerde zwarte auto's die langzaam heen en weer rijden, rode TL-verlichting, grote vensters met daarachter schaars geklede dames, en veel ongure personen die je vuil aankijken... Jawel, we hebben het over de werkplek van n van de oudste en bekendste beroepen ter wereld, de prostitutie. (bijbel: hoererij) Een beroepsgroep die al eeuwen niks veranderd is: vieze mannetjes betalen zich blauw voor een potje seks wat die naam nauwelijks mag dragen, en de dames van lichte zeden betalen zich vervolgens blauw aan hun 'beschermer' die in geval van nood de zich misdragende klanten wel ff een arm of been wil breken. Riskant werk, want de vrouwen staan erg zwak tegenover hun meest mannelijke klanten.
Maar daar heeft de FNV het volgende op gevonden: prostituees mogen anoniem lid worden van de FNV. Wie niet verder leest denkt dan: da's een goed idee van de FNV. Maar even verderop staat dat er dan wellicht op een gegeven moment ook een CAO kan komen. En dan ben ik de draad kwijt. Want wat heeft het in vredesnaam voor nut om lid te worden van een vakbond als er in je doelgroep geen CAO bestaat? Zolang niemand zich daar buigt over een Collectieve Arbeids Overeenkomst is de hoer met of zonder FNV toch nog steeds even ver? Maar stel nu dat n der dames zich bij de FNV meldt in verband met slechte werkomstandigheden: welke zichzelf respecterende vakbondsman is bereid voor deze dames in de bres te springen en een staking uit te roepen? En wie gelooft vervolgens dat de dames daadwerkelijk gaan staken? Want daar zit mijnheer de pooier dan weer niet om te springen. Nee, ik geloof niet in dit initiatief van de FNV. De prostitutie bestaat al eeuwen, en dat zal nooit veranderen. Risico van het vak, zullen we maar zeggen. Net als het af en toe bont en blauw worden gemept door een (zatte?) hoerenloper.

En dat brengt me op een volgende punt wat de afgelopen week in de krant stond. Het hoofd van het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling wil dat er een wettelijk verbod komt op het slaan van kinderen. Jaarlijks schijnen zo'n veertig- tot tachtigduizend kinderen te worden mishandeld, waarvan er 40 tot 50 overlijden. Een grof schandaal, da's duidelijk. Maar... er is een ruime marge tussen slaan en mishandeling. Bij ons thuis werd er vroeger niet of nauwelijks geslagen. All, ik schijn ooit es over de knie te zijn gelegd, maar dat was nmalig. Maar het is toch zo dat elk kind hl af en toe wel eens een corrigerende tik nodig heeft, of zie ik dat zo vreemd? Ik vind het daarom wat tricky om dat maar bij de wet te verbieden. Daar komt nog bij dat mishandeling k strafbaar is, maar meestal niet zichtbaar voor de buitenwereld gebeurt. Dit geldt ook voor slaan lijkt me. Dus wat heeft zo'n verbod dan eigenlijk voor nut, behalve dat er weer een wet komt die veel mensen ten onrechte in het nauw kan brengen? Vroeger was het ook niet alles, dat de meester je handen kapot kon meppen met een lineaal, maar ik durf te wedden dat de gemiddelde jongere toen wel wat meer respect voor een oudere had. En van wat respect is nog niemand minder geworden, toch?

Maar goed, nog ff over vorige week: uiteraard moet de score van vorige week wel ff worden vermeld. Als ik alle tekst selecteer tussen "From Hengst" en "En hou je haaks!!!!!!!!!!!!", en niks meer aanpas, komen we op de respectabele hoeveelheid van 24121 woorden, 109394 tekens (excl. spaties) en 138908 tekens (incl. spaties). Gek zijn we misschien niet, maar op zijn minst wel prettig gestoord... <GRIN>
Nu hopen dat de stukjes zo kort worden dat er es wat meer mensen gaan reageren, bij voorkeur ook dames omdat die nog ff moeten bewijzen of ze echt zo A-technisch zijn als Mr. Bean beweert...

En wat-was-ik-blij-met-"Friends" gisteravond in de Cross Road. Ik heb tenminste es lekkere muziek gehoord, en als het aan die verrekte dj gelegen had was dat denk ik niet gebeurd... En ook onze broodnuchtere Bean had de avond van zijn leven, aangezien het lieftallige zangeresje van (gokje) een jaar of 20 hem een handje wilde geven: ben je n van de weinigen mee Bean, gefeliciteerd. Enne Tosti, zoals ik het onlangs op donderdagavond al zei: ik ga voor m'n lol op stap. Vrouwenjacht is daar dus niet een noodzakelijk onderdeel van. Kijk maar hoe druk jij het hebt: jij stuwt de diesel in een draaikolk naar je motor toe, zo vaak als je naar Martha gaat. Oh ja: en ze valt toch nog wel mee. Ik was niet van plan iets te zeggen, maar toen ze begon te praten moest ik wel... <GRIN> Ach, de vrede is getekend. En over Mulder... ik wil eerst z'n eigen versie wel es horen.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: martenDate: Mon Oct 8 02:38:05 MDT 2001
hengst mijn reactie:"wat heb ik dit weekend gedaan?',, ik weet er gewoon geen kloten meer van af m'n vriendin was wel pist off dus het zal wel erug geweest zijn maar dus vertel het me dan kan ik meelullen.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Mon Oct 8 04:34:23 MDT 2001
Nou zo te lezen heb ik echt heel wat gemist in de nacht van zaterdag op zondag, achteraf toch nog balen dat ik niet mee ben geweest dus... Maar ja zo als je weet had ik wel een aardig excuus. Morgenavond blijkt of dat ook terecht is geweest afwachten dus. Mulder zei dat laatst ook al tegen mij, dat ie er niks meer van wist. Aangezien Mr. Bean nog nuchter was die avond, wil ik van hem wel eens horen wat er allemaal rond Mulder is gebeurt. Ik verwacht een verslag van 3 A4`tjes. Moeyt lukken toch? En als het je alleen niet lukt vraag je maar hulp van Hengst. Het hoeft niet op het forum te komen, meelen mag ook.
Dit was het dan wel weer.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Mon Oct 8 09:42:04 MDT 2001
Ik kreeg je mailtje al Moons (en Hengst) dus ik druk bezig met het inkorten van week 40 (wat veel werk is, want elke keer moet de hele topic weer geladen worden (154 Kb) voordat je er een reply tuusenweg kan halen en het forum is al zo langzaam). Ik haalde 'm juist niet helemaal weg, omdat er dan niet meer op gereageerd kon worden. En wat doet Moons die toevallig ook het wachtwoord heeft. Die delete gelijk de hele topic. Leuk. Gelukkig is ie nog wel gearchiveerd...
Ben nog bezig met de CD branden. Ik heb 'Europe - Prisoners in paradise' al wel klaar.
Marum was reuze gezellig. Vraag maar aan Hengst. Hij zei al tegen mij dat als hij het ook wel eens zo gezellig wou hebben als hij moest rijden :) Wat wil je ook met zo'n band die (alleen niet in het begin) goeie muziek speelde. Veeeeel rock vooral. En voor wie mij niet kent (het blijft een publiek forum): das positief.

Over het begin van de vergelding ben ik het (surprise) weer eens met Hengst. Er is al genoeg over verteld. Ik zou bijna zeggen te veel. Vanaf toen de aanval is begonnen is er constant 'nieuws' over geweest. Niet alleen nieuws. Meer 95% herhaling van wat is gezegd en dan misschien nog eens 5% nieuws.

Mij was ook het dalende 'hoeveelheid' respect voor ouderen opgevallen. Ik zelf heb dat dacht ik wel, maar hoe het met de rest van de jongere jongeren zit...

Annemiek heeft het internet adres van de CJV opgeschreven, dus als zij ook nog niet reageert dan weten we bijna zeker dat ik (surprise) weer eens gelijk heb gekregen. Het interesseert de meiden niet of ze kunnen het gewoon niet. Valt bij mij beide onder de noemer van A-technisch (of niet geinteresseerd in moderne techniek)

Dus jij was ook wel blij met Friends Hengst? Mulder zei in de auto al dat Friends een goeie band was, maar in het begin was ik het daar niet mee eens. Niet echt leuke nummers en ook nog niet een bijna perfecte imitatie. Maar dat veranderde snel na de eerste pauze die ze hadden. ROCK-muziek! En dan ook nog een vrij mooie zangeres van rond mijn leeftijd ;) Die, inderdaad Hengst, mij maar al te graag een handje wilde geven <GRIN> Mijn avond was toen helemaal goed. Al had ie nog beter kunnen zijn als Gezientje wat langer was rond blijven hangen... :)

Ik begin maar weer een nieuwe alinea, want Mulder was een verhaal apart afgelopen zaterdag (CJV-FOVDW?) We waren nog niet binnen of Mulder was alweer uit mijn zicht verdwenen. Elk half uur zag ik 'm weer es 5 minuutjes en weg was ie weer. Waarschijnlijk al zijn kennissen bij langs (en dat zijn er heel wat in Marum). Maar wat me opviel was dat elke keer dat ik Mulder weer zag, zag hij er slechter en duffer uit. Het effect van overmatig bier werd duidelijk zichtbaar. Tot op een moment dat Mulder langer dan 5 minuten bij ons groepje (ik, Matthijs, Tosti+vriendin en Hengst) bleef. De reden: Hij zat bleek weggetrokken, voorover gebogen op het podium zat te wezen. Na een tijdje werd het hem waarschijnlijk te veel en vertrok ie met de mededeling dat ie even een frisse neus ging halen. Ik dacht die komt nooit meer binnen, maar waarempel. Na een kwartiertje was hij d'r weer zeggende dat hij weer helemaal fris was en aan z'n gezicht te zien leek dat ook nog zo... Totdat we in de auto zaten. Zelfs met de radio op 10 en een heftig Rock-ceedeetje, was Mulder binnen 5 minuten knock-out op de achterbank. Wij hebben hem zo dan ook maar laten liggen de hele reis, totdat ik hem, na de twee anderen thuis te hebben gebracht, als laatste bij zijn huis bracht. Mulder, je bent thuis. Mulder! MULDER!!!! Nee, zijn hoofd bewoog niet die ondertussen al tegen het raam lag. Zelfs niet na hem een flinke drukker te geven reageerde hij niet. Ik begon mijzelf al vast los te maken uit mijn gordels en liep naar de achterdeur toe. Toen ik deze opendeed, viel hij bijna naar buiten. Ik kon hem gelukkig nog wel tegenhouden, maar hij schrok waarschijnlijk wel van zijn bijna-val, want jawel, Mulder werd wakker. "Nog een paar stappen en dan lig je lekker in je eigen bed", riep ik hem nog toen maar er kwam geen reactie. Hij liep als een zombie naar de voordeur en toen ik wegreed was hij, na het sleutelgat te hebben gevonden, eindelijk binnen.
Ik vind het dan ook nix niet vreemd dat Mulder zich van de hele avond nix meer kan herinneren.

Genoeg ge-CJVFLVS. En ik wou nog wel geen lang stuk schrijven... Toch nog even de stats:

woorden: 794
tekens (excl): 3538
tekens (incl): 4322
regels: 47

Greetz, Bean

ps. Ik heb sinds vandaag (voor de technische mensen onder ons) 384 echte MB'tjes aan geheugen...
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Tue Oct 9 03:49:22 MDT 2001
Tja dat moest wel, ik kon er anders geen nieuwe week topic meer neerzetten. Ik zag al dat ie was gearchiveerd, anders had ik het ook niet gedaan.
OK, wanneer kan ik die CD`s verwachten? Donderdag?
Ik ben blij voor jullie dat het gezellig was, Rock muziek, dan kan het ook moeilijk anders. Nou is het te hopen dat die DJ`s er ook waren, en dat ze hebben opgepikt dat het ook gezellig kan zijn met Rock muziek :-)
Tja dat is weer een heel betoog van Hengst, gelukkig beslaat het geen 4 delen (zeg maar 15.000 tot 20.000 tekens) Anders was ik niet aanbegonnen denk ik.
Nu zeggen jullie wel dat als de stukjes zo kort zijn, je verwcht dat anderen ook gaan reageren, maar dan zie ik al weer stukken die ook al bijna in tweeen moeten, zo schiet het ook niet op...

Tja je hebt jonge jongeren en oudere jongeren...
Kijk dat zijn nou leuke avonden, als je je nuchter ook nog prima vermaakt, wat extra aandacht krijgt zelfs..
En wat is dat nou met Gezientje???
Wat een stijl van vertellen heb jij Mr. Bean, je kunt wel een boek gaan schrijven, Het geval Mulder is me nu al behoorlijk wat duidelijker, misschien dat iemand anders er nog een ander licht op kan werpen?
Alvast bedankt.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Tue Oct 9 03:52:02 MDT 2001
PS-je
Ik denk erover om zelf maar een forumprogramma te gaan schrijven, aangezien dit een van de beste moet zijn maar dan wel een met een belachelijk laag limiet, moet dat een hoop schelen. ;-)

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Tue Oct 9 08:19:19 MDT 2001
Ik had een stuk of 6 lange stukken er tussenuit gehaald. Kon je toen nog steeds geen nieuwe topic plaatsen?

Die CD's zijn nu al klaar. Ik weet niet wanneer ik je zie, maar je kunt ze in ieder geval al krijgen.

De DJ's hebben er die avond niet echt van geleerd. Het was tenminste in de pauzes die de band had bijna alleen maar dance muziek dat de DJ's draaiden... Gelukkig waren de pauzes niet zo lang.

Iedereen vroeg om een uitgebreide beschrijving van wat Marten allemaal was overkomen afgelopen zaterdag. Ja dan loopt het al snel richting de 5000 tekens-grens. Ik heb het in ieder geval duidelijk(?) opgedeeld in alinea's, dus als je dat stukje van Mulder niet interesseert, kun je 'm makkelijk overslaan.\

Gezientje vroeg nog waar 'die ander jongen' was. Ik vertelde toen van jouw tijdelijke gebrek aan financiele middelen. Haar antwoord was: "Dan gaat ie toch gewoon de hele avond water drinken?" :)
Aangezien het zo gezellig was zelfs zonder drank had het nog zo'n beetje gekund ook.

Dank je voor je complimenten over mijn schrijfstijl. Ik leer van de besten. Al merk ik wel dat, wanneer ik mijn stuk later nog een keer lees, dat er een paar kromme zinnen in zitten. Maar gelukkig blijft het nog leesbaar(?).

Als je een forum programma wil schrijven wens ik je veel succes. Zo'n programma maken voor op de computer moet nog wel kunnen, maar om 'm werkend te maken op internet... Ik weet het niet, maar volgens mij kan dat niet zo maar. En misschien is de limiet niet belachelijk laag, maar schrijven (schreven) wij belachelijk veel :)

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Tue Oct 9 12:33:08 MDT 2001
Nee dat wou nog steeds niet, snap jij het? dan snap ik het ook...
Ben je morgen op school? Ik wel van 8.30 tot een uur of 4
DJ... Starre personen
OK over de lange stukken, geen commentaar meer.
Tja dat had achteraf nog best wel gekunt.
De zinnen die jij schrijft zijn lang niet zo krom al die van Mulder af en toe.
Zo`n programma schrijven wil wel, alleen heb je wat meer nodig dan HTML en javascript.
Ik heb nu mijn rijvaardigheids test gehad, T ging best wel aardig, alleen wat is dat schakelen lastig, maar dat zal later wel beter gaan.
Nog ff ik kan kiezen uit 2 paketten, er zit zo`n 500 piek verschil tussen, maar bij de duurdere versie zit wel een TTT en examen garantie en 2 lessen extra, wat zou ik nou doen?
OK dit was het dan wel weer,

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: DJThijsioDate: Tue Oct 9 15:28:36 MDT 2001
Who the (beep) is Moonshiner BTW?!?

Dan zal ik goede raad van Harry, zag ik onlangs in de bus, een beetje opvolgen. Alleen dan wil ik wel iets te downen hebben, muziek ofzo.

Ondertussen is mijn moeder natuurlijk weer in gesprek. Ben ik blij dat de tel doorgeschakeld staat... Dus kan ik lekker ff zonder gezeur internetten.

Maar er zou toch iets zinnigs op het forum staan??? Of wordt dat al weer overspoelt met onzin!?! Maakt niet uit. Als er iets belangrijks is neem ik aan dat het dan gemail(d)(t) wor(d)(t).

Over mijn PC trouwens nog...
Die zit al in een BIGTOWER-kast. De pc is nu ook een klein beetje koeler, mede doordat ik de processorkoeling schoon hebt gemaakt. Al met al scheelt het in ieder geval zo'n 25 graden. (75 - 50). En er zit dus ook wat extra koeling ingebouwd!!! Namelijk twee ventilatoren. Deze zijn natuurlijk met een knoppie aan en uit te zetten.
Alleen voor dat die pc in die kast kon moest er nog het n en ander weg geslepen worden. Ben ik in totaal ook wel een aantal UREN mee bezig geweest.

Maareuh gaan we ook nog een keer een SCHUURFEEST in elkaar brouwen. Bij Jasper thuis ofzo. Reply maa ff als je het wat toelijkt!!!

Greetz DJThijsio,
website: http://www.geocities.com/toos386
mail: toos386@yahoo.com
View IPDelete Message

From: DJThijsioDate: Tue Oct 9 15:55:26 MDT 2001

Nog ff over die pc-kast...

Als het aan mij ligt komen er binnenkort pics op mijn website. De website zelf wordt dan ook vernieuwd. Als het zover is meld ik dat natuurlijk per mail.

Maar wil CHRISTIAAN mijn mooie pc-kast niet zo afkraken???
Hij kan zelf zeker niet eens een pc in elkaar zetten :-) Of valt dat nog een beetje mee!

Nog even over de snelheid van het forum... Daar is overigens niets mis mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!
moet je ook maar GEEN intranet exploder gebruiken. Gebruik OPERA man!
hun slogan, OPERA, THE FASTEST BROWSER ON EARTH, komt aardig uit. En loopt ie vast, wat alleen gebeurd als je windows in de prak ligt, dan kun je gewoon verder gaan waar je gebleven bent.

En nog veel leuker is de RESUME functie voor het downen. Die werkt zelfs nog als OPERA gecrashed is!!!! Is dan dus ook behoorlijk effectief en zeer handig. Maar goed, jullie moeten het natuurlijk allemaal zelf weten, maar ik vind het een geweldige browser. NOG beter als netscape. En dat gaat niet snel hoor. MAAR wel met Opera.
Dan nog maar niet te spreken over de control, shift, alt en muisknop functies.

Maar genoeg gelult over OPERA, maar moet je echt eens proberen. Heb je daar geen zin in... Dan kun je altijd een keer langskomen. Dat laat ik het wel zien als je daar echt zin in hebt.

Maar goed, nu echt de Greetz van DJThijsio.

Mail en Homepage, zie vorig.
View IPDelete Message

From: DJThijsioDate: Tue Oct 9 16:02:29 MDT 2001
P.S.: Ik begrijp trouwens dat Moonshiner Jasper moet wezen...

Of klopt dat weer eens niet ofzo....

Goedenacht rust iedereen trouwens.

Greetz DJThijsio
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Wed Oct 10 00:54:25 MDT 2001
Dat klopt Thijsio, ik ben Moonshiner, zeg maar Moons.
En heb jij nog niks zinnegs zien staan? Wel de tekst goed doorlezen dan, kijk maar bij het stuk van Hengst.
Een schuurfeest brouwen, zorgen jullie voor de drank en hapjes, dan weet ik wel een schuur <GRIN>
En h pics op je homepage, van een mooie jonge dame mag ik hopen??? Zeg maar zoiets als Mr. Bean en ik hebben, dat lijkt me wel wat.
Volgens mij onderschat je wel een beetje de capaciteiten van m`n broertje, een PC in elkaar zetten lukt hem wel.
OK dan zal ik Opera ook weer eens proberen maar volgens mij draait ie niet echt op onze PC, maar ik zal eens kijken, misschien doet ie het nu wel goed.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: DJThijsioDate: Wed Oct 10 01:36:14 MDT 2001
Mmm. oh sorry about je broer(tje).

Dus, maar OPERA doet het ook op een P I met 64 Mb.

Achja, moet je maar even zien.

Ik ga toch niet het hele forum lezen!!! Ik heb wel meer dingen te doen hoor. Maar ik zal wel beter kijken dan.

Greetz
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Wed Oct 10 03:48:26 MDT 2001
Zo de stukjes worden nu wel erg kort niet Japs/Moons? Daar valt niet meer op te reageren. Dat moet ook weer niet de bedoeling zijn. Over die rijlespakketten: Wat is nou weer een TTT? Examengarantie? Wat houd dat in. Als je zakt mag je gratis nog een keer examen doen? En de keer daarna? Of je de twee extra lessen en extra examens nodig hebt kan jij het best beoordelen. Maar ik 500 piek een vrij fors bedrag.

Wist Thijsio nog niet wie Moons was???? Toch beter lezen DJ. Als je wat interessants wil schrijven moet je toch gaan reageren op de rest. En dat betekent dus ook de andere stukjes lezen. Wij lezen ook jouw stukjes van hoe warm jouw processor tegenwoordig is. En of dat nou interessant is... Ik heb liever ook niet dat je van die 'massa' mailtjes stuurt van dat je homepage is upgedate. Als ik dat elke keer zou doen wanneer ik de CJVP of mijn eigen homepages update, zou je inbox binnen de kortste keren vol zijn. En ook niet van die virus-waarschuwingen a.u.b. Dat geld voor iedereen. Ik heb een stuk of 5 exemplaren gehad van een waarschuwing voor een virus dat niet bestaat. Zoiets noemen ze ook wel een 'hoax'. Het mailtje zelf is als het ware een virus. Doordat iedereen het mailtje doorstuurd naar alle personen in hun adresboek wordt het emailverkeer opgestopt, vanwege de 'mail-explosie'. Er zijn zelfs websites waar je kunt controleren of het een hoax is. Met een beetje zoeken (Google) kun je 'm wel vinden.

De snelheid van het internet ligt echt niet aan je browser. Met IE is de forum ook wel snel te laden, maar dan moet het forum wel snel te laden zijn. En dat is af en toe niet het geval. Niet altijd. Beter lezen...
Ik ben het er trouwens wel mee eens dat Opera een prima browser is (niet! dat Netscape een goeie browser is). Ik heb 'm zelf ook een tijd gebruikt (op een PI 200 met 32 Mb). Dat kun je ook wel zien onderaan de intro-pagina van de CJVP (getest met Opera 5.10) Het grote nadeel van Opera is echter dat er op de gratis versie een reclame banner zit (/zat?). En dat beperkt een groot gedeelte van mijn 'kostbare' beeld. Veel pagina's zijn gebouwd om met 1024x768 te kijken, maar als je dan zo'n domme banner hebt...

Leuk een schuurfeest, maar een stuk minder leuk als er maar 5 a 6 mensen zijn die er komen...

Greet, Mr.Bean
View IPDelete Message

From: DJThijsioDate: Wed Oct 10 04:30:14 MDT 2001
VIRUS WAARSCHUWINGEN??? Als ik die in m'n inbox krijg, reply ik ze honderd keer naar je terug man. Dat is de grootste onzin die er is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Die waarschuwingen zijn een virus op zich. Iedereen stuurt ze zovaak door, dat de mailservers nog een keer overbelast raken!!!

Dus...

Greetz DJThijsio
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Wed Oct 10 05:40:22 MDT 2001
Dat was inderdaad het probleem, die banner, vandaar dat ik hem eraf heb gegooit, dan maar de ie, nog altijd een stuk beter dan Netscape, daar krijg je elke fout te zien met als gevolg dat de pagina niet geladen wordt, ie stapt daar gewoon overheen, dat vindt ik nou een groot voordeel.
TTT betekent tussen tijdse toets, als je die goed aflegt scheelt dat weer op het examen. Examen garantie betekent dat je het examen nog 1 keer voor niets mag doen. Die 2 lessen weet ik nog niet.
Mr. Bean heeft wel gelijk: beter lezen DJThijsio, dan had je t wel geweten. En laad jij de topic van vorige week maar eens om 19.05, wedje maken dat dat niet zo snel gaat?
Dat schuurfeest komt er ook niet als er 6 a 7 personen komen, dan kunnen we beter een borrel avond organiseren.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: martenDate: Wed Oct 10 14:22:39 MDT 2001
mhh mijn reactie maar weer eens ik geloof toch echt dat ik minder moet gaan zuipen ik weet dus echt niet meer dat ik thuis gebracht ben of iets dergelijks ga in het vervolg lekker aan de cola denk ik!
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Thu Oct 11 00:59:18 MDT 2001
He Mulder geloof mij maar daar kun je ook zat van worden. <GRIN>
Toch maar op een andere manier? Flesjes heineken bier afwisselen met Rode Vodka gemixt met Red Bull. Probeer maar eens, en dan geen andere dranken er tussendoor drinken. Eens kijken of je je dan nog alles kan herinneren de volgende dag.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: martenDate: Thu Oct 11 04:31:34 MDT 2001
moons dan heb je geen tijd meer om dingen te vergeten want je slaapt de helenmacht niet want die energie wordt gebruitk om je ogen open te houden en dan kan je dus ook niet meer nadenken
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Thu Oct 11 04:39:41 MDT 2001
Dat is me tot nu toe allemaal nog wel meegevallen, bij jou niet?
Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: HengstDate: Thu Oct 11 12:00:13 MDT 2001
Jaja Mulder, ik heb Bean het woord maar laten doen over jouw avonturen, aangezien die het helderste van iedereen was... Maar zijn herinneringen waren dezelfde als de mijne, al wist ik niks van het avontuur om je uit de auto te sleuren, hahaha. In elk geval zat je er goed ingekakt bij, dus het verbaast me niks dat je vriendin pissed was. <GRIN> Een hele kunst om bij de muziek die Bean in de auto ophad in slaap te vallen... Matthijs zei al: achteraf ontkent hij altijd alles. Alleen valt er nu zo weinig te ontkennen, hmm? Drie getuigen... Mooi verhaal over Mulder overigens Bean. En zo herkenbaar... Mulder gaat nooit mee op stap, Mulder rijdt mee en elk half uur zie je hem weer 5 min, en in die tijd deelt 'ie dan es een pilsje uit, of drinkt er een mee... <GRIN> Over je kromme zinnen Bean: keertje overlezen voor het plaatsen wil wel es helpen. Zou Mulder ook helpen...

Ik kan me overigens een avond herinneren met een cover-band waarbij ik ook moest rijden, en ik weet nog dat ik het toen k erg goed naar de zin heb gehad... dus ik weet waar ik het over had Bean, toen ik zei dat ik het ook wel es zo gezellie wilde hebben. Enne: d'r zijn er meer die graag rock horen, Bean... da's namelijk inderdaad positief. In het begin vond ik 'Friends' ook niet echt wat, beetje te slecht gecoverd. Totdat ze op dreef kwamen, hahaha... B.t.w. ik zag het zangeresje toch heus ff aarzelen of ze je een hand zou geven... dus 'al te graag'? Tenslotte had jij d'r nog de rug toegekeerd toen ze je de microfoon onder de neus wilde drukken, foei. En over Gezientje gesproken: waarom moest die me nu zo nodig weer knijpen? Sommige vrouwen hebben daar geloof ik lol aan, omdat mannen toch nooit terugmeppen met handtasjes... <GRIN>

Dus we waren het weer eens eens Bean? Yo half-brotha: what's new? <GRIN>

Over meiden en computers: dat heeft niks met A-technisch te maken, ook niet als het ze niet interesseert. Meiden zijn daar gewoon wat 'anders' in. Een meid kan best heel technisch zijn, maar desinteresse voor computers is ze gewoon eigen, genetisch bepaald denk ik. Zij zien de PC zoals eigenlijk iedereen het zou moeten zien: nuttig en handig, en niet meer weten dan nodig is. Vandaar dat je onder meiden ook niet zoveel computernerds aantreft als onder jongens. Is gewoon een cultuurverschil.

Fijn voor je dat je zoveel RAM hebt nu, maar moet dat nou hier? En hoe heb je dat gedaan? CD'tje gekoppeld aan de zimmetjes, of hoe die krengen ook mogen heten?

Overigens Moons, leek het er in eerste instantie op dat de dj's wat hadden geleerd van 'Friends', want die ene stamgast-dj, die sukkel dus, draaide na een rocky optreden van 'Friends' zijn eerste 2 platen lekkere rockplaten, maar daarna was het mis en het is met hem nooit weer goed geworden... Terwijl er toch dit keer niet zveel mensen waren dat je niet kon springen, zoals we dan ook vol overgave deden bij 'Friends'... <GRIN>

En als jij een forum-programma in HTML kunt schrijven juich ik dat alleen maar toe. Ff op een goed bereikbare server zetten, met genoeg kB'tjes ruimte, dan kunnen we echt los... En dan ook geen beperkingen meer in het aantal tekens per reply, aub? (Goed idee, dusseh: hoofdletter 'C' in Wingdings (26 pts) voor Moons.)

Moons: de TTT scheelt je op het examen weer, dus als je die 500 pieken achter de hand hebt moet je dat gewoon doen. Ook vanwege de examengarantie, aanvragen kost je ook een lieve duit namelijk (geen 500 piek). Alhoewel je je wel moet afvragen hoe je er het beste uitspringt... wat levert je het meeste rendement voor je centen?

Ehm Thijsio, zie jij hier een Harry dan??? Wel slim hoor Moons, om een stukkie te openen als 'Moonshiner' en te zeggen tegen Thijsio dat je inderdaad Moonshiner bent... Handige harrie! Schuurfeest: vr. Als er genoeg mensen komen... Anders maar die borrelavond van Moons. En over de viruswaarschuwingen: onlangs heb ik er eentje doorgestuurd die ik van iemand had gekregen die er meestal wel aardig in thuis is, vandaar, maar anders begin ik er al niet aan want die meeltjes zijn een virus op zich: kijk maar es naar mij, ik heb 'm van 3 cjv-leden gekregen. En dan die andere dus nog...

En gaan we zaterdag ook nog ff weg?

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Fri Oct 12 03:00:14 MDT 2001
Hehe. Eindelijk reageert Hengst eens weer. Ik dacht die jongen is er helemaal mee gestopt, maar dat valt dus nog mee. Eindelijk weer iets waar je fatsoenlijk op kunt reageren...

Ik zal deze keer m'n eigen verhaaltje eens overlezen. Misschien dat het helpt om de fouten te minimaliseren.

Deze keer waren er inderdaad wel meer die sprongen op de rock-muziek. Misschien dat de band al bekend begint te worden en dat het daardoor een bepaald publiek trekt? Met dat handje van de zangeres dacht ik zelfs nog dat ik iets te snel wegging. Ik had het idee dat ze nog iets wou zeggen, maar ik gaf haar alleen maar een handje met de mededeling "Dank je wel".
Van dat ik m'n rug toekeerde toen zij net de microfoon onder mijn neus wou drukken kan ik me niets herinneren. Misschien wel omdat ik de microfoon niet heb gezien (omdat ik met m'n rug er naar stoe stond duh). Ik weet nog wel dat ik 'viel hier voor haar op de grond' (wat zou je doen? Als ik dat deed? :)
Als jij wel een handtasje bij je had gehad, had je Gezientje dan wel geslagen? Geef het maar toe, je vond het maar al te leuk <GRIN>

Ik heb het gevoel dat de genetisch bepaalde desinteresse bij meiden voor techniek verder gaat dan computers. Ook bij bijv. auto's lijkt me dat het geval. Ze nemen de tijd niet om zoiets te leren kennen en zichzelf er aan aan te passen. Een auto fatsoenlijk te behandelen. "Hij rijd toch, dus doe ik nix verkeerd!", als ze in de derde versnelling constant 120 op de snelweg rijden. Het is niet zo extreem bij alle meiden, maar toch altijd vind je er wel iets van in terug.
Die 384 Mb's zijn gewoon echte SIMM's hoor (laast 'gewoon' 256 Mb extra gekocht). Ik probeerde gewoon een nieuw soortig onderwerp (computers) te openen. Dj was al begonnen, maar volgens mij wil de rest toch liever over iets anders discusieren.

Als Moons een goed bereikbare, gratis server zonder reclame kan vinden moet ie mij ook even waarschuwen :)

Die 500 gulden is natuurlijk wel weggegooid geld als je zonder die TTT je examen in 1 keer haalt. Tenminste ik neem aan dat 2 rijlessen nog niet zo duur zijn... Maar als je twijfelt kun je er wel over denken om dat pakket te nemen. Misschien het handigst om je rijlesinstucteur te vragen. Die heeft er het meest ervaring in en hij kan het snelste zien aan de eerste indrukken van iemand of ie 'm makkelijk kan halen of niet. En hij heeft er ook baat bij dat je met zo min mogelijk lessen slaagt. Staat weer goed bij de cijfertjes van zo'n rijschool en volgens mij krijgt hij dan ook een bonus o.i.d.

Van mij mogen we zaterdag naar Marum. Wie rijdt? Is het jouw beurt Hengst? Henk heeft de afgelopen keren natuurlijk ook steeds gereden (al was het niet voor ons). En Moons, heb je al weer wat geld gespaard? Of wacht je nog ff een weekje.

Ik kwam via via ook op een leuke site wat ik natuurlijk wel interessant vind. Een site geheel besteed aan PI (je weet wel: 3,14159265358979323....)! Wisten jullie bijvoorbeeld dat mij geboortedatum (26051980) ook in het getal Pi voorkomt. Namelijk op de positie 68.756.374 decimalen na de komma. 't Is maar dat je het weet. Binnenkort ook op mij homepage te vinden. Net zoals de eerste 100.000 decimalen van Pi :) Kan ik weer even vooruit. Ik zou ook 400 miljoen er op kunnen zetten, maar dat vind ik weer een beetje te.

Het CJVF is tegenwoordig ook iets sneller te bereiken. http://cjvaduard.cjb.net/forum Alleen worden hierdoor de bezoeken aan de CJVP een stuk minder.

Genoeg voor deze morgen.

Greetz, Mr.Bean
View IPDelete Message

From: HengstDate: Fri Oct 12 05:13:12 MDT 2001
Ik reageer ff snel op dat stukkie voor a.s. zaterdagavond, want verder ben ik vanmiddag en morgenvroeg weg. Okay, het zit zo: rijden kan ik niet. M'n ouders zijn een weekendje weg (Ameland) en hebben de auto meegenomen. Dit betekent dus weer wel dat er in huize Hengst ff ingedronken kan worden. Ik hoop dat het geen probleem is om Palm te drinken? Heb net ff een kratje gehaald omdat er een glas bijzat dat ik wel wilde hebben... vandaar. Reageer maar, dan zien we het wel.

Gr. Hengst.

P.S. Op de rest reageer ik zaterdag wel ff.
View IPDelete Message

From: martenDate: Fri Oct 12 11:13:12 MDT 2001
als jullie wel weg gaan zaterdag naar marum hou ik mij aanbevolen als er nog plek over is ergens.
en hengst als je online bent zet messenger toch eens aan is wel zo gezellig en bean morgen tegen een uur of 21.00 weer online of niet.
ik hoor wel of ik mee mag dan en ik beloof plechtig ik drink weinig bier heb n.l een gesprek met m'n vriendin gehad van anderhalf uur over wat ik wel allemaal gedaan heb.
hengst heel verwonderlijk jullie waren mij zaterdag de hele tijd kwijt maar mijn vriendin was mij ook de hele tijd kwijt heb ik een ander af lopen lebberen of zo ik had het idee dat m'n bek goed lam was zondag dus graag antwoord op deze vraag als er iemand is die mij een antwoord kan geven.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Fri Oct 12 12:55:22 MDT 2001
Zo Hengst eindelijk weer een keertje tijd om een CJV-FR te schrijven.
Nou sommige, zeg maar 'foute' mannen, die van de verkeerde kant zijn dus, zouden wel terugmeppen, met handtasje. <GRIN>
A-technische of gedesinteresseerde dames, tja zo ken ik er wel minimaal 1, kan geen plaatje met een mailtje meezenden...

Nickelback - How You Remind Me (R.A.M) Dit is z`on goede rockplaat, Megahit op Radio 3FM. T verbaast me als je m nog niet gehoord hebt. En nog meer zal ik me verbazen als je m niet goed vind want dat kan eigenlijk niet.
DJ`s, zijn waarschijnlijk DJ geworden omdat ze niet veel andere dingen kunnen, zoals bv. logisch nadenken....
Dat forum wordt natuurlijk wel helemaal aan onze eigen wensen aangepast, anders zou het ook weinig zin hebben. en bedankt voor die duim.
Ik betaal toch maar die 500 piek meer, al wordt dat wel een paar keer minder uitgaan dus, met indrinken kan ik nog wel van de partij zijn. Al gaat uitgaan niet meer.

Mr. Bean leg die zin eens uit? Ik weet nog wel dat ik 'viel hier voor haar op de grond'
Tja persoonlijk vind ik computers een nogal saai onderwerp, zal wel komen omdat ik daar tijdens en tussen de colleges al genoeg over hoor.
Na die server wordt nog wel ff zoeken, want waarschijnlijk heb je of veel reclame en goed bereikbaar of andersom.

De instructuur raadde me aan om het duurdere pakket te nemen, zal wel aan mijn schakelen hebben gelegen.
Echt uitgaan kan pas weer als het geld van mijn studie financiering binnenkomt. Dus dat wordt tegen de volgende CJV-A pas weer :-(
Palm drinken vind ik geen probleem, en voor Mr. Bean zal het ook wel goed zijn, weet ie ook hoe dat smaakt :-)
Hij kan dan gelijk een paar CD`tjes meenemen. Overigens heb je wel genoeg bolglazen???

Ten slotte nog een aantal mededelingen.
Christiaan en ik zijn bezig met een site over stripseries.
De URL is
http://all.at/thecomiclibrary
of http://www.geocities.com/buckyballc60
kijk er maar eens.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: MTX Racer, soon!!!!!!!!!!!!!Date: Sat Oct 13 01:27:32 MDT 2001
Dan eindelijk ook maar eens een bijdrage vanaf de Frederiksweg ( niet matthijs!) Reageren op wat hierboven staat doe ik maar niet, want dan komt er echt alleen onzin op te staan. Nou, de week bekeken dan maar.
School kut, brommer niet klaar, kortom, het feest op zaterdag moet wel erg goed zijn om dat klotengevoel weer goed te maken. En het voetbal mag ook wel gunstig aflopen eigenlijk(tegen de koploper)omdat we nog maar 3 f*#$ckin' punten hebben!

Nou dit is mijn eerste bijdrage en er zullen nog wel wat volgen.

mzzl # 46
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Sat Oct 13 05:27:52 MDT 2001
Eerst over Marum vanavond, want we zullen en moeten daar heen. Mijn zus had het erover dat zij ons eventueel wel wou ophalen. Maar dan niet verder terug dan Niekerk. Dan moesten Tosti en ik maar bij haar slapen en Hengst bij z'n zus (woont ook in Niekerk?). Maar dat is allemaal weer zo'n gekl**t. Moeten we er de morgen daarop weer vroeg uit als we nog naar huis willen en dan kan Marten weer niet mee en dan kunnen we niet meer indrinken bij Hengst. Dus daarom offer ik me wel weer op. Ik ga deze keer wel weer rijden. Ben ik de volgende keren vrij.
Rond 22.30 uur bij jou Hengst?

Bij de weg (by the way) Mulder, Hengst heeft geen messenger thuis. Hij heeft wat vage redenen opgegeven, maar een goeie reden heb ik nog niet gehoord. Waarschijnlijk omdat ie geen Fl 1,20 heeft, waarmee hij in het weekend een uur kan internetten. Ik heb je trouwens met niemand zien bekken afgelopen zaterdag, dus hoe je aan die lamme bek kwam... Waarschijnlijk van het zuigen aan je flesjes Heineken :)

Moons, ik ken wel dames die geeneens weten hoe ze een mailtje moeten versturen, alleen maar ontvangen...
Dat is wel slim van jou. Indrinken kan ook gezellig zijn en is een stuk goedkoper. Zo ver fietsen is Hengst niet voor jou. Want ik neem aan dat je er niet vanuit gaat dat ik jou apart heen en terug breng... Dan kan het indrinken ook wel een half uurtje eerder beginnen, anders is het voor jou ook zo snel afgelopen. Vanaf 22.00 uur dan maar?

Die zin (viel hier voor haar op de grond) komt waarschijnlijk iets bekender voor bij degenen die afgelopen zaterdag in Marum waren. Omdat ze allemaal bekende (rock)nummers draaiden begon je als vanzelf mee te zingen en ook mee te bewegen (interactieve muziek). Ik bewoog af en toe letterlijk met de tekst mee. Bij het nummer 'Wat zou je doen' van Blof liet ik me dus ook bij de tekst 'als ik viel hier voor je op de grond' voorover 'vallen' op het podium. Voor haar natuurlijk. Volgens mij vond ze dat niet erg :)

Wel sh*t dat het nog een tijdje duurt voordat je weer uit kan gaan. Toch maar een baantje voor op de vrije vrijdagen? ;)
De CD's zal ik meenemen als jij 40 gulden meeneemt. Ik ben benieuwd hoe Palm smaakt, al zal ik het wel bij eentje houden (ik moet rijden).

Ik heb Christiaan's site even vluchtig bekeken. Ziet er goed uit. Duidelijk leesbaar en goed opgezet. En allemaal met Notepad/Kladblok gemaakt. Heeft Moons 'm een beetje meegeholpen of weet Christiaan al net zo veel van HTML?

Ik zag alweer een nieuwe naam: MTX Racer, soon. Wie is dat nu weer dacht ik? Gelukkig kun je het email adres zien en ik herkende het gelijk. Als je hier nu maar niet zo vaak je nickname veranderd als op de Messenger. Daar moet ik elke keer weer kijken wie dat nu weer is. Gelukkig is ook daar het email adres te zien en die veranderd gelukkig niet (zo vaak).
Een feest zaterdag? Ook naar Marum? Mijn ervaring: Een leuk avondje Marum maakt een hele week weer goed. Dat zal op dat feest van jou vast wel hetzelfde zijn.
We wachten met smart op volgende bijdrages :)

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Sat Oct 13 05:48:17 MDT 2001
Leuk dat jij ook eens reageert MTX. Dat moet zeker vaker gebeuren, en trouwens onzin kan ook leuk wezen om te lezen. <GRIN>
Aardig dat jij je opoffert Mr. Bean. Misschien ga ik ook nog wel mee naar de X-weg, eens kijken of een zo`n avond vol te houden is op wat Palm en water.
Tja jammer dat je geen messenger heb Hengst, je moet toch eens een uurtje vrij maken voor het downloaden ervan, waarschijnlijk minder.
Nou begrijp ik het eindelijk maar toch. Eindelijk eens een logische verklaring voor de niet insiders zeg maar.
Naar dat baantje ben ik nog op zoek, trouwens Jullie (De boonstra`tjes) werken in de kerstvakantie altijd bij de PTT, wil ik ook wel, bij wie moet ik me melden?
Chris weet behoorlijk veel van HTML en met javascript kan hij ook wel overweg.
Dat was het dan wel weer. Zie je vanavond wel

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: Hengst (1)Date: Sat Oct 13 09:11:53 MDT 2001
Jajaja, ben afgelopen week druk bezig geweest met afstudeerverslag, wil ik maandag met de apothekersvakken kunnen beginnen. En toen gunde ik me geen tijd voor reageren hiero. En vervolgens had ik daarna er geen trek meer in om berhaupt nog achter de computer te zitten, ben dat ding weer een beetje zat. Maar goed, beloofd is beloofd, dus hier volgt de rest.

Okay, je was net voor 't zangeresje op de grond gevallen, geheel in stijl van Blof, en ze zat te kijken of de ogen uit d'r hoofd rolden, theeschoteltjes... en net toen jij je weer omdraaide wilde ze je de mike onder je neus drukken om ff mee te galmen. Was heel verbaasd dat je weer in de zaal keek, hahaha. (Hoe dan ook: beter dat je voor hr op de grond gaat dan die sukkel die wilde gaan crowdsurfen toen er geen crowd onder hem stond... <GRIN> Je lacht je soms rot daaro.)
Overigens ben ik niet gewend handtasjes bij me te dragen, Bean. Denk wel dat de door Moons omschreven foute mannen (de types die niet al te fanatiek 'man' zijn dus, of van de verkante keerd ofzo, maak er maar wat van) nog best om zich heen zouden kunnen gaan meppen... <GRIN> Maar nee, ik zou nooit een vrouw slaan, da's me te min. En al helemaal die aardige Gezientje niet. Tenslotte heeft ze me een schilderij beloofd... <GRIN>

Bean, je overdrijft. De meeste meiden zijn echt niet van die domme dozen zoals jij ze omschrijft. Meestal snappen ze wel dat in de derde 120 rijden niet echt optimaal is... Tuurlijk weten ze niet waar de koelvloeistof of het oliepeilstokje zit, maar da's een gecultiveerd trucje om mannen daarom te kunnen vragen, zodat de mannen zich behulpzaam en slimmer voelen, alsof we meer overwicht hebben.

Over Moons' rijpakket: ik heb nog es nagedacht, en vraag me af of die 500 piek inderdaad wel zo slim is. Volgens mij is het niet eens zo heel erg rendabel. Dat de instructeur Moons zoiets aanraadt zit 'm dus puur op de centen. Moons: je wilt hoop ik niet bij een ANWB-erkende gaan rijden die zo'n hoog geslaagdenpercentage bij de eerste keer heeft? Dat zijn de cijfertjes waar Bean het over had: percentage geslaagden bij de eerste poging. Maar dan wil je niet weten hoeveel lessen je daarbij vaak moet hebben gehad, en hoeveel ze dan op je hebben gecasht.

Bean en pi, een verhaal apart. Zet die 400 miljoen er ook maar op Bean, is goed voor je... <GRIN>

Mulder, of we ruimte in auto hebben weet Bean het beste, dusseh... Reden dat ik nooit online ben is dat ik inderdaad, zoals Bean al zei, thuis de messenger niet heb. Mijn redenen zijn goed genoeg, maar blijkbaar dringen ze nog niet goed in de pan van Bean binnen. Af en toe heb ik namelijk best wat te doen (=understatement) en als ik dan ook thuis die messenger installeer ga ik nog meer internetten dan me uit zou komen. Die paar cent voor de open verbinding doen me niet zoveel (1.20 is overigens alleen na 12uur 's nachts, of zondags, Bean smart boy) maar mijn tijd is toch iets kostbaarder.

Die lamme bek komt waarschijnlijk van je bierflesje Mulder, zoals we in de kampvideo hebben kunnen zien heb ik aangetoond wat je allemaal kunt doen met een bierflesje, en uiteraard kon Tosti het niet laten om er een opmerking over te maken zodat zijn tijd beter zou zijn dan de mijne. De minne hond... <GRIN> Maarreh... anderhalf uur met je vriendin gepraat? Dan heb je wel echt iets fout gedaan hmmm? <GRIN>

Moons, Nickelback ken ik niet. Heb de afgelopen weken weinig radio gehoord... Megahit? Jammer dat de week alweer voorbij is... Tja, de enige reden dat disc jockeys volgens mij dat werk willen gaan doen is dat ze te lui en lamlendig zijn om een fatsoenlijk vak te leren. En dan krijg je Edwin Evers... nog steeds een hele foute harrie.

Dus Moons komt wel indrinken? Hmmm... ik hoopte aan 1 kratje genoeg te hebben... <GRIN> En nee, ik heb er 'een' glas bij gekregen, geen 4 of 5. Dus je mag je Palm fijn uit een flesje drinken, aangezien de smaak toch wel hetzelfde is, of je mag het uit een gewoon bierglas drinken.
View IPDelete Message

From: HengstDate: Sat Oct 13 09:13:04 MDT 2001
Nee, zeg dat het een grapje is!!! Geen stripsite bij geocities die buckyballc60 heet... wat zijn jullie voor een stelletje wereldvreemde chemofreaks zeg, alsjeblieft, zeg dat het niet waar is... "Het molekuul van koolstofatomen in de vorm van een voetbal." En dat is je site over STRIPS?!?

Laat me raden MTX: vorig jaar gepromoveerd met voetbal? Tja, wat verwacht je dan dit jaar hmm? <GRIN>

Opnieuw over Marum: natuurlijk moeten we daarheen. Maandag gaat deze jongen met een pittig vak beginnen, dus wat ontspanning vooraf (en gezien de afgelopen week ook 'achteraf') is noodzakelijk. Heel aardig van Dinika dat ze wel wil rijden, maar dan zou inderdaad Mulder niet mee kunnen. Ik zou op zich wel bij m'n zus (ook in Niekerk, yep) kunnen slapen, zoals ook afgelopen nacht. (Word je 's morgens wakker gemaakt door je nichtje van 2, en die kwebbelt je zo de oren van je hoofd dat je klaarwakker bent, hahaha.) Maar dan wordt indrinken bij mij wat lastig inderdaad...
Vraag me wel af waarom we er dan zo vroeg uit zouden moeten. Hebben jullie verplichtingen thuis? Moet je melken ofzo? Maar goed, Bean mag natuurlijk ook rijden. Komt Tosti ook weer es into the group of is die in het vervolg alleen nog maar met Martha 7 + friends bezig? Anders wordt het al gauw om de keer rijden, en daar wordt niemand vrolijk van... Nou ja, Moons moet gewoon zijn rijbewijs halen, net als Mulder. Kunnen Bean en ik ook es drinken. Want ik veronderstel dat ik onder de huidige omstandigheden de komende twee keer de bok ben? Hmmm...

En om 22.00 uur indrinken? Nou ja, waarom ook niet. Kan best. Zal ff wat flesjes in de koelkast gooien, want in de garage staat de krat niet zo koud... En Moons: als je meer centen om handen wilt hebben zit er maar n ding op: baantje zoeken. En liefst wat meer dan in de vakantie alleen. Zoek een fatsoenlijke werkgever (dus geen f*cking Appie Heijn) en de poen stroomt binnen. Kun je rijlessen nemen, op stap, en ook nog collegegeld betalen. Wat wil je nog meer? Nee, niet meteen beginnen over de CD's die je ook nog wilt hebben, want voor jouw CD-honger is geen enkel budget op maat... <GRIN>

En moeten de Boonstraatjes jou nu aan een baan helpen? Sjezus jochie, toon initiatief en bel de KPN zelf op, dan hoor je na 5 kastjes en muurtjes vanzelf waar je zijn moet. Is niet negatief bedoeld voor alle duidelijkheid, maar dat maakt een betere indruk als de via-via branche, als je begrijpt wat ik bedoel.

Nou, zo kan die wel weer. 't Is weer mooi zo en ik ben alweer over de 5000 heen, dus hij mag weer. Ff wezen CJV-FF en dan dit CJV-FRP.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: MTX 70cc RacerDate: Sat Oct 13 13:01:14 MDT 2001
alweer een bijdrage van mij dan, het feest is geen x-weg ( zou ik wel graag naar toe willen, maar dan moet je wel iemand mee hebben om mee te gaan) maar m'n oma's verjaardagsfeest, maar genoeg zuipen maakt dat ook nog wel leuk. En over dat voetbal , we hebben waarschijnlijk wel verloren(ik heb het laatste kwartier niet gezien<2-1 achter toen>)
We zijn niet gepromoveerd, alleen we hebben altijd die kloten scheids tegen(we zitten in een friese competitie en hebben alleen maar friese KNVB scheidsen!!!!!!!)en dat is behoorlijk irritant.
mijn volgende bijdrage zal morgen ofzo wel zijn als er een paar mensen reageren op mij.

mzzzzzzzzzzzl

ps: Honda Rulez!
View IPDelete Message

From: HengstDate: Sun Oct 14 13:24:48 MDT 2001
Nieuwe week, nieuw topic MTX... Daar heb je tenminste 1 reactie.
View IPDelete Message

Terug