From: HengstDate: Sun Oct 14 13:14:50 MDT 2001
Het meesterbrein achter de aanslagen in New York en Washington is eindelijk bekend. Het is degene die al jaren wordt gesignaleerd bij terroristische groeperingen en die de grootste criminelen tot zijn leerlingen mag rekenen. Vaak wordt hij zijdelings bij deze figuren gefotografeerd, en nooit wordt zijn naam genoemd. Behalve in de kringen van het internet, waar zijn misdadig genie al jaren wordt erkend. We hebben het over... Bert, uit Sesamstraat. Jawel, hij heeft het NOS-journaal gehaald alsof het nieuws was dat hij op dergelijke foto's en posters stond. Terwijl de gemiddelde internetter toch al jaren weet dat Bert Sesamstraat enkel als dekmantel gebruikt om in nietszeggende gesprekken met Ernie zich te coveren tegen de zoektochten van de FBI. Nou ja, over meesterbreinen gesproken: ik zou niet willen zeggen dat Saddam Hoessein (volgens een aflevering van X-files van onlangs niks meer of minder dan een Amerikaans acteur... <GRIN>) zo verschrikkelijk bijdehand is, maar hij wordt genoemd als de verantwoordelijke voor de miltvuurgevallen in de VS. Kun je nagaan wat een prutser hij is: pleegt eindelijk es een aanslag, met een effect wat nihil is. Afijn, reden genoeg om deze man met zijn hele nageslacht maar es met een precisiebombardement naar de eeuwige jachtvelden te helpen dacht ik zo.

Inmiddels is ook duidelijk geworden dat de moslim-zelfmoordcommando's eigenlijk alleen maar egoïstische losers zijn. Zij denken namelijk dat ze door hun actie de liefde van Allah winnen en in het paradijs 72 maagden tot hun beschikking krijgen. Dan vraag ik je: zijn deze heren inderdaad zo opofferingsgezind of zijn ze zo desperate dat ze dan maar voor volk en vaderland een partijtje Semtex laten springen om in het paradijs aan een eeuwigdurende orgie te kunnen beginnen met 72 vrouwen? Denk eerder het laatste. En dat maakt de zelfmoordenaars ineens van gevaarlijke gekken tot gevaarlijke losers. Terwijl de koran ook nog zegt dat je in geval van onderdrukking o.i.d. beter kunt verhuizen dan er een eind aan te maken, omdat Gods aarde tenslotte groot genoeg is... Eigenlijk zijn moslims allemaal heel slim in het naar zich toe trekken van de bevelen van Allah: ze doen het zó dat het ze zelf het beste uitkomt. Ze mogen namelijk enkel een andere vrouw erbij nemen als de eerste onvruchtbaar is. Nou, volgens mij wordt dat laatste argument gemakshalve in die kringen meestal vergeten. Zo zie je maar weer: onder het mom van heilig en spiritueel gedrag zijn ze in de extreme landen allemaal zo seksistisch als de pest. Triest volkje hoor, die moslims.

Net ff herhaling van F1 gezien: Schumie heeft weer es gewonnen, deze laatste wedstrijd van het seizoen. Zit nu op 123 punten, wat wel enorm hoog is in een seizoen. Verder reed Jean Alesi in zijn laatste GP maar enige ronden lang. Toen ramde hij met flinke vaart op Kimi Raikkonen die zich had verkeken op het effect van een draai aan zijn stuur. De stukken vlogen er bij Raikkonen vanaf, en ongeveer alle banden vlogen over de baan, waardoor sommige andere coureurs ff een benauwde fractie van een seconde hebben gehad. Jammer dat Alesi stopt. Hij was, wat je noemt, de laatste der Mohicanen als het gaat om wat spektakel in de races. Maar na 201 GP's houdt hij het helaas voor gezien. Dus geen rubberen donuts meer op de baan... <SNIF> En Jos Verstappen? Die had vooraf de balen, achteraf ook, en met zijn bekende cynische commentaar is het duidelijk dat hij blij is dat het seizoen voorbij is. Volgend jaar beter hoop ik, maar met Tom Walkingshaw weet je het nooit...

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: HengstDate: Sun Oct 14 13:33:31 MDT 2001
Verdraaid, moest nog reageren op MTX... Hoe komen jullie in vredesnaam in de provincie Groningen (okay, wel op het randje uiteraard) in de Friese competitie terecht? Dan kun je ook op je klompen aanvoelen dat je nooit een keer gaat winnen. Da's net zoiets als wanneer Dick Jol fluit en je verwacht te kunnen winnen hoewel hij heeft ingezet op winst van de tegenpartij...

Dus geen feestje in de Kruisweg, maar flink zuipen bij oma maakt een boel goed? Tolerante oma heb jij... <GRIN> Nou ja, zoveel heb je in de Kruisweg niet gemist. De band was bijzonder slecht, en de rest kon ook beter, misschien omdat Palm bij het indrinken niet combineert met Heineken later? Want ik had me toch een koppijn toen ik wakker werd...

En natuurlijk heb jij wel iemand om mee op stap te gaan. Gewoon om je heen vragen. Heb ik ook wel es gedaan.

Gr. Hengst. (laatste voor vandaag..._
View IPDelete Message

From: DJThijsioDate: Sun Oct 14 13:35:21 MDT 2001
He Hengst, wat moet ik daar nu op reageren??? Er staat niet eens een vraag in, of wel soms??? Lees ik WEER wat over het hoofd???

Nouja, maakt ook niet uit.

Ben lekker twee dagen op schier geweest, als bedrijfsuitje!!! Was wel leuk. Ff de tox-bar bezocht. Wat gedronken en sprongen op de dansvloer (veel beter dan dat kan ik niet). Maar er waren mensen nog veel actiever. Die was na twee nummers dansen en springnen al compleet buiten adem. Ik heb het dus iets rustiger gedaan op de dansvloer, maar het bier.......
.... ahum. Iets meer dan anders, maar niet dronken hoor.

Maar voor de rest was het weekend ook leuk.

Dus... dan weten jullie dat weer.

Greetz DJThijsio
View IPDelete Message

From: martenDate: Sun Oct 14 13:38:38 MDT 2001
het was wel gezellig dit weekend toch hengst maar de volgende keer toch maar wat meer drinken geloof ik ik voelde me de volgende ochtend toch wel kut.
maar m'n huisgenoot en ik zijn toch maar even de kroeg ingedoken in apeldoorn toch wel gezellig hier ook al zeggen ze dat er geen kloten te doen is toch wel een paar drie gezusters ahtige kroegjes hier.maar ik schrijf wel weer
View IPDelete Message

From: MatthijsDate: Sun Oct 14 13:44:57 MDT 2001
Goh, een berichtje van matthijs????

Ja toch wel. Ik ben nu niet thuis maar bij Thijs. Hij was eventjes op jullie site en heeft ook een berichtje achtergelaten dus ik dacht typ ik ook een bericht.

Ik had een vraag; Hebben jullie het wel eens over andere onderwerpen zoals voetballen of auto's enz of is het alleen rock muziek en Bin Laden en zijn aanhang. Het is natuurlijk wel interessant maar om het er nu altijd over te hebben is ook een beetje eentonig. Hoelang besttat de forum al en zetten jullie er elke week wat op want dan konm ik elke week ook effe kijken wat er op staat en heel eventjes misschien een discussie aangaan als ik ergens iets niet mee eens ben.

Maar die lange lappen tekst die jullie typen is niks voor mij alleen als ik iets zinnigs heb te melden.

Ik heb aanstaande dinsdag 16 oktober om 12.15 uur mijn eerste rijles dus waag het niet om in de stad te komen!!!!

Wish me luck!

Mazzel,
Matthijs
View IPDelete Message

From: HengstDate: Sun Oct 14 16:19:49 MDT 2001
Wat je moet reageren DJ? Moet je zelf weten. Bean en Moons zien vaak wel ff een stukkie om op te reageren, of op één of andere manier zelf een mening te geven. Moet jij persé een vraag hebben voor je kunt reageren? Punt is eigenlijk dat we zijn begonnen met elke week een topic openen omdat dat ene topic wat er stond een beetje vol werd. Nou ja, en omdat je dan elke week toch wel wat te melden wilt hebben tik je een stukkie over het nieuws o.i.d. En Matthijs: niemand zal kunnen ontkennen dat Bin Laden en co. op het moment vaak in het nieuws is... 'k Heb nog overwogen om het over de zalmkwekerijen in Schotland te gaan hebben die niet meer in de zee mogen schijten vanwege de fosfaatvervuiling, hoewel elke vis al eeuwen lang in de zee schijt, en ik ze voorlopig ook nog niet naar de plee zie gaan, maar ik vond Bert toch humoristischer... Mulder wilde het al gaan hebben over drank en vrouwen. Ik heb hem dus ook uitgenodigd om dat vooral te doen, dan lul ik wel een eindje mee. Helaas schiet dat met die jongen nog steeds niet op. Nou ja, dan ben ik niet de beroerdste om er maar weer een stukkie nieuws tegenaan te gooien. Maar als je het beter kunt: go ahead. Ben benieuwd of de beste stuurlui aan wal staan of op zee zitten. Onlangs probeerde nog iemand het onderwerp computers hier aan te snijden. Kun je ook proberen, als je zo'n interesse in die dingen hebt.

Dusss... Thijsio op Schier. Betere werk DJ!!! Al is Schier natuurlijk een eiland waar je ook absoluut niet langer moet zitten dan een weekend, omdat het zo oersaai is... Nee dan Ameland. En ook weer aan de drank, druk aan het trainen voor het volgende CJV-kamp merk ik. Ga zo door, DJ. <GRIN>

Tja Mulder, eerlijk gezegd vond ik die coverband wel zo verschrikkelijk slecht dat ik me zelfs met drank op stierlijk heb staan vervelen. Volgens mij zat ik overigens je vriendin ook te vervelen, want die zei dat ik vervelend was. Of ik moet 'r verkeerd hebben verstaan, dat kan ook. Je weet tenslotte nooit precies of alles zo is gegaan als je je herinnert, omdat de drank je korte termijnsgeheugen altijd weer stevig aantast... <GRIN> Maar jij gaat de volgende keer weer meer drinken? Zo slecht bevallen? Nou ja, ik voelde me ook kut, knallende koppijn, maar ik vrees dat dat aan de Palm ligt...

Forum bestaat overigens al ongeveer een half jaar, maar pas de laatste paar weken is het er goed druk. En ik zal zorgen dat ik dinsdag tussen 12 en 2 niet buiten kom, anders ben ik vrees ik mijn leven niet zeker.

Succes met rijden, en probeer geen mensen omver te rijden die daarna nog in staat zijn om je een mep te geven.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Mon Oct 15 07:48:15 MDT 2001
Tja dat Bert een crimineel was wisten we allang (was wel te zien aan de doorlopende wenkbrauwen) Maar dat het zo erg met m was, dat had ik niet verwacht. Er schort blijkbaar toch nog wat een mijn sesamstraat kennis....
Waar ze die maagden weg willen halen? Ik heb geen id, misschien moeten ze er eerst voor zorgen dat die maagden in hun zevende hemel komen, tja en dat kan maar op 1 manier, een vliegtuigje kapen, probleem, daar zitten meestal niet zoveel maagden in.
Dus zal er van het overige ook wel niet veel kloppen.

Tja je hebt vragen en stellingen, en ook op gewone l*lverhalen valt wel wat te reageren DJ, gewoon meel*llen. Probeer maar eens.
Goed lezen Matthijs, we hebben het ook over voetbal, dat spel waar je als je de bal krijgt m gelijk weer wegtrapt. En over auto`s hebben we het hier ook, F1 zeg maar. Als je ff kijkt in het CJV-FA dan kun je zien wat we hier allemaal wel doen.
Oei problemen, maar ik ben wel wat gewend aan automobilisten die niet kunnen rijden. Gelukkig zit ik rond die tijd op twee hoog, dus weinig kans dat je me raakt.

Dit was het dan wel weer
Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: geen MTX meer, ik hoop op MBDate: Mon Oct 15 11:14:00 MDT 2001
Het was weer een drama zondag dus, brommer gaat niet door, Groningen verliest zoals gewoonlijk weer een uitwedstrijd het kan weer niet op}-:
En verder, ik hoop dat school dan weer wat vreugde berngt maar dat zal wel niet. weekje spanje is dus mijn eerste blije moment waarschijnlijk.

mzl MB racer
View IPDelete Message

From: MatthijsDate: Mon Oct 15 12:03:37 MDT 2001
Ja dat was bestwel kut dat grongingen verloren heeft maar wat wil je tegen feyenoord. Goed ze hadden ook verloren tegen ajax met 4-1 dus ik vind het goed dat het bij 1-0 is gebleven.

FF nog ever Bin ladin en zijn leger, Wat ik wel vrees is dat pakistan misschien als ze dat willlen met nucliaire hoe je het dan ook schrijft bommen gaan drijgen want die hebben ze en ze kunnen er ook wat mee.

Maar goed dat was het alweer. Iedereen veel succes met lange lappen teksten typen.

Mazzel matthijs
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Mon Oct 15 15:37:50 MDT 2001
Leuk zijn ze altijd ja. Die hele foute foto's waarop toch elke keer weer Bert is te zien. Ik heb het helaas gemist op het Journaal gemist. Maar ik neem aan dat die foto wel te vinden is op het internet.

Is trouwens wel een hele generaliserende opmerking, dat het hele volkje van de Islam triest is. 't Is maar wat je elke dag te horen krijgt. Jouw mening wordt ook gevormd door wat jij te horen krijgt. Ik heb ook een stukje op het Journaal gezien dat ze in Afghanistan bij alle moskeeen niks anders als Amerika is slecht en wil de hele moslim bevolking uitroeien enz enz uit de speakers laten galmen. Als je dat de hele dag hoort vind ik het niet zo raar dat ze ook zo gaan denken...

Was het laatst al de laatste race van het F1-seizoen? Kan Jos zich eindelijk gaan verheugen op een nieuw seizoen met een betere en betrouwbaardere motor in zijn bolide.

Volgens mij was het inderdaad de Palm die 't 'm deed. Ik was ook niet helemaal lekker afgelopen zaterdag (maag van streek) terwijl ik maar 1 Palm en 1 Heineken heb gehad...

Dat geloof ik dus ook nooit meer Hengst als je zegt dat dit toch echt je laatste bericht was voor vandaag :)

En Thijsio, je hebt niet veel over het hoofd gelezen. Het was ook moeilijk reageren op Hengst zijn stukje, maar als je het toch probeert en je eenmaal bezig bent, dan rolt er vanzelf wel iets uit.

In Marum hebben we ook nog even gedanst totdat we buiten adem raakten. Maar dat kan ook niet anders als je mee doet met een nummer als de vogeltjesdans (zo heet dat nummer toch waarop je met je benen in de lucht gaat staan trappen?).

Heb je geen internet thuis Matthijs? Want je moet toch wel regelmatig eens langs komen. Best wel geinig om te lezen wat iedereen hier te vertellen heeft. Als je echt eens tijd hebt moet je het CJV Forum archief (CJV-FA) een lezen. Daar ben je wel even zoet mee :)
Ik heb trouwens nog niet echt gehoord of je het vorige keer in Marum een beetje aan vond. Zoals je kunt lezen op de topic van vorige week hadden de anderen het wel naar hun zin (incluis mij).
Leuk je eerste rijles. Wel de rottigste les. Vooral het (vloeiend) schakelen kan moeilijk zijn om te leren, tenminste als je nog niet eerder hebt geschakeld/gereden. Das wel een voordeel van dat je op een boerderij woont. Dan heb je meestal al wel de ervaring van een trekker en het schakelen daarvan. In ieder geval veel geluk morgen!
We moeten trouwens nog wel een nick(name) voor je bedenken. Ideetjes iemand?

Ik denk dat DJ volgend CJV kamp een geduchte bierdrinker wordt. We weten al dat ie snel kan drinken. Nu nog de hoeveelheid omhoog krikken. Veel oefenen dus :)

Hoe dat met Martens vriendin zit weet ik niet. Misschien ben ik ook wel afstotend, maar toen ik iets tegen haar wou zeggen draaide ze gelijk haar hoofd weg. Beetje onbeschoft hoor. Zelfs nadat ze me daarna nog wel wilde aanhoren, was ik snel met haar uitgepraat. Dus ik denk dat Hengst haar niet verkeerd heeft verstaan :)

Ik dacht dat het forum nog lang geen half jaar bestond, maar toen ik in de archieven keek was het inderdaad (bijna) zo. Het eerste berichtje stamt uit (goh wat klinkt dat oud) 18 mei 2001. Zo'n 5 maand dus. Pas na het CJV-kamp (juni) kwamen de betere (in ieder geval meer) discussies los.

Over onderwerpen die we wel of niet behandelen. Begin zelf maar met een leuk stukje over een onderwerp wat jij leuk vindt. Het liefst natuurlijk wel iets waar je op kunt reageren. Krijg je (leuke) reacties dan is het een leuk onderwerp, zo niet dan interesseert het niemand en stop je met dat onderwerp (zoals computers dus).

Hoezo geen brommer meer Gerard? Viel de verzekering te duur uit? MTX is toch een versnellingsbrommer? En wanneer ga jij naar Spanje? Ik hoop niet volgend zomer, want dan duurt het nog een tijdje voor dat je je eerste blije moment weer hebt...

Genoeg. Het wordt al weer veel te laat. (tijd + 8.00 uur = 23.30 uur)

Ik zie net dat Matthijs alweer heeft gereageerd. Dat gaat de goeie kant op.
Nucleaire bommen blijven altijd een dreiging. Ik denk zelf eerder dat Afghanistan met biologische wapens gaat vechten (denk aan miltvuur) Al las ik vandaag in de krant iemand beweren dat een eerste jaars student al de kennis zou hebben om de miltvuur bacterie te kweken met het juiste materiaal. Hij dacht dan ook dat dit niet een grote groepering was die verantwoordelijk is voor de miltvuur aanvallen in Amerika, maar 1 of 2 (gekke) personen.

Greetz , Bean
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Tue Oct 16 06:09:36 MDT 2001
Jemig wat ben jij irritant Mr. Bean. Ikd8 ff de bron van jou pagina`s te bekijken, ging toch heel wat lastiger dan ik d8. Maar het is me gelukt, nadat ik de stop knop naast de back knop had geplaatst. Je heb wel een erg snelle en preciese hand nodig. <GRIN>
Ik had laatst trouwens 154 bezoekers op mijn site, in 1 dag, dat mocht ook wel eens op de CJV-S.

Nou die lange teksten zullen bij jou nog niet komen Matthijs. Leer eerst eens spellen: "drijgen" hoe schrijf je dat ook maar weer?
Verder heb ik geen zin meer in reageren, oh wat jammer nou, een volgende keer beter, trouwens op het meeste is ook al genoeg gezegt.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: MB Racer?Date: Tue Oct 16 13:14:06 MDT 2001
wat een perfecte dag weer die dinsdag!, eerst is school natuurlijk kut, dan staan als je eindelijk naar huis mag de blauwe vrienden je op te wachten op de carpoolstrook bij Aduard, je kunt f$&*ckin' nergens heen.
Ik had wel teveel vermogen op de rollerbank, 0.8 terwijl je 0.5 mag hebben, alleen ik mocht weg omdat het een kennis van mijn ouders is.
mazzel gehad!!!!
dat maakt het wel weer een beetje goed, scheelt weer 60 piek!

nou dat is mijn bijdrage voor vandaag.

View IPDelete Message

From: HengstDate: Tue Oct 16 13:16:58 MDT 2001
Nou, 'k heb Matthijs' rijles weer overleefd gelukkig. Ook ik zat op dat moment niet op de begane grond, al zegt dat vandaag de dag ook niks meer. Rijdt er geen auto naar binnen, dan is het wel weer een vliegtuig met mannetjes die op hun 72 maagden hopen. Maar goed, ik heb geen schade aan de gevel gezien, dus waarschijnlijk is Matthijs niet eens langs geweest... <GRIN> Vloeiend schakelen kan lastig zijn, zoals Bean zegt. Ik heb geleerd dat de overgang een stuk soepeler gaat als je wat gas bijgeeft tijdens het op laten komen van de koppeling, maar da's wel es lastig inschatten als je het gas goed opentrekt (bij flink aantal toeren schakelen: wat is dan 'genoeg' gas bijgeven voor een vloeiende overgang?) Niet dat ik me er heel druk om maak, je mag wel voelen dat je rijdt... Overigens komen de rottigste lessen nog. Da's namelijk als je zover bent dat je instructeur begint te zeiken, in plaats van complimentjes geven. Dan zit je nog wel es agressief achter het stuur, hahaha.

School moet jou vreugde brengen MB alias ex-MTX, alias Aduard99? Wat fijn, een mens wiens vertrouwen in de wereld nog niet door de feiten achterhaald is... <GRIN> Dan zie ik toch meer in dat weekje Spanje van je. Ik mag aannemen dat dat dan niet pas in de zomervakantie is?

Matthijs, dat radioactieve bommenspul schrijf je als 'nucleair'. Toch vrees ik niet dat Pakistan met die bommen gaat dreigen, zolang die Musharraf de baas is. 't Wordt wel anders als er bij een winkeldiefstal bij een Pakistaanse buurtsuper ff wat atoombommetjes worden gejat. Dan zijn er mensen die wel een probleem hebben vrees ik.

Ja, de Bert-foto's zijn erg grappig. Je ziet 'm in ouwe zwart/wit foto's (Kennedy?), en bij de KKK... Degene die daarmee begonnen (Dino Ignacio) had wel humor, al zijn er helaas op dit moment al vele 'Bert is Evil' sites gesloten. Toch is er nog een: kijk maar es op http://www.spacecat.com/bert/bert.htm, bij 'photo evidence'.

Wat nou generaliserend? Alle moslims zijn toch hetzelfde? 't Is allemaal tuig, net zoals alle Randstedelingen en Fransen arrogant zijn, alle Friezen dom en alle Palestijnen stenengooiers... <GRIN> Dit is inderdaad generaliseren. Had zondagavond geen zin om al te ver te nuanceren (wordt het stuk zo lang van), en dat heeft Mr. Bean goed gezien. Datgene van 'jouw mening wordt gevormd door wat jij te horen krijgt' klopt ook, en als men daardoor probeert een volk te beïnvloeden heet dat ook wel indoctrinatie, datgene wat Adolf Hitler zo goed kon. En daarom pas ik er ook meestal voor om ergens over te oordelen voor ik beide kanten ken, en dat zouden meer mensen moeten doen. Teveel (domme) mensen schreeuwen voordat ze beide kanten van een verhaal hebben gehoord. En dat is dan ook de reden dat ik me een tijd geleden al es heb voorgenomen om de Koran (ooit) es te lezen, dan weet je waar je over praat en wat moslims nu verkeerd interpreteren. Dat gebeurt overigens niet alleen bij moslims, maar ook bij christenen. Tja, we're all humans, hmm? Maar een christen krijg je volgens mij vandaag de dag niet meer zo gek dattie zich opoffert om zoveel mogelijk moslims te mollen terwijl hij dan ook nog denkt dat hij daarmee bij God in de gunst komt... Terwijl er notabene in de Koran staat dat moslims bij de christenen te rade moeten gaan, en omgekeerd voor wederzijds begrip. Volgens mij zijn beide religies toch wel wat uit de hand gelopen... ('k Moet toch geregeld aan die preek van Hoekstra denken.) Maarreh, dat feit van die 2 of meer vrouwen telt voor zover ik weet toch voor een heel aanzienlijk deel van de moslimbevolking hoor.

Jos verheugt zich ook wel op het nieuwe seizoen, waarin hij dezelfde motor heeft als Jaguar (Cosworth motor), maar het probleem met zijn teambaas is dattie niks doet aan innovatie. En stilstand is achteruitgang... Dus dat wijst op een veelbelovend seizoensbegin, met wederom een frustrerend einde. 't Is wat.

Of jij me gelooft Bean, moet jij weten. In de letterlijke zin van het woord had ik toch gelijk: op moment van plaatsing was het na twaalven, en dus al maandag. Heb ik toch gelijk...

Grote schrik ineens... vogeltjesdans? Zaterdag??? Waarom kan ik me die niet meer herinneren? 'k Mag hopen dat ik toen naar de WC was ofzo? Anders denk ik dat mijn drinkbeleid in het vervolg weer wat anders wordt. Ik hoef uit Marum niet zo zat weg te komen als uit Groningen soms...

Nickname Matthijs... Boutje? (Okay, is héél erg fout en flauw...)

Dank je voor je mededelingen over Mulders vriendin, Bean. Ligt het dus toch niet aan mij. Heeft zij ff pech. Het zou haar leven enorm verrijken als ze es met ons praatte, hahaha.

Ow, wacht ff Moons. Gaan we Matthijs op fouten wijzen? Dan zie ik er ook nog wel een paar bij jou:
"jou pagina's" = "jouw pagina's";
"je heb" = "je hebt"
"preciese" = "precieze"
"is ook al genoeg gezegt" = "is ook al genoeg gezegd"

Ken je dat gezegde van de balk en de splinter?

Gr. Hengst.

B.t.w.: de links van Beans sites kun je toch slepen met de rechter muisknop?
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Tue Oct 16 14:01:17 MDT 2001
OK, OK ik weet al weer genoeg, verwijder eerst de splinter uit het oog van jezelf voordat je de balk uit het oog van een ander gaat proberen te verwijderen toch?? of zit dat nou toch nog anders...
Die links van Bean, niet bij de Casta site, misschien kan hij het je uitleggen. Jij moet je drink beleid dan wel aanpassen, want ik herinner me de 'vogeltjes dans' nog wel, maar weet niet meer of jij in het rijtje stond <GRIN>
Wat is nou jou nickname #46, MTX, MB of wat dan ook. Kies nou eens een die niet elke dag verandert. (Scheelt ons weer wat denkwerk, dat doen we toch al genoeg (of te weinig))

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Wed Oct 17 07:55:13 MDT 2001
Zo er is weer es wat om op te reageren....

Eerst op het stukje van Moons (16 okt. 06:09 uur)
Ik weet het, ik ben irritant. In de 'casta-tijd' maakte ik er zo'n beetje een sport van om mijn bron-code 'geheim' te houden. In ieder geval om het zo moeilijk mogelijk te maken. Tegenwoordig (CJV en eigen page) doe ik dat niet meer. Eigenlijks door een hele simpele vraag die iemand mij stelde daarover: "Waarom wil je de broncode eigenlijks verbergen?" Ja waarom ook eigenlijks... :)
Zo te horen had jij je site bij flink wat andere sites aangemeld. Misschien duurt het dan ook niet lang meer voordat je mijn record hebt inghaald van 426 bezoekers op 1 dag.

Stukje van (deze keer de) MB Racer? (16 okt. 13:14 uur)
Ik heb ze inderdaad ook zien staan, de mannen in de blauwe pakken (nee niet de witte 'bijlmer' pakken). Wel mazzel dat je niet bent bekeurd. Maar is het ook niet zo dat als je gepakt wordt met een opgevoerde brommer, dat ze dan gelijk alle illegale onderdelen er uit pakken?
Ik vind #46 best, maar hou je het hier ook bij???

Stukje van (zoals altijd) Hengst (16 okt. 13:16) (das 2 minuten na #46...)
Ik heb ook nix gemerkt en geen stuk in de krant gelezen van ernstige auto-ongelukken, dus ik neem aan dat de rijles redelijk is verlopen. Dat gas geven tijdens het opkomen van de koppeling noemen ze ook wel tussengas. Dat is inderdaad heel 'trickie'. Als je namelijk gasgeeft met ingetrapte koppeling heb je al heel snel dat de motor mee toeren gaat maken dan de bedoeling is. Je kunt het jezelf wel aanleren, maar dat zou ik pas doen na het halen van je rijbewijs en een flinke dosis rij-ervaring. Hoeveel gas je moet geven is in principe wel logisch maar ook heel moeilijk. Het zit namelijk zo (nu kun je nog afhaken als het je niet interesseert). Stel je rijdt 60 km/h in de derde versnelling (bij bijvoorbeeld 3000 toeren) en je wilt overschakelen naar de vierde. Je trapt de koppeling in en laat het gas los. Hierdoor zakt het motortoerental tot stationair (ongeveer 900 toeren/min) terwijl je aan het schakelen bent naar de vierde. Als de pook in de vierde staat kun je dus weer de koppeling oplaten. Omdat je nog zo'n 60 km/h rijdt maakt de motor meer dan 900 toeren in z'n vier. De motor moet tijdens het op laten komen van de koppeling van 900 toeren naar bijvoorbeeld 2000 toeren gaan. Hierdoor remt de auto iets af. (voor de technische mensen onder ons: de kinetische energie van de auto wordt omgezet in potentiele/kinetische energie van de motor). Als je wilt voorkomen dat de auto door het opkomen van de koppeling gaat afremmen, moet je de motor dmv het gaspedaal al op toeren laten komen voordat de koppeling aangrijpt. En wel op de toeren die de motor draait bij 60 km/h in z'n 4. Alleen om dat precies te doen is vrij moelijk. Een oplossing die ik zelf doe is het gaspedaal gewoon een beetje indrukken als je de koppeling op laat komen, waardoor de motor misschien nog niet precies op toeren draait, maar al wel een heel eind in de richting komt (bijv. 1500 ipv 900 toeren).

Zijn er al een heleboel van die sites gesloten? Waarom dat? Ik vind het nog vrij onschuldige humor. Moet dan maar even vlug naar die laatste(?) site gaan om alle plaatjes snel te downloaden. Kan ik er zelf weer een site van maken. :)

Jaja. De hele moslim-gemeenschap beledigen vanwege tijdsgebrek :) Wat me daar wel een probleem lijkt is het tekort aan vrouwen. Als iedereen nu twee vrouwen wil hebben, lijkt me er een tekort komen aan vrouwen (toch?). Waar ze in ieder geval wel in zijn doorgeschoten is het onderdrukken van de vrouw. Die mogen daar echt niks meer.

Die rottige tijd ook steeds. Denk je een fatsoenlijke tijd te zien is het in werkelijkheid weer midden in de nacht. Maak ik me ook 'schuldig' aan hoor (zie tijd vorig berichtje).

Ja. We hebben toch echt die vogeltjes dans gedaan. Ik stond naast jou en was toen eerder moe als jou. Dat hoeft echt niet alleen maar aan de drank te liggen hoor. Soms heb je zo'n zwarte plek in je geheugen.

Boutje zegt mij nix. Waarom moet dat zo fout zijn?

Shit. Meer dan 5000 karakters...
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Wed Oct 17 07:56:18 MDT 2001
deel2:
Over die links. Probeer dat maar eens bij mijn LC-site. Ten eerste is de rechtermuis-knop 'geblokkeerd'. Die werkt dus niet. Ten tweede (en volgens mij bedoel je dat ook, ik heb je dat tenminste een keer uitgelegd dat zoiets kan) werkt het ook niet om met je linker muisknop een link te slepen naar de adresbalk. Hij laad namelijk die pagina dan wel, maar omdat ie merkt dat ie niet meer in een geframede pagina staat, gaat ie gelijk weer terug naar de beginpagina met frames. Tenzij je zo snel bent om op de stop-knop te drukken zoals Moons deed.

Stukje van Moons (16 okt. 14:01 uur)
:) Heel leuk in je eigen voordeel vervormd dat gezegde.
Natuurlijk weet jij de vogeltjes dans nog wel. Je had toch belooft dat je de hele avond water zou drinken, dus ik neem aan dat je dan vrij nuchter blijft. Volgens mij stond Hengst naast mij.
Ik wil nu ook wel eindelijk eens een vaste nickname weten. Zoals ik eerder al zei, #46 vind ik best al weet ik niet waar dat op slaat en of er enige logica in zit (zoals wel in Bean, Moons, Tosti en Hengst).
Genoeg!

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: MatthijsDate: Wed Oct 17 11:45:26 MDT 2001
He Mr bean,

ffe reageren op jou lap tekst. Ik heb wel internet thuis en ik reageer om de dag als ik er tijd voor heb goed? Maar de eerste rijles heb ik gisteren dus gehad. Ik had anderhalfuur les. De eerste drie kwartier ging bagger maar de laatste ging wel lekker. Ik heb het schakelen al een beetje onder de knie gelukkig. Alleen is het zo dat opel astra moeilijk schakelt? De auto is trouwens ook 3 keer afgeslagen. 1 keer bij een stoplicht richting vinkhuizen en 2 keer bij een rotonde.

Ik heb die vieze smerissen ook nog gezien gisteren in aduard. Een collega is ook nog aangehouden die was op weg naar zuidhorn en is toen aangehouden.

Over die typfouten; die maakt iedereen wel dus niet zeuren!

En wat die nickname betreft ik heb er een en dat word de volgende keer SPYRO dus .

Groeten en succes met ..... Matthijs
View IPDelete Message

From: HengstDate: Wed Oct 17 14:38:15 MDT 2001
Sorry Moons, niks over jou dit keer.

"Waar jij voor staat is nodig op straat." Dat is dus: mensen bekeuren die 5 km te hard rijden, mensen bekeuren die met 50cc of meer rijden, mensen bekeuren die net als de hele stad door rood fietsen, mensen bekeuren die net als de hele stad zonder licht rijden, mensen bekeuren die iets te openbaar pissen, mensen bekeuren die zonder gordel rijden, mensen bekeuren die zonder rijbewijs rijden... Ja hoor, Oom Agent is een fijne vent.

Vraag me wel af welke cop zo dom is om bij zijn eigen dorp brommers op de rollerband te zetten... Over het ideetje van Bean: ik heb wel es gehoord dat je zelf de hamer erop mag zetten als je betrapt wordt. Da's geen bekeuren meer, eerder martelen.

Tussengas... ik heb altijd begrepen dat dat vooral een liefhebberij van motorrijders is: op het moment van ontkoppeling een flinke dot gas geven, zoals mijn oom die ook motor heeft gereden. Bij hem in de auto zitten is een avontuur op zich: daar krijgt geen cilinder de kans om vuil te verzamelen, hahaha. Maar alla, licht gas bijgeven valt daar ongetwijfeld ook onder. Wat jij doet doe ik meestal ook wel: beetje gas bijgeven bij het op laten komen van de koppeling. Maar dat is niet altijd afdoende. Want jij hebt het over schakelen bij 3000 toeren, wat vrij netjes is. Eigenlijk had ik het erover wat ik een enkele keer wel es doe: bij warme motor in de tweede rap doortrekken tot tussen de 5 en 6000 toeren (ff cilinders schoonbranden om te voorkomen dattie al te lui wordt, heb je dus echt het gevoel dat je gekatapulteerd wordt) en dan schakelen (dan rij ik dus een dikke 80). Op zich, zo bedenk ik mij ineens, heb ik onbewust al es met dat bijltje gehakt, alleen druist het een beetje in tegen je rijles: gewoon niet van 2 naar 3 schakelen, maar van 2 naar 4 of 5. Beetje gas bijgeven en hoppa: gladjes. Nou ja, op het moment van koppeling intrappen na dan... <GRIN>

'k Heb zelf gisteravond de plaatjes van 'Bert is Evil' ook ff gedownload, maar er zijn er vast nog wel meer. Echt best grappig ('one of the founders of the Ku Klux Klan' heheheh...), maar ze hebben ze gesloten aangezien ze door de media om zeep zijn geholpen na de beruchte Bin Laden poster. (Check bij Google maar es 'Bert is Evil'.)

En hoe de moslims dat oplossen met hun vrouwen? Geen idee. Misschien zijn daar wel meer vrijgezellen. Dat onderdrukken van de vrouwen, daar zijn ze denk ik niet in doorgeschoten. Over het geheel heb ik een beetje het gevoel dat ze achterlopen bij de rest van de wereld. Vroeger had je tenslotte de Kruistochten van de christenen. En nog geen 100 jaar geleden mochten Nederlandse vrouwen niet achter hun aanrecht vandaan, ook niet voor de verkiezingen. En toen kregen we de emancipatie. En de overtreffende trap feminisme. Nou ja, heeft wel zijn positieve kanten gehad. En gegarandeerd: dat maken de moslims ook nog wel es mee. En dan gaat er een wereld voor ze open... vrouwen die de mond opentrekken: dan zijn de mannen er daar ook bij in, net als in sommige gevallen bij ons, hahaha.

Bedankt, maar ik houd het toch maar op de drank... tsss, kan me niks meer van die vogeltjesdans herinneren. Of wacht es, ik weet het alweer, toch wel: was het niet een van de mislukte covers van dat bandje? Want dat wou inderdaad voor geen meter, maar dat wijt ik meer aan de band dan aan wie ook...

Dat van de links heb je inderdaad es uitgelegd toen ik op het een forum een foto van de beminnelijke Casta wilde plaatsen, maar de link niet kon vinden. Je kon de link slepen, zoals je zei, en dat heb ik toen ook gedaan. Toen was er maar één nadeel meer over: Tripod was een te trage server, waardoor de foto het vaak niet deed. Schade limonade.

Boutje... ken je het werkwoord 'bouten'? Nou laat maar, hij heeft er zelf al eentje gegeven. Alhoewel Spiro makkelijker is dan Spyro. Maar wie ben ik? (Yeah, weer es een identiteitscrisis.) Dus motor afgeslagen Spyro? Tja, da's vrij normaal als je weinig ervaring hebt. Heel af en toe gebeurt het mij ook nog wel es in een andere auto dan de onze. Maar moeilijk schakelen? Hmm, je moet natuurlijk wel de koppeling helemaal intrappen...

Lui, 't is weer mooi voor vandaag.

Gr. Hengst.

P.S. Las in 'Zaken die uw aandacht vragen' over een dikso in de Meeden a.s. zaterdag. Mensen die zich geroepen voelen?
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Thu Oct 18 01:31:33 MDT 2001
OK, als je nou dat rechter, linker muisknop gedoe weglaat, is het een prima pagina. Het aantal bezoekers loopt nu tijdelijk wat terug, eens kijken of dat straks weer omhoog gaat.
Als ik er tijd voor heb regel ik vanmiddag alle papieren die nodig zijn om me aan te melden, dus dan weet je het, nog een gevaar op de weg, bij de rijvaardigheidstest ben ik al bijna de friesestraatweg overgespind bij Zuidhorn, dan weet je wat je te wachten staat. <GRIN>
Ik heb nog ff gekeken op die Evil-Bert pagina, zag er leuk uit.
Ik stond dan waarschijnlijk helemaal aan de andere kant van het rijtje. Van dat water drinken is niet veel gekomen, ik kreeg zoveel drank aangeboden dat ik ze niet allemaal kon weigeren, dat zou namelijk onfatsoenlijk zijn. <GRIN>

OK op het stuk van Spyro:
3 keer? Dat is wel erg vaak, maar het kan aan de auto liggen. En okok ik zal niet meer zeuren over spelfouten, agree with that?

Hengst, Maakt niet uit, zoveel had ik nou ook weer niet te vertellen de vorige keer.
Tja wie vind wat eigenlijk nodig? Oom agent heeft volgens mij alleen maar geld nodig.
Ach ja je hebt groepen die af en toe, zeg maar eens in de 2000 jaar een beetje achterlopen, zeg nou zelf, die Egyptenaren liepen een paar millenia een stuk voor.
Over je PS`je denk van maar niet, maar bij het indrinken ben ik wel van de party (en nu wel HEINEKEN)

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Thu Oct 18 05:49:55 MDT 2001
He Spyro! (hoe kom je er eigenlijks aan?)

Natuurlijk is het goed dat je het forum regelmatig es checkt. Erop reageren is natuurlijk nog beter. Aan het aantal berichtjes wat je tot nu toe deze week al hebt geplaatst gaat het de goeie kant op :)

In het begin gaat het altijd bagger. Je moet ineens heel veel tegelijk leren. Gelukkig gaat het schakelen al wel redelijk. Als je dat na een uurtje al redelijk kunt is dat absoluut positief. Ik heb ook gelest in een Opel Astra. Ik vond 'm niet slecht schakelen. Dat afslaan kan ook liggen aan het feit dat een auto op gas/benzine eerder afslaat dan een auto op diesel. Tenminste de Astra waar ik in reed was op gas. Gewoon iets voorzichtiger de koppeling laten 'aangrijpen' als je vanuit stilstand wegrijdt. En een klein beetje gas bijgeven. Dan zal ie als het goed is niet meer afslaan. Maar als je zoals Hengst es in een andere auto rijdt waarbij de koppeling op een ander/eerder punt aangrijpt, dan wil ie nog wel es afslaan. Net zoals bij onze Polo, toch Hengst?

Hengst:
Daar was deze keer inderdaad weinig om op te reageren bij Moons. Zijn stukjes worden mij al te kort...

Over die gordel kun je inderdaad discusieren. Vooral mijn vader die nooit een gordel draagt vind het onzin dat je iemand kan verplichten om een gordel te dragen. Het is niks onveiliger voor medeweggebruikers als je 'm niet om hebt. Dus waarom zou je niet zelf over je eigen veiligheid beslissen. Ik maak er geen punt van omdat ik nooit zonder gordel rijd, maar het is opzich best een sterk argument.

Jij snapt teminste wanneer je meer toeren mag maken. Als ten eerste (heel belangerijk) de motor warm is, en ten tweede je het extra vermogen wat je daardoor meestal krijgt ook gebruikt. Dus niet als je na het optrekken met constante snelheid gaat rijden in hoge toeren blijven rijden, maar dan wel overschakelen. Alleen als je maximaal accelereert heeft het zin om hoog in de toeren te gaan. Niet als je rustig optrekt (want dat kan natuurlijk ook, rustig optrekken, maar wel pas laat opschakelen) of bij het met constante snelheid rijden.

Toevallig nog een mooie printer op school staan Hengst? Of ga je nooit meer naar school. Anders moet je er daar een serie uitprinten voor in de vluchtheuvel.

Daar bij die moslims worden natuurlijk al wel meisjes getrouwd vanaf 14 jaar ofzo. Dat betekent geen vrouwen/meisjes voor de jongens/jonge mannen. Misschien dat ze daar hun tekorten weghalen? Ik kan me niet herinneren dat het in Nederland ooit zo is geweest dat vrouwen alleen over straat mogen lopen als er absoluut geen stukje huid meer zichtbaar is en dat geeneen vrouw onderwijs mag krijgen.

De vogeltjesdans werd inderdaad gespeeld door de band. Die speelde de grootste deel van de avond. De keer daarvoor vond ik het niet erg dat de band veel speelde, maar nu dacht ik, laat die DJ alsjeblieft weer een plaatje draaien! Maakt niet uit wat!

Het lag niet aan de trage tripod server. De LC pagina staat namelijk op een (vrij snelle) geocities server. Het slimme van die server is echter (tenminste dat vermoed ik) dat je o.a. de plaatjes van de Geocities server niet kunt aanroepen in een internet-pagina die niet op de Geocities server staat. Controleer maar es als je het zeker wilt weten.

Waarom is Spiro trouwens makkelijker dan Spyro?

Over die disco (alleen het woord al 'disco') klinkt mij iets te klein en kinderlijk...

Moons:
Hoezo is het dan pas een prima pagina? Het is nu al een prima pagina. dan zou ie perfect worden! (ahum)
Gelukkig hoef ik de komende keren niet te rijden naar Marum. Ik durf de weg niet meer op met al die mensen die hun rijbewijs willen halen ;)

Ben je deze keer alleen bij het indrinken van de party of heb je ook weer geld voor Marum? Ik dacht dat Hengst deze keer moest rijden, maar kan/mag ie ook met z'n ouders automobiel? Indrinken kan deze keer wel bij mij. Natuurlijk Heineken! Op mijn kamer staat de beste radio, dus moeten we daar maar gaan zitten. Computertje erbij voor de ruime keus (1800+) aan nummers. Kan ik gelijk een slideshow d'r op zetten van alle LC-plaatjes :) Hebben we ook nog iets te zien. Tussen 22.00 en 22.30 uur bij mij dan?

Greetz, Bean

ps. Hengst. Je hebt nog steeds niet mij leuke email adres uitgeprobeerd :)
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Thu Oct 18 08:32:06 MDT 2001
OK ok, ik zal de stukjes wat langer maken. Helemaal voor jullie, kunnen we weer de kant van de 20.000 tekens opgaan dus...
Over die Moslim jongetjes, die niet aan de vrouw kunnen komen, daar hebben ze wat opgevonden.
Ze (en dan bedoel ik de zogenaamde goodlooking Marakaanse jongens) zoeken kwetsbare meisjes uit in friesland, ze overladen die onschuldige dames mat allerlei attenties etc. Als die dames dan helemaal hoteldebotel zijn, worden ze uitgebuit als prostituees.
Gelukkig is er ook een stichting die de slachtoffers opvangt.

OK, ik zal de volgende keer volledig rekening proberen te houden met jou overgrote ego....
Dus indrinken bij jou Mr. Bean. Is goed, ik weet nog niet helemaal of ik ook meega naar de X-weg, maar ik denk van niet. Of hoeven jullie geen rondje van me... terwijl ik er wel ben.

Nog een stukje dat ik in de krant las:
Groningen moet een sprintje trekken bij de bouw van nieuwe woningen, huurwoningen denk ik dan, en geen dure koopwoningen voor de midden en hogere inkomens, denk eens aan al die studenten, het enige dak boven hun hoofd is tegenwoordig het noorderstation, of een doos. Trouwens de omstandigheden zijn zo-ie-zo al niet zo goed voor ons studenten. Vooral op de hhs. al valt het nu nog wel mee. Het collegegeld gaat omhoog. Het aantal computers naar beneden. Gelukkig zijn de printjes nog wel gratiz, in tegenstelling tot die in de faculteit techniek. Ook de kwaliteit van het onderwijs gaat naar beneden. Ik heb nou een docent je alleen maar wat hoort mompelen, je snapt wel dat ik die les niet volg. Eens kijken hoe het tentamen over een paar week is.

OK dit was het dan wel weer, kunnen jullie weer reageren.
Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Sat Oct 20 04:14:35 MDT 2001
Nou dat schiet niet erg op met die CJV-FRR. Iedereen zal het wel erg druk hebben.
OK ik heb goed nieuws. Mijn financiele situatie laat het toe dat ik weer eens wat vaker uit kan gaan, dus...
Dus indrinken bij Mr. Bean. 10 uur aanwezig aldaar? En wie rijd er? Kan hij me gelijk oppikken? Alvast bedankt.
Volgende week maar weer eens naar de stad, indrinken kan hier wel weer. En natuurlijk is er HEINEKEN.
Aangezien er gister niemand heeft gereageerd valt er voor mij ook niet zo heel veel te zeggen. O, ja dit nog. Ik heb gister een aantal dingetjes geregeld voor mijn rijbewijs. Jullie moeten nog ff geduld hebben. De planning is dat ik in 21 januari kan afrijden. Waarom dan pas? Zoals jullie misschien wel weten loop ik het volgende kwartaal stage. Dus kan ik wat minder vaak rijden.
En ik weet nu pas hoe duur het rijbewijs in totaal eigenlijk is. nl. (schrik niet) fl. 3462,50 en dan heb ik nog geen theorie boek en CD, wat een idioot hoog bedrag he.
OK dit was het dan wel weer. Volgende keer meer als jullie ook eens reageren.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: martenDate: Sat Oct 20 05:40:29 MDT 2001
he jongens ik zie jullie denk ik wel in marum slaap bij m'n vriendin dus we zien wel of we komen denk het wel heb wel zin in om uit te gaan
View IPDelete Message

From: HengstDate: Sat Oct 20 11:09:16 MDT 2001
Dus, Moons is gespind bij zijn rijvaardigheidstest... Nu snap ik dat ze jou die extraatjes hebben aangeraden.

Tja Bean, over het afslaan van die Polo van jullie: je vergeet erbij te zeggen dat dat bij een stukkie omhoog was, waarbij jullie me gelijk al vertelden dat ik 'm daar nooit aan de loop zou houden bij het optrekken. Verder issie de hele tijd blijven lopen, al scheelde het bij de stoplichten niet veel. Komt nog bij dat ik alleen maar ooit in een diesel had gereden op de trouwerij van m'n zus, een lekkere dikke Mercedes. En dat Polootje van jullie was toch een wat ouder bakkie. En als je dan gewend bent benzine te rijden... Maar goed, de laatste jaren gaat het steeds beter in nieuwe auto's. In het begin sloeg elke vreemde auto me bij het optrekken wel es af, tegenwoordig heb ik de feeling wat beter zodat me dat nauwelijks meer gebeurt. Al doende leert men, hmm?

Rijden met gordel vind ik maar zozo. Zelf doe ik het in principe wel, en ook heeft jouw vader gelijk dat het niet gevaarlijker is voor zijn medeweggebruikers. Toch denk ik dat in principe een verkeersagent de plicht heeft om je tegen jezelf te beschermen, elk mensenleven is er één hmm? Tenslotte bekeuren ze je ook als je op de fiets zonder licht rijdt, of in een veilige situatie door rood. Maar ik heb ooit iemand horen zeggen dat hij nooit met gordel reed, en zijn argumenten zeiden me wel wat. Hij zei: als je in het water beland is het met gordel gevaarlijker dan zonder. En niet iedereen heeft een mesje in de auto. Dat is in feite ook mijn bezwaar tegen de elektrische ramen: als ik in een kanaal beland draai ik liever met de hand dat raam open dan dat ik het elektrisch moet doen, want dan heb ik al een flinke kortsluiting voor dat raam open is. Tja, alles is betrekkelijk.

Ik ga op het moment dagelijks naar school, maar heb de hele dag practicum. Als ik 2 keer per week de computer zie is het veel. Overigens zijn het daar allemaal laserprinters, dus de kleuren komen niet echt tot zijn recht. Ook dus niet die waarin Bert Ernie meeneemt naar een stripclub. Denk overigens dat die foto's wel een beetje fout zijn voor de Vluchtheuvel waar de kindernevendienst ook komt. Maar we kunnen het es proberen...

Vind jij het slim als je van een server plaatjes niet kunt aanroepen in een site van een andere server? Ik niet. Maar hoe dan ook: soms deden de plaatjes het wel, maar de meeste tijd niet. Dus je verhaal gaat niet helemaal op. Spiro is makkelijker dan Spyro, omdat ik vindt dat de 'i' op een prettiger plek zit dan de 'y'.

Oh, dus een disco is voor Mr. Bean al niet goed genoeg meer? Hoe noem jij dan datgene wat er in de Kruisweg zit? Of in The Palace in Groningen? Okay, laat het een 'uitgaanscentrum' of 'dancing' zijn, maar dat komt toch echt op hetzelfde neer. De naam dekt niet altijd de lading. Btw: je weet niet hoe het is als je het niet geprobeerd hebt. Ik heb het ff genoemd, ik denk: misschien zijn ze zo pragmatisch, maar dat valt weer smerig tegen, tsss.
Maar goed, zelf ben ik er ook al jaren niet meer geweest, maar da's omdat ik er de laatste keer geen (goeie) bekenden trof, en ik heb er de schurft aan om ergens op stap te zijn waar je geen bekenden ziet. Daarom zou ik het wel weer es willen proberen. Alleen sluit ik niet uit dat je net als in 'De Burcht' of 'De Kruisweg' in eerste instantie gewoon door een crèche loopt. Daarom: vanavond maar naar Marum. Ik rij, de auto is geregeld. Alleen als Moons wil indrinken zal hij toch echt moeten fietsen, want ik kom tegen half 12. Heb nl. een tamelijk slopende week gehad, waarvan ik vanmorgen niet uit kon slapen in verband met werken. Ook morgen kan ik niet uitslapen, en daarom pik ik vanavond nog ff een paar uurtjes mee. En vertrek ik om 23.15 wel van huis. Do we agree? Gaan jullie maar mooi ff indrinken, ik doe een volgende keer wel weer es mee. En ik kijk voor ik ga pitten nog wel ff of ik Moons op moet pikken of dattie al bij Bean en Tosti zit, en of ik ff moet aankloppen of dat jullie klaarstaan.

Bean, je meeladres probeer ik wel ff als ik tijd heb...

Het verschijnsel van de loverboys zoals Moons ze omschrijft is bekend ja. Eigenlijk stom dat die meiden zich zo in laten pakken, want de cadeautjes zijn bepaald niet goedkoop. Je zou dan toch onraad ruiken, of niet soms?

Over je idee van 'volgende week naar de stad': mij best, maar niet op donderdag. Als jullie op donderdag willen doe ik althans niet mee. Een paar vrienden houden dan hun afstudeerfeestje (in stad), en daar ga ik uiteraard heen.

Tja, rijbewijs is niet gratis hmm? Hoorde vanmorgen nog van m'n collegaatje uit de huishouding dat een rijles vandaag de dag 75 piek kost. Toch wel lekker dat ik ze voor 30 gulden minder had, heheheh.

Dus Mulder pit weer bij de vrouw... more luck this time mate...

Okay,
Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: SpyroDate: Sat Oct 20 12:55:55 MDT 2001
Hey hoi,

Jemig man tegen die lange stukken van jullie kan ik echt niet op daar ben je zo wel een half uur mee zoet. Ik weet alleen niet wat ik in dit stukje moet zetten.
Oh ja ik wou nog effe vragen of jullie het alweer over de kroegentocht hadden gehad? ben bestwel nieuwsgierig. Ben gisteren uit geweest en ik heb me daar wat teveel gedronken jonge dat wil je niet weten en ik moest vandaag weer lekker werken van 1 tot 8 uur dat vond ik wat minder leuk maar ik heb het toch maar weer effe gedaan. Sorry voor diegene maar ik weet nog steeds niet wie moonshiner is kan iemand mij dat misschien zegge?

maareuh ik kap er nu mee want ik moet nog weg dus.....

Groeten Spyro
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Sat Oct 20 13:14:33 MDT 2001
Correctie net niet gespind....
Aha, vandaar dat je bijna nooit meer reageert.
Ik hoef niet opgehaalt te worden. Ik fiets wel een eindje.
Op zaterdag naar de stad vind ik ook best. Kom maar langs.
Kijk dat je nu nog niet weet Spyro, vind ik wel heel slecht. Denk eens goed na of lees eens het hele CJV-FA door. Dan moet je er wel achterkomen.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

Terug