From: HengstDate: Mon Oct 29 14:12:31 MST 2001
Hey Bean, check ook nog ff week 43, i.v.m. weerstand van binnenwateren en zee.

Nee, dit keer geen l*lpraatje van mij, ben nl. ff een weekje out of inspiration. Ik zou het kunnen hebben over dat afstudeerfeestje van donderdag, maar dat zegt niemand hier iets. Of over de CJV-avond van afgelopen vrijdag die om 2 uur eindigde in de Meeden, maar is daar zoveel over te zeggen? Nou ja, wel dat de n of andere randdebiel er lol in had om onze snelbinders te jatten... voor mij niet zo'n probleem omdat ik ze al jren had en n van de 4 elastieken lijntjes wat versleten begon te raken, maar voor Mr. Bean des te lulliger omdat die net 2 weken nieuwe had. Volgende dag bij daglicht nog ff daaro rondgereden, maar niks gevonden. Vrees dat ze gewoon zijn meegenomen en 100 meter verder in de struiken gedumpt. Maar ja, dat zegt niks, voor hetzelfde is het 50 meter of 150 of 200, oftewel: ze kunnen in het hele dorp liggen. Ben daarom maar meteen naar Hugo gereden voor een stel nieuwe 12,50. Met in mijn hoofd wel de gedachte dat me dit op korte termijn niet ng es moet overkomen, want dan jat ik er een stel terug... Al zou ik liever de daders op heterdaad betrappen. Ik had om kwart voor 2 echt wel zin gehad in een potje hardlopen achter een stel dieven aan om ze aan wat blauwe ogen te helpen. Gek is dat, want als ik nuchter ben komen zulke gedachten nooit in me op... een soort 'Saturday Night Fever' in de ergste zin van het woord? (En nog op vrijdag ook...)

Ff iets anders. Korte vraag: wie heeft er goeie ideen om de clubleden van die rare gedachten af te helpen dat we alleen maar zware onderwerpen behandelen? Denk alsjeblieft ff mee, daar heb je een forum voor. Toch?

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Tue Oct 30 06:27:38 MST 2001
Zo wat een titel, heel toepasselijk.
Gek he dat heb ik nou ook wel eens, drank en agressiviteit? Wat voor relatie zal daar nou tussen staan...
OK ik zal ff meedenken, mmmm...

Een avondje laten "meelopen"?
Een kijkje op de site laten nemen?

Trouwens mijn broertje heeft dat ID al niet meer.

Aan het bestuur. (en eventueel ook de rest.)
Ik heb al eens ff gekeken naar een aantal kampeerboerderijen op Ameland in Nes en Buren, ik haal zo met een de VVV-gids op, zullen we een datum afspreken om dit te bespreken?, Je kunt er nooit te vroeg mee wezen.
Verder, jullie weten de data dat we op Ameland zijn h, dus niet afzeggen. Weet iedereen al dat ie meekan? En wie er meegaan van de club?
OK dit was het dan wel weer.

Mzzl Moonshiner.
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Tue Oct 30 07:09:33 MST 2001
Natuurlijk kende ik als electrotechnicus de eenheid Siemens wel, al wordt die eenheid niet met grote regelmaat gebruikt. Hoogstwaarschijnlijk heb jij wel gelijk met jouw uitleg van Siemens/cm. Die 1/cm lijkt mij ook te onstaan uit de oppervlakte/lengte (m/m^2 = 1/m). Siemens is inderdaad ampere/volt, want ohm is volt/ampere.
Ik heb het niet nagerekend, maar als de weerstand zo'n 77,5 ohm is in zeewater betekent dat er (P = U^2/R = 144/77,5 =) 1,8 W verloren gaat in het water. Een factor 22 kleiner dan 1 van de twee koplampen (dimlicht). Lijkt mij dus vrij verwaarloosbaar. Tenminste niet iets om je zorgen over te maken. En in binnen wateren is het al zo'n 35 kilo-ohm. Daar hoef ik zelfs geen berekening van te maken om te zien dat zoiets al helemaal verwaarloosbaar moet zijn.

Europa hoeft ook niet zelfstandig te opereren, maar alleen zonder Amerika. Het meeste olie komt toch uit het midden-oosten (daar hoort Koeweit e.d. toch bij?). Elektriciteit moeten we dan maar wat meer uit zonne- en wind energie halen en de scandinavische landen hebben toch een overschot aan 'witte kool' (stuwmeren enz.). En alle auto's op gas :)

Past misschien niet helemaal in het Christelijke plaatje als we deze site vol zouden zetten met foto's van Ms. Casta. Daarmee wil ik niet zeggen dat foto's met bier etiketten wel in dat plaatje past... :)

Volgens mij is de oorzaak dat de piet zwart is het werken in de stoomboot. Daar komt namelijk nogal wat roet bij vrij. Het heeft dus niets met de huidskleur te maken.

Als je denkt dat het cijfer 3 spooky is... Je leest natuurlijk weer niet het Nieuwsblad van het Noorden, maar hierin stond in verband met de aanslagen het getal 11 centraal. Echt overal waar je maar naar keek kwam het getal 11 naar voren. Een paar weet ik nog maar het waren er veeeeel meer.
- Natuurlijk 11 september
- 11 september was de 254e dag van het jaar -> 2+5+4=11
- Dat is dus 111 dagen tot het eind van het jaar
- De vluchtnummers opgeteld kwam ook op 11
en meer weet ik er helaas niet meer. Misschien dat het nieuwsblad op internet hiervan nog een archief heeft.

Mijn conclusie: Als je maar diep genoeg kijkt zie je overal complotten achter en is niets meer toevallig.

Het kan weer niet op. De langste CJV-FR en nu ook nog een nominatie (?) voor het CJV-F-OVDW. Wel weer een bioscoopbon waard ;-)

Spyro, kun jij niet bij jezelf (?!?) op het forum komen? Hoe bedoel je bij jezelf. Zo te zien is het je wel gelukt om op het CJV-F te kunnen komen aangezien je een reactie hebt geschreven.

Google is inderdaad een snelle zoekmachine en hij/zij vindt heel veel. Het is alleen wel een kwestie van de juiste zoektermen invullen. Vul voor de grap maar eens een naam in van een lid van de CJV. Krijg je geheid de CJV homepage te zien bij de eerste drie gevonden pagina's.

Het was weer best gezellig afgelopen vrijdag, alleen was ik de volgende dag op familie weekend niet helemaal zonder slaaptekort. Wel heel shit van die snelbinders. Ik had ze net (misschien twee weken geleden) nieuw gekocht voor 15 gulden.
Ik heb ze nog niet weer gekocht. Om ze de volgende keer ook maar te gaan jatten heeft niet veel zin. Kleine kans dat het dezelfde zijn die het gedaan hebben en dan krijg je alleen maar meer irritatie en weer een grotere kans dat ze de volgende keer weer gejat zijn.

De email adressen kun je best bij de leden pagina weghalen, maar vooruit. Omdat jij weer zo lui moet zijn:
akboonstra@hotmail.com; jasper_ter_veen@hotmail.com; hengstiano@hotmail.com; martenmulder@hotmail.com
Hoef je geeneens over te typen. Gewoon met de muis selecteren, dan CTRL+C en in het vakje "aan:" CTRL+V.
Tenminste ik neem aan dat zij allemaal wel een fotootje willen zien. Tenzij ie gigantisch groot is (zoals +200 kB)

De lengte van jouw stukjes beginnen er op te lijken. Volgende keer nog weer een slagje groter :)

Ik weet in ieder geval wel dat Harry a.s. zaterdag niet naar Marum kan. HIj heeft dat weekend familieweekend (dat kan geen toeval meer zijn, ik ontdek hier een grootse samenzwering tussen de Taliban en de Amerikaanse CIA ;) )

Ik reageer een andere keer wel weer op de twee bovenstaande berichtjes.

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: Hengst.Date: Wed Oct 31 07:23:22 MST 2001
Drank en agressiviteit... ja ik snap er dus niks van. Weet niet of dat idee van je over dat kijkje op de site echt gaat werken eigenlijk. Egbert wil wel komen, en Marjolijn ook begreep ik... nu de rest nog.

Oh, dus we gaan wel weer naar Ameland? Nou, dat scheelt weer... <GRIN>

Is een autolamp overigens maar 3,5 ohm? Dacht dat de weerstand wel wat groter zou zijn... een halogeenlamp in de huiskamer verbruikt tenslotte ook heel wat.

De grote olieboeren zitten inderdaad in het Midden Oosten. Koeweit, Saoedi Arabie, Irak (als ze weer mogen), UAE, die hele streek daaro. Je vraagt je af hoe een fossiele brandstof kan ontstaan in een gebied dat zo droog als de pest is... Ik meen me een discussie van o.m. Mr. Bean herinneren waarin mij werd verteld dat een windmolen in zijn hele leven ongeveer meer energie kost dan hij oplevert... Dus wat wil jij beginnen met windenergie? Okay, er zijn wel andere mogelijkheden, maar met witte kool kun je Europa echt niet volledig voorzien... En als je de autos in Europa op gas zet is Slochteren met een paar maand leeg... Dus niet zelfstandig, als het alleen maar zonder Amerika is? Tja, is een idee... hebben de Russen ook geprobeerd... <GRIN>

Geen Casta op de site? Jammer hoor... Een beetje Christen kan toch natuurschoon waarderen? <GRIN>

Zoals ik zei: over Piet bestaan meerdere verhalen.
1) Hij is zwart geworden door het gekruip door de schoorstenen heen.
2) Hij was een Moorse wees die door Sint Nicolaas is opgevoed en hem als dank helpt.
3) Hij is inderdaad een slaaf.

Geen idee wat het is...

Cijfer 3 enzo... een hypothese is waar tot het tegendeel bewezen is. Ik heb nog geen steekhoudende argumenten gezien Mr. Bean... <GRIN>

Invullen van teksten bij Google: zoals bij elke zoekmachine geldt ook bij Google dat je wel moet kunnen zoeken... Heb jij snelbinders voor 15 gulden gekocht? Wat had je dan voor soort? Die van mij waren nl. nog een rijksdaalder goedkoper... bij onze eigen Hugo de Groot. Over dat terugjatten: ach ik denk dat ik me gewoon aan mijn woord houd: niet weer op fiets naar de Meeden. Is wel zo makkelijk.

Familieweekend toeval? Denk het wel ja. Maar aangezien wij niks met Taliban of CIA te maken willen hebben is dat dus jullie werk Mr. Bean... jij spion. Nog ff en ik roep de agenten van de NSA bij elkaar... oh, heb ik me nu verraden?

Mensen, ik vertrek. Houdoe.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Wed Oct 31 08:38:53 MST 2001
Hallo daar zijn we weer.

Tja drank... daar zullen we maar ff over ophouden he?
Nou als ze kijken zullen ze waarschijnlijk wel zien dat het niet alleen (zware) onderwerpen zijn.
De beetje Christenen die ik ken, die kunnen het wel waarderen ja.

Piet
4) Hij is van al dat zwart werken zwart geworden.

Ja je hebt jezelf verraden. Foutje Hengst, moet ik het nog weghalen of....
OK ik vertrek dus ook.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: martenDate: Wed Oct 31 11:28:08 MST 2001
jonge jonge jullie hebben toch echt wel wat gemist dit weekend in marum het was BEESTACHTIG gezellig echt zo moet het elk weekend zijn gezellig druk goeie muziek en veel mooie vrouwen.
en dan nog die camera's die opgesteld stonden in de zaal toch leuk als je die lui kent en een kameraad van je staat met een meid te kloten en in eens alle kamera's op hem gericht hoop dat we dat zaterdag weer mee mogen maken groeten uit het midden de hengstmailland
View IPDelete Message

From: SpyroDate: Wed Oct 31 12:04:49 MST 2001
hey hoi,

kijk mr bean heeft terminste de moeite genomen om mijn berichtje van vorige week nog te lezen dankje wel mr bean! Ik kan ook weer thuis op het forum komen dus dit berichtje kom ook van thuis. Dat plaatje van bert en bin ladin is niet zo groot hoor ik stuur als het wil wel 2 plaatjes van binladin.

Gaaf ja weer het kamp ik heb er nu al weer zin in gewoon. Weer een beetje lekker kl*ten met z'n allen. Ik ben voor de boerderij die we vorige keer ook hadden als dat kan.

Hebben jullie ook zo'n last van mensen die de hele tijd je poort scannen? Bij mij is dat zowat om de 5 A 6 minuten maar dat geeft niet want ik heb een firewall dus zo erg is het niet.

Ik ga morgen naar duitsland om voor ons winkelproject aan de gang te gaan. cool man geen school maar wel lekker naar het buitenland toe.

nou dit was het wel weer ga nu effe de plaatjes rondsturen.

mazzels Spyro
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Wed Oct 31 15:05:28 MST 2001
Oke, ik heb weer heel wat berichtjes om op te reageren. Ik loop zo te zien achter :)

Hengst out of inspiration. Die jongen blijft mij ook maar verbazen :)
Vreemd dat iedereen zo agressief wordt van drank. Je hoort het wel vaker, maar ik heb er nooit last van gehad. Ik weet nog wel dat ik Hengst in Marum eens wat moest afkoelen, omdat ie het anders aan de stok zou krijgen met een, inderdaad heeeeel irritante, maar ook brede gast. Leek me niet echt verstandig, zelfs niet met drank op...

Goed idee om die vraag op het forum te gaan stellen. Ik kan wel wat inspiratie gebruiken. Natuurlijk heb ik zelf al wel wat ideetjes, maar iemand kan zo maar met iets komen waar ik zelf niet aan gedacht zou hebben. Al waren de voorstellen van Moons mij al wel bekend.

Ik hoop niet Moons dat jij al een VVV-gids hebt gekocht. Die heb ik namelijk eergisteren net gekocht... Ik wou er inderdaad ook al achteraan. Ik vind het best dat we binnenkort es bij elkaar komen om wat mogelijkheden uit te zoeken. Alleen zit je nog met het probleem van hoeveel mensen meegaan. Vooral wie van de clubs. Daarom was mijn idee om samen met nog een bestuurslid naar de eerst volgende clubavond (20 november) te gaan om ze een beetje te intereseren voor CJV (film-avond, bowlen en natuurlijk kamp) Dan weten we in ieder geval voor hoeveel mensen we een kamphuis moeten zoeken. Als er namelijk een paar clubleden meegaan, kunnen we niet meer in de Molenwiek terecht (die van vorige keer). Die is alleen tot 14 personen (in het gedeelte waar wij zaten) of in een ander gedeelte alleen die is voor tot 75 personen, dus een beetje te groot...
Maar ik ben er wel mee eens dat we z.s.m. er mee bezig moeten gaan. Eventueel kunnen we voor de clubavond al wel bespreken met de mededeling dat ze het na 20 november zeker weten.

Daarom is het dus ook van belang dat ik ook weet wie er van de CJV zeker mee gaan!!!

Van de clubs heb ik inderdaad gehoord dat de vrouwelijke leden (2 stuks) er wel over dachten om op CJV te komen en Egbert dus ook al. Misschien dat hij ook een paar jongens weet mee te krijgen. Al zijn het er maar een paar. Dan hebben we in ieder geval de leeftijds 'kloof' een beetje gedicht.

Als je mijn stukje daarvoor goed had gelezen had je mijn berekening daarvan gezien (P=U^2/R -> R = U^2/P = 144/40 = 3,6 ohm uitgaande van een dimlicht die zo'n 40 watt is)

Laats hoorde ik van iemand die afgestudeerd is van de universiteit op elektrotechniek met als richting energietechniek dat een windmolen zichzelf al binnen 3 jaar heeft terugverdient... Dus ik weet het ook niet meer zeker.

Zo te horen was het inderdaad gezellig in Marum . Goeie muziek helpt altijd, maar als een van je vrienden voor schut word gezet in Marum is het natuurlijk helemaal feest :)

Geen dank Spyro... En nog bedankt voor de Bin Laden plaatjes. Vooral die van Bert is leuk :)

Ligt dus even aan het aantal personen dat meegaat of we weer in dezelfde boerderij zitten (zie ook boven).

Naar het buitenland? Is dat die stage waar je het over had of is het 'alleen' een eenmalig project?

Ik kap er ook weer mee. Het is al 23.00 uur geweest en als ik deze CJV-FR nog langer maakt haken ook de laatste twee lezers af :)

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Thu Nov 1 01:11:27 MST 2001
Bedankt voor het brengen van de CD`s Mr. Bean, het geld krijg je binnenkort wel.
OK vanmorgen waren dus ook mijn snelbinders gejat, gelukkig weet ik wie de dader is dus die spreek ik vanmiddag nog wel ff.
Nou maar hopen dat het de volgende keer ook zo is. Maar niet volgende week (boswachters las ik bij een stuk van Spyro)
Bedankt voor de plaatjes, ze zijn leuk.
Voor het Kamp nemen we heel waarschijnlijk een andere boerderij, ik zelf dacht aan `t kraaienest. Helaas Mr. Bean ik had m al gekocht. Maar dat maakt niet zoveel uit, ik declareer m wel bij de zwemclub :-) Daarvoor moet ik namelijk ook een kamp regelen... Een maandje eerder.
Dit was het dan wel weer.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: Hengst.Date: Thu Nov 1 12:41:42 MST 2001
Eerst ff de reactie die ik gisteravond wilde plaatsen, al liep dat niet helemaal zoals ik wilde... Hoe dan ook bedankt voor Thin Lizzy Bean, het virtuoze gitaarwerk is werkelijk subliem, zoals Moons ongetwijfeld zal onderschrijven. (over dat gebrek aan inspiratie: gebrek aan tijd mag je het ook noemen... <GRIN>)

Oh Moons, wou jij me alweer ff helpen om m'n eigen foutje weg te halen? Neh... moet maar niet.

Puntje 4 kan inderdaad ook nog, hahaha. Zwarte Piet als Beun de Haas... ik krijg allemaal ideen voor het stukje van week 49, hahaha. Wat zullen we dit jaar met Sinterklaas dan een enorme cadeau's krijgen: al die miljarden zwarte peseta's die de Goedheiligman nog moet witwassen voor de invoering van de euro... Want hij kan Piet wel dik zwart uit blijven betalen, maar die wil dat zo tegen Oud en Nieuw ook niet meer met het oude geld. Tenzij hij echt een neger is die te dom is om dat te snappen... of ben ik nu racistisch? <GRIN>

Dus Mulder, het was es feest in Marum? Sorry, maar na een slopende donderdagavond en de vrijdagavond er achteraan kon ik het niet meer opbrengen om op stap te gaan. Heb het er nog met Moons over gehad, maar die begreep dat wel. (ervaring denk ik) En anders waren we sowieso naar Groningen gegaan trouwens. Ben ik komend weekend ook al niet mee naar Marum... Op zich jammer dat ik dus nu niet ff kan praten met dat aardige barvrouwtje die me notabene herkende voordat ik haar zag... was 't nou diegene die me die speciale gulden gegeven had? Geloof het wel, hmmm...

Voor de niet-verstaanders onder ons: uiteraard bedoelt Mulder met Hengstmail-land dat mooie landkaartje dat Bean en Moons van me hebben gehad vanmiddag. Alleen Spyro niet: ik wist je meeladres niet. Dus als je interesse hebt?

Beste Spyro: lezen is n ding, reageren een tweede. Ik lees elke reply, maar beantwoord ze niet altijd, net als jij bij de mijne geloof ik... <GRIN> Onlangs overkwam dat Moons, nu jou. En ding is zeker: voor jouw doen was 'ie inderdaad lang...

Over de boerderij van de vorige keer (Bean zal het me wel vergeven dat ik ff voor m'n beurt l*l...): als we dit jaar de oudste club meekrijgen kunnen we niet nog een keer in de Molenwiek, die is dan te klein. Over de clubleden: wie kent er een aantal van, in elk geval beter dan ik? Ze moeten namelijk allemaal ff omgepraat worden... Gerard zou zijn broertje kunnen overtuigen, Annemiek heeft d'r zusje al overtuigd, en Moons en Halblanghar hn broertje, maar dan de rest van de 8 nog ff... Dus mensen: wie kent ze?

Okay vakantieganger: ga jij maar lekker naar het buitenland en laat ons hier zwoegen... tssss, die jeugd van tegenwoordig... <GRIN>

Mensen, auf wienerschnitzel.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: TOMOS Racer Date: Thu Nov 1 13:56:04 MST 2001
hee hoi

eindelijk weer een bijdrage van mij, jullie hebben een tijdje zonder gemoeten(heeeeeel erg)
Nou ik ga m'n broertje echt niet smeken om mee te gaan( ik heb 'm net gevraagd en hij hoefde niet zo nodig mee; wat jammer nou:) )

ik moet nu weer ff m'n tentamen van morgen leren.

mzzl #46
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Fri Nov 2 05:47:48 MST 2001
Inderdaad dat zal ik onderschrijven. Het is zeer terecht dat Hengst het zeer sublieme virtuoze gitaarwerk aanhaalt dat op wordt gespeelt op de CD van Thin Lizzy.
OK dan niet, nu weet iedereen dat eh, ja wat eigenlijk... :-)
Ook de gedichten zullen leuk worden dit jaar, niet alleen het stukje van week 49. Trouwens is dit iets voor 7 december? Sint Nicolaas` verjaardag vieren?? Wie zorgt er voor de pepernoten???
Oh gaan we op die toer, de barvrouw versieren. Het mag van mij hoor als er wat korting te regelen is op de toch al veel te dure dranken in de X-weg.
De erg leuke landkaart, Tja en soms zou je denken dat het ook nog klopt, zoals Imamsterdam.

TOMOS Racer, is dit m dan of toch #46, ik weet t niet meer, wordt eens duidelijk over je nickname.
Als hij zo nodig mee hoeft, bedoel je daarmee dat hij van jou niet zo nodig meehoeft? of dat hij zelf niet zo nodig meehoeft. ALs het laatste het geval is, moet hij toch nog maar ff overtuigd worden.
Dit was het dan wel weer

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Fri Nov 2 12:00:44 MST 2001
Mijn reacties voor vandaag:

Moons 1 november:
-----------------------------
Krijg ik het geld voor die CD morgenavond als we (?) naar Marum gaan? Of is dat te duur voor op 1 avond?
Iemand jouw snelbinders gejat? Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen? Die zitten toch met boutjes vast? Dan hadden ze zeker 'toevallig' een ring-/steeksleutel bij zich...

Ik had de "Kraaiennest" als kampeerboerderij ook al gezien. De naam kwam me bekend voor alleen kon ik 'm mij niet helemaal meer herinnneren. Even Henk gevraagd en ja het is diezelfde als drie jaar geleden (de een na laatste CJVkamp dus) Die is vrij groot en er staat dat je al vanaf 10 personen daar kunt blijven. Snap ik niet echt, maar ik kan er wel es achteraan bellen.

Hengst 1 november:
Is ook wel te lezen dat jouw berichtje van de avond daarvoor was. Je noemt een paar dingen die ik al 'behandeld' had in mijn vorige stukje... Geeft nix hoor. Jij wordt ook een dagje ouder ;-)

Zo te horen heb jij je inspiratie alweer voor het topic volgende week. Ik verheug me er alweer op :-)

Das nou jammer dat je a.s. zaterdag niet mee gaat naar Marum. Niet bang dat ik even bij ga praten met die aardige barvrouw? Nee wees niet bang. Ik denk niet dat ik een speciale gulden heb, dus heb ik geen kans bij haar <GRIN>

Spyro's mailadres wist je best wel. En anders had je 'm wel kunnen weten. Onder 'leden' weet je nog wel? Of ben je net zo lui als Spyro...

Dat bedoel ik nou. "(Bean zal het me wel vergeven dat ik ff voor m'n beurt l*l...):" Ik had er allang over geschreven,. Dus gelukkig voor jou hoef ik het je niet te vergeven. Over het overtuigen van de clubleden had ik het ook al gehad. Ik wil er dus een keertje heen met een ander bestuurslid, maar het kan natuurlijk absoluut geen kwaad als ze van te voren al een beetje 'lekker worden gemaakt'.

Hoezo auf wienerschnitzel ?!?!?!?!? We gaan toch wel met nederlands vlees afscheid nemen? :-)

TOMOS Racer / #46 1 november:
-------------------------------------------------
Voor wie was het erg dat je een tijd weg was? :-)

Je moet je broertje natuurlijk niet klakkeloos vragen! Je moet het heel subtiel doen. Een paar keer terug komen van CJV en dan de volgende morgen opscheppen over hoe FANTASTISCH leuk het wel niet was. En daarna er tussendoor gooien: "Het is zo gezellig. Is dat niks voor jou? 't Is maar 1 keertje in de 3 weken..." enz. enz.

Veel succes met je tentamen. O nee, je hebt 'm al gehad. Hoe ging ie?

Moons 2 november:
Eerst even een opmerking Moons. Probeer iets duidelijker te reageren. Een beetje meer het onderwerp waarop je reageert in je schrijven vermelden. Anders moet je steeds weer terugbladeren en gokken waarop je deze keer hebt gereageerd. Of ben ik de enige die daar 'last' van heeft / doe ik het ook?

Koop uit de kas (we hebben toch nog wel een kas Moons?!?!) maar een beste zak met pepernoten voor CJV 7 december. Of iedereen moet dan al beroerd zijn van de pepernoten die ze thuis al door hun b*k gestampt krijgen ("Zo kom jij eens even hier vervelend ventje! Dan zal ik je es even volproppen met marsepein. Nee maar ik lust helemaal geen marseppppffff. O ja?!? Opvreten zul je het. Je denkt toch niet dat ik al die zakken snoepgoed weer op m'n rug terug neem naar Spanje he?" quote Ome Henk - Olee sinterklaas is hier to stay)

Daarom probeert ie natuurlijk aan te pappen met die barvrouw. Die sneaky bastard. Hoewel het haar qua uiterlijk ook niet tegen zit hoor...

Over die nickaname van Gerard (dat is de enige naam van hem die niet veranderd :-) ) ben ik het natuurlijk weer eens.

Na de mededeling dat Moons, Mulder en Spyro hun mail over zaterdag a.s. nog ff moeten lezen besluit ik mijn CJV-FR van vandaag.

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: SpyroDate: Sat Nov 3 02:27:03 MST 2001
he allemaal,

Go hengst ik dacht dat jij wel wat slimmer zou zijn en niet met het slappe excus zou aankomen dat je zogenaamd mijn meeladres niet wist en volgens mij ben je ook niet echt goed in de engelse taal of wel? Het is namelijk MAIL adres en niet MEEL want meel gebruik je voor BROOD!!

Voor wie dit nog leest ik wil vanavond wel graag mee moet ik wel ff de tijden weten en de plaats waar we afspreken. Dus als iemand daar ff voor wil zorgen graag. Tel: 0611472583 niet bellen tussen 1 en 18.30 dan ben ik nog niet thuis

Thanks Spyro
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Sat Nov 3 13:35:14 MST 2001
Ik denk ik zal maar eens kijken wie er vanavond naar de X-weg gaat. Ik wel in elk geval, eens kijken hoe t wordt met de boswachters.
Het werd pas laat vandaag omdat de stroom er hier de halve tijd aflag, tja dat heb je met een verbouwing. Verder moest ik ondertussen ook weer met m`n eigen comp aan de slag, ik kon een HS lenen van halb. Dus nu kan ik weer bezig met verslagen schrijven op m`n eigen comp.
OK dan nu het reageren op de berichtjes hier. Het geld krijg je vanavond Mr. Bean. (Als we ff langs het pin automaat rijen.)
Die snelbinders zaten op een andere fiets dan die ik vrijdag/zaterdag meehad, tja we hebben hier nogal wat fietsen, is best handig eigenlijk, als je een lekke band hebt. Je neemt gewoon een andere.
Dat van het Kraaienest snap ik ook nog niet helemaal, het zal wel door de verbouwing komen want de laatste keer dat ik er was moesten we met minimaal 20 man komen.
Tja, je hebt van die luie mensen <GRIN>
Of je kunt je broertje natuurlijk de Kampvideo laten zien, of is dat nou niet zo`n goed ID???
OK ik zal het proberen, dat duidelijker reageren, al moet ik zeggen dat ik het bij anderen ook wel eens heb, bij jou valt t nog wel mee, maar bij Hengst is het al wat erger.
Wat probeer je nou weer te insunueren (schrijf je dat zo?) Dat ik de kas leegroof? Valt wel mee hoor, de CJV heeft al heel wat contributie ontvangen. Dus een aantal pepernoten kunnen er wel vanaf. Rest nog het probleem wie de pepernoten koopt, je kunt ze dan declareren.
Ome Henk is en blijft leuk.
Tja, dubbel voordeel halen bij de barvrouw, ik vraag me af wat Hengst hier over te melden heeft na het weekend.
Tja je hebt mail en je hebt meel, ik krijg gewoon meel in me meelbox, en Spyro dus mail in ze`n mailbox, verschil moet er wezen.
Je zult er toch echt zelf achteraan moeten gaan. Je weet wel hoe je moet meelen (of is het nou mailen, of melen of meeuwen) Ik weet het nu ook niet meer.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

Terug