From: martenDate: Sun Nov 4 04:33:34 MST 2001
als subject kan je ook niet teveel tekens invoeren!!!!!!!!!!!!!
want er moest nog achteraan alcohol er waren mensen die eerst meenden dat ze veel opkonden om vervolgens aan die redbull te gaan.
maar zo als gewaarschuwd het was geen kloten aan hopen dat het volgende week beter gaat met lucas en gea hulshoff ze staan wel garant voor een publ;iek dat helemaal uit z'n dak gaat dus het kan leuk worden dit was het eerst wel weer
View IPDelete Message

From: SpyroDate: Mon Nov 5 11:54:14 MST 2001
Het was inderdaad ook niks aan maar volgende keer beter. ik ben het met je eens hoor marten. Volgens mij vonden wel meer mensen het niet zo een geslaagde avond of wel. eigenlijk heb ik ook niet zoveel te melden want ik heb na het weekend niet zoveel meer gedaan. Mazzels spyro
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Mon Nov 5 14:38:06 MST 2001
Gelukkig was ik niet de enige. Ik dacht al dat het aan (het gebrek aan) de drank lag. Maar dat valt gelukkig(?) dus mee. Ik kan het namelijk best naar m'n zin hebben zonder drank (vraag maar aan Hengst), maar daarvoor moet er wel een beetje goeie muziek gedraaid worden en moeten er een aantal (leuke) bekenden rondlopen.

Maar desondanks ben ik toch wel weer blij dat ik toch heen ben geweest. Even weer rondkijken blijft altijd leuk daar. Er lopen namelijk altijd wel een paar mooie vrouwelijk exemplaren rond die de moeite waard zijn om naar te kijken, zo ook afgelopen zaterdag. Ik 'moest' deze keer ook wel heen, want de laatste tijd komt het maar niet van om naar de X-weg te gaan. Familieweekenden en a.s. zaterdag nog naar Nieuwegein, dus dan kan ik ook al niet. Nieuwegein zul je denken? Jawel! Henk en ik gaan naar de Spanje-reunie in Nieuwegein. We hadden vorig jaar ook al wel zin om heen te gaan (toen waren we naar Salou geweest, dit jaar Lloret), maar toen kwam het er niet van. Deze keer dus wel en ik heb er best zin in. Niet goedkoop (Fl.40,-/kaartje), maar hopelijk wel leuk. Kleine kans dat we bekenden tegenkomen, maar dat is ook niet de enige reden dat we heen gaan.

Binnenkort maar es op een rustig moment op school de rest van het forum(archief) proberen uit te printen. Vorige keer werden heel wat leerlingen een beetje nijdig, omdat "een of andere eikel 20 pagina's van een chat-sessie aan het uitprinten was". En aangezien ik de achtergrondkleuren en plaatjes ook mee liet printen ging dat niet zo snel. En dan heb ik nog niet eens de langste forum-topic uitgeprint.....

Ben je er nu trouwens al achter welk nummer 'Sum 41 - Fat lip' is Moons? Als je 'm nog niet hebt gehoord, moet je even op de intro pagina op 'Mr.Bean © productions' klikken en laten laden...

En Hengst, hoe was het familieweekend?

Genoeg voor vanavond.

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Tue Nov 6 00:46:08 MST 2001
Nou laat ik ook maar weer eens reageren. T valt nog mee ik ben niet de allerlaatste.
Tja, wat valt er nu nog over zaterdag te zeggen. Ik ben het wel met Mr. Bean eens, al heb ik niet zo veel te zeggen over de muziek die er werd gedraait, maar met wat drank op scheelt dat wel weer, de uiterst slechte nummers worden dan al gauw een beetje minder slacht. Ook scheelt het als je meer op vrouwelijk schoon dan op de muziek let. Probeer het maar eens. <GRIN>
Volgende week maar weer proberen dus. Eens kijken of Hengst dan wil rijden.
Nou feest ze op die megaparty bean en tosti, die kans lijkt me ook erg klein daar om bekenden tegen te komen.
Deze week is het vrij rustig op school, ik zit nu in een lokaal met maar 2 anderen, tentamen week hè, dat scheelt weer een hoop. Dus het moet nu wel lukken zonder al te veel nijdige personen.
Ik ben er achter welk nummer het is, Hij kwam me eigenlijk ook best bekend voor, maar nu weet ik de titel en uitvoerende ook.
Volgens mij is Hengst nu nog steeds aan het naslapen <GRIN> (Hij heeft nog steeds niet gereageerd) dus het zal wel een heel leuk familieweekend zijn geweest.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: HalblangharDate: Tue Nov 6 05:23:46 MST 2001
Hallo allemaal.

Na een herhaaldelijk verzoek dat ik ook es wat op het forum moest zetten hier mijn bijdrage: "wat"

Ik heb alleen tijd om dit deel van de week te lezen en daar stond voor mij niet zoveel interressants bij. Ik heb gisteren trouwens wel een interressant stukje in de krant gelezen (NvhN) over onze mening. Onze mening wordt gevormd door de informatie die wij binnenkrijgen, met name met de krant (vandaar dat ik bijna meningloos ben, want die lees ik eigenlijk nauwelijks <grin>). En m. b. t. de toestand met Amerika en Afghanistan neemt de krant (en de t.v. etc)die mening over van de overheid zonder goede argumenten, want die krijgen ze niet te zien i. v. m. de veilighei/ die zijn geheim. Dus onze mening is eigenlijk helemaal niet goed op, in elk geval op dit onderwerp, want wij hebben geen onafhankelijke bronnen om het aan te toetsen. Dus wij mogen eigenlijk ook niet Osama veroordelen, want wij hebben geen onafhankelijk bewijs gezien. Blijft over: Bert is still Evil, en andere humor.

Ik hoop dat dit je redelijk tevreden stelt moonshiner.

Mzzl

Halblanghar
View IPDelete Message

From: Hengst(1/2)Date: Tue Nov 6 17:19:46 MST 2001
Nou, maar es van voren af aan beginnen.
1 november, #46.
Dus je broertje had er niet zo'n trek in? Op zich zag ik Mr. Bean een goed idee geven: maak hem lekker, niet gewoon vragen... Maar op bezoek gaan bij de club zou ook kunnen helpen, zoals ook Mr. Bean al aangeeft. Bij de weg: hoe ging je tentamen #46? Kat in 't bakkie?
2 november, Moonshiner.
Tja Moons, terwijl ik dit tik heb ik Thin Lizzy er bij opstaan, met Cold Sweat, en hij is ERG lekker hoor. Maar daar waren we het al over eens geworden, hahaha.
Over week 49: 'k wil jullie dan aan het dichten hebben, en zal zelf de voorzet geven... Kweet niet wat jij onder het vieren van de verjaardag van de goedheiligman verstaat Moons, maar ik hoop dat we op CJV niet met dat cadeautjesgedoe beginnen? Hoewel ik graag een borrel op de beste man ga nemen, opdat zijn Pieten nog maar lang de schoorstenen een gratis doorsmeerbeurt mogen geven. ('Kijk uit, een kippenhok!!!')
Barvrouw versieren? Laat ik het zo zeggen: ik ga geen open doelen onbenut laten. Vraag is alleen of er open doelen komen, maar dat is wel vaker de vraag... <GRIN> Tenslotte pappen de meeste barvrouwen niet aan met klanten, want dan moeten ze kortingen gaan geven die ze niet kunnen verklaren... <GRIN>
Over imams in Imamsterdam gesproken: nu zijn er dus ook al imams die geen imam zijn, wat moeten we daar nu weer van denken?
2 november, Mr. Bean.
Tosti had gelijk, Kraaienest hadden we eerder bezocht. Is de keet waar we toen clubleden mee hadden, met de gescheiden slaap- en zitruimte. Waar Bean en ik midden in de nacht gingen tostibakken, toen ik 'm flink had hangen. En waarin ook Tosti bijna een heterdaadje van 't één of ander aan de broek kreeg. Een memorabel kamp, hahaha. Als we daar in kunnen teken ik ervoor, al hebben we dan niet al teveel ruimte voor de 6-kamp.
Ook de eigenaresse is heel geschikt: maakt zelf de helft schoon... <GRIN>
Mijn inspiratie voor deze week is dus wat aan de late kant, dus ik zet het maar om in volgende week, dat merken jullie dan wel weer.
Dus jij wilde ff praten met die barvrouw Mr. Bean? Althans: je hoopte dat ik daar bang voor was? Tsss... je hebt me al zó vaak gezegd dat je meer op die andere valt, dus dat geloofde ik meteen al niet. Al zit je nu wel weer te beweren dat het haar qua uiterlijk niet tegen zit. Nou ja, dat hoort in principe te gelden voor elke barvrouw, toch? Sneaky bastard, hoe durf je? Volgens mij was het Moons die met zijn rotten mind op dat idee kwam, ik zit namelijk helemaal niet zo in elkaar. Ben de goudeerlijkheid zelve, en verwacht dan ook nog tijdens mijn leven een heiligverklaring van de paus te krijgen. Moet jullie toch niet veel moeite kosten om die seniele opa te overtuigen toch?
Spyro's meeladres, ja dat is me wat. Ik verstuurde dat ding van thuis geloof ik, en had geen zin om er de CJV-homepage bij op te slaan, en heb dus uit m'n hoofd wat meeladressen ingetikt. Vandaar. En die van Spyro heb ik er nog niet echt in zitten... Dus lui? Jazeker. 'k Ga me niet ALTIJD uitsloven, 't is wel goed met jullie...
Afscheid nemen met Nederlands vlees? Mwah, dat kan. Alleen klinkt "Tot tournedos" niet goed (is overigens nog Frans ook), net zoals "We entrecoten nog" (ook Frans), en "De ballen (gehakt)" is ook zo triest. "Ik mossel je wel" is me dan weer iets te suggestief, "Tot worstens" ook, en "Tot kogelbiefstuk" klinkt al helemaal nergens meer naar. Dus als jij wat kunt bedenken met een Nederlands stukkie vlees moet je het vooral zeggen.
3 november, Spyro.
Zoals ook jij inmiddels hebt kunnen lezen wist ik inderdaad jouw meeladres niet, dus slap of niet, het excuus blijft staan. Overigens ben jij wel belachelijk primitief als je meel voor brood gebruikt, want wij kopen dat spul gewoon bij de bakker. Verder bestaat er een verschil in spreektaal en schrijftaal, en zo heel af en toe heb ik er lol aan om die 2 es flink door elkaar te husselen. Wat mijn kennis van de Engelse taal betreft... ach, laat ik maar geen inkoppertjes gaan maken. Als puntje bij paaltje komt versla ik je toch met vlag en wimpel. Heb jij namelijk wel es een halve avond gevuld met versierpogingen op een Amerikaanse? Ondergetekende wel, en 't was bijzonder leuk, al hoefde ik d'r niet bij d'r kamer te brengen... <GRIN> (De goed verstaander leest dus 'Poging mislukt.' <GRIN>)

3 november, Moonshiner.
Dus Moons, jij hebt moeite met reageren op mijn reacties op jouw reacties? Da's dan heel vreemd, want ik schrijf nog wel zó duidelijk waar ik op reageer. Als jij dat niet kunt volgen is het uiteraard ook mogelijk dat je zelf alweer vergeten bent wat je getikt hebt, maar da's niet mijn fout dacht ik zo. Da's eerder een aantasting van het kortetermijnsgeheugen, een ziektebeeld wat we hier al eens behandeld hebben.
View IPDelete Message

From: Hengst(2/2)Date: Tue Nov 6 17:20:19 MST 2001
Over jouw leegroofpraktijken van de CJV-kas: dat moet maar eens afgelopen zijn. En iedereen zich maar afvragen hoe het toch kan dat die jongen alleen van zijn stufi op stap kan gaan, rijlessen nemen en ook nog zijn onverzadigbare CD-honger tracht te stillen. Het wordt tijd dat er es een accountant op wordt gezet die alle cijfertjes nauwgezet gaat napluizen om de ongetwijfeld grove frauduleuze praktijken aan de kaak te stellen, om vervolgens in de Tweede Kamer enige kamervragen te gaan stellen aan minister Zalm van Financiën hoe het toch mogelijk is dat de ESF subsidies niet alleen door Melkert zijn misbruikt maar ook nog door Ter Veen te meerdere eer en glorie van zijn eigen portemonnee die lang niet zo plat is als hij hoort te zijn bij een student.
(Okay, sorry Japs, 'k heb serieus alle vertrouwen in jou.)
Wat ik na het weekend te melden heb over dubbel voordeel halen bij de barvrouw? Tja, dat staat hierboven al ergens.
4 november, marten.
Yo Mulder, volgende keer ff het weeknummer erbij zetten, maakt het wat makkelijker. Dit is nog wel te doen, maar als je het vaker gaat doen raken mensen (lees: ik) de draad kwijt, omdat mijn IQ dit niet helemaal verwerken kan.
Ik begrijp dat het Redbull-verhaal op Tosti slaat? Ga je ook op stap: halve avond aan de Redbulls om wakker te blijven...
Who the h*ck zijn Lucas en Gea Hulshoff? Het bewakersduo van de Koraal Specht gevangenis op Curacao ofzo?
5 november, Mr. Bean.
Moet ik nu gaan vertellen hoe leuk jij het kunt hebben zonder drank? Dan grijp ik liever terug op m'n eigen ervaring die al net zo positief was. Sleutelwoord: rockmuziek. En inderdaad doet een leuke bekende ook wel wat.
Oh, dus de Lloret-afterparty komt er weer aan? Heb ooit een uitnodiging gehad van 538 Beachmasters om naar de afterparty te komen van mijn vakantie in Síofok, Hongarije. 'k Had daar dus helemaal geen zin in, en was in onze groep daarin niet de enige. Oftewel: niet heen geweest. Heb het dan ook niet zo op die commerciële feestjes waar met name dancemuziek wordt gedraaid. Maar goed jongens: ik hoop dat jullie voor die 40 piek pp + diesel een leuke avond hebben. Have fun en vertel ff of het wat was, misschien denk ik een volgende keer dan anders over dergelijke feestjes.
Laat me raden: toen je hoorde dat er de één of andere eikel 20 pagina's van een chatsessie zat uit te printen werd je kop rood? <GRIN> Boekwerkje van aan het maken Bean? Nog ff inbinden en dan maar in een oplage van 15000 exemplaren laten drukken en in de verkoop gooien. Kunnen we een mooie winst op maken... <GRIN>
Familieweekendje was bijzonder geslaagd. 'k Heb van alles gedaan wat ik al in jaren niet meer gedaan had, dus da's altijd leuk. Ik denk dan aan zwemmen, over het strand hobbelen en zeker ook vliegeren. Helaas is in die vliegersessie één van de carbonfiber stokjes gespleten, zodat ik me vanaf de grond een half uur af heb zitten vragen waarom dat éne stokje nu krommer stond dan de ander. Maar aangezien de vlieger het nog prima deed maakte ik me d'r niet zo druk om. Was dus het gespleten stokje wat uiteraard ineens een stuk zwakker was. Dat wordt dus ff nieuw kopen. Gelukkig was de wind niet zo heel erg hard, al moest ik af en toe wel ff met de hakken in het zand. Verder is het altijd leuk om je kop koffie te halen in een strandtent, en te horen dat je vader vroeger óók al in de 'Dug Out' uitging, al heette dat ding toen anders. Verder is de vuurtoren van dichtbij nog mooier dan van veraf, dus tja, bijzonder geslaagd.
6 november, Moonshiner.
Juist ja, dus ik mag alweer rijden zaterdag? Dat nemen we nog ff in beraad, 'k heb m'n agenda om eerlijk te zijn nog niet echt ingekeken, maar volgens mij heb ik komende zaterdag niks. Ga binnenkort wel ff met een ouwe schoolvriend op stap in Groningen op zaterdagavond, maar da's pas 17 november. Zal het in elk geval nog ff checken.
Hengst was dus niet meer aan het naslapen. Ben tussen vrijdagmorgen en maandagmiddag niet thuis geweest, en had vervolgens het nodige in te halen. Vrijdagmiddag nipt de bus naar Holwerd gehaald, maandagmorgen half 9 boot terug, bus naar Leeuwarden, trein naar Groningen (rechtstreekse bus reed weer niet) en toen meteen weer vol aan de bak. Hoezo naslapen? Nee, ik werk me over de kop hiero... <GRIN>

6 november, Halblanghar.
Yo Halb, wij zullen nooit onafhankelijk bewijs zien, omdat elk bewijs altijd gekleurd is. Het beste wat wij kunnen is zoveel mogelijk kanten belichten en ons dan een oordeel vormen. En uiteraard wordt dat oordeel gevormd door de informatie die we krijgen. Zoals de heer Albert Einstein al zei: "Alles is relatief." En daar had de man een waarheid als een koe te pakken. En Bert blijft evil...

Mensen, het mag weer.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: Moonshiner Deel 1 van 2Date: Wed Nov 7 11:14:14 MST 2001
Nou het kan er mee door Halb, blijven oefen zeg ik maar.
OK op dat verrekte lange stuk van Hengst, ik meende dat we de CJV-FRR een beetje korter zouden houden maar voor deze ene keer mag het van mij (alsof anderen daar niks over hebben te zeggen hè??)

Maar inspanning #46 meer inspanning, is echt niet ongezond hoor, of het moet bierflesjes tillen om eruit te drinken zijn. <GRIN>

Daar waren we het inderdaad over eens Hengst. Zulke muziek is er om gehoord te worden. Op het feest van de goedheilig man? Ik heb het dan over de redenen die jij ook al hebt genoteerd. Niet voor het cadeaux uitwisselen, want dan zal ik waarschijnlijk echt de CJV-Kas moeten aanspreken... Tja dat is het probleem met de Barvrouwen, al kunnen ze het nogwel verantwoorden. (Ik heb perongeluk een serveerblad met flesjes bier om gestoten....)
Je hebt ook homofiele Imams, lesbische??

Dus Mr. Bean gaan we achter het Kraaienest aan? Lijkt mij trouwens ook een heel geschikte boerderieë. Ik was er dan met al die clubleden niet bij maar het jaar daarvoor was het ook wel aardig geslaagd. Volgens mij waren er toen ook een aantal aan de ColaBB of BeCo of hoe je t ook wilt noemen, gezellig was het in ieder geval wel. Ook staat er me nog iets bij van het tostibakken, dat ging toen in elk geval nog wel fatsoenlijk (we hadden wel aanstekers en de tosti`s waren niet zwart.) Een nadeel was dat er weinig curry was.

Met die Inspiratie zit het zo te zien niets mis, nogal logisch als wij die inspiratie vormen nietwaar? (of wordt mijn ego nu ook al te groot (Net als die van Mr. Bean) <GRIN>)
Barvrouwen... Voorzover ik het weet zijn ze er alleen maar om naar te kijken (als ze dat waard is natuurlijk) en om er dranken bij te bestellen. Trouwens vergelijken is moeilijk, de ene keer heb je meer op dan de andere keer en is ook je voorkeur net een beetje anders. Of is dat alleen maar zo bij mij?
Ik en m`n rotten mind, Kijk eens naar je eigen, heilig verklaart worden met een beetje hulp bij een seniele opa!?! Dat je daar nog hulp bij nodig hebt. Lui zijn en heilig verklaart worden gaat niet samen Hengst, of weet ja iemand die dat wel is gelukt? Er is natuurlijk een uitzondering, De heilige Trapistus of zoiets, ik zal het nog eens naslaan als ik er om denk.
Was het niet VAN Nederlands vlees? Want met Nederlands vlees kan ik ook moeilijk afscheid nemen.
View IPDelete Message

From: Moonshiner Deel 2 van 2Date: Wed Nov 7 11:14:45 MST 2001
Tja, dus zo goed was je nou ook weer niet met de engelse taal, of was het te goed omdat en dat het mislukte omdat het een Amerikaanse was. Maar ik vind het ook wel leuk om met taal te rotzooien als dat zo uitkomt. Dat maakt de berichtjes, of berichten toch net ff wat leuker. Probeer het ook maar eens, veel leuker dan die bijdehandte opmerkingen die mijn broertje en zo te zien Hengst (Nee toch hengst, niet jij ook al, ik wordt er gek van, of was ik dat al.) hier wel eens plaatsen. Trouwens nog ff over dat versieren van die Amerikaanse, nee daar heb ik nog geen hele avond mee gevuld, was ook niet mogelijk omdat ik geen leuke amerikaanse heb gevonden die daar een hele avond tijd/zin voor had. Tja dat heb je soms, en dan gaat de uitspraak en de kennis van de engelse taal er ook niet erg op vooruit.

Mijn korte termijn geheugen, komt dat nou door de drank of tast dat eerst het lange termijn geheugen aan. Ik kan overigens ook moeite hebben met het herinneren van mijn eigen reacties waar jij dan weer op reageert en waar ik dan weer op wil reageren omdat ik veel andere dingen heb om over na te denken in de tussentijd. Laten we het eens vergelijken met een computer. (Je mag dit verhaal overslaan als je t niet interessant vind) Zoals je waarschijnlijk wel weet heeft een computer RAM en ROM geheugen, RAM staat voor het kortetermijn oftewel werkgeheugen en ROM voor het langtermijn geheugen. Zo is dat dus ook bij de mens. Het RAM geheugen raakt nog wel eens overbelast als er veel zware programma`s opdraaien, die 'zware' programma`s gebruik ik ook omdat ik er meer mee kan. Is dat bij jou misschien niet zo Hengst??

Mijn leegroofpraktijken, Je mag het controleren van mij maar in de kas zit wat erin moet zitten, zelfs de contributie heb ik al betaald. En meestal is de penningmeester het laatst daarmee. Valt mee hè. Trouwens mijn geld komt niet direct van de ESF, dat geld van jullie wel? Want dan schuif je blijkbaar de schuld op een ander, ook niet helemaal zo als het hoort hè. Het gaat als maar harder achteruit met je heiligverklaring.

Blijkbaar is jou net-niet-zo-heel-korte termijn geheugen een beetje naar z`n malle moer. En de processor blijkbaar ook, Je moet maar een bij het HBO-V langs gaan en vragen of ze er wat aan kunnen doen.
Dat RedBull verhaal slaat inderdaad op Tosti. Wie Lucas en Gea precies zijn weet ik ook nog niet maar daar komen we zaterdag wel achter. Hopen dat het leuker wordt dan de vorige keer.

Als er rockmuziek wordt gedraait is er al meteen een veel leukere sfeer dan met dance-muziek, vind ik in elk geval, sommige anderen zullen het hier niet mee eens zijn en anderen weer wel. Gelukkig maar, dan wordt het niet al te druk op rockfeesten.

Zo te horen was het wel een geslaagd familie weekend. Dat van die vuurtoren bekijk ik halverwege mei nog wel ff. En een maand later dus weer. Dus geen nageslaap. Je overdekop werken? Dat mag je me nog wel ff uitleggen. Ik kan me zelfs met mijn fantasie niet voorstellen. Maar dat is ook relatief.

Mzzl Moonshiner.
View IPDelete Message

From: Moonshiner PSje voor HengstDate: Wed Nov 7 11:15:34 MST 2001
PSje voor Hengst
Nou ik was klaar om 17.50, en dan heb ik ook nog naar huis gefietst en een telefoontje behandelt.
Maar de verbinding werkte niet mee, vandaar dat dit bericht er toch iets later opstaat.
View IPDelete Message

From: SpyroDate: Wed Nov 7 12:13:22 MST 2001
he allemaal,

ik moet ook maar weer eens reageren. Ik had ff een vraagje aan mr bean en eventueel aan tosti. Een paar vrienden van mij en ikzelf willen volgend jaar naar spanje op vakantie en we weten nog niet hoe en met hoeveel personen we gaan maar weten jullie misschien ook hoeveel een vliegticket kost. Want jullie gingen of gaan toch altijd met het vliegtuig? Misschien gaan wij dat ook wel doen als geen van ons een rijbewijs haalt voor de zomervakantie.

Want als meerderen van ons het rijbewijs hebben kunnen we met een busje gaan in plaats van de trein of het vliegtuig. Volgens mij is een busje wat goedkoper maar dat weet ik niet helemaal zeker. Dus ik hoop dat jullie mij uit de brand kunnen helpen.

Alvast bedankt!
Spyro
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Thu Nov 8 07:27:40 MST 2001
Sh*t! Ik heb net achter 't Kraaienest aan gebeld, maar die is dus al vol in het weekend van 14, 15 en 16 juni. Sterker nog ze zijn alleen nog maar beschikbaar in april of vroeger. En bij de Molenwiek (die van vorig jaar) kreeg ik geen gehoor. Binnenkort ff bij elkaar komen Moons, om te kijken of we nog een andere kunnen vinden? En moeten we daarvoor de rest v/h bestuur ook nog uitnodigen of vinden ze het wel best als wij het regelen?

Sinterklaas vieren op CJV? Ik vind een zak pepernoten met een paar pilsjes al goed genoeg.
Dat was inderdaad wel een memorabel kamp. Ook handig dat je een apart gebouw had om tosti's e.d. te bakken. Hoefde je tenminste niet zoveel rekening te houden met de slapenden. Niet dat we afgelopen jaar daarmee wel rekening hebben gehouden... Maar helaas, zoals je boven al kunt lezen is ie al bezet.
Heb jij de moeite niet genomen om Spyro's meeladres uit je hoofd te leren? Je hebt gelijk hoor. Het is ook zo'n moeilijk, ingewikkeld, lang en vergezocht email adres. Je moet er minstens een paar dagen voor uittrekken om het email adres 'matthijswind@hotmail.com' uit je hoofd te leren...

Ik stem voor een vleesloos(?) afscheid.

Heb je dezelfde versierpogingen ook toegepast op de barmeid? Of kon zij niet zo goed engels (dom blondje?)? Is ze trouwens wel blond...?

Geen nood Moons. Ik heb ook altijd last van dat kortetermijngeheugen wat ik in mindere mate heb. Helemaal erg is het als Hengst je een reactie op een email stuurt waarbij hij jouw oorspronkelijke tekst grotendeels heeft weggehaald. Als je zo'n mailje in een 'vlaag' hebt geschreven en je een dag (of langer) later een reactie krijgt weet je soms niet meer waar ie het nou weer over heeft. Ja sorry Hengst. Wij zijn nou eenmaal niet allemaal zo slim als jou (of zo heilig :-)

Vandaar dat Moons het contributiegeld zo snel wilde hebben. Moest zeker weer een paar CD's kopen ;-)

Volgens mij klopt jouw schrijfstijl niet Hengst. Je schrijft: "raken mensen (lees: ik) de draad kwijt". Als je 'ik' leest klopt de zin grammaticaal niet meer en het is mail ipv meel <GRIN>

Henk had zijn RedBulls ook wel nodig. Hij was om 21.00 uur al begonnen met het zuipen. Dus tegen de tijd dat wij hem ophaalden (23.45 uur) had ie 'm al flink zitten. En als het eerste drankje dan ook nog dubbel is (gelijk in het begin al 2 flesjes Heineken) dan gaat het hard genoeg. Ik neem dan ook aan dat hij die avond wel een paar pilsjes meer dan Mulder heeft gehad.
Ik heb wel vaker van Lucas en Gea gehoord, maar ik zou niet weten wie ik me er bij voor moet stellen. Klinkt niet veel belovend als ik eerlijk ben.

Een leuke zangeres helpt ook wel als je geen drank op hebt ;-)

Klopt wel dat op de Spanje-Reunie vooral dance muziek wordt gedraaid. Allemaal van die 'bekende' DJ's enzo. Die draaien vast geen Linkin Park (sh*t!).
Ik heb vandaag het printen afgerond t/m week 44. Honderdenveertien pagina's in totaal. De printer in (voor degenen ide de school kennen) lokaal D150 deed het gelukkig een stuk beter. Vooral sneller en ook 'fijner' (hogere resolutie). Misschien kwam het ook door de snellere computers (3x sneller ofzo). Jammer dat ze alleen voor electrostudenten zijn, niet Japs?
En nee, ik heb ze niet ingebonden (of er 1500 kopies van gemaakt). Ik heb ze allemaal geperforeerd (gaatjes) en in een map gedaan met de 'inhoudsopgave' aan de voorkant. Hebben we weer een avondvulling. Met z'n allen (vooral de dames) het forum doorlezen.

Ik hoop voor jou dat je op familieweekend niet in de zee hebt gezwommen met dit weer?
En bijna nog geen moment rust gehad sinds het familieweekend en dan toch nog een stukje schrijven op het CJV-F. Als je zo'n grote toewijding hebt aan de CJV MOET je nog wel een jaartje meer lid blijven...

Iedereen komt maar met bewijzen tegen Bert. Heeft die arme knul geen advocaat of 'vrienden van het hof'? <GRIN>

Wat mag weer? Grapjes maken over de situatie in Afganistan? (zie Kopspijkers vorige aflevering)

Greetz, Bean

p.s. Ik reageer binnenkort wel op de berichtjes van Moons en later...
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Fri Nov 9 02:28:50 MST 2001
Meer inspanning Moons? Ik weet dat werken niet slecht is voor je gezondheid, maar ik neem liever geen risico.

ColaBB is wel een bekende net zoals SoCo (Sonnema Cola), maar van BeCo heb ik nog nooit gehoord... En er moet ook geen curry op een tosti, maar ketchup (tenminste bij mij).

Jouw ego groter dan die van mij?!? IK heb de grootste ego ja?!?! :-) Nee, dat valt best mee hoor. Ik heb het daar al een keer met Hengst over gehad volgens mij over het hoe en waarom.
Mijn voorkeur kan es een beetje veranderen. Maar zeker niet veel. Het enige is misschien dat de drempel wat lager wordt als het alcoholpromillage (of percentage :-) in je bloed hoger wordt.

Ik denk trouwens dat ik makkelijker 'met' nederlands vlees afscheid kan nemen, dan 'van'...

Hengst achter buitenlandse dames aan. Vandaar je nickname...

Moons die zijn hersens vergelijkt met het RAM en ROM van een computer... Het moet toch niet gekker worden. Maar in principe klopt het wel een beetje. Al heb je ook nog geheugen wat er een beetje tussenin ligt. Bijv. voor een proefwerk op school. Die leer je voor 2 a 3 dagen waarna je 'm vergeten bent. En op zich klopt dat van het RAM/kortetermijn geheugen wel. Als je nieuwe info binnenkrijgt en je RAM zit vol wordt al de oude info overschreven (tenminste als je het niet in je SWAP-file in je ROM hebt opgeslagen) Oke dit gaat al weer veel te ver. Volgend onderwerp.

Het vraagje van Spyro over een vakantie naar Spanje:
Ik weet niet hoeveel het vliegticket op zich kost. Tenminste niet precies. Misschien zo'n 300 gulden duurder dan per bus? De prijzen varieren nogal. Vooral in stijgende lijn. Vorig jaar zijn we (in het hoogseizoen en dat is echt een stuk duurder dan een paar weken er-voor/na) voor zo'n 1200 gulden naar Lloret gegaan. Dat is incl. vliegreis en appartement (zonder ontbijt of pension, alleen slapen dus). Het jaar daarvoor zijn we (ook hoogseizoen) voor tussen de 800 en 900 gulden naar Salou gegaan, ook incl. vliegreis en appartement (incl. ontbijt). Twee jaar daarvoor zijn we naar Mallorca geweest voor ongeveer 675 gulden incl. vliegreis en appartement (incl. ontbijt). Je ziet, het wordt heel snel duurder. Of het dit jaar ook weer zoveel duurder is weet ik niet. Gewoon even naar een reisbureau gaan en informeren.
Of er zelf heen rijden met een busje goedkoper is betwijfel ik ten zeerste! Ten eerste is het huren erg duur omdat je nog zo jong bent en geen rijervaring hebt. Volgens mij is het zelfs zo dat ze niet eens willen verhuren aan mensen beneden 21 jaar. Ten tweede huur je de auto een lange tijd. Namelijk de hele vakantie (week? 2 week?). Dit gaat al snel in de papieren lopen ook al deel je het door het aantal personen. Ook hierbij zou ik zeggen, laat je eerst goed informeren bij een autoverhuurbedrijf.
Per bus heengaan blijft het goedkoopste alleen kom je dan niet alleen bekaf aan, maar moet je na een zware week waarbij je helemaal uitgeput bent ook nog 24-26 uur in die rottige bus terug. Geen pretje lijkt me, maar je bespaart er zeker wat geld mee.
Veel succes in ieder geval.

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: SpyroDate: Fri Nov 9 12:08:16 MST 2001
hey hoi,

Thank mr bean op mijn vraag. Ik zal zeker ff naar een reisbureau toe gaan en daar eventjes informeren. Ik zat er later ook effe over na te denken en volgens mij kun je ook geen busje huren als je nog maar net je rijbewijs hebt. Als nog bedankt1 sorry dit keer is ie wat korter want ik moet weg toedels

Spyro
View IPDelete Message

From: Moonshiner Deel 1 van 2Date: Fri Nov 9 14:47:37 MST 2001
at Spanje gedoe is voor mij niet zo interessant, ik hab daar toch geen geld voor naast al dat uitgaan, m`n rijbewijs, de studie en m`n CD-honger, hè hengst? <GRIN> Dus daar zal ik maar niet op reageren, tenslotte was de vraag ook niet aan mij gesteld maar aan de gebroeders boonstra.

K*t, balen zeg, En dat is nou net zo`n mooie boerderij. Eigenlijk wel logisch dus dat ie al bezet is. Alvast voor volgend jaar reserveren dus? Dat bij elkaar komen vind ik best, ik kan de volgende week wel, daarna wordt het moeilijker in verband met de stage en de rijlessen etc. Het lijkt me ook wel handig om de rest van het bestuur erbij te halen, niet dat ze het erg zullen vinden dat wij alles regelen maar om het de samenwerking van het bestuur wat te bevorderen. <GRIN> =Ff voor de duidelijkheid. Ik beweer hier niet dat de samenwerking niet goed is. Maar we zien elkaar al zo weinig. hè Marieke en Dinanda?

Rekening houden met de slapenden. Is dat de gewoonte op kampen? Ik dacht dat helemaal niet nodig was? Maar ja je hebt af en toe van die mensen die veel slaap nodig hebben, ik denk, die slaap die haal ik in de week die volgt wel weer in. Daar is die week toch voor? Kijk als je wilt uitrusten kun je beter naar een rustoord gaan, ook al zijn daar vast ook wel een aantal druktemakers. Het zal er vast wel wat rustiger aan toe gaan dan op een geslaagt CJV-Kamp.

Sinterklaas vieren dien je inderdaad te doen met een paar pilsjes en een zak met pepernoten (pp. wel te verstaan). Anders heeft het ook weinig zin. Je moet geld uitgeven om een cadeautje te kopen voor iemand anders. Nog een bijpassend gedicht erbij verzinnen ook en je krijgt er een cadeautje voor terug waar je niet veel aan hebt + nog een gedicht dat na een tijdje ook weer bij het oud papier ligt, t levert dan misschien nog wel een zoveelste cent op. maar dan kun je net zo goed de zakjes van de pepernoten erbij gooien. Helaas zit daar wel weer folie bij dus dat mag niet. Over dat cadeautje, je moet het ook nog zo extreem dik inpakken. Liefst de zaterdag editie van de telegraaf eromheen gewikkeld, dat weer in beton gestort, niet de betonmatten vergeten. tot slot nog een cadeau papiertje eromheen en dan maar hopen dat het in de jute zak past.

Moeilijk he meeladressen uit je kop leren. Ik doe het nooit. ik haal ze wel uit m`n MSN-messenger lijst. scheelt ook weer tikken, want tikken doe ik al genoeg. Laatst moest ik 3 verslagen maken met een gemiddelde omvang van 20 bladzijden. En dan nog die CJV-FRR ertussen door. Ik moet tegenwoordig om de 20 minuten 10 minuten pauze houden. Anders houden m`n vingers het niet meer vol.

Dat lijkt mij ook het beste, je kunt beter ziekten gebruiken bij het afscheidt nemen. Om een paar voorbeelden te noemen:
-De mazelen hè
-Krijg toch de tering
-Tot hoestens
Dat klinkt al een stuk beter dan het afscheid nemen met vlees, toch??? Of toch maar niet. Je kunt ze niet in elke situatie gebruiken maar in het verkeer kan het heel handig zijn. Vooral als er iemand kwaad op je is omdat jij (of hij) iets verkeert heeft gedaan en je snel weg wilt wezen. Weglopen zonder afscheid te nemen is ook zo onbeleeft nietwaar?

Harry Hilberts, Heilige Hengst... nog meer dingen met een H die op jou van toepassing zijn??

Dat valt wel mee hoor Mr. Bean, ik ben nou al voor de tweede keer mijn CD`s aan het beluisteren en ik heb er nu ongeveer 25 van de ruim 75 gehad. (Ik heb het nu over de Audio-albums. Daar zit dan geen MP3tje bij) En het bevalt me tot nu toe prima. Zo heb ik op dit moment de CD van Radiohead op staan. Paranoid, Android. Een heerlijk nummer al zeg ik het zelf. Straks ff Alice Copper opzetten en dan kan ik wel weer een uurtje vooruit.

Schrijfstijlen, ben ik nooit goed in geweest. Als het maar lekker weglesst denk ik dan maar, ik lees ook liever lectuur dan literatuur.

Lucas en Gea... Aangezien Hengst geen auto mee kan krijgen hebben we maar besloten om de stad weer eens in te gaan. De Boonstra`s gaan toch niet mee, dus kunnen we wat doorindrinken... Dat doen we bij Mulder??? Als hij ook mee wil de stad in. Spyro mag ook mee als hij belooft dat ie normaal terug (en heen) kan fietsen. Want ik geen zin in weer een bult op m`n kop... <GRIN>

Linkin` Park moet je gewoon aanvragen Mr. Bean, en natuurlijk zelf ff meenemen. Want die 'bekende DJ`s' zullen m vast niet bij zich hebben.
View IPDelete Message

From: Moonshiner Deel 2 van 2Date: Fri Nov 9 14:48:25 MST 2001
Nou de Informatica studenten hebben tegenwoordig ook aardige computers tot hun beschikking: 933 Mhz 256 MB intern geheugen, kijk maar eens in de eerste twee lokalen van de C2 vleugel.

Volgens mij gaat dit weer eens de verkeerde kant op maar we kunnen er niks aan doen. We moeten toch reageren op de interessante onderdelen? En aangezien bijna alle onderdelen die we behandelen in onze CJV-FRR interessant zijn worden de stukken ook steeds langer, maar dat was geloof ik niet de bedoeling. Een volgende keer beter dan maar.

Eh volgens mij kan Evil Bert die niet krijgen, hij is ook zo slecht. Zelfs de gebroeders Moskovich zouden hem niet willen verdedigen wegens morele redenen.
Blijkbaar wel Mr. Bean. Het is om de toestanden te relativeren toch? En om ze te 'verwerken'

Haha Mr. Bean, geen risico nemen, hoe kom je erop. Beco = berenburg cola, je hebt ook Baco, bacardi cola. Ik heb toch liever curry, liefst gecombineerd met Mayo, is net ff wat pittiger.

Wij egoïsten... Ik weet bijna zeker dat het percentage is of is het nou toch decimage ;-)

Is het nou Hengst, Stallion, der Hengst of étalon?

Okok ik heb het al weer begrepen... Volgend onderwerp.

Het rijden, ik heb vandaag een dagje rond gereden op het VOT (verkeers oefen terrein) Extra vroeg eruit (voor mijn doen dan) En dan uren achter het stuur zitten, van de 1 naar de 2, naar de 1, naar de 2 naar de 1 etc. Af en toe achteruit rijden en dat is het dan wel. Wat wel scheelt is dat je geen instructuur naast je hebt zitten die af en toe naar je stuur grijpt (niet dat dat nodig was maar toch.) Bekaf weer naar huis en tikken maar voor het CJV-F, er moet toch iemand uitgebreid reageren op de Mr. Bean en Hengst?? Anders wordt het ook zo saai. <GRIN> Als je nog meer nieuws wilt weten over m`n rijden vraag het hier dan. Ik reageer wel weer.

Mzzl Moonshiner.
View IPDelete Message

From: #46 RacerDate: Sat Nov 10 02:53:07 MST 2001
eindelijk weer eens een bijdrage van mij, ik had 't deze week veel te druk met SMS'en, tentamens waren een eitje, alleen zo'n aanhankelijke ""vriendin"" is irritant met d'r SMS'jes steeds, maar ja, ik ga eerst ff weer een keer kijken hoe ze er uit ziet want volgens betrouwbare bron was het niet echt iets om over naar huis te schrijven ( ik heb het zelf niet allemaal meegekregen, ik weet niet eens meer hoe ze eruit ziet!!!!!!!!!). Voetbal gaat al weer niet door, prima week weer dus!!!!!!

346
View IPDelete Message

From: SpyroDate: Sun Nov 11 07:57:28 MST 2001
ja hoe doen we dat nu met sinterklaas. Zijn jullie er al over uit?
o ja we konden niet meer dat huisje krijgen van vorig jaar? Dat vind ik bestwel balen want het was vorig jaar zo'n groot feest daar. Maar dat kan natuurlijk overal wel. Waar zitten we dan wel? is dat al bekend dan?

Weet je wat goed zou zijn als hier een spellingscontrole programma bij zou zitten dan kostte het typen ook niet zoveel tijd.

Ik heb vandaag ook ff in de auto van mijn vader gereden. Laten we zeggen dat alles goed ging maar dat het optrekken bagger was.

nou verder heb ik niks meer om te vertellen dus blaas ik er een eind aan .

Mazzel Spyro
View IPDelete Message

Terug