From: HengstDate: Sun Nov 11 13:58:09 MST 2001
Als je iets doet, moet je het goed doen. Dat is dan ook de reden dat ik altijd best wel waardering kan hebben voor een goed geslaagde roofoverval, zoals bv. de grote treinroof van Ronnie Biggs en zijn makkers, of dat verhaal wat ik een keer hoorde dat overvallers van een bank via het riool met skateboards er vandoor gingen. Als je dat soort dingen hoort denk je: hoe komen ze erop, grandioos. Toch zijn er meer manieren om aan geld te komen wat niet van je is, en één daarvan is grof geweld, en dan bedoel ik ook werkelijk grof geweld. Want wat doe je vandaag de dag als je geld uit een pinautomaat wilt hebben? Je kunt zelf gaan staan pinnen, je kunt een pinner een mes in de zij drukken, en tot slot kun je doen wat afgelopen week een paar slimme jongens in een rustig dorpje hebben gedaan: een gevel rammen met een shovel om de pinautomaat mee te kunnen nemen. En niemand die iets had gemerkt...
Uiteraard zijn er meer wegen die naar Rome leiden, en eentje daarvan wordt gehanteerd door de geachte heer Henk Koop van de bekende bouwonderneming Koop-Tjuchem, de kerel met het Lenin-beeld in de tuin. Bij grote bouworders van overheid of grote bedrijven als Schiphol of NS worden bouwondernemingen altijd in staat gesteld om in te schrijven op het project, en degene die het laagst zit met zijn offerte krijgt dan de buit. En wat bleek nou vrijdag uit een documentaire van Zembla? De grote jongens doen massaal aan een soort kartelvorming: iedereen schrijft in, en bij voorbaat is bekend wie de klus krijgt, op voorwaarde dat hij aan alle andere mededingers een leuke som geld betaalt. Gevolg: door deze geniepige afspraken worden per jaar miljoenen teveel betaald aan de bouwondernemingen en wel op kosten van de gemiddelde belastingbetaler. Ben benieuwd waar al die centen blijven. Misschien zakgeld voor de studerende dochter van Henk Koop?
Verder nieuws: Acoustic Kitty. In de jaren '80 hebben de Amerikanen geprobeerd om de Russen af te luisteren door een kat uit te rusten met een geïmplanteerd zendertje, waarna het de bedoeling was dat het beestje in en om de kantoren van de Sovjets zou rondwandelen en zo alle leuke gesprekken opvangen. Na investeringen van miljoenen guldens over een termijn van 5 jaar was het dan eindelijk zover: Acoustic Kitty zou een proefrondje gaan lopen. Helaas zijn taxichauffeurs over de hele wereld gelijk: bij de test werd de kat door een taxi doodgereden, R.I.P. Vraag me nu ff af of de Amerikanen er ook de humor van in konden zien... <GRIN>

Zaterdagavond: op zich was het in Sally O'Briens heel gezellie, al viel de Guinness wel wat slecht. Helaas dacht #46 (a.k.a. Rossi) daar anders over, lieve help wat is die jongen gericht op het scoren. En nog kieskeurig ook: in de Blauwe Engel zitten alleen maar sletten en de Drie Gezusters stelt ook niks voor. Dus wij maar naar zijn voorkeur: de Molly Malone. Nou, dat was dus ook niet wat. Vaatje ging wel en de Kar was ook wel heel aardig. En goeie grutten, wat staat me daar een ON-GE-LOOFLIJKE babe achter de tap. Wederom dus: barvrouwen horen gewoon mooi te zijn. Helaas was de afloop niet zo geslaagd: bij terugkomst bij de fietsen in de Oosterstraat bleek de tweewieler van Rossi gejat. Oftewel: de zoveelste junk die het witte fietsenplan een impuls heeft gegeven door een karretje te jatten en voor een geeltje aan de argeloze student aan te bieden die net zijn eigen kwijt is. Heel erg lullig dus al met al, en dan moet je nog terug ook. Nee, niet leuk. Vervolgens kreeg Moons op de Hogeweg nog heibel met een autobestuurder die heel goed had gezien dat Moons zijn middelvinger opstak omdat die Montoya-wannabe zonodig met groot licht moest rijden. Maar goed dat zijn bijrijder hem in bedwang hield, anders hadden we nog moeten knokken ook, en daar was het me eigenlijk ff te koud voor.
Afijn, weer een weekendje om te onthouden...

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Mon Nov 12 06:44:16 MST 2001
Helaas ik heb geen shovel tot mijn beschikking, een mes heb ik ook niet bij me dus het wordt zelf pinnen.
Dus volgende keer weer naar de peperstraat en sally`s, geen molly`s of drie gezusters dus. (in elk geval niet de draaibar)
Wel een extra slot meenemen voor door het fietsenrek. (en de fiets)

Ik dacht dat ik kieskeurig was maar #46 slaat echt alles. Daar kan ik niet tegenop.
Gelijk heb je over die BABE achter de tap Hengst. Zo, dan ben je die van de X-weg gewend en dan kom je dat tegen, ik hoef dus in het vervolg niet meer zo nodig naar de X-weg. Ik ga liever naar de stad, je hebt altijd wel ergens goede muziek. (Kabouter plop en dat soort sh*t kun je heel makkelijk ontlopen.) En mooie dames zijn er ook genoeg. Geen kleuters die onder de plamuur zitten, hoe ze dat eraf krijgen?? Ik weet het niet.
Dit was het dan wel weer voor nu.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: martenDate: Mon Nov 12 11:13:27 MST 2001
zo dus het weekend was wel heel gezellig heb ik wel weer door.
ik ben dus zaterdag naar lucas en gea geweest jesus wat is de xweg dan klein je wordt geplet als een graankorreltje in een molen niet normaal.
volgende week eindelijk weer eens de stad in maar dan met de meid lekker biosje pakken end en zien we wel weer denk effe genoeg zuipen zodat ik s'nachts niet meer in staat ben om iets te doen slaap ik tenminste nog wat uurtjes dit weekend moet van haar eerst bij haar komen dan komt ze wel bij mij moet er nog wel efe over nadenken geloof ik.
zodit is het weer eerst mazzel
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Mon Nov 12 13:15:05 MST 2001
Met een shovel een pinautomaat gaan jatten en er is niemand die iets merkt... Dat moet wel een heeeel rustig dorpje zijn geweest. Alleen zijn er niet zoveel mensen die aan een shovel kunnen komen en zo'n ding kunnen besturen. Lijkt me dus vrij weinig potentiele daders op te leveren. En dan nog het probleem van na de roofoverval. Lijkt me een beetje opvallend, een shovel met in z'n bak een geldautomaat die op weg is naar huis. Ze mogen van geluk spreken dat ze niet gepakt zijn. Of zijn ze wel gepakt?

En er wordt wat gesjoemeld en over de balk gesmeten met onze belastingcenten. Een voorbeeld vlakbij. In Winsum was een weg waar je 50 mocht rijden, maar waar eerlijk gezegd ook wel iets te hard werd gereden, omdat het een vrij brede weg was. Niet dat iemand er last van had, want tussen weg en voetpad lag een flinke ruimte met bomen e.d. Maar toch maar gelijk een 30 km zone van laten maken. De weg natuurlijk een paar weken sluiten met flink wat overlast en natuurlijk flinke drempels. Het liefst van zulke drempels waar je met 20 km/h nog niet eens fatsoenlijk overheen kan. En die kwamen er ook. Zo erg zelfs dat normale auto's soms al vast liepen met de onderkant. En de snelheid waarmee je er nog fatsoenlijk overheen kon lag ver onder de 20 km/h. Flink wat klachten en een motorrijder die onderuit ging hebben er voor gezorgt dat ze de drempels weer hebben aangepast door de scherpe kanten daar beneden te timmeren. Inderdaad een stuk beter geworden, maar wat hoor ik nu weer. Ze gaan alle drempels er weer uitslopen en van die grote plantebakken plaatsen waar je omheen moet scheuren... Ik snap het niet meer hoor. Het zal wel aan mij liggen, maar dit is vast niet het enige slippertje dat gemeenten maken. Het valt me nog mee dat er nog genoeg belastinggeld overblijft om serieuze/belangerijke dingen mee te doen. Misschien dat de gemeente Winsum laatst een shovel hebben gehuurd... :)

Mijn zaterdag avond was ook weer es wat anders. Het eerste wat we dachten toen we daar aankwamen was waar al dat geld wel niet heenging wat wij moesten betalen. Fl. 40,- entree, Fl. 5,- om je jas op te mogen hangen, Fl. 5, - per consumptie (voor een plastic bekertje Dommelsch!) en ook nog Fl. 1,- voor de plee. En de twee zalen waren niet bijzonder mooi aangekleed. Het zal wel allemaal naar de DJ's gegaan zijn, want die kwamen er (volgens de flyer) wel genoeg. Niet dat het mij iets uitmaakt. Als ze maar leuke muziek een beetje goed draaien maakt het mij niet uit wie er achter zo'n platenspeler staat.
Maar toch wel vrij groots opgezet en lekker druk. Niet stampvol, maar wel gezellig vol. Kwamen zelfs onze onderburen van Lloret nog tegen! Geinige (vooral dans-) muziek uit de zomervakantie en een paar feestplaten.
Alleen na de (witte, want rode hadden ze niet) Wodka RedBull ging het hard achteruit met mij. We hadden alleen bier gehad en een flesje Flugel, maar na die Wodka RedBull, die trouwens verschrikkelijk sterk was, begon ik me beroerd te voelen. Een tijdje op de plee gezeten waar een groot deel van de drank harder naar buiten ging dan dat het naar binnen was gegaan. Ik blijk daar nogal een tijdje te hebben gezeten, want ze hebben zo te horen nog een een tijd naar maar gezocht. Na het 'leeggooien' voelde ik me nog steeds hondsberoerd en heb ik nog ergens gezeten, waar ik volgens mij even ben ingedut (in ongeloofelijk harde muziek). Ik kan me er niet veel van herinneren, maar ik geloof dat iemand nog vroeg of het wel goed met me ging. Ze zullen wel hebben gedacht dat ik een pilletje teveel had gehad. Misschien heb ik dat ongemerkt ook wel gehad, want ik zou anders niet weten waarom ik zo beroerd moest worden. Toch heb ik nooit ergens m'n drankje laten staan of iets aangenomen...
Maar om 6.00 uur waren we het over eens dat we maar es naar huis moesten. Nog een dik uur naar Zwolle toe rijden om daar een paar uurtjes te kunnen pitten.

Ook een heel verhaal dus over afgelopen zaterdag net zoals jullie. Volgens mij moet ik ook maar es naar de Kar. Even kijken of Hengst' bewering ook klopt dat de barvrouw daar zo mooi moet zijn. In Pruim hebben ze ook heel wat barren en achter bijna elke staat een mooie meid. De Kruisweg begint er de laatste tijd ook een paar knappe aan te nemen, maar zo ver als Pruim zijn ze nog niet.
Arme Rossi. Bij wie was de 'gelukkige' die hem acherop naar huis moest rijden?
Af en toe heb je zo'n asobestuurder er tussen zitten die en met fel licht rijd bij tegenliggers en ook nog zo aggressief is dat ie gaat stoppen als iemand een middelvinger opsteekt. Als ie dan ook nog ruzie gaat zoeken... Maar natuurlijk blijft het niet slim om een middelvinger op te steken tegen een onbekende. Maar ja, das drank he? Je zou er bijna minder door gaan drinken... not.

Ben ik alweer te laat met het CJV-FRP, want er zijn alweer twee nieuwe CJV-FR's. Reageer ik later wel weer een keer op...

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: #46 RacerDate: Mon Nov 12 13:28:26 MST 2001
wat een perfect weekend zeg, ten eerste al geen wijven beneden de 18 te zien in de stad(ook wel grappig op zich:)vind ik, vinden zij niet van mij)kom je terug is je trouwe tweewieler weg.
En die meid in de kar had toch niet echt relaxte(.)(.), beetje klein vond ik persoonlijk, maar ja. De SMS-jes stromen weer binnen, ik stuur nu ook niet meer terug.

mzzzzzzzzzzzzzzzzzls maar weer

ps: visit http://net.clubs.nl/tomos
View IPDelete Message

From: Hengst (1/2)Date: Mon Nov 12 14:43:24 MST 2001
Poeh, d'r is weer veel te beantwoorden zeg... ff zien of ik één en ander wat in kan korten. Scheelt dat het allemaal van vorige week is: hoe ouder, hoe minder tekst. Oh ja Halb: op dit moment zit ik te genieten van Breakthru op dat ceedeetje wat ik via Moons van je kreeg. Klopt het dat het volume niet al te hoog is? Chinese Torture is weer Brian May op zijn best geloof ik...

Barvrouwen e.d. Kijk es Moons, dat er toevallig een arrogant lekker ding bij de Kar achter de tap staat wil nog niet meteen zeggen dat ik genezen ben van de Kruisweg. Wat dat betreft hoef ik mijn bezoeksfrequenties aan beide plaatsen nog niet zonodig om te gooien, als je begrijpt wat ik bedoel.
Overigens heb ik inderdaad hulp nodig bij mijn heiligverklaring, aangezien er normaliter alleen mensen heilig worden verklaard die gedurende hun leven de schijn op wisten te houden dat ze goed waren. Ik ben dus écht goed, maar dat wordt nooit als zodanig erkend. (Okay, enige arrogantie is niemand vreemd... <GRIN>) Vandaar dat ook over het ego van Bean valt te discussiëren. Aan de ene kant is hij zo sportief om toe te geven dat hij thuis niet de beste stereoset heeft staan, aan de andere kant heeft hij van alles 'het beste'. Zoals ik zeg: daarover valt te discussiëren. Te beginnen met het feit dat de auto voor de meeste mannen eigenlijk moet corrigeren wat hun libido tekort schiet... <GRIN> Ach, Bean en ik hebben het daar inderdaad wel es over gehad geloof ik. (Nee, niet over auto/libido maar over de arrogantie.)
Maar Moons ziet zichzelf dus als inspiratiebron, en de rest van de forummende CJV-ers ook... Mijn mening hierover laat ik maar in het midden, maar de logica van zijn verwijt dat mijn opmerkingen te bijdehand zijn, is dan wel een beetje zoek als je het mij vraagt... <GRIN>

Afscheid nemen met Nederlands vlees: was Beans idee, niet de mijne. Ik deed dat met de schnitzel uit Wenen, maar hij wilde er Nederlands vlees voor gebruiken. Van mij mag hij, maar zoals je hebt kunnen lezen vind ik dat ook niet alles. Afscheid nemen van Nederlands vlees, of althans dat spul wat er bij de slager gekocht kan worden, wat ik gemakshalve ff Nederlands vlees noem, dat zou mij ook lastig vallen. Ben dan ook van mening dat de gemiddelde vegetariër een steekje los heeft. Al is de helft van het CJV-bestuur dat vast niet met me eens... <GRIN> Maar het is een kwestie van verloochenen van je afkomst als omnivoor, en dat is gewoon dom.

Overigens viel het wel wat mee met de Engelse taal, want we hadden vast geen paar uur zitten kletsen als ze m'n gezanik niet bij kon benen... écht een lekker ding was dat. We hebben sindsdien nog wel een paar keer gemeeld, maar toen ging het zoals met álle mensen die je op vakantie leert kennen...

Het verhaal van ROM en RAM: ik wil daaraan toevoegen dat mijn RAM de meeste aandacht geeft aan de programma's die het meeste geheugen vreten, en vaak offer ik dan even wat geheugen van lichtere programma's daaraan op door de daarvoor opgeslagen feiten even voorlopig weg te schrijven. Een onaangename impuls van buitenaf haalt ze dan vaak keihard weer naar boven. (Als je deze gedachte vertaalt uit de nulletjes en eentjes krijg je 'Oh shit, da's waar ook.') Wat allemaal niet wegneemt dat ik jullie toch echt wel in staat acht om ff terug te kijken in eerdere stukjes CJV-FR of de reeds verzonden meeltjes.

Overigens ben ik hélemaal voor het plan van Moons om mijn processor en net-niet-zo-korte-termijn geheugen eens te laten controleren bij de HBO-V, dat kan volgens mij alleen maar een zeer heilzame werking hebben. Over Lucas en Gea: ik heb er vorige week wat van gezien op TV-Noord, en ik was er meteen van overtuigd dat ik daaraan niks zou missen. Ze zaten in één of ander jubileum (2 jaar, 3 maand, 2 week en 5 dagen in het vak waarschijnlijk) en werden naar hartelust toegezongen door die muts van een Wia Buze. Nou, als ik die tante zie heb ik al helemaal genoeg gehad. Dan verkies ik nog eerder De Sjonnies, Hanny en de Rekels, De Havenzangers en BZN bij elkaar.

Hey Spyro, een buurjongen van mij is vorig jaar met een busje op vakantie geweest in de Franse alpen, in de zomer dat hij en nog een paar vrienden hun rijbewijs hadden gehaald. Dus dat verhaal dat je geen busje kunt huren als je nog maar net je rijbewijs hebt gaat niet op. Verder betwijfel ik zeer sterk of de diesel van zo'n busje + huur zoveel duurder komt dan een vliegticket, denk eerder dat het busje goedkoper is. Het nadeel is dat het een pokke-eind rijden is naar Spanje, het voordeel is als je op een camping staat dat je van alle daar aanwezige (Nederlandse) meiden de onverdeelde aandacht krijgt. Life is all about priorities hmm? Je kunt natuurlijk altijd met meerdere jongens gaan rijden, en voor de reis 2 dagen uit trekken met tussenstop ergens in Frankrijk.
View IPDelete Message

From: Hengst (2/2)Date: Mon Nov 12 14:45:33 MST 2001
Over het meeladres van Spyro: oh, wassie zo gemakkelijk? Zo zie je maar weer hoe vaak ik hem iets toe meel...

De versierpogingen in het Engels heb ik niet toegepast op de barmeid uit de Kruisweg. In de eerste plaats ga ik hier in Nederland geen Engels praten om interessant over te komen, aangezien het dan des te sneuer is als wie-dan-ook erachter komt dat je helemaal niet zo Engels bent als je zegt te zijn, en in de tweede plaats is ze gewoon Nederlandstalig. Ook is ze niet blond, ik meende dat Bean inmiddels wel wist dat ik niet op blondjes val?

Wel ja, in de wedstrijd modder gooien haalt Bean maar weer es een ouwe koe uit de sloot, en wel het feit dat ik wel es antwoord geef op iets (wat hij alweer vergeten is) zonder het daarbij ter zake doende stukje voor hem te herhalen. Sowieso zegt dat al meer over jou, Bean dan over mij, maar daar komt bij dat ik dat bij jouw meeltjes allang niet meer doe, omdat je me in het begin al es op dit gebrek van jou gewezen hebt... <GRIN> (Nieuwe bokaal mensen? De CJV-Modder-Gooi-Bokaal-Van-De-Week? CJV-MGBVDW...)

Over de grammatica van mijn zinnen, wel ja, volgens mij was Bean goed op dreef de vorige keer. Ik zag helaas geen mogelijkheid om de grammatica zo om te buigen dat zowel 'mensen' als 'ik' foutloos gelezen kon worden in dezelfde zin, maar als ik het goed heb is dat bij deze vorm van schrijven ook geen vereiste. Oh ja, en ik vind dat het meel is ipv mail. Maar goed, als we gaan mierenn|CENSUUR| wil ik me ook wel es met jouw teksten gaan bezighouden hoor Bean... <GRIN>

Dus jij wilt de CJV-Vrouwen (CJV-VV) aan het forum-lezen hebben? Ik heb helaas zo'n donkerbruin vermoeden dat dat niet gaat aanslaan als je ze een boekwerk van 114 kantjes laat zien. Misschien dat de CJV-FOVDW nominaties een goed beginpunt zijn?
Evil Bert en zijn 'vrienden van het hof', tja welke rechtgeaarde advocaat wil nu vriendjes zijn met deze aartscrimineel? Okay zeg maar niks: elke gemiddelde advocaat waarschijnlijk wel... <GRIN>

Moons, dat sinterklaasgedichtje wat jij bij het oud papier gooit en dan weer een zoveelste cent oplevert (ik kan je wel voorrekenen hoeveel: wrsch. 60 grams papier, da's 60 g/m2, een A4'tje is volgens Word 210*297 mm2, dus dan weet je het oppervlak, en als we dan uitgaan van 7 cent per kilogram komen we dus uit op 0,026 cent per gedichtje. Sommigen gebruiken niet eens een A4'tje maar een A5'je, en dan wordt dat uiteraard 0,013 cent per gedichtje) dat gedichtje is natuurlijk jaarlijks een uitgelezen mogelijkheid om iemand ff lekker voor schut te zetten. Niet een CJV-MGBVDW, maar een CJV-Modder Gooi Sinterklaas Gedicht Van Het Jaar (CJV-MGSGVHJ). <GRIN>

Dingen met een H die op mij van toepassing zijn, dank je wel dat je 'Harry' of 'Hengst' een ding noemt, die zal ik onthouden. Overigens is de naam 'Stallion' ook wel es gevallen, maar meer in combinatie met mijn waardering voor het automerk waar de waarde heer Schumacher in rijdt. Niet geheel correct dus, omdat ik meer Schumacher-fan ben dan Ferrari-fan. Dus toch maar Hengst dan.

Moons en zijn rijden: ja ik wil nog wel wat weten. Wanneer rij je af? <GRIN> Verder geen egoïsme hoor...

Okay, op de rest reageer ik vandaag of nee, maak er maar morgen van, wel ff weer. Ga nu nog ff in bed liggen lezen in 'The Lord of the Rings', van de film die binnenkort onze bioscopen gaat veroveren, en dan zien we morgen wel weer.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Tue Nov 13 04:58:57 MST 2001
Een heleboel om op te reageren zie ik alweer, daar gaan we dan.

Eerst maar eens op dat stukkie van Mulder. Blij dat ik niet naar de X-weg geweest ben, in stad kon je ook wel geplet worden maar dan dus met:
1 betere muziek en
2 gemiddeld toch iets minder jonge dames.
3 veel kans om als de muziek je niet aanstaat ergens anders heen te kunnen waar dat wel het geval is.
Wow wat een zin. die moet ik eerst nog maar een keer overlezen voordat ik m snap. Eh volgens mij heb je een meid aan de haak?

Op het stukkie van Mr. Bean. Welke serieuze en belangrijke zaken kunnen ze nog van welk overgebleven belastinggeld doen? Ik vraag het me af. Noem eens een paar voorbeelden, een stuk of drie zeg maar. Suc6 ermee.
Nou dat geld gaat naar de schoonmaakploeg, die de troep moet opruimen naar al dat leeggooien. ;-) En dat leeggooien kwam waarschijnlijk van de Witte Wodka. Dat is een stuk minder goed te drinken dan Rode Wodka. Vooral bij sommige mensen als het wordt gecombineert met dommelsch.
Hengst was de 'Gelukkige' want ik(of eigelijk mijn broertje, wiens fiets ik maar heb meegenomen) had een zachte band. Gelukkig voor #46 en later ook voor Hengst had ik een warme jas aan. Vandaar dat ze m`n trui konden lenen voor een zachtere zit. Ik en minder drinken? d8 het niet, niet voor zo`n klojo die met groot licht rijdt en dan verbaast is dat ik een bepaalde vinger naar hem opsteek.

#46, de persoon die de meeste eisen stelt. Tja, voor jij was het weekend niet al te best. Maar dat is nu wel duidelijk.

Hengst, de persoon die de bezoek frequenties niet zo nodig hoeft om te gooien. Echt omgooien hoeft nou ook weer niet, maar wijzigen mag van mij wel. Maar dat zal nog wel ff duren want ik rij pas op 21 januari af. (is de bedoeling) Daarna zou ik een tijdje om de week rijden niet? Dus dan bepaal ik dus waar we heengaan, nou dat is dus duidelijk de stad <GRIN>
Je kan dat vegetarisch zijn ook zien als een protest tegen de behandeling van consumptie-vlees. Maar aangezien dat toch niet helpt... hebben ze nog steeds een steekje los.
RAM en ROM, zeg maar de prullebak..., ach ik ben veel te lui om vaak terug te kijken, scheelt ook weer in de lengte van de CJV-FRR waar jij weer een CJV-FR op plaatst.
Hou maar op over wia buze, de vrouwelijke versie van ...
Waar staan die CJV-FOVDWN eigenlijk??? Die wil ik ook wel eens nalezen.
Ik weet nu ook waar je die ellenlange afkortingen vandaan hebt. Ik heb ook wel eens de DD gelezen, bij de tandarts nl. Daar heeft die leider van de padzoekers ook zo`n hele lange afkorting.
Ik die prijs van een gedichtje niet narekenen (ik weet het ik ben lui)
Die H`s en dingen zie ik dus weer in week 49 ;-)
Dat afrijden heb ik al genoemd niet? En die film moet ik ook zien.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: Mr.Bean (I)Date: Thu Nov 15 03:04:12 MST 2001
Poeh, d'r is weer veel te beantwoorden zeg... (scheelt me weer wat typwerk, gewoon knippen en plakken :)

Zit (zat) je te genieten van Breakthru en Chinese Torture? Dan luister je vast naar het album 'The Miracle' van Queen. Natuurlijk heb ik die ook al in m'n verzameling (http://muziek.hebik.nl). 'Was it all worth it' is een van mijn favorieten van dat album.

En omdat er een lekker ding achter de bar bij de Kar staat betekent nog niet dat die meid achter de bar in Marum staat opeens lelijk is toch Hengst? Gelukkig maar dat je bezoekfrequenties niet wilt omgooien.

Heb ik van alles het beste? Ik ben hard aan het denken, maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit heb gezegd dat ik het beste thuis heb. Misschien dat ik 's wat over de auto zeg. Maar zeker niet dat het de beste is. Er zijn er veeel betere. Ik heb toch ook wel vaak genoeg gezegd dat wij bijvoorbeeld een kl*ten CD-speler in onze auto hebben... En ik zou graag het stukje tekst willen zien waarin ik zeg dat ik mijzelf zie als inspiratiebron. Oh ja, als je denkt dat ik een groot ego hebt moet je mij email adres eens zien die ik op dit forum gebruik :) (en die ook nog werkt)

En wat een stom grapje over Nederlands vlees al wel niet voor discussies kan losmaken. Geen wonder dat we 27 pagina's aan tekst in 1 week hebben kunnen schrijven...

Over die personenbus waarmee je naar Spanje wou. Ik heb ff op een site gekeken van Stuur autoverhuur in Groningen. Voor een 9 persoonsbusje: Hyundai V.I.P. 9 pers. (de goedkoopste in het rijtje van personenebusjes) = Fl.808,-
of je moet een stationwagon kiezen, zoals een Opel Astra/ Ford Focus Station = Fl. 592,-
Dat is tot 1400 km vrij (excl. benzine/diesel natuurlijk).
Vanaf Aduard naar bijv. Lloret de Mar (redelijk bovenin Spanje) is een dikke 1600 km (en meer dan 15 uur rijden).
Heen en terug dus 3200 km.
Aan brandstof ben je dan (ongeveer) kwijt: 3200/11 = 290 liter brandstof, maal 2 gulden (benzine iets duurder, diesel iets goedkoper) = 580 gulden
1400 km is vrij. De rest 40 (astra) of 45 (hyundai) cent per kilometer. -> (3200-1400) x 0,40 = Fl. 720,-
Voor elk ongelukje betaal je 600 (astra) of 1000 (hyundai) gulden per gebeurtenis. Omdat je jonger bent dan 21 is dit niet afkoopbaar.
Alles opgeteld is dit (zonder ongelukjes of extra kilometers, maar wat je hoogstwaarschijnlijk toch doet):
Astra o.i.d. : 592 + 580 + 720 = Fl. 1892,-
Hyundai : 808 + 580 + 810 = Fl. 2198,-
Ga je met 6 personen, dan is dit nog altijd meer dan 300 gulden per persoon. En dan heb ik goedkoop gerekend. In zo'n Astra is het proppen met 6 man (bagage wil dan nauwelijks voor 6 man) en die rijd dan ook nog wel 1:10 en de benzine is ook nog een/twee duppies duurder en je rijdt geheid een paar honderd kilomters meer bijvoorbeeld op of rond de camping.
Het is dus zeker niet goedkoop, maar zoals Hengst al zei is het natuurlijk wel leuk dat je daardoor flink wat aandacht krijgt en het is een hele belevenis. Maar ik dacht dat een vliegticket zeker niet veel meer was dan 400 gulden en dan kom je uitgerust aan in 2 uurtjes i.p.v. in een oververhitte auto waar je 15 a 16 uur in hebt gezeten al moe/uitgeput aankomen. Airco kan trouwens ook, maar dat kost 12 gulden per dag extra en betekent iets meer benzine verbruik.
Genoeg info?

Je hebt helemaal gelijk Hengst. Het reageren op mailtjes ging een stuk beter nadat ik jou daarop had gewezen. Alleen komt het er nu nooit meer van. Waarschijnlijk hebben we genoeg te vertellen voor op het CJV-F. Bevestigd maar weer jouw statement dat je het niet verschrikkelijk erg zou vinden als iemand jouw mail kon lezen. 'Er staat toch niks persoonlijks in wat ik niet wil dat anderen weten', dus heb je genoeg aan het reageren op een openlijk forum...

Nee alsjeblieft. Ga jij je niet bezighouden met mijn teksten. Als ik mijn teksten zelf al doorlees schaam ik me al van de fouten die ik tegenkom. Laat staan de fouten die jij ongetwijfeld allemaal kan vinden. Maar een grapje over een zins-speling blijft toch altijd leuk. (je weet wel, om in aanmerking te komen voor de CJV-FOVDWP)

Toch kan ik het niet laten om je te vertellen dat ik dacht dat normaal A4 papier 80 g/m2 ipv 60 g/m2 is.
View IPDelete Message

From: Mr.Bean (II)Date: Thu Nov 15 03:05:10 MST 2001
Moons: Punt 3 van jouw lijstje vind ik ook een goed punt en dat is ook een beetje het voordeel van Pruim, Zevenhuizen. Hier hebben ze vrij veel hokjes waar ze overal een ander soort muziek draaien. Dus als je ergens zat van bent kun je naar de volgende zaal. En aangezien Hengst op zich wel zin in had om Pruim es te bekijken ('maar Marum was ook leuk, dus waarom ook eigenlijks niet weer naar Marum' ging het steeds) stem ik ervoor om a.s. zaterdag naar Pruim te gaan. Tenzij daar geen leuke artiest komt en in Marum wel...

Ehhh serieuze dingen om met belastinggeld te doen? ... Nope, kweet nix ;)
Ik heb alles trouwens netjes gedeponeerd in de plee, dus daar ligt het niet aan :)
Ik denk inderdaad dat de blanke wodka het 'm heeft gedaan. Das namelijk een stukje sterker (40% sterker?) dan de standaard 20% van de rode wodka. Heeft ie wel netjes dank je wel gezegd voor het lenen van jouw trui? :)

Naar de stad toe rijden? Ja dan wordt ie lekker! Naar de stad kan ik zelf wel rijden (per fiets). Zo makkelijk kom je er niet vanaf Moons...

Volgens mij was ik genomineerd voor de CJV-OVDW, met mijn opmerkingen over de Amerikanen dat ze allemaal wel een beetje gestoord moeten zijn, aangezien ze Bush jnr. als president hebben. (week 43)

Genoeg voor deze morgen.

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Thu Nov 15 08:59:12 MST 2001
Hehe eindelijk weer eens wat om op te reageren, dat werd tijd, hè Hengst?

Over dat papier, ik meen me te kunnen herinneren dat we heel zwaar papier gebruiken 100kg/m2 of waren het nou toch grammen...

Ik zal eens kijken wat ze in pruim draaien (In de krant want op Internet is het niet te vinden.)
In Marum hebben ze zaterdagavond De Millstreet Band met een Pisang ambon Party. Is misschien wel wat
Ze Draaien: Van Frans Bauer tot Metallica, en Venga Boys tot Jantje Koopmans.
Er zit dus niet veel bij dat me aanstaat, maar als ze de richting van Metallica opgaan dan is het wel te doen.
Ik ook al niet misschien iemand anders ;-)
Netjes hoor, scheelt de schoonmakers weer :-)
Kijk dat is het dus. Al had Tosti er niet zoveel last van. (Zal wel stro-rum drinken tijdens het melken)
Ja hoor, dat is wel gedaan (Volg je het nog Hengst?)

Nee, hè sh*t, dan maar 1 keer in de drie week naar de stad... dan een keer naar pruim (rij ik wel) en dan naar de X-weg (Of moeten jullie nog ergens anders heen?)

Was ik dat niet met de opmerking: Tja amerikenen??? rare lui die amerikenen.

Maar dat was het dan wel weer.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: HengstDate: Fri Nov 16 05:15:16 MST 2001
Nou, es ff zien hoever ik kom in de pauze... Dus Mulder is wel naar Lucas en Gea geweest? Duidelijk dat het druk was, maar was het ook nog leuk????

Tja Bean, het aantal verdachten van de shovel-kraak-actie is niet zo heel erg groot, maar toch zijn de daders nog niet terecht. Kun je nagaan hoe rustig dat dorpje was... Beetje als Ee of Engwierum op zondag (rij je doorheen op weg naar Ameland.)

Over het verhaal van de belastingcenten en Winsum: wel es een programma gezien genaamd ‘Over de balk’? Dat leeft van de verhalen zoals jij ze hier vertelt. Erg grappig om te zien waar het inkomen van de gemiddelde burger allemaal heen gaat... zonder dat het nut heeft.

Nou, ik zie het alweer, Bean heeft een heel avontuur gehad in Nieuwegein. En financieel ook nog links en rechts genaaid worden tot en met, lekker hoor... <GRIN> En omdat er geen rooie wodka was, veronderstel ik inderdaad dat die normale wodka je de das om heeft gedaan. Het mag dan nergens naar smaken, maar de procentjes zitten er wel in. Met de trein naar Zwolle hoop ik? Anders moest er een van jullie nl. rijden... en dat zie ik jullie nog niet doen als je weer terug wilt komen in de vakantiestemming. <GRIN>

Zoals een vriend onlangs al zei: de Kar, tja daar staat een ongelooflijke babe achter de tap, maar da’s dan ook de enige reden om er af en toe heen te gaan. (Al heeft ze inderdaad geen enorme voorgevel, maar da’s bij de gemiddelde vrouw ook niet zo, gemiddeld is cup B toch?) Persoonlijk vind IK de muziek nog wel gaan, maar daarover verschillen dus de meningen. Middelvinger opsteken tegen een bestuurder met groot licht? Doe ik nooit, zelfs niet als ik gedronken heb. Maar ik weet wel hoe verrekte irritant het is als zo’n aso je tegemoed rijdt, dus de frustratie van Moons is zo vreemd niet...

Belastinggeld dat overblijft: begrotings overschot? Daarmee te doen: aflossen staatsschuld of zorgsector en onderwijs een beetje steun geven. Niet moeilijk toch? Ik was inderdaad de gelukkige die Rossi achterop mocht hebben, aangezien Moons deed alsof zijn band te leeg was. Maar ach, gelukkig mochten we een trui lenen, voor Rossi wel zo prettig.

Ho Moons: jij wilt ons in de auto naar de stad rijden? Nee, zo gemakkelijk kom je er niet af. Dat kunnen we wel fietsend doen, zoals Bean geloof ik ook al zei. De CJV-FOVDWN staan verspreid over de afgelopen weken... wordt leuk zoeken voor de gegadigde... Mijn ellenlange afkortingen heb ik niet uit de DD, want daar gaat het dan over de grote D.R.U.I.L.O.O.R. ofzo, maar misschien ben ik er wel een beetje door beinvloed...

Weer Bean, ’t is me wat. Inderdaad heb ik van Halb Langhar een CD gekregen met een hele reeks MP3’tjes van Queen albums. Omdat ik al jaren heel benieuwd ben naar The Miracle ben ik begonnen daarnaar te luisteren. Komt zo: The Works vond ik al erg goed, en Innuendo ook, en was dus erg benieuwd naar het tussenliggende album The Miracle waar o.a. de mooie nummers ‘ I want it all’, ‘The Miracle’ en ‘Invisible man’ op staan. Klopt dus aardig: een mooi album en Bean heeft gelijk over ‘Was it all worth it’, want die is typisch Queen: bombastische rock. Leuk.

Inderdaad: als er elders een mooie meid is maakt dat een eerder al mooie meid niet ineens lelijk. Beetje de zaken in juiste proporties houden hmm?

Bean en wat hij allemaal zo goed vindt: hij heeft de beste internet-provider, weet beter dan de rest wat goede muziek is, heeft misschien niet de beste, maar toch een veel betere auto dan de Xsara (of is dat meer Tosti? Nou ja, een diesel die beter is... tja). Afijn, zomaar ff wat sfeerindicaties van Bean. Ach, don’t take it personally, je hebt ook nog goeie kanten... <GRIN> Verder is’t een beste knul. Toch, mede forum-genoten?

Nou, latur meer, moet nu eerst weer aan de bikkel. Xylometazoline neusdruppels analyseren...

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Fri Nov 16 09:14:54 MST 2001
Blij dat jij zo over mijn frustratie denkt Hengst.
Zoals ik al zei sh*t, dus dan maar naar Pruim.
Dat wordt dus zoeken, een klusje voor iemand met veel tijd misschien? Alle CJV-FOVDWN opzoeken en noteren. Tis dat ik er te weinig tijd voor heb (Wie niet eigenlijk) Maar anders had ik het misschien nog wel gedaan.
Ja hoor, ben ik met je eens Hengst, tis een beste, maar of je hem nou knul moet noemen?

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: SpyroDate: Fri Nov 16 10:53:57 MST 2001
Go, ik zag dat ik deze week nog niet had gereageerd dus bij deze. Ik hoop dat alles goed is met jullie vast wel anders had ik het wel gehoord. Ik heb het erg druk gehad deze week omdat ik de hele tijd bezig ben geweest met ons winkelproject. Wat is dat??? Nou als je er belang bij hebt moet je dat dan maar ff melden dan geef ik dat aan bij het volgend forum. Ik heb jullie stukjes niet gelezen want daar heb ik gewoon deze keer te weinig tijd voor volgende keer beter.

Ik zie jullie vanvond toch wel op cjv. Mazzels Spyro
View IPDelete Message

From: Hengst (1/2)Date: Sat Nov 17 10:55:08 MST 2001
On and on goes the typing on my keyboard...

Mensen die zichzelf zien als inspiratiebron, die heb je nu eenmaal. Maar nee Bean, daar bedoelde ik jou niet mee, maar eerder Moons die dat vorige week zei: hijzelf en jullie erbij, voor mijn inspiratie. Hij voelde al aan dat die opmerking op het randje was, en terecht.

Kijk es Bean, als we willen kunnen we zó weer 27 pagina's in een week tikken. Als we alledrie vakantie zouden hebben, alledrie zin om ons het leplazarus te tikken, en dan ook nog alledrie op elkaar gingen reageren zodra een ander er iets had neergezet, dan is het denk ik wel mogelijk om het dubbele te halen. Alleen al omdat je reageert zoals je zelf gisteravond al zei: als je antwoordt weet je bijna altijd wel iets van jezelf aan te halen wat ermee te maken heeft. Wij zijn alledrie wel in staat om ergens een punt aan te lullen waar helemaal geen punt aan hoort te zitten. Jammer dat het zoveel tijd vreet... Toon Hermans heeft het wel eens gepresteerd om een kwartier over een gehaktbal te kletsen. Zoiets doen wij dus met álles wat we lezen...

Rekensommetjes op het forum, altijd weer aardig om het 'nut' van de wiskunde te zien. Is het niet het berekenen van het aantal G's van de botsing van Burti, dan is het wel weer de weerstand van slootwater m.b.t. kortsluiting, de oud-papier waarde van één Sinterklaasgedichtje of de totale kosten van een reis naar Spanje. Spyro boft maar, hij krijgt het hele verhaal in de schoot geworpen. 't Is alleen wel te hopen dattie het dan leest. We hebben ons deze week allemaal (en Bean voorop) uitgesloofd om op hem te reageren, en dan zie je dattie er niks van gelezen heeft...

Over het melen. Tja, ik heb nu eenmaal prakticum, wat inhoudt dat ik een aantal meeltjes heb staan die ik nodig moet beantwoorden. Wat niet wegneemt dat de laatste toch echt van mij was volgens mij hoor Bean. Alleen is mijn statement niet zozeer van 'Er staat toch niks persoonlijks in wat ik niet wil dat anderen weten'. Kijk, naar sommige mensen stuur ik meeltjes die echt niet bedoeld zijn voor ogen van andere kennissen of vrienden van me (zoals sommige teksten absoluut niet geschikt zijn voor dit forum), maar dat betekent nog niet dat er staatsgevaarlijke zaken in staan. Dus als er één of andere ambtenaar zit mee te lezen maakt me dat niks uit. Onlangs nog een discussie over met m'n moeder, die nogal meer gehecht is aan d'r privacy dan ik, het maakt mij niet zoveel uit als ik in tal van registers sta genoteerd, maar m'n moeder heeft het daar niet zo op. Ik zei daarom dat privacy alleen van belang is in een dictatuur of één of andere vorm van politiestaat, maar dat de toegevoegde waarde in onze maatschappij niet zo heel groot is. En dat haar ideeën daarover nog een erfenis uit de oorlog waren. Dat zag ik uiteraard helemaal verkeerd, want je wist maar nooit hoe het in dit land zou kunnen gaan veranderen. Waarop ik reageerde dat ik de komende 50 jaar hier geen grote verschuivingen van politiek systeem voorzag. Maar ja, wie ben ik?

Over de nummers van The Miracle van Queen, ik had niet verwacht dat jij Scandal zo goed zou vinden. Zelf vond ik 'm ook mooi, net als Was it all worth it, maar Scandal heeft volgens mij nogal wat synthesizer trucjes erdoor zitten, i.t.t. tot Was it all worth it en overigens ook het meeste uit de Queen collectie. Hang on in there is overigens ook best goed.

Het gewicht van papier hebben we gisteravond al besproken. Grofweg kunnen we dus een aantal aanpassingen maken: minimaal 10 cent de kilo, en voor het uitgeprinte gedichtje 80 grams papier, en geschreven 60 grams. Gevolg voor de opbrengst: een uitgeprint gedichtje van A4 formaat levert dan 0,050 cent op, en een geschreven gedichtje van A4 formaat 0,037 cent. Dus flink uitsloven dit jaar!!! Nou ja, behalve Moons natuurlijk, een gedichtje van hem weegt namelijk maar liefst 6,237 kg, en daardoor levert dit het indrukwekkende bedrag van 62,4 cent op (Fl 0,62).

Nou guys, have fun in Marum of Zevenhuizen, of waar de edele automobiel jullie ook voert. Over het rijden: ik weet heel zeker dat ik 4 weken geleden gereden heb. Waarom leg ik nog wel es uit, maar het klopt zeker. Het weekend erna waren de Beanstra's weg, daarna ik, en vorig weekend weer de Beanstra's (Nieuwegein). Vrij vertaald: Bean heeft nog steeds een extra ritje te goed, dus volgende week ik rijden als ik de voiture meekrijg?
View IPDelete Message

From: Hengst (2/2)Date: Sat Nov 17 10:56:03 MST 2001
Zoals Moons al zei: eindelijk weer es wat om op te reageren. Tja Moons: de afgelopen week hebben we een paar keer gefrustreerd zitten MSN-en wanneer er nu eindelijk es iemand reageerde. Maar elke iemand had het dus wrsch. te druk.

Strohrum tijdens het melken? Kan maar zo, ik heb er geen flauw idee van wat er allemaal in de duistere krochten van de gemiddelde stal gaande is. Het verhaal gaat dat er in de gemiddelde hooiberg meer gebeurt dan de buitenwereld merkt, maar aangezien ik niet zo'n frequent bezoeker ben van boerenbedrijven ben ik in dit opzicht neutraal.

Over CJV-FOVDWN: ik weet wel dat ik me scheel heb getikt om nominaties te krijgen, en als ik die niet kreeg nomineerde ik mezelf wel. Dus er moeten genoeg CJV-FOVDWN te vinden zijn.

Over het iemand 'een beste knul' noemen... is op zich wel een beetje in de stijl van het CJV-onderwerp van gisteravond, toch? <GRIN> Ach, dat gezeur over al dan niet sociaal gewenste aanspreekvormen, ik vind dat eigenlijk wel best allemaal, maak me er in elk geval niet druk om.

Nou daar komt 'ie dus: toe Spyro, vertel álles over je winkelproject!!! Wat is het? Wat doe je ermee? Waarom doe je het? Waar doe je het? Hoe doe je het? Afijn, alles dus.

Nou, dan heb ik verder nog een prijsvraagje: de eerste die me kan vertellen hoe ik in vredesnaam zonder te praten het woord 'Friends' moet uitbeelden, als zelfs het knuffelen van een barkruk niet meer helpt, die krijgt van mij een pilsje op de volgende CJV-avond. En oh, wat vonden de dames het cute. En die Didi met al d'r ideeën om het uit te beelden, stelletje krengen... <GRIN>

Okay lui, tot zover maar weer.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Sat Nov 17 12:01:16 MST 2001
OK daar gaan we dus maar weer eens, 27 pagina`s? Moet lukken, als iedereen tijd heeft.
Vanavond dus nog ff naar pruim, moet ook wel weer leuk wezen voor de afwisseling.
De Boerderij is alweer besproken, het wordt de Grote onbekende.
Trouwens dit wordt een kort stukkie i.v.m. Kopspijkers.
Haha, inderdaad Hengst maar was jij niet de knul??
Friends leg ik een volgende keer uit ik moet opschieten

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Sat Nov 17 12:34:42 MST 2001
Es ff kijken. Waar staat het laatste berichtje wat ik heb geschreven.... Ah daar. Dus eerst reageren op Moons (tenminste als ie iets interessants te vertellen heeft).

Zo horen was Moons weer blij om iets te lezen waarop ie eindelijk kon reageren. Geen dank :)
Ik wist niet dat je een boom ook als printerpapier kan gebruiken. Hoe kom je anders op 100 kg/m2?
In Pruim treed een bandje op (ik ben de naam alweer vergeten) die redelijke muziek speelt. Ik kreeg in ieder geval van Moons een internetadresje waar ook hun repertoire op stond. En ik moet zeggen, daar stonden een paar leuke nummers tussen. Dus het wordt vanavond Pruim.

Als Henk stro-rum dronk tijdens het melken, dan doet hij dat nu niet meer. Hij melkt tenminste niet (dagelijks) meer. Nieuwe baan weet je nog? Bij NedTrain. Maar misschien had z'n lever in zijn 'melkperiode' al een aardige conditie opgebouwd?

En dan Hengst:
Nee we zijn niet met de trein naar Groningen gegaan. Gewoon met Henk's auto. Hij heeft de laatste 2 a 3 pilsjes overgeslagen en een paar fris gedronken. En we vertrokken 'pas' tegen 4 uur, dus het meeste alcohol was al door zijn lever verwerkt.

Dat de barvrouw in kwestie een niet al te grote voorgevel heeft vind ik niet verschrikkelijk erg. Liever een mooi koppie en wat kleinere (.) (.) dan lelijk en grote {o} {o}. En ook de vorm en stevigheid vind ik belangerijker dan grootte... ik treed nu wel heel erg in details niet? En jij steekt misschien niet je middelvinger op tegen een bestuurder met groot licht als je drank op hebt, maar je wil wel ruzie met een iets te enhousiaste danser in Marum. Gelukkig kon ik je er nog van weerhouden :)

Over jouw een na laatste alinea hebben we het al gehad op de CJV avond laatst toch?

Moons:
Als ik naar die map kijk waar het hele forum tot nu toe in staat word ik al moedeloos. Ik ga de nominaties in ieder geval niet opzoeken...
Gelukkig denkt Moons wel dat ik de beste ben (of was het nou een beste... ;-) )

Spyro:
Zoals de Grolsch reclame ooit luidde: Tijd heb je niet, tijd maak je. Dus ook tijd maken voor het CJV-F... En natuurlijk moet je het hele hoe,wat,waar en waarom van jouw winkelproject vertellen op het forum.

Hengst:
We mogen er trots(?) op zijn dat wij de gave(?) hebben ergens een een punt aan te l*llen waar geen punt aan hoort te zitten :)

Ja, jammer dat je je zo uitslooft (opzoeken en berekenen) en dat het niet (duidelijk) gelezen wordt door degene waarvoor het bedoelt is...

Inderdaad. Ik heb ook zoiets van mijn email mag iedereen lezen, behalve door iedereen die mij persoonlijk kent of die ik ken.

Scandal. Ik wist dat ik 'm mooi vond maar het was alweer een hele tijd geleden dat ik 'm gehoord had. Dus ik heb 'm ff opgegraven in mijn mp3 archief en ben 'm momenteel aan het beluisteren. Blijft mooi.

Doe mij maar geen gedichtje Moons. Liever een kadootje dat 62 cent meer waard is.

Over het Marum rijden. Ik weet in ieder geval dat ik heb gereden de laatste keer dat ik in Marum was. Henk's ex viel het nog op dat ik elke keer moest rijden. De keren daarvoor zijn iets vager, dus het zou best kunnen dat jij ook nog es gereden hebt. O wacht. Toen jij op familieweekend was heb ik natuurlijk gereden. Moeten we voor de zekerheid een logboek aan gaan leggen?

De hooiberg??? Shit waarom heb ik daar nooit wat vaker gekeken? ;)
En een CJV-FOVDWN moet je ook niet proberen te krijgen Hengst. Die moet als vanzelf uit je vingers komen rollen...

Dan het grote "Hoe Beeld Ik In Vredesnaam De Serie Friends Uit Bij Het Spel Hints Zonder Te Praten Probleem (CJV-F-HBIIVDSFUBHSHZTPP?) Das een probleem waar ik ff over na moet denken. Heb ik nu geen tijd voor omdat ik Kopspijkers nog wil zien.

Greetz, Bean

ps. Hengst. Ik ben weeer vergeten om te controleren of er genoeg spullen waren voor de fruitmanden! Dat zou ik dus gisteravond doen...
View IPDelete Message

Terug