From: MoonshinerDate: Sun Nov 18 08:51:41 MST 2001
Het eerste CJV-FR van Moons in Week 47: Hints

Eerst het stukkie van vorige week nog maar afmaken (is toen niet gelukt wegens tijdgebrek. Je kent het programma Kopspijkers wel??? Daardoor dus.)
Op een na beste, cause I AM the best (en dat kan er maar 1 zijn nietwaar?)
Over dat cadeautje, of gedicht. Ik doe dan wel een surprise met de kranten van 2 week erin verwerkt. OK?
Hier de oplossing voor het CJV-F-HBIIVDSFUBHSHZTPP:
Jullie weten wel hoe je een televisie serie moeten uitbeelden. Ook dat het een woord is van een lettergreep. Dan begint het lastigere gedeelte waar Hengst dus niet helemaal uitkwam. Probeer het eens met rennen, klinkt als, weet je wel? Lettertje ervoor, en dan kun je zoals Mr. Bean al zei aangeven welke letter het is via de "trap" of "ladder" methode. Nu hoef je dus geen Kruk te omhelzen en iedereen een handje geven.

Het was een goed onderwerp vorige week. Ook omdat er nog wel een aantal meningsverschillen waren en de meesten hadden er nog niet op die manier tegen aangekeken. Ik vond het heel verhelderend.

Een hint, of eigenlijk een tip.
Ga niet naar pruim om de drank. Reden: Er is geen fatsoenlijk bier, en wat er is is ook nogal prijzig. Verder minpunt er is niet eens RedBull, de grote Vetpot van de discotheken, hier kunnen ze de meeste winst opmaken. Al valt de winst die ze op de oranjeboom maken waarschijnlijk ook wel mee, je betaald daar voor een frisdrankglaasje met oranjeboom (dus geen bierglas, ik vermoed dat er nog geen anderhalve deciliter ingaat) fl. 3,25 Over idiote prijzen gesproken. Met de prijzen van woningen gaat het ook al een tijdje goed mis. Je kunt tegenwoordig niet meer als beginner op de arbeidsmarkt met goed fatsoen een koopwoning betalen. Wat zal de minimum prijs zijn? (En dan heb ik het niet over een recreatie woning) 4 ton?? Idioot gewoon.

Hint voor #46: Haal je broertje over om mee te gaan op CJV-K, dan hoef je zelf minder te betalen. Scheelt ons arme studenten ook weer <GRIN>

Dit was het voorlopig

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: HengstDate: Sun Nov 18 10:54:26 MST 2001
Hieronder het stukkie wat ik voor deze week in mind had, maar Moons was me voor. Doesn't matter, hier staat 'ie alsnog. 'k Reageer nog wel op 'de rest'.

Week 47 - 10 jaar.

In 1968 richtten de Britse studenten Tim Staffel, Brian May en Roger Taylor een bandje op genaamd 'Smile', en al na een jaar hebben ze een contract bij platenmaatschappij Mercury Records. Zoals bij dat type bandjes zo vaak gebeurt, schiet het met de publiciteit niet echt op. In 1970 introduceert Tim Staffel bij Brian en Roger zijn vriend Frederick Bulsara, die op dat moment speelt bij de band 'Wreckage'. Korte tijd later neemt Frederick de plaats in van Tim, en laat zich vervolgens Freddie Mercury noemen terwijl de band wordt omgedoopt in 'Queen'. In 1971 completeert bassist John Deacon Queen tot de band zoals we die uiteindelijk hebben leren kennen. Dat is:
- een van de meest succesvolle popgroepen ter wereld;
- miljoenen albums;
- miljoenen singles;
- tienduizenden mensen bij elk concert in elk werelddeel.

Wie kent er niet nummers van Queen zoals 'Bohemian Rhapsodie', 'Radio Gaga' of 'I want to break free' en wie heeft er nooit meegegalmd met 'We are the champions' of 'We will rock you'? En dan nog al die andere nummers die een stuk minder bekend zijn geworden, van nietszeggende prulliedjes tot bombastische rock en sterke teksten. Nog maar een paar jaar geleden werd het halve Queen-archief gecoverd door eigentijdse 'pop'-bandjes. Geen wonder, want hoeveel bands produceren in 20 jaar tijd gemiddeld 1 album per jaar?

20 jaar tijd, want in 1971 werd Queen opgericht, maar in 1991 was het plotseling afgelopen. Op 23 november laat Freddie Mercury via zijn manager de wereld weten dat hij lijdt aan AIDS, wat eindelijk de geruchten bevestigd die al sinds halverwege de jaren '80 de ronde doen, en achteraf in de videoclips eind jaren '80 ook wel te zien is (bv. in Breakthru). Een dag later, op 24 november overlijdt hij. En dat is aanstaande zaterdag precies 10 jaar geleden. Vandaar dit stukje.

Hieronder de tekst van mijn persoonlijke favoriet.

"Innuendo"

While the sun hangs in the sky and the desert has sand
While the waves crash in the sea and meet the land
While there's a wind and the stars and the rainbow
Till the mountains crumble into the plain
Oh yes we'll keep on tryin'
Tread that fine line
Oh we'll keep on tryin' yeah
Just passing our time
While we live according to race, colour or creed
While we rule by blind madness and pure greed
Our lives dictated by tradition, superstition, false religion
Through the eons, and on and on
Oh yes we'll keep on tryin'
We'll tread that fine line
Oh we'll keep on tryin'
Till the end of time
Till the end of time

Through the sorrow all through our splendour
Don't take offence at my innuendo

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself

Oooh, ooh -
If there's a God or any kind of justice under the sky
If there's a point, if there's a reason to live or die
If there's an answer to the questions we feel bound to ask
Show yourself - destroy our fears - release your mask
Oh yes we'll keep on trying
Hey tread that fine line
Yeah we'll keep on smiling yeah
And whatever will be - will be
We'll just keep on trying
We'll just keep on trying
Till the end of time
Till the end of time
Till the end of time

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: martenDate: Sun Nov 18 12:55:10 MST 2001
dus geen pruim weer, ik ben gezellig naar de stad geweest kroegen tocht gehouden was leuk alleen m'n kameraden mochten sally o'briens niet in geen achttien wat een kut deurbeleid zeg.
We hebben op mijn verzoek molly mallone aangedaan ongeloofelijk wat een goede tent is dat geweldig gewoon alle muziek soorten hoor je daar, en we hebben c'est la vie ook gehad beetje klein maar wel leuk en natuurlijk last but not least santana geen kloten aan alleen dat rally racen is zo verslavend als je dronken bent gewoon 15 piek erin gedonderd en nog niet uitgespeeld ik ga er binnenkort weer heen hoop dat jullie dan ook heen gaan kunnenw e we lekker lol maken en jeannette vond het zelfs leuk in de stad die wil er ook wel weer heen dat was het eerst groeten
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Mon Nov 19 05:35:24 MST 2001
Kopspijkers is inderdaad een legitieme reden om je CJV-FR niet af te maken.
Ik denk echter dat je met Hints niet maar zo van rennen op Friends komt. Hoe het anders wel moet weet ik ook niet... Het was gewoon een hele moeilijke, maar als je zo iemand als mij erbij hebt om te raden lukt het altijd (o nee, daar begin ik weer me m'n ego)

Inderdaad een goed onderwerp. Henk en ik hadden het er ook al wel es over gehad om dat als onderwerp voor CJV te gebruiken. Ook omdat het vrij actueel was in onze kerk, tenminste in de kerkeraad.

Het bier was inderdaad niet te zuipen in Pruim. Eerst dacht ik dat het door mijn net gepoetste tandjes kwam (perpermunt/tandpasta en bier smaakt niet samen), maar zelfs na meerdere biertjes ging het nog niet smaken. Gelukkig hebben ze in Marum fatsoenlijke flesjes Heineken. En als je er vanuit gaat dat je minstens twee frisdrank glaasjes met 1 flesje Heineken kunt vullen, is het Heineken nog goedkoper ook.

Volgens mij is het in de uitgaansgelegenheden niet bekend dat de inflatie is gedaalt. Daar blijven de prijzen onverminderd doorstijgen.

Er moeten dit jaar inderdaad zo veel mogelijk mensen mee op CJV-K. We betalen namelijk een vast bedrag voor de kampeerboerderij. Dus hoe meer mensen, des te lager de prijs per man/vrouw (en hoe meer lol natuurlijk)

Zo te horen heeft Hengst de hele geschiedenis van Queen even opgegraven. Is het alweer 10 jaar geleden? Een van de (voor mijn part d) beste popgroepen ooit. De schok was groot toen het bekend werd van Freddie Mercury. Misschien is vanaf toen de acceptatie van homo's begonnen.
Aleen moet je nu nog reageren op de CJV-FR's van vorige week...
En heb je mijn site ook al bezocht om te controleren of je toevallig nog meer namen kent van ex-klasgenoten van mij? (http://members.tripodnet.nl/AntonBoonstra/ik/eindexam.htm)

In Arnhem hadden ze ook deurbeleid alleen dan nog een slagje erger. Geen sportschoenen en 21 jaar of ouder waren de regels! Gewoon het type mensen wat ze willen trekken.

Voor zover ik weet gaan we a.s. zaterdag naar Marum. Is voor de meesten van ons alweer een tijdje geleden. Maar aan de positieve verhalen van de stad te horen gaan we daar binnenkort ook weer een keer heen.

Voor nu genoeg.

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Tue Nov 20 00:26:58 MST 2001
Dat is allemaal zo duidelijk gezegd daar heb ik gewoon niets op te CJV-FRR

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: SpyroDate: Tue Nov 20 13:29:37 MST 2001
Hey hoi

Dank je mr bean voor je mailtje ik vond hem erg goed mag ik wel zeggen. Vooral bij die help funktie. Ik heb het deze week heel erg druk en ben dus ook vaak sjagarijnig. Dit komt allemaal door dat domme wikelproject.

Ik zal eventjes uitleggen wat het precies inhoud: We moeten met z'n zessen een winkeltje beginnen wat 6 weken moet draaien. Hierbij komt een hoop te kijken zoals jullie wel weten want je meot o.a naar de kamer van koophander naar de bank, je moet met makelaars praten om aan een pandje te komen, je moet de hele opening van het pand verzorgen en ga zo maar door. Dus je kunt je wel voorstellen dat ik het te druk heb.

Ik vind het zelf dan ook helemaal niks meer maar kan nu moeilijk afzeggen nietwaar?

Ik las in dat mailtje van mr Bean dat we binnenkort naar de stad toe gaan dat lijkt mij heel gaaf. Als je me daar effetjes van op de hoogte wilt houden heel graag.

Groeten Spyro
View IPDelete Message

From: martenDate: Wed Nov 21 02:56:08 MST 2001
he hoest daar in het hoge noorden? het is hier very boring heb geen zin in nederlands dus dan verzin je de smoes ik moet voor een verslg aan het werk en wat doe je je gaat lekker internetten.
En is er nog iemand die plannen heeft om zaterdag naar marum te gaan als deze er zijn en ik kan mee rijden zou ik graag worden ingelicht.
Ach ja zoals gemeld het was gezellig in de stad enj hoop binnenkort dus ook een keer met jullie de stad in te gaan zo dit was eers6t wel genoeg ik snap er ook niets van hoe jullie zulkse lappen tekst kunnen typen werkelijk ongeloofelijk groetn
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Wed Nov 21 11:04:26 MST 2001
OK daar gaan we weer. Zoals jullie misschien wel weten loop ik op het ogenblik stage. En ik kan jullie vertellen dat je dan krapper in je tijd zit dan als je naar college gaat. Dus heb ik als gevolg daarvan wat minder tijd om te reply-en en dus zullen mijn CJV-FRR wat korter worden.

Aha dus dat houd dat winkelproject in, best wel intensief. Maar ook wel een uitdaging lijkt mij.

Dus binnenkort weer naar de stad? Maar eerst naar de X-weg. Lijkt me prima ID. Ik ben wel van de party.
Dit was het dan wel weer.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: HengstDate: Wed Nov 21 13:30:09 MST 2001
Nog reageren op vorige week? Helemaal niet, bij m'n laatste reply van vorige week was ik helemaal bij, dus die vlieger gaat niet op Bean.

Verder hou ik het deze week kort, want ik zit in de examens. Na 5 weken prakticum hebben we deze week dan toch 2 examens, voorraadbereiding en analyse, van die grappen die 200 piek per student kosten, je kent dat wel. Vandaag voorraad gehad, en gehaald gelukkig. 6,5 op theorie en 7 op praktisch werk. Morgen dus voor de analyse aan de slag, en aansluitend met z'n allen in de stad uit eten. En wellicht daarna nog ff naar de 3 Gezusters waar n van m'n mede-examengangers achter de tap staat, kunnen we ons ff helemaal klem zuipen... Vervolgens vrijdag nog ff heen voor wat opruimen en de uitslag van morgen. Dat betekent dus vrij weekend, en dan maar weer ff los. Al heb ik vorige week al gezegd dat ik volgens mij nog een keertje achterliep met rijden, en dus nu alweer moet. Nou ja, als ik de auto mee kan krijgen rij ik ons dus zaterdagavond wel ff naar Marum. Heb nu al zin in het eind van de week: na morgen is de ellende weer even voorbij. FEESTH...

Afijn, nog ff druk dus, en daarom hou ik het deze week hierbij. Binnenkort meer over wat er allemaal hier besproken is.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Thu Nov 22 03:08:22 MST 2001
Hee Spyro,
Leuk dat het 'Windows 2000 Grunniger editie'-mailtje zo beviel. Zo te horen heb je het druk genoeg met je winkelproject.
Ik heb trouwens geen mailtje gestuurd over dat we binnenkort naar de stad gaan. Je zal waarschijnlijk mijn Forum Reply bedoelen. Daar staat trouwens in dat we eerst maar es weer naar Marum moeten gaan. Of je mee mag moet je maar aan Hengst vragen. Die rijdt als het goed is a.s. zaterdag.

Spyro druk, Mulder aan 't verslagen typen, Moons op stage en Hengst in de examenperiode. Iedereen is weer druk bezig zo te horen. Maar binnenkort ga ik hoop ik ook op 'stage' om af te studeren. Alleen eerst nog een geschikt bedrijf vinden...

Je moet toch echt nog ff reageren op vorige week Hengst. Je was niet de laatste met je CJV-FR's die week. Moons en ik hebben toen nog gereageerd, waar jij nog nix op hebt gereageerd. Geeft nix als het wat later wordt (vanwege de examens bijv.), als de reply's maar komen! O.a. de langste afkorting van het CJV-VB is daar tot stand gekomen...

Een van de beste redenen om te feesten. Als de examens voorbij zijn. Vandaar dat er ook altijd eindexamenfeesten worden gehouden.
Ik zou zeggen dat ik je wel wou trakteren op een extra pilsje in Marum, maar ja. Jij moet rijden... :)

En waarschijnlijk heeft iedereen het al wel gezien, maar wat vinden jullie ervan?!? De nieuwe kleuren op de CJVP. Ik kreeg een reactieformuliertje van iemand binnen waarin werd gevraagd of ik de pagina niet wat meer kleur kon geven. Zoals jullie vast wel weten neem ik opbouwende kritiek altijd serieus (vooral als ik het er ook mee eens ben :) ) dus ben ik gelijk een paar uren aan de slag gegaan. t Voil (?) Ik maak 'm niet ng weer een andere kleur, dus het is dit of weer het grijs/blauw wat ie was.
En nou maar hopen dat het ook meer bezoekers opleverd...

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: SpyroDate: Thu Nov 22 12:36:31 MST 2001
Hey hoi

Mr Bean hardstikke goed het ziet er goed uit stukken beter als dat blauw met grijs. Deze kleuren zijn wat warmer en nodigt misschien meer uit?

Eventjes een request aan Hengst. Hoeveel plek heb je eigenlijks in jullie auto want ik heb gezien dat er veel mensen mee willen duuusss.
Als je plek over hebt dan ben ik je man!

Moonshiner gaat het een beetje goed op stage? Ja nu kun je niet meer van die lange lappen teksten typen he ( hi Hi )

Die kaart die jullie allemaal hebben ontvangen zegt verder niets hoor want die moest ik eventjes sturen aan 10 of meer personen wou mijn wens uitkomen Dus jullie waren dit keer o.a de klos. Vinden jullie toch niet erg he???????????

Groeten Spyro
View IPDelete Message

From: HengstDate: Fri Nov 23 05:25:12 MST 2001
test test test

Oh ja, en ik leef nog... heb onderdeel analyse niet gehaald, dus een reden om nog harder te gaan zuipen dan gisteravond.

Jammer dat ik moet rijden... maar ja, morele verplichting bla bla bla... <GRIN>

Gr. Hengst.

P.S. Nou Moons, hij doet het dus.
View IPDelete Message

From: HengstDate: Fri Nov 23 05:27:35 MST 2001
Over de kleur: die doet enerzijds wat warmer aan, anderzijds geeft hij wat onsmakelijke associaties. Nou ja, kastanjebruin en beige zijn verder best wel verantwoorde kleuren, dus laat maar lekker zitten.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Fri Nov 23 05:50:52 MST 2001
Nu ik toch moet wachten totdat de update is gedownload kan ik wel ff een stukje tikken. Het is nou al een half uurtje bezig en maar amper op de helft. Dus heb ik nu wel ff tijd. Het is overigens ook tijd voor mijn pauze, met soep, tosties en koffie (helemaal gratisz.) Dus daar gaan we dan.

De CJV-Page ziet er warm uit. Misschien iets te warm voor de tijd van het jaar? Maar OK. De kleuren kwamen me wel ergbekend voor. Misschien had ik de geel toch nog iets donkerder op mijn Virginie Ledoyen site maar veel scheelt t niet. Maar het ziet er goed uit. Overigens is het wel jammer dat je de kleuren van het forum er niet bij aan kon passen, dan was het helemaal ideaal geweest.

Nu ff reageren op jullie stukkies.
Hengst: Mr. Bean heeft wel gelijk met het feit dat jij niet de laatste was. Er staan nog twee stukken achter dus ga je gang.
Inderdaad feesten nadat je examen hebt gehad, dat is een hele goede gewoonte.
Zullen we maar een busje huren of is een taxi toch goedkoper als we naar marum gaan. Eerst ff indrinken dan hou je ook weer wat meer geld over en dan kan een taxi waarschijnlijk ook wel uit. Kan Hengst meedrinken en hoeft ie ook niet om de auto te vragen.

Mijn stage, bevalt me prima. Eten bij de hand(en niet te vergeten de soep, koffie en thee) En drie PC`s tot m`n beschikking. Toegang tot de server (scheelt ook al weer. Niemand die mij restricties oplegt <GRIN>) En een beetje programma`s uitproberen. Leuke mensen om me heen, dat scheelt ook altijd alweer. Ondertussen ff bezig met het verslag tikken. Ik heb daar tijd genoeg voor dus dat komt wel goed.
Dit was het dan wel weer.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: HalblangharDate: Fri Nov 23 12:58:45 MST 2001
Hoi allemoal

(Quote weervrouw van TV-Noord, Blij dat ze weg is trouwens. Hadden we echt geen betere vrouwen die wel een weerproatie (Drents. red.) willen houden)

Vanavond geen kopspijkers op t. v. en de programmas van Nederland 2 werden helaas vervangen door schaatsen, Dus heb ik tijd om zeven pasginas forum door te lezen en nog iets te schrijven.

Dus morgen is Freddie Mercury 10 jaar van de aarde verdwenen? Helaas. Anders was de MP3 cd nog voller en dus nog mooier geworden he Hengst. We moeten ook nog maar es aan de resterende albums zien te komen.

Helaas was ik niet op CJV afgelopen vrijdag. Ik zat op school, naar andere mooie muziek te luisteren. Heb wel erg genoten overigens.

Dus de uitgaansagenda zit al weer vol voor de komende tijd? Ik zou ook wel een keertje naar de stad willen gaan, maar dan moet ik de zondag morgen daarop niet hoeven te spelen en een geldige ID-kaart hebben, en daar staat tegenwoordig een wachttijd op. Dus dat wordt het dit jaar niet meer. Bovendien heb ik liever niet dat mijn fiets gejat wordt. Is de nachtstalling bij de bieb om die tijd niet meer open?

Dus hoe meer mensen, hoe goedkoper het kamp. Waas dat de reden voor het minder betalen. Ik dacht even de we hier ook gezinskorting hadden net als bij club en dat jij dat opstreek Moons. Ik zal een gaatje in mijn orgelrooster vrijhouden voor kamp en bowlen (zet dat ook maar vast Moons) en ook nog even informeren naar de proefwerken van de clubleden op het AC.

De nieuwe kleuren heb ik nog niet gezien. Ik heb namelijk op een computerbeurs een Web Racer gewonnen, een touchpad en allerlei extra knoppen en onder de voorkeuze URLs heb ik het forum gezien. Vandaar.

Dus Hengst en Bean zitten ook in een examenjaar net als ik? Toevallig. Goed dat was het weer. Ik ga me nu maar opgeven voor een vervolgstudie. Dan gaat Jaspers studiefinanciering ook weer omhaag, met vier studerende kinderen i. p. v. een.

Mzzl
Halblanghar
View IPDelete Message

From: HengstDate: Sat Nov 24 07:38:32 MST 2001
Okay, hier komt 'ie Moons:

Het nummer 'White Knuckles' is van Gary Moore, en komt o.m. van zijn album Rockin' Every Night - Live In Japan uit 1986.

Verder over Marum. Omdat blijkbaar niet iedereen even goed in de slappe was zit (handig zo'n bijbaantje) is het taxi-terug plan afgeketst, zodat het dus toch nog Hengst is die moet rijden. Of zoals Mr. Bean het onlangs tegen Annemiek uitdrukte: Harry mocht rijden. Duh... En probleempje, ik wil niet meer dan 4 man bij me in de auto hebben. Anders wordt het meer proppen dan met goed fatsoen wil. Dat wordt dan dus Bean, Tosti en Moons. Verder hebben zowel Mulder als Spyro zich gemeld als gegadigden, maar helaas voor jou Spyro was Mulder de eerste. Dus Mulder, als je dit leest, reageer ff, dan weet Spyro ook waar hij aan toe is.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: martenDate: Sat Nov 24 09:23:12 MST 2001
helemaal geen pech voor spyro hij mag van mij mee ik heb weer een drukke nacht voor de boeg jeannette komt n.l bij me mijn moeder is komende week jarig en dat wou ze morgen vieren komt me wel goed uit want dan ga ik niet uit en vorige week stad was duur genoeg snap er n.l niets van waar die 150 piek gebleven is ja ik had nog 25 over of zo maar was me duur genoeg naar marum kan ik van dat bedrag makelijk twee keer uit als het geen drie keer is maar succes vanavond ik hoor en lees wel weer eens hoe het er was mazzels
View IPDelete Message

From: Vato LocoDate: Sat Nov 24 09:40:53 MST 2001
he hoi iedereen

Jullie wisten vast al wel dat 4 uur achtewr elkaar zaalvoetballen niet goed voor je is, ik nu dus ook. Ik ben voor de eerste keer blij dat ik niet op stap ga( beetje moeilijk met al die blaren) Ik dacht deze week een lichtpuntje te zien omdat de sms terreur eindelijk was opgehouden, ik hoopte dat ze wel begreep waarom ik geen sms'en terugstuurde. Maar van mijn kameraad hoorde ik dat haar sms tegoed op was!! en zowaar vanmorgen was 't weer raak, echt balen dat ik niet haar vriendin heb versierd, die zag er toch een stukkie beter uit.

mzzls #46
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Sat Nov 24 11:58:21 MST 2001
OK dat klopt Hengst. Ik heb t ook gevonden. Overigens staat het ook op de CD
OK dat wordt dus Spry. Helaas kunnen we niet indrinken bij the beans wegens een etentje dat uit kan lopen. Ze kunnen worden afgehaald om 11.30. bel maar over wat je van plan bent Hengst.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: SpyroDate: Sat Nov 24 14:34:29 MST 2001
hey hoi

Jammer dat ik een beetje laat er achter kwam dat ik dus wel mee kon naar marum maar dat geeft ook niet. Volgende keer beter. Ik had al aan hengst gevraagd waar ze eventueel heen zouden gaan volgende week maar dat wist hij eigenlijk ook nog niet. ik zal het hier op het forum effe volgen en dan ben ik in ieder geval de eerste die zal reageren hoop ik als ik het niet te druk zal hebben deze week.

Want ik ga maandag namelijk naar het des betreffende pand waar we in gaan zitten met het winkelproject. Het pand staat in de nieuwe ebbingestraat 31 dus kom effe langs als jullie tijd hebben. moeten jullie van te voren wel eventjes zeggen wanneer jullie komen want ik ben niet altijd aanwezig.

Voor degene die nog geen vriendin hebben oe staat het met de liefde of mag ik dat niet vragen. Bij mij is het een laag pitje op het moment :-(

maar dat boeit niet komt nog wel altijd positief blijven he.
Nou dit is ook weer een lang stukje van mij draag ik ook weer mijn steentje bij. Groeten spyro
View IPDelete Message

Terug