From: MoonshinerDate: Sun Nov 25 08:20:36 MST 2001
Week 48: Stad???

Stad the place to be, als er ergens anders niets te doen is. Maar deze keer viel het bier en andere ondergeschikte zaken wel mee in de X-weg waar we zaterdag zijn geweest. Leuke muziek, aardige dames. En goede drank, al had ik wel wat veel Red Bull op. Ik was vanmorgen weer vroeg wakker en dat kwam niet door de wekker.
Nog ff op t stukkie van Spyro reageren van vorige week. Ik ben er voor om volgende week maar weer naar de stad te gaan. Ik wil wel een krat bier of twee regelen om bij mij thuis in te drinken. (We gaan dan dus wel op de fiets. Kettingsloten niet vergeten(Om de fiets aan het rek vast te zetten))

Ik heb erg weinig tijd maar misschien kom ik op donderdag avond nog wel ff langs bij die winkel. Ik neem aan dat jullie dan wel open zijn op koopavond.

Tja, een vriendin, ben ik nog niet tegengekomen. Ik ben ook niet echt zoekende moet ik dan ook wel weer bekennen. Meestal kosten ze een hoop geld en je weet, ik ben maar een arme student :-)

Verder heb ik niet veel te melden. O ja, Spyro als je me een meeltje stuurt en je noemt daar een site in, wil je dan wel een URL vermelden? Of in elk geval een titel. Dan weet ik ook over welke site je het hebt.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: martenDate: Mon Nov 26 07:18:57 MST 2001
Even te beginnen met een vraag aan bean heeft henk komend weekend vrij? zoja graag een reactie weet niet of henk zin heeft in een aoc terra feest van aankmomende vrijdag maar als hij heen wil moet er een kaartje voor hem geregeld worden.
ik had dsus al gereageerd maar dat is weer verwijderd bedankt daarvoor kan ik dus weer overnieuw gaan typen.
zo ik zit dus weer op school de smoes te verkondigen dat ik aan hnet verslagmoet werken maar zit dus lekker te internetten.
ik heb iedereen geloof ik ook een mailtje gestuurd met mooie natuurfoto's van een van nederlands mooiste vrouwen ze staat niet voor jan lul in de playboy van deze maand FROUKJE DE BOTH.
jesus wat ziet dat wijf er lekker uit maar als ik hjaar vwas zou ik toch eens aan siliconen gaan denken wordt ze een stuk mooier van.
tot zover ik typ in de loop van deze week wel weer wat mazzel
View IPDelete Message

From: SpyroDate: Mon Nov 26 11:49:48 MST 2001
He moonshiner,

Beter ja dat het zaterdag zo leuk was in de kruisweg.
Ik ben helemaal voor om zaterdag naar de stadt te gaan en dan vind ik het helemaal geen probleem om op de fiets te gaan.

Eventjes over dat stukje van die site. Als je op jou naam klikt bij leden staat er een site waarmee je naar een site kunt met allemaal mooie vrouwen die moet jou toch wel bekend voorkomen of niet.

Dankje marten voor je mailtje over fraukje both ik zal hem later deze week nog eventjes bekijken hoor.

ik ben bang dat de winkel pas volgende week open gaat. De preciese datum krijg je nog van me te horen ik vermeld dit wel hierop het forum.

Groeten Spyro
View IPDelete Message

From: Mr.Bean (deel I van II)Date: Mon Nov 26 12:34:40 MST 2001
Een tijd geleden, dus veel om op te reageren.

Spyro, 22 november:
Blij dat het er (volgens jou) er beter uit ziet. Klopt wel dat deze kleuren wat warmer zijn. Een beetje de herfstkleuren. Moons had het er al over om voor elk seizoen een andere kleur te gebruiken. Dat wordt me ook wel weer een beetje veel werk (niet alleen alle html-code veranderen, maar ook bijv. nieuwe logo's maken enz.), maar opzich wel een leuk idee. Alleen zou ik nioet weten welke kleuren er bij de winter horen. Wit, zwart en lichtblauw misschien?

Hengst, 23 november:
Hengst leeft nog, gelukkig... Anders moet ik het kampverslag van 2002 nog zelf schrijven ook ;-)
Je had zo te horen niet erg zin in rijden, maar afgelopen zaterdag zei je aan het begin van de avond al: "Dit zou, zelfs zonder drank op, wel eens een leuke avond kunnen worden." Alleen heb ik niet gehoord of het dat uiteindelijk ook is geworden. Het soort muziek wat de coverband speelde was in ieder geval goed. Alleen maar rock! Het minpuntje van deze band was wel dat ze veel nummers gigantisch hadden ingekort. En de het geluid van de verschillende instrumenten en zang was niet helemaal in verhouding. Zang en vooral gitaar waren veel te zacht en drumstel veel te hard, terwijl je juist bij rocknummers de electrische gitaar goed moet kunnen horen.
En wat doet het eigenlijks? Deed het CJV-F het volgens Moons niet meer? Hopenlijk een tijdelijk dipje... Gelukkig is het meeste gearchiveerd.
Zo te horen doet het donkere rood een beetje aan onsmakelijke dingen denken, want het is rood volgens de hexadecimale-code. (RGB -> 710000)

Moons, 23 november:
Wat voor update moet jij downloaden? Het forum past er nu misschien iets minder bij qua kleurstelling, maar de TopStat-teller past er nu perfect bij. Of moet ik het forum in een apart, nieuw venster laten openen? Dan staat het niet direct naast dat kastanje-bruin.
Ik heb Hengst nog steeds niet zien reageren op die laatste twee stukjes (nu al van twee weken geleden).
Zo te horen een leuke stage, maar wat doe je daar nu (naast natuurlijk verslagen typen)? Alleen maar wat programma's uitproberen?

Halblanghar, 23 november:
Kijk! Weer eens een berichtje van onze Halblanghar. Zo te zien was je flink achter met forum lezen. Zeven pagina's? Daar heb je ook wel wat tijd voor nodig.
Queen heeft zo veel albums gemaakt. Die passen zelfs in mp3-formaat niet op 1 CD. Daar heb je een DVD-brander (ongeveer ruimte voor 80 albums) voor nodig.
Je was afgelopen vrijdag niet de enige die aanwezig was. Ik had net mijn foto-toestel meegenomen om een nieuwe groepsfoto te nemen. Deze keer met alle leden d'r op. Maar dat ging dus niet door...
Ik heb je al ingeschreven op de intekenlijst van bowlen en kamp. Moons studiefinanciering gaat dan omhaag? Is dat nu omhoog of omlaag? Vast omhoog...

Spyro, 24 november:
Ik weet ook nog niet waar we volgende week heen gaan, maar Henk had het erover dat ie a.s. vrijdag vrij is en stelde daarom voor dat we a.s. donderdag naar de stad gaan. Misschien zei hij het ook wel omdat ie deze keer moet rijden... :-)
Ik weet niet of de liefde bij mij 'op een laag pitje' staat, maar ik heb momenteel geen vriendin als je dat bedoelt. Moet je geen probleem van maken, doe ik ook niet Je kunt beter vrijgezel zijn, dan een vriendin hebben die niet echt leuk is. Trust me, ik heb hier ervaring mee :-) Mijn zus zei ooit dat ze altijd opzoek was naar een vriend en juist toen ze er niet meer op zoek naar was kwam ze een leuk iemand tegen. Oftewel niet te hard op zoek gaan...
View IPDelete Message

From: Mr.Bean (deel II van II)Date: Mon Nov 26 12:38:05 MST 2001
Moons, 25 november:
Zie bovenstaand stukje over de stad. Van mij mogen we a.s. donderdag alleen weet ik niet of jij dan ook kunt (stage?). En anders gewoon zaterdag.
De X-weg was inderdaad best leuk (alleen jammer dat ik geen oordopjes in had...) zoals je ook al hier ergens boven kon lezen. Ik heb je inderdaad heel wat wodka-redbulls naar binnen zien 'slaan'. Ik heb er een paar gewone RedBulls gehad en had ook helemaal geen probleem met opstaan de zondag daarna.
Als we naar de stad gaan, zet dan alsjeblieft geen twee kratten Heineken klaar. Die gaan dan toch weer leeg en dan kom ik weer veel te zat aan in Groningen. En dan herinner ik me weer net zo weinig van alle cafeetjes als vorige keer. Zo raak ik ook nooit bekend in Groningen :-) Oftwel , 1 krat is zat (leuk , dat rijmt :-)) Ik zal m'n cijferslot en kettingslot meenemen.
Een vriendin hoeft niet zoveel geld te kosten als je dat niet wilt. Vooral in het begin hoef je echt niet alles voor haar te betalen als je bijv. uitgaat. Kun je gelijk zien of ze alleen maar met je uitgaat om van je geld te profiteren. Dan zijn ze namelijk snel genoeg weer weg.

Marten, 26 november:
Henk heeft volgend weekend wel vrij. Hij werkt niet meer 's weekends. Hij heeft een andere baan. Ik heb hem jouw stukje laten lezen, maar heeft nog niet echt gezegd of ie mee wou of niet. Als je een duidelijk antwoord wilt moet je 'm denk ik maar bellen.
Inderdaad leuke foto's van Froukje. Alleen heb ik haar altijd al een beetje een iets te magere meid gevonden. Ze speelt namelijk ook altijd in Costa! En als je haar daar in bikini ziet kan ze echt wel een paar pondjes extra gebruiken. En dan vooral op de plek waar jij de siliconen wilt :-)

Ik zie net dat ik al aan bijna 131,5 uur aan muziek op de computer heb staan... En das inclusief het nieuwste album van The Corrs (Best Of) die ik vandaag heb gekocht. Leuke CD (would you be happier, radio (unplugged), irresistible, give me a reason, enz.). Moons wou 'm toch ook? Ik heb 'm tenminste al voor je gebrand.

En Hengst. Wat was dat nu voor mailtje? Je weet toch van mijn slechte korte termijn geheugen? "Oh dat had je rap gedaan..." ???

Genoeg voor vanavond.

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Tue Nov 27 06:03:39 MST 2001
OK naar de stad dus, wie gaat er nog meer mee?

Ja, die site is dan inderdaad van mij en een aantal van de sites waar naar wordt gelinkt heb ik ook zelf gemaakt. die van The Corrs, Jessica Simpson en van Virginie Ledoyen. Ik kijk ook regelmatig hoeveel mensen er op de site komen, ze komen bijna overal vandaan.
Ok, dan kijk ik volgende week wel ff. Als de winkel open is.

Bijna goed, bij winter horen Wit, zwart en ijzig blauw.

Ik heb me prima vermaakt in de X-weg en Hengst volgens mij ook wel, in elk geval wel voor een nuchter persoon :-)

Hij doet t nog: Ik kon er niet opkomen vanaf twee PC`s van het stagebedrijf. Het zal wel aan de instellingen van de server hebben gelegen want vanaf de derde PC kwam ik er wel op al duurde dat ff.
Die update was ook voor stage. Van een programma. Dat duurde nog al lang. t was dan ook een Gig ongeveer.
Nou perfect dat wil ik nu ook weer niet zeggen, er zijn nog wel een paar kleine tint verschillen.
Tja t duurt lang met Hengst. Ja dat doe ik inderdaad, programma`s proberen, tis dan ook maar een orientage stage.
Helaas, de studief. gaat omlaag, hij kan niet altijd omhoog gaan he.

Ik ga liever op zaterdag naar de stad. Vrijdag niet, want dan geeft Tosti een uitvoering en ik ben van plan om daar heen te gaan. Volgende maand kunnen we wel op donderdag.
OK ik hou het wel bij 1 krat, dan maar wat minder zat :-). Over die vriendinnen ben ik het met je eens Mr. Bean.
OK neem die CD zaterdag dan maar mee als we uitgaan.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: Hengst (1/4)Date: Tue Nov 27 16:22:34 MST 2001
Nou, ik heb weer heel wat te beantwoorden, tjonge jonge nog an toe... 'k Laat m'n week-stukkie maar ff achterwege, loop toch al dáágen achter.

Moons, 17 november.

Dus Moons ziet de 27 pagina's wel weer lukken? Ik eigenlijk ook wel, maar dan moeten er genoeg gegadigden zijn om mee te tikken. Anders heb ik na een weekje vakantie dan toch echt RSI... En hoezo Moons was ik die knul? Ik had het in dat stukkie in week 46 toch echt over Bean... Nou ja, dit zijn zulke ouwe koeien dat ze al eigenlijk niet meer interessant zijn.

Bean, 17 november.

Bean weer es over barvrouwen, tja... Ben het helemaal met je eens dat de voorgevel voor mij niet de hoofdzaak is. Een leuk/lief koppie is toch echt het eerste waar ik op val. De rest is pas van later belang hahaha, hoewel ze uiteraard niet al te ver moet afwijken van het zandlopertje. Het model 'peer' moet de schrik zijn van elke man...
Ruzie met iets te enthousiaste dansers in Marum, daar zeg je zo wat. Kijk, als iemand continu tegen me aan staat te stoten, is het gek dat ik me daaraan stoor? Achteraf gezien inderdaad maar gelukkig dat m'n 'halfbrotha' mij nog wel kan overtuigen dat ik toch maar geen ruzie moet gaan zoeken... <GRIN> Thanx.
Daar staat tegenover dat jij zelf wel heel erg tam bent hoor Bean. Toen die klojo onlangs steeds jou uitzocht om tegen de rug te stoten kroop jij zo'n beetje in je schulp. Misschien ook wel verstandig omdat 'ie nogal wat vrienden bij zich had, en ook makkelijk op te lossen door zó te gaan staan dat je hem aankeek, in plaats van met de rug naar hem toe te staan, maar toch: ik was d'r wel wat pissiger van geworden denk ik. En niet alleen als ik drank heb gehad, dat zou me op dit moment geen steek anders vergaan. (Ben nu nuchter.)

Alle nominaties opzoeken... kijk, nominaties vallen niet voor niks wel? Die moeten genoteerd worden, waarna de beste wordt gekozen. Helaas is dat nooit gebeurd, waardoor het inderdaad zoeken wordt. Ach, in de vakantie misschien es een leuk idee, tijd over...
Maar is Bean nu de beste (qua forum of wat dies meer zij)? Tsss... fraai is dat, en ik maar denken dat ik toch veruit de enige was die daarop aanspraak mocht maken. Dat gaat de verkeerde kant op, misschien moet ik me meer profileren hiero? <GRIN>

Zeker mag je trots zijn op de gave om ergens een punt aan te lullen waar geen punt aan hoort te zitten. Dat betekent namelijk dat je in discussies nog wel es in het voordeel bent, en zelfs kunt winnen als je ongelijk hebt. Dat ideetje van laatst (wie kwam daar mee?) moeten we maar es gaan invoeren op CJV. Dat van het 'verdelen in 2 kampen'.

Dus Bean wil een logboek aanleggen over het rijden? Lijkt me niet nodig, al mag er wel rekening mee worden gehouden als mensen es niet mee op stap gaan. Maar in principe hoeft het natuurlijk niet op de weegschaal, al is meestal de praktijk dat dat toch wel gebeurt... <GRIN>

Inderdaad moeten CJV-OVDWN je zó uit de vingers komen rollen. Waarom denk je dat ik me toen zo suf zat te tikken? <GRIN>

Nou, es kijken wat er gedaan is aan mijn prijsvraag. Het onderwerp van mijn prijsvraag heeft inmiddels een record gevestigd als langste afkorting in het CJV-VB, namelijk CJV-F-HBIIVDSFUBHSHZTPP.

Moons wil me met een 'klinkt als rennen' en een trappetje naar Friends hebben. Die is volgens mij toch vrij lastig hoor. In de eerste plaats moet ik gaan Moonrunnen (vrij naar het wereldberoemde Moonwalken van Michael Jackson) en dat lijkt al nergens op. Als men dan heeft bedacht dat het 'rennen' of 'rent' moet zijn is het nog altijd lastig om dat Nederlandse woord te koppelen aan het Engelse 'Friends'. Sorry Moons, maar zelfs bij een eventueel gebrek aan beter oplossingen valt deze af.
Bean... oh, ik dacht dat die een oplossing had, maar ook al niet dus. Mensen, kom op nou!!! Help Hengst de winter door met het CJV Forum Hoe beeld ik in vredesnaam de serie Friends uit bij het spel Hints zonder te praten probleem!!! (CJV-F-HHDWDMH-CJV-F-HBIIVDSFUBHSHZTPP!!!)
View IPDelete Message

From: Hengst (2/4)Date: Tue Nov 27 16:24:20 MST 2001
Moons, 18 november.

Oh, nu ben jij weer de beste lees ik? Tsss... wat is iedereen toch arrogant de laatste tijd. Jullie wéten toch wel dat ik de beste ben? Iedereen denkt ook altijd maar aan zichzelf, maar goed dat ik nog zo vaak aan mij denk.

Het onderwerp van de dames: was inderdaad best goed, zoals ik ze nog ff verteld heb na afloop. Is ook wel es leuk om te horen als je iets goed doet, in plaats van alleen maar commentaar te krijgen als je iets fout doet nietwaar? Het Oranjeboom in Pruim is meen ik al es besproken...

Mulder, 18 november.

Wat krijgen we nou Mulder, vind jij Molly Malone een goeie tent? Onbegrijpelijk, het was toch echt 3x niks. Misschien zijn we op een foute datum geweest Moons? Sally's is een hele goeie tent, maar een deurbeleid is wel terecht. Dat scheelt weer voor het aantal jonkies daaro. Die overigens toch geen normale bier kunnen bestellen, omdat de voertaal in die tent ongeveer Engels is.

Bean, 19 november.

Ik en het opgraven van de geschiedenis van Queen... eigenlijk wist ik het meeste zelf wel. Ben al jaren groot fan van ze, al is dat wel es anders geweest. Kan me nog heel goed herinneren dat ik in 1989 met ouders en zus door de stad liep, en bij elke platenzaak de poster van het nieuwste Queen-album zag: The Miracle, die van die overlopende gezichten. Totaal en hopeloos geďndoctrineerd door ouders en zus vond ik het maar een stom album met een stomme cover, zonder overigens ooit één deuntje te hebben gehoord. Maar ja, wat wil je als je 11 jaar bent... Totdat ik (jaar of 13) nog bij een voormalig lagere schoolvriendje es een middag naar een videoband van Greatest Hits II heb zitten kijken en de zanger herkende als 'die vent die toch onlangs was overleden aan AIDS'? Gedurende die middag is het kwartje gevallen, en het is nooit meer weggegaan. Grandioze teksten, grandioze muziek, en nog altijd spijt dat ik ze niet heb zien optreden. Pik dan ook elke docu mee die te zien is. Als ik het tijdig ontdek in de gids tenminste.
Ik weet niet of met de dood van Freddie Mercury de acceptatie van homo's begon, want op dat gebied was hij een oh zo foute kerel, maar dank zij het Freddie Mercury Tribute is wel op grote schaal aandacht gevraagd voor de AIDS-problematiek, en dat werd wel tijd. Dat werd nog een handje geholpen toen de Grote NBA basketballer 'Magic' Johnson bekend maakte dat hij stopte met basketbal omdat hij HIV-besmet was. Twee 'groten' in vrij korte tijd, dat maakte indruk.

Inmiddels heb ik ff op je site gekeken bij de foto's, en ik zag tot mijn verrassing dat je een collega van me op de foto had staan. Nou ja, sinds kort een ex-collega, die af en toe in het Zonnehuis nog de camera's bedient bij de zondagavondzang. Ik heb het over Hans Coenraads, een hele goeie kerel. Maar die naam kende je al. Verder herken ik eigenlijk nauwelijks mensen, vergeet niet dat je 2 jaar achter me aankwam, en de meeste bekenden zitten toch tot één jaar onder je. Misschien één naam: kan het zijn dat ik ergens centraal Bettine Schuurman zag? Of toch niet?

Spyro, 20 november.

Oh, nu is het ineens een dom winkelproject? Lijkt mij op zich een hele leuke uitdaging, maar ja: IK ben er niet mee bezig... Maar ja, administratieve romslomp is altijd nogal bagger, da's waar.
Binnenkort naar stad? Volgens mij zijn daar meer gegadigden voor... Dat wordt 'met de CJV op stap'? <GRIN>

En Moons heeft het ook al druk, dat schiet ook niet op qua reply-lengte. Althans: op 21 november.

Bean, 22 november.

Nou, die examens die we inmiddels gehad hebben waren inderdaad reden genoeg om vorige week maar één kort reply'tje te sturen, en er vervolgens deze week tegenop te zien om überhaupt te reageren... Maar goed, hier is de reply dus inmiddels toch nog. Ook waren ze reden om goed aan de zuip te gaan, zoals inmiddels is geschied. Daarbij vergeleken was Marum qua drank een dooie bedoening. Gelukkig staat of valt een avondje stappen niet met de drank, al wil het nog wel es meehelpen...
View IPDelete Message

From: Hengst (3/4)Date: Tue Nov 27 16:25:12 MST 2001
Oh ja Bean, ik wil niet zeiken hoor, maar weet jij hoe de spelling werkt? In de tegenwoordige tijd is het bij tweede en derde persoon enkelvoud (jij en hij) gewoon stam + t, behalve als het werkwoord voor het pers. vnw. 2e pers. komt (jij loopt --> loop jij?).
In de verleden tijd is het bij tweede en derde persoon enkelvoud stam + d/de, tenzij de stam eindigt op een letter uit 'T KoFSCHiP (T, K, S, CH, P). Dit geldt ook voor de voltooid deelwoorden. (Okay, dit is dus wel zeiken, dat weet ik, maar 't is ook zo lullig als je zulke fouten in 't Contact schrijft hmm?)

Spyro, 22 november.

Oh, dus jij bent wel één van die gelovigen die zijn wens wil laten uitkomen door zo'n meeltje zowel naar mijn huisadres als Hotmail-adres te sturen? Vind je het heel erg als ik 'm meteen gewist heb? <GRIN>

De CJV-P-Kleuren, tja... ik vond het kastanjebruin, maar dat kan ook de lichtsterkte van de PC zijn natuurlijk...

Halblanghar, 23 november.

Dus jou spijt het verscheiden van de zanger van Queen ook al zo? Tja, 't blijft jammer. Ik zal je nog es melen welke albums ik ook alweer had, misschien mis je er nog een paar van. Over The Miracle: ik wilde eigenlijk aan Bean vragen of hij die maar voor me wilde branden, tenslotte heeft hij 'm in zijn archief, en dan heb ik meteen voor- en achterkant erbij. Okay Halb? En de 10 jaar... wil je wel geloven dat ik me dat nauwelijks voor kan stellen? Wat is die tijd verdraaid snel gegaan. En wat is het verdraaid jammer dat Queen nooit weer is begonnen, met bv. George Michael ofzo. Die heeft tenminste qua stem een redelijk 'Queen-bereik'.

Wil jij je fiets in de nachtstalling dumpen? Probeer maar es. Je zou de eerste niet zijn die na een avondje stappen ontdekt dat hij zijn fiets niet meer op kan halen, o.a. Chris Vonk ging je hierin voor... <GRIN>

Overigens zit ik niet in een examenjaar. De ene keer noemen ze een cijferkanon een tentamen, en als het om praktische vaardigheden gaat een examen. Tja, what's in a name?

Mulder, 24 november.

Mulder en zijn vriendin... goed weekend gehad? Die 150 piek is waarschijnlijk gaan zitten in het betaalde racespelletje? Of ben ik nu de draad kwijt? Ja sorry Mulder, maar je tikt ook zo onbegrijpelijk...

Rossi (#46), 24 november.

Over die meid van je hebben we het inmiddels al es gehad. Zij is als ik je goed begrepen heb van het model 'peer', met een lekker bekkie. Tja... maar heb je dan inmiddels d'r vriendin al aan de haak geslagen??? Als die je zo vaak belt moet dat toch kunnen niet?

Spyro, 24 november.

Nou, het forum heeft zich geloof ik inmiddels uitgesproken over de volgende stapavond en -plaats. Je bent es een páár dagen afwezig en het gaat alweer mis... Grapje, donderdagavond is een goeie avond om de stad in te gaan, al heb ik vrijdag wel al om 10.00 uur weer college. En heb ik vrijdagavond een afstudeerborrel van een vriendin. Aan de andere kant moet ik dit weekend wel werken, en da's nooit optimaal als het gaat om stappen.

Verdraaid, dat winkelproject bestaat dus echt? Ik dacht dat het alleen maar fictief was. Dat is het betere werk Spyro, lachen toch zoiets???

Hoe het staat met de liefde? Rustig vaarwater, hahaha. Heb op het moment geen serieuze projectjes, en geloof me: daar voel je je wel zo prettig bij. Voor de rest komt het vanzelf, kan me er niet druk om maken. Stel dat het aanslaat, dan zit je er meteen voor de rest van je leven aan vast. En mensen die 'aan de vrouw' zijn, zijn in het algemeen verschrikkelijke burgerlullen, dus geef mij maar vrijgezelligheid.
View IPDelete Message

From: Hengst (4/4)Date: Tue Nov 27 16:26:06 MST 2001
Mulder, 26 november.

Bedankt voor de foto's van Froukje de Both, hoe kom jij in vredesnaam al aan de hele reportage? Maar goed, ik ben het met Bean eens dat ze wel wat aan de magere kant is. Dat vond ik nooit toen ze in 'Goudkust' zat/zit, maar nu je d'r zonder kleren ziet is het toch wel een beetje een knekelhuis hoor, je mag toch wel wat houvast hebben als man zijnde?

Bean, 26 november.

Kleuren die bij de winter horen: genoeg. 't Is maar net welke tijd van de winter je wilt: rood van kerstman of sinterklaas, wit van de sneeuw, het harde blauw van de heldere winterlucht op een vriezende dag, zwart van de donkere dagen rond Kerst, groen van de kerstboom maak er maar wat van. Of is het teveel werk?

Inderdaad zei ik zaterdagavond aan het begin van de avond dat het zelfs zonder drank leuk zou kunnen worden. Conclusie achteraf: het wás ook leuk. Die vriendin van het zusje van de ex van Tosti was nogal een saaie meid, maar wellicht dacht ze hetzelfde van mij omdat ik er totaal geen behoefte aan had om met haar te praten... <GRIN> De vriendin van Wieger lijkt me een hele aardige meid, en verder was er een band die niet wist hoe de maat was bij de verschillende liedjes (te snel/traag), en wat jij al schrijft en ik al met Moons had besproken: zang en gitaar waren te zacht en drum te hard. Her en der waren de verhoudingen dus flink zoek, maar toch was het geslaagd. Waarom dan wel? Nou, omdat de helft van hun repertoire uit U2 en Live bestond, en dan kun je bij mij weinig kwaads meer doen. Verder hadden zij eindelijk es de guts om fatsoenlijke rock als Last Resort te draaien en nog een paar mooie Scene platen. Kortom, ze hadden smaak. Nu alleen het ritme nog leren... Oh ja, en die goedkope medley-achtige nummers hadden ze van mij achterwege mogen laten...

Tosti aan de beurt voor rijden, en ineens wil hij naar de stad. Tja, dat lijkt me duidelijk. Maakt niet uit, van mij mogen we. Dan mag hij de week erna nog steeds rijden, kan ik weer es meerijden als ik een weekendje vrij heb, hahaha.

Over Beans zus en de leuke iemand die ze tegen kwam toen ze niet meer zocht... daar is ze inmiddels ook mee getrouwd. <SLIK> Toch nog maar ff blijven zoeken? <GRIN>

Bean wil niet te zat naar Groningen toe, omdat 'ie anders de stad NOOIT leert kennen... daar is wat voor te zeggen, hahaha. Maar denk jij dat er 2 kratten leeg gaan? Dacht het niet. Ik hou het bij indrinken maar op maximaal 4 denk ik, heb ik ook eindelijk es een keertje lol van het stappen in Groningen <GRIN>.

Wat zie ik Bean? Heb jij de nieuwste van The Corrs? Verdraaid, die was ook al onder mijn aandacht gekomen onlangs. Wil 'm wel es beluisteren as 't kan. Ik heb wel es een concert van de lieftallige dames en die ene heer gezien, en dat klonk ERG goed. Die lui hebben gewoon stijl, en d'r zijn niet veel eigentijdse artiesten die ze dat na kunnen zeggen. Over je korte termijn geheugen... die opmerking in dat meeltje van 1 regel van mij sloeg op de tijdsduur dat je op MSN te vinden was. Voordat ik boe of ba had gezegd (nou ja, wel boe maar nog geen ba) was je alweer verdwenen.

Moons, 27 november.

De uitvoering van Tosti en zijn maten... had ik best heen gewild, staat ook al heel lang in de agenda, sinds ik namelijk Din.&H trof bij het afhaalcentrum, maar een afstudeerborrel gaat toch voor. Wel jammer, zo mis ik alle cultuur in dit dorp. Vorige week al het optreden van Juliana gemist vanwege Kerkcafé... hoewel het bezoekje aan de Gasunie dat dubbel en dwars waard was hoor!!! Komt nog bij dat een persoon die Bean, Moons en ik ooit in een hele openhartige bui hebben besproken (en dan heb ik het over de naam die ik noemde) toch inmiddels al bezet is, en nog wel met iemand die ik heel goed ken en met wie ik het voorlopig ook niet weer uit zie gaan, dus wat dat betreft had ik er ook niet zoveel te zoeken... <GRIN>

Nou, het mag weer. Ik ga niet kijken wie er nog meer hebben gereageerd vanavond, dat komt dan morgen wel weer.
Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: Mr.Bean (deel I van II)Date: Wed Nov 28 06:14:23 MST 2001
Niet lang geleden, maar toch veel om op te reageren. Hoe zou dat nou komen Hengst? Ik zie het al wel weer. We gaan het schrijftempo en hoeveelheid weer een beetje opvoeren om tot een nieuw week-record te komen. (CJV-FWR)

Over het hoe en waarheen we uitgaan is alles wel bekend, maar wanneer...? Ik stelde voor donderdag avond (Henk is vrijdag vrij), maar dat heeft Moons weer liever niet (of kán hij dan niet?) terwijl Hengst al zegt dat het forum zich al heeft uitgesproken over de stapdatum, namelijk donderdag avond… Het zal wel aan mij liggen, maar voor mij is het geheel nog een beetje onduidelijk. En aangezien we morgen avond (?) al weggaan lijkt me het wel handig dit even kort te sluiten.

Dus Moons, de kleur op de site is (nog) niet perfect. Nou meneer de kleurenexpert, vertelt u maar even welke tinten aangepast moeten worden en dan zal de webmaster zien wat ie kan/wil doen.
Ik ga ook naar de muziek uitvoering van drumband (níet de muziekband) Juliana. Dat moet ook wel. Niet alleen omdat ik er moet filmen, maar ook omdat ik anders gezeur krijg van 4 (!) personen waarom ik niet heenga. Mijn vader, Henk, mijn zus en zwager. Het is bijna een familie-drumband.

Ik wil de CD wel meenemen, maar is het nu donderdag of zaterdag!!!!

En nu de reactie op het langste gedeelte (tot nu toe) van deze week…

Ik heb Moons nooit horen zeggen/schrijven dat hij de 27+ pagina’s weer wou halen, maar dat zullen jullie onderling dan wel besproken hebben. Ik ben in ieder geval van de partij, maar ik denk dat we het deze week al niet meer halen. O wacht eens. Gelukkig vermelde jij dat je reageerde op week 46. Ff ctrl+f en zoeken op ‘knul’ en inderdaad. Daar staat dat Moons weer wil gaan voor de 27 pagina’s. Ik heb hem sindsdien nog steeds geen lang stuk zien schrijven. En dat kán natuurlijk niet :-)

(Bar)vrouwen. Juist. Eerst kijken naar ’t koppie, dan figuurtje, dan haar, achterwerk en dan nog es voorgevel.
Ik kan me trouwens geen klojo meer herinneren die de hele tijd tegen mijn rug stond te stoten. Valt het jou zo te zien eerder op dan mij. Ik weet niet of ik in mijn schulp kruip, maar ik trek me er gewoon nix van aan. Ik heb op mijn avondje uit geen zin in ruzie als het niet hoeft.
En ik ben niet de beste forum filosofeerder (CJV-FF) Hengst, dat ben jij al. Ik ben de goeiste. Maar desondanks zou het niet verkeerd zijn om je iets meer te profileren hiero. Al is dit ‘stukje’ van jou al een heel goed begin.

Een punt lullen waar geen punt aan zit. Leuk om iemand te overtuigen met zoveel argumenten dat het niet meer uitmaakt dat die argumenten nergens op slaan of niet onderbouwd zijn. Dat idee van ‘verdelen in twee kampen’ is bedacht door een andere CJV. Ik ben even kwijt welke het was, maar ik had er een mailtje heen gestuurd waarop ik na een paar maanden een (toch best leuke) reactie kreeg. Alleen nu ben ik nog wel zo lui geweest om hierop nog geen reactie terug te sturen.

Er worden wat records gevestigd op zo’n forum. Meeste tekens/woorden, meeste bezoekers en nu ook al langste afkorting. Toch klinkt deze afkorting misschien beter. CJV-F Help Deze Hengst De Herfst Dagelijks Heelhuids Door Hopende Daardoor Hem De Heiligverklaring Door Het … en verder weer ik ‘m niet (CJV-F-HDHDHDHDHDHDHDH)
CJV-FP (CJV forum Prijsvraag) misschien? Alleen lever ik niet de prijzen.

Een collega die bij mij in de klas heeft gezeten? Hans Coenraads?!? Het kan wel kloppen dat het een hele goeie kerel is. Ik heb een hele tijd bij hem in de klas gezeten en hij is een paar jaar mijn beste vriend geweest. Totdat je wat andere vakken kiest en er wat nieuwe leerlingen bijkomen enz. Ik kan me nog goed herinneren dat ik samen met hem een verjaardagsfeest heb georganiseerd in Zuidhorn waar hij woont (woonde?). Hij is namelijk ook jarig in mei. Was een geinig feestje. Logisch dat je bijna niemand kent van twee klassen lager. Daar ga je in principe nooit mee om, dus leer je ze ook niet kennen. Maar 1 herkende je wel. Dat was ook een van de oudere leerlingen bij ons in de klas. Inderdaad, dat is Bettine Schuurman. Heel vaak dan weet je de namen niet meer, maar als je dan een naam hoort dan weet je gelijk bij wie die naam hoort.

Meestal ben ik iets preciezer met stukjes schrijven in het contact of in sollicitatiebrieven dan stukjes schrijven op dit forum of in een niet belangerijk emailtje. Na 6 jaar Nederlands op het VWO weet ik gelukkig alle regeltjes nog, maar om jou een plezier te doen zal ik in het vervolg wat nauwkeuriger omgaan met d’s en t’s.
View IPDelete Message

From: Mr.Bean (deel II van II)Date: Wed Nov 28 06:15:30 MST 2001
Ik heb Queen – The miracle inderdaad in mijn archief staan (http://muziek.hebik.nl) dus die brand ik binnenkort wel ff. George Michael is een redelijke vervanger, maar ook Robbie Williams zou ik geen verkeerde vervanging vinden. Die heeft ook wel een beetje dat ‘aparte’ wat Queen ook had/heeft.

Rood van de kerstman op de homepage? Misschien dat ik rond de kersttijd wel een paar kerstballen op de homepage plak.

Inderdaad was die vriendin van het zusje van de ex van Tosti (pff… wie volgt het nog) een vrij ssaie meid. Ik heb geen woord van haar gehoord. Maar dat zusje zelf schijnt nogal geliefd te zijn bij Mulder niet? Moet zijn vriendin maar niet horen :-) Ik heb het idee dat die meid elke avond iemand moet hebben om mee te bekken. Ze zat eerst de hele tijd bij ons (mij) en later toen het haar niet lukte om mij de dansvloer op te trekken duurde het haar waarschijnlijk te lang en zag ik haar even later ‘bezig’ met een andere gozer.
Die vriendin van Wieger is inderdaad een hele leuke vlotte en altijd vrolijke meid en wil altijd wel een praatje met iedereen maken. Alleen schiet dat bij haar nog wel es door. Ze staat ook met echt elke gozer te dansen en te praten en blijft daarnaast net zolang doordrinken totdat ze nouwelijks meer op d’r benen kan staan. Niet dat ze vreemdgaat ofzo, maar ze wil gewoon met iedereen plezier maken. Wel leuk om haar ‘bezig’ te zien. Ik vond het vooral leuk toen ze voor een gozer stond te dansen en ineens zijn sigaret uit zijn mond rukte en op de grond uittrapte. En omdat zij niet de lelijkste is kan zij dat ook gewoon flikken. Die gozer keek wel even raar, maar toen zij weer wat om hem heen dansde was ie het al snel weer vergeten. En niet lang daarna was ze alweer weg, die jongen verbouwereerd achterlatend :-)
Die band kon inderdaad echt geen maat houden. Het ene nummer veel te snel en de andere juist weer veel te langzaam. Klonk dat niet altijd even mooi. Inderdaad veel U2 en Live en een nummer als Last Resort heb ik nog nooit gehoord in Marum, maar zij speelden ‘m wel! Fantastisch!
Volgende week Marum? Prima, ben ik voor.

Ik denk dat ik bij 3 a 4 flesjes tijdens het indrinken het ook al wel gezien heb. Alleen nou maar hopen dat het een beetje fatsoenlijk weer is. Tenzij een familielid van Moons ons weer heen wil brengen…?

Als we bij Moons indrinken kun je zijn exemplaar van The Corrs wel beluisteren. Volgens mij heb ik jou zonet per Messenger al uitgelegd dat ik zo snel weer offline was door een actie van mijn vader. Als iemand tijdens het internetten probeert te bellen wil de internet verbinding nog wel es verbroken worden. Als het aan mij lag zouden we ADSL hebben. Dan kun je gewoon telefoneren tijdens het internetten. Maar ja. Ten eerste is dat nog niet verkrijgbaar in het 050-403 gebied en ten tweede heb ik niet veel zin om 90-100 gulden in de maand te betalen. Want ik neem aan dat mijn ouders weinig zin hebben om zo’n bedrag te betalen voor iets wat zij toch niet kunnen gebruiken, omdat ik dan dag en nacht achter de computer zit :-)

Is zij tegenwoordig ook al aan de vriend? Kon ook niet veel anders natuurlijk met zo’n uiterlijk. Ik zag haar laatst nog in Groningen in de copyshop. Die dichtbij bij de Westerhaven zit. Druk bezig met een verslag typen ofzo. Was zo druk bezig dat ik denk dat ze me nooit heeft gezien, ook al zat ik daar bijna een uur.
Maar je hebt gelijk. Het bezoek aan de Gasunie was best leuk. Vooral dat uitzicht. Nooit geweten dat Groningen zo groot was. Je zag zoveel lichtjes dat je je in Parijs waande :-)

Zo te zien heb ik het niet zo gek gedaan als jij. Ik hou het maar bij twee stukkies.

Hopende hiermee iets zinnigs te hebben gezegd, verblijf ik hier en zie ik uit naar een reactie van uw kant. <GRIN>

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: martenDate: Wed Nov 28 06:32:13 MST 2001
wat gaan jullie dit weekend doen?
bean heb jij een cd van rammstein en zo ja zou je die willen branden voor mij.
verder heb ik weinig te melden alleen het idee om eens een weekend naar apeldoorn te gaan speelt in mijn brein rond ik merk wel aan de reacties hoe er over gedacht word mazzels
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Wed Nov 28 08:52:29 MST 2001
Nou om hele ouwe koeien uit de sloot te halen heb ik ook geen zin meer in. Maar als je het echt wilt weten dan zeg je het maar.
Met alle dingen die tot nu toe gezegd zijn door Bean en Hengst over (bar)vrouwen ben ik het wel eens dus daar ga ik maar niet meer verder op in.
OK over dat van die hele lange afkorting CJV-F-HHDWDMH-CJV-F-HBIIVDSFUBHSHZTPP: later doe ik nog wel een poging.
Kom ik me daar een vaag bekende naam van lang, lang geleden tegen en dat nog wel op dit forum. Bettine schuurmans herken ik ook nog vaag ergens van.
Zo te zien wordt het dus donderdag avond... dan maar iets minder drinken om toch nog helder op het werk te verschijnen... OK dat wordt dan 1 krat voor de CJV... t wordt steeds minder...

De kleuren: Het rood mag wel iets roder ik stel voor AA0000.
Donderdag kun je de CD meenemen.
Leuke afkorting Mr. Bean (CJV-F-HDHDHDHDHDHDHDH) Al is ie nog niet helemaal af.
Ben bang dat ik nu geen familie lid heb die ons heen brengt dus dat wordt fietsen.

Dit was het dan wel weer.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: SpyroDate: Wed Nov 28 12:30:54 MST 2001
Tjonge jonge jonge,

Als je eventjes 2 dagen niet hier op het forum kijkt lig je meteen een aantal stukken achter zeg daar kan ik nooit tegen typen man! Morgen komt me niet zo best uit want ik ben nog steeds te druk bezig met het project hele winkel moet nog ingericht worden alles moet nog beprijst worden. Dussss niet morgen als het kan dat ben ik voorstander voor zaterdag dat komt mij veel beter uit ook met de tijd.

Als jullie naar de stad gaan waar gaan jullie dan meestal uit houden jullie een soort kleine kroegentocht of is het meestal gewoon een kroeg?

Ik zie thijs trouwens ook nooit meer reageren als hij nog een keer wil reageren op de stukjes die wij nu typen vooral Hengst dan kan hij het wel vergeten als zeg ik het zelf.

Ik heb nog eventjes wat tijd over dus ik ga eventjes mijn record breken van mijn laatste langste stukje.
Ik hoorde dat er toch wel meer mensen voor zaterdag waren.
Oh ja bij dezen nodig ik jullie allemaal uit om eventjes te komen kijken in onze winkel in de nieuwe Ebbingestraat 31 Het pandje naast marcanti. We gaan volgende week maandag officieel open dus als je niks of toevallig in de stad bent wip dan effe langs. P.s het is wel een beetje aan de duure kant hoor maakt verder toch niks uit?
In dat stukje van Hengst over die typfouten van mr Bean. Ik vind dat je daar niet te veel op moet letten hoor want als je een beetje snel wilt typen dan maak je fouten. MAAR DAT DOET IEDER MENS HENGST!!!!!!!

Nou dit was me welweer een stukje dacht ik. Groetjes Spyro
View IPDelete Message

From: HengstDate: Wed Nov 28 13:48:50 MST 2001
*gaap*
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Wed Nov 28 14:46:33 MST 2001
Sorry. Het wordt geen donderdagavond meer. Henk moet nu opeens wel weer vrijdag werken. Uitgaan wordt dus waarschijnlijk zaterdag. En of we dan naar Marum gaan of naar de stad, dat weet ik nog niet. Moet je hem vrijdagavond maar vragen ofzo. Hij heeft mij nog geen duidelijk antwoord gegeven. En zo te zien wil Spyro ook op zaterdag dus...

Moons komt er zo ook wel heel makkelijk vanaf. Overal mee eens zodat ie zelf niet hoeft te schrijven. En zo te zien heeft Marten geen puf om onze lange stukken te lezen. Anders wist ie al wel dat we van plan waren om naar de stad te gaan...

Ik ga voor de verandering es voor 23 uur naar bed.

Greetz, Bean

weltrusten Hengst :-)
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Thu Nov 29 00:50:26 MST 2001
Moe Hengst??
Nou wordt ie mooi, ben ik gister om 20.30 op bed gegaan, jaja je leest het goed, om vanavond dus eens goed uit te gaan, ik had al een krat bier koud gezet... Wil bijna iedereen op zaterdag uit, en is het ook niet meer zeker dat we naar de stad gaan.
Hengst, zullen we dan maar met z`n tweeen gaan? Kunnen we ook normaal indrinken... De rest hoeft zaterdag niet op me te rekenen.

Ja ik kan ook wel dom hele stukken over gaan tikken maar daar heb ik de tijd niet voor.

Mzzl Moons
View IPDelete Message

From: HengstDate: Thu Nov 29 05:43:31 MST 2001
Nee, dat *gaap* was een reactie op de CJV-FR van Spyro...

Wel ja, Tosti zegt 'nee' en het is 'nee'... Het is me toch wat. Moons en ik hadden er gisteren al een hele discussie over. Moons wilde eigenlijk wel op zaterdag, en ik eigenlijk wel op donderdag.

Problemen:
Moons moet vrijdag om 7.45 uur op de fiets;
Moons is vrijdagavond niet vroeg;
Moons moet zaterdagmorgen weer vroeg (zwembad);
en kan tot slot zondagmorgen wel uitslapen.

Hengst moet vrijdag om 9.30 uur op de fiets;
Hengst is vrijdagavond niet vroeg;
Hengst moet zaterdagmorgen weer vroeg (werk);
en moet tot slot zondagmorgen weer om 7.45 op de fiets.

Oftewel: Moons liever zaterdag (zondagmorgen uitslapen en donderdag vroeg op bed), en Hengst liever donderdag (vrijdag beeeeeetje uitslapen en zaterdag vroeg op bed)

Nu blijkt vandaag: Moons is klaar voor de donderdagavond, Hengst dus ook, en voor zover wij wisten Tosti en Bean ook. En nu ineens de zaak weer omgooien? Tssss....

Moons, ik teken voor vanavond. Mits het weer het toestaat, want het wordt wel weer shitweer zoals het lijkt.
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Thu Nov 29 07:07:38 MST 2001
Zo te zien wordt het ook vanavond niet veel beter qua weer, maar ik gok het er maar op. Ik zal Henk voor de zekerheid nog ff vragen, maar een kleine kans dat ie meegaat. Vanavond vroeg heeft ie drum (tot 21.30 uur) en de volgende dag werken...
Misschien dat Henk me nog heen wil brengen. Scheelt ook weer een stukje.
Nog wel even overleggen met m'n ouders, maar als ik wel kom zie je me vanzelf verschijnen rond 21.30 uur. Kunnen we tenminste rustig beginnen met indrinken en hoeven we niet zo laat richting Groningen.

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Fri Nov 30 08:23:23 MST 2001
Leuk de pagina in kerstsfeer. In elk geval leuker dan gister...
Dat doe ik voorlopig dan ook niet weer. Jemig wat was dat moeilijk uit bed komen... Maar ik heb het gered, ik was binnen in het bedrijf om 8.33 uur.
ALS, je leest het goed ALS we dit nog een keer gaan doen dan ben ik een stuk sneller weg als de muziek weer zo min is.
Verder heb ik niet veel meer te zeggen. Zie je vanavond wel, of niet...
Mzzl Moons
View IPDelete Message

From: SpyroDate: Fri Nov 30 11:53:12 MST 2001
Wat een coole en gezellige site ja.
Ik ben er voor om morgen te gaan dus op een zaterdag als de anderen het er ook mee eens zijn.
En euh die stukjes van Hengst zijn ook om bij in slaap te vallen hoor. Meestal gaan die stukjes over vroeger en zo. maar maakt verder niks uit hoor.

Als het zaterdagavond wordt moet je me dat maar eventjes laten weten door te bellen ofzo want ik kom niet meer op het internet morgen. Telefoonnummer mobiel is: 0611472583 Als ik niet opneem bel ik wel terug

Greetz Spyro
View IPDelete Message

From: martenDate: Sat Dec 1 02:45:04 MST 2001
he jongens ga vanavond maar naar marum dat bandje wat optreeed hooked on red speelde gister avond wel goed tijdens het schoolfeest waar ik heen ben geweest en zolang zei speelden was het wel gezellig goede muziek met veel gitaar en drum zie jullie dan wel denk ik ik ga tenminste wel zheen zie wel wat jullie doen groeten
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Sat Dec 1 11:54:12 MST 2001
Sorry jongens,

Hengst, Moons, Tosti en ik zijn donderdag al in de stad geweest en gaan deze zaterdag niet nog een keer uit. Jezult dus zelf voor vervoer moeten zorgen als je weg wilt...

Greetz, Bean

View IPDelete Message

Terug