From: martenDate: Sun Dec 9 04:54:43 MST 2001
Na een beetje vage opmerking voor het tijdstp van de nacht voldoe ik aan het verzoek van hengst om eens tukje over buiten proportionele waarden te gaan schrijven.
Bean,hengst en moons stonden met de immer aandacht trekkende
blonde Geziena te praten en toen ze weg liep is z van achter nog eens uitvoerig besproken en kwamen we tot de conclusie dat als je
de x- waarden met de y-waarden ging vermemigvuldigen je tot de
conclusie kwam dit zijn buiten proportionele waarden.
Deze meid kan er ook niets aan doen maar doet toch wel een beetje af tenopzichte van de rest van haar lichaam waar verder niets mis mee is.
tot zover weet ik hier nog wel wat over te zeggen maar wordt nu minder dus zit te wachten op een reply van hengst.
Over de rest van de avond was pas gezellig toen het slappe bandje de spitfires het podium verlieten, de muziek viel wel mee maar er was toch wel een gezellig sfeertje.
Tosti heet het geloof ik ook wel aardig naar zijn zin gehad met Jeannette hij was behoorlijk aan het aankloten met haar en nou ben ik er nog niet achter of hij zijn woorden heet kunnen waarmaken van : ik ga vanavond een meid versieren en Jeannette gaat me daarbij helpen maar dat hoor ik ook vanzelf weer ok dit was het dan grt

View IPDelete Message

From: Yamaha DT RacerDate: Sun Dec 9 07:49:58 MST 2001
he hoi,

eindelijk maar eens weer een berichtje van mij, dus er valt weer iets te melden. Ik heb een nieuwe brommer gekocht en daar ben ik nu een beetje mee aan 't scheuren. Alleen is de verzekering nog niet in orde en dus mag ik nog niet op de weg van pa. Dus ik oefen nu het wegtrekken op 't achterwiel maar op de oprit. Ik ben nu al 3 week niet op stap geweest en ik ben hard toe aan een keertje uit. Ik zie wel of ik naar marum of naar ulrum ga ofzo.

maar ik ga nu eerst de yamaha maar even verroppen

mzzls Gerard
View IPDelete Message

From: HengstDate: Sun Dec 9 10:45:11 MST 2001
En laten we vooral niet vergeten dat deze dus voor week 50 is...

Jajaja, we mogen het weer doen zonder te dichten... ach, jullie zullen moeten toegeven dat gedichtjes tikken niet zo moeilijk is als het soms vooraf nog lijkt. En dan zie je ineens tot je aangename verrassing dat Mulder inderdaad een openingsstukkie heeft getikt voor het forum. Daarover zo meteen meer, ik zou namelijk eerst graag ff willen weten wanneer jij deze week weer thuis bent Mulder. Dan kom ik nl. ff langs om alsnog dat CD'tje van U2 op te halen, ben d'r inmiddels ERG benieuwd naar. En van de eerste concerten van de Elevation-tour, opgenomen in New York, moet hl gaaf zijn. Uiteraard helemaal als je zelf n van de betreffende concerten bezocht hebt... maar dat is wel bekend. Zo kan het zijn dat je een bepaald nummer van een album pas gaat waarderen als je hem live hebt gehoord, dat had ik met 'Kite'. Ik vond er niet zoveel aan op de CD, totdat ik 'm op geweldige wijze hoorde uitvoeren bij 't concert.

En nu het stukkie van Mulder. Een verhaal over x-waarden en y-waarden, en het vermenigvuldigen ervan en de daaropvolgende buitenproportionele waarden. Je hebt natuurlijk wel een beetje gelijk, al snap ik je nu pas. Op het moment dat je die opmerking dropte dacht ik dat je iets anders bedoelde, vandaar mijn vraag om het hier ff uit te leggen.
Kijk, puur wiskundig gezien klopt hier de balle niet van. Als je x-waarden met y-waarden vermenigvuldigt krijg je gewoon een oppervlak, terwijl het met de buitenproportionele waarden van de vrouw meestal eerder over inhoud gaat, denk maar es aan n van de eerste filmpjes die Bean zaterdagavond afspeelde (dat was van dat mens dat zelfs naar de maatstaven van wijlen Lola Ferrari nog flink bijgevuld was). Dat gaat meer over inhoud dan over oppervlak. Dus om terug te komen op je stukje: eigenlijk kun je meer zeggen over de buitenproportionele waarden als je de x-waarden vermenigvuldigt met zowel de y-waarden als de z-waarden: lengte x breedte x hoogte.
Maar als we het wiskundig geneuzel achterwege laten, en laten we dat inderdaad maar doen, dan kan ik toch wel als conclusie trekken dat die Mulder voor het moment van de dag nog verrekte helder is geweest.

Ach, Gezientje is best aardig. Ze leert voor directiesecretaresse en droomt al van stapjes hogerop, compleet met auto van de zaak waarbij ze meteen maar aan de BMW denkt. Een vrouw notabene... Terwijl het gemiddelde secretaresse autootje toch nog steeds iets is in de afmetingen van de Ford Ka, dus dat kan ze wel schudden. Ach ze kan het altijd proberen. Intussen blijf ik dan wel rustig wachten op haar gesigneerde tekening, wie weet krijg ik er ooit een en wie weet wordt die dan nog ooit wat waard ook... al schat ik die kans niet zo hoog.

Kijk kijk kijk, hij heeft een naam! Onze Yamaha DT Racer heet Gerard... vind je het heel erg als ik het nog ff op Rossi houd? Op zich heeft je pa wel gelijk natuurlijk: hij kan het niet maken dat zoonlief allerlei zaken uitvreet waarvoor pa een uur later elders zijn bonnenboekje tevoorschijn trekt. Al heb je ook altijd juten die zich daar weer niks van aantrekken en dan ook ijskoud zonder licht naar de stad fietsen, maar goed, dat zal wel het verschil zijn tussen Oom Agent in functie en in zijn vrije tijd.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Sun Dec 9 12:26:09 MST 2001
Zo Hengst. Ben je tegenwoordig al een agrarier? En je bent er nog wel trots op ook! (zie mail adres Hengst)

Na het natuurlijk eerst uitvoeig bekijken van de achterkant hebben we inderdaad hetzelfde object ook nog besproken. Oke, het is wat aan de grote kant, maar dat heeft La Lopez ook... Toch was ik er met Hengst al over uit dat het van mij al niet meer hoeft. Om meerdere redenen die ik hier niet ga behandelen. Al snap ik niet waarom ze toch al bijna een jaar verkering heeft met die 'dorky' vriend van haar. Zij kan toch wel iets beters krijgen?

De spitfires was een bandje om te onthouden. Waarom zul je denken? Omdat als ik die in de krant zie ik niet moet vergeten dat ik daar NIET heen moet. Toch was het best gezellig, wat vooral kwam door de betere platen die de DJ op het eind van de avond draaide.

Tosti heeft het niet helemaal waar kunnen maken. Maar dat kwam vooral door Jeannette. Die was volgens Henk veel te snel weer weg. Ik zelf heb er geen moment gemist :)

Een nieuwe brommer. Toe maar. Geld over? Ook nog een versnellingsbrommer? Of wordt dat iets te duur in de verzekering?

Marten heeft inderdaad weer vergeten te vermelden dat dit week 50 is. Volgende keer misschien? Anders raakt die arme Hengst de draad weer kwijt :)

Ik ben toch wel weer blij dat we niet meer hoeven te rijmen. Kun je toch iets vrijer schrijven over van alles en nog wat. En het gaat natuurlijk een stukje sneller.

Natuurlijk moet Hengst het achterwerk van iemand weer wiskundig juist bespreken. Toch had Mulder ook wel gelijk met zijn x en y verhaal. Niet alleen de inhoud is overvloedig. Ook het oppervlak. Het gevolg van te breden heupen. Misschien maar beter dat de vrouwelijke kant van de CJV dit niet leest :) Ik zal blij verrast zijn als jij toch nog binnenkort een mailtje binnenkrijgt met een heuse tekening. Dan is ze toch niet zo 'blonde haren, blauwe ogen' als ik dacht :) Maar vooralsnog ga ik daar wel vanuit.

Genoeg voor vanavond. Ik moet 'Angel' nog zien. Heb je dat wel eens gezien Hengst? Moet je toch echt wel es doen. Als je die Charisma Carpenter ziet... Das niet mis. 'k Moet binnenkort nog es naar plaatjes van haar op zoek :) Plus dat de serie zelf ook best geinig is.

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: Hengst.Date: Mon Dec 10 04:09:25 MST 2001
Tja Bean, ik overwoog nog om er van te maken proud to be a pharmacist, maar deze heb ik in het FC Groningen stadion wel es gezongen, dus die was ook wel leuk. Dan hoef ik hopelijk de achtergronden daarvan niet meer uit te leggen?

Een object dat wat aan de grote kant is: kijk dat maakt een vrouw niet per definitie meteen lelijk. Ik vind dat gezeur zelf vaak wel wat twijfelachtig. Eerst hoorde je iedereen erover dat die Jenn Lopez zon gigantisch lekker wijf is, en op een gegeven moment begint er n te zeuren over dr kontje en na enige tijd praat iedereen erover: iedereen is mekaar gewoon aan het napraten dus. Maar goed, zoals ik dan in zon geval vaak zeg: daar kan ik wel mee leven hoor.
Je gaat je inderdaad wel afvragen hoe Gezientje in vredesnaam zo lang met die dork van dr opgescheept kan blijven zitten. Misschien wel de veilige keuze, zon kereltje die aan haar mooi genoeg heeft, en nooooooooooit vreemd zou gaan, afijn alles in huis heeft waar zon meid naar verlangt, behalve dan enige levendigheid, maar dat neemt ze dan op de koop toe. Dat gaat dus goed tot ze hem zat is. En dan gaat ze pas echt op mannenjacht, hahaha.

De Spitfires waren bagger, en ook Jeannette is niet alles. Maar dat is bekend.

Ja kijk, als ik de draad kwijt ga raken i.v.m. een niet genummerd weektopic, dat kan toch niet. Eentje trek ik nog wel, maar zodra het er meer gaan worden wordt het moeilijk. Het leven is toch ook al hard genoeg zonder ongenummerde weektopics nietwaar? Okay, de voorkant van een trein is natuurlijk altijd harder, das duidelijk. Tosti zal iedereen dan ook in geuren en kleuren kunnen vertellen van binnenkomende treinen die weer een voormalig levend wezen hebben verpletterd tot vergruisde stukjes hersenweefsel en bloederige sporen, die overigens meestal al met de hogedrukspuit verwijderd worden voordat de trein die is besmeurd met stukjes uit gerecht 13 van de plaatselijke afhaalchinees bij hem naar binnen rolt.

Okay, oppervlak zegt ook wel wat over de afmetingen, maar ik denk niet dat die beschrijving de totale lading dekt. Vaak zegt een combinatie van oppervlak en inhoud nog het meeste, dus in dat opzicht zal ik mijn vorige stukje bij moeten stellen. Die combinatie vind je in elk geval wel altijd terug in de Poedertechnologie, maar dat zegt jullie geen ene hol vrees ik. Nu gaat het wel weer een beetje ver om de al dan niet buitenproportionele zandloperwaarden van een vrouw te vergelijken met poedersuiker, alhoewel je van beiden soms best kunt genieten, maar in feite is er natuurlijk niet zoveel verschil tussen korreltjes van 100 micrometer en korreltjes van 1,70 meter. t Is net een fractal: n pot nat, maar bij verschillende uitvergrotingsniveaus. Waarbij dat gedeelte van die natte pot misschien even een wat ongelukkige woordspeling is.

Ik laat het je weten als ik meel krijg van Gezientje, maar dat zal wel niet. Dus de volgende keer neem ik m gewoon mee op een briefje, die ze dan maar op moet bergen, mag ze zelf zo creatief zijn om te bedenken waar ze dat doet. Plaatsen genoeg waar een vrouw briefjes op kan bergen als ze geen kleding met zakken heeft toch? En nou niet meteen in het meest ranzige denken, want hoe gaat een vrouw op stap zonder geld op zak? Okay, je hebt ze wel, de profiteurs, gold diggers, maar ik denk toch dat de meesten wel IETS bij zich hebben qua opbergplek.

Angel ken ik Bean, net als Buffy, Charmed, Sex and the City, Ally, Silk Stalkings, Married with Children afijn het hele scala aan series wat er op TV passeert. Mijn favoriet is nog altijd Charmed met de dames Alyssa Milano, Holly Marie Combs en Shannen Doherty. Toch is Angel ook wel aardig. Maar die Carpenter is niet helemaal mn favoriet. Ook al heeft ze donker haar. Dan is de blonde Sarah Michelle Geller van Buffy soms nog beter, ook al oogt die weer wat suf itt tot Carpenter. Tja...

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: martenDate: Mon Dec 10 06:29:33 MST 2001
hengst donderdag avond om plus/minus zeven uur ben ik weer thuis maar er vanuitgaand dat de treinen weer eens vertraging hebben vanwege het feit dat die lui daar in Onnen niet weten hoe ze een trein fatsoenlijk over de neerlandse spoorwegen moet laten rijden zonder die storingen ben ik dus om plus/minus half acht thuis.
Even over Jeannette het is gewoon een met een gebruiksaanwijzing maar ik sanp[ niet dat jullie problemen met haar hebben aangezien Tosti zich er feestelijk mee kan vermakern en hij zich er op verheugd dat zij er weer is ligt het mischien aan jullie eigen opstelling maar dat weet ik niet voor dit soort onzin leer ik niet en probeer me er dus ook niet in te verdiepen.
Dit was het weer voor vandaag vanuit apeldoorn op het tijdstip 14.28
View IPDelete Message

From: HengstDate: Mon Dec 10 08:42:51 MST 2001
Oww... wat jammer dat Tosti dit vrijwel nooit leest. Die Mulder... <GRIN>
Nog ff en Mulder gaat gewoon nog duidelijk schrijven, dit gaat steeds beter man!

Over die meid van jou, laat ik het zo zeggen: ik heb nooit problemen met mensen, tenzij ze zelf beginnen, want dan mag je van mij ook grandioos in de stront zakken, en ben ik vervolgens ook nog wel bereid je kopje onder te drukken. Maar in principe kan ik dus met iedereen redelijk tot goed overweg, tenzij ze het voor zichzelf moeilijk maken. Natuurlijk kan ik me nog wel es vergissen in mensen, maar als dat een typisch geval van eerste indruk is hoeven ze daar bij mij niet zoveel van te merken.
Oftewel: heb ik problemen met Jeannette? Volgens mij niet. Ik heb zelfs helemaal niks met haar, dus ook geen problemen. Maar als een muts die ik vrijwel niet ken achter m'n rug gekke bekken gaat staan trekken en er verder ook nog niet op een fatsoenlijke wijze een normaal woord uit gekomen is hoef ik ook niks met haar. Geen contact en geen problemen. Misschien dat ze meevalt als ze die puberale trekjes laat vallen, wie weet.
Sorry Mulder, is niks tegen jou, maar dat weet je dacht ik ook wel.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Mon Dec 10 10:19:27 MST 2001
Hahahahahaha, haha... ha.
Sorry hoor, maar die Hengst kan ook zo mooi beeldend en grappig schrijven met z'n uitspraken. Daar moet je wel om lachen. Een trein besmeurd met een voormalig levend wezen of n pot die nat is of Hengst die zelfs wel een handje wil helpen bij iemand die van hem in de stront mag zakken. GEWELDIG. Hoe komt ie er op? Ik weet weer waarom ik het forum lees en er steeds weer op reageer.

Ik wil wel even voor de record zeggen dat ik nooit heb gezegd dat ik JLO nix vind. Ik was het alleen met Mulder eens dat zij een te groot achterwerk had, maar dat vond ik nog geen reden om haar dan gelijk maar helemaal af te schrijven. Weet je nog van de kras op de Ferrari? Dat noem ik dus geen napraten, want Mulder vond haar daarom gelijk al helemaal nix meer.

Als laatste over het onderwerp achterwerken (anders wordt dit forum wel erg banaal) wil ik nog zeggen dat ik een groter oppervlak erger vind dan een groter volume. Mits niet te ver doorgeschoten, kan een iets groter volume (maar dan niet i.c.m. het grotere oppervlak) zelfs iets mooier zijn.
Dat papiertje met je email adres kan ze in ieder geval niet in haar broek kwijt. Die is al genoeg gevuld ;-)

Ik ken de meeste series die jij noemt ook, alleen heb ik Silk Stalkings nog nooit gezien. Charmed is inderdaad ook een erg leuke serie. Alleen draaien ze die op het moment niet. De serie Buffy vind ik de laatste tijd een beetje simpel en af en toe wat ver gezocht. Dan vind ik de serie Angel leuker. Die Carpenter is inderdaad niet alles, maar ik vind er in ieder geval wel knapper dan Sarah Michelle Geller. Een iets te fragiel meisje naar mijn mening.
Op internet heb ik op de homepage van miss. Carpenter (natuurlijk www.charisma-carpenter.com) helaas niet veel bijzonder mooie foto's gezien. Maar van haar worden dan ook niet zulke foto's gemaakt als van miss. Casta, die voor haar beroep wordt gefotografeerd. Alleen maar van die vage plaatjes die zijn 'geripd' van TV.
Ally McBeal is ook 1 van mijn favo's. Net als Frasier. Kijk jij trouwens ook wel es Witchblade en Dark Angel? (waarbij Dark Angel mijn voorkeur heeft) Ook wel een aardige dame in Dark Angel, maar op een of andere manier is ze het toch niet helemaal. Kan niet echt aanwijzen waar 't aan licht.

Nou Mulder. Gelijk heb je hoor. Als ik jou was zou ik een klachtenbrief naar NedTrain sturen waarin je vermeld dat de storingen aan de treinen hoogstwaarschijnlijk allemaal aan ene heer H. Boonstra liggen. :)

Tosti is gewoon een verhaal apart bij meiden. Op een of andere manier lukt het hem vaak om gein te maken met meiden die hij nog nooit eerder heeft gezien. Ik zou het niet erg vinden als ik daar op een of andere manier genetisch ook wat maar van had meegekregen...

Inderdaad Hengst. Ik zie al dat hij zijn laatste stukje in 3 zinnen heeft kunnen verdelen en ook nog met twee alinea's. Het begint al een stuk duidelijker te worden. Nu nog hoofdletters aan het begin van elke zin en wat leestekens, zoals bijvoorbeeld komma's.

En brotha, ik kan me weer helemaal vinden in jouw uitleg over Jeannette. Ik sluit me er daarom helemaal bij aan.

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Tue Dec 11 01:49:18 MST 2001
Laat ik ook nog maar een CJV-FR schrijven... Nu eens niet bij de eerste 3 maar het komt er wel.

Geziena, of J-Lo, beide buiten proportionele waarden.
Rossi, Wat moet jij in Ulrum doen..., Kun je daar ook al uit?
Ik hoorde gister nog een gedeelte van het concert in Boston van U2, geweldig gewoon.
Gelijk heb je over die Spitfires, hoe heette die andere band ook maar weer waar we nooit meer heen hoeven???
Huh, wie, wat? Waarhebben jullie het over? Ach het zal wel weer op een commerciele zender komen....
Nog iets meer punten en hoofdletters he Hengst, dan komt ie er wel.
Over een kras kun je nog wel heen kijken, over die achterwerken, dat gaat moeilijk...

Dit was dan weer een kort stukkie van me, een volgende keer waordt ie vast wel wat langer.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: HengstDate: Tue Dec 11 09:22:47 MST 2001
Even for the record Bean, wil ik dan vervolgens nog even zeggen dat ik daar niet specifieke CJV-ers mee bedoelde, maar eerder de hele wereld. En als een paar djs dan mee beginnen te zeiken loopt in no time half Nederland achter ze aan. En off the record: de kras op de Ferrari... dat weet ik nog. En gelijk heb je.

Bij een grotere inhoud kun je meestal ook niet om een groter oppervlak heen. Vandaar de combi. Verder zie ik persoonlijk niks banaals in beschrijvingen van natuurschoon. In de bijbel hebben we het Hooglied, waarin heel wat wordt afgejubeld over de vrouw en haar lichaam. Is dat banaal? Kijk, dat de gemiddelde ouder dat altijd overslaat met lezen is niet zo vreemd, vanwege een zekere schroom over zaken die bij hun zelf ook ooit zo zijn geweest maar inmiddels hun beste tijd wel gehad hebben, maar maakt dat het banaal?

Silk Stalkings was er in de vakantie dagelijks op, en inmiddels nog zon 2 keer in de week. Is erg laat, en heel erg fake omdat er midden in de nacht de meest felle lichtkleuren te zien zijn, maar toch vond ik het wel grappig. Alhoewel de serie veel van zijn bekoring is verloren toen aan het einde van de vakantie de cop Chris werd afgeschoten en Rita vervolgens ontslag nam. Dus aanrader? Kweet niet. Verder houd ik me niet uitputtend op de hoogte met alle series, dan zit je elke dag uren voor de TV en daar bedank ik voor. Af en toe Star Trek, af en toe X-files, af en toe een favoriet van mij: Poltergeist The Legacy. Alleen is die laatste zo verrekte laat... Verder trekt Witchblade en Dark Angel me niet echt, vandaar dat ik er nog niks van gezien heb. Ik heb iets met late series denk ik. Herinner me ineens dat ik een paar jaar terug na twaalven nog wel es keek naar Baywatch Nights, omdat er ook een mooi vrouwtje in zat en de serie ook wat X-filerig was. Je kent dat wel, de wat onverklaarbare series etc, die zijn wel grappig. Hoewel humor het ook altijd goed doet.

Tosti en de meiden, ja dat doettie altijd goed. If were brothez, Bean, Im hiz brotha, too... k ga hem ook es wat van zijn genen vragen, hahaha.

Rossi in Ulrum, dat kan ik je z wel vertellen Moons. Daar kom die babe van hem vandaan, hahaha. Maar op welke zender heb jij in vredesnaam een stuk van het openingsconcert van de Elevation tour in Boston gehoord? Dat had ik ook wel willen horen... 3FM?

Ben vandaag druk bezig geweest met Communicatie I. Van die lui die denken dat ze ons moeten leren hoe we met mensen om moeten gaan. Crisis, ik doe de hele dag niet anders... Vandaar dat het ook tamelijk bekende en lekker uitgeholde frasen zijn die we horen. Maar goed, ook nog een presentatie voorbereiden voor een fictieve groep grootverbruikers van medicijnen, namelijk de 50-plussers die allemaal enthousiaste slikkers zijn waardoor geregeld maagklachten optreden. En leg dan maar es uit in de taal van de plattelandsvrouwen dat hun oprispingen het gevolg kunnen zijn van te enthousiast aspirine-gebruik. Want volgens mij haken ze al af bij het woord oprispingen. Nou ja, dat zien we ook nog wel.

Snap overigens nog steeds niet waarom de Spitfires met hun uitstraling niet gewoon ZZ Top gingen spelen, dat had ik meer op prijs gesteld dan Kabouter Flop die zijn darmen in de lucht moest slaan.

Well peopletjes, zo maar weer ff.
Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Wed Dec 12 07:03:49 MST 2001
Welke Babe? Nog steeds die Danielle? Ik mag toch hopen voor hem van niet.
Dat was inderdaad 3FM, goeie zender toch? Een stuk beter in elk geval dan een hele boel nietnadertenoemenoverbekendezenderswaardeDJ`snogmeerl*llendanindeX-wegendanniettevergetendiereclamespotsdieernogweereenstussendoorkomenomdevijfminutenenwaarikhelemaalgestoordvanraakalsikernaarluisterwatikbijnanooitdoemaarafentoewelmoetomdat1vanm`nbroertjesdiewelzodomisomdaarnaarteluisterenderadioweereensveeltehardheeftaanstaanomuberhauptietstekunnenverstaanwathetdusnogergermaaktomnaarteluisterenendatnogwelindekeuken.
Zo ik ben m`n frustratie ook weer ff kwijt, in elk gaval daarover, voorlopig dan.
Fictieve groep grootgebruikers, ja, je moet toch ergens een betoog tegen houden, dus waarom niet een fictieve groep grootgebruikers.
Ach je hebt van die mensen die zonodig hun darmen in de lucht moeten gooien, dan moeten ze weer aspirines slikken en krijgen daardoor weer oprispingen van ik weet niet wat, ach je weet wel wat ik bedoel.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Wed Dec 12 10:39:04 MST 2001
Moons niet bij de eerste 3? Je zit deze week zelfs niet bij de eerste 8! En dan ook nog zo'n kort stukje. Je moet het wel errug druk hebben....

Als je inderdaad goed wiskundig kijkt heb je meestal bij een grotere inhoud ook een groter oppervlak. Ik bedoelde meer het 2 dimensionale oppervlak. Oftewel het oppervlak wat je ziet als je d'r recht achter staat, snappie? En met het banale bedoel ik meer het beschrijven van een jonge dame door het alleen maar over haar uiterlijke kenmerken te hebben. Oke, genoeg geprobeerd duidelijk te maken, ik kan weer beginnen met het onduidelijke gebrabbel.

Jij studeert toch voor pillendraaier? Kun je niet wat pillen draaien waarin genetisch gemanipuleerde Tosti-genen in zitten ofzo? ;-)

Ik heb dan geen 'communicatie I' gehad, maar ik weet wel wat het is om de hele dag te moeten luisteren (aanwezigheidsplicht enzo) naar iets wat je allaaaaaang weet. Al een paar jaar lang op de middelbare school gehad en de beginselen daaarvan, die krijg je nog weer eens uitgebreid te horen. En dan heb je natuurlijk ook nog van die mensen die er tussen zitten die het na de uitleg van de leraar nog steeds niet snappen, waardoor het nog een keer wordt uitgelegd. Het enige leuke van zo'n les is dan de leraar verbeteren <GRIN>
Ik weet al een oplossing voor het probleem van die presentatie. Laat ze gewoon het CJV-F lezen. Daar staat de oorzaak van die oprispingen al. :-)

Weet ja wat ik niet snap van die Spitfires? Dat ze het ook nog voor elkaar kregen dat toch best een grote groep op de dansvloer vrolijk zat mee te dansen/zingen... Op een overbeh/jaarde kabouter met een serieuze bierpokkel waar die met moeite overheen kon blren. Die puntmuts had ie niet nodig om duidelijk te maken dat ie Kabouter Flop was..

Logisch dat die 'babe' Danielle hem nog steeds bombardeert met SMS'jes. Als je d'r ook nog heen gaat... Misschien is ze zo'n vriendin van "Dan heb ik er tenminste eentje" en ondertussen druk op zoek naar haar opvolgster :)

Ok, ik wist niet dat het kon, maar Moons heeft het toch nog weer voor elkaar gekregen. Op zo'n manier schrijven dat het nog moeilijker leesbaar is dan de eerste stukjes van Mulder. Gefeliciteerd! Van mij part heb jij de CJV-FOLVSPVDWB gewonnen (CJV-ForumOnleesbareLulVerhalenSchrijvenPrijsVanDeWeekBokaal) Maar gelukkig ben je je frustraties in ieder geval kwijt.

Kabouters die hun darmen in de lucht gooien, mogen van mij eerdere t veel aspirines slikken dan veel...

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: M'n Brommer is binnenkort stukDate: Wed Dec 12 11:49:45 MST 2001
He hoi

Om eerst maar ff te reageren, Bean heeft 't heel goed door:)
Maar mijn brommer is binnenkort waarschijnlijk kapot, versnellingsbak naar de kloten. Vet balen.

Ik ga maar weer verder balen.

mzzls Rossi
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Wed Dec 12 16:24:53 MST 2001
He, die ellendige Moons ook. Is er door die gast weer een extra scrollbalk aan het forum toegevoegd ;-)

Wat nou Gerard? Ben je gestopt met je internet site over de Tomos? Ik kreeg ineens van enkele CJV leden te horen die net jouw site wouden bekijken, dat ie was opgeheven? Of is de Tomos al weer oud nieuws en ga je nu bezig met een Yamaha-site?

Luitjes, ik reken op jullie allemaal bij het fruitmanden lopen vrijdag 21 december en op 25 december natuurlijk ook bij het zingen. Wij zijn toch een actieve CJV?!? Tot dan!

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: HengstDate: Thu Dec 13 08:14:58 MST 2001
Nou, die Moons l*lt er ook weer mooi in om zie ik. Denk je dat mensen die hun darmen in de lucht gooien aan de aspirine gaan? Nou ja, dat sluiten we ook niet uit inderdaad, alhoewel ik nog nooit heb gehoord van de klacht darmpijn. Wel darmkrampen, buikpijn, hoofdpijn en pijn aan alle niet nader te noemen lichaamdelen die het slachtoffer kunnen zijn van al dan niet bewust toegebrachte pijn door een of andere vorm van martelen of zelfkastijding, maar van darmpijn heb ik nog nooit gehoord. Al zou ik me goed voor kunnen stellen dat je je niet al te fit voelt als je dat flubberende voedselverwerkingskanaal als een lasso aan het rondslingeren bent. Enige vorm van oprisping zou me dan althans niet verrassen. Dus misschien dat een aspirientje dan op zijn plaats is. Hoewel ik eerder zit te denken aan een vorm van algehele anesthesie om meteen ff t een en ander dicht te naaien, want echt gezond kun je dit niet noemen. En dan heb ik het nog niet eens over het aan alle kanten uitbreken van je zweet als die darmen ergens aan blijven haken... dan zie je de stoma toch al voor je lijkt me.

Bean en oppervlakken. Beste kerel, de oppervlakken die jij bedoelt worden in de aerodynamica de omstroomde oppervlakken genoemd... Want een oppervlak gaat toch altijd in 2 dimensies? Okay, ik weet niet hoe je een gekromd oppervlak dan moet noemen... Het banale van een vleeskeuring: ach dat doen meiden net zo hard hoor. Alleen zijn mannen er eerlijker in.

Pillen met genetisch gemanipuleerde Tosti-genen. Ff nadenken. Dat wordt dus een vrachtje-tosticellen mollen, centrifugeren, vloeistof-troep afgieten, rest in electroforesegel scheiden, juiste goedje eruit pikken, in bacterie inspuiten, bacterie kweken, bacterien mollen, genen vries- of sproeidrogen, genen afwegen, mengen met lactose, poedertje in de rondloper en 1000 tabletjes slaan, en klaar is klara. Moet je alleen ff hopen dat je niet de verkeerde bacterie- of Tostigenen gepakt hebt, anders zou je een probleem kunnen hebben. Hangt uiteraard ook van de bacterie af. En van Tosti. Heb ik voor het gemak ook nog een paar details achterwege gelaten... Bean, ik denk dat het sneller gaat als je zelf net zo assertief wordt als Tosti... Of je gaat je Tosti bloed inspuiten. Niet dat het veel zal helpen...

Wil jij een koppel mensen van 50+ die aan de koffie zitten in het plaatselijke buurthuis waar je je verhaaltje komt houden vertellen dat ze maar op internet moeten gaan kijken bij cjvaduard.cjb.net? Weet niet of dat slim is, komt vast niet door de keuringsdienst van het ministerie van VWS heen voor de extra zorgvergoeding...

Oooooh ja. Jajajaja... Bean was op dreef. Je omschrijving van de Spitfires is een typisch geval van grin...

Oh, dus dat is de tactiek van Rossi? Wat is hij eigenlijk een verschrikkelijk foute kerel... <GRIN> Ach, in liefde en oorlog is alles geoorloofd, dus dt zeker. Heb je die vriendin al versierd Rossi????
En Rossi, waarom ga je in vredesaam door met die lekkere Yamaha te verroppen als je versnellingsbak het lichamelijk en geestelijk niet aankan? Succes met balen.

Nou, de CJV-FCV heeft zich er nog wel niet over uitgesproken, toch heeft Bean wel gelijk. Wat mij betreft mag de CJV-FOLVSPVDWB naar Moons. Deze week verslaat hij Mulder met vlag en wimpel, die zelf toch overigens steeds minder aanspraak lijkt te willen maken op zijn bokaal...

Over de fruitmanden Bean: nog makers nodig? Lopen moet ik toch wel as always, maar hebbie nog makers nodig?
Nou, ik sluit hier maar af bij een typisch CJV-stukkie...

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Thu Dec 13 08:49:33 MST 2001
Dan nou maar eens een lang stukkie, al heb ik daar dan niet, zoals al eerder opgemerkt, veel tijd voor. Dus dan maar snel tikken. :)
Ja, het is wel heel erg met mij gesteld, ik zit hier zoveel achter de computers dat ik er thuis geen zin meer in heb. Anders had ik zondag nog wel iets getikt.
Maar het is ook wel weer zo, beter laat dan nooit, dus dames, heren en broertjes, kom op met jullie CJV-FR.

Wat is er mis met de uiterlijke kenmerken van dames? Dat is toch het eerste waar je op af gaat? Daarna kijk je naar het innerlijk, En het is wel banaal als je het over de lelijke kenmerken hebt en niet als je het over de mooie kenmerken van het schone geslacht (niet altijd maar...) hebt?

Heel irritant is dat; verplichte colleges waar je niets aan hebt. De oplossing, zet je handtekening op de intekenlijst en loop de deur weer uit. Probleem is, er wordt bijna altijd wel iets verteld dat je dan weer nodig blijkt te hebben op een een of ander tentamen. Dus afwezig zijn helpt niet. Ook kun je vaak niet vertrouwen op medestudenten die vaak ook afwezig zijn zodat je niet na kunt vragen of er nog iets belangrijks is verteld. Dus zul je er zelf weer heen moeten gaan, met als resultaat dat je weer een slaapuurtje hebt gehad.

Spitfires, je zou toch met die naam verwachten dat ze wel wat vuur te voorschijn kunnen halen en dat doen ze dan ook, verterend vuur, al die mensen die op hun muziek staan te hossen, brandend in afwezigheid. Want echt erbij zijn ze blijkbaar niet. We zullen de drank er weer de schuld van kunnen geven. Want erg veel kunne die lui blijkbaar niet op....

Nou als die Danielle zo lelijk is als ik van Rossi heb kunnen opmaken dan heb ik er liever geen zoals je kunt zien.... Maar als hij ermee kan leven dan moet ie dat zelf weten. :)

Ja hoor, geen probleem dat winnen van die CJV-FOLVSPVDWB. Daar hoef ik geen moeite voor te doen. Vooral niet als ik wat frustraties kwijt moet. OK nu ben ik ze wel kwijt maar zo te zien zitten een paar anderen nog met enkele. Ik zou zeggen gooi het er maar uit...

Ach met die schuifbalken valt wel te leven dacht ik.

Mzzl Moonshiner.
View IPDelete Message

From: DT Racer RossiDate: Thu Dec 13 13:15:28 MST 2001
he hoi

Mijn DT lijkt ineens weer genezen van het versnellingsbakkwaaltje, ik heb vandaag helemaal geen last gehad.
Gaan jullie ook naar marum zaterdag??? en kan ik dan mee???

mzzl Rossi
View IPDelete Message

From: RossiDate: Thu Dec 13 13:23:11 MST 2001
als jullie een foto van danielle willen zien moet jullie ff op www.hookedonred.nl kijken, bij foto's van marum 1 december en dan foto 80, het meisje links is danielle, de rechtse haar lekkere vriendin.

mzzl DT Racer
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Fri Dec 14 04:13:44 MST 2001
Nog ff een paar korte reacties op het stukkie van Hengst:
Ach met darmkrampen heb je ook pijn toch?
Nu ik die foto heb gezien, zie ik pas echt wat voor een foute kerel Rossi is...
Ja Mulder gaat de goede kant op.

Zullen we het maar gewoon op Rossi houden? Dat lijkt me wel zo duidelijk.
Nog om ff terug te komen op oppervlakten etc. Volgens mij is er volgens rossi niets mis met grote oppervlakten op de juiste plekken.

Dit was dan weer es een kort stukkie van mij.

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: HengstDate: Fri Dec 14 05:23:32 MST 2001
Dus de Yamaha heeft het nog steeds overleefd? Verbazend... Ik weet het al. Sommige mensen praten met hun planten, nou Rossi heeft natuurlijk ff met zijn brommer gepraat. Toen snapte het ding eindelijk waarom hij zo werd afgebeuld. Klopt dat Rossi? De psychologische benadering?

Okay, ik heb ff naar Danielle gekeken, en mijn conclusie is als volgt: Rossi heeft geen smaak.

Dattie niet op Danielle valt vanwege dr figuurtje, dat kan dan nog, ook al heeft ze echt een alleraardigst koppie, maar dattie in plaats van haar dan liever die vriendin heeft, daar haak ik af. Begrijp dr geen moer van.

Moons: met darmkrampen heb je ook pijn ja, maar dat kwam me in dat stukkie niet uit... <GRIN> creatief met tekst, hmm? Over Rossi en zijn oppervlakken: volgens mij gaat die jongen volledig voor inhoud. Grote inhoud, wel te verstaan.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: RossiDate: Fri Dec 14 11:19:36 MST 2001
Moet je maar gewoon ff vaker naar die foto kijken, zul je zien dat ylonka echt wel een heel mooi vrouwtje is.

mzzls DT Racer
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Fri Dec 14 12:16:21 MST 2001
Eerst over die vriendin van Rossi. Ik weet niet waar Hengst het over heeft, maar het lijkt mij dat Rossi toch best wel smaak heeft. Tenminste mijn smaak. Ik moet d'r nog ff in 't echie zien, maar dan lijkt die rechter mij ook knapper. Over het figuurtje van de linkse meid kan ik op deze foto nix zien, maar die is zeker niet verschrikkelijk lelijk. Valt best mee te leven als ze een beetje aardig is...

Over de oppervlakken Harry. Het kan in deaerodynamica de omstroomde oppervlak genoemd worden, maar bij bijv. wiskunde het ik nog nooit gehoord van de omstroomde oppervlak van een bol...

Ik denk dat ik al makers genoeg heb (stuk of 4...) voor de fruitmanden aktie.

Ik heb weer wat van me laten horen en das genoeg voor nu.

Mzzl, Bean
View IPDelete Message

From: RossiDate: Fri Dec 14 13:43:23 MST 2001
Gaan jullie naar marum zaterdag?? want ik echt erg graag mee, danielle komt ook niet dus daar hebben we dan ook geen last van. Jullie mogen den ki kebst bij mij indrinken ofzo!!!!

mzzl DT racer
View IPDelete Message

From: Vato LocoDate: Fri Dec 14 13:45:24 MST 2001
Wat een kloten laatste zin zeg. er moet staan dat jullie dan wel bij mij mogen indrinken waarschijnlijk.

mzzls Rossi
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Sat Dec 15 07:12:23 MST 2001
Ik ga vanavond niet. Ik blijf een weekendje thuis. Ik ga in ieder geval wel 2e kerstdag naar Marum. Dan is het altijd beregezellig en volgens mij komt er dan ook een goeie coverband.
Ik denk dat niemand dan wil rijden, dus als we nou met genoeg man heengaan, dan kunnen we met een taxibusje heen...

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: HengstDate: Sat Dec 15 09:03:09 MST 2001
Zo, is dit dezelfde Bean die ik gisteren via MSN sprak? Hoe het ook zei, ook ik ga niet weg vanavond. Ik was er al bang voor, maar het is gebleken dat mijn rekening op z'n laatste asem loopt. December is een dure maand, en dan sta ik er op dit moment al niet zo florissant meer voor... Oftewel, wie op stap wil: ga je gang but don't count on me.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Sat Dec 15 13:22:10 MST 2001
Ik was ook al van plan om thuis te blijven.
Verder dit nog; Over smaak valt te twisten.
De kerstdag ben ik er bij.

Mzzl Moons
View IPDelete Message

Terug