From: BinkjeDate: Tue Jan 8 10:01:47 MST 2002
Amaai, Hengst hier ben je dus gebleven ik heb je gemist op onze pagina. Wat een wilde verhalen, je bent wel heel erg veranderd sinds je bij ons weg bent. Wij geloven niet dat je nu opeens zoveel drinkt. De prof en ik hopen dat je snel weer eens langskomt.
View IPDelete Message

From: HengstDate: Tue Jan 8 10:14:51 MST 2002
Ehm... Binkje? Over een ver en grijs verleden gesproken... Hoezo 'ineens veel drinken'? Dan heb je m'n stukkies nog nooit goed gelezen vrees ik... Howzy going? Bestaat jullie site nog dan? Je ziet, ben d'r helemaal af... Hoe heb je me in vredesnaam gevonden???

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Wed Jan 9 01:01:57 MST 2002
Binkje, stel je ff voor, dan weten wij ook wie/ wat? jij bent...
Hengst en veel drinken? Valt af en toe wel mee d8 ik, de meeste tijd houd ie t vrij rustig. Over welke site hebben jullie het? (Als ik vragen mag?)

Mzzl Moons
View IPDelete Message

From: BinkjeDate: Wed Jan 9 07:59:52 MST 2002
Maar natuurlijk bestaat onze site nog, ik ben er niet zoveel meer. Er zijn nu nieuwe mensen die het vullen. Je vindt er nog wel enige berichtjes van de Prof en onze Rafke.
Heb op jullie homepage gelezen dat u uit Aduard kwam en heb gewoon gezocht op pagina's van Aduard met een forum. En daar stond deze ook bij. Ik dacht kan altijd even kijken of hier nog iets gebeurd, want uw eigen pagina wordt nauwelijks gebruikt zo lijkt het.
Maar vertel eens Hengst hoe gaat het met de studie en hoe gaat het met Sjappos en Staphylo? Waar op internet kan ik de rest van jullie groepje vinden? Want het is al een hele tijd geleden.
View IPDelete Message

From: BinkjeDate: Wed Jan 9 08:10:43 MST 2002
Oh sorry moons. Zal vertellen wie ik ben.
Ik heb een tijd geleden op de FK roddelpagina een paar vrienden van Hengst en Hengst zelf ontmoet. En we hebben zelfs een fotowedstrijd gehad. Maar helaas is dat contact opeens een stuk minder geworden. En aangezien mijn studie was afgelopen had ik zelf ook niet zoveel tijd meer om te internetten.
Maar ik kwam laatst toen ik mijn kamer opruimde nog het verslag tegen van de fotowedstrijd en toen dacht ik goh ik ga eens kijken hoe het met de jongens gaat. En zo kwam ik hier weer.
De roddelpagina kun je vinden op het volgende adres:
http://www.student.rug.ac.be/fk/index2.html

Ik moet nu weer aan de slag. Tot ziens Hengst en de rest natuurlijk ook... kusjes Binkje
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Thu Jan 10 05:50:39 MST 2002
Ik heb die site dus ff bekeken n.a.v. jou reply`s hier. T ziet er leuk uit, alleen het forum is wat minder... Maar wat wil je ook als je daar als wildvreemde komt... Misschien zal het beter gaan als ik er zou gaan reageren maar ik hier m`n handen al vol aan zoals je kunt zien als je de weektopics bekijkt. (lezen mag ook) Trouwens ik heb ondertussen ook nog meer te doen. Dus zal ik voorlopig ff niet verder op de fk-site ingaan

Mzzl Moons
View IPDelete Message

From: HengstDate: Thu Jan 10 12:44:35 MST 2002
Knap gezocht Binkje. De FK Roddelpagina is lastiger te vinden vind ik...

Reden dat het contact minder werd... hmm, wellicht enige ontevredenheid van mijn kant betreffende de uitslag van de Mr. OZO-verkiezing door onze (tot dan toe) zeer geachte Zuiderburen? <GRIN> Nee, weet het zo niet eens meer, is volgens mij alweer een paar jaar geleden... toch? Ach weet je: op een gegeven moment gaat de lol eraf. Wij hebben bij jullie geparasiteerd tot jullie het leuk gingen vinden. En toen zijn we op een gegeven moment verkast... <GRIN>

De OZO-homepage is inmiddels ongeveer een eilandje in de grote oceanen van cyberspace: niet heel druk meer bezocht is al een eufemisme. Met de studie gaat het aardig. Hoop dit jaar toch wel es af te gaan studeren als farmaceut, en dan vrolijk verder te gaan met de apothekersvakken waar ik nu overiens ook al mee bezig ben. (Ehm... waar ben je eigenlijk in afgestudeerd?) Sjappos en Staphylo zijn beiden afgestudeerd, en Sjappos is vervolgens halverwege de apothekersopleiding afgehaakt, terwijl Staphylo nog stug volhoudt. Maar dat zou je ze beter zelf kunnen vragen. Kweet zo niet of ze nog wel een forum-/roddelhonk hebben, volgens mij namelijk niet, maar 'k kan je hun meeladressen wel ff geven. Heb ze zů niet bij de hand (en geen zin om op te zoeken, internetten thuis kost geld... <GRIN>), maar als je ff een keertje meelt krijg je ze wel van me.

Moons, voor alle duidelijkheid: de FK Roddelpagina is een site uit een land wat gewoon bij Nederland zou moeten horen, BelgiŽ dus. De site hoort bij de Rijks uni van Gent. In feite was het ongeveer een veredelde chatsite, maar wel grappig.

Well dear Binkje, binnenkort kom ik wel weer es ff kijken. Als jij en de prof en dan tenminste ook zijn...

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

Terug