From: TostiDate: Sun Jan 6 11:52:16 MST 2002
He luitjes,

Eindelijk weer een beetje bij gekomen van x-weg en zit ik al weer achter de computer om me rot te zoeken voor een leuk spelletje dat we kunnen gebruiken voor de cjv-a. ('kweet niet of dit al een gebruikte afkorting is maar ik bedoel er de cjv avond mee). Dus als iemand een leuk spel weet a.u.b. mail het even door aan anton. Trouwens wat jody betreft, wat een mietje niet gister avond. Hij sprong als een klein kind weg toen iemand uit het publiek iets verkeerd deed. Ik dat dat die kleine kabouters van zes jaar oud niet zoveel verkeerde dingen konden doen. Of was ik het die een glas gooide 'kweet het niet meer..... Zal wel hele slechte herinneringen aan het noorden hebben over gehouden. We moeten trouwens volgende week wel weer heen want volgens Bean komt er een super band en ik hoef gelukkig niet te rijden, dat voorspeld veel goeds!!!!!! Nou ik sta open voor leuke suggesties voor een leuk spel voor cjc dus schroom je niet maar stuur zoveel mogelijk opties door.

Greets Tosti
View IPDelete Message

From: HengstDate: Sun Jan 6 14:53:31 MST 2002
En nu weer Tosti... er gebeuren wonderbaarlijke dingen in het nieuwe jaar... <GRIN>

Week 2 - Een apart gevoel vanbinnen.

Het gebeurt vaker, dat rare gevoel. Overal de kriebels, en als je dan blijft zitten héb je het op een gegeven moment niet meer. Knikkende knieën, bonkend hart: wat doe je nog achter die tafel? Ga erop af! Doe wat je moet doen, want je krijgt spijt als je niet luistert naar je gevoel. Pak wat je nodig hebt en ga naar haar toe. Bij haar aangekomen kijk je d'r sprakeloos aan... daar ligt ze, ze lijkt te glanzen in het maanlicht en wat schemerig kunstlicht: een betoverend plaatje. Je begint aan je schoenen te frunniken en even later berijd je haar met alle kracht die in je is... terwijl de temperatuur begint te stijgen wordt ze hier en daar wat vochtig en zelf begin je ook te zweten. Totdat je eindelijk stopt. Bij vertrek kijk je nog even spijtig achterom: voorlopig zul je haar niet weer zien. Want als het eenmaal is begonnen te dooien is de ijsbaan gauw verdwenen.

Ja mensen, 'k heb toch nog ff een middag kunnen schaatsen op natuurijs. En 's avonds naar Jody Bernal toe, wat wil je nog meer? Tja, wat ik nog meer had gewild is bijvoorbeeld zien hoe die loser van het podium was gescholden, recht in de armen van die dieptrieste bodyguards van hem. Waarom zat HIJ op 11 september nou niet in het WTC? Zijn schare vrouwelijke fans is echter ook indrukwekkend. In de Kruisweg in Marum liepen namelijk kinderen rond (onder begeleiding) van een jaar of 6, maar misschien ook nog wel minder. Je vraagt je af welke vader, moeder of oudere broer of zus het in zijn pan haalt om met zo'n koter naar een drukbezochte discotheek te gaan. Dat kind hoort verdorie in bed te liggen, en dan overdag Tom en Jerry te kijken in plaats van in het holst van de nacht te worden platgedrukt terwijl ze naar Jody Bernal probeert te kijken, vooraf nog heen en weer hobbelend op Kabouter Plop. Wat dat betreft mag De Kruisweg best een leeftijdslimiet gaan stellen vind ik. En de moeder die daar met d'r 6-jarige dochtertje staat mag met een trap onder de kont weer terug worden gejenst in de auto. "Scheer je weg of ik bel de politie!" om er even een Ome Henk uitspraak bij te halen.

Voor Jody Bernal blijft dan nog één oude wijsheid hangen, bekend in het Oosterparkstadion:

"You're shit, en you know you are."

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Mon Jan 7 01:59:08 MST 2002
Zo Tosti is ook weer eens online, en niet 1 keer maar vaker, en ook nog een opening dus. Dat gaat de goede kant op. Nu de rest nog...

Een hoop misverstanden rezen hier op. Dat krijg je als je iets niet uit eerste hand krijgt te horen. Een lopend vuurtje wordt al snel groter, kijk maar in Australië.

Wat een ... prijs, maak er dan EUR 0,90 van. Al is dit wel beter dan in de X-weg, alle prijzen gingen daar omhoog, behalve van het bier en fris want dat was toch al idioot duur. Helaas, door die EURO is veel omhoog gegaan behalve mijn inkomsten. (Al waren die toch al minimaal <GRIN>). Dus volgende week eerst maar eens goed indrinken voordat we naar de X-weg gaan.

Die CJV-FOVDWN(ominaties) (staat er nog niet bij) moeten we toch eens gaan bijhouden. Aan het eind van het seizoen (Op het CJV-K) krijgen we dan een CJV-OVHJV (opmerking van het jaar verkiezing) Is weer een opvulling (doen we nog wat anders dan bij de TV hangen <GRIN>). Maar het is een goede opmerking Tosti. Dus ik heb m maar ff bij het nieuwe Topic gezet (CJV-OVDWN) Ik heb er gelijk nog maar een bij gezet die ik ook wel aardig vond. Maar bekijk dat zelf maar.

Over op de nieuwe week.
Jody Bernal in de X-weg (Met schare kinderlijke fans (Want vrouwen kun je dat nog niet noemen...)) Tja, ik was blij dat er drank was, al was dat wel verrekte prijzig. Zoals Bean al zei, geen goede band en geen drank is te veel van het slechte. (Gelijk maar genoteerd)

Ik ben zaterdag ook nog ff op de smalle ijzers geweest (Goed stukkie Hengst (Wat is de volgende stap? Een erotische roman??? (Die toch weer heel anders afloopt dan in de verwachting ligt?!))) T was wel weer ff wennen na een jaar of 3 maar na een aantal net geen rondjes (Ik leg het later uit) ging het wel weer. Wat Gluh wijn erbij en een kom snert na afloop en hopen dat we dat binnenkort eens over kunnen doen.
De net geen rondjes... Je weet dat ze bij mij in de buurt met een nieuwe woonwijk bezig zijn. Wonen aan het water is daar het motto (of is het nou onder water.. Nou ja dat doet er nu niet toe) In de grachten lag een beste laag ijs maar helaas kun je geen rondjes rijden, of je moet wel erg kort door de bocht gaan..., want er mist 1 lange bocht. Gezellig was het in elk geval wel.

Mzzl Moons
View IPDelete Message

From: martenDate: Mon Jan 7 06:54:24 MST 2002
Ach ja wat moet ik zeggen het leuke is er al weer af maar ik heb nog een mededeling: Tosti je moet toch effe een berichtje met wat lieve woordjes naar Miranda sturen ze vond je boij nader inzien best wel leuk en je moet er dus toch maar wat werk van maken want ik geloof dat ze wel werk van jou wou maken en het moet toch echt van twee kanten komen anders word het ook zo saaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiii.
We zien vrijdag wel weer op cjv bean en tosti ik weet wel een spel kleine glaasjes bier drinken elke 60sec. een en dan zien wie het het langst vol houdt.
View IPDelete Message

From: HengstDate: Mon Jan 7 07:31:37 MST 2002
Gaat lang duren, dat spelletje. Door een rietje drinken werkt beter denk ik.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Mon Jan 7 07:46:44 MST 2002
Ik denk niet dat Anne B. Het er mee eens is, of de glazen moeten wat groter. We kunnen ook bierflesjes nemen, elk kwartier één. (Kan ook met rietje...)

Mzzl Moons
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Mon Jan 7 09:18:24 MST 2002
Op zoek naar een leuk spel.... Ja als ik een leuk spel zou weten, dan zou ik 'm niet vertellen omdat ik 'm zelf dan wel kon gebruiken. Misschien dat er met goed zoeken op het internet wel iets leuks (lees 'nieuws') is te vinden.
Ik heb het helaas ook niet live meegamaakt dat ie 'wegsprong als een klein kind', maar ik hoorde hem wel zeggen toen ie een paar minuten later opnieuw begon dat ie weg was gegaan door een irritant iemand (lees 'een vriend van mij') die hem lastigviel.

Had ik niet van jou verwacht Hengst, dat jij aan one-night-stands (lees 'one-day-stands') deed. Haar één keertje berijden en dan de rug toekeren :)
Dieptriest is een goeie omschrijving voor Jody in de X-weg. Dieptrieste fans (van 6 jaar), dieptrieste ouders die hun kinderen midden in de nacht daaraan blootstellen, dieptrieste bodyguards, dieptrieste (soms zelfs gejatte) muziek en natuurlijk een dieptrieste en schijtsbenauwde Jody die niet eens fatsoenlijk uitziende danseressen kon krijgen die zich naast hem durfden te vernederen.

Misverstanden kunnen snel genoeg ontstaan als je verhalen meerdere keren doorverteld aan kenissen. Vandaar dat ik er ook bij had gezet, dat ik het ook alleen maar via Tosti en Annemiek... (...juist daar zit de fout) heb gehoord. Misschien een idee? Een zeer kort verhaaltje verzinnen en die laten doorvertellen. Kijken wat er aan het eind van over is gebleven. Oké, hijs niet helemaal origineel bedacht, maar toch. Kun je mooi sluiten met een wijze les inclusief het voorbeeld van Dinanda/Annemiek :)
EUR 0,91 voor een flesje bier. Dat wordt leuk rekenen bij een rondje. Moet toch maar ff een prijslijstje maken. Iedereen dus genoeg WISSELGELD mee nemen. En een briefje van 10 euro is geen klein geld meer... Je verkijkt je er snel op. Gelukkig blijft Anne wel eerlijk met het omprijzen in tegenstelling tot Marum. Die doet lekker makkelijk (dus duur). Alles delen door 2 is genoeg. Eerst 6 gulden , nu 3 euro. Eerst 3 gulden, nu 1,50 euro. Alle prijzen gelijk met ruim 10% omhoog. Indrinken wordt nu nog aantrekkelijker. Alleen kom ik meestal zat thuis als ik voor die tijd heb ingedronken. Ik heb het idee dat we dan net zoveel rondjes daar kopen. Je wilt meestal toch iets in je hand hebben als je daar staat (nee niet weer gelijk doordenken!).
Leuk idee om de opmerking van de week op kamp uit te kiezen. Gelijk wat promotie voor de leden die het forum nooit bezoeken (toch dames?). Alleen wordt het dan niet CJV-FOVDWN, maar een CJV-FOVHJN (opmerking van het jaar). De verkiezing wordt dan logischerwijs CJV-FOVHJV. Volgens mij moet ik het CJV-VB weer aanvullen :) Dit betekent dan wel dat we de opmerkingen uit 2001 niet hoeven mee te tellen. Scheelt een hoop uitpluiswerk (al heeft Moons al wel een begin gemaakt, nog bedankt voor mijn vermelding)

Tosti herkende Miranda al in Marum en zei toen al gelijk tegen mij dat hij haar (in ieder gavl qua uiterlijk) vrij weinig aan vond. Dus die tweede kant die moet komen heeft waarschijnlijk een ernstige vertraging. "Het NS-personeel adviseert u dan ook om op zoek te gaan naar een vervangende verbinding."
Bean heeft trouwens niet met Tosti het onderwerp/spel, maar Hengst en Tosti. En het bierdrinken lijkt me niet een superplan. Tenzij je de meiden al weg wilt hebben voor het spel is begonnen.

Is iedereen het trouwens een beetje eens met de film die over drie weken op CJV gedraaid wordt? Het moet eigenlijks wel een komedie zijn. Bij bijvoorbeeld een goeie aktie film moet je je aandacht er steeds bij houden. Bij zo'n komedie kun je best een keer een stukje missen tijdens een zeik/drink/praat pauze.

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Tue Jan 8 02:48:35 MST 2002
Zeg maar een vriend van de hele zaal... (op een paar onbevoegden na dan...) als je Jody ff kan laten stoppen.

Over het spel, voor de niet bier drinkers zou je kunnen overwegen om ze een liter cola in dat kwartier leeg te laten drinken... Dat hou je ook niet lang vol.

Heb je de prijslijst al af? Bij het bier (en fris) halen moet er in het vervolg gelijk maar een flinke bak met wisselgeld mee. Help ons dus ff met herinneren.

Verkiezingen: Dan wordt het dus CJV-FOVHSN en CJV-FOVHSV (die S staat voor seizoen). Dat wordt dus het CJV-VB opsplitsen in twee delen als je de scrolblak niet wilt tonen (voor de gebruiker die met een resolutie van 1024 x 768 werkt) Ik ga trouwens nog ff door met uitpluizen. Voorlopig tot Week 40. Als iemand anders bezig gaat met een aantal andere weken zou dat wel zo prettig zijn.

De film is OK, je hebt gelijk dat je het beste een komedie kunt draaien op een CJV-VA i.v.m. de pauze`s.

Mzzl Moons
View IPDelete Message

From: Hengst (1/2)Date: Wed Jan 9 04:10:21 MST 2002
Thijsio, Spyro, waar zijn jullie????????????????????????

Well well, dus Moons heeft tussen het zoeken naar CJV-F-OVDWN's door ook nog tijd om ff te CJV-FF? Moet overigens zeggen dat dat topicje het goed doet, zie mezelf in elk geval vaak genoeg staan... <GRIN> (Thanks Moons.) Ik wil er ook wel een keer aan meedoen met uitzoeken enzo, maar dat kost me ff meer tijd dan ik nu heb. Kan dus nog ff duren.

Lopende vuurtjes worden groter? En dan kijk je naar Down Under? En dat durf jij een vuurTJE te noemen? Tja, dan heb je een redelijk voorbeeld denk ik. Onlangs in het journaal ook die weerkaarten gezien met rookpluimen boven Australië? Werd je echt niet vrolijk van. Helemaal als je bedenkt dat elk pluimpje voor vele tientallen/honderden bunders verkoold land staan... Nou ja, een paar buien regen en je moet es zien hoe snel dat gebied weer groen wordt. Vruchtbare grond, hmm?

De Kruisweg en bierprijzen. Ik heb onlangs ff gekeken bij de Kruisweg-site, en je kunt ze daar beoordelen met cijfers. Van muziek, prijzen, portiers, afijn zo nog een paar dingen. En dan beland je in een soort reactieregister waar je ook op elkaar kunt reageren. Er was eentje die vond dat de prijzen in Marum 'echt wel' veel goedkoper waren geworden. Van bier/fris voor NLF 3,50 naar bier/fris voor EUR 1,50. Weet niet of dit inderdaad klopt, maar heb er toen maar ff op gereageerd dat de prijzen van het echte bier (Heineken dus) weldegelijk gestegen zijn... Volgens mij weet Marum donders goed wat daar het meeste wordt gedronken...
Weet overigens nog niet of ik het financieel trek om zaterdag alweer heen te gaan...

Op het CJV-K de CJV-F-OVHJV, a.d.h. v.d. CJV-F-OVDWN's? Een aardig idee. Als de rest van de CJV het er ook mee eens kan zijn... zou daarom leuk zijn als ze ons hier es wat vaker bezochten.

Wat krijgen we nou Moons, moet ik hier op de CJV-P met een erotische roman gaan beginnen? Hoe kom je daar nou bij? Denk er ff aan dat we nette christelijke jongelui zijn okay? <GRIN>

Nou ik zie het alweer. Bij Moons gaat het schaatsen al net zo als andere mensen bij het skiën. Moons gaat weer niet voor de sport, maar voor het après-schaatsen. (Vgl. après-skiën.) Glühwein en snert: nog even en je hebt weer gezopen als een Maleier met als excuus dat je ook nog 2 bijna-rondjes hebt geschaatst.

Typisch Mulder hmm? Denkt dattie Tosti aan de vrouw moet helpen. Weet je Mulder, volgens mij is Tosti daarin mans genoeg... Als ik eraan denk hoe hij op 2e Kerstdag tekeer ging...

Geen paniek, we hebben al een spelletje. Wat het wordt zien jullie wel, de charmes van de spelletjes bestaan er altijd uit dat niemand weet wat de bedoeling is. Eén troost: het wordt geen 'Hints'.

Gehoord van Tosti, die het naar eigen zeggen uit verschillende betrouwbare bronnen had: Jody Bernal heeft een bierflesje naar zijn kop gehad. De domme eend, zou hij nou nog niet snappen dat die quasi spaanse liedjes en goedkope dansjes gewoon niet gepruimd worden van een vent die nooit Alzheimer zal krijgen omdat er simpelweg geen hersens zijn om af te sterven? En die danseressen waar Bean het al over had stelden inderdaad ook niet echt veel voor. Nee, dan Milk Ink/c, die zangeres met het in de fitnessruimte strak afgetrainde buikje...

Nou Bean weer met zijn seksistische toespelingen op mijn stukkie tekst... wat is dat toch met jullie jongens? Ik beschrijf een ritje op de ijsbaan, en jullie denken er van alles bij? Of heb ik misschien een verkeerde suggestie gewekt? <GRIN>
Nou ja, als we dan toch op dat gebied beland zijn: deze week maakte Yves Saint Laurent bekend te stoppen met mode ontwerpen. Uiteraard voor het journaal een goede gelegenheid om... jawel, Laetitia Casta ff in beeld te halen met een YSL-product aan d'r lichaam. Hrrrrrrr... Gebeurden er maar vaker dingen in ontwerpersland, dan zagen we d'r tenminste es in het nieuws...
View IPDelete Message

From: Hengst (2/2)Date: Wed Jan 9 04:10:59 MST 2002
Op zich kunnen we wel heel principieel gaan indrinken, tegen de hoge prijzen: gaan we gewoon met maximaal 10 eurootjes op stap... en als het op is, is het op. Gewoon inleggen in de pot, pot leegmaken en klaar is klara. Voor de rest van de avond de handen leeg... en dan maar hopen dat er fatsoenlijke muziek wordt gedraaid. Ik heb in elk geval weinig hoop dat mijn negatieve beoordeling van die dj, die blonde gozer, effect heeft...

De film: ken ik niet. Ik hoop dat 'ie leuk is, en dat het niet een film is met die altijd weer hemeltergend irritante Eddy Murpy is. Oh ja Bean, ik begreep dat Didi geen zin had om vrijdag te komen als we filmavond hadden... kan het zijn dat lang niet iedereen die filmavonden leuk vindt?

Over de prijzen van Anne B. Tja, hij mag geen andere prijzen berekenen, dus reken het koffiegeld en fris/biergeld maar om. Het prijzenlijstje heeft Bean als het goed is tussen die 30 bestandjes zitten die hij van me gekregen heeft. Tenzij hij weer een andere opzet voor 't lijstje verkiest natuurlijk...

Mensen, ik wil eigenlijk wel weer stoppen. Staat weer genoeg nieuws in de krant voor het volgende weektopic, maar ik wacht hier eerst wel weer ff op reacties.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Wed Jan 9 09:01:13 MST 2002
Week 3 - Hell ain`t a bad place to be... (AC/DC)

Er wordt wel eens beweert dat de aarde, of het leven een hel is. Aan de ene kant kan ik daar best wel inkomen. Maar aan de andere kant valt het best wel mee. Volgens Ossi en handlangers zal het zo langzamer hand wel een hel worden hier op deze aardkl**t. Dat krijg je als je 'vaticaan' bent. Ook dragen we zelf bij aan het helliseren van onze leefwereld, een milieu rampje hier, een bosbrandje daar, wat broeikaseffecten in het zuiden, een olievlek in het van starkenborg kanaal en zo kunnen we nog wel ff doorgaan. Met als gevolg dat we weer met een nieuwe record poging bezig zijn. (Als je toch niet veel te doen hebt...) Maar om nog ff terug te komen op de titel van dit stukkie, het leven hoeft geen hel te zijn, als je je maar gelukkig voelt (Voordat je `s morgens vroeg zo brak als de pest wakker wordt met een duffe kop). Het probleem is hierbij dat de maand te lang is, want voor dat je bij het einde daarvan bent is de bodem van portemonee al lang weer te zien. (Zeg maar, het geld is op...)

En om dit stuk nog verder uit te breiden gaan we over op de normale zaken des levens. Zoals bier, uitgaan, CJV, nieuws, muziek, mixjes, uitgaan, en ehh... werk, stage, school, netwerken en ehh...

We hebben het er een hele tijd geleden nog over gehad, en het is nog niet veel opgeschoten... De aankleding van de vluchtheuvel. Als iedereen nou thuis spullen gaat uitzoeken die kunnen bijdragen voor het opvrolijken van de vlluchtheuvel en die vrijdag meeneemt dan wordt het misschien nog wat.
Nog zoiets, het imago van de CJV, ik hoop dat jullie een niet te zwaar (En daar lijkt het wel op) onderwerp hebben Tosti en Hengst, Dan kunnen we daar bijv. een uittreksel van langs de inwoners van aduard sturen, Dat moet het imago toch wel wat veranderen niet?

Gelukkig heeft er nog eens iemand goed gereageerd met een redelijk lang stukkie, bedankt Hengst, zodat ik weer een eindje weg kan krabbelen.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Wed Jan 9 09:01:34 MST 2002
Deel 2

Ja, die CJV-FOVDWN, Week 40 is inmiddels ook doorgespit. De lijst van CJV-FOVDWN moest in 2-en worden geknipt, anders paste ie der niet op. Ook eigenlijk best wel logisch met de lappen tekst die we toen daar hebben neergezet. <GRIN> Als je er zelf ook wat aan wilt doen graag, maar begin wel vanaf het laatste CJV-FRT, ik ben dan nog wel ff bezig met de andere kant. Zet dan ook ff neer met welke week je bezig bent zodat we niet alles dubbel langsgaan. (Zoals Bean en ik al bijna deden met week 40.) Er worden tot nu toe 5 personen genoemd. Eigenlijk is dit wel wat weinig, dus hier de oproep voor de anderen, l*l een eind weg op het CJV-F, dan zit er voor jullie vast ook wel een nominatie in. Tussen de nominaties die tot nu toe zijn genoteerd zitten een aantal erg leuke, ze worden nog leuker als je de tekst die er omheen staat er ook nog bijleest, dus ga je gang... De CJV-FOVHSV(en geen CJV-FOVHJV) op het CJV-K n.a.v.d. CJV-FOVDWN. Dan moeten we eigen ook de CJV-FOVDWV houden en de CJV-FOVDWP uitdelen (een flesje bier??) en voordat we op CJV-K gaan een CJV-FOVHSP bedenken zodat we die kunnen uitreiken op het CJV-K. Om dit festijn een CJV-gebeuren te laten zijn zal iedereen moeten proberen om CJV-FOVDWN te krijgen, dus jongelui (om terug te komen op de eerste CJV-FR van Mr. Bean (En ik ben geen opa Hengst <GRIN>)) ga je gang en sla je slag voor de eerste CJV-KD (kamp dag)

Volgende stuk...
Lopende vuurtjes worden al snel groter en dan kan je ze geen vuurtjes meer noemen. Je hebt het over regenbuien, tja, die moeten er dan wel komen voordat heel australie plat is gefikt. Ach en je hebt gelijk, t groeit wel weer, alleen gaat er zo`n verrekt lange tijd overheen voordat t weer op het zelfde niveau is. Dus kids, geen vuurtje meer stoken!!!

Toen ik las dat jij ook eens op de site van de X-weg bent geweest ben ik er ook maar weer eens heengegaan, ik moest toch nog ff kijken of die band echt wel zo goed was als Bean beweerde. Gelijk ook maar ff naar die reactie site gegaan om te reageren. De muziek van de band valt wel een beetje tegen, er staan ook een boel niet zo mooie nummers bij, en wat krijg je dan in de X-weg... die worden natuurlijk weer veel gedraait. Wat wel misschien een voordeel is: er kan nog wel eens een vrouw op het podium staan...

Moet je lezen wie het schrijft, "Denk er ff aan dat we nette christelijke jongelui zijn" tsss, en hoezo was de opening van jou deze week niet suggestief. En het hoeft niet op de CJV-P(of S) eigenlijk hoeft het helemaal niet, maar je gaat al wel een eindje die kant op. Dus mijn vraag of je daar nog mee doorgaat?

Apres-schaats. Ja, tis koud en je wilt je warmen. Van het tempo waarin ik schaats wordt ik niet warm dus dan moet ik iets anders bedenken. Een vuurtje op het ijs houdt het niet zo lang vol dus dan maar aan de gloeiende wijn en de warme snert. T scheelde natuurlijk ook wel weer dat iemand anders ermee aan kwam, Dat heb je nog wel eens in een gehucht met bijna een ijsbaan. Degenen die er dicht bij wonen hadden een ID om de dorpsbewoners (of gehucht bewoners) nader bij elkaar te brengen, Dat was ook wel nodig zoals men kon zien aan de laatste Jaarwisseling. Er waren maar weinig mensen in de dorpskern. Dus vandaar. De snert was nog over van een gift van hun oma en ze hadden zelf ook wel zin in wat wijn dus waarom ook niet.
Het zuipen als een Maleier doe ik niet voor zover ik weet. Maar misschien weet jij het?
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Wed Jan 9 09:02:04 MST 2002
Deel 3

Tosti die aan een vrouw moet worden geholpen... Laat ie daar zelf maar voor zorgen, dat moet m wel lukken. Zo te zien heeft ie wel een beetje smaak... Verder hoeft ie van mij niet zo nodig aan de vrouw. Je weet hoe het met m ging de vorige keer. T was wel niet zo erg als bij Bean maar toch...

Gelukkig, geen Hints, hopenlijk ook geen krantenmeppen, stoelendans of dat spel waarbij-je-wat-moet-tekenen-en-dat-de-rest-dan-maat-moet-raden-wat-je-nou-in-vredesnaam-hebtgetekend. Want dan heb je wel een vrij origineel spel. En het lijkt er wel op dat jullie dat hebben, aangezien je verwacht dat we niet weten wat de bedoeling is. <GRIN>

Die domme eend Jody, als je nadat je een bierflesje om je oren hebt gehad nog niet snapt dat je beter op kunt rotten dan ben je echt niet goed bij je hoofd. Die danseressen... Kun je beter achter de kassa bij de AH zetten of zullen ze daar ook al te dom voor zijn...
Tis Milk Inc. van Incorperated. en die dame ziet er inderdaad een stuk beter uit.

Sexistische toespelingen... Vertel me nou niet dat je dat niet had verwacht... Als je die (verkeerde??) suggestie niet wou opwekken had je t beter een tikkeltje anders kunnen omschrijven, maar dat had je zelf waarschijnlijk ook wel door. Hrrrrrrr? Koud? Zou ik er niet van worden... en wie eigenlijk wel? En er mag best een wat vaker iets gebeuren in dat land ja, of ze zouden een wat vaker nieuws moet brengen uit dat land, tegenwoordig komt er bijna alleen nog maar nieuws uit de verweggistanen. Dan zie ik toch liever L. C.

Dat is best een goed ID, eerst indrinken en dan met een tientje op stap, alleen heb ik weinig hoop dat ik het dan een hele nacht volhoud in de X-weg met de muziek die daar wordt gedraait. We kunnen het wel ff proberen zaterdag maar ik neem nog wel wat meer geld mee. :) Voor de zekerheid. Overigens, we kunnen ook weer eens de stad in gaan. Eens kijken hoe het daar is gegaan met de prijzen of kun jij Hengst ons daar over inlichten.
Er zijn wel DJ`s die rock willen draaien in de X-weg, maar dan moet het publiek ook leuk doen en niet zoals de laatste paar keren, 2 rockplaten en herrie op de dansvloer. Ik had toen best wel zin om ff rustig uit m`n dak te gaan maar nadat een onbekend vervelend persoon binnen 20 seconden 3 keer tegen me aan was gaan springen ben ik maar op het podium gaan zitten.

De film lijkt me leuk, ik heb er al een aantal voorstukjes van gezien. Ik snap overigens niet waarom Didi geen zin heeft in videoavonden. Dat mag ze toch eens uitleggen. Dan kan er wat aan worden gedaan.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Wed Jan 9 09:03:07 MST 2002
Deel 4

Prijzen. Eigenlijk mag niemand de prijzen aanpassen. Er is ergens ook een meldingslijn waar je stijgingen kunt opgeven, helaas weet ik niet wat het nummer is, anders gaf ik de X-weg ff op : )

Nu de rust weer een beetje is weergekeerd in het oostblok beginnen Pakistan en India weer. Tja, de wereld veranderd niet zo snel. Een veertig jaar geleden verwachte men ook al dat we nu met vakantie naar de maan konden en dat er op mars kon worden gelopen… Maar zo is de het heelal waarschijnlijk niet bedoelt. One hell is enough, om terug te komen op mijn opening van dit stuk.

Het dichterbij zijnde oostblok (Voormalig Joegoslavie) is al weer bijna vergeten, ware het niet dat milosovic nog steeds leeft. En hij heeft nog steeds niet door in wat voor lastig parket hij zit. Trouwens als je een politiek forum wilt moet je hem een stukkie laten schrijven, hij zal dan ook wat rustiger zijn in de rechtszaal alwaar hij een politiek betoog probeerde af te steken tegen de aldaar aanwezig zijnde mensen.

Dan hebben we ook nog de HP pil, en hiermee bedoel ik niet de viagra maar de harry potter pil, wat de mensen al niet bedenken om anderen aan hun verslavende producten te helpen. Nu nog een kabouter plop, bach en een teletubbie pil en alle leeftijden zijn vertegenwoordigd. We leven in een vrij land maar dit gaat wel erg ver.

Nog ff een vraagje voor Hengst en Thijsio. Kun je mij een lijst mailen van al jouw CD`s met de nummers die daarop staan waarvan je weet dat ik die nog niet heb? Alvast bedankt.

De record poging zal wel niet zijn gehaald, maar toch is het een leuk eindje. Als je hier niks tussen kunt vinden om op te reageren weet ik het ook niet meer.

Mzzl Moons
View IPDelete Message

From: TostiDate: Wed Jan 9 11:52:07 MST 2002
Goeiedag luitjes,

Moest weer verplicht achter de computer zitten voor het GEWELDIGE cjv onderwerp wat hengst en ik vrijdag gaan houden, en dacht dus ook maar ff snel op het cjv-f te kijken. Zie ik me daar een text van heb ik jou daar. Dankjewel hengst je probeert me het ook niet makkelijk te maken om meer op het cjv-f te reageren!!!!!! Maar met pijn en moeite heb ik me kunnen beheersen en heb ik de reply van hengst helemaal door gelezen.

Trouwens marten over miranda, ik vindt het geen stijl om met een meid te gaan die het eerst nog eventjes uit moet maken met haar huidige vriend. Daar hebben de engelsen zo'n leuke uitdrukking voor 'Not Done'. 'T zou vast een hele leuke meid zijn maar nix voor mij, kan je dat wel even door geven, niet waar?

Vaker indrinken vindt ik een redelijk goed idee, maar dan moeten er ook zoveel mooie meiden rondlopen als in x-weg, en die bloed mooie bar jufvrouw is dan ook uitgenodigd. Kan zij ons mooi 'bedienen'. Ze zag er afgelopen zaterdag trouwens erg lekker uit, wat dat betreft mag ze vaker op de dans vloer staan dan achterde bar met zo'n lelijke x-weg t-shirt aan.

Wil iedereen aanstaande vrijdag ff papieren zakdoekjes meenemen want hengst en ik hebben zo'n prachtig onderwerp dat je er van kan gaan huilen. En het spel wordt denk ik wel leuk we hebben het nog nooit eerder gedaan en hopen dan ook dat jullie het leuk zullen vinden. Als het weer weer een beetje meezit komen ik en bean wel op de fiets kunnen we gezwellig indrinken voor de zaterdagavond :-)

Weer genoeg geluld dacht ik, iedereen totziens en tot vrijdagavond
Greetz TOSTI
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Wed Jan 9 14:28:26 MST 2002
K*lere zeg! Wat een lappen tekst weer. Gelukkig ben ik al redelijk bedreven in het lezen en schrijven van lange stukken, dus het heeft me vast minder moeite gekost dan Tosti.
Zo te zien hebben de vrienden (?) van Hengst de CJV pagina ook gevonden. Vast via Google "Harry Hilberts' ingevoerd. En ja, dan kom je al snel op de CJV pagina. En als je Harry een beetje kent, weet je dat ie gek is van forum schrijven, dus was de link snel gevonden. Zo hoor je ook nog eens andere dingen van Harry :)

Oké, het reageren kan beginnen, want Bean is binnen!

Moons, Tue Jan 8 02:48:35
Een vriend van iedereen boven de 7 jaar kun je wel zeggen :)
Van cola kun je inderdaad net zo dronken worden als bier. Drink maar es 10 glazen cola op een avond. Dan ligt het je 's avonds/'s nachts te draaien voor je ogen in je bed.
Nieuwe prijslijst is gemaakt.
De scrolblak <GRIN> is als het goed is nu weg. De afkorting CJV-HBIIVDSFUBHSHZTPP was een beetje té lang. Gelukkig is er iemand die de film bekend voor komt en goed vindt.

Hengst, Wed Jan 9 04:10:21
Ik begin me nu ook wel af te vragen waar Thijsio en Spyro zijn. Interesse in het forum verloren? Dan hebben ze vast Hengst zijn erotische glijpartij nog niet gelezen :)
Tegenwoordig is het volgens mij wel een 'vuurtje' daar in Australie. Er zijn een paar buien geweest, en ik las dat ze het vuur nu onder controle hebben.
Volgens mij was het bier en fris nog altijd 3 gulden voor nieuwjaar. Pruim was toch alleen 3,50? Of heb ik het nou mis. Dus is alles gewoon 10% duurder geworden. Natuurlijk trek je het a.s. zaterdag financieel wel. Flink indrinken (ik zal ff vragen of het bij ons kan) en dan die 10 euro meenemen. Dat heb je toch nog wel?
De rest van de CJV hoeft het er niet eens mee te zijn. Ik ben toch de voorzitter :) Nee, ik zal wel ff overleggen, maar ik zie niet in wat er verkeerd aan kan zijn om een uurtje minder TV te kijken.
Die vrouw van Milk Inc. was niets vergeleken bij die vrouw waarbij 'ik viel hier voor haar op de grond' (Blof) :) Nou... in ieder geval was ze niet veel minder mooi dan de zéker niet slecht uitziende Milk Inc zangeres.
Ik zag ook dat stukje waarin Laetita Casta op journaal was. Alleen ik had het een beetje laat door. Pas toen de beelden alweer weg waren dacht ik: "Shit, was dat L.C. niet?"
Vroeger gingen Tosti en ik nooit voor de band/muziek heen. Als er shit muziek wordt gedraaid/gespeeld ga je gewoon naar een andere zaal. We blijven vaak veel te lang hangen in de grote zaal. En tevens zijn er wel andere dingen te doen dan alleen drinken en muziek luisteren. Het oog wil ook wat :)
Ik heb de prijzen van jouw lijstje gehaald, maar wel een compleet nieuw lijstje gemaakt. Een iets andere opzet inderdaad...

Moons, Wed Jan 9 09:01:13
Ik zou graag nog op jouw (en Tosti's) berichtje reageren (er is genoeg om op te reageren), maar ik begin last van m'n hand te krijgen en ik wil geen RSI op lopen aub En het is ook al laat. Morgen weer een dag. Mzzl!!!

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: ToosDate: Wed Jan 9 16:00:43 MST 2002
Zo jongens.
Even weer een berichtje van mij. Ik heb nu inmiddels ook een nieuw beeldscherm. Het is een TFT-scherm geworden. De oude heeft mijn moeder nu gekregen. Deze is te zien op de volgende link. Let niet op de kleur. Beetje nightshot achtig.
http://toos.webspace.friaco.nl/pics/neovo_buro1.jpg

Bekijk maar als je tijd hebt. Dat werkt behoorlijk relaxed. Lekker ver van je af, heel scherp en duidelijk.
Ook heb ik nu weer iets anders gevonden op internet. Ik kan nu bijna alle mp3-tjes krijgen. Ook kan ik heeeeel veeeel videoclips (zoals op TMF) downloaden.
Kortom, een behoorlijke investering en verandering.

Ook is mijn stage bijna afgelopen. En als 'afscheid' ga ik een film draaien, op mijn stage. Maar dit mag op de NIEUWSTE en grootste BEAMER die ze daar hebben. Of te wel ik kan een beeld van 1,5 bij 1 meter op de muur projecteren. Leek mij wel leuk. Ik zal wel een paar foto's maken.
Die zet ik dan ook wel op mijn internet site. Die moet trouwens ook een keer ge-update worden. Wel heb ik een aantal plaatjes ge-upped. deze zijn te vinden op:
http://toos.webspace.friaco.nl/pics
http://www.geocities.com/toos386/dump/pics

Veel kijk plezier en tot de volgende keer.

Greetz Thijs.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Thu Jan 10 08:59:21 MST 2002
Dus tosti ook weer eens aan het CJV-FF, nu Spyro nog. We wachten wat het onderwerp betreft, als jullie er zo hoog van opgeven moet het wel wat worden.
Waarschijnlijk heb ik afgelopen zaterdag iets gemist, kan iemand dat nog ff duidelijk maken??? Alvast bedankt.
Papieren zakdoekjes? Moet ik die ook nog aanschaffen. Ik ben al niet zo rijk... En dan ook nog uitgaan. Vergeet je de Herriestoppers niet Tosti?

Jaap de Hoop Hilberts... Tja, best te begrijpen dat je zo wordt genoemd, met de politieke instelling en verhalen.

Je kunt trouwens beter 11 EURO meenemen 2x een heineken a 3 EURO en een Wodka Red Bull a 5 EURO, allen moet je dan inderdaad goed indrinken.
Het gewone dommelsch biertje en de frisdrank was ook in de X-weg HFL 3,50. Ik weet het tis idioot duur.
Huh hoe is die zin: Milk Inc. was niets vergeleken bij???
Volgorde in de X-weg (en andere uitgaansgelegenheden) Muziek, Vrouwen, Drank, Sfeer. Muziek en Vrouwen wil nog wel eens wisselen van plaats, ligt aan het tijdstip en de portie drank die ik op heb. <GRIN>

Ik d8 dat jij zoveel tijd op het internet zit tegenwoordig Thijsio... Volgens mij moet je eens vaker uitgaan, want al die dingen over computers etc. Dat interesseert me niet zoveel meer, ik hoor daar toch al teveel over (maar wat wil je ook op zo`n stage plek...)
Als je nou eens foto`s van natuurschoon op je site zou zetten, dan werd ie ook wat interessanter :) Ik denk niet dat ik nu ga kijken in elk geval.
Probeer een volgende keer te reageren op wat de rest schrijft. Dat maakt jou CJV-FR`s ook een stuk interessanter voor mensen die niet geinteresseerd zijn in nieuws over jou PC`s...

Mzzl Moons
View IPDelete Message

From: Hengst (1/3)Date: Thu Jan 10 15:34:02 MST 2002
Lekkere opening weer Moons, een tekst van AC/DC...
Over je broeikaseffect: dat gaat toch echt de hele wereld wel aan hoor. Het is niet zo dat het gat in de ozonlaag boven de zuidpool een ventilatiegaatje is ofzo waardoor wij op het Noordelijk halfrond wat ijzel op de weg krijgen. Dat gat is gewoon een effect van de CFK's waardoor wij nu te weinig worden beschermd tegen dat agressieve UV licht van de zon. Helaas vliegt er door het gat geen CO2 weg, met als gevolg dat het hier toch steeds warmer wordt. Want we kunnen de atmosfeer nog steeds niet in segmenten indelen, jammer genoeg. Dan mochten de Russen namelijk lekker in hun eigen radioactief vervuilde wereld wegrotten.

Over het onderwerp van Tosti en mij: wij weten donders goed hoe droog dat kan zijn, dus hebben we ons best gedaan om er toch wat van te maken, ook gezien de landelijke activiteiten van het komend half jaar. Maar als Bean dan op korte termijn weer es een stukkie in Abdijklanken en Contact schrijft moet ons imago toch wel wat stijgen ja, hahaha.

Als ik de CJV-F-OVDWN's op ga zoeken geef ik wel een gil, wrsch. begin ik bij een week middenin en werk zo naar jou toe, om ze te plaatsen als ik aan de beurt ben. Inderdaad is het weer ff af en toe lekker gniffelen bij de CJV-F-OVDWN's die ik in je topic lees, helemaal omdat ik me de context nog wel weet te herinneren...

Ik vind het best om prijzen/bokalen voor de bijdehantjes uit te gaan delen, maar waar gaat die dan uit bestaan? Een met aluminiumfolie ingepakt bierflesje als zilveren CJV-F-OVDWBokaal, compleet met een etiket erop met de waarschuwende tekst "Dit is een prijs, geen afvalglas."?

Ik weet wel een leuke straf voor die 9-jarigen die ze daar Down Under oppakken voor een ietwat uit de hand gelopen fikkiestokerij: gewoon elke afgebrande boom gaan herplanten. Dan zijn ze nl. voor de rest van hun leven wel zoet met die werkstraf. Maar ja, fikkie stoken hoort er nu eenmaal bij als je zo oud bent. Heb zelf ook wel autobanden in de hens gehad vanwege de mooie zwarte rook die eraf komt, tenslotte zit in ieder mens wel een klein pyromaantje, maar dan ging ik er toch ook niet vanuit dat dan meteen maar heel Aduard affikt. Nou zijn de omstandigheden hier en daar uiteraard wél enigszins verschillend...

Okay toegegeven, mijn weekopener was zeer suggestief, en behoorlijk met voorbedachten rade, want je weet dat zoiets reacties oproept. Maar om ff op je vraag in te gaan Moons: ik zal d'r maar niet mee doorgaan. Ik zie mezelf nog niet een boek o.i.d. schrijven, laat staan een erotisch getint verhaal. Jammer hmm?

Jij en zuipen als een Maleier, of ik dat weet? Hahaha, laat ik er maar niets van zeggen, dan vliegt het imago van de CJV nog verder naar beneden. Maarreh, je wilde niet krantenmeppen? Verdraaid, da's nou jammer...

Overigens denk ik niet dat die danseressen van Jody Bernal bij de AH achter de kassa kunnen. De AH mag dan een bagger personeelsbeleid hebben, vraag maar aan Spyro, maar ik mag toch hopen dat die miepen daar achter de kassa worden geselecteerd op het lekkere bekkie en vervolgens ook nog op opleiding. Nou ja, en zo lekker waren die grieten niet.

Van Laetitia Casta het koud krijgen? Eerder een rilling die van onder de ruggengraat naar boven loopt, waarna het zweet je aan alle kanten uitbreekt... okay, dit is wat overdreven, maar als m'n hersenen haar beeltenis registreren wordt er wel ff een stofje afgegeven in m'n kop waardoor een gevoel van... ja, van wat eigenlijk optreed? Je kent dat wel: mensen kijken is leuk, maar soms is het leuker dan gemiddeld.
View IPDelete Message

From: Hengst (2/3)Date: Thu Jan 10 15:36:14 MST 2002
De prijzen in Grunn'n... volgens mij waren in Sally's 3 pints zo'n EUR 10,50 ofzo... heb me die nacht niet zo bezig gehouden met de prijzen om eerlijk te zijn. Als je overigens in de horeca echte exorbitante prijsstijgingen meemaakt mag je dat melden bij de Nederlandse Mededingings Autoriteit (NMA), en dan hebben we het over de stijgingen zoals we die zagen in Marum, á 10% dus. Oftewel, zoek ff op internet naar de NMA homepage (www.mna.nl?), zoek het tel. nr. op en bel ze op. Met een beetje mazzel is het een week later voor mekaar, smerige oplichters die ze daaro in Marum zijn.

Ehm Moons... wat weet jij ervan hoe het heelal bedoeld is? Sinds wanneer ben jij God ofzo? De mens is dan zeker ook niet bedoeld om te zwemmen, anders hadden we wel vinnen gekregen... Stel je het op dit moment nog hypothetische geval voor dat er mogelijkheden ontstaan om in korte tijd grote afstanden af te leggen, en dan heb ik het over snelheden groter dan die van het licht. Mag de mens dan niet op scharrel gaan om te zien of er in dit heelal meer te beleven is dan op aarde alleen? Als die mogelijkheden ontstaan hebben we dus blijkbaar van Onze Lieve Heer de vaardigheden gekregen om dat uit te proberen. En mogen we dan niet bij een paar E.T.'s een kopje suiker gaan lenen? Je kunt tenslotte wel afwachten tot ze bij ons komen, maar da's ook niet zo slim.

De Harry Potter-pil? Ik mag hopen dat dit een grapje is? Nou ja, het is in elk geval duidelijk wat de Kabouter Plop Pil (KPP) gaat worden, dat wordt volgens mij gewoon de nieuwe naam voor de Pil van Drion.

Dus Moons wil een lijst met mijn CD's hebben? Juist ja, dat zijn er nogal wat, maar enige tijd terug ben ik bezig geweest het grootste deel te catagoriseren, dus bijwerken is een kwestie van niet zo heel erg veel tijd. Die krijg je wel als ik hem es af heb, wat dus voorlopig nog ff niet zo is.

Zeg Tosti, je wil toch niet zeggen dat het je moeite kost om mijn teksten te lezen? Tssss... terwijl ik altijd van iedereen hoor dat ik zo leuk kan schrijven. Nou, daar gaat mijn ego dus weer. En bedankt he?

Not Done met Miranda, kijk het gaat me natuurlijk allemaal geen ene kloot aan, maar Mulder kan natuurlijk die tekst "Not Done" ook gewoon aan Miranda doorgeven. Weet ze meteen dat een jongen met een beetje ruggengraat met dergelijke acties niet akkoord gaat.

Maar Tosti wil bij het indrinken wel een barjuffrouw hebben? Dan geef ik ook nog ff een voorkeur op als dat mag. Die meid met het donkere haar, achter de lange bar, die in Groningen psychologie studeert, a.u.b.
Maar vrijdagavond dus op fiets Tosti? Goed plan. Heel goed. Neem een voorbeeld aan Moons die dit ook geregeld doet... <GRIN> (Ja, die Hengst heeft makkelijk praten... al heb ik wrsch. (al dan niet onder invloed) de laatste jaren meer kilometertjes gefietst dan Bean en Tosti bij elkaar, maar allá.)

Tja Bean, een aantal maanden terug keek er ff iemand mee tijdens het CJV-FF, dus die had ik allang es verwacht. Toch heeft hij nog steeds niet gereageerd (al zie ik wel es een hit van de RuG als ik dat niet was), en 2 anderen al wel. Binkje heb je kunnen lezen: gewoon gezocht vanuit het verre België, en Nelis zal het wel gehoord hebben van die andere wiens naam ik maar niet noem omdat het jullie toch niks zegt. Nelis da Njekman is inderdaad één van de vrienden, Binkje gewoon een kennis. Inderdaad mag ik graag een forum met mijn mening bevuilen, maar toch niet meer forums dan één per periode. Meer dan één is me vaak toch ff te druk. B.t.w.: men noemt mij i.h.a. gewoon Hengst, dus geen Harry... Zo, nu alle begrippen en onbegrippen weer uit de wereld zijn dus maar weer ff reageren op de rest van Bean's tekst.

Volgens mij heb ik Bean in de stemming gebracht, hij schrijft ineens over 'Hengst en zijn erotische glijpartij'. Heel scherp gevonden Bean... <GRIN> Het wachten is nu nog op een dergelijk stukkie tekst uit handen van Mr. Bean, hahaha.
View IPDelete Message

From: Hengst (3/3)Date: Thu Jan 10 15:39:11 MST 2002
Ehm, ik wil best ff op stap met 10 euro (of 11, jij je zin Moons), maar dan wil ik ook dat de rest niet veel meer mee gaat nemen, zodat ik nog de helft van de avond zou staan te profiteren. Zal overigens ook ff vragen of er bij ons in te drinken valt.

Wederom over Laetitia Casta en het journaal. Ik zag zo straks op het 22.00 uur journaal iets wat ik veel minder geslaagd vond. Want volgens mij had Sacha de Boer een trouwring om d'r rechtervinger. Lucky Rick Nieman...

En nu over de uitgaansgewoontes van vroeger... Kijk es Bean, als er iemand moet rijden is het niet zo grappig als de rest aan de bar gaat hangen om zoete mixjes te proberen, wat jullie naar ik jou wel es heb horen zeggen geregeld deden. Ik sta dan liever met de rug naar de bar toe, maar op een gegeven moment wil je wel es een andere plek. Okay, ik geef toe dat we bij onze bagger dj vaak veel te lang in de grote zaal blijven hangen, maar voor de muziek hoef je toch ook niet naar die andere ruimte te gaan, helemaal als er een redelijk goeie band speelt. Voor de daar veel passerende vrouwen zou het wel weer kunnen, dat lijkt me wel een goed plan. Dus geef het maar es aan als het je in de grote zaal verveelt. Als we dat tenminste zelf niet bedenken. Kunnen we es in dat kleine zaaltje aan de bar/tegen de bar aan gaan hangen. Of es een kijkje nemen in die bomvolle vrijgezellenbar, al was het maar om ff te kunnen lachen.

Ehm Thijsio beste kerel, ik zie nog steeds geen CJV-F-OVDWN voor je in het verschiet... vind je overigens een beamer groot als hij een beeld geeft van 1,5 bij 1 m? Moet zeggen dat me dat vrij standaard overkomt... maar wie ben ik? Is uiteraard ook een kwestie van afstand tot de beamer.

Over beeldschermen gesproken, ik zag onlangs op National Geographic Channel een stukkie over O.L.E.D.'s, dat zijn beeldschermen van minder dan een mm dik, die je op kunt rollen, of als hulp op je autoraam kunt monteren. 't Is familie van de LED, maar waar de O voor staat weet ik niet meer. Kijk, dat versta ik nog es onder platte beeldbuisjes. Dan kunnen ze met die rommel van die vloeibare cellen (hoe heet dat spul ook weer?) wel inpakken volgens mij.

Weer Moons: wat heb jij zaterdag gemist dan?

Over Jaap de Hoop Hilberts, die is toch echt alweer ff achterhaald hoor. Maar volgens mij hebben ze nog niks weten te bedenken op JP Balkenende.

Okay Moons, en bedankt voor het afkraken van Thijsio's stukje, nu weten we zeker dattie voorlopig niet weer schrijft... tsss, moest dat nou zo? Nou ja, hij leest dit geloof ik toch niet, dus kom je weer met de schrik vrij...

Nou, ik vind het wel weer mooi geweest voor nu. Tot de volgende keer.

Gr. Hengst. (Darn, net boven de 10000 tekens, wordt nog 3 pages ook...)
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Fri Jan 11 07:48:25 MST 2002
Voor elk wat wils...

N.a.v. het commentaar van Hengst, (Dat ik thijsio`s stukkie niet zo moet afkraken) zal ik eens proberen om voor iedereen eens iets interressants te l*llen. Dit zal dan ook wel een hele lap tekst worden. Je mag van mij dan ook best stukken overslaan als iets je niet interesseert.

Uiteraard zal ik eerst dat stuk van Hengst nog ff beantwoorden en stukken die zullen verschijnen terwijl ik dit tik.

Het broeikas-effect, een vergissing is menselijk, ik bedoelde uiteraard ook het gat in de ozonlaag. Trouwens boven het stuk staat ook "Week 3 -", ik denk laat ik eens proberen om een topic een week van te voren te schrijven... niet dus.
De CJV-FOVHS/WP hoeft geen bokaal te zijn, een speciaal (oftewel zwaar) flesje bier is ook OK. Trouwens zo`n flesje beplakken etc. is me toch te veel werk, of iemand anders moet er zin in hebben.
De straf die jij hebt bedacht is een goed ID, laat ze maar de boel opnieuw beplanten, mochten ze daar toch nog eerder mee klaar zijn dan kunnen ze verder met het opnieuw aanplanten van het regenwoud.
Toch maar niet? T kost te veel tijd zeg maar, daar kan ik best inkomen.

OK ik moet toegeven, het kon verkeerd worden opgevat. Ik wil best krantenmeppen, het blijft leuk om te doen, maar het is niet origineel.
Je mag hopen dat ze daarop worden geselecteerd... Waarschijnlijk is dat niet zo, je hebt HAVO? En ben je voorgedragen door iemand die hier al werkt? OK dan kom erbij...
Die exorbitante zijn al aangekaart bij de consumentenbond, bij de NMA ging dat niet zo makkelijk. Dus als jullie dat ook nog ff willen doen? Graag.
OK God ben ik niet, maar waarschijnlijk was het niet zijn bedoeling dat we er nou al rondlopen (op mars) Anders had hij iemand wel een hint gegeven...

De Harry Potter Pil is helaas geen grapje, hij bestaat echt. Met een figuurtje erop van een heks of zoiets.
Kabouter Plop koppelen aan de KPP... en de pil van Drion. Jij weet het wel weer te zeggen <GRIN>
Gelukkig dat je er al mee bezig was, anders zou er nooit aan zijn begonnen. Ik duikelde laatst nog weer eens een lijstje op met muziek die je me hebt gemaild, Ik keek er gisteravond op en wat hoor ik heel toevallig op het zelfde moment op de radio? Jawel, Within Temptation, blijkt dat ze een special hebben, helaas kon ik het niet opnemen...

Dus de zaterdag toch maar wat meer rondjes lopen? Door de hossende mensen proberen te dringen en ondertussen ervoor proberen te zorgen dat je niet te veel drank verliest onderweg (uit een glas, bij een fles gaat dat moeilijker.)
Beamer groot, als ie 1 bij 1,5 bij ??? is... Hengst heeft wel gelijk als hij zegt dat de afstand meeteld.
OLED - Organic Light-Emitting Diode, die zijn dun ja. plak maar aan de muur zeg maar.
Ja, een barjuffer op de dansvloer die ook nog bloedmooi moet zijn, ik weet echt niet welke er wordt bedoeld. (Kun je nagaan hoe de muziek was... en n.a.v. die muziek, hoeveel ik heb gedronken om het er een beetje leuk te vinden... (valt wel mee hoor)) Maar dat heb ik dus gemist.

JP Balkenende mixen met Harry Hilberts en dan krijgen we... HP Balkenende (hoogtepunt of Harry Potter)
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Fri Jan 11 07:49:21 MST 2002
Deel 2
OK dan zal ik het hieronder maar ff goedmaken (al ie het leest...)

Computers etcetera
We hebben het er al ff over gehad maar om Thijsio te plezieren zal ik er nog ff wat dieper op ingaan. Ik zei al je hoeft t niet te lezen… Zoals je heel misschien weet hebben we tegenwoordig een brander, jaja, tis wel een 2 speed maar toch. Dus daar gaat een deel van jullie inkomsten Bean en Tosti! Aangezien we nu bijna een compleet intranet thuis hebben liggen kunnen we nou ook elkaar inmaken over het netwerk (dan hebben onze ouders het een beetje rustiger…) Het scheelt natuurlijk ook in schijfruimte. Nu hoeven we niet meer alles op 4 computers te hebben, we halen het wel van een andere af als we iets nodig hebben.
Dus Thijs jij kan bijna alle MP3`tjes krijgen. Ik stur je binnenkort wel een lijst dan mag je een CD`tje branden voor EUR 4,50. Je kon toch gratis internetten in de daluren? Ik vraag mijn broertjes ook nog wel ff. Dus je kunt nu ook videoclips downloaden, films misschien ook? Of kost dat te veel tijd. Ik heb nog wel een lijstje… je moet maar eens kijken of je die op het net kunt vinden.

Sport undsoweiter
Jullie hebben het nogal eens over tennis dan met name over Jelena Dokic en Anna Kournikova. Nu weet je wel met wat voor probleem wij thuis zitten aangaande de TV dus helaas mis ik nog wel eens wat op dit gebied. Ware het niet dat ik hier internet heb. Dus ben ik eens gaan surfen naar tennisters. Ik moet de conclusie trekken dat tennisvrouwen nou niet bepaald de sport vrouwen zijn die er het beste uitzien en dat als je er toch 1 favo moet kiezen dat dat inderdaad Jelena is.
Spyro wou het ook eens over voetbal hebben, die domme sport waarbij je eerst probeert om de bal van de tegenstander af te pakken en m daarna zo ver mogelijk weg probeert te krijgen, of heb ik het nu mis? Geef dan ff een reactie.
We hebben het hier ook nog wel een over de autosport en dan met name over de formule 1, iets wat ik ook al heel weinig zie. De formule 1 is best een interessante sport aangezien er ook een Nederlander aan meedoet, al moet ie eerst ff een goede stal zien te vinden. De ongelukken die er gebeuren zijn helaas minder.
Naast het autoracen heb je ook nog het motorracen, iets wat #46 heel interessant vind en wat ik weer niet kan volgen… Dus ik hou maar op over sport.

Drank enzovoorts
Tja, het komt in bijna elke CJV-FR wel weer aanbod dus lees het CJV-FA er maar op door.

Vrouwen, het interessantste onderwerp, alleen is er niet superveel over te vertellen wat nog bijna niemand weet… Misschien weet Mulder nog iets? Jij zou toch al een beginnen met een aanzet over vrouwen d8 ik?

Mzzl Moons
View IPDelete Message

From: TostiDate: Sat Jan 12 11:43:15 MST 2002
......,

Ongeloofelijk zijn jullie zulke lappen text, Het enige nadeel is dat ik geen zin heb om al die lappen text door te nemen. Blijkbaar omdat ik als lagere opgeleid iemand alleen maar plaatjes kan kijken, en de donald duck lezen natuurlijk.

Nou hengst volgens mij kunnen we wel trots zijn want ik denk dat ons onderwerp goed is geslaagd. Tenminste ik heb een beetje rond gevraagd en vooral lang met annemiek 'gepraat', en ik ben er achter gekomen dat ze het onderwerp leuk vonden. Wat ik een strakke actie vondt was dat we de mensen moesten afkappen omdat anders de discussies te lang zouden gaan worden. Wie heeft toch al die schitterende vragen bedacht, volgens mij ik........ ahum.

Het laaste nieuws,

Zit ik rustig te typen wordt ik gestoord door een rinkelende telefoon, Harry... Kut ik helemaal weer uit mijn concentratie en blijkt het dat er nog meer slecht nieuws op komst is namelijk Harry gaat niet mee naar x-weg hij is moe. Kan ik me begrijpen maar ja je laat toch niet al die mooie vrouwen in marum alleen achter, dus moet ik 'verplicht' vanavond maar weer heen. Wat is het toch een zwaar leven.....
Maar we gaan gewoon rustig door ook zonder harry draait de wereld door, en ik durf zelfs te beweren dat vanavond niemand opvalt dat harry er niet is......behalve ons dus.
Een voordeel is dat Hengst nu een gigantisch lange reply kan maken want hij heeft nu zeeen van tijd( hoe krijg je ook alweer die kl*te puntjes op de e)
Het enige nadeel is weer dat ik het dan niet kan lezen omdat ik de donald duck nog niet uit heb want daar staan zulke leuke plaatjes in....?

Trouwens een goed idee die cjv-f-ovdwn's, 'k heb ze al weer een beetje door gelezen en er zitten echt winnaars tussen en ik vindt het dan ook een super idee om op ameland een verkiezing te houden voor de beste. Alleen moet ik zelf dan ook wat meer reageren om zelf ook een kans te maken tussen al die toppers. Alleen vindt ik de bokaal te kaal, een bier flesje gewikkeld in aluminium folie, klinkt als een sprookje. Nee de winnaar moet eeuwige roem krijgen en zijn naam moet achter de bar in de vluchtheuvel in de muur worden gegraveerd. dan blijft altijd zijn naam bekend en wordt er zelfs over 250 jaar een standbeeld van hem of haar ('k denk niet dat het een vrouw wordt) onthuld, met als text '.....................' . Ik kon zelf geen betere text bedenken misschien iets om over na te denken.

Nou ik denk wel weer dat ik genoeg onzin heb geschreven en ga me dan ook maar klaar maken voor vanavond.
Groetjes Tosti

View IPDelete Message

Terug