From: martenDate: Sun Jan 13 11:44:41 MST 2002
bij toeval tijdens het downloaden van weer een nummer van rammstein pakte ik toevallige het nummer wat gister gespeeld werd in marum het nummer heet engel zal je zo niet denken maar toch
View IPDelete Message

From: RossiDate: Sun Jan 13 12:55:07 MST 2002
He hoi

was gister echt vet ok in marum!! ik heb alleen niet zoveel van de band meegekregen, da's wel jammer

mzzls MT Racer
View IPDelete Message

From: HengstDate: Sun Jan 13 13:18:40 MST 2002
Dus Tosti kan een fatsoenlijk stukkie tekst niet eens aan? Tjonge jonge ga je es even snel schamen zeg, al die boeiende teksten van ons en jij haakt af... terwijl in zulke lange stukken nou net de CJV-F-OVDWN's ontstaan. Verder: onderwerp geslaagd? Dacht ik ook wel ja. Die prachtige vragen, tja... een flink aantal kwam inderdaad van Tosti, die jongen ging maar door met dingen verzinnen. Waarop ondergetekende ze maar even in een mooie vorm mocht gieten, omdat Tosti het daar ff af liet weten. Dus wie heeft ze dan bedacht? Tja, verzin daar maar es een antwoord op. Op zich inderdaad vrij zeldzaam dat wij de discussies af moesten kappen, meestal moeten inleiders ze juist oprekken. Ben zelf ook redelijk tevreden in elk geval. Als je nagaat dat we tot na tienen bezig zijn geweest met onderwerp alleen... is lang geleden.

En vervolgens heeft Tosti het brutaliteit te beweren dat niemand me zal missen in Marum... kijk in de tijd dat jij altijd met jan(-ette) en alleman staat te flikflooien Tosti, doe ik andere dingen. Dus natuurlijk word ik daar gemist. Al was het maar bij de dj die zich opgelucht afvraagt waarom ik geen rock heb aangevraagd... <GRIN>

En dan Mulder weer te zeuren over hetzelfde verhaal, tjonge jonge, het lijkt wel of jullie helemaal wanhopig zijn als ik een keertje afwezig ben. Nou ja, ik snap wel dat elke groep nu eenmaal een funfactor nodig heeft en het spijt me dat jullie die door mijn afwezigheid moesten missen... Sorry jochie, ik moest nl. zaterdag ook al om 8 uur aan het werk, net als zondag dus. Dat is 2 dagen achter elkaar, en aangezien ondergetekende de hele week al laat was (na 1 uur op bed), voelde ik me op zaterdagmorgen al verrot. En dan denk jij dat ik datzelfde grapje als op CJV nog es over ga doen, maar dan nog wat later op bed? Je kunt wat mij betreft de boom in Mulder, helaas heb ik op het moment meer te doen dan me alleen maar brak/moe te voelen, daar heb ik ff geen tijd voor. Dat jij altijd overal de tijd voor hebt is jouw luxe, maar dat lukt mij niet. Volgende keer beter. En dan aan de rooie Spa? Daar moet ik nog hl stevig over nadenken.

Genoeg over dit onderwerp, ik zie iets over Rammstein. Dus de heren/dame van Dick Nick (ofzo) hebben Rammstein gespeeld? "Engel" nog wel? Niet slecht, dat lijkt erop dat die band toch nog wel meeviel dan. Nou voor de rest heb ik ff niks, heb geen zin na dat geneuzel van hierboven nog diep in te gaan op andere onderwerpen, tenslotte zijn we afgelopen vrijdag al diep genoeg gedoken. Vind het wel weer best zo.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: SpyroDate: Sun Jan 13 13:52:17 MST 2002
hey hoi

ik vindt het best jammer dat ik zaterdag niet mee ben gegaan naar marum ik had wel heel veel zin maar ik was veel te moe om nog eens tot een uur of 3 daar te zijn dus ik heb het afgezegd. De volgende keer ga ik zeker mee ik vond het ook heel tof dat mr bean mij vroeg.

Toch wil ik nog een paar dingetjes kwijt.
Dat hengst altijd zo zeurt over hoelang de stukjes zijn dat maakt eigelijk niet uit het is maar net of je tijd hebt en of je wat te melden hebt dus zo denk ik erover.

Nu nog eventjes over vrijdag op de cjv. Ik vond het onderwerp de politiek niet zo erg maar hoe de discussies verliepen vond ik een beetje kut en ik zal uitleggen waarom.

als je een vraag in het midden gooit en er wordt over gediscusseert dan vind ik dat er naar elkaar geluisterd kan worden ik heb een paar situaties gezien dat er gewoon door elkaar gepraat word en dat er niet echt naar elkaar geluisterd wordt das best jammer. Je moet het eigenlijk zo doen dat als je een onderwerp in het midden gooit er 2 mensen over laat discusseren en als iemand daar iets over wil zeggen moet hij of zij daar effe mee wachten dan worden de stukjes veel leuker en de discussies veel langer.

Ik hoop dat er volgende keer weer zoiets is en dat we het kunnen testen want ik vond het dus vrijdag eigelijk helemaal niks.

Groeten spyro
View IPDelete Message

From: spyroDate: Sun Jan 13 13:55:46 MST 2002
sorry van de 2 replies ging namelijk iets fout.

Spyro
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Sun Jan 13 14:34:03 MST 2002
Jongens, wacht nou ff. Ik moet eerst nog reageren op vorige week. Dat wordt dus later weer een reactie op bovenstaande...

Toos kan tegenwoordig alle mp3'tjes krijgen en ook nog videoclips downloaden. Ik doe het weer iets anders. Ik maak de videoclips zelf. Ik kan ze namelijk zelf van TMF opnemnen :) Mp3'tjes download ik niet zo vaak meer. Je zult altijd zien dat het mp3'tje die je download van slechte kwaliteit is. Is het weer een verkeerde versie of zit er net weer een tik o.i.d. in. En ik ben nu eenmaal perfectionistisch (zo wat een woord) ingesteld... Ik hou het vooral bij rippen van een CD zonder krassen en encoden met de beste mp3-encoder (de LAME-encoder) op 160 kbps, joint-stereo. Perfecte kwaliteit gegarandeerd. Ik vraag me alleen wel af of Toos zijn moeder het niet erg vind dat ze 80% v/d dag niet bereikbaar is per telefoon en ook nog es zelf niet kan bellen...

Dat stofje wat wordt afgegeven als je iemand als LC ziet is misschien endorfine Hengst? Chocolade geeft hetzelfde effect toch? Japs en ik hebben afgelopen zaterdag ff flink rondgelopen en we zijn ook ff de vrijgezellenbar in geweest. Meestal valt het daar wel mee met de drukte, maar afgelopen zaterdag... Toen ik daar rondliep was ik jaloers op de ruimte die een ingeblikt sardientje normaliter heeft. Is heel leuk om te zien als je daar rondloopt. Al die vrijgezellen die aan de kant zitten en die iedereen inspecteren die langsloopt. Doet me wel een beetje aan onszelf denken in de disco-zaal :) Alleen doen wij het iets subtieler.

Laten we als CJV-FOVHSP nou es iets origineels bedenken. En neee, een flesje bier (hoe lekker ook) is niet origineel...
Ik denk inderdaad dat de meeste kassieres niet op uiterlijk worden geselecteerd. Er zijn er genoeg (oke laat ik het netjes houden) minder knappe dames bij. Misschien dat de AH wel een uitzondering is hoor, maar over het algemeen is de eerste vereiste wel een redelijk verstand van rekenen e.d. Vooral bij de Aldi, waar je een paar honderd codes uit je kop moet leren.
Uit een glas verlies je inderdaad een stuk makkelijker je drinken. Vooral k*t als je met zo'n loeidure RWRB (rode wodka red bull) door een springende meningte moet lopen waarbij je lijdend moet toezien hoe er 2 euro willekeurig over de grond wordt gesprenkeld. En als je echt pech hebt is er zo'n klojo die met niemand rekening houdt (behalve hemzelf) die zijn schouder onder jouw fragiele glas zet waarna je in slow-motion moet toekijken hoe jouw, met zweet en druppels betaalde glas met daarin een roodachtige substantie, gedoemd is om uiteen te spatten op de grond. Je moet nu toch wel door hebben dat ik een (slappe?) poging probeer te doen om net zo verhalend als Hengst te schrijven (of gewoon om een CJV-FOVDWN te krijgen)
Weet je niet meer welke barvrouw er op de vloer danste? Die knapste (tenminste vind ik). Niet die donkerharige die Hengst zo goed (?) kent (ook niet verkeerd hoor), maar die blonde die altijd achter de lange bar staat, het dichtst bij de DJ. En ik had toen toch net zo veel drank op...
Je kunt ook films downloaden via het internet, alleen raad ik het je niet aan om dat via een modemlijn te doen. Ga er maar vanuit dat de meeste films CD-formaat-grootte zijn, dus zo'n 650 Mb. Reken even mee. Via een modem gaat het maximaal met zo'n 5,5 a 6 Kb per sec. Bij zo'n onbeperkt internet provider zal het vast een stuk langzamer gaan, maar laten we positief zijn en van een gemiddelde uitgaan van 4 Kb/sec. 650 Mb = 66560 Kb -> 66560/4 = 166400 seconden = 2773 minuten = ruim 46 uur. En dan moet je maar hopen dat degene van wie je 'm download niet zijn computer uitzet tijdens het downloaden (al hebben ze tegenwoordig vaak wel een 'resume-functie') Of dat de moeite waard is om zo'n 2 dagen lang niet te kunnen bellen...
Ik snap trouwens niet dat jij Jelena verkiest boven Anna Kournikova (bij studio-sport en op teletekst kunnen ze het maar niet uit hun hoofd krijgen dat je het met 'ou' ipv 'oe' schrijft). Dat vind ik net zoiets als die meid (?) waarmee Rossi stond te bekken 'nog niet eens zo lelijk' noemen :)

Nu is het helemaal jammer dat dit forum geen HTML accepteerd. Kunnen we nog geeneens aan Tosti tegemoet komen door verhalen met plaatjes te vertellen :)
Het onderwerp was inderdaad vrij goed geslaagd afgelopen vrijdag. Mijn complimenten. Alleen was het jammer dat er op zo'n avond niet iedereen aanwezig is.
Tosti heeft het maar zwaar in Marum. Al die vrouwen in z'n eentje vermaken. Al moet ik zeggen dat ie ze aardig bezig kan houden. Met de een dansen waarbij hij ondertussen de ander zit uit te dagen en 'jaloers' te maken. Meesterlijk: "Obi Wan has tought you well"
De beste opmerking moet natuurlijk A4 formaat uitgeprint worden en aan de wand des wanden worden genageld waarbij het in goede gezelschap is van vele Heineken etiketten. Elk jaar weer, totdat heel Aduard kan kiezen voor "De CJV-FOVDE" (opmerking van de eeuw) Je moet groots blijven denken natuurlijk :)

Genoeg!

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Mon Jan 14 04:58:40 MST 2002
Ja het was inderdaad een hele geslaagde avond. Een leuk onderwerp met goede stellingen, een origineel spel (Die ik uiteraart won) en IEDEREEN die nog vrij lang bleef. Als het de volgende avonden ook zo gaat, ook dus met de ander dames... Dan kunnen we zeggen dat het CJV-seizoen is geslaagd, doel bereikt... En dan maar afwachten of het volgende seizoen net zo loopt.

Hengst die geen zin meer had in een avondje stappen, had je de avond ervoor al genoeg op??? Of was het geld op. Ik heb de oplossing gevonden, zaterdag avond wou het nog niet helemaal, aangezien we niet echt hebben ingedronken (al smaakten die 2 BeCo`s me thuis best, maar dat kun je niet echt indrinken noemen toch?) De oplossing:
Voor dat je uit gaat eerst goed indrinken, een flesje of 5,6. In de X-weg niet meer meenemen dan een EURO of 11,12 en af en toe een water bestellen, kost namelijk niks en je hebt toch wat in de hand, het lest de dorst en na die 5,6 flesjes ben je er ook wel aan toe.

De puntjes op de e, zoals daar => , krijg je door de altcode 0235.
Trouwens Tosti, je moet toch eens overgaan op de "volwassener" lectuur, die te vinden is op het CJV-F. Heel misschien leer je er nog wat van :). Trouwens door op onze lappen tekst te reageren worden jou reply`s waarschijnlijk langer en heb je meer kans dat er een CJV-FOVDWN tussen zit.
Die tekst voor het standbeeld... ik denk er nog ff overna.

De tweede Reply is al verdwenen.
En nou nog ff reageren op de nieuwe week.

Mulder gaat ook al met sprongen vooruit met het geven van Reply`s, wat weer een lap tekst. Nu Spyro en Thijsio nog.
Zoals hier boven ook al staat vermeld, een avondje op stap hoeft niet veel te kosten. 10 is genoeg om mee te nemen. (Je ziet het mij lukt het wel :), maar dat licht ook aan het toetsenbord.) De muziek in de X-weg was goed zaterdag (of zondag). Af en toe een wat minder nummer erdoor, vooral op het laatst. De topper was inderdaad rammstein met engel en dat is inderdaad een titel die je niet verwacht.

Rossi vind vet ... blijkbaar wel OK... (wie mee is geweest begrijpt m misschien)

Spyro vond die stellingen blijkbaar niet zo fijn, omdat we niet goed discussieerden. Volgens hem moesten we langerdradiger wezen, tot hoelang wou jij bezig blijven met het onderwerp?? Ik was wel toe aan een pils.
Rooie spa, is niet de lekkerste frisdrank. Maar misschien denk jij daar anders over. Dan neem ik liever een water, is nog goedkoper ook :)

Daar heb je een punt Spyro, je moet maar net iets te melden hebben, daar ben ik het dus niet mee eens. Je kunt ook lange stukken l*llen zonder iets te melden te hebben, lees onze CJV-FR`s er maar eens op door. <GRIN>

Een flesje bier niet origineel? Jammer, dacht ik er ff makkelijk vanaf te komen. Leuk verhaaltje, die komt wel in de lijst.
Kijk, ze was blond. Vandaar dus dat ze niet opviel tussen al die andere blonde dames...
Dat jij (en Rossi) nou eerst naar het figuur kijkt (en als dat er goed?? uitziet, niet verder) dat betekent niet dat ik dat ook doe (en anderen met mij). (Zo s ff kijken hoe ze hierop reageren)
Ach als we toch eenmaal bezig zijn, noem dan gelijk "De CJV-FOVHM" (millenium) :)

Mzzl Moons
View IPDelete Message

From: BinkjeDate: Mon Jan 14 08:53:17 MST 2002
Hallo hier ben ik weer. Ik zie dat jullie je uitstekend vermaken. Maar het is dan toch een beetje jammer dat de Hengst niet mee gaat. Maar wat hoor ik nu heeft de Hengst iets met een donkerharige barvrouw? Wat is die X-weg toch, is dat een of andere disco? Het klinkt allemaal veelbelovend. Maar vertel me meer over Hengst en die donkerharige barvrouw, klinkt spannend!

Kusjes Binkje...
View IPDelete Message

From: De ProfDate: Mon Jan 14 09:04:48 MST 2002
Binkje, ge hebt gelijk. Dit is inderdaad een spannend forum. Vertel ons meer over de Hengst, wij zijn wel benieuwd naar zijn belevenissen in Aduard!
View IPDelete Message

From: Hengst (1/2)Date: Mon Jan 14 15:51:02 MST 2002
Rossi vond het vet in Marum... zegt dat wat over het type meiden? <GRIN>

En dan Spyro weer, wel ja, die moet weer zeuren dat ik zit te zeuren. Kijk es chef, IK zeur niet over de lengte van de reply's, dat heb ik nog nooit gedaan. Degene die daar vorige week over zeurde was Tosti: hij klaagde dat de stukken te lang waren. Dus jij kan wel lekker altijd maar weer de zwarte piet naar mij schuiven, maar die vlieger gaat niet altijd op.

Spyro heeft gelijk dat je bij een discussie in principe naar elkaar moet luisteren, maar 'in the heat of the fight' laat die edelmoedige gedachte wel es varen, ook ikzelf wel... <GRIN> Uiteraard is het dan aan de inleiders om dat in goede banen te leiden, maar zolang dit niet al teveel of te vaak gebeurt grijp ik liever niet in. Wat je zelf eraan kunt doen als je vindt dat je overschreeuwd werd is je punt nog es herhalen als die ander uitgeraasd is over wat hij zelf interessant vond. Dat heb ik ook wel es gedaan, als je tenslotte niet zo'n heel erg dragende stem hebt word je nog wel es door een ander overluld. Dan kun je met meer volume gaan praten (doe ik ook wel es als ik me niet wil laten afbekken) of je herhaalt je punt even later. Maar goed, we zien wel wat een volgende inleider ermee doet.

Mr. Bean kan het ff niet bijhouden, dat is me ook wat. Eerst nog wat over vorige week, maar dat eerste verhaal skip ik ff, gaat over computers en allerlei zaken waarvan ik het prima vind als een ander het leuk vindt om daar zijn kostbare tijd aan te verspillen, dan wil ik diegene wel 4,5 euro betalen voor een CD, maar dergelijke zaken kunnen mij toch niet echt zo boeien. Maar wie ben ik?

Volgens Bean is dat stofje wat in je hoofd vrijkomt een endorfine... Tja, dat is heel goed mogelijk. Is wel een goedkope manier om high te worden: gewoon plaatjes van lieftallige dames bekijken. Sommige mensen zijn er in zo'n mate aan verslaafd dat ze metalen vleeshaken in hun rug rijgen en eraan opgehangen willen worden. Door de opgewekte pijn komt dan endorfine vrij, en dat vinden ze fijn. 't Is maar net wat je hobby is, nietwaar? Hoe dan ook, een endorfine zou het kunnen zijn.

De vrijgezellenbar in Marum, tja als je ergens een vleeskeuring mee wilt maken moet je daarheen gaan. Het blijft grappig om je daar af en toe es door de menigte te dringen en te struikelen over de uitgezonden hormonen die vaak volledig hun eindpunt missen.

Dus Bean wil als CJV-F-OVHSP iets origineels bedenken... Tja, omdat de verkiezing dus blijkbaar op Ameland zal worden gehouden leek het me handig om met een prijs te komen die je met de overlevingsvoorraad voor een weekend Ameland in elkaar kunt draaien, vandaar het bierflesje in alu-folie. Maar als jij andere ideen hebt hoor ik ze graag. En dan ook maar meteen een speech erbij die bestaat uit alleen maar n lange afkorting? Om ff in stijl te blijven? Okay, voorgaande 2 zinnen zijn het perfecte voorbeeld van een volledig mislukte poging om een grappige opmerking te maken...

Wat gaan we nou krijgen Bean? Ga jij copycat spelen? De padawaan strijdt met de meester? Maakt niet uit, ga zo door, het lukt je al heel aardig. Ik zat nl. net te bedenken bij dat stukkie van het fragiele glas met roodachtige substantie dat ik het zelf geschreven kon hebben... en zie daar je vervolgzin. Het lijkt wel dat "I have foreseen it, young Skywalker." Ach, het leven van een glas in Marum is sowieso al vrij ondankbaar. Het begint al bij het vullen aan de bar, om vervolgens na betaling soms te worden omgestoten door degene die geacht werd het naar een collega drinkebroer of -zus te vervoeren. Als het glas dan weer kosteloos is hervuld door n der favoriete barvrouwen wordt vervolgens eindelijk de trip door de deinende menigte ondernomen, waarbij nogal eens wil gebeuren wat Bean omschreef bij zijn stukje over asociale mede discobezoekers. Als het glas dan vervolgens alweer halfleeg de plaats van bestemming heeft bereikt wordt hij in verhoogd tempo leeg getankt om te voorkomen dat ook de onderste helft aan de verkeerde kant van het lichaam zijn weg naar beneden zoekt. Met een beetje mazzel beland het geleegde glas vervolgens op het podium of elders waar het door overijverige glasophalers kan worden meegenomen, zodat er heel misschien nog een ronde van hergebruik mogelijk is, maar in vele andere gevallen wint de zwaartekracht het van de spierkracht in de vingers zodat het op de grond terechtkomt waar het onder de vele passerende schoenen wordt vermorzeld tot de gemene scherven die je de volgende dag weer uit je schoenzolen mag peuteren.
View IPDelete Message

From: Hengst (2/2)Date: Mon Jan 14 15:52:55 MST 2002
Bean, die barvrouw ken ik helemaal niet zo goed. Was het maar waar, denken we dan, maar dat zit er toch niet in. Als je in een discotheek achter de bar staat krijg je betaald om te flikflooien met het bezoek, niet om je daadwerkelijk te laten versieren. Zo'n baas heeft liever 10 verhitte mannenkoppen aan de bar hangen die om de haverklap wat bestellen om weer 2 woorden te kunnen wisselen met een barvrouw dan dat die mannen vertrekken omdat de dame in kwestie staat te bekken met n der bezoekers.

Bean snapt niet dat Moons Dokic verkiest boven Kournikova. Ach, zo'n lekker bekkie heeft die Kournikova echt niet hoor. Niet voor niks dat bij haar de camera's pas flitsen als ze voorover buigt met een lekker open shirtje aan. Zij moet het meer hebben van d'r figuur(-tje?) dan van d'r koppie. Bij sommige beelden van Dokic valt me wel es op dat ze beter d'r mond dicht kan houden, maar dat is bij meer fotogenieke dames het geval... <GRIN>

Over Rossi en de meiden... tja, de n gaat het om kwantiteit, de ander om kwaliteit. Wat ik van Moons begreep is dat het ging om een meid uit de categorie van de Douwtjen-clan, dus niet iets om trots op te zijn. Ach, als hij maar gelukkig is, wat ik me echter stevig afvraag... <GRIN>

Nou snap ik hoe Tosti dat doet, hij gebruikt 'The Force'! Wel grappig, Bean haalt een zinnetje aan wat ik vanmiddag bij wijze van ontspanning nog gehoord heb. Heb nl. ff Star Wars gekeken, waarvan ik 2 films op video heb (Episode V & VI). Was stevig in de stemming gekomen omdat ik gedurende de paar dagen ervoor nog even het boek van Episode I - The Phantom Menace had gelezen. Opeens komen je dan ineens dingen uit de film heel bekend voor... We kijken uit naar de delen II en III. En als George Lucas het eeuwige leven heeft krijgen we misschien ook de delen VII, VIII en IX ooit nog es te zien. In de hoop dat die de verhaallijn volgen van de boeken die ik ervan gelezen heb...

Het idee van Bean vind ik heel goed. Als wij over 40 jaar weer es de hopelijk inmiddels niet afgebroken/afgebrande Vluchtheuvel binnen banjeren moeten er ook 40 CJV-F-OVHS hangen... Sowieso mogen er per jaar wel 52 hangen, dan merken de mensen ook nog es dat wij humor hebben... <GRIN>

Nee Moons, nee. Het geld speelde geen rol van betekenis, alhoewel ik moet toegeven dat met de komende week in het verschiet ik m'n zuurverdiende centen prima kan gebruiken. Verder was het probleem ook niet de consumptie van de avond ervoor, maar gewoon datgene wat ik al omschreven heb: in enige mate uitgeteld en als zodanig niet in staat datzelfde staaltje in een overtreffende trap binnen 24 uur te herhalen. (Overigens is het geen BeCo, maar Cola-BB. Al weten we inmiddels wel wat je ermee wilt zeggen.) Ben wel benieuwd wat zo'n barvrouwtje trouwens zegt als je vraagt om een glas water. Hangt er in de eerste plaats vanaf wie je achter de bar treft denk ik. En in de tweede plaats ook of je alleen 4 water bestelt of ook nog wat ander drinken erbij...

Puntjes, of welk accentje dan ook op de a,e,i,o,u, gewoon zorgen voor de juiste instelling in Windows. Dan is het een kwestie van accentje intoetsen en dan de klinker, heb je je letter al. Bv. ' met e wordt , en " met e wordt . Als je dat niet hebt kun je het proberen met Ctrl-' met e, dat geeft vaak ook wel . Of je print de ASCII codelijst uit. Overigens Moons, moet ik toch echt opmerken dat ook bij jou het euro-teken mislukt. Je kunt het es proberen met de ASCII code van epsilon. Is wel geen euro, maar een kniesoor die daarop let. Alleen: welk nummer was dat ook alweer??? Want ik zie ineens dat er nogal wat codes veranderd zijn...

Nou, ik vind het wel weer mooi voor nu, heb het weer grandioos gehad en ga ff een paar uur maffen.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Tue Jan 15 03:23:05 MST 2002
Zo dat was ff een aangename verassing toen ik het forum opende :) Leuk gedaan Bean. Al duurde het laden wel behoorlijk lang. H, de opening van Mulder is verdwenen... Zijn ze weer aan het rotzooien geweest bij cjb.net? Daar moet dan echt eens een eind aan komen. Ik zie dat de bekenden van Hengst ook weer eens zijn langsgeweest. FF wat uitleg dan maar. De X-weg is inderdaad een discotheek, zeg maar een uitgaanscentrum buiten de stad. Over die donkerharige barvrouw, ik vond de blonde toch wel iets beter... moet hengst je zelf maar wat meer vertellen.

Ik zie hier dat zelf mensen die niet mee waren m begrepen/, t klopt Hengst. Waar wou je eigenlijk dat alu-folie voor gebruiken? Om de tosties mee in te pakken misschien?
Om het kostbare rode vocht te bewaren kun je beter bij de bar blijven zitten (of staan) in plaats van het met levensgevaar door de a-sociale en naar bier ruikende agressieve menigte (Die hoe later het wordt agressiever wordt) die tegen je aan beukt als er eens een goede rockplaat (zoals van bijv. Rammstein) wordt gedraait. Waarbij je het kostbare vocht verliest. Als er dan niks meer inzit glipt het omhulsel op de grond, wordt geschopt, vertrapt en blijft onder de voeten van de menigte hangen. Volgende ronde...

Dan zal ik doe anna nog maar een keer bekijken... en die van Jelena er naast houden.
Conclusie: Anna moet erg haar best doen om haar koppie er een beetje goed eruit te laten zien en Jelena heeft toch een iets leuker koppie... (met mond dicht)

Een goed ID om per jaar 52 "spreuken" op te hangen in de vluchtheuvel. (Het kan overigens allebei BeCo en Cola-BB en dan is er nog een derde nl. Cola-Tic)
Ze vraagt dan of je een groot of klein glas, met of zonder ijs wilt... Just Kiddin` Bij de blonde was het een groot glas met ijs en bij de donkere een kleintje zonder. (Dus je weet nou ook waarom ik de voorkeur geef aan de blonde dame... :))

Het EURO-teken werkt wel bij mij. Het kan aan jou ouderwetse comp liggen...

Mzzl Moons
View IPDelete Message

From: Mr.Bean (deel I van II)Date: Tue Jan 15 11:56:20 MST 2002
Ik kan weer reageren op deze hele week., want mijn vorig stukje was nog een reactie op vorige week.
Marten's stukje is op 1 of andere manier weggehaald. Er weten er maar 3 personen het wachtwoord (als het goed is) en ik heb 'm niet weggehaald. Het lijkt me ook sterk dat cjb.net 'm heeft weggehaald aangezien we nog niet op de limiet zitten (we kunnen nog gewoon nieuwe berichten posten) Volgens mij moet ik het wachtwoord maar es veranderen...

De DJ in de Kruisweg heeft inderdaad een relaxt avondje gehad. Hoefde eindelijk niet te luisteren naar de standaard aanvraag voor een rock-plaat.
Marten's vriendin was bijna net zo verbaasd als mij om te merken dat Marten was over gestapt op Spa rood. Maar zo te zien dronk zij extra, wat Mulder minder dronk :) Volgens mij is ook Mulder onderhevig aan de verandering die de meeste mannen krijgen als ze een vriendin hebben...

Het discusieren kan inderdaad af en toe wel es wat ordelijker verlopen. Maar als je echt iets hebt te vertellen waarvan je denkt dat het belangerijk is kun je wel ff wachten totdat het wat stiller is, zoals Hengst al oppert. Want het is natuurlijk ook wel leuk om een beetje een verhitte discussie te hebben ipv een saaie waar iedereen op z'n beurt wacht...

Als Annemiek weer zo lang blijft a.s. CJV avond kan ze misschien de andere meiden ook wel overtuigen. Als dat lukt... inderdaad, doel bereikt :)
Ik dacht dat de ALT-code alleen maar 3 cijferig was (tot 256), maar das dus niet zo, want ik krijg inderdaad de alleen maar met ALT+0235 op het scherm (in Kladblok) en daar werkt niet het ctrl+'+e wat Hengst zegt. Volgens mij werkt dat alleen in Word. En ik weet ook niet hoe ik het voor elkaar moet krijgen om gewoon eerst een ' en daarna een e in te drukken zodat je krijgt. Werkt op school wel, maar thuis niet...
Over dat water, ik heb meerdere keren meegemaakt dat als je een water (alleen of met andere drankjes) besteld, dat ze dan gewoon de volle pont in rekening brengen! En dan heb ik liever een 7-upje o.i.d. Zeker geen Spa rood, want dat vind ik n van de goorste frisdranken.
Ik vrees dat het CJV-FOVHM (millenium) geen goed idee is. Want dan kan IK de prijs niet meer in ontvangst nemen. Want dat ik hem ga winnen is natuurlijk iedereen allaaaaang duidelijk (onder 't mom van: ik ben niet zelfingenomen, ik bn gewoon de beste) <GRIN>
View IPDelete Message

From: Mr.Bean (deel II van II)Date: Tue Jan 15 11:57:20 MST 2002
Ja Binkje, het was inderdaad jammer dat Hengst niet is meegegaan, maar dan wel jammer voor hem :) Over Hengst zijn affaires ;) laat ik me op dit forum niet uit.

Hengst, als jij je ook al niet interesseert in computers, wie moet dan reageren op Tijsio zijn stukjes. Waarschijnlijk niemand, want hij leest 't waarschijnlijk toch niet. Of heb ik ongelijk Thijs. Als dat wel het geval is, reageer hier dan es op. Sorry Hengst, die 2 zinnen doen dus niet mee in de CJV-FOVHSV (tenzij iemand ze wl leuk vindt?)
Klinkt heeel erg bekend, dat stukje over glasscherven uit je schoenzolen peuteren de volgende dag. Er is een tijd geweest dat dat heel veel gebeurde, maar op een gegeven moment zijn ze er strenger op gaan controleren. Daardoor is een hele tijd heel Marum zo'n beetje schoon gebleven van kapotte glazen op een enkel ongelukje (want dat was het dan altijd) na. Tegenwoordig zie je weer iedereen de glazen open en bloot op de grond laten fl*kkeren, ook al staan ze naast een tafel/podium o.i.d. Ik probeer als fatsoenlijk medemens toch nog vaak mijn glas ergens neer te zetten, al betrap ik me zelf er de laatste tijd wel op dat ik steeds vaker het glas op de dansvloer zet...
Die barvrouw was je toen toch tegengekomen op een verjaardagsfeestje ofzo, waarbij ze jou herkende? Of was dat nou iemand anders? Ze zijn inderdaad allemaal welopvallend vriendelijk achter de bar. Hoogstwaarschijnlijk om de reden die jij noemt.
Bij Anna Kournikova is alles er beter uitziend (volgens mijn mening dan). Dus ook een veel mooier koppie n een mooier figuurtje (incl bos hout <GRIN>). Haar knappe koppie is wel op een foto van mijn site te zien: http://members.tripodnet.nl/AntonBoonstra/anna/annak40.jpg of http://members.tripodnet.nl/AntonBoonstra/anna/annak29.jpg Maar ja, zoals ik al zei, das mijn mening en niet iedereen hoeft mijn mening te delen natuurlijk. Strakke zin over Rossie en de meiden Hengst. Je haalt de woorden uit m'n mond. Als Moons het over de Douwtjen clan had, bedoelde hij denk ik dat het qua uiterlijk ongeveer overeenkwam (alleen dan nog iets minder), maar het was niet een uit haar 'groepje'.
Ik weet niet of wij alle weken zoiets leuks hebben te vertellen dat heel Aduard het moet weten, maar over een heel seizoen gezien moet dat toch wel lukken.
Volgens mij is Moons bij de BeCo in de war met een BaCo (Bacardi Cola). Een Beerenburg Cola noemt men inderdaad meestal een cola-BB of een SoCo (Sonnema Cola). Al is dit drankje lang niet overal bekend. Ik weet niet meer waar, maar volgens mij had ik in Nood Holland een keer een Cola-BB proberen te bestellen. "Een wat?!?" Een SoCo! "Een wat?!?" Een cola Beerenburg!! "Wat?!? Cola met Beerenburg? Kun je dat drinken?"
Het Euro teken is bij mij goed te zien, en het ligt (deze keer dan) ook niet aan Netscape, want ook daar laat ie 'm goed zien. Ligt dus waarschijnlijk aan de leeftijd van jouw computer/software. Ik zei nog zo, 't ken net!

Sorry Moons, maar ik moet je weer laten wachten op mijn reactie op jouw stukje. Ik moet 't nu snel uploaden, want binnen 10 minuten moet ik omkleden en in Aduard zijn (badminton). Later dus.

Greetz, Bean

p.s. 't is wel jammer dat je bij 800x600 Laetitia niet helemaal ziet. Weer een reden om een nieuwe computer incl. 17'' scherm te kopen Hengst ;)
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Wed Jan 16 01:04:56 MST 2002
De verandering van Mulder kon je nog wel eens tegenvallen, in elk geval gaat het niet zo snel als met jullie (Boonstra`s) soms het geval is.
Je verwacht dus niet dat de techniek over een paar decennia zo is verbeterd dat ze er iets op hebben gevonden dat je een paar eeuwtjes langer zult leven. Trouwens, daar hoef je ook niet aan mee te doen. Want ik win `m toch... (hoezo arrogant) en leef ik dan niet meer, dan maar posthuum.
Die zinnen worden inderdaad niet genomineerd, of je zou het zelf moeten doen, maar dan zou je wel erg zielig doen en dat heb je zelf ook wel door.
Glazen op de dansvloer zetten...
De tennisdames, jaja daar gaan we weer... en nou probeer ik het voor 1 keer goed op te lossen: Van mij mag je ze allebei hebben. Het maakt mij niet uit welke volgens jou het beste er uit ziet, ik hoef ze niet, donder maar op met die 2 blondjes.
Het gezelschap van Rossi, kwam niet volledig uit de soort van Douwtjen clan maar uit het groepje dat om Geziena heen zweeft, neem daar het lelijkste exemplaar van en je komt in de buurt zeg maar...
En dus ook nog een vierde. De benaming BeCo hoorde ik in de 3 van de Barmeid aldaar, en die bedoelde geen BaCo.

Mzzl Moons
View IPDelete Message

From: martenDate: Wed Jan 16 07:00:21 MST 2002
jongens jongens ik ga helemaal niet minder drinken omwille van m'n vriendin al was dit dit weekend wel een klein beetje de achterliggende gedachte n.l: verjaardagsvisite bij miranda en de fles calumba werd geplunderd en in marum een fles beerenburg dus ik dacht van goh ik kan wel gaan drinken maar er moet toch iemand zijn die er voor zorgt dat jeannette heel thuis komt hier kon zij zelf niet helemaal meer voor zorgen geloof ik.
Maar aan de andere kant probeer eens een avondje niet te drinken en kijk dan eens in je portomonaie de volgende ochtend en je weet zeker van dit was een goed weekend en je bent zondags nog eens fit ook zelfs na 5 uur slaap.
Maar ik denk dat ik de stelling van ik drink niet meer toch maar bij moet draaien in de geest van ik drink alleen op verjaardagen en bijzondere gelegenheden en dus niet wat sommigen nu al denken elk weekend is een bijzondere gelegenheid.
Ik kom dus op dit idee nu ik erovernadenk dat hengst vrijdag een verjaardags feest heeft en ik zelf dus de 22e jarig ben en dan op praktijk school ben en dan dus niet eens een pilsje op mijn eigen verjaardag kan drinken dus de stelling is bij deze verandert maar ik ga toch wel proberen om op feestjes met mate(n) te drinken.
zo dit was het eerst weer tot een volgende reply en anders tot vrijdag avond.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Wed Jan 16 08:55:58 MST 2002
Ben ik dan de enige die hier nog reageert?, stukje van iemand anders, stukje van mij... <GRIN>
Mulder aan het denken, het wordt nog wel wat, maar ik kan me goed inleven in jouw verhaal, gelijk heb je.
Nog ff tegen een aantal niet nader te noemen personen (spyro, thijsio...): niet l*llen maar l*llen.

Mzzl Moons
View IPDelete Message

From: SpyroDate: Wed Jan 16 13:24:36 MST 2002
Oke Hengst dat over die replies heb ik dan niet goed neem het bij deze ook weer eeffe terug. Dan heb ik me waarschijnlijk verkeken.

En moons waarom heb jij eigelijk mijn naam genoemd is dat misschien omdat ik niet zo veel reageer???
Misschien heb ik daar dan ook wel helemaal geen tijd voor.

Ik ben toch niet degene die het minst reageert dussssssssss.

See you all maby fryday at Henst place
Spyro
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Wed Jan 16 14:53:15 MST 2002
Ik heb weer es tijd om wat bij te komen met de reacties en ja, ik kan eindelijk es reageren op al jouw stukjes Moons.

Leuk dat jij het leuk vind de 'startpagina' van 't forum. Als het goed is duurt het laden nauwelijks langer. Als het goed is 1 sec langer, maar dat moet wel als je de foto's van Anna en Laetitia wilt zien. Die moeten namelijk eerst geladen zijn voordat het forum geladen kan worden. En als je toch echt ook nog die ne seconde sneller wilt kun je nog op 'forum' bovenaan klikken. Dan gaat ie er direct heen. Maar dan heb je nix leuks om naar te kijken terwijl ie het forum aan het laden is :)
Ik heb alweer wat lange verhalen gearchiveerd en van het forum weggehaald. Dus nu moet het zeker niet meer voorkomen dat een berichtje weg wordt gehaald.
En de X-weg (Kruisweg in Marum) is niet zomaar een uitgaanscentrum . Het is het grootste (samen met Pruim Zevenhuizen) in het noorden van Nederland.
Zo te zien doet iedereen al een gooi naar het best omschrijven van het deels verliezen van je drankje in Marum :)
Jelena kanpper koppie? ... laat ik het er op houden dat het jouw mening is. Einde discussie over Anna en Jelena.

Op mezelf ga ik maar niet reageren :)

Helaas geen reactie mogelijk op jouw volgende stukje Moons.

Ik zag in Marum al wel dat Miranda al flink aangschoten was. Dat kon ik duidelijk merken aan het feit dat ik zelfs even met haar heb kunnen 'praten'. Gelukkig heb jij een beetje verantwoordelijkheids gevoel. Verstandig dat je op zo'n moment wat nuchterder blijft. Maar waarom je de drank (bijna) helemaal af wilt schaffen... Matige drinkers leven langer/gezonder dan geheelonthouders. Dus elke weekend een paar pilsjes (een paar zijn geen 10 flesjes!) moet best kunnen. Tot a.s. vrijdag inderdaad.

Nee Moons je bent niet de enige. Maar ik moet toegeven dat de rest (including myself) wel es wat vaker konden reageren. Maar ja. Het is niet meer zo als in week 43 waar bijna iedereen 2 a 3 keer daags met lange lappen tekst reageert...

En Spyro, waarschijnlijk reageer je zo weinig (hoewel dat ook best meevalt), niet omdat je geen tijd hebt (want tijd kun je best maken, je moet maar net je prioroiteiten stellen), maar omdat het je niet genoeg interesseert of omdat je er domweg geen zin in hebt. En daar is niks verkeerds aan. Dat mag best. Ik ga jou niet verplichten om te reageren op dit forum.

Mzzl iedereen en tot vrijdag! ( Komen Binkje en de Prof ook? :) )

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Thu Jan 17 08:49:33 MST 2002
OK Bean, hier een wat langer stuk waar waarschijnlijk meer op te reageren valt.

Spyro, Tis niet hoevaak je reageert maar hoe je reageert. Je schrijft namelijk erg kleine stukjes waarin alleen een reactie in staat op wat anderen over jou hebben gezegd, of ff je geeft ff kort je mening over iets wat jou aangaat. Ik wil hiermee niet zeggen dat jij de enige bent die dat doet, ik maak me er zelf vast ook wel eens schuldig aan en anderen met mij. Maar probeer eens te reageren op de anderen, je mening erover te uiten. En natuurlijk niet vergeten er flink wat om heen te l*llen. :) OK? Trouwens je kan ook zelf een nieuw onderwerp starten...

Die CJV-FSP (forum start pagina) kan nog iets beter, als je nou i.p.v. die blonde tennisgriet er een plaatje van Virginie er neer zou zetten. (HINT :)). T lijkt er op dat Bean er ook achter is dat IK de CJV-FOVHMP ga winnen...

Je snapt Mulder geloof ik niet helemaal Bean (en misschien hijzelf ook niet...) Hij geeft aan op feestjes met mate(n) te gaan drinken, dit kan op minstens drie manieren worden opgevat.
Hij drinkt met mate - hij drinkt niet veel
Hij drinkt met maten - hij drinkt samen met vrienden
Hij drinkt met maten - hij drinkt met grote maten -> hij zuipt...

Twee of drie keer per dag is nou ook weer niet nodig maar ietsje vaker zou ik wel zo prettig van. (Iedereen 1 keer per dag zeg maar)

De verjaardag van Hengst. Begon toch om een uur of negen?

Mzzl Moonshiner
View IPDelete Message

From: HengstDate: Thu Jan 17 14:18:21 MST 2002
Op de rest reageer ik nog wel es ff... zaterdag ofzo. Ik heb gezegd vanaf 9 uur Moons, maar eigenlijk vind ik half 9 ook wel okay. Dus zie maar.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

Terug