From: OZO ForumDate: Thu Jan 17 06:38:02 MST 2002
Aangezien wij het al enkele maanden zonder eigen forum moeten doen, ben ik blij dat de CJV te Aduard ons asiel heeft aangeboden en zo ons de mogelijkheid heeft geboden om ons sjakisch proza weer ergens neer te kalken. Voor de niet-intimi zal ik nog even uitleggen wat een OZO-forum inhoudt. Erg belangrijk is het om te onthouden dat er geen serieuze onderwerpen in mogen staan (het politiek geneuzel mag dus achterwege gelaten worden). Waar het vooral om draait: vrouwen, drank, uitgaan en Hengst (dit zijn tevens een aantal onderwerpen waarover jullie vaak spreken). Hoezeer ik de bijdragen van Moonshine, Hengst, Spyro, Tosti en anderen ook waardeer, ik mis toch een aantal bijdragen van de door OZO zo gewaardeerde CJV-leden: dat meisje met die krulletjes op de foto, die blondine....
In deze herstart van het OZO-forum verwachten wij ook enkele bijdragen van de eerder genoemden.

Met vriendelijke groet,

Sjappos
Voorzitter Voetbalzaken O.Z.O.
View IPDelete Message

From: Cheese from GrolschensteinDate: Thu Jan 17 06:52:26 MST 2002
Kaas van Grolschenstein signing in.

Met grote blijdschap vernemen wij dat het O.Z.O. Forum opnieuw het licht ziet. Als een ware Phoenix herrijst hij, zoals ook een andere bijbelse figuur ons dat voorgedaan heeft. Laten wij hier inspiratie uit putten en dit nieuwe leven gaan waarderen als nooit tevoren.
Helaas moet gezegd worden dat de keuze van het huis"bier" van de CJV toch tamelijk onzorgvuldig gekozen is. Bierkenners kiezen ...
Maar goed, elke sterveling kan wel een dwaling maken.
Avé en tot binnenkort!

Kaas van Grolschenstein tot Fromage-Town
View IPDelete Message

From: MexieDate: Thu Jan 17 07:54:14 MST 2002
he hengst hoorde dat je jarig was geweest! Nou proficiat! Veder wil ik leander veel succes wensen met zijn rijbewijs. Kom op kerel je kunt het! Oja, de uitgaanstip van deze week is cafe Boonne in de Oosterpoort.
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Thu Jan 17 15:02:08 MST 2002
Goedendag beste O.Z.O.-leden,

Wees niet bang. Serieuze onderwerpen worden nauwelijks besproken op dit forum al betrappen we Hengst af en toe op een stukje politiek. Gelukkig weet hij het binnen de perken te houden.
Je hoeft niet te rekenen op een stukje van een krullende blondine (wie bedoel je eigenlijks op welke foto?) 'Onze' meiden zijn niet zo geinteresseerd in het technische gebeuren van forums(/fora?).

Ik moet jullie helaas toch wel vragen of jullie dit forum niet als vervangend OZO-forum willen zien. Dat betekent dus dat jullie niet al jullie "sjakisch proza" hier kunnen neer kalken. Natuurlijk mogen jullie best een keer een berichtje op dit forum zetten (ik heb 'm ten slotte openbaar gemaakt), maar dat moet niet uit de hand lopen of tot een 'overname' leiden. Het is en blijft een forum voor de CJV uit Aduard. Dan kunnen jullie beter naar bijv. het veronica forum gaan. En hét biermerk Heineken onderuit halen kan natuurlijk écht niet :)

Greetz, Bean
Webmaster cjvaduard.cjb.net
View IPDelete Message

From: Sir Sjappos SuperstarDate: Fri Jan 18 04:29:22 MST 2002
Ik bedoelde die eigenlijk die brunette met die krulletjes. Voor een betere beschrijving verwijs ik naar de fotogalerij onder 'Zingen 1e Kerstdag'. Je kunt haar vinden naast de theepot (waist wel, Hengst).
View IPDelete Message

From: PotterDate: Fri Jan 18 06:09:51 MST 2002
Goiedag, fantastisch om weer eens een bericht te plaatsten dat ook daadwerkelijk gelezen wordt. Hengst, als nog gefeliciteerd met je verjaardag en wanneer is de 'barre tocht'? Toch niet weer plannen in april hè! Kunnen we ook de cjv eens ontmoeten! Groet'n.
View IPDelete Message

From: PondoDate: Fri Jan 18 06:13:52 MST 2002
Geroet u allen, wat een weelde ende geluk dat wij eindelijk weer een OZO-forum hebben gevonden. Herrijzingen zijn nimmer zo talrijk geweest als die in de geschiedenis van het OZO-forum.

Maar wanneer komt het gevreesde tochtje naar Aduard weer in zicht? Waarom hebben we er nog niets over gehoord en alsnog gefeliciteerd met je verjaardag HEngst.

Wederom een belangrijke les voor de niet OZO-ieten op dit forum (waar er hier nog teveel van zijn). In een topic wordt er nooit alleen dat onderwerp besproken en onderwerpen kunnen ook ergens anders worden besproken als in het daarvoor bestemde topic. Het is even een kromme zin, maar een ware OZO-iet herkent de bedoeling meteen.
View IPDelete Message

From: Sjappos Date: Fri Jan 18 06:14:11 MST 2002
Oh ja, misschien kunnen we het een en ander even combineren. Uit de wandelgangen (Haas, Treggjes, ik) heb ik namelijk vernomen dat er voldoende draagvlak bestaat om a.s. dinsdag een OZO-avondje te houden. Hoe denken jullie daarover? En bestaat er ook de mogelijkheid om dit te combineren met het herdenkingsfeestje van Hengst's verjaardag?

Forza Oosterpoort!
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Fri Jan 18 08:28:37 MST 2002
Zoals jullie waarschijnlijk al hebben gezien zijn jullie ander forum topics verwijderd. Zoals ik al zei is dit een forum van CJV Aduard en niet voor de OZO community.
Heb je een vraag aan Hengst, dan verzoek ik jullie een mailtje naar hem te sturen ipv via dit forum met hem te praten. Degenen die het emailadres moeten weten, weten 'm waarschijnlijk wel...

Greetz, Bean
webmaster cjvaduard.cjb.net
View IPDelete Message

From: HengstDate: Tue Jan 22 02:02:22 MST 2002
Nope Sjappos, zal niet gaan. Ben d'r vanavond zelf niet, dus dan kunnen jullie je cadeautjes niet kwijt.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: PondoDate: Tue Jan 22 03:00:48 MST 2002
Wat is dit nu weer voor een treurig bericht. Is er weer eens een feestje in de stad komt de Hengst weer niet opdagen.

Wat een treurige ontwikkleingen hier op het OZO-forum, voormalig CJV-forum. Onze topics worden verwijderd, Cheese is nog steeds geen webmaster en er worden nog teveel serieuze topics geplaatst. En als klapper op de vuurpijl moeten we ook nog via dit medium vernemen dat onzer Hengst wederom afwezig moet zijn op een der grootse OZO-avonden.
View IPDelete Message

From: Mister OZODate: Tue Jan 22 05:30:58 MST 2002
He Sjakies. Op een OZO-forum maag de enige echte Mister OZO natuurlijk niet achter blijven. Even voor Binkje: Ik ben er in al die jaren alleen nog maar knapper op geworden, dus.... Wat betreft vanavond: ik zal er zijn. Jammer dat de Hengst niet komt, wat ik was graag even in discussie gegaan over die Rechts-extremistische neigingen van hem. En nu we het toch over Jan Peter Balkenende hebben: Volgende week even naar Harry Potter????
View IPDelete Message

From: PondoDate: Mon Jan 28 09:21:04 MST 2002
Ik zal maar weer een berichtje plaatsen op ons OZO-forum, voormalig CJV-forum. Wat wordt deze pagina klote-onderhouden zeg. Het is bijna onbereikbaar geworden en geen enkele sjaak die reageert op onze vragen over dit mal-functioneren.

Hengst je hebt (wederom) een onvergetelijke OZO-avond gemist. HEt was echt te verschrikkelijk voor woorden. Eerst kaartje blazen met rooie vodka en daarna met de meest verschrikkelijke whiskey ooit bedacht. Daarna gezellig met matras en al de stad in, en uiteindelijk bij Charlie terechtgekomen want Salley's ging weer veel te vroeg dicht...

Tja het was weer een echte OZO-avond, alleen was deze (wederom) Hengstloos. Maar gelukkig heeft Hengst z'n CJV-avonden vol vurige discussies. Duske nu we het daar toch over hebben wie is toch die mysterieuze donkerharige barvrouw. Ik wordt een beetje moe van dit zwijgen van de CJV-people. Vertel ons er nu eens meer over, want Hengst en een mogelijk bekje dat is voor ons zeer verrassend. Duske naam, leeftijd, meer info over het uiterlijk en hoe kan het dat onzer HEngst de dame in kwestie kent! Vertel ons meer en zegt het voort!!!
Duske Hengst eindelijk geinterresseerd in vrouwen, het werd ook wel eens tijd...

Gegroet u allen (en laat deze topic hier wel even staan en doe hem niet in het forum archief, zodat we niet meer op onze eigen dingen kunnen reageren)
View IPDelete Message

From: MoonsDate: Fri Feb 1 03:23:55 MST 2002
Potverdrie OZO-ieten, jullie vergeten(waarschijnlijk door het minimale gebruik van alcohol) dat jullie nog een eigen site hebben met gastenboek waar je zoveel in kunt lullen als je wilt.
Het adres?
http://www.geocities.com/ozo97
View IPDelete Message

Terug