From: MoonshinerDate: Mon Jan 7 04:58:41 MST 2002
Hier kun je alle CJV-FOVDWN kwijt. Andere zaken graag posten in het week topic.
Hier een paar voorbeelden.

Week 1, Tosti
Dus die lullige tiende procent wordt dit jaar vrolijk weg gewerkt (hoop ik), al denk ik dat een rabobank topfuctionaris daar weinig aan kan doen behalve dan het begrotingstekort groter te maken door zijn loonstrookje te laten zien.

Week 1, Hengst
De privatisering helpt alle bedrijven die bestemd zijn voor het Nederlandse nationale nut compleet naar de kloten. Met dank aan 2 Paarse kabinetten en de voorgaande kabinetten Lubbers.

Week 1, Bean
Geen drank op én geen goeie band is te veel van het slechte

Week 2, Hengst
Voor Jody Bernal blijft dan nog één oude wijsheid hangen, bekend in het Oosterparkstadion:
"You're shit, en you know you are."
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Mon Jan 7 07:43:07 MST 2002
Week 36, Moons
Palestijnen e.a. Tja. tis dat ik niet zo`n voorstander ben van geweld... maar eigenlijk zou iedereen daar moeten evacueren. een atoombommetje erop en dan hebben ze een paar decennia de tijd om te gaan nadenken over wat ze gaan doen.

Week 36, Moons
Ad Melkert?? Die laat de EU ons eigen landje melken....
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Tue Jan 8 02:50:52 MST 2002
Week 2, Bean
Tosti herkende Miranda al in Marum en zei toen al gelijk tegen mij dat hij haar (in ieder gavl qua uiterlijk) vrij weinig aan vond. Dus die tweede kant die moet komen heeft waarschijnlijk een ernstige vertraging. "Het NS-personeel adviseert u dan ook om op zoek te gaan naar een vervangende verbinding."
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Tue Jan 8 05:17:47 MST 2002
Week 37, Hengst
het enige roddelblad van Nederland dat zich 'krant' durft te noemen

Week 38, Moons
Wat Bush wil: Dat weet jij, dat weet ik maar weet Bush dat zelf ook?

Week 38, Bean
Als ik alle eh's had moeten opschrijven op papier zou er geen regenwoud in Zuid-Amerika meer zijn...

Week 38, Bean
AU... (Zanardi)

Week 39, Hengst
Overigens hoorde ik vanavond op het journaal dat de Taliban slim geworden is: ze hebben verklaard dat Osama bin Laden verdwenen is, en ze weten niet waar hij is. Nou ik heb nieuws voor ze: hij is gevonden. Onze vriend Osama zat namelijk incognito in Groningen, jawel! Maar hij is gearresteerd. Gisteren werd namelijk bij de grens een vrachtwagen aangehouden, en toen de douanebeambte vroeg of hij leeg was, zei onze trucker: "Nee, 'k bin laad'n."
(Wel niet origineel maar...)

Week 39, Hengst
Sorry Bean, ik vrees dat een argument als "onder psychologische druk van de CJV-leden heb ik die band gemaakt en daardoor deed ik bij het kopiëren iets fout waardoor ik nu véél geld nodig heb" niet echt zal aanslaan... <GRIN> Da's net zoiets als het declareren van een kratje bier...
(Voor de insiders)

Week 39, Hengst
de liefde van de boeren toch meer door de maag gaat dan door een bos bloemen ofzo... (Excusez de kromme zinssnedes.)

Week 39, Hengst
maar ik hoopte dat je me wel snapte zonder dat ik nog verder uit hoefde te wijden over mijn tenniskundige kennis. En dat allitereert als een trein, hahaha.

Week 39, Hengst weer
Wat is eten toch een irritant vertragende factor bij het drinken nietwaar? Oh sorry, waren we daar om te ETEN???

Week 39, Bean
Je zegt het als 'piestas' nootjes. Je weet wel, van die nootjes die je eerst moet 'pellen'. En ze zijn lekkerder dan ze op papier staan :)

Week 39, Moons
Op die manier kan het natuurlijk ook, als de schenker van het paard een paar maand later eens langs komt en vraagt hoe het met het paard gaat, dan zeg je gewoon, dat ie er smakelijk uitziet…
(Een gegeven paard in de bek kijken)

Week 39, Hengst
Ik jouw PC kopen? "Hier hebbie een geeltje, kijk ff de andere kant op."

Week 39, Hengst
Dat kratje vooraf was de bottleneck

Week 39, Mulder
Dit was een klote week, auto kapot, vrouw weg, dochter aangerand, huis opgefikt, werk kwijt, bank rekening in het rood en er was maar een ding positief: mijn aidstest.

Week 39, Hengst
het woordje 'origineel' maakt een opmerking nog niet tot een originele opmerking.

Week 39, Hengst
Dan kregen we in plaats van de nazi-partij NSDAP waarschijnlijk de spatie-party MS-DAP...
View IPDelete Message

From: Moonshiner & Mr. BeanDate: Wed Jan 9 06:19:43 MST 2002
Week 40, Hengst
Maar dan zijn er ineens in 2001 een paar suïcidale maniakken die een vliegtuig in het WTC parkeren en begint de hele wereld dreigende taal uit te slaan.

Week 40, Hengst
Dan duikt de grootste nul van Paars 2 op: Minister-zonder-portefeuille Roger van Boxtel. En wat bedenkt deze man in al zijn wijsheid? Dat Nederland eigenlijk de identificatieplicht moet invoeren. En het schijnt dat Jaap de Hoop-Scheffer daar in de nabeschouwingen van Prinsjesdag ook al om geroepen heeft. Dan vraag ik je: zijn zij nu zo dom of ben ik nu zo slim? Die identificatieplicht bestáát al jaren. Hoezo invoeren? Laten die lui hun huiswerk eens doen...

Week 40, Moons
Identificatie plicht invoeren, amahoela (leuk woordje trouwens) Dat wordt allang gedaan in verschillende uitgaansgelegenheden. Ik weet niet of je ooit op vrijdagmiddag in de drie bent geweest? Als de uitsmijter denkt dat je jonger dan 16 bent; "Ausweiss, bitte" En dan kijken ze vreemd op als ze zien dat je 21 bent. Rare lui die uitsmijters

Week 40, Moons
Willen die 51% vrijwillig worden opgesloten in een atoombunker, 3 km onder de grond? Kijk dat is een vrijheid beperkende maatregel die veiligheid garandeert. Nou ik weet wel wat ik liever doe. Een lekker biertje drinken en naar het (vrouwelijk) natuurschoon kijken.

Week 40, Bean
Dat ze in de stad nog om een ID-kaart vragen... Hoewel, dat deden ze ook altijd in Arnhem. En daar waren genoeg zaakjes waar je 20 voor moest zijn om binnen te komen. Een enkele zelfs 21! Dit in tegenstelling tot de X-weg in Marum. Hier 'moet' je 16 zijn om binnen te komen, maar af en toe vraag ik me wel es af als ik zo'n kind binnen tegenkom of die wel ouder is als 13. 't Is daar geen crèche!

Week 40, Hengst
Verder zijn vrouwen altijd een interessant onderwerp, maar om nu een half A4-tje te vullen met het achterwerk van Jennifer Lopez, of de interessante voorgevel van Laetitia Casta, of het veel te zoetsappige bekkie van Kylie Minoque, of de griezelig echt lijkende Kelly uit BB3, of de siliconen talenknobbels van Katja Schuurman (Costa), of m'n alltime favourite Cindy Crawford, die helaas d'r beste tijd toch ook nu wel gehad heeft... da's best lastig.

Week 40, Hengst
Maar ondertussen... daar is Paul Rosenmuller ook een mooie rat in. Die zei afgelopen weekend in Nova ofzo dat het natuurlijk het ergste is wat een partij kan overkomen, maar dat het niet aan hem is om daar verder op in te gaan. Voel je de hypocrisie? Wel ff zeggen, maar dan weer schijnheilig de mond houden?
(CDA crisis)

Week 40, Hengst
De Kruisweg lijkt zo heel af en toe inderdaad wel wat op een crèche, met al die dunne, smalle, nauwelijks ontwikkelde grietjes met lágen make-up waardoor ze net 14 lijken in plaats van 13.

Week 40, Moons
Kindercreche de X-weg. Wat toevallig dat jou ook al dat plamuur opviel. Tja dat natuurschoon hè, liefst mooi en puur natuur. (Dus weinig zichtbaar make-up en geen frutsels in het haar.)

Week 40, Hengst
Overigens zou ik die Ferrari ook nog wel willen als er wat meer dan een krasje inzat. Maar dat heeft ook met het innerlijk te maken, de pk's van the Italian Stallion. Wie zegt er nou nog dat innerlijk niet belangrijk is? <GRIN>

Week 40, Moons
Tja je hebt kapitalisten en kapitalisten, ik behoor tot het arme soort

Week 40, Moons
Geef de Afghanistanen gewoon allemaal een mobieltje, leg er een mooi netwerk van masten aan en weg is de dictatuur van de Taliban. Maar ja het kost zoveel geld… En die oorlog die je gaat voeren dan? Weet je hoeveel geld daarin zit. Als je nou de telecom industrie een handje helpt dan is die economie ook zo weer op peil, Dan hoef je de rente niet nog meer te gaan verlagen. Kan die eigen lijk nog wel lager? Of moeten jullie nu al geld toegeven als je een lening weggeeft. Ach het geld moet rollen he en waarom dan niet in de wapenindustrie. Tssss.

Week 40, Moons
Het eigenland eerst waar het op investeringen aankomt. Dat is wel nodig ook. Geef bv een subsidie op het volgen van de studie HBO-V, (worden de feesten nog groter en dus kan het nog gezelliger worden ;-))
(verple(e)g(st)ers tekort)
View IPDelete Message

From: Moonshiner & Mr. BeanDate: Wed Jan 9 06:20:42 MST 2002
Week 40 deel 2 <GRIN>

Week 40, Moons
Die hulporganisaties zijn soms al even erg als de synode in utrecht. Ik weet nog steeds niet wat ze allamaal aan goede dingen doen.

Week 40, Moons
Tja ons gel*l interresseert volgens mij alleen onszelf maar.

Week 40, Mr.Bean
En dat terwijl ik (mag ik hopen) voor 0% fries ben (ja ik schrijf het bewust met een kleine 'f' :)

Week 40, Mr.Bean
Maar gelukkig loopt er ook nog wel wat beter ‘spul’ rond (oei, niet echt een leuke uitdrukking voor het vrouwelijk geslacht).
(over de Kruisweg in Marum dat soms op een kindercreche lijkt)

Week 40, Mr.Bean
Ik durf nog niet te zeggen dat ie van mij langer wordt (niet door gaan denken oversekste pubers)
(over het in wording komen van de langst forum reply)

Week 40, Mr.Bean
Vooral na een avondje stappen hoef ik echt geen bier meer voor laten we zeggen 6 uur ’s middags. In Spanje wil ik een enkele keer nog wel eens een uitzondering maken :) Maar daar laat ik wel meer van mijn normale normen en waarden vallen (wees niet ongerust, niet te veel hoor)

Week 40, Hengst
Je mag 'm uitprinten, maar of het nog mensen boeit?
(over de langst forumreply tot nu toe)

Week 40, Tosti
Eventuele fouten in deze tekst kunnen niet worden verhaald op de schrijver van deze tekst. Art.471
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Fri Jan 11 07:47:10 MST 2002
Week 42, Hengst
Ze mogen namelijk enkel een andere vrouw erbij nemen als de eerste onvruchtbaar is. Nou, volgens mij wordt dat laatste argument gemakshalve in die kringen meestal vergeten. Zo zie je maar weer: onder het mom van heilig en spiritueel gedrag zijn ze in de extreme landen allemaal zo seksistisch als de pest. Triest volkje hoor, die moslims.

Week 42, Hegst
Succes met rijden, en probeer geen mensen omver te rijden die daarna nog in staat zijn om je een mep te geven.

Week 42, Moons
Tja je hebt vragen en stellingen, en ook op gewone l*lverhalen valt wel wat te reageren DJ, gewoon meel*llen. Probeer maar eens.

Week 42, Bean
Over onderwerpen die we wel of niet behandelen. Begin zelf maar met een leuk stukje over een onderwerp wat jij leuk vindt. Het liefst natuurlijk wel iets waar je op kunt reageren. Krijg je (leuke) reacties dan is het een leuk onderwerp, zo niet dan interesseert het niemand en stop je met dat onderwerp (zoals computers dus).

Week 42, Hengst
Wat nou generaliserend? Alle moslims zijn toch hetzelfde? 't Is allemaal tuig, net zoals alle Randstedelingen en Fransen arrogant zijn, alle Friezen dom en alle Palestijnen stenengooiers... <GRIN> Dit is inderdaad generaliseren. Had zondagavond geen zin om al te ver te nuanceren (wordt het stuk zo lang van)

Week 42, Moons
OK, OK ik weet al weer genoeg, verwijder eerst de splinter uit het oog van jezelf voordat je de balk uit het oog van een ander gaat proberen te verwijderen toch?? of zit dat nou toch nog anders...
(n.a.v. spelvouten)
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Wed Jan 16 08:29:45 MST 2002
Week 3, Mulder
dus de stelling is bij deze verandert maar ik ga toch wel proberen om op feestjes met mate(n) te drinken.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Thu Jan 17 05:02:44 MST 2002
Week 41, Moons
By the way, kan ik van iemand de nieuwste theorie oefen CD krijgen, lenen, laten branden?

Week 41, Hengst
Gek zijn we misschien niet, maar op zijn minst wel prettig gestoord... <GRIN>

Week 41, Moons
Tja je hebt jonge jongeren en oudere jongeren...
(respect voor ouders)

Week 41, Moons
From: Moonshiner Date: Wed Oct 10 00:54:25 MDT 2001
Dat klopt Thijsio, ik ben Moonshiner, zeg maar Moons.
(Over dat ik moonshiner ben) <GRIN>

Week 41, Hengst
En over Gezientje gesproken: waarom moest die me nu zo nodig weer knijpen? Sommige vrouwen hebben daar geloof ik lol aan, omdat mannen toch nooit terugmeppen met handtasjes...

Week 41, Hengst
Fijn voor je dat je zoveel RAM hebt nu, maar moet dat nou hier? En hoe heb je dat gedaan? CD'tje gekoppeld aan de zimmetjes, of hoe die krengen ook mogen heten?
(Hoezo computeranalfabeet)

Week 41, Moons
DJ`s, zijn waarschijnlijk DJ geworden omdat ze niet veel andere dingen kunnen, zoals bv. logisch nadenken....

Week 41, Bean
Ik heb je trouwens met niemand zien bekken afgelopen zaterdag, dus hoe je aan die lamme bek kwam... Waarschijnlijk van het zuigen aan je flesjes Heineken :)

Week 41, Hengst
Denk wel dat de door Moons omschreven foute mannen (de types die niet al te fanatiek 'man' zijn dus, of van de verkante keerd ofzo, maak er maar wat van) nog best om zich heen zouden kunnen gaan meppen... <GRIN>

Week 41, Hengst
Af en toe heb ik namelijk best wat te doen (=understatement)

Week 41, Hengst
Zoek een fatsoenlijke werkgever (dus geen f*cking Appie Heijn) en de poen stroomt binnen. Kun je rijlessen nemen, op stap, en ook nog collegegeld betalen. Wat wil je nog meer? Nee, niet meteen beginnen over de CD's die je ook nog wilt hebben, want voor jouw CD-honger is geen enkel budget op maat... <GRIN>
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Fri Jan 18 03:53:04 MST 2002
Week 43, Bean
Van dat rood licht kunnen ze ook niet toestaan. Want iedereen heeft een andere idee over wanneer een kruising 'veilig' is.

Week 43, Bean
Weer een bewijs dat Amerika alleen maar iets doet als het er zelf voordeel bij heeft. Verbreken van CO2 / Kyoto verdrag, omdat het hun niet uitkwam. Raketschild terwijl er een verdrag was getekend tegen zoiets. En nu ook al hun eigen patent regeltjes aan hun laars lappen...

Week 43, Mulder
dus henk weer zonder geit arme jongen toch!!!!!!!!

Week 43, Hengst
Bean, ik ben er wel uit voor wat betreft die vriendin van Mulder. Volgens mij is ze gewoon héél erg jong. Jaar of 14 á 15 schat ik. Dat verklaart in haar geval een hoop... <GRIN>

Week 43, Hengst
Amerikanen zijn een lekker egoïstisch volkje, Bush jr. voorop. Vraag me wel es af hoelang we nog dankbaar moeten blijven voor de economische impuls na WO II (Marshall hulp).

Week 43, Hengst
Denk jij dat A-technische Marieke wel d'r theorie van CD-ROM leert? Denk nou ff serieus na?

Week 43, Bean
Is inderdaad wel heeel naief van Moons om dat van Marieke te denken :)
(Die had ze dus wel)

Week 43, Hengst
Wacht ff: het feit dat ik een keertje niet meega wordt wel verrekend op de rijden-balans? Oftewel: als ik 9 weken druk zou zijn en niet op stap kan, mag ik daarna 3 keer achter elkaar rijden plus de normale beurten, dus totaal zo’n 5 keer? Jij rekent mooi Mr. Bean... hoe zullen we het noemen: de statistiek misbruiken in eigen voordeel? <GRIN>

Week 43, Bean
Casta moeder? Zonde... Hoewel, de borsten groeien dan meestal ook iets :) Niet dat zij iets tekort had....

Week 43, Bean
Scoor je gemakkelijker bezoekers met foto's van zuipende CJV-leden, Hengst?
(Dan met foto`s van computers etc.)

Week 43, Moons
In de krant las ik dat er een muntje met hakenkruis uit een sigaretten automaat is gerold. Tja ik wist wel dat roken slecht voor de gezondheid is...

Week 43, Bean
Als je een beetje verder zoekt is er vast wel een andere site te vinden waarop staat hoe Anthrax te maken is. Dus geen nood voor de terroristen. Hoewel terroristen? Er schijnt een grote kans te zijn dat de milvuur aanvallen niks te maken hebben met de terroristen van 11 september. Waarschijnlijk een gestoorde Amerikaan. En probeer die maar eens te vinden. De helft van alle Amerikanen is zo'n beetje wel lichtelijk gestoord. Waarom zou je anders stemmen op Bush Jnr.?

Week 43, Hengst
Voor wat betreft d'r cupmaat had Laetitia inderdaad geen kind nodig, moeder natuur (of meneer plastisch chirurg) heeft haar goed voorzien. Nou maar hopen dat ze niet volledig uit de publiciteit verdwijnt om voor het kleintje te gaan zorgen. Ik ben dan wel geen voorstander van een enorme emancipatie, maar in haar geval maak ik een uitzondering... <GRIN>

Week 43, Hengst
maar ik kan me wel voorstellen dat Sinterklaas zegt "Ik word er een beetje goed ziek van: het is nog geen Sinterklaas geweest of er liggen alweer Kerstspullen in de winkel. Pak aan!"
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Fri Jan 18 08:31:13 MST 2002
Week 44, Hengst
Al zou ik liever de daders op heterdaad betrappen. Ik had om kwart voor 2 echt wel zin gehad in een potje hardlopen achter een stel dieven aan om ze aan wat blauwe ogen te helpen. Gek is dat, want als ik nuchter ben komen zulke gedachten nooit in me op... een soort 'Saturday Night Fever' in de ergste zin van het woord? (En nog op vrijdag ook...)
(snelbinders zijn gejat)

Week 44, Bean
Ik heb het niet nagerekend, maar als de weerstand zo'n 77,5 ohm is in zeewater betekent dat er (P = U^2/R = 144/77,5 =) 1,8 W verloren gaat in het water.
(nee, echt niet nagerekend)

Week 44, Bean
Past misschien niet helemaal in het Christelijke plaatje als we deze site vol zouden zetten met foto's van Ms. Casta. Daarmee wil ik niet zeggen dat foto's met bier etiketten wel in dat plaatje past... :)
(Hoe trek je bezoekers)

Week 44, Bean
Mijn conclusie: Als je maar diep genoeg kijkt zie je overal complotten achter en is niets meer toevallig.

Week 44, Bean
Ik weet in ieder geval wel dat Harry a.s. zaterdag niet naar Marum kan. HIj heeft dat weekend familieweekend (dat kan geen toeval meer zijn, ik ontdek hier een grootse samenzwering tussen de Taliban en de Amerikaanse CIA ;) )

Week 44, Hengst
Dus niet zelfstandig, als het alleen maar zonder Amerika is? Tja, is een idee... hebben de Russen ook geprobeerd... <GRIN>

Week 44, Hengst
1) Hij is zwart geworden door het gekruip door de schoorstenen heen.
2) Hij was een Moorse wees die door Sint Nicolaas is opgevoed en hem als dank helpt.
3) Hij is inderdaad een slaaf.

Geen idee wat het is...
Cijfer 3 enzo... een hypothese is waar tot het tegendeel bewezen is. Ik heb nog geen steekhoudende argumenten gezien Mr. Bean... <GRIN>

Week 44, Hengst
Familieweekend toeval? Denk het wel ja. Maar aangezien wij niks met Taliban of CIA te maken willen hebben is dat dus jullie werk Mr. Bean... jij spion. Nog ff en ik roep de agenten van de NSA bij elkaar... oh, heb ik me nu verraden?

Week 44, Hengst
Puntje 4 kan inderdaad ook nog, hahaha. Zwarte Piet als Beun de Haas... ik krijg allemaal ideeën voor het stukje van week 49, hahaha. Wat zullen we dit jaar met Sinterklaas dan een enorme cadeau's krijgen: al die miljarden zwarte peseta's die de Goedheiligman nog moet witwassen voor de invoering van de euro... Want hij kan Piet wel dik zwart uit blijven betalen, maar die wil dat zo tegen Oud en Nieuw ook niet meer met het oude geld. Tenzij hij echt een neger is die te dom is om dat te snappen... of ben ik nu racistisch? <GRIN>

Week 44, Bean
Hoezo auf wienerschnitzel ?!?!?!?!? We gaan toch wel met nederlands vlees afscheid nemen? :-)

Week 44, Bean
Koop uit de kas (we hebben toch nog wel een kas Moons?!?!) maar een beste zak met pepernoten voor CJV 7 december.
(Hij is er nog steeds, en redelijk vol ook(nog wel))

Week 44, Moons
Je weet wel hoe je moet meelen (of is het nou mailen, of melen of meeuwen) Ik weet het nu ook niet meer.
(Hoe schrijf je dat nou?)
View IPDelete Message

From: Hengst & MoonshinerDate: Mon Jan 21 02:59:38 MST 2002
Week 46, Hengst
Want wat doe je vandaag de dag als je geld uit een pinautomaat wilt hebben? Je kunt zelf gaan staan pinnen, je kunt een pinner een mes in de zij drukken, en tot slot kun je doen wat afgelopen week een paar slimme jongens in een rustig dorpje hebben gedaan: een gevel rammen met een shovel om de pinautomaat mee te kunnen nemen. En niemand die iets had gemerkt...

Week 46, Hengst
Na investeringen van miljoenen guldens over een termijn van 5 jaar was het dan eindelijk zover: Acoustic Kitty zou een proefrondje gaan lopen. Helaas zijn taxichauffeurs over de hele wereld gelijk: bij de test werd de kat door een taxi doodgereden, R.I.P. Vraag me nu ff af of de Amerikanen er ook de humor van in konden zien... (Amerikanen luisteren Russen af m.b.v. een kat.)

Week 46, Hengst
... bij terugkomst bij de fietsen in de Oosterstraat bleek de tweewieler van Rossi gejat. Oftewel: de zoveelste junk die het witte fietsenplan een impuls heeft gegeven door een karretje te jatten en voor een geeltje aan de argeloze student aan te bieden die net zijn eigen kwijt is.

Week 46, Moons
Helaas ik heb geen shovel tot mijn beschikking, een mes heb ik ook niet bij me dus het wordt zelf pinnen.

Week 46, Mulder
volgende week eindelijk weer eens de stad in maar dan met de meid lekker biosje pakken en dan zien we wel weer denk effe genoeg zuipen zodat ik s'nachts niet meer in staat ben om iets te doen slaap ik tenminste nog wat uurtjes dit weekend
(typisch Mulder)

Week 46, Bean
En dan nog het probleem van na de roofoverval. Lijkt me een beetje opvallend, een shovel met in z'n bak een geldautomaat die op weg is naar huis.

Week 46, Bean
Het zal wel aan mij liggen, maar dit is vast niet het enige slippertje dat gemeenten maken. Het valt me nog mee dat er nog genoeg belastinggeld overblijft om serieuze/belangerijke dingen mee te doen. Misschien dat de gemeente Winsum laatst een shovel hebben gehuurd... :)
(over het ‘over de balk smijten’ van belastinggeld)

Week 46, Bean
En de twee zalen waren niet bijzonder mooi aangekleed. Het zal wel allemaal naar de DJ's gegaan zijn, want die kwamen er (volgens de flyer) wel genoeg. Niet dat het mij iets uitmaakt. Als ze maar leuke muziek een beetje goed draaien maakt het mij niet uit wie er achter zo'n platenspeler staat.

Week 46, Bean
Een tijdje op de plee gezeten waar een groot deel van de drank harder naar buiten ging dan dat het naar binnen was gegaan.
(de Lloret afterparty die eindigde op het toilet...)

Week 46, Hengst
Overigens heb ik inderdaad hulp nodig bij mijn heiligverklaring, aangezien er normaliter alleen mensen heilig worden verklaard die gedurende hun leven de schijn op wisten te houden dat ze goed waren. Ik ben dus écht goed, maar dat wordt nooit als zodanig erkend. (Okay, enige arrogantie is niemand vreemd... <GRIN>)

Week 46, Hengst
... daarover valt te discussiëren. Te beginnen met het feit dat de auto voor de meeste mannen eigenlijk moet corrigeren wat hun libido tekort schiet...
(over Bean en zijn ego)

Week 46, Hengst
Ben dan ook van mening dat de gemiddelde vegetariër een steekje los heeft. Al is de helft van het CJV-bestuur dat vast niet met me eens... <GRIN> Maar het is een kwestie van verloochenen van je afkomst als omnivoor, en dat is gewoon dom.

Week 46, Hengst
Overigens ben ik hélemaal voor het plan van Moons om mijn processor en net-niet-zo-korte-termijn geheugen eens te laten controleren bij de HBO-V, dat kan volgens mij alleen maar een zeer heilzame werking hebben.

Week 46, Hengst
Ze zaten in één of ander jubileum (2 jaar, 3 maand, 2 week en 5 dagen in het vak waarschijnlijk) en werden naar hartelust toegezongen door die muts van een Wia Buze. Nou, als ik die tante zie heb ik al helemaal genoeg gehad. Dan verkies ik nog eerder De Sjonnies, Hanny en de Rekels, De Havenzangers en BZN bij elkaar.
(Over Lucas en Gea)

Week 46, Hengst
Evil Bert en zijn 'vrienden van het hof', tja welke rechtgeaarde advocaat wil nu vriendjes zijn met deze aartscrimineel? Okay zeg maar niks: elke gemiddelde advocaat waarschijnlijk wel...

Week 46, Hengst
...ik kan je wel voorrekenen hoeveel: wrsch. 60 grams papier, da's 60 g/m2, een A4'tje is volgens Word 210*297 mm2, dus dan weet je het oppervlak, en als we dan uitgaan van 7 cent per kilogram komen we dus uit op 0,026 cent per gedichtje.
(oud papier waarde van een Sinterklaasgedichtje)
View IPDelete Message

From: Hengst & MoonshinerDate: Mon Jan 21 03:00:22 MST 2002
Week 46, Moons
Blij dat ik niet naar de X-weg geweest ben, in stad kon je ook wel geplet worden maar dan dus met:
1 betere muziek en
2 gemiddeld toch iets minder jonge dames.
3 veel kans om als de muziek je niet aanstaat ergens anders heen te kunnen waar dat wel het geval is.
Wow wat een zin. die moet ik eerst nog maar een keer overlezen voordat ik m snap.

(Dit hoort er nog direct achteraan)
Eh volgens mij heb je een meid aan de haak? (sloeg op dat stukje dat typisch mulder is, een eindje terug)

Week 46, Moons
Ik en minder drinken? d8 het niet, niet voor zo`n klojo die met groot licht rijdt en dan verbaast is dat ik een bepaalde vinger naar hem opsteek.

Week 46, Moons
Ik weet nu ook waar je die ellenlange afkortingen vandaan hebt. Ik heb ook wel eens de DD gelezen, bij de tandarts nl. Daar heeft die leider van de padzoekers ook zo`n hele lange afkorting.
(Moons, je hebt padvinders en voetzoekers, maar wrsch. bedoel je hier de woudlopers?)

Week 46, Bean
Oh ja, als je denkt dat ik een groot ego hebt moet je mij email adres eens zien die ik op dit forum gebruik :) (en die ook nog werkt)
(bean@shit-4-brains.com)

Week 46, Moons
Over dat papier, ik meen me te kunnen herinneren dat we heel zwaar papier gebruiken 100kg/m2 of waren het nou toch grammen...
(tuuuurlijk Moons...)

Week 46, Hengst
Inderdaad: als er elders een mooie meid is maakt dat een eerder al mooie meid niet ineens lelijk. Beetje de zaken in juiste proporties houden hmm?

Week 46, Hengst
Wij zijn alledrie wel in staat om ergens een punt aan te lullen waar helemaal geen punt aan hoort te zitten. . Jammer dat het zoveel tijd vreet... Toon Hermans heeft het wel eens gepresteerd om een kwartier over een gehaktbal te kletsen. Zoiets doen wij dus met álles wat we lezen...

Week 46, Hengst
Dus flink uitsloven dit jaar!!! Nou ja, behalve Moons natuurlijk, een gedichtje van hem weegt namelijk maar liefst 6,237 kg, en daardoor levert dit het indrukwekkende bedrag van 62,4 cent op (Fl 0,62).

Week 46, Hengst
Strohrum tijdens het melken? Kan maar zo, ik heb er geen flauw idee van wat er allemaal in de duistere krochten van de gemiddelde stal gaande is. Het verhaal gaat dat er in de gemiddelde hooiberg meer gebeurt dan de buitenwereld merkt, maar aangezien ik niet zo'n frequent bezoeker ben van boerenbedrijven ben ik in dit opzicht neutraal.

Week 46, Hengst
Over CJV-FOVDWN: ik weet wel dat ik me scheel heb getikt om nominaties te krijgen, en als ik die niet kreeg nomineerde ik mezelf wel. Dus er moeten genoeg CJV-FOVDWN te vinden zijn.

Week 46, Hengst
Nou, dan heb ik verder nog een prijsvraagje: de eerste die me kan vertellen hoe ik in vredesnaam zonder te praten het woord 'Friends' moet uitbeelden, als zelfs het knuffelen van een barkruk niet meer helpt, die krijgt van mij een pilsje op de volgende CJV-avond.

Week 46, Bean
Dat de barvrouw in kwestie een niet al te grote voorgevel heeft vind ik niet verschrikkelijk erg. Liever een mooi koppie en wat kleinere (.) (.) dan lelijk en grote {o} {o}. En ook de vorm en stevigheid vind ik belangerijker dan grootte... ik treed nu wel heel erg in details niet?

Week 46, Bean
Als ik naar die map kijk waar het hele forum tot nu toe in staat word ik al moedeloos. Ik ga de nominaties in ieder geval niet opzoeken...
(Oh nee?)
View IPDelete Message

From: Moonshiner deel 1Date: Mon Jan 21 06:34:25 MST 2002
Week 45, Bean
Gelukkig was ik niet de enige. Ik dacht al dat het aan (het gebrek aan) de drank lag. Maar dat valt gelukkig(?) dus mee.
(T was weer kl*te in de X-weg)

Week 45, Bean
Binnenkort maar es op een rustig moment op school de rest van het forum(archief) proberen uit te printen. Vorige keer werden heel wat leerlingen een beetje nijdig, omdat "een of andere eikel 20 pagina's van een chat-sessie aan het uitprinten was". En aangezien ik de achtergrondkleuren en plaatjes ook mee liet printen ging dat niet zo snel. En dan heb ik nog niet eens de langste forum-topic uitgeprint.....

Week 45, Moons
Volgens mij is Hengst nu nog steeds aan het naslapen <GRIN> (Hij heeft nog steeds niet gereageerd) dus het zal wel een heel leuk familieweekend zijn geweest.

Week 45, Halb (jaja)
Onze mening wordt gevormd door de informatie die wij binnenkrijgen, met name met de krant (vandaar dat ik bijna meningloos ben, want die lees ik eigenlijk nauwelijks <grin>).

Week 45, Hengst
Hoewel ik graag een borrel op de beste man ga nemen, opdat zijn Pieten nog maar lang de schoorstenen een gratis doorsmeerbeurt mogen geven. ('Kijk uit, een kippenhok!!!')

Week 45, Hengst
Over imams in Imamsterdam gesproken: nu zijn er dus ook al imams die geen imam zijn, wat moeten we daar nu weer van denken?

Week 45, Hengst
Dus jij wilde ff praten met die barvrouw Mr. Bean? Althans: je hoopte dat ik daar bang voor was? Tsss... je hebt me al zó vaak gezegd dat je meer op die andere valt, dus dat geloofde ik meteen al niet. Al zit je nu wel weer te beweren dat het haar qua uiterlijk niet tegen zit. Nou ja, dat hoort in principe te gelden voor elke barvrouw, toch? Sneaky bastard, hoe durf je? Volgens mij was het Moons die met zijn rotten mind op dat idee kwam, ik zit namelijk helemaal niet zo in elkaar. Ben de goudeerlijkheid zelve, en verwacht dan ook nog tijdens mijn leven een heiligverklaring van de paus te krijgen. Moet jullie toch niet veel moeite kosten om die seniele opa te overtuigen toch?

Week 45, Hengst
Afscheid nemen met Nederlands vlees? Mwah, dat kan. Alleen klinkt "Tot tournedos" niet goed (is overigens nog Frans ook), net zoals "We entrecoten nog" (ook Frans), en "De ballen (gehakt)" is ook zo triest. "Ik mossel je wel" is me dan weer iets te suggestief, "Tot worstens" ook, en "Tot kogelbiefstuk" klinkt al helemaal nergens meer naar. Dus als jij wat kunt bedenken met een Nederlands stukkie vlees moet je het vooral zeggen.

Week 45, Hengst
Wat mijn kennis van de Engelse taal betreft... ach, laat ik maar geen inkoppertjes gaan maken. Als puntje bij paaltje komt versla ik je toch met vlag en wimpel. Heb jij namelijk wel es een halve avond gevuld met versierpogingen op een Amerikaanse? Ondergetekende wel, en 't was bijzonder leuk, al hoefde ik d'r niet bij d'r kamer te brengen... <GRIN> (De goed verstaander leest dus 'Poging mislukt.' <GRIN>)

Week 45, Hengst
Dus Moons, jij hebt moeite met reageren op mijn reacties op jouw reacties? Da's dan heel vreemd, want ik schrijf nog wel zó duidelijk waar ik op reageer. Als jij dat niet kunt volgen is het uiteraard ook mogelijk dat je zelf alweer vergeten bent wat je getikt hebt, maar da's niet mijn fout dacht ik zo. Da's eerder een aantasting van het kortetermijnsgeheugen, een ziektebeeld wat we hier al eens behandeld hebben.

Week 45, Hengst
Over jouw leegroofpraktijken van de CJV-kas: dat moet maar eens afgelopen zijn. En iedereen zich maar afvragen hoe het toch kan dat die jongen alleen van zijn stufi op stap kan gaan, rijlessen nemen en ook nog zijn onverzadigbare CD-honger tracht te stillen. Het wordt tijd dat er es een accountant op wordt gezet die alle cijfertjes nauwgezet gaat napluizen om de ongetwijfeld grove frauduleuze praktijken aan de kaak te stellen, om vervolgens in de Tweede Kamer enige kamervragen te gaan stellen aan minister Zalm van Financiën hoe het toch mogelijk is dat de ESF subsidies niet alleen door Melkert zijn misbruikt maar ook nog door Ter Veen te meerdere eer en glorie van zijn eigen portemonnee die lang niet zo plat is als hij hoort te zijn bij een student.
(Okay, sorry Japs, 'k heb serieus alle vertrouwen in jou.)
View IPDelete Message

From: Moonshiner deel 2Date: Mon Jan 21 06:36:13 MST 2002
Week 45, Hengst
Yo Mulder, volgende keer ff het weeknummer erbij zetten, maakt het wat makkelijker. Dit is nog wel te doen, maar als je het vaker gaat doen raken mensen (lees: ik) de draad kwijt, omdat mijn IQ dit niet helemaal verwerken kan.

Week 45, Hengst
Boekwerkje van aan het maken Bean? Nog ff inbinden en dan maar in een oplage van 15000 exemplaren laten drukken en in de verkoop gooien. Kunnen we een mooie winst op maken... <GRIN>
(Het CJV-F uitprinten)

Week 45, Hengst
Hengst was dus niet meer aan het naslapen. Ben tussen vrijdagmorgen en maandagmiddag niet thuis geweest, en had vervolgens het nodige in te halen. Vrijdagmiddag nipt de bus naar Holwerd gehaald, maandagmorgen half 9 boot terug, bus naar Leeuwarden, trein naar Groningen (rechtstreekse bus reed weer niet) en toen meteen weer vol aan de bak. Hoezo naslapen? Nee, ik werk me over de kop hiero... <GRIN>

Week 45, Hengst
Zoals de heer Albert Einstein al zei: "Alles is relatief." En daar had de man een waarheid als een koe te pakken.

Week 45, Moons
OK op dat verrekte lange stuk van Hengst, ik meende dat we de CJV-FRR een beetje korter zouden houden maar voor deze ene keer mag het van mij (alsof anderen daar niks over hebben te zeggen hè??)

Week 45, Moons
Maar inspanning #46 meer inspanning, is echt niet ongezond hoor, of het moet bierflesjes tillen om eruit te drinken zijn. <GRIN>
(al-hoe-wel?!?*)

Week 45, Moons
Je hebt ook homofiele Imams, lesbische??
(natuurlijk niet maar is misschien iets voor Pim F.*)

Week 45, Moons
Ook staat er me nog iets bij van het tostibakken, dat ging toen in elk geval nog wel fatsoenlijk (we hadden wel aanstekers en de tosti`s waren niet zwart.)
(Hè Tosti??? e.a.)

Week 45, Moons
Met die Inspiratie zit het zo te zien niets mis, nogal logisch als wij die inspiratie vormen nietwaar? (of wordt mijn ego nu ook al te groot (Net als die van Mr. Bean) <GRIN>)

Week 45, Moons
Barvrouwen... Voorzover ik het weet zijn ze er alleen maar om naar te kijken (als ze dat waard is natuurlijk) en om er dranken bij te bestellen. Trouwens vergelijken is moeilijk, de ene keer heb je meer op dan de andere keer en is ook je voorkeur net een beetje anders. Of is dat alleen maar zo bij mij?

Week 45, Moons
Ik en m`n rotten mind, Kijk eens naar je eigen, heilig verklaart worden met een beetje hulp bij een seniele opa!?! Dat je daar nog hulp bij nodig hebt. Lui zijn en heilig verklaart worden gaat niet samen Hengst, of weet ja iemand die dat wel is gelukt?

Week 45, Moons
Maar ik vind het ook wel leuk om met taal te rotzooien als dat zo uitkomt. Dat maakt de berichtjes, of berichten toch net ff wat leuker. Probeer het ook maar eens, veel leuker dan die bijdehandte opmerkingen die mijn broertje en zo te zien Hengst (Nee toch hengst, niet jij ook al, ik wordt er gek van, of was ik dat al.) hier wel eens plaatsen.

Week 45, Moons
Mijn korte termijn geheugen, komt dat nou door de drank of tast dat eerst het lange termijn geheugen aan. Ik kan overigens ook moeite hebben met het herinneren van mijn eigen reacties waar jij dan weer op reageert en waar ik dan weer op wil reageren omdat ik veel andere dingen heb om over na te denken in de tussentijd. Laten we het eens vergelijken met een computer. (Je mag dit verhaal overslaan als je t niet interessant vind) Zoals je waarschijnlijk wel weet heeft een computer RAM en ROM geheugen, RAM staat voor het kortetermijn oftewel werkgeheugen en ROM voor het langtermijn geheugen. Zo is dat dus ook bij de mens. Het RAM geheugen raakt nog wel eens overbelast als er veel zware programma`s opdraaien, die 'zware' programma`s gebruik ik ook omdat ik er meer mee kan. Is dat bij jou misschien niet zo Hengst??

Week 45, Moons
Mijn leegroofpraktijken, Je mag het controleren van mij maar in de kas zit wat erin moet zitten, zelfs de contributie heb ik al betaald. En meestal is de penningmeester het laatst daarmee. Valt mee hè. Trouwens mijn geld komt niet direct van de ESF, dat geld van jullie wel? Want dan schuif je blijkbaar de schuld op een ander, ook niet helemaal zo als het hoort hè. Het gaat als maar harder achteruit met je heiligverklaring.

Week 45, Moons
Je overdekop werken? Dat mag je me nog wel ff uitleggen. Ik kan me zelfs met mijn fantasie niet voorstellen. Maar dat is ook relatief.
(Op vele dingen in 1 zin reageren)

Week 45, Bean
Heb jij de moeite niet genomen om Spyro's meeladres uit je hoofd te leren? Je hebt gelijk hoor. Het is ook zo'n moeilijk, ingewikkeld, lang en vergezocht email adres. Je moet er minstens een paar dagen voor uittrekken om het email adres 'matthijswind@hotmail.com' uit je hoofd te leren...

Week 45, Bean
Ik stem voor een vleesloos(?) afscheid.

Week 45, Bean
Vandaar dat Moons het contributiegeld zo snel wilde hebben. Moest zeker weer een paar CD's kopen ;-)
(Nee, dat scheelde weer met omrekenen in eurotjes.*)
View IPDelete Message

From: Moonshiner deel 3Date: Mon Jan 21 06:39:59 MST 2002
Week 45, Bean
Volgens mij klopt jouw schrijfstijl niet Hengst. Je schrijft: "raken mensen (lees: ik) de draad kwijt". Als je 'ik' leest klopt de zin grammaticaal niet meer en het is mail ipv meel <GRIN>

Week 45, Bean
En nee, ik heb ze niet ingebonden (of er 1500 kopies van gemaakt). Ik heb ze allemaal geperforeerd (gaatjes) en in een map gedaan met de 'inhoudsopgave' aan de voorkant. Hebben we weer een avondvulling. Met z'n allen (vooral de dames) het forum doorlezen.
(Als die dames dat nou ook eens deden!?!*)

Week 45, Bean
Meer inspanning Moons? Ik weet dat werken niet slecht is voor je gezondheid, maar ik neem liever geen risico.

Week 45, Bean
Jouw ego groter dan die van mij?!? IK heb de grootste ego ja?!?! :-) Nee, dat valt best mee hoor.
(Hoezo valt best mee*)

Week 45, Bean
Mijn voorkeur kan es een beetje veranderen. Maar zeker niet veel. Het enige is misschien dat de drempel wat lager wordt als het alcoholpromillage (of percentage :-) in je bloed hoger wordt.
(Hij heeft niet veel bloed... vandaar dat ie er ook niet superveel opkan*)

Week 45, Bean
Moons die zijn hersens vergelijkt met het RAM en ROM van een computer... Het moet toch niet gekker worden. Maar in principe klopt het wel een beetje. Al heb je ook nog geheugen wat er een beetje tussenin ligt. Bijv. voor een proefwerk op school. Die leer je voor 2 a 3 dagen waarna je 'm vergeten bent. En op zich klopt dat van het RAM/kortetermijn geheugen wel. Als je nieuwe info binnenkrijgt en je RAM zit vol wordt al de oude info overschreven (tenminste als je het niet in je SWAP-file in je ROM hebt opgeslagen) Oke dit gaat al weer veel te ver.

Week 45, Moons
Dat Spanje gedoe is voor mij niet zo interessant, ik hab daar toch geen geld voor naast al dat uitgaan, m`n rijbewijs, de studie en m`n CD-honger, hè hengst? <GRIN>

Week 45, Moons
Rekening houden met de slapenden. Is dat de gewoonte op kampen? Ik dacht dat helemaal niet nodig was? Maar ja je hebt af en toe van die mensen die veel slaap nodig hebben, ik denk, die slaap die haal ik in de week die volgt wel weer in. Daar is die week toch voor? Kijk als je wilt uitrusten kun je beter naar een rustoord gaan, ook al zijn daar vast ook wel een aantal druktemakers. Het zal er vast wel wat rustiger aan toe gaan dan op een geslaagt CJV-Kamp.

Week 45, Moons
Over dat cadeautje, je moet het ook nog zo extreem dik inpakken. Liefst de zaterdag editie van de telegraaf eromheen gewikkeld, dat weer in beton gestort, niet de betonmatten vergeten. tot slot nog een cadeau papiertje eromheen en dan maar hopen dat het in de jute zak past.
(Surprise)

Week 45, Moons
Moeilijk he meeladressen uit je kop leren. Ik doe het nooit. ik haal ze wel uit m`n MSN-messenger lijst. scheelt ook weer tikken, want tikken doe ik al genoeg. Laatst moest ik 3 verslagen maken met een gemiddelde omvang van 20 bladzijden. En dan nog die CJV-FRR ertussen door. Ik moet tegenwoordig om de 20 minuten 10 minuten pauze houden. Anders houden m`n vingers het niet meer vol.
(Shit, ik heb nu al weer last van RSI (ctrl c, ctrl v))

Week 45, Moons
Dat lijkt mij ook het beste, je kunt beter ziekten gebruiken bij het afscheidt nemen. Om een paar voorbeelden te noemen:
-De mazelen hè
-Krijg toch de tering
-Tot hoestens
Dat klinkt al een stuk beter dan het afscheid nemen met vlees, toch??? Of toch maar niet. Je kunt ze niet in elke situatie gebruiken maar in het verkeer kan het heel handig zijn. Vooral als er iemand kwaad op je is omdat jij (of hij) iets verkeert heeft gedaan en je snel weg wilt wezen. Weglopen zonder afscheid te nemen is ook zo onbeleeft nietwaar?
View IPDelete Message

From: Moonshiner deel 4Date: Mon Jan 21 06:42:45 MST 2002
Week 45, Moons
Harry Hilberts, Heilige Hengst... nog meer dingen met een H die op jou van toepassing zijn??
(Zie ook week 46)

Week 45, Moons
Lucas en Gea... Aangezien Hengst geen auto mee kan krijgen hebben we maar besloten om de stad weer eens in te gaan. De Boonstra`s gaan toch niet mee, dus kunnen we wat doorindrinken... Dat doen we bij Mulder??? Als hij ook mee wil de stad in. Spyro mag ook mee als hij belooft dat ie normaal terug (en heen) kan fietsen. Want ik geen zin in weer een bult op m`n kop... <GRIN>
(Al zeg ik het zelf*)

Week 45, Moons
Volgens mij gaat dit weer eens de verkeerde kant op maar we kunnen er niks aan doen. We moeten toch reageren op de interessante onderdelen? En aangezien bijna alle onderdelen die we behandelen in onze CJV-FRR interessant zijn worden de stukken ook steeds langer, maar dat was geloof ik niet de bedoeling. Een volgende keer beter dan maar.
(We zouden het CJV-F toegankelijker maken maar eh...)

Week 45, #46, Rossi of wat zijn nickname ook maar is
alleen zo'n aanhankelijke ""vriendin"" is irritant met d'r SMS'jes steeds, maar ja, ik ga eerst ff weer een keer kijken hoe ze er uit ziet want volgens betrouwbare bron was het niet echt iets om over naar huis te schrijven ( ik heb het zelf niet allemaal meegekregen, ik weet niet eens meer hoe ze eruit ziet!!!!!!!!!).
(Alsof hem dat wat uitmaakt*, zie http://www.bignick.nl/foto's_bestanden/Marum12-01-02/Dcp03853.jpg)

*Noot van de CJV-FCV, ik dus.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Tue Jan 22 01:23:19 MST 2002
Week 47, Bean
Ik denk echter dat je met Hints niet maar zo van rennen op Friends komt. Hoe het anders wel moet weet ik ook niet... Het was gewoon een hele moeilijke, maar als je zo iemand als mij erbij hebt om te raden lukt het altijd (o nee, daar begin ik weer me m'n ego)

Week 47, Bean
Volgens mij is het in de uitgaansgelegenheden niet bekend dat de inflatie is gedaalt. Daar blijven de prijzen onverminderd doorstijgen.

Week 47, Moons
Dus binnenkort weer naar de stad? Maar eerst naar de X-weg. Lijkt me prima ID. Ik ben wel van de party.

Week 47, Bean
Zoals jullie vast wel weten neem ik opbouwende kritiek altijd serieus (vooral als ik het er ook mee eens ben :) )

Week 47, Hengst
Oh ja, en ik leef nog... heb onderdeel analyse niet gehaald, dus een reden om nog harder te gaan zuipen dan gisteravond.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Tue Jan 22 05:36:06 MST 2002
Week 48, Moons
Maar deze keer viel het bier en andere ondergeschikte zaken wel mee in de X-weg waar we zaterdag zijn geweest. Leuke muziek, aardige dames. En goede drank

Week 48, Bean
Je kunt beter vrijgezel zijn, dan een vriendin hebben die niet echt leuk is. Trust me, ik heb hier ervaring mee :-)

Week 48, Bean
Als we naar de stad gaan, zet dan alsjeblieft geen twee kratten Heineken klaar. Die gaan dan toch weer leeg en dan kom ik weer veel te zat aan in Groningen. En dan herinner ik me weer net zo weinig van alle cafeetjes als vorige keer. Zo raak ik ook nooit bekend in Groningen :-) Oftwel , 1 krat is zat

Week 48, Hengst
Ben het helemaal met je eens dat de voorgevel voor mij niet de hoofdzaak is. Een leuk/lief koppie is toch echt het eerste waar ik op val. De rest is pas van later belang hahaha, hoewel ze uiteraard niet al te ver moet afwijken van het zandlopertje. Het model 'peer' moet de schrik zijn van elke man...

Week 48, Hengst
Maar is Bean nu de beste (qua forum of wat dies meer zij)? Tsss... fraai is dat, en ik maar denken dat ik toch veruit de enige was die daarop aanspraak mocht maken. Dat gaat de verkeerde kant op, misschien moet ik me meer profileren hiero? <GRIN>
(In een stuk van meer dan 15000 tekens)

Week 48, Hengst
Oh, nu ben jij weer de beste lees ik? Tsss... wat is iedereen toch arrogant de laatste tijd. Jullie wéten toch wel dat ik de beste ben? Iedereen denkt ook altijd maar aan zichzelf, maar goed dat ik nog zo vaak aan mij denk.

Week 48, Hengst
Oh ja Bean, ik wil niet zeiken hoor, maar weet jij hoe de spelling werkt? In de tegenwoordige tijd is het bij tweede en derde persoon enkelvoud (jij en hij) gewoon stam + t, behalve als het werkwoord voor het pers. vnw. 2e pers. komt (jij loopt --> loop jij?).
In de verleden tijd is het bij tweede en derde persoon enkelvoud stam + d/de, tenzij de stam eindigt op een letter uit 'T KoFSCHiP (T, K, S, CH, P). Dit geldt ook voor de voltooid deelwoorden. (Okay, dit is dus wel zeiken, dat weet ik, maar 't is ook zo lullig als je zulke fouten in 't Contact schrijft hmm?)

Week 48, Hengst
Wil jij je fiets in de nachtstalling dumpen? Probeer maar es. Je zou de eerste niet zijn die na een avondje stappen ontdekt dat hij zijn fiets niet meer op kan halen, o.a. Chris Vonk ging je hierin voor... <GRIN>

Week 48, Hengst
Stel dat het aanslaat, dan zit je er meteen voor de rest van je leven aan vast. En mensen die 'aan de vrouw' zijn, zijn in het algemeen verschrikkelijke burgerlullen, dus geef mij maar vrijgezelligheid.

Week 48, Hengst
Over Beans zus en de leuke iemand die ze tegen kwam toen ze niet meer zocht... daar is ze inmiddels ook mee getrouwd. <SLIK> Toch nog maar ff blijven zoeken? <GRIN>

Week 48, Hengst
Bean wil niet te zat naar Groningen toe, omdat 'ie anders de stad NOOIT leert kennen... daar is wat voor te zeggen, hahaha. Maar denk jij dat er 2 kratten leeg gaan? Dacht het niet. Ik hou het bij indrinken maar op maximaal 4 denk ik, heb ik ook eindelijk es een keertje lol van het stappen in Groningen <GRIN>.

Week 48, Bean
En ik ben niet de beste forum filosofeerder (CJV-FF) Hengst, dat ben jij al. Ik ben de goeiste. Maar desondanks zou het niet verkeerd zijn om je iets meer te profileren hiero. Al is dit ‘stukje’ van jou al een heel goed begin.

Week 48, Bean
Toch klinkt deze afkorting misschien beter. CJV-F Help Deze Hengst De Herfst Dagelijks Heelhuids Door Hopende Daardoor Hem De Heiligverklaring Door Het … en verder weer ik ‘m niet (CJV-F-HDHDHDHDHDHDHDH)

Week 48, Bean
Zo te zien heb ik het niet zo gek gedaan als jij. Ik hou het maar bij twee stukkies.
Hopende hiermee iets zinnigs te hebben gezegd, verblijf ik hier en zie ik uit naar een reactie van uw kant. <GRIN>

Week 48, Hengst
*gaap*
(Op een stukkie van Spyro)
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Tue Jan 22 06:13:48 MST 2002
Bij deze nomineer ik heel week 49, je weet wel die week met al die gedichten.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Wed Jan 23 03:55:35 MST 2002
Week 50, Mulder
Bean,hengst en moons stonden met de immer aandacht trekkende blonde Geziena te praten en toen ze weg liep is z van achter nog eens uitvoerig besproken en kwamen we tot de conclusie dat als je de x- waarden met de y-waarden ging vermemigvuldigen je tot de conclusie kwam dit zijn buiten proportionele waarden.

Week 50, Hengst
Ze leert voor directiesecretaresse en droomt al van stapjes hogerop, compleet met auto van de zaak waarbij ze meteen maar aan de BMW denkt. Een vrouw notabene... Terwijl het gemiddelde secretaresse autootje toch nog steeds iets is in de afmetingen van de Ford Ka, dus dat kan ze wel schudden.

Week 50, Bean
De spitfires was een bandje om te onthouden. Waarom zul je denken? Omdat als ik die in de krant zie ik niet moet vergeten dat ik daar NIET heen moet.

Week 50, Bean
Tosti heeft het niet helemaal waar kunnen maken. Maar dat kwam vooral door Jeannette. Die was volgens Henk veel te snel weer weg. Ik zelf heb er geen moment gemist :)

Week 50, Hengst
Het leven is toch ook al hard genoeg zonder ongenummerde weektopics nietwaar? Okay, de voorkant van een trein is natuurlijk altijd harder, da’s duidelijk. Tosti zal iedereen dan ook in geuren en kleuren kunnen vertellen van binnenkomende treinen die weer een voormalig levend wezen hebben verpletterd tot vergruisde stukjes hersenweefsel en bloederige sporen, die overigens meestal al met de hogedrukspuit verwijderd worden voordat de trein die is besmeurd met stukjes uit gerecht 13 van de plaatselijke afhaalchinees bij hem naar binnen rolt.

Week 50, Hengst
’t Is net een fractal: één pot nat, maar bij verschillende uitvergrotingsniveaus. Waarbij dat gedeelte van die natte pot misschien even een wat ongelukkige woordspeling is.

Week 50, Hengst
Plaatsen genoeg waar een vrouw briefjes op kan bergen als ze geen kleding met zakken heeft toch? En nou niet meteen in het meest ranzige denken, want hoe gaat een vrouw op stap zonder geld op zak? Okay, je hebt ze wel, de profiteurs, gold diggers, maar ik denk toch dat de meesten wel IETS bij zich hebben qua opbergplek.

Week 50, Mulder
hengst donderdag avond om plus/minus zeven uur ben ik weer thuis maar er vanuitgaand dat de treinen weer eens vertraging hebben vanwege het feit dat die lui daar in Onnen niet weten hoe ze een trein fatsoenlijk over de neerlandse spoorwegen moet laten rijden zonder die storingen ben ik dus om plus/minus half acht thuis.

Week 50, Hengst
ik heb nooit problemen met mensen, tenzij ze zelf beginnen, want dan mag je van mij ook grandioos in de stront zakken, en ben ik vervolgens ook nog wel bereid je kopje onder te drukken. Maar in principe kan ik dus met iedereen redelijk tot goed overweg, tenzij ze het voor zichzelf moeilijk maken.

Week 50, Bean
Als laatste over het onderwerp achterwerken (anders wordt dit forum wel erg banaal) wil ik nog zeggen dat ik een groter oppervlak erger vind dan een groter volume. Mits niet te ver doorgeschoten, kan een iets groter volume (maar dan niet i.c.m. het grotere oppervlak) zelfs iets mooier zijn.
Dat papiertje met je email adres kan ze in ieder geval niet in haar broek kwijt. Die is al genoeg gevuld ;-)

Week 50, Moons
Over een kras kun je nog wel heen kijken, over die achterwerken, dat gaat moeilijk...

Week 50, Moons
Dat was inderdaad 3FM, goeie zender toch? Een stuk beter in elk geval dan een hele boel
nietnadertenoemenoverbekendezenderswaardeDJ`snogmeerl*llendanindeX-wegendanniettevergeten
diereclamespotsdieernogweereenstussendoorkomenomdevijfminutenenwaarikhelemaalgestoordvan
raakalsikernaarluisterwatikbijnanooitdoemaarafentoewelmoetomdat1vanm`nbroertjesdiewelzo
domisomdaarnaarteluisterenderadioweereensveeltehardheeftaanstaanomuberhauptietstekunnen
verstaanwathetdusnogergermaaktomnaarteluisterenendatnogwelindekeuken.
Zo ik ben m`n frustratie ook weer ff kwijt, in elk gaval daarover, voorlopig dan.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Wed Jan 23 03:56:02 MST 2002
Week 50, Moons
Ach je hebt van die mensen die zonodig hun darmen in de lucht moeten gooien, dan moeten ze weer aspirines slikken en krijgen daardoor weer oprispingen van ik weet niet wat, ach je weet wel wat ik bedoel.

Week 50, Bean
Weet ja wat ik niet snap van die Spitfires? Dat ze het ook nog voor elkaar kregen dat toch best een grote groep op de dansvloer vrolijk zat mee te dansen/zingen... Op een overbeh/jaarde kabouter met een serieuze bierpokkel waar die met moeite overheen kon blêren. Die puntmuts had ie niet nodig om duidelijk te maken dat ie Kabouter Flop was..

Week 50, Bean
Kabouters die hun darmen in de lucht gooien, mogen van mij eerdere té veel aspirines slikken dan veel...

Week 50, Hengst
Al zou ik me goed voor kunnen stellen dat je je niet al te fit voelt als je dat flubberende voedselverwerkingskanaal als een lasso aan het rondslingeren bent. Enige vorm van oprisping zou me dan althans niet verrassen. Hoewel ik eerder zit te denken aan een vorm van algehele anesthesie om meteen ff ’t een en ander dicht te naaien, want echt gezond kun je dit niet noemen. En dan heb ik het nog niet eens over het aan alle kanten uitbreken van je zweet als die darmen ergens aan blijven haken... dan zie je de stoma toch al voor je lijkt me.

Week 50, Hengst
Pillen met genetisch gemanipuleerde Tosti-genen. Ff nadenken. Dat wordt dus een vrachtje-tosticellen mollen, centrifugeren, vloeistof-troep afgieten, rest in electroforesegel scheiden, juiste goedje eruit pikken, in bacterie inspuiten, bacterie kweken, bacterien mollen, genen vries- of sproeidrogen, genen afwegen, mengen met lactose, poedertje in de rondloper en 1000 tabletjes slaan, en klaar is klara.

Week 50, Moons
Spitfires, je zou toch met die naam verwachten dat ze wel wat vuur te voorschijn kunnen halen en dat doen ze dan ook, verterend vuur, al die mensen die op hun muziek staan te hossen, brandend in afwezigheid. Want echt erbij zijn ze blijkbaar niet. We zullen de drank er weer de schuld van kunnen geven. Want erg veel kunne die lui blijkbaar niet op....

Week 50, Hengst
Over Rossi en zijn oppervlakken: volgens mij gaat die jongen volledig voor inhoud. Grote inhoud, wel te verstaan.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Fri Jan 25 06:22:39 MST 2002
Week 51, Hengst
Macrobiotiek, wat is dat? Dat is dat verhaal van yin en yang, dat je in evenwicht moet zijn met de natuur. Alsof de mens na het verkloten van de ozonlaag en na het als bezetenen opstoken van fossiele brandstoffen ooit nog in staat zal zijn om in evenwicht te komen met al dat beton, staal, geknipte heggen en gecultiveerde grasland wat we natuur denken te kunnen noemen.

Week 51, Hengst
En je zal als macrobioot op je 65e onder de bus lopen, dan heb je voor Jan L*l een knap verrot gezond leven gehad...

Week 51, Hengst
Maar ja, er bestaan meer methoden voor een gezond leven. Dan hebben we het over de homeopathie en naaldenstekerij die acupunctuur wordt genoemd. Om te beginnen met acupunctuur: hoe is het in vredesnaam mogelijk om pijn aan je knie te verhelpen met een naald in je oor om maar es een zijstraat te noemen zoals die in die werelden vaak voor schijnt te komen?

Week 51, Hengst
Oorzaken volgens de gemiddelde homeopaat: het is de werkzame energie van de stof die hoger wordt naarmate de verontreiniging van de eigenlijke stof verdwijnt. Nou, dan hang je al. Geen hond die het kan bewijzen, maar genoeg zweverige lieden die er met open ogen instinken zodat die waterrommel verkoopt als een tierelier. (Ik sluit niet uit dat God me op dit moment dijenkletsend en met tranen in de ogen uit zit te lachen, maar dat risico neem ik.)

Week 51, Hengst
Kortom, we worden belazerd bij de vleet als we daarvoor openstaan, en helaas doen sommige mensen dat. We hebben het dan over de Sylvia Millecammen die hun heil liever zoeken bij de blauwe magnetron uit Tiel dan voor een echte behandeling naar een specialist te gaan. Zo stond een jaar of 2 geleden een heel verhaal in de krant van Roel van Duin (politicus) over zijn vrouw die kanker had gekregen, naar macrobioot Adelbert Nelissen van het Kushi Instituut was gegaan, en die vervolgens was overleden. Een heel verhaal, maar het kwam er op neer dat volgens Van Duin die Nelissen zijn vrouw nooit had mogen overhalen om NIET naar de dokter te gaan. Wat Nelissen uiteraard helemaal ontkende.

Week 51, Moons
Het was al lang bekend dat een eenzijdige voeding nooit kan bijdragen tot een gezond leven, afwisseling is gewoon nodig. Chemische producten zoals bier behoren dan ook tot een van de belangrijke levensbehoeften net als heel veel andere, zogenoemde slechte voedingsstoffen. OK natuurlijk zijn er wel een aantal dingen die echt niet goed voor je zijn maar juist die zorgen voor een goede afwisseling.

Week 51, Moons
Stel, we gaan vanaf nu alleen nog maar macrobiologisch eten etc. Dan zijn we over een tijdje gedeëvalueerd naar een zootje apen. Ondertussen hebben die apen van nu dan al weer zoveel opgestoken dat zij al bijna tot de mensen kunnen worden gerekend.

Week 51, Moons
Ja, je kunt heel wat l*llen hier, zoals het evalueren n.a.v. bier, we beginnen weer met dichten... Maar ok, als wat ik hier zeg waar is ben ik dus verder geëvolueerd dan bijv. Halb <GRIN> Kun je trouwens ook wel zien...

Week 51, Bean
Ik weet niet wie er bij Marieke in de auto durft <GRIN> maar dan kan zij natuurlijk ook rijden.

Week 51, Hengst
Ik vraag me iets af over de evolutie van Moons en Halb. Houdt dit in dat de langharige fase een tussenfase is die Halb over een tijdje gepasseerd is? Of is Moons over gegaan op een andere levensvorm en is de langharige fase in feite de eindfase van deze levensvorm? Moons in de overgang... ja je weet het niet.

Week 51, Hengst
En na de fruitmanden maar weer es aan het bier... tja laten we ons image vooral goed doorkweken... toch es vragen of domi die geruchten vaker hoort, dat wij een ‘bier-clubje’ zouden zijn. Anders aardig idee om die f*cking roddelaars er eens van langs te geven op de gemeenteavond.
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Fri Jan 25 06:23:35 MST 2002
Week 51, Hengst
Verder: het indrinken dient goed te gebeuren, anders haal ik de Kerst niet. Niet omdat ik kalkoen/konijn/Flappie ben ofzo, maar omdat ik dan echt teveel maand overhoud aan het einde van mijn geld.

Week 51, Moons
Maar wat watermengseltjes nou met energie te maken heeft? (Op het opwekken van energie na (maar dan heb je wel veel watermengsel nodig...)) Bier levert ook energie. En dat hebben sommige mensen ook nodig... (Je weet het niet, er zijn van die mensen die zonder eten kunnen (zeggen ze), die zullen dan wel op vrije energie leven. Oei, moet je niet in de buurt zijn als je een bde hebt...) Je moet wel energie hebben om die **censuur** roddelaars er van langs te geven (eerst ff wat bier drinken???)

Week 51, Moons
LOTR, prima boek, en de film waarschijnlijk ook. Ik vind maandag best een goed ID. (iets met maand en geld... ) wie is het daarmee eens?
(maandag is goedkoper)

Week 51, Bean
Neee zo moet je het niet zien Hengst. Wij gaan niet aan het bier! Wij gaan na het harde werk nog even napraten over wat er is gebeurd onder het genot natuurlijk van een drankje. En dat dat nu toevallig bier is... :-)

Week 51, Bean
Geeft nix dat je aan het eind van het jaar geld te kort hebt. Volgend jaar kost toch alles minder dan de helft (of was het nou twee keer de helft? :-) )
(achteraf bekeken... 2x de helft)

Week 51, Bean
Misschien dat ik er nog iets vervangends voor kan vinden. In de lente een groene linkerkant met blaadjes en een lichblauwe rechterkant (met evt wolkjes)? Ff kijken of het niet te 'schattig' wordt...

Week 51, Mulder
de jeugd van tegenwoordig toch!!!!!!
komen ze ddronken terug van een kerstborrel dat kan natuurlijk niet he je hoort het goede voorbeeld te gaan geven en wat doe je je geet het voorbeeld van hoe het niet moet.\
View IPDelete Message

From: MoonshinerDate: Fri Jan 25 07:43:51 MST 2002
Week 52, Hengst
Verder had ik de indruk dat Bean zich aardig vermaakte, nuchter als hij was omdat overige CJV-ers het af lieten weten en hij toen van pure ellende zelf maar ging rijden. Was ik achteraf nog wel zo gelukkig mee, ik vraag me heel sterk af of een taxichauffeur zoveel veiliger rijdt dan Bean met zo'n gladde weg...

Week 52, Hengst
Dus Thijs vindt het veel werk om ff een reply op het forum te zetten? Tssss, weet jij dan wel wat werken is knaapje? Want dat valt toch heus wel wat mee hoor.

Week 1, Bean
Natuurlijk staat de eerste week van dit jaar ook helemaal in het teken van de euro. Opeens moet de slechtste nieuwslezer (Philip Freriks natuurlijk) een pak chips en een fles cola meenemen om (on)duidelijk te maken dat het nu wel heel makkelijk is om de prijzen van verschillende landen met elkaar te vergelijken...

Week 1, Tosti
Hallo dames en heren eindelijk weer een berichtje van TOSTI ( ja ik leef nog) ,
Als eerste iedereen een bijzonder gelukkig nieeeeeuw EURO jaar en de beestachtige wensen,

Week 1, Tosti
Dan maar eens wat lullen over de euro, want het is tenslotte 'ons' geld. De taliban vindt het in ieder geval prachtig want er is nu een sterke tegenhanger van de duivelse amerikaanse dollar. Ik vindt het in ieder geval ook wel makkelijk, als je op vakantie gaat in het buitenland hoef je niet meer te wisselen of om te rekenen, en dat scheeld een hoop als je zoveel drank in je pokkel hebt.

Week 1, Hengst
Heineken is dood... hopelijk geldt dat niet voor dat spul in flesjes

Week 1, Hengst
De conducteurs en machinisten heb ik maanden geen turf hoog meer. Dat IQ-loze volk kan alleen maar klagen: het is niet goed of anders deugt het niet. In plaats van dat die stomme varkens eens een keer gaan doen waar ze voor betaald worden gaan ze erover zitten zeiken dat de rails in Brabant er anders uitzien dan in Overijssel. En heb je dat gedonder eindelijk gehad, dan laten ze wel weer de helft van de treinen een minuutje te laat vertrekken.

Week 1, Hengst
D'r is maar één oplossing, maar daar wil die Netelenflop niet aan: NS terugbrengen tot een staatsbedrijf, over en uit die privatisering. Want wat is het idee achter privatisering? Concurrentie een kans geven, zodat de NS commercieel wordt, de eigen kosten kan dekken en toch niet te duur is. Maar wie moet er met de NS concurreren? Zie je het al voor je dat op de dubbele lijnen in Nederland (één heen en één terug) 2 bedrijven gaan rijden? Met tussenpozen van 10 minuten, en ondanks de concurrentie zo'n daverend goede communicatie hebben dat er geen ongelukken gebeuren? Nee dus. Hou je over: NoordNed. Een zelfstandige onderneming die in Noord Nederland de spoorlijnen totaal berijdt. Hoe is dit mogelijk met ook nog goede aansluitingen in Zwolle? Heel eenvoudig: de NS hebben een meerderheidsaandeel in NoordNed. Kortom: de privatisering helpt alle bedrijven die bestemd zijn voor het Nederlandse nationale nut compleet naar de kloten. Met dank aan 2 Paarse kabinetten en de voorgaande kabinetten Lubbers.

Week 1, Hengst
Ach, elk land heeft vóór- en nadelen. Om ff een Tosti-opmerking te gebruiken: als je er maar kunt feesten. Of je nou feestbeest bent of niet... <GRIN>

Week 1, Hengst
Bij het woord feel-good-movies krijg ik altijd spontaan de krampen compleet met alle visioenen van 'Liesl' uit The Sound of Music, ook zo'n film die je elk jaar niet wilt kijken tot je hem toevallig tegenkomt en toch weer blijft hangen tot het einde. De typische zoetsappige feel-good-producties uit Hollywood met happy endings voor een avondje hand in hand tissues trekken met je vriendin op de bank, als je ouders er tenminste niet zijn: burgerlulschap gegarandeerd bijgeleverd. Waarom kan er met Kerst nooit es een film slecht aflopen? Zoals die ene uitzondering 'The Life of Brian'? Daarin eindigt Brian tenminste aan het kruis terwijl hij met nog 30 gekruisigden vrolijk het 'Always look on the bright side of life' hangt te zingen. En dan is dat eigenlijn nog meer een paas-film ook...
View IPDelete Message

From: MoonsDate: Wed Jan 30 01:44:08 MST 2002
Week 2, Tosti
Trouwens wat jody betreft, wat een mietje niet gister avond. Hij sprong als een klein kind weg toen iemand uit het publiek iets verkeerd deed. Ik dat dat die kleine kabouters van zes jaar oud niet zoveel verkeerde dingen konden doen. Of was ik het die een glas gooide 'kweet het niet meer.....

Week 2, Hengst
Het gebeurt vaker, dat rare gevoel. Overal de kriebels, en als je dan blijft zitten héb je het op een gegeven moment niet meer. Knikkende knieën, bonkend hart: wat doe je nog achter die tafel? Ga erop af! Doe wat je moet doen, want je krijgt spijt als je niet luistert naar je gevoel. Pak wat je nodig hebt en ga naar haar toe. Bij haar aangekomen kijk je d'r sprakeloos aan... daar ligt ze, ze lijkt te glanzen in het maanlicht en wat schemerig kunstlicht: een betoverend plaatje. Je begint aan je schoenen te frunniken en even later berijd je haar met alle kracht die in je is... terwijl de temperatuur begint te stijgen wordt ze hier en daar wat vochtig en zelf begin je ook te zweten. Totdat je eindelijk stopt. Bij vertrek kijk je nog even spijtig achterom: voorlopig zul je haar niet weer zien. Want als het eenmaal is begonnen te dooien is de ijsbaan gauw verdwenen.

Week 2, Hengst
Tja, wat ik nog meer had gewild is bijvoorbeeld zien hoe die loser van het podium was gescholden, recht in de armen van die dieptrieste bodyguards van hem. Waarom zat HIJ op 11 september nou niet in het WTC?

Week 2, Hengst
Zijn schare vrouwelijke fans is echter ook indrukwekkend. In de Kruisweg in Marum liepen namelijk kinderen rond (onder begeleiding) van een jaar of 6, maar misschien ook nog wel minder. Je vraagt je af welke vader, moeder of oudere broer of zus het in zijn pan haalt om met zo'n koter naar een drukbezochte discotheek te gaan. Dat kind hoort verdorie in bed te liggen, en dan overdag Tom en Jerry te kijken in plaats van in het holst van de nacht te worden platgedrukt terwijl ze naar Jody Bernal probeert te kijken, vooraf nog heen en weer hobbelend op Kabouter Plop. Wat dat betreft mag De Kruisweg best een leeftijdslimiet gaan stellen vind ik. En de moeder die daar met d'r 6-jarige dochtertje staat mag met een trap onder de kont weer terug worden gejenst in de auto. "Scheer je weg of ik bel de politie!" om er even een Ome Henk uitspraak bij te halen.

Week 2, Moons
Een hoop misverstanden rezen hier op. Dat krijg je als je iets niet uit eerste hand krijgt te horen. Een lopend vuurtje wordt al snel groter, kijk maar in Australië.
(Iets met glas en Dinanda)

Week 2, Moons
Jody Bernal in de X-weg (Met schare kinderlijke fans (Want vrouwen kun je dat nog niet noemen...)) Tja, ik was blij dat er drank was, al was dat wel verrekte prijzig.

Week 2, Moons
Je weet dat ze bij mij in de buurt met een nieuwe woonwijk bezig zijn. Wonen aan het water is daar het motto (of is het nou onder water.. Nou ja dat doet er nu niet toe)

Week 2, Bean
Ik heb het helaas ook niet live meegamaakt dat ie 'wegsprong als een klein kind', maar ik hoorde hem wel zeggen toen ie een paar minuten later opnieuw begon dat ie weg was gegaan door een irritant iemand (lees 'een vriend van mij') die hem lastigviel.

Week 2, Bean
Dieptriest is een goeie omschrijving voor Jody in de X-weg. Dieptrieste fans (van 6 jaar), dieptrieste ouders die hun kinderen midden in de nacht daaraan blootstellen, dieptrieste bodyguards, dieptrieste (soms zelfs gejatte) muziek en natuurlijk een dieptrieste en schijtsbenauwde Jody die niet eens fatsoenlijk uitziende danseressen kon krijgen die zich naast hem durfden te vernederen.

Week 2, Bean
Alle prijzen gelijk met ruim 10% omhoog. Indrinken wordt nu nog aantrekkelijker. Alleen kom ik meestal zat thuis als ik voor die tijd heb ingedronken. Ik heb het idee dat we dan net zoveel rondjes daar kopen. Je wilt meestal toch iets in je hand hebben als je daar staat (nee niet weer gelijk doordenken!).

Week 2, Bean
Bij zo'n komedie kun je best een keer een stukje missen tijdens een zeik/drink/praat pauze.

Week 2, Moons
Zeg maar een vriend van de hele zaal... (op een paar onbevoegden na dan...) als je Jody ff kan laten stoppen.
View IPDelete Message

From: MoonsDate: Wed Jan 30 01:44:50 MST 2002
Week 2, Hengst
Lopende vuurtjes worden groter? En dan kijk je naar Down Under? En dat durf jij een vuurTJE te noemen? Tja, dan heb je een redelijk voorbeeld denk ik.

Week 2, Hengst
Nou ik zie het alweer. Bij Moons gaat het schaatsen al net zo als andere mensen bij het skiën. Moons gaat weer niet voor de sport, maar voor het après-schaatsen. (Vgl. après-skiën.) Glühwein en snert: nog even en je hebt weer gezopen als een Maleier met als excuus dat je ook nog 2 bijna-rondjes hebt geschaatst.
(Hoe komt ie erbij?!?)

Week 2, Hengst
Gehoord van Tosti, die het naar eigen zeggen uit verschillende betrouwbare bronnen had: Jody Bernal heeft een bierflesje naar zijn kop gehad. De domme eend, zou hij nou nog niet snappen dat die quasi spaanse liedjes en goedkope dansjes gewoon niet gepruimd worden van een vent die nooit Alzheimer zal krijgen omdat er simpelweg geen hersens zijn om af te sterven?

Week 2, Hengst
Nou Bean weer met zijn seksistische toespelingen op mijn stukkie tekst... wat is dat toch met jullie jongens? Ik beschrijf een ritje op de ijsbaan, en jullie denken er van alles bij? Of heb ik misschien een verkeerde suggestie gewekt? <GRIN>

Week 2, Moons
Hell ain`t a bad place to be... (AC/DC)

Er wordt wel eens beweert dat de aarde, of het leven een hel is. Aan de ene kant kan ik daar best wel inkomen. Maar aan de andere kant valt het best wel mee. Volgens Ossi en handlangers zal het zo langzamer hand wel een hel worden hier op deze aardkl**t. Dat krijg je als je 'vaticaan' bent. Ook dragen we zelf bij aan het helliseren van onze leefwereld, een milieu rampje hier, een bosbrandje daar, wat broeikaseffecten in het zuiden, een olievlek in het van starkenborg kanaal en zo kunnen we nog wel ff doorgaan. Met als gevolg dat we weer met een nieuwe record poging bezig zijn. (Als je toch niet veel te doen hebt...) Maar om nog ff terug te komen op de titel van dit stukkie, het leven hoeft geen hel te zijn, als je je maar gelukkig voelt (Voordat je `s morgens vroeg zo brak als de pest wakker wordt met een duffe kop). Het probleem is hierbij dat de maand te lang is, want voor dat je bij het einde daarvan bent is de bodem van portemonee al lang weer te zien. (Zeg maar, het geld is op...)

Week 2, Moons
Wat wel misschien een voordeel is: er kan nog wel eens een vrouw op het podium staan...
(Stond er wel, maar of dat nou een voordeel was???)

Week 2, Moons
Apres-schaats. Ja, tis koud en je wilt je warmen. Van het tempo waarin ik schaats wordt ik niet warm dus dan moet ik iets anders bedenken. Een vuurtje op het ijs houdt het niet zo lang vol dus dan maar aan de gloeiende wijn en de warme snert. T scheelde natuurlijk ook wel weer dat iemand anders ermee aan kwam, Dat heb je nog wel eens in een gehucht met bijna een ijsbaan.

Week 2, Moons
Sexistische toespelingen... Vertel me nou niet dat je dat niet had verwacht... Als je die (verkeerde??) suggestie niet wou opwekken had je t beter een tikkeltje anders kunnen omschrijven, maar dat had je zelf waarschijnlijk ook wel door.

Week 2, Moons
Ik had toen best wel zin om ff rustig uit m`n dak te gaan

Week 2, Moons
Dan hebben we ook nog de HP pil, en hiermee bedoel ik niet de viagra maar de harry potter pil, wat de mensen al niet bedenken om anderen aan hun verslavende producten te helpen. Nu nog een kabouter plop, bach en een teletubbie pil en alle leeftijden zijn vertegenwoordigd. We leven in een vrij land maar dit gaat wel erg ver.

Week 2, Tosti
Trouwens marten over miranda, ik vindt het geen stijl om met een meid te gaan die het eerst nog eventjes uit moet maken met haar huidige vriend. Daar hebben de engelsen zo'n leuke uitdrukking voor 'Not Done'. 'T zou vast een hele leuke meid zijn maar nix voor mij, kan je dat wel even door geven, niet waar?

Week 2, Hengst
Ik vind het best om prijzen/bokalen voor de bijdehantjes uit te gaan delen, maar waar gaat die dan uit bestaan? Een met aluminiumfolie ingepakt bierflesje als zilveren CJV-F-OVDWBokaal, compleet met een etiket erop met de waarschuwende tekst "Dit is een prijs, geen afvalglas."?
View IPDelete Message

From: MoonsDate: Wed Jan 30 01:45:32 MST 2002
Week 2, Hengst
Ik weet wel een leuke straf voor die 9-jarigen die ze daar Down Under oppakken voor een ietwat uit de hand gelopen fikkiestokerij: gewoon elke afgebrande boom gaan herplanten. Dan zijn ze nl. voor de rest van hun leven wel zoet met die werkstraf. Maar ja, fikkie stoken hoort er nu eenmaal bij als je zo oud bent. Heb zelf ook wel autobanden in de hens gehad vanwege de mooie zwarte rook die eraf komt, tenslotte zit in ieder mens wel een klein pyromaantje, maar dan ging ik er toch ook niet vanuit dat dan meteen maar heel Aduard affikt. Nou zijn de omstandigheden hier en daar uiteraard wél enigszins verschillend...

Week 2, Hengst
Van Laetitia Casta het koud krijgen? Eerder een rilling die van onder de ruggengraat naar boven loopt, waarna het zweet je aan alle kanten uitbreekt... okay, dit is wat overdreven, maar als m'n hersenen haar beeltenis registreren wordt er wel ff een stofje afgegeven in m'n kop waardoor een gevoel van... ja, van wat eigenlijk optreed? Je kent dat wel: mensen kijken is leuk, maar soms is het leuker dan gemiddeld.

Week 2, Hengst
De Harry Potter-pil? Ik mag hopen dat dit een grapje is? Nou ja, het is in elk geval duidelijk wat de Kabouter Plop Pil (KPP) gaat worden, dat wordt volgens mij gewoon de nieuwe naam voor de Pil van Drion.
(Voor de gene die het niet weten, de euthanasie-pil)

Week 2, Hengst
Volgens mij heb ik Bean in de stemming gebracht, hij schrijft ineens over 'Hengst en zijn erotische glijpartij'. Heel scherp gevonden Bean... <GRIN> Het wachten is nu nog op een dergelijk stukkie tekst uit handen van Mr. Bean, hahaha.

Week 2, Hengst
Dus geef het maar es aan als het je in de grote zaal verveelt. Als we dat tenminste zelf niet bedenken. Kunnen we es in dat kleine zaaltje aan de bar/tegen de bar aan gaan hangen. Of es een kijkje nemen in die bomvolle vrijgezellenbar, al was het maar om ff te kunnen lachen.

Week 2, Moons
Ik duikelde laatst nog weer eens een lijstje op met muziek die je me hebt gemaild, Ik keek er gisteravond op en wat hoor ik heel toevallig op het zelfde moment op de radio? Jawel, Within Temptation, blijkt dat ze een special hebben, helaas kon ik het niet opnemen...
(dus CD`tje gekocht, en nu heb iedereen m)

Week 2, Moons
Ja, een barjuffer op de dansvloer die ook nog bloedmooi moet zijn, ik weet echt niet welke er wordt bedoeld. (Kun je nagaan hoe de muziek was... en n.a.v. die muziek, hoeveel ik heb gedronken om het er een beetje leuk te vinden... (valt wel mee hoor)) Maar dat heb ik dus gemist.

Week 2, Tosti
Ongeloofelijk zijn jullie zulke lappen text, Het enige nadeel is dat ik geen zin heb om al die lappen text door te nemen. Blijkbaar omdat ik als lagere opgeleid iemand alleen maar plaatjes kan kijken, en de donald duck lezen natuurlijk.

Week 2, Tosti
Zit ik rustig te typen wordt ik gestoord door een rinkelende telefoon, Harry... Kut ik helemaal weer uit mijn concentratie en blijkt het dat er nog meer slecht nieuws op komst is namelijk Harry gaat niet mee naar x-weg hij is moe. Kan ik me begrijpen maar ja je laat toch niet al die mooie vrouwen in marum alleen achter, dus moet ik 'verplicht' vanavond maar weer heen. Wat is het toch een zwaar leven.....

Week 2, Tosti
Een voordeel is dat Hengst nu een gigantisch lange reply kan maken want hij heeft nu zeeen van tijd( hoe krijg je ook alweer die kl*te puntjes op de e) Het enige nadeel is weer dat ik het dan niet kan lezen omdat ik de donald duck nog niet uit heb want daar staan zulke leuke plaatjes in....?

Week 2, Tosti
Nee de winnaar moet eeuwige roem krijgen en zijn naam moet achter de bar in de vluchtheuvel in de muur worden gegraveerd. dan blijft altijd zijn naam bekend en wordt er zelfs over 250 jaar een standbeeld van hem of haar ('k denk niet dat het een vrouw wordt) onthuld, met als text '.....................' . Ik kon zelf geen betere text bedenken misschien iets om over na te denken.

Week 2, Tosti
Nou ik denk wel weer dat ik genoeg onzin heb geschreven en ga me dan ook maar klaar maken voor vanavond.
(Om kwart voor acht ongeveer)
View IPDelete Message

From: MoonsDate: Thu Jan 31 05:25:29 MST 2002
Week 3, Hengst
Dus Tosti kan een fatsoenlijk stukkie tekst niet eens aan? Tjonge jonge ga je es even snel schamen zeg, al die boeiende teksten van ons en jij haakt af... terwijl in zulke lange stukken nou net de CJV-F-OVDWN's ontstaan.

Week 3, Hengst
En vervolgens heeft Tosti het brutaliteit te beweren dat niemand me zal missen in Marum... kijk in de tijd dat jij altijd met jan(-ette) en alleman staat te flikflooien Tosti, doe ik andere dingen. Dus natuurlijk word ik daar gemist. Al was het maar bij de dj die zich opgelucht afvraagt waarom ik geen rock heb aangevraagd... <GRIN>

Week 3, Hengst
Nou ja, ik snap wel dat elke groep nu eenmaal een funfactor nodig heeft en het spijt me dat jullie die door mijn afwezigheid moesten missen...

Week 3, Hengst
Je kunt wat mij betreft de boom in Mulder, helaas heb ik op het moment meer te doen dan me alleen maar brak/moe te voelen, daar heb ik ff geen tijd voor. Dat jij altijd overal de tijd voor hebt is jouw luxe, maar dat lukt mij niet. Volgende keer beter. En dan aan de rooie Spa? Daar moet ik nog hééééél stevig over nadenken.

Week 3, Bean
Japs en ik hebben afgelopen zaterdag ff flink rondgelopen en we zijn ook ff de vrijgezellenbar in geweest. Meestal valt het daar wel mee met de drukte, maar afgelopen zaterdag... Toen ik daar rondliep was ik jaloers op de ruimte die een ingeblikt sardientje normaliter heeft. Is heel leuk om te zien als je daar rondloopt. Al die vrijgezellen die aan de kant zitten en die iedereen inspecteren die langsloopt. Doet me wel een beetje aan onszelf denken in de disco-zaal :) Alleen doen wij het iets subtieler.
(IETS subtieler????)

Week 3, Bean
Uit een glas verlies je inderdaad een stuk makkelijker je drinken. Vooral k*t als je met zo'n loeidure RWRB (rode wodka red bull) door een springende meningte moet lopen waarbij je lijdend moet toezien hoe er 2 euro willekeurig over de grond wordt gesprenkeld. En als je echt pech hebt is er zo'n klojo die met niemand rekening houdt (behalve hemzelf) die zijn schouder onder jouw fragiele glas zet waarna je in slow-motion moet toekijken hoe jouw, met zweet en druppels betaalde glas met daarin een roodachtige substantie, gedoemd is om uiteen te spatten op de grond. Je moet nu toch wel door hebben dat ik een (slappe?) poging probeer te doen om net zo verhalend als Hengst te schrijven (of gewoon om een CJV-FOVDWN te krijgen)
(is gelukt hoor)

Week 3, Bean
Ik snap trouwens niet dat jij Jelena verkiest boven Anna Kournikova (bij studio-sport en op teletekst kunnen ze het maar niet uit hun hoofd krijgen dat je het met 'ou' ipv 'oe' schrijft). Dat vind ik net zoiets als die meid (?) waarmee Rossi stond te bekken 'nog niet eens zo lelijk' noemen :)

Week 3, Bean
Nu is het helemaal jammer dat dit forum geen HTML accepteerd. Kunnen we nog geeneens aan Tosti tegemoet komen door verhalen met plaatjes te vertellen :)

Week 3, Bean
De beste opmerking moet natuurlijk A4 formaat uitgeprint worden en aan de wand des wanden worden genageld waarbij het in goede gezelschap is van vele Heineken etiketten.

Week 3, Moons
Ja het was inderdaad een hele geslaagde avond. Een leuk onderwerp met goede stellingen, een origineel spel (Die ik uiteraart won) en IEDEREEN die nog vrij lang bleef. Als het de volgende avonden ook zo gaat, ook dus met de ander dames... Dan kunnen we zeggen dat het CJV-seizoen is geslaagd, doel bereikt...

Week 3, Moons
Trouwens Tosti, je moet toch eens overgaan op de "volwassener" lectuur, die te vinden is op het CJV-F. Heel misschien leer je er nog wat van :).

Week 3, Moons
Rossi vind vet ... blijkbaar wel OK...
(Voor de insiders)

Week 3, Hengst
Volgens Bean is dat stofje wat in je hoofd vrijkomt een endorfine... Tja, dat is heel goed mogelijk. Is wel een goedkope manier om high te worden: gewoon plaatjes van lieftallige dames bekijken. Sommige mensen zijn er in zo'n mate aan verslaafd dat ze metalen vleeshaken in hun rug rijgen en eraan opgehangen willen worden. Door de opgewekte pijn komt dan endorfine vrij, en dat vinden ze fijn. 't Is maar net wat je hobby is, nietwaar? Hoe dan ook, een endorfine zou het kunnen zijn.

Week 3, Hengst
De vrijgezellenbar in Marum, tja als je ergens een vleeskeuring mee wilt maken moet je daarheen gaan. Het blijft grappig om je daar af en toe es door de menigte te dringen en te struikelen over de uitgezonden hormonen die vaak volledig hun eindpunt missen.
View IPDelete Message

From: MoonsDate: Thu Jan 31 05:26:13 MST 2002
Week 3, Hengst
Ach, het leven van een glas in Marum is sowieso al vrij ondankbaar. Het begint al bij het vullen aan de bar, om vervolgens na betaling soms te worden omgestoten door degene die geacht werd het naar een collega drinkebroer of -zus te vervoeren. Als het glas dan weer kosteloos is hervuld door één der favoriete barvrouwen wordt vervolgens eindelijk de trip door de deinende menigte ondernomen, waarbij nogal eens wil gebeuren wat Bean omschreef bij zijn stukje over asociale mede discobezoekers. Als het glas dan vervolgens alweer halfleeg de plaats van bestemming heeft bereikt wordt hij in verhoogd tempo leeg getankt om te voorkomen dat ook de onderste helft aan de verkeerde kant van het lichaam zijn weg naar beneden zoekt. Met een beetje mazzel beland het geleegde glas vervolgens op het podium of elders waar het door overijverige glasophalers kan worden meegenomen, zodat er heel misschien nog een ronde van hergebruik mogelijk is, maar in vele andere gevallen wint de zwaartekracht het van de spierkracht in de vingers zodat het op de grond terechtkomt waar het onder de vele passerende schoenen wordt vermorzeld tot de gemene scherven die je de volgende dag weer uit je schoenzolen mag peuteren.

Week 3, Hengst
Over Rossi en de meiden... tja, de één gaat het om kwantiteit, de ander om kwaliteit. Wat ik van Moons begreep is dat het ging om een meid uit de categorie van de Douwtjen-clan, dus niet iets om trots op te zijn. Ach, als hij maar gelukkig is, wat ik me echter stevig afvraag... <GRIN>

Week 3, Hengst
Het idee van Bean vind ik heel goed. Als wij over 40 jaar weer es de hopelijk inmiddels niet afgebroken/afgebrande Vluchtheuvel binnen banjeren moeten er ook 40 CJV-F-OVHS hangen... Sowieso mogen er per jaar wel 52 hangen, dan merken de mensen ook nog es dat wij humor hebben... <GRIN>
(CJV-FOVDE)

Week 3, Moons
Om het kostbare rode vocht te bewaren kun je beter bij de bar blijven zitten (of staan) in plaats van het met levensgevaar door de a-sociale en naar bier ruikende agressieve menigte (Die hoe later het wordt agressiever wordt) die tegen je aan beukt als er eens een goede rockplaat (zoals van bijv. Rammstein) wordt gedraait. Waarbij je het kostbare vocht verliest. Als er dan niks meer inzit glipt het omhulsel op de grond, wordt geschopt, vertrapt en blijft onder de voeten van de menigte hangen. Volgende ronde...

Week 3, Bean
De DJ in de Kruisweg heeft inderdaad een relaxt avondje gehad. Hoefde eindelijk niet te luisteren naar de standaard aanvraag voor een rock-plaat.

Week 3, Bean
Ik vrees dat het CJV-FOVHM (millenium) geen goed idee is. Want dan kan IK de prijs niet meer in ontvangst nemen. Want dat ik hem ga winnen is natuurlijk iedereen allaaaaang duidelijk (onder 't mom van: ik ben niet zelfingenomen, ik bén gewoon de beste) <GRIN>

Week 3, Bean
Ik weet niet meer waar, maar volgens mij had ik in Nood Holland een keer een Cola-BB proberen te bestellen. "Een wat?!?" Een SoCo! "Een wat?!?" Een cola Beerenburg!! "Wat?!? Cola met Beerenburg? Kun je dat drinken?"

Week 3, Moons
Je verwacht dus niet dat de techniek over een paar decennia zo is verbeterd dat ze er iets op hebben gevonden dat je een paar eeuwtjes langer zult leven. Trouwens, daar hoef je ook niet aan mee te doen. Want ik win `m toch... (hoezo arrogant) en leef ik dan niet meer, dan maar posthuum.
(CJV-FOVHM)

Week 3, Moons
Het gezelschap van Rossi, kwam niet volledig uit de soort van Douwtjen clan maar uit het groepje dat om Geziena heen zweeft, neem daar het lelijkste exemplaar van en je komt in de buurt zeg maar...

Week 3, Moons
Nog ff tegen een aantal niet nader te noemen personen (spyro, thijsio...): niet l*llen maar l*llen.

Week 3, Bean
Matige drinkers leven langer/gezonder dan geheelonthouders. Dus elke weekend een paar pilsjes (een paar zijn geen 10 flesjes!) moet best kunnen.
(nee?!? echt niet, jammer, ik d8 net dat ik zo gezond bezig was...)

Week 3, Moons
Die CJV-FSP (forum start pagina) kan nog iets beter, als je nou i.p.v. die blonde tennisgriet er een plaatje van Virginie er neer zou zetten. (HINT :)).
View IPDelete Message

From: MoonsDate: Thu Jan 31 06:08:37 MST 2002
Week 4, Hengst
Landgenoten, vol = vol. Tegenwoordig ook wel bekend onder de titel druk = druk. Het schijnt correcter te zijn die tweede te gebruiken. Niet dat het ene mallemoer uitmaakt, want deze van Janmaat afgeleide term wordt nog altijd gebruikt door de gemiddelde moslimhater. En ook door de Pim Fortuyntjes natuurlijk, maar het is oud nieuws dat deze bijdehante populist niet zoveel met de Allah vererende medelanders op heeft.

Week 4, Hengst
Laten we de pijn van onze moslim-landgenoten wat verzachten, ze hebben het al zo zwaar. Wat denk je tenslotte wel niet wat een opleiding in een Al Quaida kamp van Bin Laden kost, terwijl die ondankbare honden zich verdorie zómaar te pletter vliegen tegen de één of andere wolkenkrabber? Hoe beroerd moet de Islam er wel niet voorstaan als de fundamenten in Afghanistan ineens verdwijnen, ook al kan geen hond ze terugvinden in de Koran?

Week 4, Hengst
Verder nog... drugs? Ach, need I say more? 't Is inmiddels wel duidelijk dat bij de reisadviezen in Colombia voor bolletjesslikkers Nederland ongetwijfeld bovenaan staat. Misschien dat daardoor de coke-prijs in Nederland wat zakt, scheelt weer wat criminaliteit. En dus weer cellen.

Week 4, Moons
Het weekend is over, ik kan weer l*llen. (Dat komt niet door overmatig drankgebruik, want dat die ik toch nooit. (Trouwens ik ben zaterdag niet eens naar de X-weg geweest.) Maar omdat het internet thuis zo verrekte nie goekoop is...)

Week 4, Moons
Dan kan ik mijn goede voornemen (waarvan ik eigenlijk verwacht dat t toch niet zal lukken) laten starten: 1 CD per maand... (Jullie kunnen er wat op inzetten, hoeveel dagen houdt ie t vol! bijv. <GRIN>)

Week 4, Moons
Druk is druk, dat is wel een goede omschrijving voor Pim F. Naast partijleider van leefbaar nederland wil hij ook nog eens voor leefbaar R`dam in de gemeenteraad. Hij verwacht dan ook nog dat hij het allemaal goed bij kan houden. Nou dat doe ik ook, aangezien hij toch niet in de kamer komt heeft ie genoeg tijd om R`dam te verstjeren. Pim F. ik wens je veel suck-sex bij je islamietjes, op die manier blijf je ook van de straat.
(Tis hard ik weet t)

Week 4, Moons
Druks, een veelvoorkomend iets in dit drukke landje. De oplossing? De bolletjes slikker een geknapt bolletje laten slikken, eens zien hoe snel ze zijn genezen.

Week 4, Bean
Aha nu snap ik het van de toestanden op schiphol. Nederland wil ook de harddugs wel legaliseren, zodat (net zoals bij softdrugs) de prijzen dalen en daardoor het piramide effect verdwijnt (iemand is aan de harddugs, maar omdat het zo duur is moet ie zelf verkopen om z'n eigen te betalen zodat er weer nieuwe verslaafden komen). Maar omdat Nederland dan alle andere (Europese) landen over zich krijgt, proberen ze op deze manier de prijzen naar beneden te krijgen! Ze zijn toch nog slimmer dan je denkt om sommige punten, die neerlandse regering ;)

Week 4, Hengst
Het voornemen van Moons... daar zet ik niks op in. 80 CD's vorig jaar? Dan kom je dit jaar met 12 veel te kort, schiet ook niet op. Nee Moons, geen hond die dit gelooft.

Week 4, Hengst
Buitenlanders en aanpassen... Kijk het is allemaal heel simpel. Als wij naar het buitenland gaan passen WIJ ons aan bij HUN normen (is iets anders dan hun religie). En als zij naar Nederland komen 'passen' ZIJ zich aan bij HUN normen...

Week 4, Hengst
Discriminatie is fout. Okay Bean, 'k ben het weer es helemaal met je eens. Want waarom moet het nog altijd politiek incorrect zijn om onderzoek te doen naar de meer atletische eigenschappen van Afrikaanse mensen? Waarom kun je niet zeggen dat de meerderheid van de gevangenis-bewoners grof gezegd zwart is? Waarom heeft de gemiddelde blanke of zwarte asielzoeker het recht om dingen over Hitler te schreeuwen waarvoor wij uitleg zouden mogen gaan geven op het politiebureau? Yep, discriminatie is fout, ook de positieve soort.
View IPDelete Message

From: MoonsDate: Thu Jan 31 06:09:51 MST 2002
Week 4, Hengst
Een drugsbolletje dat niet zo goed is afgesloten als de slikker wel zou willen. Dan heeft die persoon dus wel een probleem. 9 van de 10 keer gaat het bij bolletjes om cocaïne, en als je de inhoud van zo'n bolletje los in je maag krijgt kun je het wel schudden. Letterlijk dus. Je gaat namelijk trillen, krijgt kotsneigingen, je darmactiviteit neemt af, je kunt niet meer zweten en raakt je warmte dus niet meer kwijt, zodat je temperatuur stijgt, je hart gaat sneller kloppen en je bloedvaten trekken samen zodat je bloeddruk stijgt, en je kunt je wel voorstellen waar je uiteindelijk beland als je een overdosis binnenkrijgt zoals die er in zo'n dichtgeplakte condoom zit.
(En dan nog beweren dat condooms goed voor je zijn)

Week 4, Bean
Natuurlijk mogen zij hun eigen geloof hier uit oefenen (ook al wordt bijvoorbeeld een Nederlander zonder twijfel gestenigd in moslim-landen als hij met een christelijke bijbel daar rondloopt, laat staan als ze daar een kerk proberen te bouwen)
(Met al die stenen die dan voor het oprapen liggen...)

Week 4, Hengst
Samengevat: tegen moslims heb ik niks. Tegen extreme moslims wel. En zo extreem als de moslims het in hun moskeeën preken vind je het bij christenen nergens ter wereld: ben je je ervan bewust Sjappos, dat jij met die one night stand van jou (tijdje terug) bij een partij als Milli Görüs slechter af was geweest dan in de zwartste Staphorster of Urker gemeente?

Week 4, Moons
He Sjap, dat jij nu op zondag morgen om 9 uur met een kater in bed ligt, is je eigen schuld. Trouwens wat heb jij nou eigenlijk aan een koopzondag, je hebt nog een kater van de nacht daarvoor dus een drankwinkel kom je zo-ie-zo al niet in. En in eten heb je ook geen trek. En heiden, wat heb je nou aan abortus en euthanasie, ik neem aan dat je je niet om laat bouwen tot vrouw, en wil je dood doe het dan met een gezonde overdosis aan alcohol, daar heb je echt geen hulp van bijv. een pil, bij nodig.

Week 4, Moons
En Kemphaan, tis dat je t vermeld van je vriendin, anders had je al helemaal geen poot om op te staan, want weet je wel waarover het gaat? Het plaatsen van een stembus in een moskee. EN dan begin jij over verdraagzaamheid. Denk ff na, wat gebeurt er in de islamitische landen, mogen christenen daar stemmen? Mogen ze daar kerken bouwen? Die moslims mogen al blij zijn dat ze hier hun eigen geloof mogen beoefenen.

Week 4, Moons
Maar om nu een stembus te plaatsen in een moskee om meer moslims te laten stemmen? Zodat we hier, na een tijdje, een ultra-islamitische partij krijgen? Met als gevolg dat wij nederlanders geen vrijheid van meningsuiting meer hebben?
OK ik trek het nu wel wat ver door, maar vrijdenkende; zo kan het gaan, Nederland vermoslimd.

Week 4, Moons
Iedereen denkt dat anderen anderen indoctrineren, niet waar?

Week 4, Moons
Mister OZO, ik weet niet of Bean ooit met een moslim heeft gesproken, maar ik wel, met meerdere. T zijn net christenen met iets andere ideeën. (En qua geloofsdenkwijze lopen ze een paar honderd jaar achter.)

Week 4, Moons
Nog ff een hint n.a.v. de eerste alinea van het tweede deel van Hengst` stukkie, waar denk je dat de abortusboot het meest komt....

Week 4, Hengst
Waar het uiteraard niet om gaat is de kritische kanttekening, want die wordt al erg lang bij elke vorm van religie geplaatst, denk maar aan Karl Marx. Waar ik per definitie WEL de schurft aan heb is dat je als kerkganger altijd meteen door het zogenaamd verlichte deel van de bevolking in het hokje van irrationele bekrompen non-realisten wordt gezet, wat zeg ik: geschopt. De ordinaire scheldpartijen die sommigen er dan op menen te moeten laten volgen maken het er vervolgens niet beter op. Waar het wel om gaat is dat je ondanks wat kritische kanttekeningen toch nog wel beleefd kunt blijven.

Week 4, Moons
Nadat we ons daar helemaal lazerus hebben gezopen aan het enige echte bier van het merk Heineken nemen we de taxi terug naar auwerd alwaar we (ik in elk geval) een fiets opzoeken om daarmee slingerend (als dat nog wil) trachten heelhuids thuis te komen. Mocht dit niet lukken dan proberen we een brug of goot op te zoeken om ons lichaam daar hardhandig neer te vleien en onze roes daar uit te slapen. Met een beetje mzzl worden we opgepakt door een juut die ons gratis en voor niets vervoert naar een warme cel op het politie bureau. Maar helaas, zover zal het wel niet komen, want je weet het gezegde van een student: Aan het eind van m`n geld hou ik altijd een stukje maand over.

Week 4, Moons
Mohammed Ali (de schrijver van het geheel) heeft tenslotte nog een aantal dingen weggehaalt en toegevoegt, totdat het hem wel aardig uitkwam. (Is netzoiets als die vrijzinnege christenen en niet christenen nu doen met de bijbel) En tadaaa een koran.
View IPDelete Message

From: MoonsDate: Thu Jan 31 06:11:18 MST 2002
Week 4, Ene Sjap
Ik verbaas mij er elke keer weer over de zatheid van de kerels in die commercial. Als je het onderschrift leest, staat er meestal iets van 3 baco's of 6 biertjes. Hoe kan je dan in godsnaam zo zat als een Potter zijn??? Ook het onderscrift bij de Bob klopt niet. Dit zou moeten zijn: "5 cola (of iets dergelijks, mag ook 5 melk zijn)en een verrekte saaie avond".

Week 4, Tosti
Luid de noodklok, de KLM heeft er nu een hele erge hoge kostenpost bij namelijk 'Bolletjesslikkers' of anders gezegd 'mensendiegeldverdienendoorhunlichaamvolteproppenmetvergifdingetjes'(volgens mij zijn er ook leukere melkertbanen te vinden).

Week 4, Tosti
Mijn oplossing daarvoor is gewoon rustig door blijven vliegen. Sterft de persoon heb je een koerier minder en het drugs ben je mooi kwijt, sla je toch mooi even twee vliegen in een klap. Als je nagaat dat er per vlucht 24 van deze mensen aan boord zijn schiet dat aardig op. Als de piloot nou een paar goeie duikvluchten maakt en zorgt voor veel turbelentie worden ze vast en zeker alle 24 goed ziek. Hebben de piloten ook eens een leuk vluchtje en hoeven ze niet meer tussntijds te landen. Jaja tosti de filosoof.........

Week 4, Tosti
Trouwens het typen wordt mij nou erg moeilijk gemaakt want PINK is nu live bij TMF en ja de ware natuur gevoelens dwingen mij mijn ogen zich omhoog te richten naar de tv met een beetje betere verzorgt haar blijft het toch een lekker wijf. Misschien moeten we toch maar weer overwegen om de tv uit de computerkamer te halen.
View IPDelete Message

Terug