From: MoonsDate: Wed Jan 30 02:58:08 MST 2002
Week 5 - De raggende manne

Je kent ze wel, nederlands beste of slechtste muzikanten. Nou, beste, nee zo zou ik ze niet willen noemen. Maar misschien komt dat nog want er komen nieuwe raggende manne, sterker nog, ze zijn er al! Waar, waar vragen jullie je af, vertel, vertel, maar niet te snel, we schrijven mee! (Bertje Visch). Dat is te horen op het volgende CJV-Kamp (als het goed is.) Trouwens tegen die tijd moeten ze wel wat meer kunnen dan alleen maar ragge.

De KLM kan weer heel wat bolletjes slikkers aan misschien want misschien gaan ze samenwerken met American Airlines, je weet wel, die amerikaanse vliegmaatschappij met een prima, nou prima, service (tot in het kantoor) Nu nog van die bolletjes slikkers afkomen voordat ze weer diep in de kosten raken. Je kan dat op de manier van Tosti doen. (Leuk bedacht)

Had je anders verwacht dan van de NS? Natuurlijk gaat het nu beter. De werknemers wouden gewoon een nieuwe frontman, dus moesten ze eerst de oude eruit werken en hoe doe je dat? Door genoeg treinen te laat aan te laten komen, dat valt toch niet op, er kwam toch al een groot gedeelte te laat aan. die paar honderd meer of minder maakt dan ook niet meer uit.

Wat maakt dat nou weer uit? Je kunt toch wel door blijven typen en TV blijven kijken? Ok t gaat dan af en toe wel goed mis maar, daar heb je dan toch een goede reden voor. Ik heb naar aanleiding van dat stukje van Tosti maar ff de site van PINK opgezocht. En ja, dat haar kan een stuk beter. een beetje, zoals jij dat noemt is echt wel een understatement.

OK, we weten nu dus wiens ouders de volgende keer gaan rijden => die van Spyro en Rossi...

Over gitaren etc: Mijn nieuwe gitaar is dus gisteren aangekomen (bedankt voor het brengen Hengst en Bean.) Dus ik heb m gelijk maar ff uitgeprobeerd. Pfioew das wel ff wennen, m`n ouwe gitaar, van een paar tientjes en t was ook nog een klassieke, had een veel bredere hals. UIteraard, en dat zullen jullie (Tostie, Bean en Hengst) ook wel hebben gemerkt krijg je van een nieuwe gitaar nogal donkere vingertoppen... Daar gaat de eelt-opbouw (Door het veelvuldig en goed wassen...) Nou ja, over een tijdje is dat ook weer over. Ik hoorde dat jullie al wat boeken etc. hadden opgehaald? Ik heb ook nog wel wat thuis liggen. DUs echt nodig was het niet, maar OK nu kunnen jullie dus ook aan de slag.

Dit was het dan wel weer

Mzzl Moons Moons Moons... (hè Tosti?)

Dit was het dus niet. Aangezien het forum full is, zal ik maar een eindje verder l*llen over van alles en nog wat. Maar waarover? Nou es ff denken, vrouwen, bier of eh? auto`s, he dames! Als je al deze onzin (en net niet onzin) leest, reageer er dan ook eens op. Vind je het maar niks, heb je iets beter, interassanters, leukers... ZEG HET DAN!!! Misschien dat we t dan voor jullie ook interessant kunnen maken. Draag maar wat onderwerpen aan. Zeg er wa van, moeten we (nog) serieuzer worden?? Noem het.

OK nou weer over op de onzin van alle dag. Hoezo onzin, zul je je afvragen? Hoe wou je het anders noemen dan? Nuttig misschien? ACh ja, misschien wel. T houd je tenslotte van de straat, en dat scheelt dan weer wat snelbinders weet je nog? Of lege banden. Maar OK waarschijnlijk houd het alleen mij maar van de straat want ik zie nog geen anderen lappen tekst l*llen over de zin en onzin van alle dag. Heb ik trouwens al genoemd dat ik wel weer eens de stad in wil? t zal wel, ik ga het niet meer nalezen. De receptioniste hier op het stage bedrijf raadde me "Het Feest" aan, dus daar zal ik dan zo-ie-zo nog ff naar binnen moeten. Uiteraard moeten we dan ook nog ff naar Sally`s en de Kar. Zaterdag dan maar? Nadat we bij Heddy langs zijn geweest?, je kunt bij mij wel indrinken waarschijnlijk. Ik weet niet of het goed weer wordt. Ach doe ook maar een andere keer, zoveel geld heb ik nou ook weer niet over. Heb ik eigenlijk wel geld over? Laat ik eerst maar eens een rijbewijs gaan halen. Dat komt jullie ook beter uit denk ik. Maareh, ik rij niet vaker dan 1 keer in de 3 week hè. Vooral niet als die andere jongelui (Ik weet het we zijn oud) ook vaker meegaan. Zij mogen ook voor vervoer zorgen.

FF een nieuwe alinea beginnnen. :) Anders wordt het ook zo`n groot blok. Tijd voor een kop koffie, doe eigenlijk maar thee, anders kan ik vanavond al helemaal niet meer in slaap komen door al die cafeine. Zo dat smaakt best. Nu eerst es ff wat recenties lezen van de fillum die we vrijdag gaan zien. Nou ik heb gekeken en het lijkt wel een goede lachfilm te worden. Beanstra`s pas op, vrijdag zijn er meer ter-veentjes dan beanstra`s dus...

Next onderwerp. Hebben we t al over drank etc. gehad? Ach doe ook maar niet, we moeten om ons imago denken... Welk imago eigenlijk?

Ah, ik hoor dat het Forum het weer doet dus daar gaat ie dan:

Mzzl Moons
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Wed Jan 30 06:54:09 MST 2002
Raggende manne slecht? Ik vind "Poep in je hoofd" (ja zo het dat liedje van hun) anders best geinig. Alleen bedoel jij waarschijnlijk een ander soort ragge. Maar daarover niet te veel vertellen. Dan kan het alleen maar tegenvallen. Het moet verassend blijven.

KLM heeft waarschijlijk niet zo veel last van die bollentjes slikkers. Die betalen hun vliegtuigtickets wel, dus dat is alleen maar business voor KLM. Schiphol heeft er de kosten aan (controleren e.d.) Waarschijnlijk krijgen die bolletjes slikkers groepskorting bij de KLM :)

Ik ben ook wel es op de site van Pink geweest, maar afgelopen keer op TMF zag ze er best redelijk uit hoor. Gespierd vrouwtje die vrij snel achterelkaar zichzelf 25 keer kan opdrukken. Gelukkig kon ze zichzelf geen 50 keer opdrukken, want dan is ze iets té gespierd voor mij :)

Dat de nieuwe een smallere hals heeft is toch alleen maar voordelig? Of zie ik dat verkeerd? Ik hebnog geen eelt, maar zeer doen ze al wel. Maar zoals ik al zei, genoeg daarover.

O beginnen we zo?
Greetz, Bean Greetz, Mr.Bean

Enz enz. Ik kan wel door blijven ctrl+v'en, maar dan raakt dit forum toch alleen maar voortijdig vol. Wat wil je ook met zoveel nominaties voor beste opmerking van het seizoen. Maar op zich is het wel positief dat het forum vol was, want Moons heeft er een heeel stuk extra bij gel*ld.

Ik had Dinanda laatst nog aan het mailen geholpen, waarin ze zei dat ze binnenkort es zou kijken op het forum. Maar zo te zien heeft 't haar niet voldoende geinteresseerd om te reageren. Misschien wel niet eens voldoende om te lezen :) Maar als je dat stukje van Moons dan ook leest begrijp je gelijk waarom. Sjonge, jonge wat kan die jongen l*llen zonder iets te zeggen.
We moeten overal nog een keer heen. We moeten naar Marum, omdat het daar gewoon (bijna) altijd gezellig is en omdat er daar bekenden zijn, we moeten nog naar de stad, de mooie barvrouw nog weer es een keer zien en omdat we dat niet hoeven te rijden, én we moeten ook nog naar Apeldoorn, op bezoek bij ene meneer Mulder. Ik vrees dat het deze week niet allemaal meer lukt. En qua geld kan 't ook wel es krap worden aangezien we a.s. zaterdag gelijk al 42 euro armer zijn...

Ik heb van de film van a.s. vrijdag wel wat voorstukjes gezien en daaruit vanuitgaand leek 't mij wel wat toe. Gewoon droge, domme humor. Een beetje in de trend van Amerivcan Pie. Verwacht in ieder geval geen film met een OSCAR nominatie o.i.d. Maar dat hoeft ook niet voor zo'n film.

Dus toch nog een extra ter Veentje? Gelukkig maar. Het moet maar eens afgelopen zijn met de overheersende Boonstra-clan ;)

Welk imago? Het ligt eraan tegen wie je het hebt.

De volwassenen uit de gemeente Aduard?:
We zijn een fatsoenlijke club, van Christelijke jongeren, die elke CJV avond discusieren over een christelijk/maatschappelijk onderwerp. En die daarnaast nog veel doen in de gemeente zelf, waaraan gedacht kan worden aan de fruitmanden aktie, waarbij wij de ouderen en alleenstaanden in de gemeente een beetje aandacht geven in de kertsttijd.
En aan het zingen van Christelijke kersliederen in de vroege morgen van 1e kerstdag, door de straten van Aduard.

De jongeren?:
We zijn een beregezellig groep jongeren, die naast de leuke onderwerpen die we bespreken ook veel andere leuke activiteiten organiseren, zoals: Karten, videoavonden, bowlen en uitgaan in Marum en last, but ZEKER niet least het CJV weekend. De gezelligheid staat in alles voorop, wat ook blijkt aan de vele uurtjes napraten onder muziek en bier/fris na het officiele gedeelte van de avond.

De waarheid ligt in het midden, maar neigt de laaste tijd meer naar de jongeren versie, wat ik op zich geen nadeel vind :)

Natuurlijk doet het forum het weer. Daar heb je toch een webmaster voor die dag en nacht bezig is? ;)

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: MoonsDate: Thu Jan 31 02:55:20 MST 2002
Waar moet ik dan anders over vertellen? Ik snap de reden wel waarom er niet over te vertellen maar ja, anders wordt het wel lastiger om van die lappen tekst te l*llen. Maar OK ik zal het proberen.
Ach de KLM, dat ze nog steeds vliegen, ik snap het maar half. Tis een half staats bedrijf, dat verklaart de helft. Veel subsidies etc. Veel betalende bolletjes-slikkers. Scheelt ook al weer. Nu de prijzen omhoog zijn gegooit door de invoering van de EURO, zal het nog wel beter gaan ook, maar dan moeten de kostprijzen niet mee zijn gegaan. Waarschijnlijk is de prijs van de kerosine gelijk gebleven, komt niet uit europa... Bolletjes-slikkers krijgen geen groepskorting, maar het scheelt wel weer als er meerdere tegelijk worden opgepakt, gecontroleerd of wat dan ook. Wat wel weer een hoge kosten post is is het schoponmaken van de cellen voor de volgende lading. Dit is dan ook de reden dat ze te weinig cellen hebben, anders waren de kosten nog veel hoger. Zo genoeg gel*ld over de KLM (Kl*te Landingsbanen Makers(vijde baan, of is het al de zesde)) Over op het volgende onderwerp.

Gespierde vrouwen. Je kunt op meerdere plekken gespierd zijn. Maar armen lijkt me niet al te prettig...

De smallere hals, dat is wel voordelig, maar als je gewend bent aan een bredere is het wel ff een overstap, maar nu ben ik er al wel aan gewend.

Ja, zo begonnen we, dus stoppen we er ook maar weer mee...
Mzzl Moons
Mzzl Moons
Mzzl Moons

Nou positief... Ik heb t nog eens doorgelezen, tsjonge, wat kan ik l*llen over niks. Ach ik moet toch wat te doen hebben. Bean noemt al de leegheid in portemonnees, Nou begrijp je ook wel waarom ik maar hooguit 1 CD per maand ga kopen, anders komt de bodem van mijn rekeningen wel heel snel in zicht. En dat is niet de bedoeling. Dus deze week maar niet uit, bijslapen dus... Want die stageweken zijn best vermoeiend.
Overheersend wil ik de boonstra-clan nou ook weer niet noemen, maar aanwezig zijn ze wel, en daar heb ik geen problemen mee.

Gelijk heb je, in het contact moeten dan ook maar twee berichten over de CJV komen, een voor de ouderen en een voor de jongeren. Wel erboven zetten dat ze het andere stuk niet moeten lezen. Beide stukken goed aandikken en de nieuwe leden stromen binnen... Hopen we dan maar. Nee toch maar niet, brouw er maar een stukkie van wat er tussen in zit.

Tsss. dag en nacht, tis dat ik je niet eerder te pakken kreeg dan woensdag, anders had ik maandag al een stuk geplaatst. Maar OK bedankt voor het fixen Bean. Nu nog ff afwachten of de rest ook nog eens gaat reageren.

Mzzl Moons
View IPDelete Message

From: martenDate: Thu Jan 31 13:04:48 MST 2002
tjonge jonge het forum doet het weer had ik me daar maandag een eind heengezet werkt het forum @#%^&@#$# niet dus dit is weer een kans om het te proberen, dacht dat het afgelopen weekend wel geslaagd was voor mij tenminste wel maar denk dit weekend lekker rustig wordt ga morgen(vrijdag dus) naar mijn zus dus ik ben niet aanwezig op cjv en blijf daar een nachtje slapen en ga dan zaterdag mijn kleine nichtje een week na haar geboorte voor het eerst aanschouwen en denk dat ik zaterdag wel eens laat thuis kon zijn dus ga denk ik niet uit.
zo dit was eerst genoeg.
grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,grts mulder,tja wat jullie kunnen kan ik beter
View IPDelete Message

Terug