From: martenDate: Sun Feb 3 12:50:22 MST 2002
TJa het weekend zit er weer op en morgen vroeg om 6.30 hoor ik weer een wekker piepen omdat ze van school menen dat ik weer een weekje praktijk nodig heb,opzich heb ik er geen problemen mee maar als de drank nou eens bij het geld inbegrepen zat was het een stuk beter te doen want je zuipt jezelf een eind in het leplazerus,de eerst ochtend eet je nog zes broodjes maar naarmate de week verder vordert eet je s'ochtends als minder als gevolg van de te grote hoeveelheid bloed in je alcohol zeg maar zo'n zondag ochtend gevoel wat we allemaal wel kennen.
Ik heb dus van rossi of hoe die jongen ook maar wil heten begrepen dat ik niet bijster veel gemist heb op CJV maar had ook een geldige reden om het te missen zoals jullie weten ben ik dus vorige week oom geworden en Jeannette en ik hadden besloten omdit weekend niet op stap te gaan maar een weekendje weg ta gaan om mijn kleine nichtje te gaan bekijken dus excuses bij de ingediend.
En van bean had ik begrepen dat hij en nog drie naar marum waren geweest waarvan ik meende dat daar een goede band optrad maar heb verder nog geen commentaar gelezen of gehoord dus zal wel goed geweest zijn,en nou maar hopen dat er deze week een beetje meer gereageerd word op de topic's.
Ik kan deze week dus jammer genoeg niet reageren voor vrijdag ze hebben daar op die praktijkschool n.l geen internet stelletje imbecielen denk aan de vooruitgang van de mensheid en je weet dat je gewoon niet zonder internet kan maar zover ontwikkeld zijn ze daar nog niet geloof ik, zo dit was eerst wel weer genoeg dacht ik grt marten
View IPDelete Message

From: MoonsDate: Mon Feb 4 07:33:40 MST 2002
Wat een week weer, de stage is afgelopen dus het luie schoolleven kan weer beginnen. Nou en lui zal het worden... De eerste dag: Ik hoorde dat ik om 12.30 aanwezig zou moeten zijn... is er nergens een docent te bekennen. Dan maar internetten tot een uur of 4... ach ja je moet toch wat? Dus ff naar de CJV-S(H of P)

Dat gevoel dat we zondag allemaal wel kennen? Welk gevoel? Geen ID, nee geintje, ik had er zondag morgen ook weer een beetje last van. Dus ik was dan ook blij dat de kerk toch een anderhalf uur later begon. Arme Hengst... werken op de vroege zondag morgen...
De Excuses zijn aanvaardt.
De CJV-A, was wel weer aardig geslaagd, mede dankzij een aantal gasten is ook eindelijk weer eens het 2e kratje leeggeraakt, Tenslotte kregen we van Anne B ook nog een drankje aangeboden, die we dan ook graag aannamen. De fillum was ook wel aardig om te lachen. Maar ja, je weet wat het is met een komedie, er wordt meer gekletst dan gekeken, al viel dat ook wel weer mee.
De uitslag van de wedstrijd wie het meest aangeschoten was is deze keer eens niet door mij gewonnen... Trouwens wanneer wel sinds spyro meedrinkt :)

Die band waar jij het over hebt mulder was inderdaad wel goed, alleen mochten ze van mij wel een paar dansmariekes bij zetten... nou dansmariekes... Je weet wel wat ik bedoel... Verder was de avond ook wel weer geslaagd.

Er zal vast wel meer worden gereageerd, ik doe in elk geval m`n best om er iets van te maken. Dus moeten we nog iets hebben waar weer heel veel op te reageren valt. FF op het internet kijken dus. De economie, dat kon nog wel eens een aardig onderwerp zijn. Je weet vast wel dat de economie in de USA weer wat aantrekt. Ook geen wonder eigenlijk, de wapenindustrie heeft de afgelopen tijd op volle toeren gedraait. Al die wapens die naar afghanistan werden gestuurd, de bommen en kogels die daar zijn blijven liggen. Ook hebben bijna alle Amerikanen een pistool, of jachtgeweer erbij gekocht. Het kan altijd gebeuren een aanslag bij jouw in de buurt, en dan moet je de daders toch kunnen neerschieten niet waar? Ook is de economie weer op peil gekomen door de nieuwe gebouwen die er moesten worden gebouwd om de overlevenden van de aanslag een nieuwe werkplek te bieden... Weer een hoop financieel verkeer.
Alleen zitten nu de europeanen in een klein, nou klein dal. Hoe is dat op te lossen? Graag jullie reactie.

Mzzl Moons
View IPDelete Message

From: tostiDate: Tue Feb 5 10:17:08 MST 2002
He he eindelijk gelukt!?! Heb ik zondag ruim een half uur me suf zitten rammen op het toetsenbord om een berichtje te maken, wil ik em op het www zetten gaat er iets mis, ..K*!@#$*&%^&*t kl*&^%#$$^%#@!te computer. Had ik net een beetje een leuk berichtje over W&M (wim lex en maxima) over de band in marum het gestoorde gedoe van bianca... weg alles weg!!! Maar ja we beginnen weer 'vrolijk' aan het nieuwe berichtje.

Marten het was een slap excuus maar oke ik ben de minste niet en daarom vergeef ik je het. Je hebt trouwens wel een hele leuke avond in x-weg gemist. 'K heb even weer bij 'gebabbeld' met mijn (vrouwlijke) vriend, hoe ze ook heten mag. Ik vondt de band ook goed maar ook ik miste de oogstrelende zangeressen.

Ik heb trouwens nog een 'leuk' nieuwtje, ik kreeg zondag te horen van een zekere bianca dat ik verloofd was met haar en dat ik maar gauw eens langs moest gaan komen. Oke goed plan ( 'k heb trouwens foto's van haar op het internet gezien en dat ziet er veel belovend uit)dat verloven want dan zit er ook weer een feestje aan vast en dat vindt ik errug aangenaam plan op z'n zachts gezegd, maar om daar helemaal aan de andere kant van de wereld heen te rijden zie ik nog niet zo zitten......

Ja en dan de economie want moet ik daar nou van zeggen. Ik krijg elke maand een leuk bedrag van de baas om me stil te houden en vooral niet te zeuren om een hoger loon, dus ik mag niet klagen. Maar ik kan wel zeggen dat de euro ten opzichte van de dollar weer behoorlijk is gezakt en dat is nooit goed voor de wereld markt. Maar zolang ik me vakantie nog steeds kan betalen vindt ik dat het goed gaat met de economie, mijn economie.....

En hebben jullie ook allemaal gehuild bij een of ander argentijns liedje van een wel zeer onbekende man.(nu wereld beroemd en zelfs met een nummer 1 hit opkomst) Volgens mij hebben er 5999999 wel gehuild (er hebben nml. 6000000 mensen naar de tv gekeken)behalve ik. "K vondt er weing aan. Zelfs hebben 500000 mens s'nacht nog weer naar de herhalingen gekeken volgens het NOS nieuws. Ik kan dan misschien wel niet zo slim zijn maar om naar herhalingen te gaan kijken als je ook opstap kunt gaan....Tja

Nou ik heb wel weer genoeg onzin geluld, nu aan jullie om het weer een beetje goed te praten. Groetjes TOSTI
View IPDelete Message

From: Mr.BeanDate: Wed Feb 6 02:14:45 MST 2002
Sorry dat het zo lang geduurd heeft voordat ik deze week met een berichtje ben gekomen, maar ik zit sinds afgelopen vrijdag op mijn afstudeerplaats (Philips, Drachten) en daar hebben ze pas sinds vandaag internet voor mij geregeld. En nee! Het is niet van dat supersnelle internet, zoals op school of bij mijn vorige stage. Het gaat heeel rustig aan met misschien gemiddeld 2k/s. Oftewel thuis gaat het nog sneller. Ik snap niet dat ze daar niet iets meer in investeren. Zo'n belangerijke bron van informatie...
Ik lees alweer van Marten dat ie zich straks het leplazerus gaat zuipen. En ik maar denken dat ie de drank had afgezworen, terwijl ondrtussen het promillage bloed in z'n alcohol tot gevaarlijk niveau daalt.
Je hebt echter wel degelijk iets gemist op de laatste CJV-A. Er waren deze keer wat clubleden bij, dus dan moet de CJV zich toch van zijn beste kant laten zien. Maar het is begrijpelijk dat je niet gekomen bent en je excuses zijn bij deze ook door mij aanvaard.
Het valt me trouwens ook op dat ik me weer weinig herinner van de Kruisweg. En das geen goed teken, want dat betekent dat er niet heel veel bijzonders is gebeurt. Voordat we zijn gegaan eerst nog twee pilsjes bij de Beanstra's (that's me) ingedronken. Waarna we met z'n allen afspraken dat we niet al te veel zouden uitgeven, wat wonderbarlijk ook nog redelijk is gelukt (al wil dat maar moeilijk met die absurde prijzen). En het was natuurlijk meegenomen dat de kerk 1,5 uur later begon. Dat merk je wel.

Moons houdt er mee op en ik begin net. Inderdaad is het schoolleven we een stuk beter. In ieder geval niet elke ochtend er om 7 uur uit. Al is het (als je een leuke opdracht hebt) wel leuker werken. Vroeger zat ik ook uuuren achter het internet, maar tegenwoordig ben ik een beetje uitgekeken (enzij ik natuurlijk echt iets moet opzoeken natuurlijk) en check ik alleen maar m'n mail en het CJV-F dagelijks. Of ben je nog steeds op zoek naar nieuwe plaatjes voor je Virginie site?
Er was inderdaad weer genoeg gedronken afgelopen, maar enkele clubleden konden toch niet helemaal de hoeveelheid bier voldoende verwerken. Als ik het me juist herinner was er 1 bij die vrij wankel op z'n benen stond en die bij de bar ook een keer op z'n smoel fl*kkerde. Leuke indruk laat je dan als CJV bij zijn ouders achter als hun zoon stomdronken en misschien wel beroerd thuiskomt. Ik heb op het laatst gezegd dat er geen bier meer mocht worden gedronken door hun, maar ik had dat ook al wel een biertje eerder mogen zeggen...
Volgens mij moet er hier in Nederland ook maar een ramp gebeuren. Als je ziet dat de dollar zoveel duurder wordt en het financieel opeens een stuk beter gaat doordat er wordt geinvesteerd in nieuwe gebouwen e.d. Heeft iemand nog ergens een 747 in z'n garage staan? ;)

Arme Tosti... Maar door zulke fouten leer je. Vertrouw nooit te veel op je computer. Maak van alles een back-up, dus ook tussentijds. En heb vooral het stukje tekst in ieder geval in het geheugen (CTRL+C, maar beter is de harde shijf) van je computer staan als je op 'Post Reply' klikt.
Wat had je trouwens allemaal te vertellen over de band in Marum, want ik kan me van de band zo 1,2,3 niets herinneren. Behalve dan dat er geen bijzonder knappe danseressen/zangeressen bij waren.
Dat is toch d reden om te gaan verloven/trouwen? Het grote feest dat daarom gegeven moet worden :)

Ik heb weer genoeg gel*ld! Het is weer es tijd om aan 't werk te gaan.

Greetz, Bean
View IPDelete Message

From: MoonsDate: Wed Feb 6 03:46:30 MST 2002
OK daar gaan we dan, ik heb toch ff niks te doen, je kent het wel, ben je van plan om colleges te gaan volgen, zijn de docenten er niet...
Maar OK dan maar ff reageren (er moeten toch meer dan vier berichten op het CJV-F komen te staan)

Tis maar net wat je vrolijk noemt Tosti, maar ik ken t gevoel, heel erg k*u is dat. Wil je wel ff een paar URLletjes door sturen van die foto`s?, Dan kan de onofficiele VJCV(vrouwen jury, commisie, vakvereniging) bestaande uit de welbekende personen Bean, Hengst, Mulder en Moons, zich er ff over buigen.
Je mag niet klagen?!?, op straffe van loonsverlaging?

Ik was eigenlijk van plan om niet over willempie, en z`n maximum te gaan zeiken maar als Tosti er toch over begint. Ja, ik heb wel gehuild, ik vond het gewoon treurig. Dat ga je toch niet tijdens een huwelijks dienst spelen. Dat kun je misschien nog net op het feest zelf doen, of tijdens de huwelijksreis in een restaurant. Maar tijdens een dienst!?! Nee dat vind ik niet kunnen. En als we t dan toch over maximum hebben, laat ik dan gelijk nog wat over die maximum sleep zeggen. Gewoon overdreven. een metertje of 2 misschien 2,5 was ook genoeg geweest, maar ach, t moest weer maximum zijn. Nog iets dat maximum was, was de mate van bedekte huid. Moet dat nou echt zo? Ik vind het best dat ze een "behoudende stijl van kleden" heeft maar ietsje minder mag ook wel, je moet toch een beetje rekening houden met het volk als kersvers lid van het koninklijk huis.

Volgende onderwerp. Beter op stap dan naar een herhaling van een veel te dure bruiloft waar ook veel te veel mensen waren uitgenodigd. Gelijk heb je Tosti. Ook al kun je je er niet veel meer van herinneren zoals Bean. (Ik had er ook wat moeite mee) En dan drink je nog zo weinig. T zal wel komen door het dalen van het percentage alcohol in het bloed. Daar wordt men blijkbaar toch minder scherp van.

Vandaar dat het met Philips niet al te best gaat, ze hebben geen goede informatie voorziening. Nou Bean, daar moet je toch ff een mooi voorstel van kunnen maken toch? Sneller internet voor een betere informatie voorziening. Moet lukken. Mochten ze bang zijn voor werknemers die niets anders meer doen dan internetten raad ze dan eens een ISAserver van Microsoft aan + LANGuard ISA, van LANGuard. Meer info is te verkrijgen bij BOL Networks. (Of op internet natuurlijk.)

De CJV die zich van de beste kant laat zien. Poe dat was wel te merken. Wij konden meer bier op dan die jongelui, maar dat was ook wel te verwachten. Verder een tip voor een volgende keer, laat ze beginnen met fris en tegen een uur of 12 eens een biertje, dan zijn zij blij en hun ouders ook :)

Nog ff over het raggen, lukt dat al een beetje jongens? Bij mij al wel. Nog ff oefenen en dan gaat t vloeiend (Met pijnlijke vingers dat wel maar...)

OK dit was t dan wel weer, oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker

Mzzl Moons
View IPDelete Message

From: HengstDate: Wed Feb 6 09:20:28 MST 2002
Tjonge jonge het is toch ongelooflijk, echt weer Nederland op zijn smalst. Hebben we net ht huwelijk van deze generatie op TV gezien, en dan zijn er altijd weer mensen die zo nodig moeten zeiken over hoe slecht ze het wel niet vonden. Waarom, zo vraag ik mij af, kan een Nederlander nooit es iets gewoon goed vinden als het eens afwijkt van de normale gelikte paden? De gemiddelde Nederlander moest er eens bij nadenken hoe hij zich in feite internationaal voor lul zet door altijd maar te zeiken op wat van eigen (of Argentijnse) bodem komt. Kijk naar Brazili: ze zijn daar allemaal apetrots op hun Formule 1 coureurs, hoe diegenen ook mogen rijden. Terwijl Nederland altijd alleen maar kan zeiken op Jos Verstappen. Eehm, hoe kwam ik hier nou op? Oh ja... nou ik heb niet gehuild bij het 'Mxima-moment-van-de-dag', omdat ik het domweg niet gezien heb. Heb wel een paar dingen gezien, maar het meeste gemist. Kan het ook niet helpen, had meer te doen afgelopen zaterdag... Wat ik wel weet is dat ik liever de Oranjes zie dan die Britten of Belgen, da's wel zo'n suffe bedoening bij elkaar... Okay mensen, tot zover eerst weer. Hengstje heeft op het moment namelijk een knallende koppijn, slecht geslapen door pijn in de strot, en zit continu te kuchen en groengele mannetjes te produceren, om het ff flink tot in detail uit te leggen. Daarom kap ik nu maar weer, straks maar es op tijd gaan pitten ofzo...

Gr. Hengst. (aan dat kinderachtige gecopy en paste doe ik maar niet mee.)

P.S. Tosti, neem je de volgende keer wel je pedo-pas mee als je in Marum achter de zwaar minderjarige beugeldragende grietjes aangaat? Veel ouder dan 16 kan ze niet zijn geweest, en hoe leuk ZIJ het ook mag hebben gevonden: grow up!
View IPDelete Message

From: RossiDate: Wed Feb 6 12:28:47 MST 2002
yoyoyo

was het een beetje leuk in marum of waar jullie anders zijn geweest?? henk heeft het weer leuk gehad geloof ik. Hoezo gestoorde gedoe van Bianca??? Dat ze vaag mee kan lullen weet ik, wat heeft ze nou weer gedaan dan?? zal 'r wel ff bellen. Maareh tosti wij moeten daar wel ff snel heen want ze begint steeds wanhopiger sms-jes te sturen.

spreek jullie allen laterzzzzzzzz
View IPDelete Message

From: spyroDate: Wed Feb 6 13:16:45 MST 2002
hey hoi

Sorry jongens heb heel weinig tijd op er iets op te zetten probeer het ook steeds op school maar dat lukt de hele tijd niet. Ik vond het onderwerp van moons wel leuk dat ging over de conomie kunne we het wel vaker over hebben. Ga zaterdag niet mee naar marum hoor heb een feest van Ah.

Groeten Spyro
View IPDelete Message

From: MoonsDate: Thu Feb 7 03:31:18 MST 2002
Ik wist t, ik wist t, iemand zal er over vallen, en wie anders dan onze Hengst. En gelijk heb je, zijn er nog anderen die er ook over vallen? Trouwens Hengst, beterschap is gewenst. (En treed de volgende keer niet weer zo in details wil je?)
Ik wist dat ik iets was vergeten van zaterdag, nu weet ik het weer, Hengst bedankt. Een leeftijdverschil van meer dan 4 jaar... Trouwens je was toch al verlooft Tosti?

Eey Rossi, als je nou eens de CJV-FRren door zou lezen dan zou je weten waar we zijn geweest. Je zou weten wat Tosti bedoeld met het gestoorde gedoe van Bianca en je zou wat beter kunnen REageren. ipv gewoon ageren.
En Spyro, je schrijft hier wel dat je het onderwerp leuk vind maar doe er dan ook wat mee. En hoezo weinig tijd hebben. TIjd moet je maken voor de belangrijke zaken des levens. (Zoals het CJV-F) Gaan we zaterdag trouwens naar de X-weg? Ik niet in elk geval, we zijn alweer richting de halve maand. en je weet t van geld, maand en moons...

Nu nog ff over de het fenomeen(of hoe je dat ook mag schrijven) l*llig.
Heb je een paar jaar terug een kernonderzoek instituut gebouwd. Dat uiteraard allerlei ziekten veroorzaakt (zoals waarschijnlijk ook kanker(alleen weet niemand dat nog)) Willen ze m alweer afbreken (Ja t gaat over dat geval in Petten(Waarom ze m daar nou hebben neergezet weet ik ook niet)) Problemen dus. Want hoe moeten ze nou aan de medicinale elementen komen die daar worden geproduceerd?!? Geen ID natuurlijk. Er ooit over nagedacht om wat minder schadelijke hulpmiddelen te gebruiken?!? of er uberhaupt onderzoek naar te verichten!?! Nee natuurlijk niet, we hadden al een middel dat aardig functioneerde, dus waarom iets anders opzoeken??? Er ooit bij nagedacht dat dat ding wel eens kon sluiten wegens een wanbeleid van de directie??? Nee natuurlijk niet, want zulke dingen komen nooit naar buiten, kijk maar naar onszelf(ziekenhuizen). Onze directie voert al jaren een wanbeleid, vandaar ook dat tekort aan personeel en de jarenlange wachtrijen. Niemand die het heeft opgemerkt.. Oeps versproken, dat had nooit naar buiten mogen komen. HELP PR-afdeling, zorg ervoor dat dit weer in de doofpot wordt gestopt. Het past er toch nog wel bij-in niet? (PR:) Tuurlijk, die hebben we op de groei gemaakt. We schrijven ff een rectificatie (natuurlijk wel zo opgesteld dat het heel overtuigend klinkt(dat moet wel lukken met onze psychologie afdeling)) en alles komt weer in orde. De wachtrijen worden nog langer, zodat we meer subsidie krijgen, welke we vervolgens in onze eigen zakken kunnen steken, zodat we hoopenlijk voordat de bom valt, barst veilig op een kanaries eiland zitten te genieten van de zon met een eigenprive kliniek die het wel voor elkaar heeft.

Mzzl Moons
View IPDelete Message

From: HengstDate: Thu Feb 7 07:03:46 MST 2002
Wederom een korte van Hengst.

'k Moet nog ff iets kwijt over zaterdagavond. Vond nl. dat Moons een verrekte bijdehante actie had: wilde ff fatsoenlijke muziek horen, dus wat doettie? Vraagt een plaat van U2 aan, 'omdat een vriend van hem jarig is', dit alles volgens het principe dat het dan wat meer opschiet... En het werkte ook nog verdorie, hahaha! 't Is net een verslaving, dat U2: ik begin nu al te wensen dat die gasten voor hun nieuwe album wr naar Nederland komen...

Verder: Moons en Petten. Is het al ooit es in je opgekomen dat de mensen uit de pillendraaiersindustrie weldegelijk zoeken naar vervangers voor de in Petten geproduceerde middelen? D'r bestaan verschillende manieren om kanker te behandelen, n daarvan is opereren. Met een beetje pech heb je dan nog een zootje uitzaaiingen, en dan moet je aan andere vormen van therapie. Dan heb je de radiotherapie, chemotherapie en voor de zweverige mensen onder ons de Yomanda-therapie die overigens toch niet helpt. Chemotherapie is gewoon een partij zwaar agressief vergif waarmee men hoopt de kanker te doden, maar meteen ook het gezonde weefsel gedeeltelijk meeneemt, en radiotherapie wordt gedaan a.d.h. van bestraling met radioactieve straling, zoals die kan worden geproduceerd in Petten. Beide vormen van therapie hebben zoveel bijwerkingen dat ze voor pak 'm beet hoofdpijn nooit door de registratie zouden komen, maar juist omdat kanker levensbedreigend is... Afijn, kort en goed, men zoekt al zolang er onderzoek naar gedaan wordt naar middelen met minder bijwerkingen, en zodra die er zijn komen ze ook echt wel op de markt. Maar zolang die er niet zijn houden we het toch bij de chemotherapie en radiotherapie, en dus hebben we 'fabrieken' zoals in Petten nog wel ff nodig. Nou is het wel z dat de sluiting geen ramp zou zijn, alleen moeten de middelen dan echter uit Frankrijk worden ingevoerd, en da's weer extra duur. Dus waar zeuren we nou over? Over het sluiten van een reactor die we in Nederland verrekte goed kunnen gebruiken en die volgens lle echte deskundigen volledig zonder gevaar is. En daar doen we moeilijk over. <GAAP> Maar goed, dit soort ruzies wordt toch altijd beslecht in het voordeel van de mensen die de zaak willen sluiten. Of die nou gelijk hebben of niet. Net als met de Brent Spar een paar jaar terug: Greenpeace tegen Shell. Uiteindelijk bleek Shell gelijk te hebben gehad, maar Greenpeace heeft zijn zin gekregen en nog altijd denkt het merendeel van de mensen dat Greenpeace gelijk had. Je zou al die groene rakkers met de koppen tegen elkaar rammen...

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

Terug