From: MoonsDate: Mon Mar 11 07:39:45 MST 2002
Week 11 - Tja, verzin maar wat

Eerst maar weer es reageren. Wel kort (of wazig) maar OK.
Zieke humor, zeg dat wel. En daar hoef je niet eens voor naar een commerciele zender. Misschien ken je het programma "Smack the Pony" wel, ik weet niet meer op welke zender t wordt uitgezonden, maar wij kunnen het zelfs ontvangen. Dus dat zegt wel genoeg. Om een voorbeeld te noemen van wat er in voorkomt:
Een vrouw achter het stuur wel een auto netjes parkeren op een volkomen leeg parkeerterrein. Na tig mislukte pogingen, waarbij uiteraard de motor een aantal keer is afgeslagen parkeerd zij heel netjes de auto => voor een aantal parkeervakken. Let wel > Het parkeerterrein is leeg !! <

De reactie van 'hoe die ook maar wil worden genoemd, maar smaak heeft ie niet' spreekt we weer voor zich...

Iets nieuws heb ik nou ook weer niet te melden. O ja, Bean of Tosti, jullie weten dat ik nog wat heb liggen thuis. Ondertussen zijn daar nog twee bandjes bij gekomen die waren blijven liggen. Als nieuwe nummers hebben Hengst en ik "Baukelien"van Pť en Rinus en "The Dolphins Cry" van Live.

Mzzl Moons
View IPDelete Message

From: HengstDate: Mon Mar 11 17:19:10 MST 2002
Zieke humor in 'Smack the pony'? Never heard of. Misschien leuk om te zien. Wel moet ik vermelden dat het blauwe plekken gehalte samen met het ranzig gehalte nou net 'Jackass' zo funny maakt. Gisteren: vouw iemand op z'n kop in een afvalcontainer en rijd hem het zwembad in, 2 kerels op onbestuurbare karretjes van een helling en een trap af, iemand voor de uitlaat van een hout-hakselmachine zetten, en daar vanalles in gooien, zoals bevroren stukken vlees, een paar kilo vis, fruit, paar kolen, ťťn of andere plakkerige vloeistof en tot slot een baal hooi. Verder: how to make an omelette? Iemand vreet zichzelf in korte tijd te barsten aan de onderdelen van een roerei, zoals tomaat, een paar happen rauwe ui, een paar happen uit een homp kaas en 4 of 5 rauwe eieren. Die eieren deden het hem: alles werd keurig in een steelpan of wok uitgekotst en tot een roerei gebakken. En smakelijk door de kok opgegeten, hahaha. Duidelijk een variant op een kotsspelletje wat ze al es eerder gedaan hebben: zet 3 mensen bij elkaar en laat die allemaal 5 liter melk opdrinken en 'wie het het eerste op heeft'. Dat hielden ze dus ook niet binnen... <GRIN> Ideetje voor de 6-kamp?

Over Rossi... tja. Begrijp ik nu dat hijzelf zo snugger is geweest om die friezen uit te dagen? In het kader van de ontwikkelingshulp ofzo?

Nou, is er nog nieuws onder de zon? Een gijzeling in het voormalig kantoor van Philips. De crimineel was een typisch geval van "waarschijnlijk is dat pistool van hem een veredelde supersoaker, dus laten we hem maar uitlachen". Onlangs noemde ik HH Frentzen al die hoog scoorde op de loser-lijst, maar deze crimineel verslaat Heinz Harald met vlag en wimpel. Hij was namelijk ontevreden over zijn breedbeeld TV. Philips belooft mensen een breder zicht op de wereld, maar dat is onzin, zo was zijn mening. Dus gaat hij mensen gijzelen in het kantoor van Philips... althans, waar dat kantoor tot een paar maand geleden nog was. Nu dus niet meer, ze waren verhuisd. Dus wat doe je dan dus maar als raszuivere randdebiel met een pistool? Je schiet jezelf op het toilet voor de kop. Wat een manier om te dood te gaan: zittende op de plee, al dan niet met de broek op de knieŽn zet je je veredelde supersoaker tegen je hoofd, om vervolgens te laat te ontdekken dat je toch een echte in je handen had.

Verder: het politieke spectrum is in beweging. Het lijsttrekkersdebat van de verkiezingsnacht heeft veel stof doen opwaaien, en vooral werd duidelijk dat Ad Melkert ook een plekje op bovenstaande lijst verdient. Een dag later zit hij in Netwerk glashard te liegen dat hij barst, terwijl nog geen week later een kopstuk van zijn paarse tegenpool de VVD zich in de handen begint te wrijven vanwege het Jaap de Hoop-Scheffer achtige charisma van Hans Dijkstal. Dit kopstuk (wie anders dan de geachte grijze CDA-lover en ex-senator Hans Wiegel) heeft in keurige politieke bewoordingen laten weten dat 1) Melkert maar plaats moet maken voor De Vries, en 2) dat hij bereid is om premier te worden. In jaren zijn er niet zoveel vonken vanaf gevlogen: dit worden leuke Tweede Kamerverkiezingen, wat ik je brom.

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: MoonsDate: Tue Mar 12 05:43:32 MST 2002
Lijkt me wel een leuk ID`tje, trouwens zo weet ik er ook nog wel 1. Een leuke estafette, kan iedereen aan meedoen en is net zo ranzig. Maar ja, er is nu wel weer genoeg smerigs verteld hier. Over op het nieuws.

Gister had ik ten tijde van het reply`en nog geen nieuws gelezen/ bekeken. Nu dus wel. Zo`n sukkel (die ontevreden is over een breedbeeld TV) verwacht je aan te treffen onder de amerikanen (Je weet wel, die mensen die weer willen beginnen met atoomwapens. Alsof Die goeie ouwe Bill (Clinton) niet heeft bestaan. Die kreeg nog voor elkaar dat ze eens ophielden met atoomwapens fabriceren.) Maar ja, dan moet er zo`n sukkel als Bush junior (Die nog steeds niet uit z`n kindertijd is gegroeit. (Hij wil nog steeds met alle geweld oorlogje spelen.) En hij begint weer met die onzin. En waarom? Omdat China en nog een aantal landen waarmee ze toch al niet op goede voet leven misschien bezig zijn met kernwapens maken. En wat dan nog? Als ze die afvuren is deze aardkloot toch al vernietigd en dan willen die $#^$%# amerikanen er nog weer wat op los laten? Stelletje idioten.) En dat is nog niet eens het ergste. Doordat ze nu hebben aangegeven dat ze er weer mee gaan beginnen, provoceren ze die andere kernmachten alleen maar, met als gevolg dat zij ook weer beginnen. Dus binnen een jaar of 3 hebben we weer een nieuwe koude oorlog. En wie mag dat weer oplossen? De EU en consorten.

Leuke kamerverkiezingen, dat mag ook wel eens na 2x paars. En nu het mis gaat stapt het kopstuk van de PvdA eruit. Ach, hij kan er toch niets meer aan doen. Maar wacht dan wel totdat je een goede opvolger hebt die wel een beetje kan discussieren en dus niet kinderachtig gaat wegkijken omdat ie de persoon die tegenover m zit niet aankan. Je weet wel die Pim F. En als dan de rest van de lijsttrekkers nou nog wel er tegen in konden! Maar dat is ook al niet het geval. Dus t worden leuke verkiezingen maar of er ook wat goeds uit voort komt. T zal wel net zoiets worden als in de VS => een paar slappe l*llen, die veel l*llen maar niets waarmaken, of juist de verkeerde dingen. Zoals ene boes jr....

Had ik verder nog iets te melden? Ehh niet dat ik weet. Och ja kijk eens op www.ronaldude.nl; een weblog waar best geinige links tussen staan zoals een reflextest.

Dit was t dan wel weer

Mzzl Moons
View IPDelete Message

From: HengstDate: Wed Mar 13 03:33:27 MST 2002
Voor de mensen zonder de geestverrijkende zender MTV zal ik de meest recente acties van de heren van Jackass even bespreken, misschien nog ideeŽn voor het CJV-kamp:

* zet 2 flinke hellingen tegenover elkaar in een kantoor, en rijd er keurige bureaukleding vanaf op je bureaustoel op wieltjes. Laat iemand anders hetzelfde vanaf de andere kant doen en rij vooral tegen elkaar aan.
* herhaal de stunt terwijl je zit te tikken op een keyboard.
* herhaal de stunt nogmaals terwijl je zit aan een bureau op wieltjes met een monitor erop.
* rij op een ťťnwieler vanaf het dak van een hokje in een krokodillenvijver.
* rij op diezelfde eenwieler van een trap af.
* rij op diezelfde eenwieler in je zwembroek van een steile betonnen helling tot je bont en blauw bent.
* leg 5 meter plastic flessen naast elkaar op de grond, leg er een plankje op en spring erop als op een skateboard ('bottleskating').
* verkleed je met een ander als konijnen, ga op een tandem zonder rem zitten, en rij van elke helling af die je tegenkomt, behalve de berijdbare hellingen... Oftewel: een heleboel blauwe plekken en een afgebroken tand.

--- de topper ---
* Een grote kerel in overall gaat op een bankje zitten, eet een broodje op, gaat ineens moeilijk kijken en kreunen alsof hij de meest verschrikkelijke darmkrampen heeft. Kreunend loopt hij naar een chemisch toilet, waarna de omstanders zo'n 20 seconden zitten te luisteren naar alle kenmerken van de allerergste racekak allertijden en hij sputtert compleet leeg. Even later loopt er een lilliputter in overall weer naar buiten toe... (En toen lag ik blauw van het lachen...)

Okay, genoeg gelachen. Moons, ik was het helemaal met je stukje eens. Dankzij die over het paard getilde megalomane maniak met zijn vader-complex koersen we weer in rap tempo op een nieuwe koude oorlog af. Als die nitwit al die stront in z'n hoofd echt eens zou gebruiken zou hij zich wel tweemaal bedenken voordat hij serieuze oorlogsplannen ging maken met kernwapens. Want wat hebben die eigenwijze en arrogante BSE-koppen in het Pentagon met toestemming van de geliefde president uitgedokterd? Ze willen precisiekernbommen gaan maken, om Saddam Hoessein aan te pakken als het met de conventionele wapens (de niet-kernwapens) niet lukt.
Dankzij Bill-met-de-broek-op-de-knieŽn en Jeltsin waren zowel de Russen als de Amerikanen zo langzamerhand tot het benul gekomen dat je die gevaarlijke krengen beter niet kunt gebruiken dan wel, en het was een kwestie van tijd tot ook China, Pakistan en India zouden bedenken dat ze met hun gloednieuwe kernkoppen alweer zo'n 15 jaar achter de feiten aanhobbelen, en dan komt dat stuk nageboorte met het idee dat precisiekernbommen voor Irak wel een goed idee zijn. Het enige effect wat dat gaat opleveren is dat de eerder genoemde as-mogendheden gaan denken dat ze ineens trendsetter zijn en ook wel een kaartje mee kunnen blazen in de wereldproblematiek. Nou dan heb je dus echt stront aan de knikker, want voor je het weet zit je weer met z'n allen te wachten tot de een of andere geschifte eikel op de verkeerde knop drukt om daarmee vele hectares grond met alle bewoners voor vele tientallen jaren te besmetten met gratis radiotherapie.
't Is misschien niet erg christelijk, maar sinds gisteren zit ik te hopen dat ik op korte termijn 2 personen in de krant zie staan die met een vliegtuig zijn verongelukt: Sjaron en Bush Jr.

Over de verkiezingen, nu lees ik van alles over de WAO. In Den Haag willen ze aan de Wet op de Arbeids Ongeschiktheid gaan sleutelen. Dat betekent altijd maar 1 ding: de WAO is te duur. In de WAO beland je als je officieel lichamelijk (of geestelijk ?) ongeschikt bent om te werken. En omdat de WAO te duur is zijn dat blijkbaar nogal wat mensen in Nederland. Oplossing Pim Fortuyn: bewerk de WAO zů dat alleen de mensen die door hun werk ongeschikt zijn geraakt erin zitten, en niet bv. kankerpatiŽnten of ME-patiŽnten ofzo. Tja denk ik dan: wat moet je daar nou mee? Als het geld niet uit de lengte komt, komt het wel uit de breedte. Die mensen moeten ook geld hebben. Maar waarschijnlijk moeten die dan dus van een (lager bedrag) uitkering leven ofzo. Voor zolang ze nog leven in het geval van de kankerpatiŽnt. Lastig hoor: moet je iemand die graag wil werken maar het niet (meer) kan die hogere inkomsten ontzeggen?
Als puntje bij paaltje komt: ik vrees van wel. Het duurt namelijk niet lang meer tot de babyboom-generatie van vlak na WO II eraan komt qua pensioenen, en dat betekent relatief meer lasten voor de relatief (in procenten dus) kleinere beroepsbevolking (vanwege de vergrijzing van Nederland.) Het is dan wel niet erg sociaal, maar ik vrees dat Nederland er niet aan gaat ontkomen om naar een systeem te gaan van 'wie niet werkt, zal maar heel weinig eten'. Want waar haal je geld vandaan wat er niet is?

Verder nog: baby's en de crŤche? Mwah, misschien volgende keer...

Gr. Hengst.
View IPDelete Message

From: MoonsDate: Wed Mar 13 08:16:22 MST 2002
Volgende reactie alweer, maar dit is wel de laatste deze week denk ik. Dus volgende week meer.

Ik zie t alweer, maffe verhalen over maffe personen. En dan heb ik het niet eens over Jackass... Maar over de politiek en dan met name de amerikaanse. De oplossing voor die twee lui (sjap sjaron en baby boes): Laat ze als testdoel functioneren voor die preciese kernbommen.

Over op de binnenlandse politiek. Vergrijzing... Dat is het enige juiste woord dat de toestand van de hersencellen in de koppen van de kopstukken in de politiek benoemd. Ze waren al grijs, die cellen, maar nu worden ze nog grijzer. De ID'en die er nu nog uit komen waren eigenlijk al een aantal jaar geleden benodigd. Tegenwoordig heeft men toch wat betere ID'en nodig. Bijv. Bezuinigingen in de wapen industrie. Laat de VS maar europa betalen voor elke CO2 atoom die er teveel in de lucht komt. De kosten daarvan kunnen ze uit de bezuinigingen in de wapenindustrie halen. Maar naar alle waarschijnlijkheid zal dit toch wel puike ID niet uit te voeren zijn omdat ene boer uut texas (boes) het daar weer niet mee eens is.

Wat natuurlijk ook een oplossing is voor het probleem van de vergrijzing is het sociale stelsel herinvoeren. (Al zal het wel weer te laat zijn) Hiermee bedoel ik dan dat de kinderen (tussen de 25 en de 65) voor hun ouders moeten zorgen. Bedrijven zorgen voor hun zieke of werknemers en voor degenen die bij dat bedrijf arbeidsongeschikt zijn geworden en nabestaanden zonder inkomen.

Waar wou ik het nog meer over hebben? O ja, op criminelen kan ook heel veel worden bezuinigd. Elke echte krimineel (en dan praat ik niet over kruimeldiefstallen) moet gewoon simpel het land uit worden gezet. Richt voor hen maar een aparte staat op. of beter nog, stuur ze naar israŽl of amerika, daar zitten toch al de meeste criminelen.

Dit was t dan wel weer voorlopig

Mzzl Moons
View IPDelete Message

From: spyroDate: Wed Mar 13 13:03:28 MST 2002
hey hoi

ben ik ook een keertje weer. ja heel gedoe ga het niet allemaal uitleggen hoor waarom ik niet zo vaak meer reageer vinden jullie toch dom en stom.Maar de laatste keer in marum heb ik geen rondje betaald vond ik best k*t omdat jullie dat wel hadden gedaan maar die hebben jullie nog van me tegoed dat jullie dat niet vergeten. Ben morgen in de stad jullie ook ?

Groetjes spyro
View IPDelete Message

From: martenDate: Thu Mar 14 04:24:05 MST 2002
tja eindelijk maar toch een reactie deze week van mij,heb eigenlijks f*ucking weinig te vertellen maar zal toch mijn comen
Ik weet niet hoe jullie erover denken maar er zijn toch gedachtes over geven.
Ik weet niet hoe jullie er over denken maar bij mijn zijn toch bepaalde gedachtes blijven hangen over spelletjes uit de pre-historie van de computer en dan denk ik aan: simcity 1.1,simfarm,prince of persia en ga zo nog maar even door,ik dacht er laatst ineens aan van verek ik wil simfarm weer eens spelen dus ik aan het zoeken geslagen naar simfarm en ja hoor je kan alles op internet vinden alleen dan moeten de links niet dood liggen natuurlijk.
maar uiteindelijk heb ik gevonden wat ik zocht een site met allerlei spelletjes uit de pre-historie van de pc.
mischien dat jullie er belang bij hebben maar dat hoor ik dan wel weer grtn marten.
hier volgt de link: WWW.DAPLAZA.TMFWEB.NL
View IPDelete Message

Terug