Posted by Text
Mr.Bean

Week 14 - Het feest

De paasdagen waren nog niet voorbij of er werd alweer een feest gegeven. En wel door CJV-bestuurslid dhr. J. ter Veen ter ere van zijn 18e(?) verjaardag. Iedereen was vrij vanwege tweede paasdag dus iedereen kon komen. Ware het niet dat er sommigen al plannen hadden en anderen zich in het weekend al hadden overwerkt. Maar niet getreurd. Uiteindelijk stonden we toch nog met een redelijk clubje mensen rond het paasvuur van ons biertje te genieten. En hoewel het buiten nog best fris was, was het bij het vuur behagelijk warm. Er werd al geroepen om een gitaar, maar hier werd wijselijk niet op gereageerd. Afijn, na een paar gezellige uren was het voor sommigen van ons alweer afgelopen omdat zij de volgende ochtend er al weer vroeg uitmoesten om naar hun 'werk' te gaan. Waar ze uiteindelijk geen werk doen, maar alleen een berichtje schrijven voor een of ander vaag forum van een niet nader te noemen vereniging uit een of ander boerengat.

Er terwijl ik hier nog zit na te genieten van mijn lang weekendje vrij blijven ze in Israel e.o. rustig doorschieten en aanslagen plegen, maar ja. Daar is ook al niks nieuws meer aan...

Greetz, Mr.Bean
07.56 - 2/4 [ Email ]
 Moonshiner

Re: Week 14 - Het feest

Leuk sfeerverslag Bean. T was jammer dat er relatief weinig mensen waren die op die avond aanwezig konden zijn. Daarom stelde mijn moeder al voor om als pre-afsluiting(Het kamp is natuurlijk d afsluiting) van het CJV-seizoen een tuinfeest te bouwen. Ik vond dat een goed ID, als iedereen komt. Dus dat gaan we aanstaande vrijdag ff bespreken. Ik bedenk me nu net dat we dat ook n a het kmap kunnen doen. ff de herinneringen ophalen etc.(uiteraart onder het genot van een biertje ) De clubleden kunnen dan ook wel aanwezig zijn. Er is ruimte genoeg.

Jaja, eindelijk 18, dat werd tijd... Kan ik eindelijk eens goed beginnen met m`n rijbewijs he.

Ik las ondertussen ook dat Jojo jarig was geweest. Gefeliciteerd Jojo.

Israel en doorschieten. Dat is niets nieuws meer inderdaad. T zou pas nieuws wezen als ze zouden ophouden. Maar dat duurt nog wel ff. En als de geweren etc. op zijn. Dan gaan ze weer over op stenen. En die raken helaas niet op, omdat ze venhard weer worden terug gegooit.

Trouwens Bean. Dat plaatje van jou, links van de tekst, zou je die niet eens vervangen? Want ik zoe alleen maar een wit vakje met rood kruisje en dat is niet helemaal de bedoeling neem ik aan.

Een Toos, die weinig afweet van HTML, dat had ik niet verwacht. Als Site b(r)ouwer moet je daar wel verstand van hebben d8 ik, maar je hebt van die mensen die het alleen maar met n of ander vaag programma kunnen.
Mzzl Moons

13.43 - 2/4 [ Email ]
 Mr.Bean

a.s. CJV Avond

Ja, jammer dat er niet meer waren. Ook jammer dat er niet meer mensen hier op het forum zijn. Dat lijkt ook wat af te nemen.

Iets anders. De dominee belde gisteravond en hij zei tegen mijn moeder (ik was niet thuis) dat hij a.s. vrijdag niet kon. Hij ging al weg met zijn familie ofzo. Maar dat betekent dus dat we nog niks hebben voor a.s. vrijdag. Hij had het van mij wel iets eerder mogen zeggen, maar ja. Omdat Hengst a.s. vrijdag ook al niet kon komen dacht ik de CJV avond van a.s. vrijdag een week vooruit te verplaatsen. Alleen weet ik niet of er dan mensen zijn die dan niet kunnen. Dus ik zal even een massamail sturen en wie daar niet op tijd op reageert zal ik (of de dominee) nog moeten bellen. Check je mail dus nog even als je dat niet hebt gedaan en reageer even op de mail zodat ik zeker weet dat je 't hebt gelezen. En dan hoef ik niet alsnog weer te bellen.

Genoeg voor nu.

Greetz, Mr.Bean

07.44 - 3/4 [ Email ]
 marten

Week 14 - Het feest

tja eindelijkl kan ik reageren heb de link van het forum eindelijk weer terug,maar er waren dus mensen zo leuk om de cjv site voor een week plat te gooien dus ik kon niet reageren maar ik neem nu het toetsenbord ter hand en zal proberen om er eens een lekker lang stuk van te bakken.
Tja het pass weekend de grote afwezigen was toch een selectief groepje mensen uit een niet nader ten noemen gat onder de rook van de stad Groningen.
Het was zaterdag hartstikke gezellig in Marum maar ja het vrouwtje was moe en ja dan willen ze naar huis en als ik een keer moe ben moet ik me maar aanpassen,Maar zondag was het ook erug gezellig ware het niet dat zo'n een of andere kut bandje op het het podium stond:T-spoon dat wil je toch niet horen das je reinste oor verkrachting.
en ja ik was dus paasmaand een van de afwezigen bij japs maar ja ik ging met mijn zus mee naar haar toe zodat ik dinsdag ochtend op tijd op schoolkon zijn want ik had en heb nu nog proefwerk week en het gaat erug slecht geloof ik bier en leren gaat toch echt niet samen maar ik heb weer mazzel mag vrijdag een toets al weer overdoen want ik bakte er niets van en ging voor de een en die heb ik ook gekregen.
Maar of jojo en ik jullie dit weekend zien is maar afwachten maar denk niet dat je ons ziet.
grtn marten

08.41 - 4/4 [ Email ]
 Moonshiner

Zo dat plaatje ziet er beter uit, maar waarom nu een muis?

Tja, das heel jammer, maar t zal wel komen door Tripod. De meeste jongelui zullen het mailtje waarin het nieuwe adres staat wel gewist hebben. Eens kijken of het beter wordt als de site weer online is.

Ik heb al gereageerd op dat massa-mailtje, dus op dat verhaal zal ik niet verder ingaan.

Het pass-weekend. Tja, de reden dat ik er niet was zal wel bekend wezen... Maar zaterdag zal ik er wel proberen te zijn. Van Jojo hoorde ik dat zij er ook wel zou zijn, dus als jullie er niet zijn zou dat aan jou moeten liggen.

OK ik ga nu maar ff de stad in. M`n eigen electronisch stemapparaatje ophalen. Ik zie jullie binnenkort wel weer.
Mzzl Moons

09.55 - 4/4 [ Email ]
 Hengst
 Unregistered user

Leuk omschreven inderdaad Bean. Tja Moons, je feestje was heel aardig geslaagd. Komt bij mij niet dagelijks voor dat ik bij een Paasvuur sta te kijken, maar ja, dat geldt voor de meeste mensen denk ik. Het vuur was verrekte heet, en de buitenlucht koud. Dat resulteert dan uiteraard in een kouwe rug en warme buik, maar 't was hoe dan ook aardig. Moons plan om na het kamp, een week erna ofzo, een soort kamp-reunie te houden lijkt me best aardig. Rond een kampvuurtje ofzo, hahaha.

Verder: Israel enzo. Een fijne puinhoop maken ze er daar van. En omdat in de VN die klote amerikanen alle uitspraken tegen Israel veto'en doet de VN dus ook niks. Want de joden vechten immers tegen terroristen? Het is toch verdorie belachelijk dat iedereen met de armen over elkaar blijft zitten omdat alleen Amerika niks wil doen? Tijd om die stomme Bush-nalopers ook af en toe hun zin niet te geven lijkt me.

Dan nog: ik had een onderwerpje voor deze week klaarliggen lui, maar had geen tijd het te plaatsen. Misschien volgende week. Wordt wel een vrij lange. En dat op dit smalle forum: wordt dan helemaal een eind zonder eind. Maar ach, zie ook maar. Gaat over dingen waar iedereen wel een mening over heeft, dusss...

CJV: de week erna kan ik wel, zoals ik al had gemeeld.

Gr. Hengst.

P.S. Je Mulderiaanse vaagheid was hemeltergend Bean, maar gelukkig had je het zelf in de gaten, en was redelijk te volgen waar het om ging. Wat bij Mulder nog wel es de vraag is.

P.P.S. HTML gebruiken doe ik wel als ik er zin in heb. Voorlopig wordt het forum er niet sneller op, en mijn reactiesnelheid is ook hoger als ik geen last heb van allerlei html-codes intikken.

11.11 - 4/4 [ Email ]
 marten

Re: Re: Week 14 - Het feest

wel @#$%@%@^$#^*(&^%$ schrijf je eens een naar mijn mening leuk stukje en je kijkt een uur of wat later weer staat er ergens je schrijft haast net zo vaag als dat mulderiaans schrijf ik dan zo klote.
OK ik typ wel eens te snel en dan komen er wat typ foutjes in voor maar dat dat nou zo erg is dan.
Nou als jojo denk dat ze vervoer regelt gaan we inderdaad naar marum, maar ja das wel vaker een probleem als ze bij mij slaapt en dit weekend kan het niet anders want we moeten zondag op de hond passen maar er volgt nog wel een reactie mzzls

11.15 - 4/4 [ Email ]
 Hengst

Mulderiaanse vaagheid

Ach, weet je Mulder? Bean heeft zelf vorige week gezegd dat hij bijna net zo vaag tikte als jij normaal gesproken... gaat om 3 zinnen die in 1 zin worden gestopt zonder punten of hoofdletters, dat soort werk...

Maar troost je, je laatste 2 stukkies (deze week) waren redelijk te lezen, dat scheelt.

Nog ff een smiley om het af te maken:

Es zien hoe dat lijkt.

Gr. Hengst.

11.57 - 4/4 [ Email ]
 marten

Re: Mulderiaanse vaagheid

aha zo bedoel je ja hallo zolang ik het maar begrijp ga ik niet met al die punten en/of leestekens beginnen
12.56 - 4/4 [ Email ]
 marten

Re: Re: Mulderiaanse vaagheid

ok
12.59 - 4/4 [ Email ]
 Mr.Bean

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: oftwel reacties op ...

Al(?) twee berichtjes gepost deze week, maar geeneen reactie op andere berichtjes. De hoogste tijd dus...

Moons:
Leuk sfeerverslag? Obi-Hengst-Wan has tought me well Lijkt me leuk zo'n extra afsluiting (Amerikaanse barbeknoei?), al lijkt het mij het leukst na het kamp. Inderdaad even herinneringen ophalen en wat foto's/video's bekijken en uitwisselen. Vorig jaar hadden we het daar ook al over. Het kamp was toen zo leuk, dat moest nog even nabesproken worden. Dat merkten we al aan de vergadering die we na het kamp hadden. De grootste verhalen kwamen boven Alleen is het te hopen dat er dan wat meer mensen komen...
Eindelijk 18 jaar. Nu moet je je rijbewijs wel halen, want de VW-jaarkaart naar Marum is alleen deze maand nog maar geldig
Jojo jarig geweest? Is ook zo. Afgelopen vrijdag toch? Gefeliciflepperdepep.
Dat plaatje van mij was heel mooi alleen stond zoals wel meer dingen op de tripod-server. En je raadt het al, die was ff buiten werking. Ik zal 'm strakjes ff weer goed maken.

ff op mezelf reageren:
Ik heb gisteravond nog heel wat mensen rondgebeld die nog niet hadden gereageerd op hun mail. Gelukkig kon iedereen voor zover ik weet. Ook Anne had nog een plaatsje vrij in de VH (vluchtheuvel)

Marten:
Wat nu Mulder. Heb je nog geen leuk plaatje gevonden? Staat zo saai...
Ja ik vond het ook niet zo fijn dat de meeste van mijn sites plat lagen. Maar gelukkig is nu alles weer bereikbaar.
Twee dagen achter elkaar naar Marum? Geld over ofzo? Klinkt mij heel bekend in de oren. Als ik naar huis wil, krijg ik Tosti nooit mee, maar als Tosti rijdt en naar huis wil moeten we wel. Heenreis zegt ie altijd de rijder beslist wanneer hij naar huis wil, maar als het dan zover is moet ik nog even een uurtje langer blijven, terwijl ik al een uur lang me zit te vervelen en dus daarna nog een uur (wat meestal neerkomt op 3.30 uur) moet vervelen.
Bier en leren gaat best samen. Ik hoor de laatst nog bij de BNN-gezondheidstest dat de studenten met een hogere studierichting, meer dronken. Maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hoe meer je zuipt, hoe slimmer je wordt

Moons:
Waarom een muis als plaatje? Ik dacht dat ik het vooroordeel niet al te veel op het CJV-forum moest laten zien. En een bewegend niet al te groot plaatje leek wel leuk, dacht ik. Maar het wordt snel weer mijn vorige plaatje die op de tripod-server stond (nu op de lycos-server, want het is geen members.tripod.lycos.nl meer maar members.lycos.nl). Dus het wordt weer de relaxte vent.
Je reageerde wel wat laat op je mailtje Moons. Valt me een beetje tegen. Mulder was het eerste (binnen 35 minuten), daarna Rossi (zo'n drie kwartier) en daarna Hengst (een paar uur). Bij jou duurde het tot de volgende dag... Nog altijd beter dan de rest die helemaal nog niet heeft gereageerd.
Dus toch ook maar zo'n elektronische stemapparaat? Het werkt perfect dat dingetje alleen kost wel een dikke 20 euro...

Hengst:
Fijn dat mijn inbreng wordt gewardeerd. Ik moet gewoon af en toe even horen dat ik de beste ben (Oooh wat zal ik hier weer reacties op krijgen hahaha)
Nee een paasvuur overkomt mij ook niet dagelijks. Het blijft fasinerend zo'n vuur. Aan de ene kant behagelijk warm, maar aan de andere kant... sta er iets te dicht bij en het is opeens een stuk minder aangenaam. Ik merkte inderdaad ook dat mijn rug snel koud werd en mijn gezicht te warm. Vandaar dat ik als een stokje op de barbeknoei mijzelf af en toe omdraaide. Dus weer druk hout sparen Moons, dan kunnen we eind juni weer een vuurtje stoken
Werkt daar niet echt slim in de VN. Geen enkel land zou een veto mogen uitspreken. Dan heb je toch niks aan zo'n VN? Iedereen moet toch even veel inspraak hebben? Gewoon gaan dreigen dat we de JSF massaal niet gaan kopen. Moet je dan es kijken hoe snel ze van hun terroristen-standpunt af zijn. Laat ze maar es zien dat tegenwoordig niet iedereen meer blindelings achter de VS aanloopt. Zeker niet met zoiemand als Bush aan de 'leiding'.
Mulderiaans? Een beetje zelfkennis denk ik. Gelukkig was het nog wel te volgen, wat bij Mulder inderdaad nog wel eens de v(r)aag is (zie vorig stukje van hem: 85 woorden in 1 zin, zonder leestekens en hoofdletters)
HTML gebruiken hoeft helemaal niet zoveel tijd te kosten. Je typt heel snel <B> en </B> rond een woordje (vooral niet vergeten om ook weer af te sluiten met </B>) Voor de niet-HTML-kenners -> daarmee kun je een gedeelte vet mee maken (B van bold). Gebruik 't echter met mate. Anders verliest het weer z'n nut.

Marten:
Schrijf jij vaag Mulder? Laat ik jouw eerste alinea eens proberen duidelijker te schrijven. De veranderingen zijn vet aangegeven:
Wel @#$%@%@^$#^*(&^%$. Schrijf je eens, een naar mijn mening leuk stukje, en je kijkt een uur of wat later weer, staat er ergens:"Je schrijft haast net zo vaag als dat mulderiaans. Schrijf ik dan zo klote?
Oordeel zelf door jouw en mijn stukje eens te lezen. Welke is het snelst te lezen waarbij je het stukje nog steeds begrijpt.
Typfoutjes heb je nog niet eens zo veel, maar gewoon iets meer leestekens en hoofdletters gebruiken en wat minder lange zinnen zoals deze zin proberen te maken omdat je op een gegeven moment niet meer weet waar het over gaat omdat je aan het eind van de zin alweer bent vergeten waar het begin van de zin ook alweer over ging want waar had ik het nu ook alweer over o ja over de typfouten die je niet eens zoveel hebt.
En uit die laatste alinea kan ik niet eens halen of je nu wel of niet naar Marum gaat...

Hengst:
OK. Jij hebt dus al minder moeite met het lezen van Mulders stukjes. Zal dus wel een beetje aan mijn beperkte leesvermogen liggen dat ik die stukjes niet zo snel snap.

5696 characters hierboven. Es kijken of dit forum het wel aankan...

Greetz, Mr.Bean

P.s. Hoe vinden jullie de nieuwe lente sfeer op de CJV-P?

Greetz, Mr.Bean

21.02 - 4/4 [ Email ]
 marten

Wat een gezeik over dat schrijven van mij, ik ben een van de weinigen die er nog wat tijd voor vrij maakt om een stukje te schrijven.
Dat ik deze week niet eerder geschreven heb komt er gewoon van dat ik de link naar het forum niet wist.
En mijn vraag was eigenlijks:"Hoe krijg je zo'n plaatje bij je geschreven stukjes want het wil mij maar niet lukken,,.
Grtjs Marten

08.36 - 5/4 [ Email ]
 Moonshiner

Heel wat reactietjes

Djee wat een verhalen, t wordt dus nodig tijd dat ik ga reageren Eerst maar eens op Hengst.

Dat kampvuurtje zal wel in de vuurkorf zitten, maar die kan de boel ook wel aardig verwarmen. En ook wel zo erg dat je je af en toe moet omdraaien als een tosti. Dit om niet te zwart aan 1 kant te worden...

Tsja, politiek en aanverwante zaken als luie apen oftewel amerikanen. Aangezien amerika het zover heeft kunnen krijgen dat elk ander land net zo groot etc. wil zijn als zij, is het ook wel logisch dat de rest stil zit als amerika dat doet. Want stel je voor dat amerika een handelsembargo opzet tegen jou kleine landje. Dan heb je een niet al te klein probleem. Dus zal heel europa en azie en afrika samen iets tegen amerika moeten gaan doen. Over op het nabije oostblok. Ik heb al eens eerder een aardig ID geopperd voor dat gebiedje daar, en hoe langer t duurt hoe juister ik het vind. Met dit verschil. Moest eerst iedereen evacueren, nu mogen die fat ara en ronnie sha blijven zitten.

Over vaagheden wordt hier al zoveel gel*ld dat ik er maar niet op inga, dat scheelt dan ook weer een heleboel reacties op reacties.

Ik zal eens ff kijken wat er in de X-weg komt. En dat is, jawel Big Nick, ik weet dat het een band was om te onthouden. Maar was dat nou om er wel heen te gaan of om niet heen te gaan. Es ff kijken naar het repertoire, dat ziet er voor de helft wel goed uit, maar je zult altijd zien dat ze nou net de andere helft spelen... Afwachten dus. Het koppie van de zangeres Astrid ziet er wel aardig uit. Geef ff commentaar als je er meer van weet.

Nu ik wat verder kijk op de site van de X-weg zie ik dat ze best wel vaak de zelfde bandjes uitnodigen. Zijn er dan zo weinig bandjes vraag ik me af?

Verder met reageren.
He balen zeg, nou moet ik nog opschieten ook, maar OK een maand moet nog wel lukken. En anders ga ik daarna ff niet. Trouwens, wanneer is de Citron jaarkaart ook maar weer afgelopen??

Das dan mooi geregeld. Tis ook wel eens leuk als iedereen aanwezig is nietwaar? Tsja, ik mos woensdag ffuh (t duurde ongeveer 4 uur) me haruh latuh knippuh, vandaar dat uht ffuh wat latuhr werd.

Maar OK verder in redelijk normaal neerlands.
Tsja, helaas maar al te waar, ik hoorde toen ook dat als je 2 biertjes per dag drinkt, dat dat best goed voor je is, maar dat het niet gemiddeld 2 biertjes is... Dan doe ik dus toch wat verkeerd.

Ah, op die manier. Nou ik probeer t andere vooroordeel maar wat aan te pakken, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ach ja, t kost wel wat, maar daarvoor ben ik dan ook jarig geweest. (Weest gerust. ik heb nog geld over om gebruik te maken van de jaarkaarten) En t stemt wel een stukkie zuiverder.

Hout moet er nog genoeg in voorraad zijn (wel wat kleinere stukkies...) Dus dat komt wel goed.

Nog ff uitleggen hoe je z`on plaatje kunt krijgen.
1. Zoek een leuk plaatje o pop het internet (niet te groot)
2. Neem de URL over (klik met rechts op plaatje en dan eigenschappen)
3. Log in (rechts boven)
4. Ga naar edit profile (rechts boven naast logout)
5. Zoek self defined image (URL) en vul daar de URL van het plaatje in.
6. Save de boel (onderaan)
En klaar ben je.

Mzzl Moons

11.36 - 5/4 [ Email ]
 Hengst

We reageren doorrrr...

Nou Bean, de wolkjes op de site zijn very lentey hoor. Ik neem aan dat je die gejat hebt van de usual achtergrond van Windows? Overigens zie ik in de Explorer nog steeds de springende kuikens niet... niet gelukt? Verdere Hengstuele nieuwtjes: zojuist mn final version van afstudeerverslag ingeleverd. Nou nog ff afstuderen binnenkort... niet te snel want zon feestje kost een hele bak geld. Moet ik eigenlijk met iemand samen organiseren, scheelt een beetje...

Nog een stukkie goed nieuws: er is een site die al jááááren bestaat (www.f1game.com) waarbij je voor elke Formule 1 race de uitslag van kwalificatie en wedstrijd kunt voorspellen. Vorig jaar deden daaraan 20000 spelers uit meer dan 130 landen mee. En in die enorme lijst sta ik internationaal gezien na 3 races op de 221e plaats. En van alle Nederlanders zelfs op de 1e plaats, jawel!! Hengst for president, hahaha.

Bean: Use the Force, Luke Bean-walker. CONCENTRATE!! Much to learn, you have.

Nou Moons, daar kun je het mee doen: dat de VW-jaarkaart alleen deze maand nog geldig is. Ik moet je mededelen dat dat helaas voor jou ook voor de Xsara-jaarkaart geldt. Dat wil dus zeggen dat als ik deze maand nog elke keer mee ga naar Marum, je er nog slechts 1 keer gebruik van kunt maken... Ach dat maakt ook niet uit wel? Nu je eindelijk 18 bent (zoals wij allemaal) heb je natuurlijk binnen een maand je rijbewijs?

Jojo jarig? Nou, dat is me een feestje waard. Wat heb je dr gegeven Mulder? Een zweep?

Inmiddels heb ik mn plaatje ook maar veranderd op het forum. Heb een plaatje van the net geplukt, het noodzakelijke deel eruit geknipt en wat bewerkt, en zo heb ik een plaatje wat zowel bij mn nickname als mn favo kijksport past: The Italian Stallion van Ferrari. Wat wil ik nog meer? Hij is wel wat aan de grote kant, maar nog verder verkleinen maakte m nogal lelijker. Es ff zien of ik daar nog wat aan ga doen.

Rijden naar Marum en de baas zijn... een verhaal apart. De vorige keer was de band bagger en de dj ook. Het aantal goeie nummers van de band was op 1 hand te tellen. Ik wil dan niet de beroerdste zijn en ga niet om 2 uur al naar huis. Zodat vervolgens de praktijk is dat je om 3 uur begint te vragen hoe eenieder erover denkt. Blijkt al gauw dat het verdorie gewoon Tosti is die de hele dienst uitmaakt qua naar huis gaan. Want vraag je Bean, dan zegt ie: "Van mij mag het, maar vraag eerst Henk maar, die denkt er meestal wat anders over." En dan Tosti: "Als jij het wilt gaan we, maar ik heb het nog enorm naar mn zin." Gevolg: 3.15 naar huis, en dan nóg voel je je spelbreker... Tja, Tosti denkt over sommige zaken nu eenmaal wat anders. Nietwaar Tosti? Ach, ieder zijn meug.

Heb jij naar de gezondheidstest van BNN gekeken? Ik niet, dacht bij mezelf: daar word ik alleen maar triest van, hahaha. En nee: van meer drinken word je niet slimmer. Elk glas alcohol kost je weer een vrachtje hersencellen. En als je maar genoeg zuipt krijg je dan vanzelf Korsakoff, wat ongeveer inhoudt dat je in het Zonnehuis op de gesloten afdeling terecht komt.

Bean wil af en toe horen dat hij de beste is... nou dan zal ik het je maar verklappen Bean. k Had met een paar mensen afgesproken om es te proberen hoeveel veren in de kont jij nodig hebt voor je naast je schoenen gaat lopen. De ontdekking is dat dat er niet veel zijn...

Dus Bean ziet zichzelf als een vleesrol boven de barbecue zoals hij zich om en om draaide bij het paasvuur? Ja, daar had het inderdaad wel wat van weg. t Is je in elk geval goed gelukt, want je was niet zwart geblakerd, hahaha. Het afsluitende vuurtje... oh sorry, de kamp-reunie kan natuurlijk ook bij de familie Bean worden gehouden. Tenslotte verzamelen zij al het brandbare materiaal van het halve dorp. De rokende puinhopen van Beanstra... Ideetje Bean? <GRIN>

VN: daar heeft iedereen een vetorecht. Ook Nederland. Dus de rechten zijn gelijk. Gelijker dan logisch zelfs, want Amerika is veeeeeeeeeel groter. Wat uiteraard niet wegneemt dat je dat recht ook kunt misbruiken. Nou ja, Bush heeft eindelijk es een statement gemaakt. Nou moeten die joden er nog ff naar luisteren... Vind jij overigens dat Bush aan de leiding is? Ik vind hem eerder een lijder...

Over het gebruik van HTML en sneller tikken: toch vind ik dat ik sneller kan tikken als ik niet van tijd tot tijd die HTML-codes in zit te tikken. Maar wie ben ik? Ga binnenkort wel es ff een meer HTML stukkie tikken. Maar dat zie je dan wel... Eerst de makkelijke methode: Word en opslaan als HTML. <GRIN>

Mulder: Over het plaatje: je moet uiteraard wel inloggen voordat je een stukkie tikt. Eerst inloggen, en dan zie je bij je reply stukje al dat je meeladres en nickname ingevuld zijn. Bij Edit profile kun je dan je profiel aanpassen en de URL van je plaatje opgeven. Niet zo moeilijk wel?

Overigens nog bedankt Bean voor het geven van een adres aan mijn plaatje. t Wil nog wel es gebeuren dat je een mooi plaatje in die URL hebt zitten en dat de site ineens wordt opgeheven of van plaats veranderd. Dan is dit toch ff geschikter...

Mulder en Mulderiaans schrijven: is een kunst op zich. Ik zou het niet trekken om zonder een zin 2 keer door te lezen van begin tot eind zon chaotische bende te tikken dat iedereen de weg kwijt is. Wat te denken van de CJV-F-MTVDWB? (Mulderiaans Tikker Van De Week Bokaal.)

Moons: Je hebt het over een handelsembargo, nou die zak van een Boesj heeft om de Amerikaanse handel te beschermen onlangs dus een import heffing van 30% (!) geheven op staal van buiten Amerika. Reactie EU: sancties op Amerikaanse producten. Ja, je moet toch wat als belangrijk handelsgebied zijnde. Je kunt alles wel slikken wat ze je in de maag splitsen van de overkant van de grote plas, maar er zijn grenzen.

Kruisweg: ik zag gisteren al op de Kabelkrant dat Big Nick er kwam. Het eerste wat in me opkwam was het instinctmatige gevoel van Oh nee!!. Dus waarschijnlijk één om niet heen te gaan... Verhip, ik zie ineens dat Moons ook al vraagt naar de Citroen jaarkaart... Nou dat staat hierboven al onder de noemer Xsara-jaarkaart... Zo heee... nooit gedacht dat de wanhoop ons naar een ultimatum zou drijven... Zou Lex ook bij Joris moeten doen, hahaha. Nou ja, das ook weer zozo... Lex heeft al een goeie avond op caffeine alleen. Knap hoor. Ga ik m zeker niet nadoen, hahaha. Dan slaap ik nooit weer...

Nou mensen, t mag weer es. Eén kantje plus nog een derde, ik vind het weer mooi geweest.

Gegroet, Hengst.

15.46 - 5/4 [ Email ]
 Hengst

Re: We reageren doorrrr...

Vukkkkkkk... teveel entertjes ertussen...
15.49 - 5/4 [ Email ]
 Mr.Bean

Re: Re: We reageren doorrrr...

Even snel reageren (typ dit online dus...)
Hengst, ik heb je plaatje wat kleiner gemaakt alleen schaalt ie 'm verkeerd. De oplossing: Ga ff naar je profile en zet daar achter de internet url van het plaatje:
" width="55" height="70

Nix meer en nix minder. Ff saven en als het goed is werkt ie dan goed. Het resultaat dan is:
http://members.lycos.nl/cjv_aduard/forum/mylogo.gif" width="55" height="70
Ja? Snappie?
Als je niet tevreden bent over je stukkie kun je 'm nadie tijd altijd nog aanpassen als je bent ingelogd. Misschien ken je dan wat overbodige enters weghalen en de font size=2 Dat zijn gelijk weer zulke grote letters. Standaard is de grootte namelijk 1...

Greetz, Bean
Greetz, Mr.Bean

21.56 - 5/4 [ Email ]

[ Terug ]