) waarbij je voor elke Formule 1 race de uitslag van kwalificatie en wedstrijd kunt voorspellen. Vorig jaar deden daaraan 20000 spelers uit meer dan 130 landen mee. En in die enorme lijst sta ik internationaal gezien na 3 races op de 221e plaats. En van alle Nederlanders zelfs op de 1e plaats, jawel!! Hengst for president, hahaha.
Bean: ‘Use the Force, Luke Bean-walker. CONCENTRATE!! Much to learn, you have.’
Nou Moons, daar kun je het mee doen: dat de VW-jaarkaart alleen deze maand nog geldig is. Ik moet je mededelen dat dat helaas voor jou ook voor de Xsara-jaarkaart geldt. Dat wil dus zeggen dat als ik deze maand nog elke keer mee ga naar Marum, je er nog slechts 1 keer gebruik van kunt maken... Ach dat maakt ook niet uit wel? Nu je eindelijk 18 bent (zoals wij allemaal) heb je natuurlijk binnen een maand je rijbewijs?
Jojo jarig? Nou, dat is me een feestje waard. Wat heb je d’r gegeven Mulder? Een zweep?
Inmiddels heb ik m’n plaatje ook maar veranderd op het forum. Heb een plaatje van the net geplukt, het noodzakelijke deel eruit geknipt en wat bewerkt, en zo heb ik een plaatje wat zowel bij m’n nickname als m’n favo kijksport past: The Italian Stallion van Ferrari. Wat wil ik nog meer? Hij is wel wat aan de grote kant, maar nog verder verkleinen maakte ‘m nogal lelijker. Es ff zien of ik daar nog wat aan ga doen.
Rijden naar Marum en de baas zijn... een verhaal apart. De vorige keer was de band bagger en de dj ook. Het aantal goeie nummers van de band was op 1 hand te tellen. Ik wil dan niet de beroerdste zijn en ga niet om 2 uur al naar huis. Zodat vervolgens de praktijk is dat je om 3 uur begint te vragen hoe eenieder erover denkt. Blijkt al gauw dat het verdorie gewoon Tosti is die de hele dienst uitmaakt qua naar huis gaan. Want vraag je Bean, dan zegt ‘ie: "Van mij mag het, maar vraag eerst Henk maar, die denkt er meestal wat anders over." En dan Tosti: "Als jij het wilt gaan we, maar ik heb het nog enorm naar m’n zin." Gevolg: 3.15 naar huis, en dan nóg voel je je spelbreker... Tja, Tosti denkt over sommige zaken nu eenmaal wat anders. Nietwaar Tosti? Ach, ieder zijn meug.
Heb jij naar de gezondheidstest van BNN gekeken? Ik niet, dacht bij mezelf: daar word ik alleen maar triest van, hahaha. En nee: van meer drinken word je niet slimmer. Elk glas alcohol kost je weer een vrachtje hersencellen. En als je maar genoeg zuipt krijg je dan vanzelf Korsakoff, wat ongeveer inhoudt dat je in het Zonnehuis op de gesloten afdeling terecht komt.
Bean wil af en toe horen dat hij de beste is... nou dan zal ik het je maar verklappen Bean. ‘k Had met een paar mensen afgesproken om es te proberen hoeveel veren in de kont jij nodig hebt voor je naast je schoenen gaat lopen. De ontdekking is dat dat er niet veel zijn... 
Dus Bean ziet zichzelf als een vleesrol boven de barbecue zoals hij zich om en om draaide bij het paasvuur? Ja, daar had het inderdaad wel wat van weg. ‘t Is je in elk geval goed gelukt, want je was niet zwart geblakerd, hahaha. Het afsluitende vuurtje... oh sorry, de kamp-reunie kan natuurlijk ook bij de familie Bean worden gehouden. Tenslotte verzamelen zij al het brandbare materiaal van het halve dorp. De rokende puinhopen van Beanstra... Ideetje Bean? <GRIN>
VN: daar heeft iedereen een vetorecht. Ook Nederland. Dus de rechten zijn gelijk. Gelijker dan logisch zelfs, want Amerika is veeeeeeeeeel groter. Wat uiteraard niet wegneemt dat je dat recht ook kunt misbruiken. Nou ja, Bush heeft eindelijk es een statement gemaakt. Nou moeten die joden er nog ff naar luisteren... Vind jij overigens dat Bush aan de leiding is? Ik vind hem eerder een lijder...
Over het gebruik van HTML en sneller tikken: toch vind ik dat ik sneller kan tikken als ik niet van tijd tot tijd die HTML-codes in zit te tikken. Maar wie ben ik? Ga binnenkort wel es ff een meer HTML stukkie tikken. Maar dat zie je dan wel... Eerst de makkelijke methode: Word en opslaan als HTML. <GRIN>
Mulder: Over het plaatje: je moet uiteraard wel inloggen voordat je een stukkie tikt. Eerst inloggen, en dan zie je bij je reply stukje al dat je meeladres en nickname ingevuld zijn. Bij ‘Edit profile’ kun je dan je profiel aanpassen en de URL van je plaatje opgeven. Niet zo moeilijk wel?
Overigens nog bedankt Bean voor het geven van een adres aan mijn plaatje. ‘t Wil nog wel es gebeuren dat je een mooi plaatje in die URL hebt zitten en dat de site ineens wordt opgeheven of van plaats veranderd. Dan is dit toch ff geschikter...
Mulder en Mulderiaans schrijven: is een kunst op zich. Ik zou het niet trekken om zonder een zin 2 keer door te lezen van begin tot eind zo’n chaotische bende te tikken dat iedereen de weg kwijt is. Wat te denken van de CJV-F-MTVDWB? (Mulderiaans Tikker Van De Week Bokaal.)
Moons: Je hebt het over een handelsembargo, nou die zak van een Boesj heeft om de Amerikaanse handel te beschermen onlangs dus een import heffing van 30% (!) geheven op staal van buiten Amerika. Reactie EU: sancties op Amerikaanse producten. Ja, je moet toch wat als belangrijk handelsgebied zijnde. Je kunt alles wel slikken wat ze je in de maag splitsen van de overkant van de grote plas, maar er zijn grenzen.
Kruisweg: ik zag gisteren al op de Kabelkrant dat Big Nick er kwam. Het eerste wat in me opkwam was het instinctmatige gevoel van