Mr.Bean

|
Re: week 15: de weekk begint K*T
Problemen met de NS... what's new? Op een of andere manier willen die treinen maar niet fatsoenlijk op tijd rijden. Maar natuurlijk extra balen als je voor nix zo vroeg je bed uit moet en een groot gedeelte van je dag alweer kwijt bent. Alsof je nix beters te doen zou hebben...
Dus, Jos is niet de enige Nederlandse sportman die wel es onderuit gaat?
Afgelopen zaterdag nog even naar Marum geweest. Waarschijnlijk hadden ze allemaal gehoord dat Hengst ook niet kwam want het was schrikbarend rustig. Nog zo'n avond en de Kruisweg is falliet... Geen bekenden, k*t muziek, dus we waren voor tweeen al weer weg.
Afgelopen zondag voor het eerst eens een tijdje achter de radio gezeten en luisteren naar dat cassettebandje met instructies. Gitaar d'r bij en spelen. Ik moet zeggen, het nummer is te doen. Alleen wil je 'm helemaal precies kunnen spelen, dan kost dat wel een paar weekjes oefenen. Ik hoop dat ik er de rest vd week ook nog wat tijd voor kan maken. Alleen wil ik het origineel ook nog es van Hengst krijgen.
Dus voor a.s. vrijdag moet er weer flink gepind worden. De CJV kamptoelage is vastgesteld. Het lijkt heel wat die 20 euro, maar als je dan bedenkt dat je er heel wat voor terug krijgt (bootreis, weekend lang een fiets, kampeerboerderij, eten en natuurlijk het plezier) dan is het niet zo veel. Nou maren hopen dat ie net/minstens zo geslaagd wordt als die van vorig jaar, maar daar zorgen we natuurlijk wel voor
Het is alweer tijd om naar huis te gaan voor vandaag.
Greetz, Mr.Bean
|