Posted by Text
marten

week 15: de weekk begint K*T

Zoals ik al gemeld had de week begint kut met onze vrienden van de NS.
Je neemt dus om 7.54 de bus vanuit het nederige dorpje waar je woont, en neemt de trein naar Zwolle en daar aangekomen blijkt je trein niet te rijden en dus kom je pas om elf uur aan op school, en aldaar blijkt je proefwerk om 10.10 te zijn begonnen en merk je dus van: kut proefwerk gemist en ben nu vrij.
Conclusie:"je bent dus voor jan lul om 7.10 uit je bed gekomen,je had beter een dag kunen werken.
En dna het stukje sport:"wat jammer voor onze Jurgen de enige Nederlander die op top niveau mee kan komen in de gp1 klasse motorraces,gaat tijdens de openingsrace van het seizoen onderuit:jos 'the boss 2'?.
zo voorlopig was dit het wel
10.47 - 8/4 [ Email ]
 Mr.Bean

Re: week 15: de weekk begint K*T

Problemen met de NS... what's new? Op een of andere manier willen die treinen maar niet fatsoenlijk op tijd rijden. Maar natuurlijk extra balen als je voor nix zo vroeg je bed uit moet en een groot gedeelte van je dag alweer kwijt bent. Alsof je nix beters te doen zou hebben...
Dus, Jos is niet de enige Nederlandse sportman die wel es onderuit gaat?

Afgelopen zaterdag nog even naar Marum geweest. Waarschijnlijk hadden ze allemaal gehoord dat Hengst ook niet kwam want het was schrikbarend rustig. Nog zo'n avond en de Kruisweg is falliet... Geen bekenden, k*t muziek, dus we waren voor tweeen al weer weg.

Afgelopen zondag voor het eerst eens een tijdje achter de radio gezeten en luisteren naar dat cassettebandje met instructies. Gitaar d'r bij en spelen. Ik moet zeggen, het nummer is te doen. Alleen wil je 'm helemaal precies kunnen spelen, dan kost dat wel een paar weekjes oefenen. Ik hoop dat ik er de rest vd week ook nog wat tijd voor kan maken. Alleen wil ik het origineel ook nog es van Hengst krijgen.

Dus voor a.s. vrijdag moet er weer flink gepind worden. De CJV kamptoelage is vastgesteld. Het lijkt heel wat die 20 euro, maar als je dan bedenkt dat je er heel wat voor terug krijgt (bootreis, weekend lang een fiets, kampeerboerderij, eten en natuurlijk het plezier) dan is het niet zo veel. Nou maren hopen dat ie net/minstens zo geslaagd wordt als die van vorig jaar, maar daar zorgen we natuurlijk wel voor

Het is alweer tijd om naar huis te gaan voor vandaag.

Greetz, Mr.Bean

15.41 - 8/4 [ Email ]
 marten

Re: Re: week 15: de weekk begint K*T

Over het kamp dat zal wel lukken om er een groot feest van te maken.
Jasper pech gehad met je centen ik ben er vrijdag niet op cjv moet met jojo mee als model.
Dus de kruisweg was niets aan?
reageer nog wel een keer deze week.

11.18 - 9/4 [ Email ]
 Moonshiner

Week 15: de week begint K*T

T was inderdaad een min begin deze week.
in de nacht van zaterdag op zondag was het in de X-weg al niet om uit te houden. De volgende avond was Hengst er niet zodat ik fragile van sting nog niet heb op CD. Maandag viel het wel mee maar dinsdag morgen heb ik m`n theorie niet gehaald en zonet had ik een tentamen waar ik weer heel snel bij weg was nadat ik de vragen had bekeken...

OK nu ff reageren.
Tja, dat de NS een organistaie van niks heeft is allang duidelijk. Minder is het natuurlijk als je er zelf de dupe van wordt.

Fragile van Sting moet wel lukken, ik heb vrijdag alle tijd en dan ga ik er eens goed voor zitten, tis alleen een beetje minder dat ik niet met de muziek mee kan spelen maar ja... dat kan nog komen.

Tja, je krijgt veel voor zo`n bedrag. En je kunt het samen zo leuk maken als je wilt. Die 20 euro hoeft niet perse volgende week, maar liefst wel zo snel mogelijk.

Dit was het dan wel weer
Mzzl Moons

12.17 - 10/4 [ Email ]
 Mr.Bean

Re: Week 15: de week begint K*T

Hmmm, niet veel reacties bijgekomen. Komt waarschijnlijk omdat die KL*TE server waarop de CJV homepage staat het weer es niet doet (en dus ook mijn persoonlijke homepages). Geen idee waar ze daar allemaal mee bezig zijn, maar zo verliezen ze een héleboel 'klanten'.
Wat lees ik nu?! Moons ook al een k*t week. En als ik zo lees waarom, begrijp ik het ook. Balen van je theorie man. Ze hebben er af en toe van die instinkertjes inzitten... En dan ook nog zo'n tentamen, het zit ook niet mee.
Ik was inderdaad ook verbaasd dat Hengst zondag avond niet kwam opdagen. Gister was ik trouwens bij mijn nichtje om geknipt te worden en raad eens welke CD ik daar zag liggen: The best of Sting. Alleen jammer genoeg zat de CD niet in 't hoesje. Die zat in de auto in de CD wisselaar er die kon zij er niet uit halen zonder haar vriend. Als het goed is krijg ik 'm donderdag wel te leen.
Genoeg voor nu.

Greetz, Mr.Bean

14.18 - 10/4 [ Email ]
 Thijsio

Re: Re: Week 15: de week begint K*T

mmm, tjah. En ik zit nog steeds met die plaatjes
En hoe ik dat nu ga fixen weet ik ook nog niet. Enneiweg, ik kan het adres van dit forum echt niet uit mijn hoofd hoor. Dan moet ik eerst mijn mail weer helemaal boven halen om de link te vinden
msn: beavisjes@hotmail.com

10.41 - 14/4 [ Email ]
 Thijsio

Re: Re: Re: Week 15: de week begint K*T

mmmm, nu nog geen plaatje
msn: beavisjes@hotmail.com

10.48 - 14/4 [ Email ]

[ Terug ]