Mr.Bean

|
Re: Re: Re: Week 16: de week begint prima
Dus Moons heeft uiteindelijk toch z'n theorie gehaald. Gefeliciteerd!
De X-weg was inderdaad best gezellig. De muziek stelde weinig voor, maar daar heb ik me tegenwoordig zo'n beetje bij neegelegd. Ga eigenlijks alleen nog heen om de bekenden die er zijn. Misschien toch maar es in Pruim kijken hoe het daar is. Alleen moeten we daar wel heen als IK moet rijden. Er is daar namelijk geen fatsoenlijk zuipen te krijgen. Alleen Oranjeboom als 'bier' (als je het al bier kunt noemen) en geen RWRB (rode-wodka-red-bull)
Ik ben nog steeds voor dat weekendje Apeldoorn, alleen we moeten 't nog ff afspreken. Door de weeks wil in ieder geval al niet, want dan moet ik werken (afstuderen). Dus een vrijdag of zaterdag avond.
Had het afgelopen zaterdag met Gezina (de donkerharige) ook nog over Koninginnedag. Zij ging weer naar Groningen. En aangezien me dat vorig jaar wel is bevallen, wil ik dit jaar wel weer. Henk kan niet, want die het iets met muziek, maar dat houdt ons toch niet tegen om alsnog te gaan? Wat spreken we daarvoor nog af?
Moons, mail je me het ook door als er club-leden zijn die geld gestort hebben voor het kampweekend? 'k Heb de briefjes gister namelijk ff rondgebracht. Annemiek haar zusje had al betaald toch? Dan zal haar vriendin ook wel meegaan.
Nou dit was wel weer genoeg. De meesten zijn halverwege toch al afgehaakt (nee, ik bedoel jullie er niet mee Moons en Hengst)
Greetz, Mr.Bean
|