Posted by Text
Moonshiner

Week 16: de week begint prima

Jaja, deze week begint al heel wat beter. De verklaring: Het was weer eens druk in de X-weg, ik heb m`n theorie certificaat (voor degenen die t willen weten 3 fout ) Verder heb ik nog een tip voor degene die m nog moeten halen en de eerste keer zakken: ga een week later op dezelfde tijd er weer heen, is namelijk zelfde examen, in elk geval dat had ik wel

Verder heb ik weer eens een vrij relaxt rooster maandag en vrijdag vrije dag... kijk dat is te doen he. Nu heb ik genoeg tijd om eens al die nummers te leren

Dit was t dan voorlopig, volgende keer meer
Mzzl Moons
12.56 - 16/4 [ Email ]
 Moonshiner

Re: Week 16: de week begint prima

Poe he wat een reacties ben ik nou de enige die hier nog eens komt en reageerd? De week is al half voorbij.

Mzzl Moons

11.02 - 17/4 [ Email ]
 marten

Re: Re: Week 16: de week begint prima

nou hier je reactie ja er stond deze week nog n iet zoveel op het forum en ik had geen zin om de opening alweer te doen.
MArr nu de vraag die ik al zovaak gesteld heb wanneer gaan we eens naar apeldoorn toe want dat lijkt me toch best wel eens leuk om te doen.
grtn marten

11.11 - 17/4 [ Email ]
 Mr.Bean

Re: Re: Re: Week 16: de week begint prima

Dus Moons heeft uiteindelijk toch z'n theorie gehaald. Gefeliciteerd!

De X-weg was inderdaad best gezellig. De muziek stelde weinig voor, maar daar heb ik me tegenwoordig zo'n beetje bij neegelegd. Ga eigenlijks alleen nog heen om de bekenden die er zijn. Misschien toch maar es in Pruim kijken hoe het daar is. Alleen moeten we daar wel heen als IK moet rijden. Er is daar namelijk geen fatsoenlijk zuipen te krijgen. Alleen Oranjeboom als 'bier' (als je het al bier kunt noemen) en geen RWRB (rode-wodka-red-bull)

Ik ben nog steeds voor dat weekendje Apeldoorn, alleen we moeten 't nog ff afspreken. Door de weeks wil in ieder geval al niet, want dan moet ik werken (afstuderen). Dus een vrijdag of zaterdag avond.

Had het afgelopen zaterdag met Gezina (de donkerharige) ook nog over Koninginnedag. Zij ging weer naar Groningen. En aangezien me dat vorig jaar wel is bevallen, wil ik dit jaar wel weer. Henk kan niet, want die het iets met muziek, maar dat houdt ons toch niet tegen om alsnog te gaan? Wat spreken we daarvoor nog af?

Moons, mail je me het ook door als er club-leden zijn die geld gestort hebben voor het kampweekend? 'k Heb de briefjes gister namelijk ff rondgebracht. Annemiek haar zusje had al betaald toch? Dan zal haar vriendin ook wel meegaan.

Nou dit was wel weer genoeg. De meesten zijn halverwege toch al afgehaakt (nee, ik bedoel jullie er niet mee Moons en Hengst)

Greetz, Mr.Bean

15.48 - 17/4 [ Email ]
 Moonshiner

Re: Re: Re: Re: Week 16: de week begint prima

Hehe, eindelijk weer eens een aantal reacties... Maar OK, ik zal niet teveel door gaan hierover, want ik heb het zelf ook wel eens af laten weten.

Ik wil best eens naar Apeldoorn, maar voorlopig ff niet. Dat wordt dan denk ik vanaf eind mei. Het lijkt me wel een goed ID om op koninginnedag naar de stad te gaan. We zouden ons kunnen verzamelen bij mij thuis. Pruim daarentegen lijkt me niks, en al helemaal niet nu jij zonodig moet rijden...

Ik heb een aantal foutjes ontdekt gister op de site welke nu nog niet zijn gerepareerd, ik heb je erover gemeeld Bean.

Ja, dat meelen over gestorte bedragen zal ik wel doen. En Marjolein (Annemieks zusje) had al betaald inderdaad.

Later meer.

Mzzl Moons

08.56 - 18/4 [ Email ]
 Mr.Bean

Re: Re: Re: Re: Re: Week 16: de week begint prima

Een foutje in de site? Als je die bedoelt van het nieuwe forum archief, dan weet ik 't al.
Ik heb daar trouwens geen mailtje over gekregen. Ik weet niet naar welk adres je 't gestuurd hebt...

Lijkt me leuk om op Koninginnedag bij jou ff 2 a 3 pilsjes in te drinken omin de sfeer te komen en dan richting stad te fietsen om daar rustig verder te gaan. Zonnetje d'r bij en dan heb ik het al naar m'n zin.

Ik vind het wel een beetje slapjes van Hengst dat ie al zo lang niet meer heeft gereageerd (2 week geleden!) Het tie jonge 't zo druk?

Greetz, Mr.Bean

14.42 - 18/4 [ Email ]
 spyro
 Unregistered user

hey moons das heel mooi 2e keer gehaald. nu nog je praktijk heb je hem al aangevraagd? Zo ja wanneer moet je afrijden dan?? groeten Spyro
19.08 - 21/4 [ Email ]
 spyro
 Unregistered user

hey moons das heel mooi 2e keer gehaald. nu nog je praktijk heb je hem al aangevraagd? Zo ja wanneer moet je afrijden dan?? groeten Spyro
19.09 - 21/4 [ Email ]
 Sir Sjappos from Drinkenstein

Re: Re: Week 16: de week begint prima

Oh help, komt de CJV met Koninginnedag naar de Stad??? Tijd om de stadsmuren weer in ere te herstellen. Houd het gespuis uit Aduard buiten de poorten!
12.48 - 22/4 [ Email ]

[ Terug ]