Posted by Text
Moonshiner

Week 17: Bijna feestweek

Tis wel weer erg rustig hier, dus laat ik maar eens een beginnetje maken voor deze week.

Al bijgekomen van het weekend Bean??, zo te horen was je een aardig eindje heen...

De foutjes, het zijn er meerdere heb ik via het reactieformulier naar cjvaduard@hotmail.com gestuurt. Maar voor de duidelijkheid zal ik ze hieronder nog ff op een rijtje zetten:
-Het pagina na het reactie formulier
-De laatste 3 foto`s bij Een CJV avond
-Aangezien jij de reacties niet hebt ontvangen zullen de formulieren ook wel niet werken.
Verder heb ik nog een tip voor bij de site: Je kunt tegenwoordig je eigen 404-pagina maken.

Koninginnedag (of toch maar de nacht (dan kan Henk ook)) Daar heb ik best zin in, een aantal pilsjes kunnen altijd worden koudgezet.

Tsja, Hengst zal het wel heel erg druk hebben de laatste tijd, al weet ik niet waarmee. Deze week zal het wel met luisteren zijn naar z`n nieuwe CD!

Verder dit nog:
Ik heb een CD`tje samengesteld met allemaal U2 muziek in MP3 formaat, hieronder bevinden zich een aantal Album`s, concerten en een live radio-uitzending. Belangstellenden kunnen me meelen op het bekende adres. De prijs is 4,5 euro per stuk.

Mzzl Moons
15.55 - 22/4 [ Email ]
 Mr.Bean

Re: Week 17: Bijna feestweek

Ja, d'r reageren weer bar weinig mensen. Dan wordt het voor ons ook niet echt leuk meer om te reageren.

De foutjes in de CJV-S zijn als het goed is weer opgelost. Kwam allemaal door de vernieuwingen/verslechteringen van de lycos-server. FTP'en wil op een of andere manier niet goed meer. Het reactie formulier werkte ook niet meer. Nu wel weer, maar wat minder is, is dat de formulieren niet meer naar een niet lycos emailadres gestuurd kunnen worden. Dus moet ik nog weer een email adres controleren. 't Wordt hoog tijd dat we een betaalde server krijgen als CJV. Ik weet nog wel een leuke voor 9 euro per maand. En dan heb je ook nog een .nl adres en 3Gb data verkeer per maand, eigen CGI-scripts enz enz. Maar ja, wie betaald 't? Ik niet (weer).

Ik vroeg Hengst laatst om zijn redenen van afwezigheid hier op het forum. Het nam hem te veel tijd op. Schrijf je 1 stukje, moet je ook weer reageren op de reacties daarop. Ik denk dat het zo verschrikkelijk veel tijd kost ook weer niet kost. In een kwartiertje kun je al een heleboel lezen en reageren...

Afgelopen zaterdag was 't in Marum best gezellig, maar van wie heb je gehoord dat ik best ver heen was. Dat viel nog wel mee. Of komt dat van Hengst, tegen wie ik 's middags in de kerk zei: "Goeiemorgen"?

Koninginnedag of -nacht, Henk kan beide niet. Dus daar hoeven we geen rekening mee te houden. Mij beviel het vorig jaar 's middags wel. Als ik de avond daarvoor flink heb gezopen, dan denk ik niet dat ik de volgende dag nog zin heb in een paar pilsjes op 't terras. Daar discusieren we nog wel es over als Hengst d'r ook bij is.

Greetz, Mr.Bean

07.42 - 24/4 [ Email ]
 marten

jaj weekend ja henk had nog wel gesmst maar ja daar kwam ik pas de volgende ochtend achter,lag n.l al op bed.
MAar ben je er al uit wie er allemaal oud papier kunnen lopen,ik heb al iemand die met mij mee gaat: moons wou wel met mij mee zei hij maar ja gedachtes kunnen veranderen.
En ja komend weekend weet niet wie of wat er in de kruisweg komen maar ik heb weer studiefinanciering binnen en ben er een heel stuk op vooruit gegaan dus kan weer uit.
Even over heet weekendje apeldoorn ik ben de komende twee week vrij dus we kunnen best volgend weekend naar apeldoorn gaan als het aan mij ligt,maar ja ik denk dat het pas deze zomer wordt als wij heen gaan.
maar voorlopig heb ik weer genoeg gelult ga zo nog even naar de les en ben om 13.30 vrij en ga dan lekker naar huis vakantie

10.12 - 24/4 [ Email ]
 Moonshiner

Na een tijd van reageren, misgelopen mailtjes, weer reageren etc. Heb ik eindelijk de laatste 3 foto`s eens goed kunnen bekijken. Ik moet zeggen, het was het w88 wel enigzins waard.

Betalen voor een site... Misschien zou de kerk dat wel moeten doen. www.gereformeerdekerkaduard.nl ==> dan komt de cjvsite onder cjv.gereformeerdekerkaduard.nl en kunnen de andere afdelingen ook beginnen met een site. Iets voor de clubs misschien?

Tja tijd... altijd een probleem in deze snelle tijden, je kunt natuurlijk ook tijd ervoor maken.

Dat bericht over jou (viel nog wel mee?) kwam niet van Hengst, ik vernam het van Tosti op de ochtend dat jij nog "ziek, zwak en misselijk" in bed lag.

Koninginnedag dan maar, al moet het s`nachts ook behoorlijk gezellig zijn. Maar OK we bespreken later wel de details.

Mijn gedachten zijn in de tussentijd nog niet veranderd Mulder, 9 uur was het toch?

Dat weekendje apeldoorn moet nog wel ff w88, dus gaat inderdaad richting zomer.

Spyro, als je kijkt in een blokje met een reply dan staat rechts onderin "answer this entry". Als je daar op klikt komt je reactie onder de andere reacties te staan.

Hoe bedoel je "net als die van WT?" gewoon dat je m ook in je CD-speler kunt draaien? Dan worden het 4 CD`s... die natuurlijk apart moeten worden betaald... Mail nog maar even over hoe je het precies wilt hebben. Alvast bedankt.

OK dit was het dan wel weer.

Mzzl Moons

13.50 - 24/4 [ Email ]

[ Terug ]