Posted by Text
Hengst

Week xx - hengst is bek

Jaja, ff weer tijd om te reageren. 't Was een tijdje rustig omtrent mijn bescheiden persoontje, maar 'hij is er weer'. Was dan ook drukdoende met afwerken 2 verslagen, waarvan ik dus nu lekker de punten kan gaan scoren. Heb verder nog de nodige dagen gewerkt in 't Zonnehuis, en was dan 's avonds behoorlijk gesloopt, en dan wil een mens nog wel es op zijn gitaar tokkelen, tenslotte zijn 'Fragile', 'Have a little faith in me' en bv. 'Under the bridge' erg lekkere nummers, maar de snelheid is er gewoon nog niet. Afijn, beetje te druk om te reageren dus.

Een troost, ik ken iemand die op een officiele gitaarschool zit (Zuidhorn) en die heeft ook grote moeite met snel overpakken. Terwijl ze daar eerst ook nog zijn begonnen met het saaie noten lezen.

Verder over Koninginnenach of Koninginnedag: maakt me niet uit. Als het maar gezellie is. Wat mij betreft vanavond, maar morgen overdag mag ook. Vanavond wordt het wel ERG druk volgens mij...

Tot zover maar weer.
Gr. Hengst.

P.S. Bean, als je wat op het forum tikt, dat vraagt niet zo heel veel tijd. Maar het kost wel veel tijd om de teksten van anderen te lezen EN erop te reageren. Tenminste, als je fatsoenlijk reageert, het kan tenslotte ook op zijn Mulders...
15.09 - 29/4 [ Email ]
 Hengst

Over de polls...

Zeg Bean, wat is me dit? Ik dacht: ik plaats ff een poll, is altijd leuk, en dan moet ik een adm. password invoeren? Wat is dat voor overcomplete beveiligingsorganisatie hiero????????

Gr. Hengst.

15.11 - 29/4 [ Email ]
 Hengst

Koninginnedag in A-dam.

Balen balen balen... gisteren via Radio 538 vernomen dat Queen een optreden had gegeven op het Museumplein in Amsterdam. Sinds Freddie Mercury dood is zijn optredens schaars, en zo ineens staan ze er dan.

Dan zie je de registratie ervan op SBS6 en bekruipt je een raar gevoel: nog altijd is Queen in staat om een publiek van duizenden koppen in beweging te krijgen met 'We will rock you', 'We are the champions' en 'Radio Gaga'. De heren mogen wat ouder zijn geworden, maar de magie is er nog steeds. Vraag me af: hoe zou het zijn gelopen als Freddie niet voortijdig deze aardkloot had verlaten?

Dan dringt op een gegeven moment iets anders door: dit was Queen eigenlijk niet. Van de resterende mensen had ik dan ook bassist John Deacon verwacht. Maar die was er dus niet. Wat is er nog over van Queen? Een koppel 50-ers die teren op ouwe roem... doodzonde. Soms gaan mensen te vroeg dood.

Gr. Hengst.

13.44 - 1/5 [ Email ]

[ Terug ]