Hengst
 | Week xx - hengst is bek
Jaja, ff weer tijd om te reageren. 't Was een tijdje rustig omtrent mijn bescheiden persoontje, maar 'hij is er weer'. Was dan ook drukdoende met afwerken 2 verslagen, waarvan ik dus nu lekker de punten kan gaan scoren. Heb verder nog de nodige dagen gewerkt in 't Zonnehuis, en was dan 's avonds behoorlijk gesloopt, en dan wil een mens nog wel es op zijn gitaar tokkelen, tenslotte zijn 'Fragile', 'Have a little faith in me' en bv. 'Under the bridge' erg lekkere nummers, maar de snelheid is er gewoon nog niet. Afijn, beetje te druk om te reageren dus.
Een troost, ik ken iemand die op een officiele gitaarschool zit (Zuidhorn) en die heeft ook grote moeite met snel overpakken. Terwijl ze daar eerst ook nog zijn begonnen met het saaie noten lezen.
Verder over Koninginnenach of Koninginnedag: maakt me niet uit. Als het maar gezellie is. Wat mij betreft vanavond, maar morgen overdag mag ook. Vanavond wordt het wel ERG druk volgens mij...
Tot zover maar weer.
Gr. Hengst.
P.S. Bean, als je wat op het forum tikt, dat vraagt niet zo heel veel tijd. Maar het kost wel veel tijd om de teksten van anderen te lezen EN erop te reageren. Tenminste, als je fatsoenlijk reageert, het kan tenslotte ook op zijn Mulders... |