Moonshiner
 | Week 19: So, das was das
Hengst was back, en ik niet. Nou ja, ik had dan ook vakantie, en nog steeds geen kabelinternet. Dat zal ook wel nooit gebeuren dus dan kun je wel nagaan dat ik niet veel ga zitten reageren tijdens vakanties etc.
Over overpakken etc. Das gewoon een kwestie van oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Zo moeilijk is dat niet, het kost alleen maar verrekte veel tijd, en als je dat niet hebt, of maakt, dan gaat t ook niet zo snel.
Koninginne nach, was zeer gezellig, wel jammer dat er niet wat meer bekenden waren, maar ja, je kunt ook niet alles hebben, wel leuk trouwens dat we nu ook echt weten dat sjappos ook echt bestaat, en dus geen verzinsel is .
Telefoon?, nooit gehoord die dag, daaruit blijkt wel weer dat het lente is, sneeuwballen smelten te snel nu. Probeer het liever eens in de winter, dan heb je meer kans. Tsja, waarschijnlijk was ik na een telefoontje nog wel ff langs gekomen, maar misschien ook wel niet, je weet waarschijnlijk wel uit ervaring dat de meeste studenten bijna altijd krap bij kas zitten...
Verder, het karten, was wel geslaagt maar de weg naar huis wat minder, dat moge nu wel duidelijk zijn. Wat ook duidelijk moge zijn was dat ik blij was dat m`n broertje halb ook mee was, zo werd ik dan niet aller laatste. De laatste heat was ik wat minder blij met halb, dat moge ook duidelijk zijn...
Verder nog iets? A ja, Achteraf jammer, dat ik toch niet naar de welbekende X-weg ben geweest, t was daar behoorlijk gezellig hoorde ik, maar ja, de bankrekening zag er dan ook beroerd uit.
Spyro, graag vernemen wij het nieuws over uwen bericht over het feit dat ge nu vijllich ende bekwaam over den hollandschen weegen kunt reiden. Alvast bedankt.
Verder nog, mocht men er nog niet zat van zijn, het wereld nieuws uit holland, Pim F is dood. Ik was het niet altijd met hem eens, maar dat ik het zo zou oplossen, nee, dat gaat me toch te ver.
OK dit was het dan wel weer tot nu toe,
Mzzl Moons |