Posted by Text
  Jojo
  Unregistered user
 nieuwe week geen eens ....

jeetje normaal als ik kom loeren dan staat het hier bomvol met bean moons en met hengst en per ongeluk mulder en nu niet een!?!? Nou dan doet jojo het wel!!!!! Morgen is het zaterdag dus zullen de meesten wel op stap gaan ,maar helaas voor jojo niet..........(jongens ...begin er niet aan!!!!!!!!!) Zegge prettig weekend en ben benieuwd naar de aankomende week!! Dan weten jullie hoeveel fietsers ik heb afgesneden in het verkeer met mijn koetsiersexamen!!!!(oftewel paard en wagen!!). Zeg luitjes oan't moarn (fries)
oftewel tot morgen of niet (dan prettig weekend)
22.25 - 7/6 [ Email ]
 Hengst

Re: nieuwe week geen eens ....

Wa krijge we nou? Jojo achter het stuur? Sjonge... zeg ff wanneer je moet, want dan blijf ik binnen, ok?

Verder... Marum: is wel es beter geweest. Die Passoa-party was in feite niks, de dj is een huichelaar en daarmee heb je het in feite wel gezegd. Daarom nog ff een ander onderwerpje:

Le Mans 2002

Evenals vorig jaar zal ook dit jaar in het derde weekend van juni weer de 24 uurs van Le Mans worden verreden. Reed Jan Lammers vorig jaar nog met Val Hillebrand en Donny Crevels, dit jaar rijdt hij met Val Hillebrand en Tom Coronel in het team 'Racing for Holland'. Hun opvallende auto wordt ook dit keer weer betaald door een serie sponsoren die op de zwart-wit geblokte auto een stickertje van 21x7 cm kunnen kopen EUR 2275.

Hoe zal de meest opvallende auto van het circuit dit jaar scoren? Een indicatie:
In een vrije training van Le Mans zette Jan Lammers vorige maand (6 mei) een 7e tijd op de klok, terwijl Johnny Herbert in n van de Audi's eerste was. Lammers verwacht na de laatste verbeteringen een kwalificatie als 3e of 4e, en dat is echt heel speciaal voor een niet-fabrieksteam.

Gisteren waren de heren te gast bij de uitzending van Formule 1 op RTL 5. De verwachting: 'we willen dit jaar de race uitrijden, en ls dat lukt staan we geheid op het podium'. Ik denk dat Val Hillebrand daar gelijk in had. Maar daarvoor moet je eerst wel de race uitrijden... en dat is voor een auto die 24 uur lang op topvermogen moet draaien een hele opgave.

Maar we zullen zien, ik ben benieuwd.

Gr. Hengst.

17.22 - 10/6 [ Email ]
 Moonshiner

Sorry, jojo, wij hebben ook wel eens wat anders te doen dan stukjes op het forum te zetten. Maar deze week kan het weer, dus bij deze.

Als ik het stukkie van Hengst zo lees heb ik niks gemist door niet op stap te gaan. Ben dus blij dat ik dat kleine beetje geld in de knip heb gehouden. Dan is er tenslotte ook meer om aanstaand weekend uit te geven
Dat die deejee een huichelaar is weten we al lang. Dat was al eens eerder te merken rond de verjaardag van tosti, je moet eerst 10x een plaatje aanvragen voordat ie m draait. Daar komt nog bij dat ie na vijf keer zegt dat ie m niet heeft en dan stuur je er iemand anders eropaf, om er vervolgens achter te komen dat ie m wel heeft maar niet wel draaien. Dus, nog maar iemand erop af. Ach en dan moet ie wel, maar natuurlijk wel met tegenzin. Tja, je wilt je publiek tevreden houden of niet. Geef mij maar de stad, dan kun je nog eens wisselen van kroeg als de muziek je niet aanstaat.

Dus, jojo achter het stuur, uitkijken dus... wordt de datum nog bekend gemaakt voordat je gaat rijden? Dan weet ik wanneer ik op minimaal 2 hoog moet blijven zitte Maar OK, genoeg gegrapt. Veel succes ermee dame.

Le Mans, echt zo`n sport van eerst zien dan geloven, want in 24 uur kan er veel gebeuren. Trouwens. Ik neem aan dat het erom gaat dat je zo ver mogelijk rijd. Niet dat je als eerste binnenkomt. Iedereen moet toch 24 uur blijven rijden? Hoe kun je dan een beste tijd neerzetten. Maar OK, 8ik zal wel weer te snel hebben gelezen.

Dit was het dan voor vandaag

Mzzl Moons

12.12 - 11/6 [ Email ]
 Jojo
 Unregistered user

Help ben gezakt!!!!!!!Ik had een wilde pony!!!Ik had het goed opgelost toe ik een steigerende pony voor de wagen had maar daar werd niet naar gekeken!!! Nou greetz

Enne anton donderdag is goed!!!!!
xx

19.03 - 11/6 [ Email ]
 marten

jaja toch maar weer eens een reactie van mij, zal dit keer weer op de leestekens en spelfouten letten.
Tja gezakt voor je examen, kijk je hebt het dit weekend ook al gehoord leg de fout eens bij jezelf was je wel zo goed dat het verstandig was om mee te doen aan dat examen?
ja heb num weer even anderhalf uur pauze heb deze week toetsenweek .
De eerste toetsen zijn goed gegaan had n.l een 6,6 op engels maar ook op mechanica en dat had ik niet durven dromen.
Maar de toets van vanochtend ging zeer goed zo'n grafische rekenmachine is wel ergens goed voor:" je kan er n.l al je antwoorden en formule's in kwijt en niet te vergeten kan je in het deksel natuurlijk tekenen en dat komt heel goed van pas want sommige tekeningen zijn klote te onthouden,,.
En vanmiddag heb ik nog een praktijktoets waarvan ik de antwoorden ook al heb dus dat wordt de tweede tien van de dag daar drinken we komend weekend wel een op.
Ik denk ook dat we tosti moeten teleurstellenhij had gehoopt dit jaar op het strand tre kunnen liggen maar als ik zo naarbuiten kijk denk ik niet dat het droog wordt voor zaterdag,arme jongen.
Bean ik zie je donderdag wel bij Jojo thuis ga daar n.l ook heen donderdag als ik uit school kom weet alleen nog niet hoe laat dat wordt.
grtn daar in het noorden

09.54 - 12/6 [ Email ]
 Hengst

Oh ja, jajajaja. Jojo had een steigerende pony... Waar doet me dat aan denken? De Steigerende Pony uit The Lord of the Rings denk ik... met die grandioze sfeeromschrijving van dat stamcafe in Breeg. Leuk boek... nietwaar Bean?

Dus ze is gezakt... wat jammer nou. Dus nu mag je geen paarden berijden jojo? Tsss... vrouwen achter het stuur... En als die 'date' van je met Mr. Bean betekent dat hij dan te laat voor gitaarles is, kan hij dan niet wat later komen? Dat haar kan later ook nog wel hoor... Anders ben ik namelijk ook te laat, en het maakt zo'n slechte indruk op een groep meiden als je een kwartier te laat komt binnenstrompelen... hmm misschien zijn het geeneens meiden, maar daar gaan we wel ff vanuit, hahaha.

En ik zie dat Mulder ook heeft ontdekt wat hele generaties schoolgangers voor hem al gezien hebben: schrijven in je rekenmachine is erg gemakkelijk. En dan moesten wij het nog zonder grafische doen ook... wij mochten onze eigen grafieken nog tekenen. Ach, dat noemen ze vooruitgang denk ik. Dat je zelf geen grafiek meer hoeft te verzinnen...

En Mulder gaat voor een paar tienen hoor ik... dat valt ook niet op natuurlijk. Mwah, wat mazzel hebben we allemaal af en toe ff nodig. En jij gaat er daar maar eentje op drinken Mulder? Dan win ik dus, hahaha. By the weg, dat strand halen we met een beetje mazzel wel, want het weekend gaan we grandioos weer krijgen volgens de voorspellingen. Ben heel benieuwd dus... Ff een kreeftensuite aanmeten...

Gr. Hengst.

12.52 - 13/6 [ Email ]
 Moonshiner

He balen zeg, volgende keer beter Jojo.
Tsja, de steigerende Pony. inderdaad uit The Lord of the Rings.

Dus iedereen heeft nu Self Esteem van The Offspring gehad. Waarschijnlijk de versie die dinsdagavond om een uur of 7 op het bord aldaar is gekalkt. Nu nog ff oefenen en dan zaterdag spelen?

Spiekbrief in rekenapparaat, dat is al een heel oud recept.

Een kreeftensuite, ik hoop dat t niet weer zo erg wordt. 1 keer per jaar is al erg genoeg.

Verder geen nieuws.

Mzzl Moons

12.42 - 14/6 [ Email ]

[ Terug ]