Moonshiner

|
Re: nieuwe week geen eens ....
Sorry, jojo, wij hebben ook wel eens wat anders te doen dan stukjes op het forum te zetten. Maar deze week kan het weer, dus bij deze.
Als ik het stukkie van Hengst zo lees heb ik niks gemist door niet op stap te gaan. Ben dus blij dat ik dat kleine beetje geld in de knip heb gehouden. Dan is er tenslotte ook meer om aanstaand weekend uit te geven  Dat die deejee een huichelaar is weten we al lang. Dat was al eens eerder te merken rond de verjaardag van tosti, je moet eerst 10x een plaatje aanvragen voordat ie m draait. Daar komt nog bij dat ie na vijf keer zegt dat ie m niet heeft en dan stuur je er iemand anders eropaf, om er vervolgens achter te komen dat ie m wel heeft maar niet wel draaien. Dus, nog maar iemand erop af. Ach en dan moet ie wel, maar natuurlijk wel met tegenzin. Tja, je wilt je publiek tevreden houden of niet. Geef mij maar de stad, dan kun je nog eens wisselen van kroeg als de muziek je niet aanstaat.
Dus, jojo achter het stuur, uitkijken dus... wordt de datum nog bekend gemaakt voordat je gaat rijden? Dan weet ik wanneer ik op minimaal 2 hoog moet blijven zitte Maar OK, genoeg gegrapt. Veel succes ermee dame.
Le Mans, echt zo`n sport van eerst zien dan geloven, want in 24 uur kan er veel gebeuren. Trouwens. Ik neem aan dat het erom gaat dat je zo ver mogelijk rijd. Niet dat je als eerste binnenkomt. Iedereen moet toch 24 uur blijven rijden? Hoe kun je dan een beste tijd neerzetten. Maar OK, 8ik zal wel weer te snel hebben gelezen.
Dit was het dan voor vandaag
Mzzl Moons
|