Posted by Text
Mr.Bean

CJV weekend 2002

Net zoals vorig jaar weer ff een aparte topic voor het CJV weekend. Er valt vast wel weer genoeg te vertellen.

Sorry jongens ( en meiden, maar die kijken hier toch niet ), maar de foto's staan nog niet op de CJV-P. Nadat ik gister thuis was heb ik m'n tas uitgepakt heb ik me in de keuken moeten wassen (omdat Henk al sliep vanwege zijn nachtdienst, waardoor ik niet kon douchen) en ben ik daarna gelijk op bed gekropen. Moest de volgende ochtend er weer op 6.30 uur uit... Gelukkig mocht ik wel de Passat mee naar het werk, dus kan ik in een airco gekoelde auto naar huis. Is wel nodig met de hitte die ze voorspellen.

Alleen jammer dat het mooie weer niet twee dagen eerder is gekomen. Ik had nog best wel zin om even op het strand te liggen braden. Dan waren de spelletjes op het strand (leuk gedaan trouwens Didi en Marieke) nog iets fijner geweest om te doen. En dan was de 6-kamp iets minder koud geweest. Vanwege het mooie weer vandaag moet ik ook nog maar zien of ik bezig ga met de CJV-P. Ik heb nog wel even zin om te gaan bakken in de zon als ik vanmiddag thuis ben...

Het kamp zelf. De verwachtingen waren hoog. Te hoog als je het mij vraagt, want vorig jaar was moeilijk te overtreffen. Maar toch hebben we er weer een leuk weekend van gemaakt. De eerste avond in The Mill was zeker geslaagd. Ik heb de foto's nog niet bekeken (ben thuis direct op bed gegaan...), maar volgens mij zitten er wel een aantal geslaagden tussen. De muziek was goed en de hele groep bleef in eerste instantie bijelkaar. En mijn ervaring is dat het met een grotere groep altijd gezelliger is in de kroeg.

Einde deel 1 van meer...

Greetz, Mr.Bean
08.40 - 17/6 [ Email ]

CJV weekend 2002 (part deux)

De eerste ochtend is wel es beter begonnen. Omdat iemand zo nodig zin had om het laatste koffiefilter de avond d'r voor op te maken en een bak flink sterke koffie te drinken voor het slapen gaan, was diegene al wakker rond 8.00 uur. Aangezien de meeste van ons toch wel minimaal enkele uren slaap nodig hebben vonden wij het ook niet fijn om na 4 uurtjes slaap van hem te moeten horen hoe wakker hij wel niet was. En we (lees het bestuur) hadden dan ook niet voor niets dit jaar de tijd van opstaan een uur verlaat, maar het mocht niet baten. Vooral Marieke wist aan het ontbijt goed te verwoorden hoe de meesten van ons zich voelden, alleen beschuldigde zij meteen maar alle jongens van het te vroeg wakker maken van haar.

Daarna de leuke, vieze en helaas iets koude spelletjes op het strand. Helaas fl*kkerde niemand in de zee tijdens het eerste spelletje, maar dat weerhield de meesten van ons er niet van om toch de zee maar in te springen. Omdat ondertekende niet goed genoeg had geluisterd naar de dames, moesten we daarna niet om bierflesjes, maar om (scherpe) stokken lopen terwijl we geblindoekt met iemand op de rug moesten lopen. Daarna nog even kliederen met eieren (waarvan sommige maar moeilijk kapot wilden, toch Annemiek? )
En dan alweer terug naar de boerderij.

Ik begin nu al zo'n beetje met het schrijven van een heel kampverslag. Geeft niets, dan kan Harry hier wat stukjes van copy'en en paste'en als ie dat makkelijker vindt...

Einde deel 2 van meer...

Greetz, Mr.Bean

02.00 - 1/1 [ Email ]

CJV weekend 2002 (part trois)

Ik zie net dat ik het spel van de komkommers/stokken doorgeven met je benen, vergeten was te vertellen.

Over het verslag Hengst, van mij mag je 'm gelijk wel maken, dat ik 'm alvast op de homepage zet. Misschien dat er daardoor door mond op mond 'reclame' wat meer Aduarders op de homepage komen?

De 6-kamp (4-kamp) later die dag vond ik errug leuk. Vooral de 'afwasmiddelbaan' was erg geslaagd (op een enkele rug- en nekblessure na). Het warme water was een aangename verassing na het ijskoude water en bier van de vorige twee spelletjes. Ik zou zeggen, volgend jaar weer?

Het douchen ging een stuk makkelijker met 3 douches. Ik heb tenminste weinig mensen gehoord die klaagden dat ze na een uur nog steeds niet gedoucht hadden, wat vorig jaar wel voorkwam. Na het onvermijdelijke indrinken op de boerderij, wat vanwege de belachelijk hoge consumptie prijzen in The Mill zo'n beetje noodzakelijk was, konden we weer op stap. Deze keer iets eerder weg, omdat we niet hebben gewacht op de vrouwelijke leden die zich nog aan het opmaken waren. We klagen dan wel dat het elke keer weer zo lang moet duren, maar over het uiteindelijke resultaat is daarna niks meer te klagen.

De tweede avond in The Mill vond ik persoonlijk een stuk minder gezellig, maar de plaat van Kane (Rain down on me) die we mee hadden genomen én die gedraaid werd, maakte een boel goed. Zo te horen hadden de vrouwen het wel naar de zin gehad. Ze waren in ieder geval als een van de laatsten thuis en hadden de volgende ochtend genoeg verhalen over hoeveel opdringerige mannen ze wel niet hadden moeten teleurstellen met de mededeling dat ze al een vriend hadden

Natuurlijk moesten ze ons die nacht nog wel even laten weten dat ze thuis waren gekomen, door ons even te plagen met hun waterpistolen. (Ik ook met mijn grote mond )

Einde deel 3 van meer...

Greetz, Mr.Bean

02.00 - 1/1 [ Email ]

CJV weekend 2002 (part quatre))

De zondag ochtend zoals gebruikelijk nog even naar de kerk toe. Ik hoef niet te vertellen op wie we moesten wachten die ochtend. Gelukkig waren we nét op tijd, ondanks dat we in een andere kerk zaten waarvan we niet wisten waar die uberhaupt was. Ondanks mijn vermoeidheid heb ik nog redelijk goed mijn aandacht erbij kunnen houden, omdat ik het een best wel goede dienst vond.

's Middags na het middageten werd er nog wat rond gefietst door de meesten. Ik ging met een groepje naar een stukje strand waar ze toevallig aan het kite-surfen waren. Het weer was er dan ook wel naar, want het waaide vrij hard. We hebben dan zelfs een enkele sprong kunnen zien uit het water. Erg spectaculair om te zien, moet ik toegeven. Helaas begon het wat te regenen, dus gingen we met wind mee als een speer (die fietst ) terug.

Als snel daarna werd er begonnen met schoonmaken en (bijna) iedereen stak de handen even uit de mouwen om dit klusje te klaren. Op de boot terug werd er i.p.v. het eeuwige pokeren (wat elke keer op de boerderij werd gespeeld) es ge-31't. Ook werd daar het laatste chips en de laatste appels nog ff verorberd.

Nog ff terug rijden via allemaal verschillende wegen en nog even een kopje thee en/of koffie bij Anne en het weekend was alweer afgelopen. Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant had ik m'n slaap ook wel weer nodig...

Alleen is het nog geen dag geleden en heb ik nu alweer zin in volgend jaar Zeker nu het op dit moment bloedheet is en de zon volop schijnt. Ik denk dat ik het 6-kamp thuis nog maar weer es over doe met extra koud water

Laatste van de kamp-quatrologie...

Greetz, Mr.Bean

02.00 - 1/1 [ Email ]

Re: CJV weekend 2002 (part quatre))

effe wat recht zetten ik mag dan s'nachts sterke koffie gezet hebben maar ik was niet degene van wie jullie wakker werden want ik werd zelf wakker gemaakt door iemand die veel dichter bij jou bed lag Bean.
Maar alemetal was het weekend wel geslaagd en voor mij duurde het nog een paar uur langer want ik ben zondag avond nog naar pruim geweest en toen nog naar roden en ja toen was het 3.45 dat ik op bed lag.
maar ik reageer nog wel een keer deze week

02.00 - 1/1 [ Email ]

Re: CJV weekend 2002 (part quatre))

Heb ik alles al verteld ofzo? Iedereen overal mee eens? Behalve de reactie van Mulder is er nog nix gereageerd. Beetje saai niet? KOM OP JONGENS! (en meiden natuurlijk) REAGEREN!

Ik zie net dat er weer heel wat mensen binnenkort jarig zijn. Morgen Toos (oftewel Thijs). Van harte jonge! 19 jaar alweer. Geniet er van nu je het nog kunt. 19 Jaar was in ieder geval mijn beste jaar tot nu toe

En dan Marieke nog over 5 dagen (net als mij de 26e). En die wordt ehhh... ff kijken op de verjaardagskalender. Ook uit '83, dus die wordt ook 19. Ik zie trouwens ook al dat zij en Annemiek ook es een nieuwe pasfoto moeten geven voor op de CJV-site, terwijl Mulder nog helemaal geen pasfoto heeft...

Kreeg van Hengst nog een leuke link naar de homepage van de swingende molen. Moeten onze foto's ook maar heen gestuurd worden. Zal ik binnenkort ff doen.

De wist-u-dat'jes stromen al binnen (van bepaalde mensen dan). De één nog asocialer als de ander. Gelukkig kan ik als webmaster zijnde nog een beetje een selectie maken en sommige wud'jes wat bijwerken

Dus Hengst en Moons. A.s. zaterdag moeten jullie zelf voor vervoer naar gitaarles zorgen, want Henk en ik zijn beide weg. Weekendje Ardennen...

Greetz, Mr.Bean

02.00 - 1/1 [ Email ]

Re: CJV weekend 2002 (Hengst part un)

Kijk es ff Bean, jij vraagt om een kampverslag, dus dan ga ik niet als een idioot hier ook zitten tikken om al die vierkante meters tekst van jou te replyen, dat komt wel weer als 't verslag af is.

Dus Thijs alweer 19... geen 18 'till I die voor hem dus, hahaha. Overigens: mijn wud'jes zijn helemaal niet asociaal, dus dat zal wel weer om wud'jes van Mulder gaan ofzo. Want een kritische noot af en toe moet kunnen nietwaar?

Duske duske, nu moeten we ook zelf nog naar gitaarles toe. 't Is toch wat, die jeugd van tegenwoordig. Maar goed dat er in Marum geen hol te beleven is, want ik zou geen trek hebben om daar dan ook nog heen te rijden. Want, mijne dames en heren, zaterdag treden in de Kruisweg onze vrienden Lucas en Gea Hulshof op. Reden om thuis te blijven!

Bean en ex-Tosti: prettig weekend dan maar.

Gr. Hengst.

02.00 - 1/1 [ Email ]

Oh ja, en m'n rolletje is ook vol, dus ik breng de foto's vandaag naar de ontwikkelingshulp.

Gr. Hengst.

02.00 - 1/1 [ Email ]

Bean, jij vervelende kerel... jij bent flink in de wud'jes aan het knippen geweest om ze in je eigen voordeel aan te passen nietwaar? Nu mag ik ineens de afterparty organiseren? Fraai is dat. Ik weet nog niet of ik dat een goed idee vind.

Gr. Hengst.

02.00 - 1/1 [ Email ]

OK laat ik dan ook nog maar eens gaan reageren. De kamp quatrologie ziet er goed uit, nu het verslag nog. De wud`jes maken wel weer duidelijk dat het weer een goed kamp was.

Ik heb het linkje ff bekeken, helaas dat er nog geen foto`s opstaan van ons weekend. Maar dat zal nog wel komen. De foto`s die op deze site staan zien er goed uit, ik bestel er binnenkort nog wel wat na.
Als Thijs z`n foto`s ook nog ff op het internet zet zo dat wel zo prettig zijn. (Alvast bedankt.)

Potverdrie, nou moeten we zelf ook nog voor vervoer zorgen. Nou OK voor deze keer dan ook maar weer. Hengst, ik kan wel met jou meerijden toch? Ik was toch al niet van plan om naar de X-weg te gaan zaterdag as. Een weekje later eigenlijk wel, ik hoop dat de boonstra`s daar rekening mee hebben gehouden ivm kerkcafé?!?!?!?!

De wud`jes die ik in heb gestuurt zijn niet asociaal, dus zullen ze wel van mulder komen

Toos en Marieke, bij deze gefeliciteerd alvast.

Die afterparty Hengst, misschien is het een ID om die samen met Marieke en Toos te organiseren op korte termijn. Dan kunnen ze gelijk hun verjaardag vieren met de CJV. Toos kan wel voor de muziek installatie en lichteffecten zorgen, marieke kan wel boodschappen doen (Tsja, tis toch een vrouw (Al is ze wel blond...)) Maar je ziet maar wat je doet.

Mzzl Moons

02.00 - 1/1 [ Email ]

[ Terug ]