Posted by Text
  Jojo
  Unregistered user
 jammer maar het kamp is voorbij

jajajajaja hier is netje weer!!!!!Met een blerende baby op de achtergrond!!! (jaja) Marten en ik zijn druk aan het oefenen!!!!(ik ben ook tante) ok dus het cjv kamp.............het was een rustig weekend zonder loverboy dus dacht jojo alleen met haar zus op stap te gaan. Dan ben je daar even en kijk je om je heen en ziet een of ander iemand die verdacht veel op marten lijkt.Denk je een keer alleen op stap te gaan... nou ja ok..(hij kan niet zonder me) haha tja en het rare was er was geen hengst , tostieof ander bende lid van cjv bij dus dat was helemaal verdacht!!!! Ik ben benieuwd wat voor foto's jullie hebben..Ik ga der weer vandoor !! Toedels...
18.28 - 24/6 [ Email ]

Re: jammer maar het kamp is voorbij

Marten en jij zijn ook druk aan 't oefenen? Om een baby te maken of om op te voeden..

Kan jij tegenwoordig al geen weekendje meer zonder Mulder? Je begint al waanideeen van hem te krijgen in Marum. Want hij was toch echt op Ameland hoor.

Hoezo ben je benieuwd naar de foto's? Die staan allang op de site. Namelijk hier. En het kampverslag staat er ook al.

Aan m'n mailbox te zien is er al een CJV-KAP georganiseerd waar Henk en ik al niet kunnen zijn. 'k Heb nu alweer zin in het volgende kampweekend. Zeker nu ik net Kane hoor (Rain down on me) op Yorin FM via internet (http://media.rtlimedia.nl/yorinfm/on_air/yorin.asx)

A.s. zaterdag weer ff naar de X-weg want de zangeres van Friends mag haar grootste fan natuurlijk niet missen. Bovendien moet er als het goed is een afstudeerfeestje gevierd worden (nee ik trakteer niet, dat moeten jullie doen )

Greetz, Mr.Bean

02.00 - 1/1 [ Email ]

Re: jammer maar het kamp is voorbij

Beide, Bean, Beide.

Even over de CJV-KAP, het ziet ernaar uit dat er meer niet kunnen. Dus er zal nog wel een mailtje worden rondgestuurd.

Hè das nou balen, ik had er echt op gerekend dat je zou trakteren Bean. Nu moet ik zelf weer geld meenemen...

Mzzl Moons

02.00 - 1/1 [ Email ]

[ Terug ]