Posted by Text
Hengst

Uitdaging aan de CJV

Jajaja, wie heeft er nog nooit gehoord van de Tour de France? Het wielerspektakel van het jaar, al was het maar vanwege al het nieuws over eventuele doping...

De julimaand is al jaren de Tourmaand, en dan kun je dus op de homepage van Dagblad van het Noorden (en vorig jaar nog nieuwsblad) meedoen aan de ploegleidercompetitie.

Wat houdt dit in? Je bekijkt de hele lijst met renners en ploegen voor de tour, en je pikt er een aantal mensen uit waarvan je denkt dat ze goed gaan scoren in de Tour.

Dan denk je al gauw: laat ik ff alle favorieten pikken, maar die vlieger gaat niet op. Alle rijders krijgen namelijk naar hun prestatie dit seizoen een UCI-punten, en je mag niet meer punten dan 10.000 verzamelen aan rijders.

Een uitdaging dus: is die redelijk onbekende rijder misschien een talent? enz enz enz...

Doen jullie mee? Ik heb me op gegeven, en enige mensen van de OZO ook. Je hoeft geen kenner te zijn om te scoren: bijvoorbeeld bij de wk toto van de NOS sta ik van de duizenden mensen op dit moment in de ranglijst op plaats 29, terwijl het WK bijna is afgelopen en ik beide finalisten goed voorspeld heb, ik kan dus nog verder stijgen... En wat heb IK nou voor verstand van voetbal?

Okay guys, go for it!!!

-> www.dvhn.nl

ga naar 'Ploegleider' (icoontje rechts) en ga naar 'inschrijfformulier'.
De renners en hun UCI punten vind je bij Rennersoverzicht.

Good luck.
Gr. Hengst.
15.18 - 27/6 [ Email ]

Re: Uitdaging aan de CJV

I`m in
Mzzl Moons

02.00 - 1/1 [ Email ]
 Hengst
 Unregistered user

Okay... kan geloof ik alleen vandaag nog

Gr. Hengst.

02.00 - 1/1 [ Email ]
 Mr.Bean
 Unregistered user

Sorry, is niet mijn sport, wielrennen.

Greetz, Bean

02.00 - 1/1 [ Email ]
 Hengst
 Unregistered user

Zeg Japs, jij hebt best een aardige equipe opgezet, maar bedenk wel dat Boogerd geen kopman is in deze tour, hij wordt de knecht van Leipheimer, een bergentalent. En bedenk dat Dekker herstelt van een blessure zodat het niet zeker is dat hij goed gaat scoren.

En kijk ff naar je reserves... toch jammer om daar zoveel punten in te stoppen???

Gr. Hengst.

P.S. Je kunt vandaag en morgen nog aanpassen heb ik gemerkt.

02.00 - 1/1 [ Email ]

[ Terug ]